寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

GCC☆傻花花++☆慧美

日記

日記主簡介

<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  >>

2003 年 10 月 21 日 星期二 【微冷】

今日係學校第一次攪cell,我帶敬拜,比比彈結他,雖然得4條友,雖然氣氛好靜,不過咁米仲好...可以更安靜咁經歷神,勁感謝係我地太急啦,冇book房,但竟然俾我地搵到萬中得一既一間房,仲有係拖左咁耐,終於有得攪....話語係分享信仰既改變,因為大家仲未係好熟,想了解下大家信仰情況多d先...好正呀!可能因為少人,更能夠分享多d,不過見到始終有保留既地方,可能大家仲未熟既關係啦希望可以培養大家坦誠分享呢個氣氛啦!勁感謝主...

完左後去傾下i.t.project,搵下書,就同阿奶,小玲,阿君,阿牛,比比,阿來,阿lew,steven,sherman,珊珊去城軒食自座下午茶餐,29蚊!不過冇乜好食....又成為俾吋對象...哈哈...只怪我成日講錯野,佢地又問我既感情生活啦+感情史....唔知點解本來係件傷心事,都會被佢地講成笑話,不過我唔mind,都係講笑0者...又好似要幫我物悉男朋友咁...哈哈,成班人傻左!我唔係來嫂呀,死肥牛!我想遲d全班男仔都係我既緋聞男友啦....真登d男仔可憐~

不過宜家想番起....仍在痛...要改變那種太慢療傷既缺點啦!



係米玩得or鐘意玩就=細佬女@唔成熟呢?
謝絕思想不夠成熟的男孩子!
做朋友沒問題,但總覺得跟思想不夠成熟的男孩子拍拖是一件苦事件!
唔知係米有d偏見,總覺得同年紀or細過我既男仔大多數亦較為幼稚
希望我可以改觀啦...

>>October 22, 2003 at 3:50:14 PM GMT+8


2003 年 10 月 20 日 星期一 【微冷】

今日個肚又劇痛啦...返學成場冇心機上堂!至討厭星期二!每個星期二總係特別既唔開心!

攪cell果度又唔知點啦...個個都唔想攪咁...有d灰!不過要堅持到底,呢個係我既突破,唔再受人影響,有幾多人去都要攪,聽日都係咁帶,神自有佢既安排!

返到屋企,同阿mark傾左一陣電話,發覺一d事情,對佢亦認識深左...希望佢信仰有所改變啦!

過冇耐,阿媽又鬧人啦,真討厭!有時真懷疑佢係米撤旦來架,總係我做緊神既野時搵d野來噪,總要我聲嘶力竭咁解釋,我真係冇講大話,點解總係唔信我?不過又要忍,又溫唔到書啦...好想離開呢個屋企呀,我覺得分開住感情可能會更好...因為開始明白對方既好處嘛,雖然咁想希d消極...

>>October 22, 2003 at 4:05:51 PM GMT+8


2003 年 10 月 19 日 星期日 【微冷】

神既恩典很奇妙,總透過一d人@事令我既疑惑/擔憂解開...係既...我地唔能夠取悅所有人,但亦唔能夠因為討好人而改變自己,我就係我,唔需要為任何人改變!

夜晚參加左研經班,今次好d啦...明多左....

>>October 22, 2003 at 2:21:43 PM GMT+8


2003 年 10 月 19 日 星期日 【炎熱】




人天生根本都不可以 愛死身邊的一個?







我懷念過去單純美好的小幸福....

>>October 20, 2003 at 3:27:01 AM GMT+8


2003 年 10 月 19 日 星期日 【炎熱】

【跑步】

你喜歡跑步嗎?我喜歡跑步,因為跑完步出一身汗的感覺很爽!
勇往直前的感覺很有方向和衝勁...
不過人總會有懶惰的時候,天天在跑,不停在跑,誰也覺累吧?!
人生就像一條跑道,每天也有人在跑
為生活在跑,為家庭在跑,為前途在跑,為愛情在跑,為理想在跑......
真正為興趣在跑的又有幾多個?未必有很多人真正喜歡這種跑步
不過想與做好多時是兩碼子的事
即使不喜歡跑,亦不能不跑,因為怕跟不上其他人
看見同伴一個一個地成長,你甘心只是原地踏步嗎?
不過積極地想,只是有朋輩與你作伴吧!跑步變得有樂趣,有意思了...
即使中途不慎跌倒,都慶幸有人扶持你


我感到最幸運的是....我有神作伴!






我向神立志...唔再依靠自己@人,要依靠神!



