|
2004 年 9 月 6 日 星期一 【晴】
今日祈禱會堂道很正
一d都唔悶
難得幾支力都唔會令人訓教
牧師講道中point
神的恩典
那3個奧運金牌背後的比喻好正
最正係果句:『愛是先於真理。』
係事奉首要條件!
無愛,冷漠的心,唔識憐憫人...再聰明,再能幹...也是死的!
愛就要行出來
不是空口說白話
現在的苦難
為要彰顯神更大的榮獲
返到屋企,so sorry to my god!
我忍不住哭了
我真係唔想講大話囉,唔好迫我啦!
我也不過是一個人
不想再為金錢擔憂...
>>September 7, 2004 at 3:51:24 PM GMT+8
2004 年 9 月 6 日 星期一 【晴】
今日收到個好正好meaningful既email
Subject: 不再孤寂只因有你!
話說路遙和馬力是好朋友,路遙父親是富商,馬力的父親是路遙家的僕人。雖然是主僕關係,兩人的關係? 雃n。他們一起讀書,一起玩耍。到了該談婚論嫁的年齡了,路遙有錢有勢,不愁沒老婆。而馬力貧困潦倒,一直沒人提親。
有一天有媒人給馬力提親,馬力大喜,但是卻要昂貴的彩禮。馬力只好請同學 路遙幫助,路遙說﹕借錢可以,但是結婚入洞房我來替你前三天。
馬力怒火沖頭,但是又沒有辦法,總不能光棍一輩子,只好答應。于是選擇好日子結婚。
馬力煎熬過痛苦的三天,第四天該他洞房了,心裡懊惱呀!天一黑就一頭栽進洞房拉被蒙頭就睡覺。新娘子就問:夫君,為何前三夜都是通宵讀書,今天卻矇頭大睡?馬力這才知道路遙給他開了個大玩笑,真實又喜又惱。 被有錢的朋友給耍了。發誓好好讀書,考取功名。後來還真考上了並在京城做了大官。
路遙性情豪放,俠肝義膽,最後卻坐吃山空。看到自己一家實在無法度日,想起曾經資助的朋友馬力,於是就和老婆商量自己進京找他幫助。馬力見到路遙很是高興,熱情款待,路遙說明來意,馬力卻說:喝酒!喝酒!
根本沒有幫助他的意思,路遙很惱。
過了幾天,馬力說:路兄,你回家吧,免得嫂夫人牽掛!路遙只得氣憤沮喪的回家。還沒進家就聽見家裡哭成一片,急忙進來。看 到妻兒守著一口棺材痛哭,一見路遙進來家人又驚又喜。原來是馬力派人送來棺材說:路遙到京城後,生了重病,醫治無效而死! 路遙更加惱怒,打開棺材
一看裡面是金銀財物,還有一紙條上寫:你讓我妻守三天空房,我讓你妻痛哭一場。
玫瑰感言 : 真正的朋友不在巧言令色 , 貴在心犀相通 , 人生短短數十載, 認識的朋友又有多少 , 但真正能懂你心 , 又能真心疼惜得又有幾人 ?
若是你很幸運 , 已經有這樣真摯的好友 , 珍惜吧 ! 別因為一些瑣碎的誤會而輕言捨棄, 真心的朋友是你一生之中最珍貴的財富 , 讓這一路上不再孤寂 。多謝你!
>>September 7, 2004 at 6:55:23 AM GMT+8
2004 年 9 月 6 日 星期一 【酷熱】
今日收到個好正好meaningful既email
Subject: 不再孤寂只因有你!
話說路遙和馬力是好朋友,路遙父親是富商,馬力的父親是路遙家的僕人。雖然是主僕關係,兩人的關係? 雃n。他們一起讀書,一起玩耍。到了該談婚論嫁的年齡了,路遙有錢有勢,不愁沒老婆。而馬力貧困潦倒,一直沒人提親。
有一天有媒人給馬力提親,馬力大喜,但是卻要昂貴的彩禮。馬力只好請同學 路遙幫助,路遙說﹕借錢可以,但是結婚入洞房我來替你前三天。
馬力怒火沖頭,但是又沒有辦法,總不能光棍一輩子,只好答應。于是選擇好日子結婚。
馬力煎熬過痛苦的三天,第四天該他洞房了,心裡懊惱呀!天一黑就一頭栽進洞房拉被蒙頭就睡覺。新娘子就問:夫君,為何前三夜都是通宵讀書,今天卻矇頭大睡?馬力這才知道路遙給他開了個大玩笑,真實又喜又惱。 被有錢的朋友給耍了。發誓好好讀書,考取功名。後來還真考上了並在京城做了大官。
路遙性情豪放,俠肝義膽,最後卻坐吃山空。看到自己一家實在無法度日,想起曾經資助的朋友馬力,於是就和老婆商量自己進京找他幫助。馬力見到路遙很是高興,熱情款待,路遙說明來意,馬力卻說:喝酒!喝酒!
