|
2004 年 5 月 29 日 星期六 【晴】
耶利米書
31:31 耶和華說:“日子將到,我要與以色列家和猶大家另立新約。
31:32 不像我拉著他們祖宗的手,領他們出埃及地的時候,與他們所立的約。我雖作他們的丈夫,他們卻背了我的約。”這是耶和華說的。
31:33 耶和華說:“那些日子以後,我與以色列家所立的約乃是這樣:我要將我的律法放在他們裡面,寫在他們心上。我要作他們的 神,他們要作我的子民。
31:34 他們各人不再教導自己的鄰舍和自己的弟兄說:‘你該認識耶和華。’因為他們從最小的到至大的,都必認識我。我要赦免他們的罪孽,不再記念他們的罪惡。”這是耶和華說的。
31:35 那使太陽白日發光,使星月有定例,黑夜發亮,又攪動大海,使海中波浪匉訇的──萬軍之耶和華是他的名。他如此說:
31:36 “這些定例若能在我面前廢掉,以色列的後裔也就在我面前斷絕,永遠不再成國。”這是耶和華說的。
31:37 耶和華如此說:“若能量度上天,尋察下地的根基,我就因以色列後裔一切所行的棄絕他們。”這是耶和華說的。
31:38 耶和華說:“日子將到,這城必為耶和華建造,從哈楠業樓直到角門。
31:39 準繩要往外量出,直到迦立山,又轉到歌亞。
31:40 拋屍的全谷和倒灰之處,並一切田地,直到汲淪溪,又直到東方馬門的拐角,都要歸耶和華為聖,不再拔出,不再傾覆,直到永遠。”
>>May 31, 2004 at 8:46:41 AM GMT+8
2004 年 5 月 28 日 星期五 【晴】
今日賢受浸
很開心
又多了一個生命更新@歸向神
識了佢3年,3個小組,見證住佢既成長,很感謝主
一個都算冇乜風浪既人,都咁興起,
證明神的福音人人都不會落空,神自有衪的安排
凡求衪國的,必得尋見!
今日見到佢既屋企人
仲有好耐冇見既阿宗@阿禮
仲有city訓覺王paddy@佢女友阿寶
阿寶,很nice的一個女仔,很玩得@熱情
原來阿寶識我親愛的靚仔表哥何健光,很開心!
一個我曾經很仰慕的人,但歸入基督,不能沉迷這些....
觸不到的,永遠是最好的?
小組:我@賢@亮亮@eric@sarah@tannie@fiona@duck仔@paddy@阿寶
ice break:我又輸了,有paddy陪,我刻意留意阿寶,佢既微笑,令我有點心寒
不過算了,我問心無愧,我絕對不會是她的情敵!我的第一眼已經肯定了
小組很開心
因為:1.賢受浸
2.小組生氣又回歸了,雖然獨久ira
3.有2位新朋友:阿寶很大潛質
之後小區去打邊爐
我@賢@亮亮@eric@feiyu@蚊@樹峰@誠@倫爺@達達@小芬@henry
勁俾樹峰@henry取笑,不過佢地很爆笑
thx樹峰的照顧,加油!年尾受浸@一條頸巾,唔做大隻講
我和賢早走,secret@承諾=一條頸巾,thx
一路滿心喜悅等候神
>>June 1, 2004 at 6:39:28 PM GMT+8
2004 年 5 月 27 日 星期四 【晴】
賢聽日受浸
加油!
生命更新!
>>June 1, 2004 at 6:11:34 PM GMT+8
2004 年 5 月 26 日 星期三 【晴】
第二日實習
同深宵外展隊長傾左好多
原本要放棄既野
宜家好似又堅定番
係神既啟示?我唔知,等候神的差遣
今日識左多d同事
很攪笑呀佢地
有d青年大使仲要幾靚仔添,哈哈!
夜晚少野做d,打電話關心下d組員:ERIC
夜晚返屋企,又撞到同學仔benny,傾左一陣
很羨慕佢既返工時間呀
不過算啦,神的安排永遠是最好的!
係屋企樓下傾電話時
又見到詹家義傾緊電話
後來同佢傾左一陣
知佢近排唔多開心,好啦!得閒關心下你啦...
