寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

2006 年 3 月 12 日 星期日 【晴】

朝早見到梁sir
同佢話我聽日去apmo
「有冇信心呀?」
「冇呀」
「er...有信心啦」<-好似細路仔扭計咁,好得意
「嗯...咁有信心囉...」

鎚仔今日終於教番書喇~
「比你地睇完段片,你地記得d咩呢? 主持係一隻冇手冇腳既假人,佢個助手係真人」
梗係!


渣戰機既人要著一套特別服裝
希羅果d不死小強...笠件背心就渣高達同人隻揪

梁sir跳起dum左一下個地板
成個課室震左一震

某程度上,數學比賽既long que同amaths/pm long que既分別只係
前者少過後者好多野
少左既就係每題前面果咁多個細part
成條題目淨係叫你証最尾果個結論或者計最後既答案
冇晒前面既guideline,所以難左勁多

re co:
你唔知咩叫能力所限 -.-?
考多隻a你估話咁易?
政宗起碼冇好似三成咁樣失敗滅亡...
就黎ce喇
所以你部ps2壞左反而係好事
好似舊年咁,就黎會考jh就down左 @@

>>March 13, 2006 at 4:13:56 PM GMT+8


2006 年 3 月 11 日 星期六 【晴】

戰國無雙2
風魔小太郎把野真係好難羅...
最大問題係有一段時間冇馬騎,要用腳行晒成幅地圖
羅左之後仲要殺埋馬騮先得
但一埋去馬騮身邊,前田慶次同2(3?)個無名武將即刻彈出黎圍攻

打機絕對可以引起我既學習興趣
睇左一堆講日本戰國史既文章
石田三成
一個悲劇人物
失敗可以話係佢自己羅黎
亦可以話係因為佢自己既性格,呢樣改變唔到
有樣野好羅命:
我覺得自己有d似佢

>>March 12, 2006 at 3:25:53 PM GMT+8


2006 年 3 月 10 日 星期五 【晴】

cu qfn talk

算唔算係2nd in呢?

果兩個prof不斷強調想入qfn除左直接揀qfn之外仲有ibba轉生呢條路
而且兩者year 1讀既野好相似
咦...咁就冇左"o徙一年"既考慮喇

2點几差唔多個個都收到晒hku既信
我唔心急去羅果封信
又諗: 3點几我會返教會,可以返屋企果陣羅埋封信o者
而且我都估到個結果啦,睇唔睇都冇乜分別
唔記得響kooby定係阿君既催促之下,終於提早落去羅

睇到自己封信之前,聽terry,君佢地都講過封信既exact wording
但完全唔明3句各自係點解
因為全部都講得好間接
我封信齊晒3樣
(3個choice可以出晒3種outcome...)
所以我由自己既example明白晒三句分別講乜喇:
u are on the admission list=收硬你
we are vv interested in u=唔係收硬你不過好大機會收,因為你響waiting list入面排得好前
keen competition, we can't finalize the decision b4 21/3=擺得好後,死左條心吧啦
(20/3係final 5 choices既截止日期)

舉個例
假設某個系可以收10個eas,有50個人揀
間u順次序排好左收邊個既priority之後
1-10就係收硬,剩番11-50全部都係waiting list
其中11-20就同佢話vv interested,21-50=keen competition (實際人數比例未必係咁,我講黎說明o者)

我既結果係
e&f收硬
ibgm "vv interested" in me (話左我唔適合讀呢科,所以唔駛理呢句)

真真正正體會到到一隻a既距離有几遠...

有咩好怨丫?
ce 中文 paper 1我都盡左力啦
響學校做果d作文/語文運用平均都係50%上落
考mock仲d左
而家咪 "上" 左比我有個b囉,仲想點呀?

loklok講得o岩
我几乎所有開心同唔開心既野都係自己啃晒
太過自食其力真係好唔健康...

可能因為我咁樣既性格
人地遇到難題,我會想佢睇下自己搞唔搞得掂先
撫心自問,肯定自己真係唔掂先好搵人幫手
所以我會對果d成日想依賴其他人既人表現得極度唔順超
我feel到咁諗法係好唔對路
所以我努力改緊

final choice應該會係咁
band a: hku 精算, cu qfn
band b: hku e&f, cu ibba
ust...多數唔揀架喇

>>March 11, 2006 at 5:25:05 PM GMT+8


2006 年 3 月 9 日 星期四 【晴】

10/3
om終於正式開工

我認我廢
唔識講一d唔work/唔負責任既idea
(唔負責任=女仔覺得自己唔駛做粗重野,就亂講d需要粗重工作既idea,唔work唔緊要,等男仔搞
 類似羅范椒芬/李國章果班仆街,仔女唔駛承擔後果所以亂改教育政策)
所以我比人話出得idea少
同人地邊有得比丫
簡直一個天一個地