根本沒有幫助他的意思,路遙很惱。
過了幾天,馬力說:路兄,你回家吧,免得嫂夫人牽掛!路遙只得氣憤沮喪的回家。還沒進家就聽見家裡哭成一片,急忙進來。看 到妻兒守著一口棺材痛哭,一見路遙進來家人又驚又喜。原來是馬力派人送來棺材說:路遙到京城後,生了重病,醫治無效而死! 路遙更加惱怒,打開棺材
一看裡面是金銀財物,還有一紙條上寫:你讓我妻守三天空房,我讓你妻痛哭一場。
玫瑰感言 : 真正的朋友不在巧言令色 , 貴在心犀相通 , 人生短短數十載, 認識的朋友又有多少 , 但真正能懂你心 , 又能真心疼惜得又有幾人 ?
若是你很幸運 , 已經有這樣真摯的好友 , 珍惜吧 ! 別因為一些瑣碎的誤會而輕言捨棄, 真心的朋友是你一生之中最珍貴的財富 , 讓這一路上不再孤寂 。多謝你!
>>September 7, 2004 at 6:55:04 AM GMT+8
2004 年 9 月 4 日 星期六 【晴】
今日雖然不是教會正日生日
卻係我地堂慶七周年既大日子
期待左叱日好耐啦....yeah!!
今日我要做司事,所以要特別早到
首先要大讚阿健
佢真係勁好呀
應承我地來就一定來,好有責任感
仲主動幫我地搵輝@一@柴
雖然攪左好耐,不過最難得係佢好唔得閒都肯幫我地,really thx!!
因為咁,所以好趕咁出門口
好在冇遲到....
一身白色連身裙
簡單而隆重!
我@阿昌負責counter派小組資料俾d組長@導師們...
一切都很順利
總算沒有虧缺神的榮耀
我親手遞上小組資料給前男友
佢唔該,我微笑
eye contact,no feeling
我們變成了世界上最熟悉的陌生人
他今晚著西裝,都幾好呀!
好大方,i like it!!
會場出面
大家都著得好靚
好似係度爭研鬥麗咁
感覺很熱鬧
充滿喜樂
小組有我@亮亮@賢@eric@tannie@brenda@fiona@sarah@celia@chris@大佬威@輝@柴@一@健@詹家義@samantha
愛教會,行出來!
我們若以基督的心為心
整個肢體就能合一起來
更能發揮彼此相愛的熱心
有信心教會會得人如得魚
完場...同左好多人影左好多相
then小區(我@亮亮@賢@eric@大佬威@samantha@asrah@星@celia@倫爺@禮@誠@樹峰@紹峰@希去食野....
之後我早leave,thx樹峰帶路@電話,值得建立佢,因為佢永遠係呢d主動@gentleman角色
不過有一樣唔開心既野發生左
原來阿健@阿輝@阿一@阿柴係tuen man一直等緊我地一齊食飯
仲以為佢地走左...
我@亮亮感到好內疚
已經唔係第一次
好想係度講唔好意思呀
我@亮亮真係毫不知情...
唔想小組下次再有被忽略既組員出現!
勁內疚勁內疚...
因為荃灣過左尾班車
要搭mtr返屋企
不過神恩典我的
回家途中雖沒有星星照耀
但神已經係我既明燈
指引我面前既路
所有擔憂唔開心都唔記得啦
amen!!
>>September 7, 2004 at 6:50:23 AM GMT+8
2004 年 9 月 3 日 星期五 【晴】
一朝早返學校傾project
一開學就有功課....繁忙既氣勢來啦...
不過d同學都唔hea呀
總算係做野比較快手
i appreciate!
then我@賢@eric1430係荃灣mtr搵輝佢地
哈哈....幫手派報紙...
then返教會再join埋其他人搭的士去梨木樹鄧少堅體育館小區聚會
我@亮亮@賢@eric@大佬威@chris@tannie@feiyu@蚊@樹峰@誠@倫爺@達達@禮@萍@蓮@風@芝@carol@alex@紹峰
少拆毀,多建立
要多用愛心說誠實話!
我們都是同一個肢體
之後食飯,我們的老地方─福來村
唔知點解...感覺到小區都唔係完全陌生啫
大家相處都幾融合呀!