愈來愈鍾意社工呢份工啦,感謝主!
因為係佢應許俾我的...
不過今晚又遇到一d野
我最弱的地方
唔想玩火
我玩唔起
要重新勇敢@認真面對
>>May 31, 2004 at 9:27:26 AM GMT+8
2004 年 5 月 24 日 星期一 【雷雨】
今日第一日實習
心情緊係超驚啦
去到又唔知做乜咁
好無方向,我同我partner stanley之前come好我做小朋友,佢做youth
所以起初只係去左課餘託管度同d小朋友傾下計,玩下...
不過d小朋友好熱情呀,又好鬼死活潑可愛
今日最主要都係同d小朋友,同工等建立關係同埋做下observation
不過已經好有壓力啦,但我要係壓力下成長,我要勇敢接受呢個試煉
夜晚撞到同學仔徐康泓落外展,就順便同佢傾計
我地傾左好多,無論實習,我表哥,其他野....
咁就一粒鍾,之後又係屋企樓下同阿賢傾電話,先返屋企
常存喜樂的心!
>>May 31, 2004 at 9:15:42 AM GMT+8
2004 年 5 月 23 日 星期日 【晴】
18,19/5的日記已經補寫,得閒可以睇番
>>May 24, 2004 at 4:15:55 AM GMT+8
2004 年 5 月 21 日 星期五 【雷雨】
今日返教會
祟拜講恩賜
每個人人身上都有一項神的恩賜
不要輕看自己
過份自卑=過份自大
都會令自己睇唔見神給我們的恩賜
祟拜:我@亮亮@eric@ira
小組:我@亮亮@eric
我們看重的唔係人數,係生命質素
少人都照樣小組
亦都係神俾我地既回應
耐心等候神的作工臨在我們小組身上
>>May 24, 2004 at 4:32:11 AM GMT+8
2004 年 5 月 19 日 星期三 【晴】
又係一個好感人既email,值得去分享分享....
『最動人的承諾】
唔係果D係人都講得出口既海枯石爛、地老天荒 .....
以下只係一篇好短既醫生手記文章,
但已經足以令人雙眼通紅鼻酸酸 ....
有一位老婆婆 個子唔高 , 但係好肥 , 行路既時侯需要拐杖支持。
每隔兩個月老公公都會陪老婆婆到醫院覆診,
因為老婆婆患有高血壓。
某夜 , 老婆婆左邊身麻痺入院 ,經過電腦掃描顯示右腦出血。
我如實話比老公公知 , 佢無出聲 , 只係無奈咁望住我 ,
淚水已經湧現。
第二朝, 意料之外 , 老婆婆既情況唔係想像中咁壞 ,
而且頭腦清醒。
入院之後既第五日 , 老婆婆問我:呢兩日伯爺公點解無黎探我既 ?
一個實習護士話比我聽 , 早兩日老公公突然心肌梗塞 ,
住左響對面既男病房。兩老無兒無女, 最親既都只係姪仔。
今日, 姪仔帶左兩樽果汁黎醫院 , 先去探老公公 ,
再去探老婆婆。
過左幾日 , 老公公既病情剛剛穩定 ,就嚷住要出院照顧老婆婆,
經過一番溝通之後 , 主治醫生諗左一個折衷辦法 :
首先老公公換番自己既衫 , 坐住輪椅 ,
由工友推到女病房門口 , 而為左安全起見 , 醫生護士都要跟埋老公公一齊 ...
老公公蹣跚地企起身 , 手執果汁 , 走到老婆婆床邊 :
買比妳飲嫁。
老婆婆嗲起黎 : 呢幾日唔見你既伯爺公 , 咩事呀 ? 病左咩
老公公微笑 : 唔係呀伯爺婆 ... 姪孫結婚啦 ,
我要幫佢打點一下嘛。
呢一個, 係我咁耐以來聽過最動人最感動既一個謊話。
人生就好似變幻莫測既天氣 , 雖然可以預料 ,
但往往都出人意表 ...
