寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

2005 年 9 月 23 日 星期五 【晴】

cu open day

一開始走左去engine棟大樓
system eng個攤位有個女仔同我話al c晒就入到
咁我入唔到嚕


聽精算既admission talk
主講個professor好風趣幽默

佢話好多人都有一種錯既印象:maths掂就讀得精算
其實唔係,要好多樣野都掂,maths只係一個好細既部份,雖然呢科對maths非常之demanding

「牽涉既maths係著重應用,唔會話叫你搵d prime number出黎」
即係o岩我讀啦

「港大既精算多d人揀,可能佢地覺得港大威d啦」
咁我有機會喇

佢去外國d精算師既研討會
班鬼佬一聽佢係中國人即刻「你唔好貪污呀」「你唔好貪污呀」「你唔好貪污呀」
大陸喱影衰埋我地香港人

講QA session個人以為全世界都唔識自己上網搵資料
show晒d我地自己上網都睇得到既野
同埋全部都係早一年既資料

問問題時間有人問d咩校長推薦計劃同自薦計劃既野
唔對路...
冇人夠疆問我想知既野
繼續企(遲入去冇位坐)都冇用,走吧啦

imo training
派左第一份problem set既solution
數學真的偉大

我覺得果條inequality用余學斌果招一定做到架

bobby poon講complex number
勁多theorem
數學真的十分偉大

http://www.fishingmarkets.com/images/photobook/CD27815D869B7707A28706F7740D8A_b.jpg
路人主角果然係路人主角
終於做左聲優名單第3個
1=kira 2=athrun 4=lacus

http://sapporo.cool.ne.jp/monkeyhhk/1127554603422.jpg
上次擋唔到今次擋到,一雪前恥
部akatuki既金色皮要黎咁用

終於搵到郭政鴻d post喇
http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=497409&type=BW
http://forum.hkgolden.com/view.asp?message=497316&type=BW


>>September 25, 2005 at 9:25:41 AM GMT+8


2005 年 9 月 22 日 星期四 【晴】

我今朝唔應該咁早返學

個個bt完都唔做seed梗係慢啦

clc做listening past paper
高過exam report個平均分既
咁多把聲全部都係拍教育電視d演員
乜政府咁缺人用

benny:「有几多個交左pm功課?」<-因為佢未交得
我:「暫時得几個」
佢高估左d人

林sir見聽日cu open day就講左好多野
要派代表去羅大量既folder同筆
仲講好多有關讀大學,為將來打算之類既野
講到一grad左出黎就年年都係捱
「我過多几年d保費會開始貴喇,因為身體差左」
聞者心酸聽者流淚 講果個更心酸更想流淚
alice:「猜輸果個遞張紙巾比佢」
響應者少所以冇人玩~

「我地以前讀到呢課都係訓晒架,所以你地想訓舉一舉手同我講聲得架喇」
rono冇舉手...

落左堂一堆人問佢一d bio expt既野
顧顧:「你唔好阻住啦」
我:「我都聽緊架」
之後我同笨旦都有份圍佢
等佢講到咁上下
「其實我地兩個pure math架」

