|
2006 年 10 月 15 日 星期日 【晴】
有d緊張
因為我水皮呀!
初初膽粗粗去報名做懲教署既更生義工團
聽日我就去監獄教第一堂電腦班
其實有d後悔,總之話教手工or畫畫
anyway, 今日我都去左library搵d書整notes
希望聽日可以.......唔會怯啦......................
因為我最怕o係大夥人前講野......
都好好呀, 懲教署個主任因為我第一次去,
so會去我樓下車我去, then會陪我一堂
往後既日子....我就要努力加油了
however!!!! 我就係想train up自己
同埋...都算係一個挑戰
thanks cpu阿權幫我祈禱、鼓勵我~!
******************************************************************************
懲 教 更 生 義 工 團 - 成 年 罪 犯 可 在 工 餘 時 間 , 自 願 修 讀 為 他 們 而 設 的 不 同 科 目 教 育 課 程 和 夜 間 課 程 。 這 些 由 導 師 指 導 的 課 程 和 興 趣 小 組 , 現 時 大 部 分 由 懲 教 更 生 義 工 團 的 義 工 任 教 。 義 工 團 在 二 零 零 四 年 一 月 成 立 , 為 市 民 提 供 直 接 參 與 罪 犯 更 生 工 作 的 良 機 。
有 興 趣 參 加 義 工 團 的 朋 友 , 請 來 電 2505 1492 向 更 生 事 務 科 查 詢 詳 情 。
>>October 16, 2006 at 4:22:04 PM GMT+8
2006 年 10 月 14 日 星期六 【晴】
今日斌媽生日
一早約左christy同我爸飲茶,
哈,第二次我地三個飲茶。
then就同christy行左陣hollywood。
then我就買個cake去斌度,一齊切蛋糕
then幫佢hair cut!
屎忽仔!! 嫌我剪得佢長,話唔夠短
又嫌三嫌四,又話我冇心機幫佢剪,嬲得我!!
哼!
之後同屎忽斌出去沙田和民拎位先
then斌妹同妹夫、斌爸媽都黎齊
great~! 食左好多野
斌妹宜家個肚真係大得誇張
真係好似成個藍球咁大!!
haha....我都唔敢摸呀!! 因為就咁睇到見到bb郁架!!
then我地齊齊去西田睇bb車
then就back home了。
>>October 16, 2006 at 4:05:40 PM GMT+8
2006 年 10 月 12 日 星期四 【晴】
cathyyyyyyyyyyyyyyyy!!
生日快樂!!!!!
你去左邊呀?!!!!!!!!!!!!
>>October 14, 2006 at 8:23:56 AM GMT+8
2006 年 10 月 11 日 星期三 【晴】
haha,回想起平時的自己,
我發現原來小學到現在,
在學校上、工作上都認識了不少的兄弟!!
在我心中「兄弟」的意思是說,
彼此是朋友,不但沒有感情的那種,
只有談事情、搞笑的那種,
但他們也常找我談他們的想法、問題,
例如說他們自己的女朋友、或是追求目標...
也有的是...我都有曾經聽過他們哭著訴他們自己的事...
有時候,覺得他們不對時,我也會直接的罵他們想法不正!
所以,其實我知道有很多男生都蠻怕我的...
可能我沒有一般他們想要的嬌滴滴吧!
也有的是,我直接的時候,我也不會留面子吧...
哈...但是我直接都只是當你們好朋友嘛,
如果我不當你們朋友的話,我連評都不評你們的對錯吧...
其實不論男女,我覺得好笑的地方是...
有時侯他們做了自己覺得不該的事之後,
又怕跟我說(因為怕我罵他們吧),又想跟我說,
最後就說了~ 不過我們說完我都不會罵啦~
因為能夠鼓起勇氣去承認自己的不應該,也是很好的事。
哈,不過雖然有些朋友時常有不正的想法,
例如想試交多個女朋友呀、想追網上的那個女的呀、或是想玩玩呀
到最後,他們都是善良的
因為很多的他們都是「本性善良」,只是偶爾會有一些魔鬼出現吧
不過,我很感恩有一班很好的朋友,
也是對我很好的朋友們。
***************************************************************************************
五年了,我都不知道已經是五年了
我都不知道五年來只有3個電話
其實,我蠻反對你現在的路
因為我會擔心你的將來
不過我真的希望你能夠對自己的路定下了一個限期吧
如果真的不成功,就得另找出路呀...我想你家人一定很擔心吧...
不過,如果你真的很喜歡你現在的路...我也支持吧
不過........你可不要再算我多年來找你多少次,而你就不會自己找我呀!!
我今天才知道你都清楚自己都是只覆我電話啊!!衰仔!!
>>October 12, 2006 at 9:10:11 AM GMT+8
2006 年 10 月 5 日 星期四 【晴】
今日8月15呀!!
今日十點出門口返cpu
去到竟然11點半!!!
因為我選擇了一架....周圍兜客既小巴!! 後悔!!!
