|
2003 年 12 月 10 日 星期三 【乍雨乍晴】
今日又勁忙....要趕social work份paper....呢排都係咁....返左學校同同學仔一齊做....個個都死死氣,不過亦有人好他條咁做完...見到一個一個同學仔咁走,最後剩番我同比比....又要借書,又要攪點果3部腦....勁煩勁閔! 最後又要返屋企繼續趕我份paper啦....
我同比比係地下鐵分道揚鑣,我自己返屋企....突然好想將呢排d悶氣,唔開心一次過發洩哂出來....一路行一路喊....好支力,身心靈軟弱....神呀!撐住我,唔要依靠任何人....
>>December 11, 2003 at 4:59:34 PM GMT+8
2003 年 12 月 10 日 星期三 【颳風】
小星星 楊千嬅
當天應該得7歲 我想喝媽媽的汽水
把它搶在掌心裡 大人無法迫我睡
他跟她今天竟飲醉 我想搶的不止汽水
輸光自尊也鬥下去 壓力大得慾望都失去
一閃一閃小星星 開開心心的唱詩
但為何一畢業才知 一世我也要考試
誰也好 即使愛侶都沒有必要待我好
甜或酸苦都一樣當寶
誰亦會計數犧牲才得到的快樂 亦沒什麼味道
難怪我雙協插了刀 為博他答謝也好
亦沒法開心得這樣早 誰願欠我一世
人間散步 善良人永遠天真到 做好心不信得惡報
終於都跟他分手了 我開過的心不算少
今天起睡得救最重要 以後幸福亦未必敢笑
repeat*
一閃一閃小星星 簡簡單單一輩子
就從頭到尾哼一次 忘記智商去做人都願意
很好聽呀...旋律很有童話feel
『一閃一閃小星星 簡簡單單一輩子
就從頭到尾哼一次 忘記智商去做人都願意』
做人簡單d好....
>>December 11, 2003 at 5:41:23 AM GMT+8
2003 年 12 月 9 日 星期二 【颳風】
今日考soci, 下晝同阿yan溫書,感謝主,覆溫時d野好似上哂腦咁,遁得哂,我貼果d又中哂...不過因為太緊張,唔記得有d字點吋,希望唔會完全冇分啦...
考完之後,成個人好呆,唔多想講野,班同學又唔知去邊,我自己走左...好支力,唔多開心....唔想唸咁多,唔想煩,最後咩都冇做到,返左屋企...又見到細佬唔好態度咁對阿媽,好嬲,又噪起來...個家人人有份,至憎d人掛住條女唔理屋企...
心情唔好,唔想講野,剩係想喊哂出來,因為已經講到厭...
享受過程,不問結果
係人都知,識講唔識做
>>December 11, 2003 at 5:08:05 AM GMT+8
2003 年 12 月 8 日 星期一 【微冷】
呢幾日都係返學校同同學仔溫書,好支力呀!日日係咁溫,但又溫唔入腦,每日又唔夠訓咁....心情起伏不定....夜晚同左阿賢傾左一陣,又溫多一陣...就唔小心訓著左....
心煩既事想快d無呀....
>>December 11, 2003 at 4:53:50 AM GMT+8
2003 年 12 月 5 日 星期五 【炎熱】
今日係新一組新開始....sorry,我又因為補習而遲到....很開心呀!新一組新一個開始,我期待緊...我們新組員包括組長亮亮,阿賢,ira,eric,fiona,德仔,sarah....仲有我呀!全部都係我所喜悅既人,係神所恩賜既....今年要一齊係主內成長,我有信心全部都會興起來,...信心很大呀!因為有神!
上堂道誚剛強壯膽,我可以做到...今堂道講"讓熱情燃亮異象"....係呀,信左咁耐...有起有跌....我要搵番當初對人對神既熱情,要搵番初信既信心...不要空口說白話,要有行動+信心!
今日小組很開心呀,有2位導師(carol+ tomato), tomato很可愛,很攪笑呀!其他組員亦很容易相處...
完左小組同eric+德仔+sarah去荷花亭食野,很開心,了解左組員們唔少....開心!又見到阿泰@林菁拍拖拖...嘻嘻...
但....我發覺我又食言啦....對唔住呀神....
