|
2004 年 5 月 7 日 星期五 【乍寒還暖】
早上心情不太好,又同阿媽吵完先補習,所以好趕之下冇帶"組"出街,結果變落湯雞,補習果個家長很好,俾左套衫我換.....
之後傳福音,有我@阿土@阿誠,結果:有3-5個電話,再一次欣賞阿土唔怕面懵既心態去傳福音,好欣賞佢既毅力....
THEN返教會,我著了果條"仙子裙"因為上次應承左著俾TANNIE睇,今次講道係講家庭,再一次深深激入我心....悔改,矛盾,內疚等複雜心情充斥著我腦海....小組,氣氛很融合,活像一家人,我覺得小組愈來愈做到團結合一,係一個起步,我地大家關係愈來愈好....不過我同神關係,就起起跌跌....
完小組,今次join飛魚@蚊@誠@黎麗瑩@樹峰等人去m記食野@傾計,氣氛平靜@融合,哈哈,飛魚真係好攪笑,黎麗瑩好活潑....
但離開佢地搭巴士返屋企,心情好複雜,很失落,又成抽野湧番哂出來,好唔想回到過去既黑暗時代,但我控制唔到自己,返到屋企,唔多想出聲,沖涼時更忍唔住喊左出來,我應該係神如珠如寶既手上明珠來架嘛,點解自己好似受左咩傷害咁,好失落,突然覺得好寂寞,好難受....我以為呢sd野已經完全清理,點知好似一d都未清理咁....
今次我選擇首先搵神!!
>>May 9, 2004 at 5:18:22 PM GMT+8
2004 年 5 月 6 日 星期四 【晴】
今晚既小組祈禱會很好....很平靜,很自然,很舒服....
不按自己想與不想
慢慢地等待神既耐性
多一點愛,少一點埋怨
行窄路,要甘心樂意
得著的必會是更大的賞賜
我又上了一課
>>May 8, 2004 at 3:46:42 AM GMT+8
2004 年 5 月 5 日 星期三 【晴】
今晚我@joy屎@peggy@carol去左peggy屋企,同joy屎補祝番生日,我地有美味既蛋糕,仲送左氣手鍊@高貴既頸鍊俾佢....
每次聚舊,我地總係傾下大家d感情生活,不過今次例外,哈哈....畢竟冇愛情係唔會死既....
都差唔多幾個月冇見,但感覺依舊....
peggy身體比以情差左,
carol好似成長左,多左d寬容
joy屎依舊係咁健談
至於我呢....
我都逐漸係度改變緊...
>>May 8, 2004 at 3:39:57 AM GMT+8
2004 年 5 月 4 日 星期二 【晴】
今朝早,有3名傻婆,發左顛,突然心血來潮走左去唱k....哈哈....果3名傻婆就係我@yan@幽靈啦....
有時任性一下也無妨吧?!
之後返city開扶貧既會議,我地要負責想d遊戲俾當地既小朋友玩,一想到可以親近大自然,又可以交流,又可以體驗,更可以接觸當地單純既小朋友....很興奮,好期待515廣州之旅!
>>May 7, 2004 at 6:53:51 AM GMT+8
2004 年 5 月 2 日 星期日 【晴】
今晚我同阿林去青衣城睇戲,撞到黎麗塋同毫子等人睇《江湖》,不過我地就睇《救命》,當然係想去睇林嘉欣@李心潔啦....2個同是隻身到台灣發展,很勇敢呀!我更欣賞佢地既演技....
《救命》一如我意料之內,很好睇,勁玩心理...雖然明知那些驚心動魄既場面係音響效果....不過真係令我愈睇愈緊張....林嘉欣今次做得好過李心潔,因為林嘉欣果個角色有很多空間發揮,不過都唔係一般2打6可以做得好好,唔能夠深入了解角色應該點演繹,會浪費左呢個角色,做得好,唔只可以發揮到,仲可以做到令觀眾"吋""摩"唔到佢既心理,引發觀眾思考....
至於李心潔都唔差,我欣賞佢俾許志安救完激吻後果幕,能夠演繹到自卑者既特質....
未至於好識欣賞電影,不過好懷念中學時代的話劇生活,好想再有機會參與話劇,完成自己既興趣
>>May 7, 2004 at 6:46:54 AM GMT+8
2004 年 5 月 2 日 星期日 【晴】
耶利米書
21:1 耶和華的話臨到耶利米。那時,西底家王打發瑪基雅的兒子巴施戶珥和瑪西雅的兒子祭司西番雅去見耶利米說:
21:2 “請你為我們求問耶和華,因為巴比倫王尼布甲尼撒來攻擊我們,或者耶和華照他一切奇妙的作為待我們,使巴比倫王離開我們上去。”
你是否覺得自己無甚價值?請想想有人需要你,不是嗎?
