|
2005 年 11 月 2 日 星期三 【晴】
mmlc
寫篇野昆人幫襯你間減肥公司
mr. incredible
搵到欣宜既減肥餐單
benny:「千祈唔好學佢,一定減唔到肥」
錯喇
佢係成功減到
不過瘦左唔代表靚
我入6b係一件合乎大眾利益既事
chem lab
李丁返左黎
同我地講左d eas既野
大鄺sir:「其實讀咩冇所謂,自己開心就得,唔駛咁睇虛榮」
班足
10:2
所以我有得踢
一入去即刻差d射入
>>November 4, 2005 at 11:45:31 AM GMT+8
2005 年 11 月 1 日 星期二 【晴】
chem要自己design expt
大鄺sir:「好簡單既o者」
派番clc果份9up功課
我發覺自己9up都几掂
phy
我成日都係咁
唔識做一題就會停左響度
死都要做到為止
教緊其他野都會唔理住...
6堂pm
rono:「如果肥佬瘦d會好靚仔」
  
05CE既past paper有得賣喇
以我咁無聊既人梗係走去睇下
考果排日日上miniforum對mc答案
有時會覺得果度d所謂勁人post既ans錯
小弟不才,真係mini人錯
exam report真係有d野几好笑
英文paper 3有人用icq language
佢講得出黎即係為數不少啦
4u=for you,btw=by the way
咁都寫得出
oral有兩個位几怪
role play有人咁講:
"i suppose you have some reasons that you xxx, if so, would you mind telling me about that?"
話係waste of time
group discussion
"a few candidates showed their absent-mindness at the beginning"(話自己有几個points驚唔記得)
提出想自己講先
一有人同意就即刻semi-presentation
講左30-45 sec先比人講
again,exam report提出既野就few極有限
呢d怪招多人用即係話唔係一兩個考生自己諗到既野啦
學校又應該冇理由會教d咁既野
剩番既可能性...補習
我好有興趣知咁樣教人果d tutor見到自己既"成績"會有咩反應
dl左z套戲咁耐終於得閒睇喇
有几條友一路講馬沙d事跡
隱姓埋名既馬沙又坐響度傾埋一份
嘉美尤對住馬沙話佢當年做左几樣野太on9
唉,d自貼組
>>November 2, 2005 at 3:59:21 PM GMT+8
2005 年 10 月 31 日 星期一 【晴】
尋日放學唔記得拎marathon疊題目去office...
clc要用果疊文化notes
我一早扔左
唔知邊堂開始全日都好眼訓
去到rsc最訓得著
that's good
cu facalty of social science talk
心理都要做實驗,仲佔好重要?!
↓會唔會出現d咁既情況?
呢次有10個人做sample,result同theory偏離得好遠,因為樣本數量太少
呢次有1000個人做sample,result同theory都偏離好遠,因為樣本既數量足夠多,合乎ramsey theory
佢預比我地羅果疊野唔夠
f.6,7加埋差唔多200人
最多人羅果本野得十几廿本
又2關α3
巴沙拿同米妮又出番黎喇
又有得屈歌
>>November 1, 2005 at 3:07:18 PM GMT+8
2005 年 10 月 30 日 星期日 【晴】
甘sir話有批人早几日食物中毒
wow!
雖然我今日先知有件咁既事
我返屋企睇到段新聞
【明報專訊】(略)懷疑食物中毒的大埔聖公會莫壽增會督中學師生,(略)
事件共涉及9男2女,年齡介乎18至45歲
年齡既資料都好模糊下喎
梁sir教得好快
chem
掛住吹水抄notes慢左
問題係我坐最前
大鄺sir見我仲抄緊所以等埋我...
oral
好dead
個個都唔係訓緊就係想訓咁既樣
可能因為我訓下醒下
所以connie見我訓低左就嗌醒我
phy
一組比一個垃圾袋砌降落傘
有份贏
macross7
卡姆林果然冇死
子安武人
>>October 31, 2005 at 3:22:10 PM GMT+8
2005 年 10 月 29 日 星期六 【晴】
之前見過某forum一個α3既topic有人問"可唔可以將巴沙拿擊墜數升到50"
macross7果d唱歌機係唔可以正常殺人
只可以對每隻同故事既敵人連唱2次歌打爆佢
我覺得有可能
而且如果真係做到又可以出擊+5氣力
即刻試!