沒有是非的地方多好...
then去左麥當當一陣,leave...
我的問題....還未解決
是我無能?還是我不想放手?
為什麼所有人都變成了陳永仁和劉建明
我不做鄭秀雯啦!我玩唔起...
徐康泓
really thx!!
>>September 6, 2004 at 3:14:12 PM GMT+8
2004 年 9 月 3 日 星期五 【晴】
二十世紀少年 Ping Pung
作曲: 李漢文 (ON YOUR MARK)
作詞: 方杰
編曲: Ping Pung
監製: 李漢文 (ON YOUR MARK)
如果 明天前殞石降臨
明知 逃不掉 註定喪生
世界破陷 天空悔暗
我最期望誰來慰問
*爸爸 媽媽 朋友或愛人
耶穌 佛祖 神有沒有份
我過去總未及抽空關注至親
求神護蔭 為了開心
二十世紀 末日未接近時出生
繁華盛世 怎麼竟不會抗拒被吻
從不願意 細緻的對待人
為何又要 父母操心*
#二十世紀 越大越怕為情犧牲
祈求被愛 偏偏竟封閉 對鏡自困
從不習慣 去勇敢愛別人
誰人又會 一起看地震
Repeat * # #
從不習慣 去勇敢愛別人
誰人又會 一起看地震
詞曲都好好
i like it!
『從不習慣 去勇敢愛別人
誰人又會 一起看地震』
>>September 3, 2004 at 4:49:21 PM GMT+8
2004 年 9 月 2 日 星期四 【晴】
我的冰花燉蛋....
為什麼每次也是這樣??
哈哈,這就是我的人生,充滿娛樂與哈look
落中心食agnes整既楊枝甘露
俾文@樂@bi取笑
他們真的是中心狂歡三寶
thx你地果句:
『唔理食唔食得,我地都成兜食哂佢!』
我喜歡跟爽快,隨和的人做朋友!
>>September 3, 2004 at 4:00:06 PM GMT+8
2004 年 9 月 1 日 星期三 【晴】
今日返學好眼訓
不過同d"新同學"熟絡左好多
哈哈.....
之後落CSC幫kristy佢地print notes
就趕返中心還書同幫阿樂補習
今日大家都有d不適
不過總算唔洗等人打完ping pung先走囉
我發覺我實在太好人啦,哈哈!
『我在我的世界 不能犯規
你在你的世界 笑我無所謂』
我不是你
我不再是不顧一切的年齡
re Nike:你地係我心目中都會係永遠既好朋友!
re Tannie: thx!!
>>September 2, 2004 at 4:10:50 PM GMT+8
2004 年 9 月 1 日 星期三 【晴】
我的相簿:
(一)http://www.imagestation.com/mypictures/
(Id:kimmykimmy, password:831001)
(二)http://community.webshots.com/user/kimikimi103
大家快d去睇啦!
>>September 2, 2004 at 9:22:25 AM GMT+8
2004 年 8 月 31 日 星期二 【晴】
今日返9半....好眼訓呀!
一堂3個鍾,唔係人上囉....
my hair style盡在好評中
我d遲到have beenimproved!
呢幾日都好準時
新sem我要更努力!
今日第一次係學校見到梁宏生同Ira
想upgrade我的英文呢!
總不能每天也只有"save"同"enough"又或是"naive"這幾句
之後同yan落CSC print notes
城大的printer死性不改
我們忍夠了!
then我去見工
再趕返中心同阿樂補英文
so sorry,i"m late!
後來才發覺佢要返工既
我又白跑了一徜
佢只是搵人陪...
不過佢都好真誠既...
係多口左d啦...
哈哈,cold blood guy,smoky eyes,naive,childish,ridicious,mental defeciency,save,enough
之後等埋佢,佢就送我返家,then leave!
今天我的作為也不少!!
>>September 1, 2004 at 4:00:34 PM GMT+8
|

耶和華是我的牧者,我必不至缺乏。(詩篇23篇)
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
傻花花~ 加油丫~~
<br>為
>>February 14, 2010 at 3:16:23 PM GMT+8
在這裡要宣佈...
<br>大J
>>February 4, 2010 at 7:46:18 AM GMT+8
慧美~~受過傷的心是不會瞬間癒合
>>March 5, 2009 at 12:32:48 PM GMT+8
hey~~我係nicola呀~~
>>November 28, 2008 at 12:33:22 PM GMT+8
生命影響生命
<br>這句話說的
>>November 28, 2008 at 12:29:15 PM GMT+8
慧美你要開心d啦^0^
<br>
>>November 26, 2008 at 3:52:41 AM GMT+8
親愛的
<br>
<br>堅持到
>>February 26, 2008 at 3:01:22 PM GMT+8
傻強~
<br>無聊跟過
<br
>>January 16, 2008 at 7:08:01 AM GMT+8
和阿賢大叫的video 好搞笑!