吉堂個個pm人都善用時間做功課
佢地善用時間表示我冇得善用時間抖下
seed/download ratio>1:4

我:「你有得做seed又唔做」
rono:「所以做seed果個傻仔囉」

信我啦,余學斌method真係乜數都做到得架
係就係有排做
總好過做唔到丫

compo
我發覺我吹水能力勁左
以前300字都好難寫得足
今次唔覺意寫到350字

rsc有個乜水代堂
話4點前會放我地走
仲惡過百變小娟

玩埋d無聊遊戲
以訛傳訛喎
我叫benny響黑板寫"很無聊",話係我傳呢句野比佢
比我坐最尾一個位一定咁寫

叫所有人起身,然後每講一個生存既目的話中左既坐低
我理得佢咁多丫,講第一個之前我都冇企起身諗住訓覺
訓唔到企起身囉
到"渾渾噩噩咁就過一世"即刻坐番低

落左堂,班低form攔住門口話唔擦黑板唔比我地走
真係好想用暴力手段撞出去
mst d低form真係mk化左

交野比陸耀明
「唔係交比我呀,你搵莫家浩...」
即刻有個乜水及時出現,唔係莫家浩黎既
(之後至知原來係su個財政 )
陸:「次次我要搵你你都會及時出現」

>>September 23, 2005 at 3:16:06 PM GMT+8


2005 年 9 月 21 日 星期三 【晴】

connie繼續教我地起稿

同rono研究pm份notes成個小息都響度做數

區永恆:「份notes好pro,好似補習notes咁」
唔講唔覺講開又覺

大鄺sir成日都話有d科學家propose左d唔知乜野idea
冇expt evidence不過係人都信佢
所有x學家講d野都好權威

今日又有一條theory話一d野uncertain (最勁既就係測不準定理啦)
我問左個問題
大鄺sir:「有位未來既科學家就咁樣問: (略)」


「科學家好似畫家咁,要死左先出名」
好似有好多數學家都係
例如"as the space is not enough, i don't write the proof here"果個fermat

果條友講野想妖言惑眾我一定睇得出
所以佢講既句野唔會影響到我
不過真係好睇唔順眼呢樣野

鎚仔講國際形勢
「成個世界可以縮成一個班房,一個同學好有錢又好打得又好惡既」
即刻有好多人都諗起隔離班一個人
「你諗下如果有個衰人做左班會主席」
個個都望住肥賢

田徑
今次冇咁 支力
可能因為冇做俯臥撐

跑斜路
平:「冇力喇」
我:「我都未冇力呀」
恆:「danny都未冇力呀」


>>September 22, 2005 at 3:54:02 PM GMT+8


2005 年 9 月 20 日 星期二 【晴】

選su
去幫劉年佢地宣傳
打左鐘,條樓梯剩番全部都係自己友仲有人響度嗌:「motivation motivation」


林sir話個chem test隔離班有人做唔晒
「即係有人做得晒?!」
問得好怪...

又有d "我一個咁諗冇所謂,不過係人都咁諗就死"既idea
份卷難冇緊要架,全世界一齊低分咋嘛 \/

成題計咁多數都係得4分
佢諗住半分半分咁比?

こ、これが アスランだと?!
athrun=響seed好威,一去到gsd就廢左

顧顧:「motivation冇低form幫手宣傳」
聽佢咁講已經估到motivation會輸...

prefect interview
一in完已經覺得自己多數要衰多次(f.4 in過一次唔得)

負けだ
6xx vs 3xx

我不嬲都冇乜存在感
有人可以明明見到我都當見唔到
點解今日又會突然間sense到我響度呢?
http://tinypic.com/6to4f8.jpg

我feel到自己估人地心理既能力又強左
你唔好彩先比我發現到你想點o者

我發覺自己同人講野有分開兩個mode

maths果然係一樣好有用既能力
呢個"有用"有特別意思
解 可以幫到人/有利用價值 之類

くそ!
何故 俺は マクロス7を みないだのか?
我一開始就諗住玩野
點解我唔咁做呢

最好比佢睇到

>>September 29, 2005 at 2:44:40 PM GMT+8


2005 年 9 月 19 日 星期一 【晴】

禮唔駛渣果兩碌棍喇

pe
花式跳繩
我跳得好差
不過冇p過k,連"差少少"都冇

ue
connie教我地compo寫mind map
佢真係好得閒
畫左幅200字既mind map出黎
我畫得咁大幅mind map都作左半篇文啦

我要令自己容易d訓著至得

rono出去講野第一句即刻錯grammar

pm hw有題做唔到
我base on一個唔正常既推測去做
就係搏梁sir真係打錯左字

梁sir教statement
話唔知邊個is a boy呢句always true(唔記得嚕~)
即刻個個都諗到有變性呢回事

個肚好痛

中文派左之前交果堆野
低分都好開心
閱讀理解有2題5分我羅0,1

有人學miniforum果d "超勁+扮驚" 既人!

