|
2005 年 10 月 3 日 星期一 【晴】
chem
我好明大鄺sir講d野架
不過如果整一個test考呢d野又要寫勁多字既話我就唔掂囉
計數題目或者叫你寫某粒atom既e- config果d我冇問題
lab report b-
低半個grade因為我早做
所以乜都冇得問人冇得抄人
人地問人做得o岩果d我都做錯
clc派左一大疊好有用既野
我意思係響bbq果陣
等陣先,油印紙b唔b到q架?
唔得就真係冇 用
ms yim寫親d乜野響黑板都個個抄晒落d notes度
我本來都覺得抄黎冇用
因為果d野全部聽左/抄左就算,就算考試都冇咁得閒會睇番
過一陣又羊群心理走去抄
24孝故事入面太多on9仔
孝順親生父母天公地義
但個後母立心不良都對佢咁好搏感動果d就...
今時今日已經冇"感動"呢回事
話比你感動只係想昆你繼續做一d你原本為人地做緊既野
可能公開試真係出一題考情與中國文化d野
但完全唔問"孝",講男女愛情
咁呢几個cycle既"文化專題"就...
梁sir派咁多notes,搞到好似寫過本textbook比我地咁
唔知去到年尾會係clc定pm既folder厚d呢
maths so agm
11C10=11C1
"please tick at most 10 boxes"
張名單我係最尾一個
比我都會唔理d人名,求其tick左1-10算
好彩順利做到果10個
>>October 4, 2005 at 3:23:26 PM GMT+8
2005 年 10 月 2 日 星期日 【晴】
清晨閱讀
又整d剪報我地睇
話hk一年平均每人響公共圖書館借14本書
我身邊多數人既樣都唔似睇得書多喎
邊個拉高個mean同我出黎!
咦?張野寫住"蘋果xx/xx/2001"
wow!
chem d structure搞到變左數波仔
越數越覺得自己好有3-d sense
鎚仔比我地睇左篇98年舊聞(wow! )
講撞車
出晒d數字,架車飛到几高几遠,跌落個山谷有几深,etc
叫我地計番佢原本既速度
「please highlight the important information」
我:「x死x傷,凌晨x點果d就important喇」
terry響頭條日報玩sudoku
威走埋黎睇
轉戰網上
http://www.miniclip.com/sudoku/sudoku.htm
我響屋企上果個網,紀錄話我玩左5x日
英文個listening做到我好頹
仲有2 part
冇佢咁好氣,唯有
practice never makes perfect in public exams
有人問我借野
是但扔個細路既書包比佢慢慢搵
佢又真係信個書包係我既
打開黎搵清楚見到d f.1野至發覺唔對路

百變小娟罕有地準時放我地
maths so開會
傾左兩粒几鐘都係得一隻無聊game
佢地話舊年班友係即場諗題目問人
我地有事前傾過都係做番差唔多既野
某班amaths test結果:
頭獎4注中,2獎由神june 1注獨得
梁sir:「你咁大個人連simplify都唔識」
呢句說話解釋到點解有人中2獎
恥笑時間  
用親yahoo messenger禁入去check mail都唔得
真麻煩
>>October 3, 2005 at 3:21:02 PM GMT+8
2005 年 10 月 1 日 星期六 【晴】
gsd結局
zaft兩部"新銳機"比人華麗地削成人棍
sf,ij就炒人perfect冇扣過血
sf變左蝴蝶高達
最尾一集都仲要狂用舊片
鄧幹明教我d野真係受用不盡
唔記得佢係乜水?
教我教人maths果個呀
如果pm有tas就好
肯定會好大災難
同高潮玩左几鋪msn踩地雷
勁唔夠運
連續十几個回合都買大開細
再唔係就爆好大幅出黎比佢一野揭几粒
>>October 2, 2005 at 3:40:01 PM GMT+8
2005 年 9 月 30 日 星期五 【晴】
朝早冇野好做
上高登
見到d几過癮既野
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=511722
好耐冇返團契嚕...