因為搞到佢地d到會都到晒, 係等我一個 =.="
今日好齊人呀!! james同addie sir請客, 兩個出左成千蚊請大家做節
連走左既gary都返埋黎
好開心呀見到jozen, thomas, kent同sandy(我的接班人)等等等等
jozen、kent向我投訴我個blog留唔到言俾我 =.=
我估係政府network既問題 =.="
佢成日都拎"你男朋友呢?!" 黎撻我!! 哼~~~ o係我個心入面~~~
聽佢地講終於請左個pa, 係一個4a既尖子!!
我同sandy講, 如果靚仔的話記得通知我, 我會扮晒野上黎探你地!!
hahahah
嘩,成班廿幾人o係半個鐘將一台野食清晒..........
then james又開紅酒飲
權一飲...佢個樣同斌一樣, 通紅呀!!
jozen好好笑!! 對住士多啤梨叫「車厘子」!! 然後我笑佢!! 佢仲講佢自己「語"倫無"次」
真係語無倫次呀佢!!
好開心呀
食完之後, 再幫手清埋d野, 再傾多陣我就走lu
因為要趕返學。
下次既約會除左攀石之外, 係x'mas!
佢地話準備定火雞!!
greatttt
最近我真係大食左!!
but佢地仍然叫我食多D =.="
10月20 francis, 雲龍!! 一齊攀石喇又!!
>>October 6, 2006 at 1:18:13 PM GMT+8
2006 年 10 月 4 日 星期三 【晴】
前幾日去左tko既爬蟲展
平日去先冇咁多人呀
好大隻大牛龜
好得意
我同斌仲餵佢、影相
仲撞到alan tam
好野
聽日中秋節
今日james 問我聽日得唔得閒返cpu開中秋party~
好野~~~~
上晝得呀~~~~
下晝要返學 =.=
仲要返到夜晚 =.="
but都好呀~~ 又可以返cpu見我d好同事!!!!!!!
影多d相先今次
yeah
ben, i love u!!
>>October 5, 2006 at 2:55:55 AM GMT+8
2006 年 10 月 1 日 星期日 【晴】
上個week傷風
但仍然跟epd既同事去左新蒲崗攀石啦
仲帶埋我姐夫
好好玩
玩完仲一齊去左得龍食飯
wa....個「金錢雞」好食到!!!!! @@@@@@@@@@@
仲有「�靰蓌鶠v!!!!
雲龍原來除左係魚王之外...仲係食神!!
but 玩完過後...我d傷風菌都強壯埋啦
據知我仲傳埋俾我姐夫
shit 我睇醫生仲有9包藥
真係抵睇啦.....=.="
就係咁...就病左一個week啦
24/9 爸生日o個日最後家姐sick左
mammy返工
我同christy去左seibu買左男裝手巾仔俾我爸爸做禮物
最後....christy上左我home同我、daddy食dinner
因為christy屋企都冇飯開
hahahha
上星期5
最怕星期5!!
因為要上堂上到差不多8點
上完之後同斌去世貿食元氣
食完勁多野呀我地
最近既我食量大增
日日都好似non-stop咁食好多餐
食完一餐又買零食
食完零食又食甜品
斌斌有難了
因為我食時,佢都會陪我一齊食
家姐快d好返啦又....
因為等佢好返之後, 我同斌就可以上佢屋企打邊爐+玩貓貓了
>>October 5, 2006 at 2:51:36 AM GMT+8
2006 年 10 月 1 日 星期日 【晴】
迷戀他
快三年了....但我仍然很迷戀他...
昨日的一句︰「妳咩都唔好諗,等我幫你諗埋!! 」
簡單的一句,足以令我感到莫大的感動。
最近....我覺得他比以前成熟。
不論思想及行為上......令我更迷戀他。
快3年....現在的我們會比以前更黏。
不論在人前或人後....
朋友們,有時候,辛苦了。
希望永遠都一起
>>October 5, 2006 at 2:51:29 AM GMT+8
2006 年 9 月 28 日 星期四 【晴】
前日好慘......ben要趕份野, 搞到要o係公司訓左一晚 =.="
頂....佢個部門點解可以得佢一個一手搞得掂呀?!
一個人管百幾架車, 冇病呀?!
大把假又唔想俾人放?!
又想人地成日開ot?!
痴線!!
>>October 5, 2006 at 2:51:51 AM GMT+8
2006 年 9 月 20 日 星期三 【晴】
呢個week極疲累.............
15/9 dinner with my sister, sister's husband and ben @ causeway bay
16/9 shopping and tea with christy; dinner with mak and fat
17/9 disneyland with my sweet heart Ben; and cutting cake with my family @ night
18/9 go to CPU office and have a b-day celebration with Thomas; SCHOOL
19/9 SCHOOL; cutting cake with my classmates
20/9 SCHOOL; tea with Oyan; climbing with Francis, Wan Lung and my sister's husband
21/9 ....sick...see doctor.....then Music thoery.....then need to do my assignment of Equity and Trusts
24/9 Daddy's b-day---> drink tea
28/9 Mock Exam; Music Theory
30/9 get Thomas' BB車 to Ben's sister
but我已經feel到我10第一個week都將會好忙好忙....