開心還開心
咁搞法我真係可能會衰一科clc冇得拔
再諗下又發覺自己擔心得太多
進進都話啦
多數人都係al低過ce兩個grade咋嘛
我ce中文b英文c,-2 grade咪d,e,仲未肥得

ms yim:「十几歲就要你地識咁多野(實用文果d人情世故既知識),我其實好同情你地要考呢個試」

我尋日講果樣野應該唔work
因為呢招要多人響應先有用
但就算全校知道晒可以咁做
應該冇咁多人夠膽羅自己成績黎較飛
一兩個人亂黎就果一兩個死

macross7果然多笑位
米妮走左入去battle7搵佢老豆(麥斯艦長,初代macross負責渣飛機仔)
麥斯:「米妮,點解你入到黎既?!」
米妮:「守門個叔叔話可以比我入黎既」
艦長,點解你隻艦保安咁嚴密既?!

佢兩個去食野
waiter:「佢係你個新女朋友呀?」
麥斯:「唔係呀,佢係我個女黎」
waiter識咁問即係話麥斯曾經有好多個女友啦
麥斯個外星人老婆係市長黎,佢竟然咁夠疆...

http://forum2.hkgolden.com/view.asp?message=504849
覆佢果班友
響呢個資訊科技發達既年代
我好睇唔起一d有搜尋器唔識用,乜都問人地既人

>>September 20, 2005 at 3:23:12 PM GMT+8


2005 年 9 月 18 日 星期日 【晴】

睇多集macross7
終於見識到歌能量點打敵人同幫自己友

三門仔釣魚+bbq~

一條魚毛都釣唔到

志興好勁
釣到好多條size唔細既魚

志興釣起條泥~吨妨嵽策V裝魚個桶,唔中
我諗住用手去執,點知比條魚鰭輕微吉到
佢地話泥~坌J鰭有毒,隻手過一陣會麻痺
好似唔覺喎

bbq個爐(鐵桶改裝出黎)本來有左右兩堆火
燒下燒下合而為一去左中間

有雞髀燒

臨尾有人羅其中一條釣上黎既魚擺落個爐分屍
班長:「充分表現人性既殘酷」

分兩批人坐船走
我果批13個
響小巴站有4個人擺緊隊
diseconomies of scale

大鄺sir成日話d科學家既見解係"唔知點解諗到" "佢地痴線既"
我發覺我都"唔知點解諗到"一d野喇
唔知係咪tas(phychembio既lab report,clc 5個bk report)既漏洞
如果成間學校個個學生既tas都高分點知筆試好差,會全部一齊扣,versa vice
原意係防止老師比得太高或者太低分
(例如乜都扣分既劉林威儀 )
我諗到既situation就係咁:
如果成間學校每個學生既lab report,bk report全部勁低分(除左老師問題之外仲可以...)
但筆試既成績几好
咁hkeaa會唔會以為係老師同學生有仇專登比低分呢?

>>September 19, 2005 at 11:19:33 PM GMT+8


2005 年 9 月 17 日 星期六 【晴】

gsd
rey果然係克隆
只不過頭47集冇見過佢啪丸咋嘛

有能力"一騎擋千"既敵兵都咁o岩聚埋晒一齊
議長識開requiem射地球軍個基地
就係唔識射果批一騎擋千

600-800字果篇野唔小心吹到差唔多爆字數
冇可能呀...?!
我本身覺得自己吹600字出黎都有難度架喎

complex no.以前係ce syl既野
即係響pm課程入面呢d野應該冇咁"偉大"
(梁sir話我地睇solution會覺得「數學真係偉大呀」之後就齋睇solution唔肯自己做數)
imo training個bobby poon話下堂會講complex
巴金佢地班野f.4果年又好似已經學左唔少
開工!

>>September 19, 2005 at 2:45:50 PM GMT+8


2005 年 9 月 16 日 星期五 【晴】

imo training
今次教舊年聽過果d "homothety"同"spiral similarity"
超好用

用homothety証9-point circle
雖然wow! old proof...
不過睇多次都覺得諗呢個proof條友好勁

「呢個就係我當年玩imo做呢條題目既solution」

好似同舊年份notes錯埋同一個位

上一堂份功課4題識1題就咁交左
今堂仲衰,一題都唔識

http://www.leonauo.com/iconshop/icon/clowngp03.gif
http://www.leonauo.com/iconshop/icon/clownwingzero.gif