10個人有9個都唔識用搜尋
yahoo個搜尋功能整出黎都廢既
真係要擺呢幅圖出黎
http://forum2.hkgolden.com/uploads/owdeau9uba97tsnwjx4bipxy.jpg
gsd結局
趕埋尾,搞到好似作文急收筆咁
出少兩集回顧就唔會咁
死得太少人
連路人都唔駛死
>>October 2, 2005 at 1:39:22 AM GMT+8
2005 年 9 月 29 日 星期四 【晴】
晨早溜溜搞埋d宗教儀式
仲有個乜水響度9up一篇相信唔係佢寫既刷鞋文章
返大陸見到乜野都講出黎,再加多一兩句野歌頌讚美土共
都話左愛國係宗教黎架啦
黃馬話今日whole school assembly "中國心中華情"
即刻想病番半日
咪又係歌功頌德垃圾assembly一個
想個個聽完都「祖國真的偉大 」丫嘛
我就唔信mst夠疆出一個assembly齋講高登果d "太空強國" post入面既野
社長話要補多堂pm
kooby:「好丫,補多堂好呀」
 
鎚仔問左我地一渣人性抉擇既問題
如果一個親人就黎死,你犧牲一隻手指就救到佢,你會唔會咁做呢?
睇人啦,係我細佬既咪由佢囉
之後將個代價越加越大,雙腳,雙手,甚至自己條命
「嘩,咁就唔得!」
「即刻現形喇」
鎚仔又帶左個波黎拋
今次教projectile
扔左几野
某無聊人:「阿sir係唔係都扔唔中個垃圾桶」
鎚仔即刻試左几次諗住扔入去
不過冇次成功
果個無聊人:「扔唔中都係技術黎架」
又黎多野
個波跌左去坐響無聊人前面既rono
rono隨手一野入左
全班即刻拍爛手掌
派chem test
我:「睇你係滿分樣黎」
中左
我:「好有睇相佬feel」
kooby:「你幫我睇下...(略)...丫」
我:「err...睇唔到喎」
kooby:「即刻朦左?」
我:「係呀係呀」
  
「鄺sir叫我由高分排到低分,不過我排左淨係頭几個高分既o者,後面亂黎架」
真係亂黎架
亂到咁o岩做到大鄺sir講既野咋嘛
「成績唔係几好呀,係我教得唔好」
林sir太謙喇
唔知禮定係bonnie響拉記搵到本講棋既書
全部都係d低b棋
有個叫"ox棋",唔知咩黎又見几過癮即刻揭過去睇下
原來係過三關
佢兩個響本書d棋盤度捉棋
禮好似係librarian
如果班主任係進進我一定病
聽住個咁既宗教assembly
又几個老師圍住晒搞到冇得訓
 
一味話響北京見到d乜做左d乜,點好點好
空氣污染,能見度低果d佢唔識講?
咁做同網特(網絡特工,中共駐網打手)有乜分別?
高潮去完就同我講過呢樣野喇
3 cheers for the assembly! hip hip, hurray!
 
德明問我地邊個承認自己係中國人
雖然係恥辱,但我會認
「有d同學好猶疑唔知舉唔舉手好,係咪因為近年資訊發達,你地聽到國內好多負面消息?」
唔記得佢之後點兜
不過呢樣野令我覺得成個assembly講得最好係佢:
佢講左好多次身為中國人應該"加深對祖國既認知"
由頭到尾都冇講過"支持"兩個字
好靚既一招曲線反共
而我又做到德明講既野
上高登一見到太空強國4個字即刻禁入去睇
有得舉手發言我實會咁問:
「資訊唔發達既時候少d負面新聞,咁係咪資訊唔發達既中國光榮過資訊發達既中國?
係咪因為我地係中國人所以聽到果d野要當聽唔到,繼續支持祖國?