老公公既心臟日復日咁康復 , 準備出院那天 , 病情突然惡化 ,
撒手塵寰。
姪仔辦理完死亡證明之後就黎搵我 , 要求暫時唔好話比老婆婆知 ,
因為老公公死前遺言 : 照顧伯爺婆, 唔好話佢知我既事,
唔想佢受剌激。
呢個時候, 無一個在場既人唔感動唔流下眼淚, 包括我 .....
當日我巡房既時侯老婆婆又問 : 伯爺公D果汁喝晒啦 ,
點解佢又不見人?
護士強忍眼淚 : 妳唔記得左咩? 姪孫過兩日結婚啦 !
老公公要幫手嘛。
第二朝清早 , 我發覺老婆婆床頭多左樽瓶果汁 ,
聽到護士同老婆婆話 :
老公公剛黎過 , 佢見妳訓得咁甜 , 唔捨得叫醒妳,
放低果汁就走左啦。
當護士一轉身發覺我企響度既時候 ,立刻雙頰通紅。
我微微一笑 , 拍左佢膊頭一下, 慶幸佢果顆愛心 ,
不為歲月冷卻。
當日下晝 , 護士長察覺坐響梳發對住窗望風景既老婆婆無左呼吸 ,
我迅速跑去一手抱起老婆婆 , 再聯同護士將婆婆放上病床急救 ....
搶救二十分鐘之後 , 我宣布失敗 ...
我一邊寫報告記錄 , 一邊諗起「陪著你走」既一句歌詞 :
如果, 走到這世界邊端 , 我倆已是無力前行 ,
我一起飛去.....
護士長走過黎同我講 : 估唔到妳咁大力 ,
一手就可以抱起老婆婆。
我只係報上微笑, 因為我已經唔想講任何野,
我怕我忍唔住眼淚 ....
老婆婆的確好肥 , 但係好輕 ,
因為佢既靈魂已經跟老公公飛走左啦.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"愛" -- 雖然只係一個字
但係無人亦都無野可以具體咁解釋呢個字 .....
正如糖好甜, 花好香 ... 根本無得解釋,
要用心同親身體會先可以感受。
真正既愛應該係堆藏響心裡面, 去體會, 去感受, 去領悟
.....
即使天會變 月會圓 花會枯 人會老 ....
有生之年 請珍惜你所愛以及愛你既人
>>May 20, 2004 at 10:46:03 AM GMT+8
2004 年 5 月 19 日 星期三 【晴】
今日收到一個很有意思既email,好想同大家分享一下。
【溫暖的詩句貪 念】
有兩個乞丐,每天同時經過一戶富貴人家。
這家的主人,每天丟銅板給他們,比較高大的那位乞丐總是大聲喊著:
「多謝主人!你真是仁心大愛,做好事,願你長命百歲,永遠健康!」
但是另外一位瘦削矮小的乞丐,只是輕輕地說:「感謝上主的恩典。」
這家的主人每天都丟銅板到窗外,而每天也同時飄來兩種感謝的聲音,
一個感謝他,另一個感謝主。
主人起先不覺如何?漸漸地開始有一點不舒服,那種不舒服的感覺一直累積,
直到有一天,他想:
「奇怪!是我給他錢,他不謝我,卻去謝主,
我要給他一點教訓,讓他明白他應該謝的是我。」
主人到麵包店,叫師傅烤了兩條大小一樣的吐司,
將一條挖空塞了珍貴的珠寶,然後再把它封起來,兩條麵包看起來完全一樣。
乞丐來的時候,他把那個普通的麵包交給瘦小的、只會感謝主的乞丐,
而把那條藏著金銀珠寶的麵包,交給高大、每天謝他的乞丐,
主人心想:「讓你知道,謝我跟謝主的差別在哪裡!」
那個高大的乞丐拿到麵包,覺得好重,
心想:「這麵包一定沒有發好,鐵定不好吃。」
他一向喜歡佔便宜,所以對矮小的乞丐說:「我這條吐司麵包跟你換好嗎?」
他沒說理由,瘦小個乞丐也沒有問,
心裡想著:「這應該也是主的安排!」就跟他換了;
第二天,那個瘦瘦小小的乞丐,就再也沒有來乞討了,
他決定回去看望他的爸爸媽媽,準備過另一種新生活,他好感謝主!
