|
2006 年 4 月 21 日 星期五 【晴】
賣旗
好似快過以前
3個鐘搞掂左3張
大約1分鐘賣到1支旗
ellen超勁
我賣緊第3張(即係10點几?)佢已經差唔多搞掂晒6張
籌款機構focus既係我身上某樣野加得几快
我focus既就係身上某樣野減得几快(相信好多賣旗既人都係)
approach唔同~
諗起之前聽過一條iq題:
圍棋同象棋有咩係相反?
答:一個越捉越多棋,一個越捉越少棋
團契
一個好耐之前做過既話劇
有條友比人搶劫完受重傷
兩個神職人員先後路過都係wfc
後尾有個撒馬利亞人(當時猶太人歧視既民族)行過救左佢,仲比錢送佢入旅館
上次同今日我都係比人打果個
我好似成日遲到...
早做功課好蝕底
只不過我太遲明白呢一點
放完假返學果日有d唔知咩講座
whole school assembly
timetable第6同第8堂調轉
好丫
自古以黎都係咁樣去就whole sch assm架啦
係唔知邊年開始6<=>7先有人技術性講假咋嘛
>>April 22, 2006 at 3:42:53 PM GMT+8
2006 年 4 月 20 日 星期四 【晴】
pm補課
pm notes既題目做唔做都唔緊要
我上次補課果日即刻做晒
放完假要交既功課就店都未店過
佢冇左我會死?
睇得我咁重?唔好講笑喇
好似而家咁樣有我響度佢都會死
梁sir:「做diffentiation最緊要3個法則:第一,恆心,第二,毅力,第三,不死既鬥志!」
好可惜我3樣都冇
bio問題:
有兩份sample係animal cell同plant cell
唔准用mic,點分邊個係邊個?
>>April 21, 2006 at 4:17:14 PM GMT+8
2006 年 4 月 19 日 星期三 【晴】
終於打番climax uc
之前仲好想玩
今日有關用大貨櫃gp03,打到勁冇癮
雖然夜晚都係屢敗屢戰咁贏左~
話說gp03既操作模式唔同ms(人形機體),似ms既飛機形態
移動既時候會成個畫面轉晒(ms郁既時候畫面唔郁,可以睇清楚敵人既位置)
敵人離開左視界範圍之後唔會自動轉角度,要手動(用ms就會自動)
打ms係就係好勁喇,大人恰細路
放一次導彈爆一堆卒 <-d導彈係子母彈,先放一舊大野出黎,舊大野再放d彈出黎
連施瑪部野都係兩炮導彈搞掂(原作比gp03用零距離射擊打爆果隻)
同一樣size既路亞茲魯"作對等的戰鬥"即刻pk
因為電腦控制既機唔會有畫面移動既問題,但我會
響動作game入面,電腦永遠都佔有一d玩者冇既優勢
電腦出招永遠唔會出錯(例如打歪/捉唔準時機/etc)
只會比玩者避開,因為電腦可以下下都計準晒d角度位置距離
玩者出招就會因為各種原因而出錯,露出破綻
不過以另一個角度睇,呢樣又唔知算唔算優勢
就係電腦招招都計準晒,所以永遠打唔中識郁既目標
玩者係人,識變通,一見到"冇時停"既敵人,就會聰明地"專登打歪",等佢撞埋粒子彈度
我聯想起天龍八部有一段係咁:
段譽施展絕世輕功-凌波微步,有批人追住佢打,好不幸連佢衫尾都店唔到
金庸作為旁述就話勒:其實段譽只係行緊一條固定路線
如果有條友企響是但一個位唔郁,淨係自己不停咁舞果把刀,段譽就一早死左
用gp03有時會好神奇
我贏果鋪係無端端一個子母彈扣左路亞茲魯半條血
佢係咪比粒母彈射中左呢?
大家都聽過日本古時有d人叫做"忍者"
以現代既字眼,其實忍者=特務,係一批為左執行某d任務而經過特殊訓練既人
有几件好笑既事
長篠戰敗之後,武田家既勢力大不如前
領導人武田勝賴(姓賴 )為左翻身,就去攻打北條家
武田軍響河邊紮營
北條手下既忍者稱為風魔一族
佢地有日溜夜去劫營(去殺下人放下火咁)掂左
第二晚開始,風魔忍者就每晚派几隻有稻草人騎馬去扮劫營
用稻草人玩多几晚,武田軍鬆懈左,風魔又派d真人去玩一鋪
重覆左几次,武田比佢地搞到疲於奔命
甚至見到自己友都以為係敵軍,搞到死傷慘重
後來有一次風魔忍者走去劫營既時候,武田軍有几個武將混水摸魚跟埋d忍者走,想殺人地大佬
去到風魔大本營,所有人圍住一個老野坐低
果几個奸細聽過人地講風魔大佬既外貌,覺得中間個老野唔似
突然間有個風魔忍者嗌:「風」,唔係奸細果d全部企晒起身,佢再嗌:「雲」,全部坐番低
果几個奸細唔知頭唔知路就比人發現左,下場係點唔駛我多講~
武田手下都有好多忍者,武田家滅亡之後全部失業,周圍遊蕩
後來馬騮帶領全日本去攻打北條,北條滅亡之後風魔一族又變埋無業遊民
雖然主人滅亡左,但唔知點解兩派忍者仍然敵對,互相攻擊
佢地後來去左江戶城(江戶時代/德川幕府既首都,而家既東京)做盜賊
呢件事令幕府好頭痛
幕府就懸賞緝拿果批盜賊
忍者既身手敏捷過普通人,連習武既武士都唔夠佢地黎
咁有咩人治到佢地呢?答案就係忍者本身
兩派忍者互相向幕府告密舉報另一方既人
最後全部比人捉晒去坐監
幕府統一日本之後,某代將軍覺得忍者係戰爭工具
和平既社會就唔需要呢批人
反而忍者識做一d常人做唔到既野,會危害幕府既統治
所以叫日本兩大派系(甲賀,伊賀)既忍者互相比試
兩派各出5個高手,由佢地既基地鬥快去江戶(抑或京都,我唔記得左)
因為兩team忍者各自支持將軍既一個仔
所以將軍承諾贏左果隊支持果個可以繼承將軍之位
忍者察覺唔到比賽只係令佢地死快d既陰謀(就算有一邊贏左都係死剩1,2個人)
而且兩派忍者係世仇,佢地就應承左比賽
兩個忍者基地走晒d勁人,幕府就趁機會派兵圍剿
而果10個高手最後好似得1個有命去到江戶
一發現自己比人通緝即刻當眾自廢武功,保住條命
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=620573
收陀地...