咁同某國家唔認自己試過侵略人有乜分別?」
臨尾其中一個講左d唔係佢自己諗既野:
「希望大家可以認識祖國,甚至支持祖國」
做咩曲解德明既原意
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?page=1&message=473534
"強國圖集",8頁既長topic
其中呢3幅唔睇唔得
http://tinypic.com/9tfwb4.jpg
http://tinypic.com/9tfx95.jpg
http://tinypic.com/9tfwwp.jpg
聽講有d國家連路牌上面都會有一句"請勿亂拋垃圾"
恕我淺陋,我從來未聽過外國人會咁樣寫"do not litter"
你可以響香港見到"do not litter"係因為d人唔識國際慣例
有人會話呢d野侮辱緊中國人
我就覺得只可以算係指責/抨擊
鬼佬個個食飽飯等屎屙呀?中國人冇問題佢地駛寫d咁既野?
>>September 30, 2005 at 3:44:02 PM GMT+8
2005 年 9 月 28 日 星期三 【晴】
唔知點解右腳好痛
尋日返學已經係架喇
點知放學練完田徑又好左d
可能我d處理受傷既殘忍方法有效啦
身體有邊度瘀左或者有d唔流血既痛,就會係咁又禁又卒果個位
一個關節痛(feel到唔係斷骨,雖然未斷過 )就會係咁扭果個關節
整几下就唔會覺得痛架喇
梁sir:「我又唔會發癲斬人既,不過可能會上上下堂暈低」
lui低咁大鑊野仲好似講笑咁講
chem "quiz"
睇錯野成題錯晒
一條essay要解釋3條principle
人地一個名都唔寫就咁講晒d內容
我寫晒三個名出黎有兩個調轉左內容
oral
抽人出去講野
肥勤講完
connie:「thank you for giving us a bad example」
lunch封左一條樓梯,剩番果條迫爆
phy
做唔掂個expt
最尾圍晒埋去聽古仔
田徑
跑斜路
去得几次就有野頂唔順
rono唔知傷左d乜
佢話可能聽日行唔到路
聽朝升旗要早d返學
我覺得"愛國"呢樣野某程度上同一個宗教冇分別
(基督教除外,因為佢唔想人迷信,想人信得有根據)
愛國既最高精神係想人民盲目愛國
見到自己國家點衰都繼續死撐
睇下以前有几多個"前朝遺臣"想盡辦法幫一個冇料到既"皇族子孫"復國
而家有几多人見到中國咁多人渣,咁多國貨有問題,仲夠膽死話"個別事件"
計我話楊利偉先係個別
唔信睇下強國見死不救既人渣多d定係太空人多d丫?
為左起一棟"國民教育中心"迫人搬走一間匡智學校
公民教育呢科又係唔比個 佢都唔得既
一方面教人批判性思考
另一方面又強迫人愛國
某d老師仲容納唔到同自己相反既意見
>>September 29, 2005 at 3:11:12 PM GMT+8
2005 年 9 月 27 日 星期二 【晴】
終於好天嚕
又跳繩
又係好差
ue份野勁查字典先o岩得6,7成
如果唔查字典...
聯想到好多野
唉,好彩...