>>October 20, 2003 at 3:09:10 AM GMT+8


2003 年 10 月 18 日 星期六 【晴】

>測驗妳是哪一種女生?
>真的很準?@~~~~
>
>
>和好朋友一起渡過愉快的週末,回到家,你放上舒伯特的小夜曲,美美地泡上一
>個玫瑰浴,然後爬上床,抱著心愛的絨布玩具,香香甜甜的睡了過去。
>開始做一個綠色的夢,夢中你穿著白色的長裙來到了森林里,森林好大阿,籠罩著
>一層綠色
>的薄霧,神秘而美麗!你好想再往裡面去,可是卻不知道該朝那一個方向前進,
>這時:
>
> 1.出現了兩個為你指路的人,你會聽誰的?
> A.慈祥的老奶奶(到2)
> B.長翅膀的天使(到3)
>
> 2.你面前出現兩棟建築物,你會走進哪一座?
> A.輝煌的宮殿(到4)
> B.可愛的木屋(到5)
>
> 3.天使答應讓你變成其他模樣,你願意變做....
> A.漂亮的蝴蝶(到6)
> B.可愛的小熊(到7)
>
> 4.你將遇到一個尊貴的人,是誰呢?
> A.公主(到8)
> B.王子(到9)
>
> 5.一個小姑娘背對你倚在窗邊,她在做什麼?
> A.欣賞風景(到8)
> B.沉思(到10)
>
> 6.天上突然下起花瓣雨,飄落的是?
> A.玫瑰花(到9)
> B.紫丁香(到10)
>
> 7.你快樂的在林間奔跑,卻不小心撞到一堵牆...
> A.很高(到10)
> B.不算高(到9)
>
> 8.她的樣子好美,你揉揉眼睛想看清楚,眼前卻出現一個櫻桃大蛋糕,蛋糕上有
>幾顆櫻桃?
> A.五顆以上(到11)
> B.五顆以下(到12)
>
> 9.森林裡所有人和動物都可以跟英俊的王子跳一支舞,你希望跟他跳…
> A.華爾茲(到11)
> B.探戈(到12)
>
> 10.這時,從遠方傳來了幽幽的琴聲,令你忍不住駐足聆聽,是什麼琴在打動你的
>心?
> A.小提琴(到11)
> B.古箏(到12)
>
> 11.不知何時,月亮悄悄的升了起來,森林在月光中顯的越發迷人,月亮是?
> A.圓圓的(到類型1)
> B.彎彎的(到類型2)
>
> 12.眼看就要有更精彩的事情發生,夢卻忽然斷了,你睜開雙眼,看見窗外…
> A.繁星滿天(到類型3)
> B.陽光燦爛(到類型4)
>
>
>
> 結果
> 類型1 典雅的小女神
> 你有著優雅迷人的氣質和極強的自尊心,追求自我的完美和單純高尚的快樂。外
>表
> 看你其實是一個入世的人,其實骨子裏滿是出世的清高、重感情;容易受傷,也
>很
> 會為自己療傷,你不會輕易付出自己的感情,但是一旦墜入愛河,便渴望長相廝
>守,
> 不離不棄。
>
> 提醒:過分矜持,可能會將塵緣錯過的!
>
>
> 類型2 孤高的藝術女孩
> 崇尚唯美的你,從來不願降低自己對於感情的要求,無論友誼還是愛情,你都把
>心
> 動的感覺放在第一位,也正因為這樣,所以你的知心朋友不多,但愛慕你的男生
>卻
> 不少。你在他們眼中神秘而高傲,其實內在的你是嬌弱敏感的,比別人更需要依
> 靠。
>
> 提醒:想要活得輕鬆,心扉一定要打開哦!
>
>
> 類型3 單純的鄰家妹妹
> 熱情開朗的你對任何人都不會吝惜自己可愛的笑容,所以大家都那麼喜歡你!你
>對
> 自己不做過多要求,懂得珍惜每一個眼下時刻,享受生活所給予的一切快樂,
>無
> 邪的你常給人靜如處子、動如脫兔的感覺,雖然你也偶爾憂傷,但連憂傷也是單
>純
> 的。
>
> 提醒:愛情比友情脆弱,要懂得"用心"才行!
>
>
> 類型4 時尚的快樂精靈
> 你相當自信、樂觀,不會為了虛無的東西浪費感情和精力。充滿活力,善於裝飾
>和
> 表現自己你的動感魅力常常感染周圍的人,讓大家由衷的希望和你做朋友。最有
>可
> 能發生一見鍾情的愛,不過往往是對方一相情願,而你總是"拿得起放得下"。
>
> 提醒:即使愛情重複發適合你的,也只能有一份!



我係1同3,因為我覺得慈祥的老奶奶@長翅膀的天使同樣可信,但2個結果竟然唔一樣!



你地快d來測試下自己屬於邊一類型既女仔啦!