唔想去想唔想去想唔想去想唔想去想唔想去想唔想去想....
>>December 7, 2003 at 6:53:18 AM GMT+8
2003 年 12 月 4 日 星期四 【微冷】
今日去探阿女麻....很擔心佢既身體呀....唔知點做好,交俾神!
忘了?忘不了?
故事很感人吧?!
>>December 7, 2003 at 6:56:25 AM GMT+8
2003 年 12 月 3 日 星期三 【微冷】
今日又遲起身,浪費左時間...之後番左學校同同學仔溫書,有阿yan,阿ming,比比,思恩,阿朱,小玲同阿mark...大家有說有笑,很開心,感覺好似返番去中學果時咁單純,好舒服呀!大家一齊貼socio題,想住各人做d,大家一齊溫,很好呀呢班同學仔...今日先發覺阿ming亦幾吋得下,哈哈,很得意...
之後走左去補習,....
>>December 5, 2003 at 7:27:42 AM GMT+8
2003 年 12 月 3 日 星期三 【晴】
花火 梁詠琪
來吧伴我飛 不休不睡去飛
來盡力忘記 兩腳降落何地
若記憶憑據 到某一天告吹
回望即使太蠢 都相信我做得對
原來風雪可以使我堅壯使我堅強
假使敢夢與想 假使天真地唱
我也會笑容漂亮
原來歲月太長可以豐富可以荒涼
能忘掉結果 未能忘記遇上
長路若太短 花火生命更短
雙手可觸及你 有眼淚仍是暖
做好自己本份....
>>December 4, 2003 at 4:25:57 AM GMT+8
2003 年 12 月 2 日 星期二 【微冷】
RE思恩:多謝關心呀,我無事啦...
RE狂明仔:你無野就最好啦...你係我的好組員來嘛!哈哈...我6都講左唔係所有男仔囉...我只係我講係我地見過咁多男仔中,多數也較無咁大方,唔係話你...都無講邊個呀!大家唔好咁心多!
今日考日文,原本溫左2日,不過唔太熟,都怪自己無用盡力,今日好騰鷄...都有d係一時唔記得,全部係自己溫過d野來既....算啦,bygone is bygone....一切交俾神!
跟住同小玲+幽靈食lunch,再幫阿yan拎書...就上learning in u堂,好悶,有d唔想返,今日miss請我地食野,係佢第一次請學生食野,很榮幸,其實miss一d都唔惡,仲好親善添...
之後同阿朱傾計,中途見到好多同學,又同思恩搭爹左一陣,阿朱去影相,thx思恩你呀,知你很關心我既身體,我一定會好起來既,之後再join番阿朱,陪佢搭到觀塘傾計,thx,知你係好人...都係想幫我...
不過知道事實,總會唔開心,唔想再care人地點睇自己...好似天天活係陰影之下咁!不過冇從前既我,又點會有今日既我呢?最討厭人話我扮野,因為識我既人都知我係好真既,不可含怒到日落,要盡快將怒氣快快熄滅....多人覺得既人未必係事實,係岩既,用時間去證明一切啦,交俾神!
今晚睇到報紙講我欣賞我女歌手梁詠琪,講佢呢幾年既經歷,再由佢身邊人講埋對佢睇法,佢既經歷,很好!我相信係神安排,我們都在壓力+挫折中成長....但也不其然喊左出來,係為佢而喊,定係為自己喊呢?自alevel完畢,以為可以有改變,但壓力,煩惱一直未離開過我....不過唔打緊....要成長係要有汗水有淚水既...要代價呀嘛!
>>December 3, 2003 at 3:32:32 PM GMT+8
2003 年 12 月 1 日 星期一 【颳風】
岩岩靈修,特別多得著,其實次次都有得著....我睇到愈想親近神,就愈易見到神....