教大家一d同人一齊做project既正確態度啦

咩叫貢獻呢?
不負責任出大量垃圾idea
等其他人幫你improve
之後即刻雞旦裡挑骨頭ban左佢先
等你以為個個都唔記得晒
就將同一樣野當係自己諗到咁講番出黎
如果有人態度唔好,幫唔到你改善仲ban左你講既野咁點算好呢?
好簡單o者
「呢條友淨係識ban人講既野,自己又講唔出d有用既野喎」

咩叫合作呢?
所謂十隻手指都有長短
我唔掂既area,實有人叻過我,小組入面個個都係互相補足架啦
我知自己做野唔掂
唔緊要~
叫人做好d compensate番我咪得囉

點比意見其他member呢?
人地講左野出黎
「你做唔做到?」<-留意語氣,越唔誠懇越好,目的係壓制佢,等佢冇聲出
引起人地插你點算?
「我地唔識做呢樣野丫嘛,咪問佢識唔識囉」<-轉語氣,要扮無奈

我係咪一早就唔應該加入呢?

以後邊個同佢合作做任何野既
pray for u...

>>March 10, 2006 at 3:59:00 PM GMT+8


2006 年 3 月 8 日 星期三 【晴】

耶穌個3mins短講: "沒有野心就沒有成就?"
陶然:「唔代表有野心就有成就架喎」
d logic擾亂左ms yim

份clc listening真係玩野
ms yim:「做得多就會捉到應該點答d題目」
今次真係冇得估
個marking scheme亂set既
有時要寫個理解歸納出黎既答案先滿分,照抄0分,呢d好合理丫
最唔gur係有時要照抄錄音果几隻字,歸納答案反而0分
一時一樣,點捉...
ea

見到林sir落堂果陣戴番隻錶
我諗起梁sir
雖然未真係見過佢除低隻錶,但肯定佢上親堂都會,或者索性唔戴啦
如果唔係以佢成日拍黑板拍台
一定打爛好多隻

鎚仔:「我應承今日一定係最後架喇」
最唔最後都唔緊要丫...
得閒講下呢d野都几好呀

之前講dc既感光層用3層silicon睇紅綠藍三隻色
我聯想到織田信長發明既"三段銃擊戰術"

所有士兵企開前後3排,一人渣一支槍(當時d槍好廢,一把槍只可以裝1粒彈,兼夾落雨唔用得)
最前果排射完退後上彈,下一排行前開槍
將呢個步驟重覆n次
每兩次射擊之間相隔6,7秒,裝一粒子彈大約要20秒
未打長篠之戰之前,武田騎兵團係號稱日本最強既軍隊
唔駛几分鐘就渣都冇得剩...

以現代人既角度睇可能會覺得咁做好多餘
但當時d人淨係識用劍/矛呢類近攻兵器
我覺得信長真係好勁

唔知話鄺小娟係醒定係on9好...
開始上堂之前有几個話去toilet
佢地o岩o岩去仲未返黎
鄺小娟見好多個位吉晒,就懷疑有人走堂
問係咪有人冇返(咁又真係有人請左半日假 )

>>March 9, 2006 at 3:58:30 PM GMT+8


2006 年 3 月 7 日 星期二 【晴】

之前果份chem notes都几似補習架喇,差個靚cover o者
陶然整左個cover比新果份之後
鄺sir直情變左個補習阿sir

鄺sir話chem engineer響大陸好吃香
我:「o下?駛架咩?」
可能我問得太簡略
我意思係:大陸d工業不嬲都亂黎架啦,駛搵人理架咩?

校長要我地eas咁多次interview既資料?
比邊個用?
f7? 下年既eas?

唔記得聽邊個話舊年學校有做d野幫eas果批人
今年冇不特止仲要我地幫人

ms yim冇返,梁sir代課
人地代佢課見得多
今日梁sir代人...少有

唉肥賢...

phy lab
我真係過份到丫...
眼訓到訓著左

康樂棋
我 vs 肥賢 vs dave vs rono 呢個組合篤左2鋪
未玩過果個奇跡地贏左1鋪

戰無2
石田三成個ending...
「 "數" 和 "力" 的世界結束了,關原之戰的勝利代表 "義" 的大勝利!」
好7...
我係一個數學人,梗係唔gur佢咁講啦
加上而家既社會做乜都離唔開 "數" 架喎
其實 "數" 係指人與人之間互相算計利用,玩弄權謀
"力" 即係武力
"義" 就唔駛講啦
正史既石田三成輸左關原之戰比德川家康處斬
証明...

source principle
如果要challenge人地講既野
我做既第一件事就係追上去最原始最基本既source睇下有冇唔對路先
而家source錯左,佢點兜都冇用
唔信佢果然冇錯