20章1節的那位巴施戶珥不肯聽耶利米的勸告,反而打了耶利米一餐,可見真理係會刺痛人心的,不過如何面對真理,卻反映人既生命, 逃避或企圖戰勝真理的只是懦夫。
這個巴施戶珥與20章1節的那位不同,他是來找耶利米幫忙的。神仍有工作要耶利米完成。要活出信仰,我們可能會遇到拒絕和失望,或給繁重的工作壓得喘不過氣來,甚至想放棄而不幹。然而,有人需要我們,而神也有重要的使命待我們去完成。
對我事奉俾左好大既鼓舞....感謝主!!
人既肯定點都唔及神既肯定來得有力量...
事奉要存著愛心
唔係叫羊你要做d乜....
而係問羊你需要d乜....
耶穌就係如此謙卑既事奉
好想可以效法到耶穌呢個特質
>>May 3, 2004 at 7:40:23 AM GMT+8
2004 年 4 月 30 日 星期五 【晴】
今日係我的好朋友joy屎生日,joy屎生日快樂!
今日補完習去傳福音,有我@阿土@阿誠....
result:4個電話@傳福音的技巧@神的話語
阿土與亮亮的事奉很不同
阿土著重傳福音,係教會今年既大方向
亮亮則著重裝備,係對生命質素重要條件
我覺得2個都岩,沒有衝突...
再一次感受事奉的壓力
但神要我做,我亦願意做
畢竟係神做野,人只係輔助
正努力尋求事奉方向@生命既更新
但很多矛盾位....
做回自己vs約束自己?
對一個唔鍾意受束縛既人
要學習順服@謙卑
係挑戰,但亦都係功課.....
>>May 2, 2004 at 11:30:45 AM GMT+8
2004 年 4 月 29 日 星期四 【晴】
今日收到一封很有意義既email,好想同大家分享....
Subject: FWD:Fw: 祝 福 是 禮 物 , 苦 難 是 包 裝 紙
發 明 大 王 愛 迪 生 在 發 明 了 留 聲 機 之 後 不 久 , 有 一 個 記 者 去 訪 問 他 : 「 先 生 , 您 從 小 一 直 有 耳 疾 , 這 算 不 算 是 您 此 生 最 大 的 遺 憾 呢 ? 」 愛 迪 生 說 : 「 以 前 曾 這 麼 覺 得 , 但 後 來 想 想 , 竟 覺 得 這 樣 反 而 對 我 好 , 因 為 我 小 時 候 表 現 很 差 ,耳 朵 不 好 , 剛 好 聽 不 到 別 人 的 嘲 諷 , 可 以 更 專 心 、 努 力 。」
又 有 一 次 , 愛 迪 生 的 實 驗 室 被 火 燒 了 ! 事 後 又 有 記 者 訪 問 他 : 「 先 生 , 那 一 次 的 大 火 , 是 不 是 對 您 造 成 不 小 的 損 失? 」 愛 迪 生 說 : 「 不 ! 正 好 相 反 。 那 一 次 大 火 燒 了 我 很 多 面 臨 瓶 頸 的 草 稿 , 當 我 必 須 一 切 從 頭 來 過 時 , 我 反 而 因 此 能 跳 脫 過 去 的 框 框 , 找 到 新 的 途 徑 , 反 而 讓 我 的 研 究 因 禍 得 福 , 又 更 了 進 一 步 , 真 是 感 謝 上 帝 ! 」
換 個 角 度 看 , 您 將 發 現 : 某 些 時 候 在 人 看 來 有 如 咒 詛 的 事 , 在 上 帝 的 規 劃 中 卻 是 別 有 一 番 美 意 。上 帝 所 賜 下 的 美 好 禮 物 , 往 往 都 是 用 「 苦 難 」 來 做 包 裝 紙 的 。 外 表 也 許 看 似 苦 處 、 醜 陋 , 但 若 用 心 地 去 打 開 它 , 就 可 以 體 會 、 享 受 到 上 帝 在 其 中 所 擺 下 的 美 意 。
看 待 、 解 讀 人 生 的 際 遇 時 不 要 太 早 下 定 論 , 不 要 太 用 一 時 的 好 壞 來 判 定 一 件 事 的 幸 與 不 幸 , 就 像 愛 迪 生 身 上 的 「 不幸 」 , 反 而 讓 他 的 生 命 綻 放 出 更 多 的 光 芒 !