我唔可以衰interview
梁sir終於返左黎嚕
佢到之前班友仔估佢今日有冇返
「唉,7堂喇」<-有條友假設梁sir又冇返
點知一上堂就訓覺
訓醒又問教左d乜
篇實用文真係吹唔夠字喇
winmx用唔到,聽講係比人block左
不過道高一尺魔高一丈
由於美國唱片公司 RIAA 發了7封信給某7間公司,
要求該7間公司停止業務,其中一間就是 WinMX。
因 WinMX 受到 RIAA 的壓力,所以 WinMX 的 Peer Cache Network 停止運作。
下載此檔案
http://archive.winmxworld.com/Drac/hosts.zip
到 「C:/Windows/system32/drivers/etc」
把檔案名為「hosts」重新命名為「Oldhosts」
把下載回來的檔案解壓縮,解壓後的檔案放在「C:\Windows\systems\etc」資料夾內
如果太少人知呢個解決方法,winmx就會冇用
事關重大
所以唔該大家forward出去,唔好聽左就算
>>September 28, 2005 at 3:40:15 PM GMT+8
2005 年 9 月 26 日 星期一 【晴】
尋日濕左隻鞋到今日仲未乾
mmlc
講欣宜
connie開左mmlc個chatrm系統比我地玩
唔記得邊個猛咁講正面野
我就猛咁講野反駁佢
中途舉左william hung做例子
班友仔越吹越遠將話題集中左響william hung
connie:「don't talk about william」
到最尾剩番几條友離晒題講其他歌手  
我有預感自己會同d今日先抄好份lab report既人羅同一個分數
原來鎚仔叫我地買果本書有得買另一本solution
肯定有d人會諗住"買solution要比錢,交功課果日問或者抄人就唔駛"
梁sir又冇返
chem lab做得勁趕
最尾果鑊我好似落錯左solution...
唯有作result囉
in兩次prefect兩次都唔得
我不嬲都知自己英文差
夜晚做ue份功課,衰到要勁查字典
scmp冇一句完整句子睇得明
可見我真係差到冇得救
>>September 27, 2005 at 3:01:21 PM GMT+8
2005 年 9 月 25 日 星期日 【晴】
訓醒左郁一郁對腳即刻痛到pk
落好大雨
鞋襪全部濕晒
派chem lab report
"字數α分數"真係恆久不變既真理
但我做唔到丫嘛
我第一日即刻做,b
有人交果日先黎抄,都係羅b
孔子果然係9up王
仔知道老豆偷左人隻羊幫佢隱瞞叫做「直在其中矣」
個"直"係解"唔隱藏自己既孝心,直接表達出黎"
都唔知譯佢句野做白話文班友係咪恥笑緊佢
鎚仔見到落雨諗到勁多野
起勢講"由有序趨向無序"
一隻玻璃杯跌落地會碎開几千萬塊
再扔d碎片落地會再碎d,好難變番做一隻完整既杯
拍埋雙手再拍下塊地即刻搞掂啦
新街市果間野超抵食
一個餐$20連埋飲品甜品
點圍到皮
見到題目諗都唔諗就即刻問答案
過唔過份d?
tas係公開試成績一部份黎架
乜都問,考果日有野唔識問下同場其他考生丫?
「都要睇下你點寫架嘛」
講得好無恥呀下
咩叫"都要"?!
我一做完lab果日即刻做lab report
有冇得「都要」?
唔答唔得係因為人際關係?!
悲哀
re co:
都話一問就要打橫出去 -.-
>>September 26, 2005 at 3:37:00 PM GMT+8
2005 年 9 月 24 日 星期六 【晴】
gsd
兩隻meteor發威
athrun隻ij出得兩次
好似下集會爆seed
即係成套野爆得兩次
貴精不貴多
巧妙地翻用左大量舊片
akatuki變左天意
再學番日文
最尾一本書嚕
2 chapters/week?
macross7
軍方見巴沙拿佢地唱歌有用,即刻招募一班友去殘酷一叮
發明soundbooster個醫生問參賽者三圍
仲話肺活量同唱歌既聲量有關
睇住套野收視率果班友即刻話果下收視大跌
re co:
forgot to reply u last night = =
i dun want to do seed -o-
but how to refuse when they ask me?
re owl:
果几句我講出黎玩下既o者 @@
re co again:
1應該得既
2 3就真係摟打喇
不過果日既情況係個個都唔識做兩題方法相似既野
(梁sir響黑板demo過一題類似既比我地睇 )
我想知既野=有關拔尖,你覺得有冇人會夠疆響一個唔係尖子多過尖子既地方問?
re owl again:
pm得一個老師咋嘛
梁sir又知我做錯得數多
呢個係唔可行既,因為班人淨係有野交就得,唔駛做得o岩既
>>October 4, 2005 at 3:31:00 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|