主人看到高大的乞丐又來乞討,就問:「你的吐司麵包吃完了嗎?」
胖胖高大的乞丐回答:「吃了啊!」
「啊!裡面的金銀珠寶呢?」主人問。
「金銀珠寶?」乞丐這下才明白,吐司麵包的沉重是因為裡面包著珍寶,
他說:「我以為是發酵不好,所以把它跟我朋友的交換了。」
主人終於明白,感謝主跟感謝他的差別在哪裡了,
感謝他只是想貪求更好,而感謝主卻是怡然自得的無所貪念啊!
這是一篇很好的文章,不論你是否基督徒,都值得看一看!
我們認為是 負面的事,神 卻有正面的回應。
你會說:「這是不可能的。」神卻說:「凡事都能。」(路 18:27)
你說:「我太累了。」神說:「我給你安息。」(太 11:28)
你說:「沒有人真正關心我。」神說:「我愛你。」(約 3:16; 約13:34)
你說:「我支持不住了。」神說:「我的恩典夠你用。」(林後12:9; 詩91:15)
你說:「有很多事情,我不能解決。」神說:「我必指引你的路。」(箴3:5-6)
你說:「我不能作這事。」神說:「你凡事都能作。」(腓 4:13)
你說:「我不能。」神說:「我能夠。」(林後 9:8)
你說:「我不能原諒自己。」神說:「我寬恕你。」(約壹1:9;羅8:1)
你說:「我應付不來。」神說:「我會供應你的所需。」(腓4:9)
你說:「我很害怕。」神說:「我賜給你的,不是一個膽怯的心。」(提後1:7)
你說:「我經常憂慮和沮喪。」神說:「將一切的憂慮卸給我。」(彼前5:7)
你說:「我的信心不夠。」神說:「我所分給各人的信心,是我量度過的。」(羅12:3)
你說:「我不夠聰明。」神說:「我給你智慧。」(林前1:30)
你說:「我覺得很孤單。」神說:「我總不撇下你,也不丟棄你。」(來13:5)
請傳閱,或許今天正有人需要它!
這是一篇很好的文章,不論你是否基督徒,都值得看一看!
我們認為是 負面的事,神 卻有正面的回應。
請傳閱,或許今天正有人需要它!~ 感謝主 ~
>>May 20, 2004 at 10:41:37 AM GMT+8
2004 年 5 月 18 日 星期二 【雷雨】
今日終於要離開啦,係佢地上堂時走,免去了佢地既眼淚,但我就係心裏面默默流淚了,終於有答案了,我要不斷禱告,希望有機會委身在中國窮鄉僻壤,致力於宣教,教學等工作...
我的流浪大計要暫時順延了...
差d回不了香港,又係那架車子累事,不過在車途中,係神給我靜思的時間,沒有懼怕,沒有不安,只有溫和的詩歌與平穩的腳步,係神陪我地行...
之前既隔閡,誤會,憂慮一掃而空...
完全的交託
>>May 24, 2004 at 4:15:06 AM GMT+8
|

耶和華是我的牧者,我必不至缺乏。(詩篇23篇)
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
傻花花~ 加油丫~~
<br>為
>>February 14, 2010 at 3:16:23 PM GMT+8
在這裡要宣佈...
<br>大J
>>February 4, 2010 at 7:46:18 AM GMT+8
慧美~~受過傷的心是不會瞬間癒合
>>March 5, 2009 at 12:32:48 PM GMT+8
hey~~我係nicola呀~~
>>November 28, 2008 at 12:33:22 PM GMT+8
生命影響生命
<br>這句話說的
>>November 28, 2008 at 12:29:15 PM GMT+8
慧美你要開心d啦^0^
<br>
>>November 26, 2008 at 3:52:41 AM GMT+8
親愛的
<br>
<br>堅持到
>>February 26, 2008 at 3:01:22 PM GMT+8
傻強~
<br>無聊跟過
<br
>>January 16, 2008 at 7:08:01 AM GMT+8
和阿賢大叫的video 好搞笑!