換 顆 心 看 世 界 , 您 將 發 現 :
某 些 時 候 在 人 看 來 不 完 美 的 , 最 後 在 上 帝 的 巧 妙 安 排 之 下 反 而 成 了 一 種 祝 福 。
世界上最可憐的人,不是一生遭遇到最悲慘的經歷
而是面對苦難,只懂怨天尢人,還覺得自己是全世界最倒楣的人
我覺得自己已經係世界上很幸福的一群,感謝主!!
>>April 30, 2004 at 10:15:34 AM GMT+8
2004 年 4 月 28 日 星期三 【晴】
哈哈..今日又係busy day...溫書@group dynamics journal@CDppt@補習,又冇乜點訓啦
有時係度想,咁辛苦為咩??both理想@信仰事奉,有陣時真想放棄....畢竟我都係一個人
但咁難得先可以入到來,可以完成自己既理想,又可以事奉神,一想到這裏,再辛苦我都唔想放棄
人既肯定,我永遠都唔可完全得到,畢竟人人的觀點都同,
我地都企係唔同角度想野,在我角度,唔違反真理,就冇話你岩定我錯....
在我來說,問心無愧就夠了,你唔犯我我唔犯你,大家仲可以相親相愛
唔需要人既肯定,也可以活得自信@快樂, 更何況要別人的了解?
沉默,係因為我表達能力弱,但咁唔代表逃避...聖經也說過,沉默的人有智慧
人地唔包容我唔打緊,至少我懂包容自己,我懂包容別人...
人地唔了解我都唔打緊,起碼我了解自己,我亦可以主動去了解別人
人地唔愛我更加唔緊要,我有既係神既愛,係世界上最珍貴既,我亦懂得自愛
我唔奢求別人覺得我很好,我自己清楚便夠了...
我很煩,只因我愛幻想
我唔靚,但我心地善良
我情緒化,卻勝在夠感性,有情有義
我很細佬女,童心未泯而已
我轉數慢,卻無意間帶俾人好多歡樂
我唔知醜@厚面,只因我熱情
呢一切人既肯定都唔可以再轄制我啦...
我的肯定來自神...
在神裏,常存喜樂的心!!
>>April 30, 2004 at 10:18:25 AM GMT+8
2004 年 4 月 27 日 星期二 【晴】
psycho revision lessons後,同yan@ming依飯,再落csc作戰,結果又因為cd組cohesion@溝通問題,傾左半個多小時,再攪埋細佬返香港d野,已經11點啦....又係乜都做唔到,激氣!!唯有今晚夜d訓....
之後同阿yan@anthony一齊走,有講有笑,壓力又冇左啦,感謝主!
同阿yan傾左好多,我地性格@想法真係幾似,係米人人都會想同一d明白自己多d,又認同自己既人來往多d呢?哈哈....
睇完果封信後,令我有感而發....
咩為之勇敢去愛呢?
我指的不是男女之間的愛那麼庸俗
我說的是人與人之間的愛
係米好熱情,唔怕羞,主動等等就叫勇敢去愛呢?
咁默默地支持別人,唔敢俾佢知果d又係米呢?
我覺得真正勇敢去愛的人
即使自己有多害怕,
唔理背地裏定表面化,
都唔理有冇skill....只要發自內心
用自己最簡簡單單既方法行出愛
真正的愛都係唔理世俗眼光
義無反顧地去愛
咁就係最勇敢,最簡單既愛
雖然係老生常談,卻唔易做!
因為愛,世界變得更美好!
做個唔理損手爤腳既小傻瓜!
做個少說話,多做事既基督徒!
>>April 28, 2004 at 6:40:00 PM GMT+8
|

耶和華是我的牧者,我必不至缺乏。(詩篇23篇)
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
傻花花~ 加油丫~~
<br>為
>>February 14, 2010 at 3:16:23 PM GMT+8
在這裡要宣佈...
<br>大J
>>February 4, 2010 at 7:46:18 AM GMT+8
慧美~~受過傷的心是不會瞬間癒合
>>March 5, 2009 at 12:32:48 PM GMT+8
hey~~我係nicola呀~~
>>November 28, 2008 at 12:33:22 PM GMT+8
生命影響生命
<br>這句話說的
>>November 28, 2008 at 12:29:15 PM GMT+8
慧美你要開心d啦^0^
<br>
>>November 26, 2008 at 3:52:41 AM GMT+8
親愛的
<br>
<br>堅持到
>>February 26, 2008 at 3:01:22 PM GMT+8
傻強~
<br>無聊跟過
<br
>>January 16, 2008 at 7:08:01 AM GMT+8
和阿賢大叫的video 好搞笑!