>>December 18, 2007 at 5:20:52 PM GMT+8
Add oil ah~
>>October 26, 2007 at 6:58:47 AM GMT+8
主內寶貝親愛的同工:突然想起一首
>>September 10, 2007 at 7:33:19 PM GMT+8
幾時入伙?
<br>
<br>我
>>August 4, 2007 at 3:49:26 AM GMT+8
慧美,妳要加油呀。被拒絕是生活的
>>April 19, 2007 at 8:51:45 AM GMT+8
好耐冇見........
>>March 26, 2007 at 2:04:33 AM GMT+8
加油~ 每個行業都有困難之處,
>>March 12, 2007 at 7:34:28 AM GMT+8
新年快樂呀!
>>February 26, 2007 at 2:15:07 AM GMT+8
勤D日記啦!
>>February 3, 2007 at 4:28:42 AM GMT+8
入左行之後,發覺好多人同事都比想
>>December 8, 2006 at 6:13:25 PM GMT+8
離開了一陣子,沒有大家的近況消息
>>November 27, 2006 at 5:25:52 PM GMT+8
一定要keep 好身子呀!
>>November 9, 2006 at 6:37:39 AM GMT+8
雖然遲左, sorry~
<br
>>October 5, 2006 at 4:06:30 PM GMT+8
嘩!有自己既房呀!!
<br>好
>>September 8, 2006 at 2:35:27 PM GMT+8
細味你的showhappy...
>>August 20, 2006 at 2:32:49 PM GMT+8
Long Time No See
>>July 23, 2006 at 4:19:27 PM GMT+8
小心你的腳呀~~~~~
>>July 19, 2006 at 2:51:17 PM GMT+8
加油呀!
<br>全因為你的建議
>>July 8, 2006 at 6:48:45 PM GMT+8
我msn leunglai200
>>June 30, 2006 at 6:53:53 PM GMT+8
http://diary.sho
>>June 27, 2006 at 3:59:36 PM GMT+8
我最近的心情,同你也很似,真的很
>>June 9, 2006 at 3:46:46 PM GMT+8
如果你要出國,我都會陪你走一趟^
>>May 31, 2006 at 5:53:18 PM GMT+8
記得Rinna 話過每一個人都會
>>May 28, 2006 at 4:28:16 PM GMT+8
有過份的壓力便要處理
<br>不
>>May 18, 2006 at 4:39:05 PM GMT+8
不要常想人們怎看你了,
<br>
>>May 11, 2006 at 3:53:57 PM GMT+8
你是最美的~~~加油呀~~~
<
>>May 11, 2006 at 6:04:22 AM GMT+8
忘記背後努力向前;
<br>為甚
>>April 2, 2006 at 9:03:57 AM GMT+8
妳已經很好的了!
<br>
<b
>>March 22, 2006 at 6:42:21 PM GMT+8
long time no see
>>March 16, 2006 at 5:21:10 AM GMT+8
好耐冇見!
<br>得閒找我食飯
>>March 14, 2006 at 7:52:11 AM GMT+8
好多謝你鼓勵~
<br>雖然我唔
>>March 11, 2006 at 1:31:11 PM GMT+8
有足夠的休息..正能量會多"d"
>>March 1, 2006 at 2:52:16 AM GMT+8
哇哈哈.....多想是好的...
>>February 21, 2006 at 6:47:51 AM GMT+8
做咩呀~~美美...
<br>好
>>February 15, 2006 at 5:02:47 AM GMT+8
新年快樂 :)
>>February 7, 2006 at 2:44:57 PM GMT+8
http://www.xanga
>>February 5, 2006 at 2:39:16 PM GMT+8
第一次係SHOW HAPPY 牛
>>February 1, 2006 at 1:28:23 PM GMT+8
努力,你不是一個人在努力,我們也
>>January 25, 2006 at 6:42:29 PM GMT+8
做咩?你屋企有事嗎?
<br>f
>>January 24, 2006 at 2:53:51 PM GMT+8
add oil...kimmy
>>January 13, 2006 at 8:34:10 AM GMT+8
happy new year ~
>>January 3, 2006 at 4:00:12 AM GMT+8
我是坐朋友車遊青衣車河的,
<b
>>December 30, 2005 at 9:30:05 AM GMT+8
|
|