>>December 18, 2007 at 5:20:52 PM GMT+8
Add oil ah~
>>October 26, 2007 at 6:58:47 AM GMT+8
主內寶貝親愛的同工:突然想起一首
>>September 10, 2007 at 7:33:19 PM GMT+8
幾時入伙?
<br>
<br>我
>>August 4, 2007 at 3:49:26 AM GMT+8
慧美,妳要加油呀。被拒絕是生活的
>>April 19, 2007 at 8:51:45 AM GMT+8
好耐冇見........
>>March 26, 2007 at 2:04:33 AM GMT+8
加油~ 每個行業都有困難之處,
>>March 12, 2007 at 7:34:28 AM GMT+8
新年快樂呀!
>>February 26, 2007 at 2:15:07 AM GMT+8
勤D日記啦!
>>February 3, 2007 at 4:28:42 AM GMT+8
入左行之後,發覺好多人同事都比想
>>December 8, 2006 at 6:13:25 PM GMT+8
離開了一陣子,沒有大家的近況消息
>>November 27, 2006 at 5:25:52 PM GMT+8
一定要keep 好身子呀!
>>November 9, 2006 at 6:37:39 AM GMT+8
雖然遲左, sorry~
<br
>>October 5, 2006 at 4:06:30 PM GMT+8
嘩!有自己既房呀!!
<br>好
>>September 8, 2006 at 2:35:27 PM GMT+8
細味你的showhappy...
>>August 20, 2006 at 2:32:49 PM GMT+8
Long Time No See
>>July 23, 2006 at 4:19:27 PM GMT+8
小心你的腳呀~~~~~
>>July 19, 2006 at 2:51:17 PM GMT+8
加油呀!
<br>全因為你的建議
>>July 8, 2006 at 6:48:45 PM GMT+8
我msn leunglai200
>>June 30, 2006 at 6:53:53 PM GMT+8
http://diary.sho
>>June 27, 2006 at 3:59:36 PM GMT+8
我最近的心情,同你也很似,真的很
>>June 9, 2006 at 3:46:46 PM GMT+8
如果你要出國,我都會陪你走一趟^
>>May 31, 2006 at 5:53:18 PM GMT+8
記得Rinna 話過每一個人都會
>>May 28, 2006 at 4:28:16 PM GMT+8
有過份的壓力便要處理
<br>不
>>May 18, 2006 at 4:39:05 PM GMT+8
不要常想人們怎看你了,
<br>
>>May 11, 2006 at 3:53:57 PM GMT+8
你是最美的~~~加油呀~~~
<
>>May 11, 2006 at 6:04:22 AM GMT+8
忘記背後努力向前;
<br>為甚
>>April 2, 2006 at 9:03:57 AM GMT+8
妳已經很好的了!
<br>
<b
>>March 22, 2006 at 6:42:21 PM GMT+8
long time no see
>>March 16, 2006 at 5:21:10 AM GMT+8
好耐冇見!
<br>得閒找我食飯
>>March 14, 2006 at 7:52:11 AM GMT+8
好多謝你鼓勵~
<br>雖然我唔
>>March 11, 2006 at 1:31:11 PM GMT+8
有足夠的休息..正能量會多"d"
>>March 1, 2006 at 2:52:16 AM GMT+8
哇哈哈.....多想是好的...
>>February 21, 2006 at 6:47:51 AM GMT+8
做咩呀~~美美...
<br>好
>>February 15, 2006 at 5:02:47 AM GMT+8
新年快樂 :)
>>February 7, 2006 at 2:44:57 PM GMT+8
http://www.xanga
>>February 5, 2006 at 2:39:16 PM GMT+8
第一次係SHOW HAPPY 牛
>>February 1, 2006 at 1:28:23 PM GMT+8
努力,你不是一個人在努力,我們也
>>January 25, 2006 at 6:42:29 PM GMT+8
做咩?你屋企有事嗎?
<br>f
>>January 24, 2006 at 2:53:51 PM GMT+8
add oil...kimmy
>>January 13, 2006 at 8:34:10 AM GMT+8
happy new year ~
>>January 3, 2006 at 4:00:12 AM GMT+8
我是坐朋友車遊青衣車河的,
<b
>>December 30, 2005 at 9:30:05 AM GMT+8
|
|