>>December 18, 2007 at 5:20:52 PM GMT+8
Add oil ah~
>>October 26, 2007 at 6:58:47 AM GMT+8
主內寶貝親愛的同工:突然想起一首
>>September 10, 2007 at 7:33:19 PM GMT+8
幾時入伙?
<br>
<br>我
>>August 4, 2007 at 3:49:26 AM GMT+8
慧美,妳要加油呀。被拒絕是生活的
>>April 19, 2007 at 8:51:45 AM GMT+8
好耐冇見........
>>March 26, 2007 at 2:04:33 AM GMT+8
加油~ 每個行業都有困難之處,
>>March 12, 2007 at 7:34:28 AM GMT+8
新年快樂呀!
>>February 26, 2007 at 2:15:07 AM GMT+8
勤D日記啦!
>>February 3, 2007 at 4:28:42 AM GMT+8
入左行之後,發覺好多人同事都比想
>>December 8, 2006 at 6:13:25 PM GMT+8
離開了一陣子,沒有大家的近況消息
>>November 27, 2006 at 5:25:52 PM GMT+8
一定要keep 好身子呀!
>>November 9, 2006 at 6:37:39 AM GMT+8
雖然遲左, sorry~
<br
>>October 5, 2006 at 4:06:30 PM GMT+8
嘩!有自己既房呀!!
<br>好
>>September 8, 2006 at 2:35:27 PM GMT+8
細味你的showhappy...
>>August 20, 2006 at 2:32:49 PM GMT+8
Long Time No See
>>July 23, 2006 at 4:19:27 PM GMT+8
小心你的腳呀~~~~~
>>July 19, 2006 at 2:51:17 PM GMT+8
加油呀!
<br>全因為你的建議
>>July 8, 2006 at 6:48:45 PM GMT+8
我msn leunglai200
>>June 30, 2006 at 6:53:53 PM GMT+8
http://diary.sho
>>June 27, 2006 at 3:59:36 PM GMT+8
我最近的心情,同你也很似,真的很
>>June 9, 2006 at 3:46:46 PM GMT+8
如果你要出國,我都會陪你走一趟^
>>May 31, 2006 at 5:53:18 PM GMT+8
記得Rinna 話過每一個人都會
>>May 28, 2006 at 4:28:16 PM GMT+8
有過份的壓力便要處理
<br>不
>>May 18, 2006 at 4:39:05 PM GMT+8
不要常想人們怎看你了,
<br>
>>May 11, 2006 at 3:53:57 PM GMT+8
你是最美的~~~加油呀~~~
<
>>May 11, 2006 at 6:04:22 AM GMT+8
忘記背後努力向前;
<br>為甚
>>April 2, 2006 at 9:03:57 AM GMT+8
妳已經很好的了!
<br>
<b
>>March 22, 2006 at 6:42:21 PM GMT+8
long time no see
>>March 16, 2006 at 5:21:10 AM GMT+8
好耐冇見!
<br>得閒找我食飯
>>March 14, 2006 at 7:52:11 AM GMT+8
好多謝你鼓勵~
<br>雖然我唔
>>March 11, 2006 at 1:31:11 PM GMT+8
有足夠的休息..正能量會多"d"
>>March 1, 2006 at 2:52:16 AM GMT+8
哇哈哈.....多想是好的...
>>February 21, 2006 at 6:47:51 AM GMT+8
做咩呀~~美美...
<br>好
>>February 15, 2006 at 5:02:47 AM GMT+8
新年快樂 :)
>>February 7, 2006 at 2:44:57 PM GMT+8
http://www.xanga
>>February 5, 2006 at 2:39:16 PM GMT+8
第一次係SHOW HAPPY 牛
>>February 1, 2006 at 1:28:23 PM GMT+8
努力,你不是一個人在努力,我們也
>>January 25, 2006 at 6:42:29 PM GMT+8
做咩?你屋企有事嗎?
<br>f
>>January 24, 2006 at 2:53:51 PM GMT+8
add oil...kimmy
>>January 13, 2006 at 8:34:10 AM GMT+8
happy new year ~
>>January 3, 2006 at 4:00:12 AM GMT+8
我是坐朋友車遊青衣車河的,
<b
>>December 30, 2005 at 9:30:05 AM GMT+8
|
|