【論風險,論時機】
傳道書11:1 當將你的糧食撒在水面,因為日久必能得著。
人生會有機會,我們應該好好把握,不是只求穩妥而不敢行動。所羅門不贊成絕望的態度。人生充滿了未知數,並不等於說我們就可以不做事。我們需有信靠的心和進取的精神,以神所教導的熱誠和信心,來面對人生的風險和機會。
傳道書11:4 看風的必不撒種;望雲的必不收割。
等待條件成熟了才採取行動,就意味著永遠不會採取行動。這種實用的卓見,特別適用於靈性生活上。如果我們等待有了充分的時間、安適的環境才去靈修或研讀聖經,就永遠不會開始。如果我們等待一間完美的教會出現,就永遠不會加入教會。如果我們等待一個完全事奉的機會出現,就永遠不會去事奉。我們應該現在採取步驟追求靈命上的長進,不要空等絕不會出現的條件。
【論年輕人】
傳道書11:9 少年人哪,你在幼年時當快樂。在幼年的日子,使你的心歡暢,行你心所願行的,看你眼所愛看的;卻要知道,為這一切的事,神必審問你。
傳道書11:10 所以你當從心中除掉愁煩,從肉體克去邪惡,因為一生的開端和幼年之時,都是虛空的。
我們很多的決定都是不可逆轉的,這些決定會影響我們的一生。你在年輕時所做的事必會影響你的未來。你要享受你的人生,但不要做出那些會影響你身體、道德和靈性方面的事,使你不能安享晚年。
傳道書12:1 你趁著年幼,衰敗的日子尚未來到,就是你所說“我毫無喜樂”的那些年日未曾臨近之先,當記念造你的主!
人的生命中沒有神,他年老時必定痛苦、孤單、失望。以神為中心的人生則是充實的,即使“衰敗的日子”來臨時,也就是因傷殘、疾病而不能享受人生時,也有滿足感,因為有永生的盼望。年輕的日子是美好的,但如果青年人只顧享受一時之樂而丟棄有永恆價值的事,青春的活力也能成為親近神的障礙。趁你還年輕力壯的時候將自己獻給神,不要將你的青春浪費在邪惡和虛空的活動上,去沾染不良的習慣,使你變得麻木不仁。現在就尋求神吧!
好多時成日都會問自己,自己係一個幾貪玩,好新鮮,坐唔定,幾怕悶既人,點解會信耶穌呢?搵生命既寄託?搵安全惑?可能呢d都係原因之一,因為基督教俾到我好平靜,好舒服既感覺,但最主要係佢令我成長,神既話語永遠係咁有智慧,人不能幫到你既時候,神總能否幫到你...有時候對呢個世界d唔公平+無情+冷淡既人或者事情好唔明,好討厭,不過神永遠唔會咁對你,因為神係公義既,自有佢既審判...神都係仁慈既,全知既,會體恤到你既需要。
對世界既野我可以抱住好奇貪新鮮既態度,但對神,我真係唔想囉....
因為基督教根本唔係建立係好奇,法術...上面
對世界,我曾經傷過,灰過,失意過,....
但知道唔應該俾呢d困難阻撓左自己既人生
條路幾難行都琅過,但起碼有神陪,信心都大d...
神令我突破左好多以前做唔到既野,好感謝主!
我要有一個更突破既生命!
今日同karen傾左一暫電話,冇溫書添,不過好開心,感覺很舒服....
同時come結論:
最唔鍾意俾人話扮cute,發姣,最憎男仔係感情事上拖泥帶水,男仔太女仔,好男仔比較少,但唔係冇...女仔其實大多數比男仔大方d,冇咁小圈子,....
sorry呀yan,陪唔到你溫書....
>>December 2, 2003 at 8:02:17 AM GMT+8
|

耶和華是我的牧者,我必不至缺乏。(詩篇23篇)
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
傻花花~ 加油丫~~
<br>為
>>February 14, 2010 at 3:16:23 PM GMT+8
在這裡要宣佈...
<br>大J
>>February 4, 2010 at 7:46:18 AM GMT+8
慧美~~受過傷的心是不會瞬間癒合
>>March 5, 2009 at 12:32:48 PM GMT+8
hey~~我係nicola呀~~
>>November 28, 2008 at 12:33:22 PM GMT+8
生命影響生命
<br>這句話說的
>>November 28, 2008 at 12:29:15 PM GMT+8
慧美你要開心d啦^0^
<br>
>>November 26, 2008 at 3:52:41 AM GMT+8
親愛的
<br>
<br>堅持到
>>February 26, 2008 at 3:01:22 PM GMT+8
傻強~
<br>無聊跟過
<br
>>January 16, 2008 at 7:08:01 AM GMT+8
和阿賢大叫的video 好搞笑!