>>October 19, 2003 at 11:26:36 AM GMT+8


2003 年 10 月 17 日 星期五 【炎熱】

今朝見到一d野,唔知係我過敏定事實,勾番起我最想忘記既陰影,好難得先可以擺脫舊我,重新建立自信@社交生活,俾人憎,俾人唱,俾人講是非,俾人話煩的感覺不好受,一次就夠啦,唔想再試?
唔想再活係成日覺得俾人憎既陰影,原來一次的陷害,對我造成既傷害係咁深遠既...所以我想做社工,就係想幫番一d俾人蝦+無自信既弱勢社群!

今日堂道勁岩我!唔想為得到世界認同而做我,世界既眼光與尺度總是不同+狹窄,又點可以迎合哂所有人呢?好想快d得到完全既心靈醫治,無論係感情or朋友,都唔想再活係陰影之中...好想天天做到同自己講:你是可愛的,要自信點呀,而唔係靠人地既讚美去建立自信...

『生死在舌頭的權下,喜愛他的,必喫他所結的果子。』箴言18:21

言語的傷害力是很大的,要時時警醒自己唔做搖言散播者!


>>October 19, 2003 at 10:49:29 AM GMT+8


2003 年 10 月 17 日 星期五 【炎熱】

自由行 楊千嬅

當我在蒙馬特 看遍滿街的馬戲
無端卻自覺 太自由 再也變不出驚喜
避了你至少 幾千百公里
原來為了讓你不願再度被提起
遇不到他 怎夠狠 放得開你
願我那尾站在馬德里

傷心就旅行 盼會遇上安份
在地球盡處 共我擁吻
最怕世上遊遍 發覺沒有此人
冰島也沒有 避世的小鎮
(親手破滅最後那天真)

一生在旅行 買票預了雙份
站站停下最後也空等
畢竟也自由過 算有幸 有不幸
當作四出消遣散心 預備六十六歲初吻


巴格達莫斯科 發覺我一早去過
如果放病假 會復原 假已放得這麼多
大概也夠鐘想想到底我 沿途扮夠任性需要坐定下來麼
負傷出走 荒野中露宿的我 下個聖誕夜又要怎過


要是我抱著那漂泊的心
路途上任誰亦覺得合襯
難道我走上露台賞燈 未察覺原來樓下有人

>>October 18, 2003 at 4:05:05 AM GMT+8


2003 年 10 月 16 日 星期四 【晴】

今日放學時,好支力,d藥力發作啦....想快d離開又一城時,有個長髮女仔叫停我,話覺得我外型高瘦,好適合佢地飲品廣告既硬照,成日聽到d朋友話係又一城俾人搵佢地做model,覺得應該俾人扼,估唔到今天終於輪到我,雖然佢話9係果d model,又話唔會收$,唔係扼人,但我真係冇乜興趣呀,不過見佢好似好辛苦咁,又想交課,米是是但但俾左個手提電話no.佢囉,佢都係搵食0者...

仲記得上一次俾人係街度搵影硬照係向銅鑼灣....果時真係勁低b...嘻嘻...

>>October 20, 2003 at 3:22:27 AM GMT+8


2003 年 10 月 15 日 星期三 【颳風】

夜晚同比比傾左好多關於係學校攪細胞小組既野,好開心,原來有人同我想法幾一樣...唔想齋想,想有action!我地仲傾左好多關於聖經既知識同做組長既問題....亦明白左好多,信心大左!好開心見到支持有聖靈存在既基督徒,本來就係嘛,聖父,聖子,聖靈係三為一體既真神呀嘛!聖經已經講明啦,唔明點解仲有教會咁抗拒?不過我地應該包容既...

有好大反省,成日話好想與神同在,好愛神,好想服侍神,但好多時變左想法冇行動,雖然都keep番一星期至少5日靈修每日禱告,但對聖經知識好貧乏,愛一個人都想了解佢多d啦,點解愛神會對佢認識咁少?星期一果個聖經知識班我會keep住去!

夜晚俾阿媽鬧,再次覺得做大家姐壓力很大,我唔鍾意人地心目中既自己,想做神心目中既我,不過我知更難,但至少永遠是對的...



>>October 19, 2003 at 10:26:00 AM GMT+8


<< 126  127  128  129  130  131  132  133  134  135  136  137  138  139  140  141  142  143  144  145  146  147  148  >>

 


耶和華是我的牧者,我必不至缺乏。(詩篇23篇)