不過記錯左故事d細節
唔知道巴沙拿好少機會可以打人,我又用唔盡果几關
搞到而家米妮有5x,巴沙拿得3x
大雷鳳學大積加,三個英文字short form
dynamic lightning xxx
一野爆40部卒機,再打多一野爆多40部
剩番20部要一招一隻咁打
maths soc第2個活動就搞左鑊泡
agm唔計,咁當第1個啦
我今日唔應該打機架!
http://forum.format-acg.org/viewtopic.php?t=2262&view=previous
整果條友真係好得閒
咁多套動畫好自然有衝突啦
例如人類滅亡左几次
2016年:人類補完計劃完成,全人類LCL化 <-eva
3404年 地球上最後5個地底大都市被毀,人類滅亡 <-唔知咩動/漫畫
3713年:地球上只剩下最後一個人類 <-唔知咩動漫
地球得番1個人係冇所謂既,我地仲有好多殖民星同其他行星
14292年:高屋典子與天野霞回到地球 <-gunbuster
佢兩個為左打宇宙怪獸跌落時空裂縫,返到12000年後既地球
不過我相信人類果陣時已經唔再住響地球
即係佢地去錯地方
仲有5場"第三次世界大戰"
學下排隊好冇?
遲過人發生果d好心你叫第4,5次啦
>>October 30, 2005 at 3:43:52 PM GMT+8
2005 年 10 月 28 日 星期五 【晴】
朝早又睇macross7
又有好多 對白
佢地將敵人既資料入左落電腦,試左場模擬戰鬥
「結果係全軍覆沒,打輸只係時間既問題,成功率只有0.00001%」
過左一陣
麥斯艦長同馬利亞市長(佢老婆)講番一次個結果
背埋個成功率出黎
仲講多錯多,「0.00001%,即係等於零」
米妮:「如果我地是但一個有咩不測既...」
卡姆林:「你係唔可以響戰場度同一個軍人講d咁唔吉利既說話架」
巴沙拿:「你地講完遺言未呀?」
卡姆林見巴沙拿佢地有危險
「我去支援佢地,因為我對巴沙拿有信心」
有信心仲要支援
麥斯:「呢次作戰已經徹底失敗左
不過我係唔會放棄既,今次只許成功不許失敗!」
已經輸到1999
敵人勁屈機...
麥斯插左粒反應彈響敵人基地面前,120秒之後爆
到爆之前果個instant佢將粒彈瞬間轉移去統合軍隻母艦面前
不過有一個問題
我見佢地隻母艦都係用瞬間轉移飛去敵軍惑星
點解唔擺粒彈響自己度等120秒送過去?
去到預告片
巴沙拿:「記住收睇呀,下一集一定更加精彩架」
幪面貓俠
我懷疑seed個穆大叔不死身唔係因為佢化不可能為可能
係因為佢個配音係子安武人
條友配親d角色都會死過番生
高達w個薩古斯
機戰做左好多次boss既白河愁
macross7個卡姆林o岩o岩死左
冇記錯佢應該會響後期出番黎(機戰d同α3都有)
而且佢響α3後期有几句講出聲既對白(唔講出聲就係寺田作比佢o者,講出聲就實唔係)
imo training今次係geometry test
3粒鐘做4題
家豪講左几次geometry test問既野可能好geometry
但做既方法可以combinatorics或者其他
不過今次4題都係geom
做到題半
算係咁啦
went to drink in the evening
估下我講乜?
提示:用中文應該會係人都知
>>October 29, 2005 at 4:38:56 PM GMT+8
2005 年 10 月 27 日 星期四 【晴】
もう 十七歳だよ
一開電話即刻見到…
ありがとう!
すまない...俺は...
今次可以証明danny's theory係錯既
唔駛一個鐘
最快係今次
bt左十几首macross7既歌
一開始做seed果條友走左好耐
所以個個都99.8%
有2首聽唔到
仲有z gundam既電影
戰國basara
原來渣大鎚個女仔都几好用
最尾一把武器係美少女戰士既變身杖
8 lv都勁過第5把既7x lv
>>October 28, 2005 at 3:27:43 PM GMT+8
2005 年 10 月 26 日 星期三 【晴】
picnic
wow! old place...
7點几醒過一次
有少少眼訓,就8:0x至醒
我覺得隻腳仲痛
之前試過10 mins返學
但我驚自己不復當年勇
生日或者生日前一日picnic一定要比人屈唱歌
去到,見到有人著住件高登tee
即刻一堆人哄埋去影相
原來係高潮
乜機動遊戲上次都玩過
除左纜車之外
當然唔係正常操作,係有人響入面搖
連坐几次海盜船
每次做既野都唔同
最正路係大嗌啦
唱歌
鬥唔出聲
坐越礦飛車坐到拉傷條頸
覺得 "如果道力再勁d我個頭就會甩出黎"
又坐左勁多次滑浪飛船
>>October 27, 2005 at 3:17:27 PM GMT+8
2005 年 10 月 25 日 星期二 【晴】
有張唔知乜野步行籌款既通告
大鄺sir話呢樣野係董朝遺禍
話班友仔將商界果套apply落d學校cut開支
唔係呀?!