>>December 18, 2007 at 5:20:52 PM GMT+8
Add oil ah~
>>October 26, 2007 at 6:58:47 AM GMT+8
主內寶貝親愛的同工:突然想起一首
>>September 10, 2007 at 7:33:19 PM GMT+8
幾時入伙?
<br>
<br>我
>>August 4, 2007 at 3:49:26 AM GMT+8
慧美,妳要加油呀。被拒絕是生活的
>>April 19, 2007 at 8:51:45 AM GMT+8
好耐冇見........
>>March 26, 2007 at 2:04:33 AM GMT+8
加油~ 每個行業都有困難之處,
>>March 12, 2007 at 7:34:28 AM GMT+8
新年快樂呀!
>>February 26, 2007 at 2:15:07 AM GMT+8
勤D日記啦!
>>February 3, 2007 at 4:28:42 AM GMT+8
入左行之後,發覺好多人同事都比想
>>December 8, 2006 at 6:13:25 PM GMT+8
離開了一陣子,沒有大家的近況消息
>>November 27, 2006 at 5:25:52 PM GMT+8
一定要keep 好身子呀!
>>November 9, 2006 at 6:37:39 AM GMT+8
雖然遲左, sorry~
<br
>>October 5, 2006 at 4:06:30 PM GMT+8
嘩!有自己既房呀!!
<br>好
>>September 8, 2006 at 2:35:27 PM GMT+8
細味你的showhappy...
>>August 20, 2006 at 2:32:49 PM GMT+8
Long Time No See
>>July 23, 2006 at 4:19:27 PM GMT+8
小心你的腳呀~~~~~
>>July 19, 2006 at 2:51:17 PM GMT+8
加油呀!
<br>全因為你的建議
>>July 8, 2006 at 6:48:45 PM GMT+8
我msn leunglai200
>>June 30, 2006 at 6:53:53 PM GMT+8
http://diary.sho
>>June 27, 2006 at 3:59:36 PM GMT+8
我最近的心情,同你也很似,真的很
>>June 9, 2006 at 3:46:46 PM GMT+8
如果你要出國,我都會陪你走一趟^
>>May 31, 2006 at 5:53:18 PM GMT+8
記得Rinna 話過每一個人都會
>>May 28, 2006 at 4:28:16 PM GMT+8
有過份的壓力便要處理
<br>不
>>May 18, 2006 at 4:39:05 PM GMT+8
不要常想人們怎看你了,
<br>
>>May 11, 2006 at 3:53:57 PM GMT+8
你是最美的~~~加油呀~~~
<
>>May 11, 2006 at 6:04:22 AM GMT+8
忘記背後努力向前;
<br>為甚
>>April 2, 2006 at 9:03:57 AM GMT+8
妳已經很好的了!
<br>
<b
>>March 22, 2006 at 6:42:21 PM GMT+8
long time no see
>>March 16, 2006 at 5:21:10 AM GMT+8
好耐冇見!
<br>得閒找我食飯
>>March 14, 2006 at 7:52:11 AM GMT+8
好多謝你鼓勵~
<br>雖然我唔
>>March 11, 2006 at 1:31:11 PM GMT+8
有足夠的休息..正能量會多"d"
>>March 1, 2006 at 2:52:16 AM GMT+8
哇哈哈.....多想是好的...
>>February 21, 2006 at 6:47:51 AM GMT+8
做咩呀~~美美...
<br>好
>>February 15, 2006 at 5:02:47 AM GMT+8
新年快樂 :)
>>February 7, 2006 at 2:44:57 PM GMT+8
http://www.xanga
>>February 5, 2006 at 2:39:16 PM GMT+8
第一次係SHOW HAPPY 牛
>>February 1, 2006 at 1:28:23 PM GMT+8
努力,你不是一個人在努力,我們也
>>January 25, 2006 at 6:42:29 PM GMT+8
做咩?你屋企有事嗎?
<br>f
>>January 24, 2006 at 2:53:51 PM GMT+8
add oil...kimmy
>>January 13, 2006 at 8:34:10 AM GMT+8
happy new year ~
>>January 3, 2006 at 4:00:12 AM GMT+8
我是坐朋友車遊青衣車河的,
<b
>>December 30, 2005 at 9:30:05 AM GMT+8
|
|