>>March 12, 2006 at 3:29:57 PM GMT+8


2006 年 3 月 6 日 星期一 【晴】

鎚仔吹左2堂水
到最尾
「下堂開始教番書」


chem test
冇乜溫過
但每題吹下水都得

文字同畫圖既題目2揀1
梗係畫圖啦

sife
用虛擬既錢炒股票既比賽
唔係鬥賺得多,係計 profit/(standard deviation of daily profit) ratio

0/0會點呢?

o下?
梁sir 5月會做咩事?!

pa assembly
冇野做問wendy借本bio書黎睇

大約星期五六日至知結果
好刺激喎...一黎就2封信

>>March 7, 2006 at 3:32:27 PM GMT+8


2006 年 3 月 5 日 星期日 【晴】

pe
終於做到手倒立喇
之前次次都係差少少,又唔知自己錯響邊

肥勤:「求其send個jpg比佢咪算囉」
好橋

chem test臨時改期

梁sir今日有返喇~

班仆街官
仔女唔駛為自己做既野負責(晨早飛晒去外國啦)就亂改syllabus
334高中maths要學complex加減乘除
但除此之外唔駛再學其他深入既野

method of bisection超有用喎,有乜理由要cut
狂篤個exe掣就full一條long que

我自己都覺得係吹水
所以冇人信我講
同樣既內容
我寫一句,有人寫多几句廢話變左一段
mei:「寫一句同寫一段既分別」

有好多件小事要做
每樣都三兩下手勢搞得掂
但係唔記得是但一樣都死

>>March 6, 2006 at 4:14:34 PM GMT+8


2006 年 3 月 4 日 星期六 【晴】

全日打機

戰國無雙2
本多忠勝真係勁屈...
3段無雙噴泉+特殊技儲無雙計
秒殺任何卒仔,好多層無限城之後既武將都30秒死
即刻打80層無限城
執左隻放生月毛(騎左唔會比人打落馬),買埋隱藏secu 柴田勝家

無限城既劇情
阿市:「你咁勁,連柴田勝家都打得贏,就送左佢比你做secu啦」
好似係佢老公黎架喎...雖然第2任o者
第1任=淺井長政
(game梗係emphasize呢段啦,柴田勝家係麻甩佬一個,有咩好講 )

織田信長搞政治婚姻嫁個妹比淺井長政
後尾信長去打朝倉義景(淺井同織田,朝倉兩邊都有盟約,但織田同朝倉之間冇)
淺井左右做人難,結果決定幫朝倉(傻傻地,係人都知信長贏硬啦)
輸比信長仲滅埋國
淺井同朝倉既頭蓋骨比信長挖左出黎做酒杯

msn對話:
「其他人去晒邊.............我明明invite 晒佢地....」
最鍾意話人唔識尊重人果個最唔識尊重人
又冇事先同人講過
開左msn就奉旨要響電腦隔離唔可以行開?

>>March 5, 2006 at 3:06:03 PM GMT+8


2006 年 3 月 3 日 星期五 【晴】

hku interview
最後一場
起初覺得今日好緊要
但一知道精算唔比ind in我,就知今日其實冇乜所謂

剩番既就係等收信,排埋果5格佢
都估到自己會入d咩
如無意外應該係其中一個: cu qfn,ust qfn,cu rms,hku e&f

全部都係今日上晝,所以等齊所有人in完去mk~

同terry同一組 @@

4男2女
4個男仔都話自己對maths有興趣,maths唔錯
剩番2個女仔就冇提過呢樣野

終於有強敵...
見識到dgs既oral點屈機法
但佢d idea就麻麻,淨係長氣+吹水,講晒d係人都諗到既野

之前驚見到其他數學人我就冇優勢
今日見到喇
但佢好廢

問對教育改革既意見
比個dgs帶錯左
佢講完d野之後,一人几句都係針住小班教學黎講
到佢再講野,就話小班教學果度講得太多喇,不如講第d啦

我地講講下野果兩個prof就響度吹水 @@

個dgs提到通識教育
我梗係即刻諗到crossbone既死亡旋風啦 <-我之前作左個英文比佢:death-cyclone
點知想講呢樣野果陣個prof(肯定佢係精算既)話夠鐘

硬係覺得今日個group in只係做個樣出黎
精算要7a先有individual in
証明多數都唔會收我啦
tim話ind in果邊用中文,仲有個rdp(rate determining prof)

全部著晒suit,影左一堆相

阿君上次拉唔開一個寫住推字既門
今日我試過,隔離果道門拉得開

肥賢同dave出左黎 @@
kooby以為佢兩個斷背山

返到屋企好 支力
一有機打就精神番

戰國無雙2
巴哈姆特有人發現到個bug可以唔駛$學技能
即刻谷爆几個人既技能
執埋立花誾千代(唔識讀第3個字,門字入面有個言字)第4把武器

打英文打左4個月 @@

夜晚上唔到網
所以呢篇日記係5/3朝早補番既

>>March 5, 2006 at 2:57:15 AM GMT+8


<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111779

Design & Scripting by ShowHappy.Net