廣告

讀者留言

路人留言   |

傻花花~ 加油丫~~ <br>為
>>February 14, 2010 at 3:16:23 PM GMT+8

在這裡要宣佈... <br>大J
>>February 4, 2010 at 7:46:18 AM GMT+8

慧美~~受過傷的心是不會瞬間癒合
>>March 5, 2009 at 12:32:48 PM GMT+8

hey~~我係nicola呀~~
>>November 28, 2008 at 12:33:22 PM GMT+8

生命影響生命 <br>這句話說的
>>November 28, 2008 at 12:29:15 PM GMT+8

慧美你要開心d啦^0^ <br>
>>November 26, 2008 at 3:52:41 AM GMT+8

親愛的 <br> <br>堅持到
>>February 26, 2008 at 3:01:22 PM GMT+8

傻強~ <br>無聊跟過 <br
>>January 16, 2008 at 7:08:01 AM GMT+8

和阿賢大叫的video 好搞笑!
>>December 18, 2007 at 5:20:52 PM GMT+8

Add oil ah~
>>October 26, 2007 at 6:58:47 AM GMT+8

主內寶貝親愛的同工:突然想起一首
>>September 10, 2007 at 7:33:19 PM GMT+8

幾時入伙? <br> <br>我
>>August 4, 2007 at 3:49:26 AM GMT+8

慧美,妳要加油呀。被拒絕是生活的
>>April 19, 2007 at 8:51:45 AM GMT+8

好耐冇見........
>>March 26, 2007 at 2:04:33 AM GMT+8

加油~ 每個行業都有困難之處,
>>March 12, 2007 at 7:34:28 AM GMT+8

新年快樂呀!
>>February 26, 2007 at 2:15:07 AM GMT+8

勤D日記啦!
>>February 3, 2007 at 4:28:42 AM GMT+8

入左行之後,發覺好多人同事都比想
>>December 8, 2006 at 6:13:25 PM GMT+8

離開了一陣子,沒有大家的近況消息
>>November 27, 2006 at 5:25:52 PM GMT+8

一定要keep 好身子呀!
>>November 9, 2006 at 6:37:39 AM GMT+8

雖然遲左, sorry~ <br
>>October 5, 2006 at 4:06:30 PM GMT+8

嘩!有自己既房呀!! <br>好
>>September 8, 2006 at 2:35:27 PM GMT+8

細味你的showhappy...
>>August 20, 2006 at 2:32:49 PM GMT+8

Long Time No See
>>July 23, 2006 at 4:19:27 PM GMT+8

小心你的腳呀~~~~~
>>July 19, 2006 at 2:51:17 PM GMT+8

加油呀! <br>全因為你的建議
>>July 8, 2006 at 6:48:45 PM GMT+8

我msn leunglai200
>>June 30, 2006 at 6:53:53 PM GMT+8

http://diary.sho
>>June 27, 2006 at 3:59:36 PM GMT+8

我最近的心情,同你也很似,真的很
>>June 9, 2006 at 3:46:46 PM GMT+8

如果你要出國,我都會陪你走一趟^
>>May 31, 2006 at 5:53:18 PM GMT+8

記得Rinna 話過每一個人都會
>>May 28, 2006 at 4:28:16 PM GMT+8

有過份的壓力便要處理 <br>不
>>May 18, 2006 at 4:39:05 PM GMT+8

不要常想人們怎看你了, <br>
>>May 11, 2006 at 3:53:57 PM GMT+8

你是最美的~~~加油呀~~~ <
>>May 11, 2006 at 6:04:22 AM GMT+8

忘記背後努力向前; <br>為甚
>>April 2, 2006 at 9:03:57 AM GMT+8

妳已經很好的了! <br> <b
>>March 22, 2006 at 6:42:21 PM GMT+8

long time no see
>>March 16, 2006 at 5:21:10 AM GMT+8

好耐冇見! <br>得閒找我食飯
>>March 14, 2006 at 7:52:11 AM GMT+8

好多謝你鼓勵~ <br>雖然我唔
>>March 11, 2006 at 1:31:11 PM GMT+8

有足夠的休息..正能量會多"d"
>>March 1, 2006 at 2:52:16 AM GMT+8

哇哈哈.....多想是好的...
>>February 21, 2006 at 6:47:51 AM GMT+8

做咩呀~~美美... <br>好
>>February 15, 2006 at 5:02:47 AM GMT+8

新年快樂 :)
>>February 7, 2006 at 2:44:57 PM GMT+8

http://www.xanga
>>February 5, 2006 at 2:39:16 PM GMT+8

第一次係SHOW HAPPY 牛
>>February 1, 2006 at 1:28:23 PM GMT+8

努力,你不是一個人在努力,我們也
>>January 25, 2006 at 6:42:29 PM GMT+8

做咩?你屋企有事嗎? <br>f
>>January 24, 2006 at 2:53:51 PM GMT+8

add oil...kimmy
>>January 13, 2006 at 8:34:10 AM GMT+8

happy new year ~
>>January 3, 2006 at 4:00:12 AM GMT+8

我是坐朋友車遊青衣車河的, <b
>>December 30, 2005 at 9:30:05 AM GMT+8

人氣: 61967

Design & Scripting by ShowHappy.Net