>>September 18, 2005 at 12:32:22 PM GMT+8


2005 年 9 月 15 日 星期四 【晴】

一早起身就周身骨痛

mmlc
幫rono搞左d野,令佢脫離connie既控制

我自己個account login唔到
benny借佢個ac比我
login果下我唔記得做響部電腦手腳,冇得玩

rono:「上左好充實既2堂,又上網又打日記」

越睇本pm越唔憤氣
有d數唔識用技巧做,用余學斌就一定做到

maths so committee pre-election meeting
pre-election
有几個退出,變成11個人選10個post既殘酷場面

chem lab
真係titration

支HCl都唔係路
alice:「我做到個reading係十几」
我落晒成個burette 50 cm^3既NaOH都變唔到色
rono:「我就做完架喇,等我搞掂埋就黎救你」

大鄺sir:「有人做到個reading 60几70,放心做啦」
十几果d一定用左煉金術!

抄漏左其中一個reading
是但作個數落去,咁o岩又match到

做lab遲放我冇所謂
rsc遲放或者assembly不合理地overrun (例如冇重要野都2:55變成4點放)我就好介意

問禮,顧顧佢地一樣野(當時佢地企得几遠我)
禮佢地冇反應,可能聽唔到,但我應該夠大聲既
高潮行緊埋黎就答左我(其實唔關佢事)
connie:「佢f.5你問佢做咩」
我:「我想問佢地架」
事後
高潮:「自
但係當時個個都搞錯
咁真正應該自既人係咪我呢

re owl:
你唔記得鎚仔之前點講?
就算架車前面好撞得
個司機見到前面有野一樣會扭太搏避得開
結果通常都避唔開,就用側邊撞牆
鎚仔尋日話titanic都係衰在側撞個冰山,搞到破冰船比舊冰破左

>>September 16, 2005 at 3:50:18 PM GMT+8


2005 年 9 月 14 日 星期三 【晴】

clc係C L&C
我唔反對讀L果3份卷既野,因為呢d野真係要學要識
C既野真係5科入面最悶最冇用最不切實際最過時
ms yim:「有d同學真係到考試都未睇過本書既」
↓呢句野我好少甚至可能從來冇講過(反而人地同我咁講既多d)
 而家我為左5科入面最唔想讀既野而講:
我讀一年咋喎,要考al既人都可以唔睇本書,早知慳番兩舊水啦

情與中國文化前面果版就話「中國是世界上最講究社會道德的民族」
要9up就講清楚d啦
開頭加"傳統","世界"後面加"歷史"

group discussion講親人死左守孝
父母死左要各自守3年?!
以我所知古人唔長命,當佢平均50歲
有超過10%既時間要用響呢d無聊野上面?! (好少人早過自己父母死)
6年係未計其他姨媽姑姐叔伯兄弟
古人一個家族隨時過千人
死一個"族兄"都要一年

有件好奇怪既事
中國人對唔同親人死左要點樣守孝,守几多年,著d咩衫(視乎親疏尊卑有5款)乜都講到清清楚楚
但係竟然有一個好嚴重既法律漏洞
「一個親人死左,守緊孝既時候死多一個點算?」


phy
越睇鎚仔寫響黑板d野我越覺得自己本舊書既上一手都係mst人

一架車几頂得正面撞擊都冇用
要頂到側面撞擊既先有用

梁廣煒嗌左一堆讀pm既人出去
我有份
話有老師提名我地做prefect
叫我地預留星期二/三放學後既時間interview
果兩日pm補課

陳冬敏返左黎mst玩
食完飯勁吹水吹到遲到
又一次証明學校請返黎果兩件實Q仲冇用過以前擺果個位d校工
我地行緊返去,聽到打左鐘即刻跑返去
兩件實Q仲響度吹水,冇諗住閂門
早知唔駛跑啦

田徑
勁 支力
不過見到有人勁唔舒服
覺得自己都算好彩咯

re owl:
冇錯
不過信都唔係一定高分
呢科我淨係求合格都冇問題

>>September 29, 2005 at 2:45:48 PM GMT+8


<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111779

Design & Scripting by ShowHappy.Net