re co:
阿市把聲同動作仲好蘿莉呢
otaku co
我d past paper考完就比晒人...
>>April 20, 2006 at 4:26:18 PM GMT+8
2006 年 4 月 18 日 星期二 【晴】
終於練滿晒戰國無雙2所有人~
風魔勁好用
風魔破防角度窄冇所謂,因為錯方向都可以cancel再出過
伊達都唔錯
c4爆3下冰,差唔多冰硬
敵人擋唔到第1野就係咁先~
係時候開climax uc
re co:
得番十几日咋喎
你想好似舊年咁?
阿市...
唉,又一個蘿莉控
唔知點解唔想成日用蘭丸招居合斬 -.-
光秀都有居合,但呢招擺響光秀身上就好冇用,因為光秀太多勁招,唔駛用居合
>>April 19, 2006 at 1:53:26 PM GMT+8
2006 年 4 月 17 日 星期一 【晴】
繼續無所事事~
連 兩次
練島左近既技能
s/l左半個鐘都偷唔到個立志之才2
check下,原來一早有,唔怪得偷唔到啦
之後又s/l左半個鐘都偷唔到虎亂3
又係一早已經有
石田三成請島左近做佢條o靚果陣有段故:
島左近之前響另一個大名手下做過野
因為唔gur個老細所以劈炮唔撈,放棄1萬5千石既俸祿
三成份糧係4萬石
佢聽聞呢條友勁,就用2萬石既人工請佢出山
後世好似叫做"主從同祿"(唔記得係咪咁譯)
後尾島左近響關原失左蹤(相信係戰死)
佢響game入面都几勁
渣咁大把刀動作都咁快
睇下森蘭丸,渣住把咁幼既日本刀好似拎大鐵錘咁
冇食飯咩
>>April 18, 2006 at 3:31:51 PM GMT+8
2006 年 4 月 16 日 星期日 【晴】
又係冇野做既一日~
我覺得戰國無雙2果6個女角ねね最靚
http://game.sina.com.hk/news/images/08/s352.jpg
佢既形象好奇怪
馬騮老婆,角色係賢內助
但性格同個樣都係一個好活潑既女仔
兩樣野好唔match
re 一個熱愛MO的人:
我叫danny
icq 157975258
msn [email protected]
>>April 17, 2006 at 3:02:26 PM GMT+8
2006 年 4 月 15 日 星期六 【晴】
好似病病地...
http://hk.news.yahoo.com/060415/10/1mzzp.html
就算佢醒左
但一日未出院,件事都仲未完...
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=617446
乘客逃票手法五花八門,直接的如撞閘、成人用小童票,亦有較轉折的「A、B票互換法」
報紙講呢招出黎做咩呢?
未睇之前我諗唔到架
多謝晒
>>April 16, 2006 at 3:13:26 PM GMT+8
2006 年 4 月 14 日 星期五 【晴】
冇野做hea左一日~
石田三成真係痴線
佢打輸關原之戰比人處斬左之後
德川家康派人去搜三成屋企,諗住充公佢既財產
點知一件值錢野都搵唔到
未聽過一個高官會清廉到好似佢咁...
電車男~
>>April 16, 2006 at 3:21:00 AM GMT+8
2006 年 4 月 13 日 星期四 【晴】
唔記得講easter service既一件事
學校頒獎比步行籌款捐得最多錢果几個人同埋果几班
全部f.1,2
講過好多次,連我自己都覺得"尋" :
just like running in the special olympics, even if u win, u're still retarded
戰國無雙2
做需時最耐果樣野:偷skills
真係比隻淺井長政玩死
用馬騮去偷佢英傑3
打左十几廿次(佢會無限復活)先成功
打埋阿市,等佢冇得復活,再殺一次淺井
到最尾果次又偷到
我發覺買左隻gundam climax uc好似玩得一兩間就冇玩過...
呢個假期~
>>April 20, 2006 at 2:42:59 AM GMT+8
2006 年 4 月 12 日 星期三 【晴】
pm補課
梁sir搞好多gag~ @@
「個sin x轉一圈,咁x應該去到几多?」
佢坐響張台上面講
一路講,佢隻腳一路轉左好多圈
班籃
落雨
打唔完要重賽
有人勁插水...
dave做球証...
咦?
我究竟係咪睇緊架?
完左2場,連邊隊贏都唔知
仲諗住打戰國無雙2
點知5點几返到屋企即刻訓著左
>>April 14, 2006 at 2:05:08 AM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|