教育唔係商業喎
香港地仲有咩係用錢買唔到
張回條有2個option
一個係捐唔知几錢
另一個係"本人已知悉有關詳情"
我諗起高登既"閱"呢個字
phy
circular motion
有條al past paper做
...
rono佢地賭波
本來都冇乜問題
rono錯手用原子筆響圖書館份報紙既賠率表度圈左几個位
轉個念頭諗下,又冇乜野o者
除非有個老師見到之後投訴有人響足智彩既賠率表畫左d野
咁樣先最冇乜野
form period有段20分鐘既片睇
教我地做減壓既運動
"感覺到個膊頭好.重..好...重,放...鬆" <-越多點代表越長停頓
勁1999,成日話邊個位好重,下半句即刻話好輕
assembly有個乜鬼野醫生走黎講減壓
「你地當中有人有比我好既減壓方法都唔出奇」
知就好啦,仲講咁多野
頂住唔訓真係好辛苦...
嘿...尋日聽到件事
有機會既話我實會玩野 (睇樣啦,sorry,睇人啦)
所以唔好比到個機會我亂黎
又戰國basara
執到几把前田利家既lv 98
加攻,防,血既道具又係,3件都lv 98
係咪冇lv 99架?!
明智光秀同前田利家都係同類人
初期好廢(防低,攻速慢)
但練勁左就好勁
光秀招必殺廢
但去到lv 18學到招固有技
可以用條必殺bar放5隻骷髏頭出黎做替死鬼,每隻代自己食一招
前田利家既炎之跳躍又超好用
大範圍+可以cancel收招硬直
>>October 27, 2005 at 3:06:17 PM GMT+8
2005 年 10 月 24 日 星期一 【晴】
pe
跳繩
好差
elective學空手道班友有木板劈
得陶然係真功夫 (仲詢眾要求表演多几次 )
斷口好岩蠶,顯然冇做過手腳
其他塊塊都響兩塊細木板之間斷得好整齊
不過icy果塊又有d奇怪
斷口好整齊,但肯定果度唔係連接位
ue做左50條mc
錯左又點o岩左又點
錯左多數唔會長期記得自己點解錯
(用晒所有時間讀英文搞衰自己3科al既人,或者死讀書其他野乜都唔做既勤力怪例外)
o岩左下次又唔一定會再o岩
所以都係由佢啦
connie讀左d人之前作篇文有乜錯grammar
有几句用左d好勁既idiom
我諗起劉爵士寄比高登同akzone admin既投訴信
佢用d好勁既英文,點知比人捉到錯grammar
梁sir又冇返
又係下晝見到佢
相信又係暈
走火警
梁廣煒:「認真既行動,迅速既態度」
1999  
梁廣煒:「有几個form 1自己走快d唔等其他同學」
又話要認真唔好當係演習
又話生命緊要乜都唔好理  
燒到埋身仲有冇人會排好隊一個跟一個落操場丫拿?
仲有一個問題
好似全校人係用晒3條樓梯既
如果其中一條比火封左就...
因為拎d野擺去第二個課室
比羅鄧錦屏小到12:5x
"一人記一次名,唔好再犯"兩句講完咪算囉
烈日當空對住我地9up一大段野
又預左冇人會記得佢講過d乜
講咁多盞大家辛苦,何必呢
bobby:「我覺得梁廣煒個樣好無奈,響後面好似想拍佢膊頭,"算吧啦,快d講完放我食飯"」
無奈的梁廣煒  
做老師既都係一個普通人黎o者
「你地咁大個,d f.1睇你地頭,應該做個好榜樣」
呢樣野就同ideal gas law一樣
永遠都唔work,只可以assume佢work  
「人地去擺書你又跟住去?我夠叫你唔好咯」
the logic is goodest
我地唔應該跟人地做既野
咁細個既都要自己判斷是非黑白唔好學d所謂"榜樣"
羅鄧錦屏=10 /10
勞師動眾為左記我地一個輕微違規
一次半次 \ / (who fuckin' cares? 兩條斜線係兩隻手)
陳漢記d野食咁
又貴又難食
真係唔知點解仲會有生意
ms yim冇返
即係同尋日一樣9堂有5堂free
一返到屋企就喪打戰國basara
上杉謙信打極摺上原都輸
http://jamrent.50megs.com/wtc/i/weantyou.jpg
又一次見識到改圖組既功力

>>October 26, 2005 at 12:07:26 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|