3/10 幫kristie做姊妹, ben做兄弟
4/10 sister's b-day; climbing with.....at least francis and wan lung (仲有其他人, 我將會叫埋我d同學)
5/10 exam
15/10 Ben Mum's B-day
30/10 remind Christy that she will be changed to New World Mobility network
http://hk.myblog.yahoo.com/yingfshan <-----------我的另一個blog
ps: christy & cathy!! thankssss cathy!! 多d上網啦!!! 好miss you!!
>>October 5, 2006 at 2:52:02 AM GMT+8
|
![]()
HOROSCOPE---VIRGO
「要求自己活得別人好,
是沉重的心理負擔,
因為你必須時刻與人比較。
你的快樂從比較得來,
而非來自真實生活的滿足。
比上不足,比下有餘,
這種安分的滿足也非真正的好。
要比較,就要求今天活得比昨天好吧!」
--------阿寬,摘自《明報》
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
HAppy New Year!
>>February 16, 2007 at 1:49:01 AM GMT+8
Happy new year!!
>>January 1, 2007 at 8:05:55 AM GMT+8
Merry Christmas!
>>December 25, 2006 at 1:48:16 AM GMT+8
我還以為你忘記啦, 害我不知多傷
>>October 15, 2006 at 9:34:26 AM GMT+8
..生日快樂!!!!!!
<br
>>September 16, 2006 at 3:51:59 PM GMT+8
HAPPY BIRTHDAY!!
>>September 16, 2006 at 1:55:47 PM GMT+8
之前我用既msn 請你del 佢
>>June 6, 2006 at 12:21:31 AM GMT+8
I like Cheese焗扇貝
>>May 17, 2006 at 4:42:09 AM GMT+8
=0=
<br>
<br>...
>>May 14, 2006 at 10:16:25 AM GMT+8
Shan Shan, I mis
>>May 9, 2006 at 12:43:36 AM GMT+8
^^
<br>寫左出黎發洩左d情
>>April 16, 2006 at 4:02:37 AM GMT+8
恭喜你!
<br>
<br>俾
>>February 5, 2006 at 9:30:20 AM GMT+8
HAPPY NEW YEAR!!
>>January 27, 2006 at 9:57:21 PM GMT+8
<br>...你啊~傻瓜黎架.
>>January 12, 2006 at 3:16:04 PM GMT+8
無論發生咩事, 你都要記住我和c
>>December 11, 2005 at 8:34:34 AM GMT+8
Our eyes are pla
>>December 9, 2005 at 3:03:34 PM GMT+8
U hv copied my c
>>November 7, 2005 at 12:36:03 PM GMT+8
雖然唔知你咩事,不過都希望你開開
>>November 7, 2005 at 10:47:31 AM GMT+8
^^
<br>i think i
>>November 4, 2005 at 8:39:16 AM GMT+8
多謝你張咭!!!!!
>>October 14, 2005 at 5:30:27 AM GMT+8
<br>凡事要看開一點,別太悲
>>October 9, 2005 at 1:27:07 AM GMT+8
我借你個心測玩呀^^
>>September 27, 2005 at 10:51:41 AM GMT+8
have you seen my
>>September 24, 2005 at 1:32:37 PM GMT+8
sorry!
<br>生日冇同你
>>September 22, 2005 at 7:50:56 AM GMT+8
stupid shan~~~~~
>>September 17, 2005 at 12:00:35 AM GMT+8
生日快樂.中秋節快樂
>>September 16, 2005 at 8:36:14 PM GMT+8
傻婆:
<br>HAPPY BI
>>September 16, 2005 at 10:50:54 AM GMT+8
哈哈..
<br>唔好玩啦~我同
>>September 15, 2005 at 10:47:12 PM GMT+8
吼\ˍ/
<br>我save左你
>>September 13, 2005 at 11:55:00 AM GMT+8
咁橋??!
<br>我記得果條友
>>September 12, 2005 at 3:18:00 PM GMT+8
豬頭>o<v
>>September 12, 2005 at 2:28:31 PM GMT+8
咩男人黎架? 咁x 煩既?
<b
>>September 6, 2005 at 12:12:16 PM GMT+8
你没事吧!!
<b
>>September 6, 2005 at 6:34:01 AM GMT+8
唔該晒呀...
<br>好令呀衣
>>September 5, 2005 at 4:12:14 PM GMT+8
shan
<br>我預計11月返
>>August 29, 2005 at 3:59:55 AM GMT+8
好喜歡你寫既30問, 所以我又去
>>August 20, 2005 at 3:43:07 AM GMT+8
shan你睇下~~~
<br>連
>>August 14, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
你們两個吃了六樣&
>>August 13, 2005 at 10:46:21 AM GMT+8
shan~
<br>
<br>你
>>August 3, 2005 at 12:01:23 AM GMT+8
肥美肥美肥美....
<br>肥
>>July 8, 2005 at 1:49:22 AM GMT+8
傻婆!傻婆!傻婆!
<br>謝謝
>>July 3, 2005 at 11:07:32 AM GMT+8
哎呀~拿多個俾我嘛~~~
<br
>>June 15, 2005 at 12:12:19 AM GMT+8
一直都想問下你
<br>你同b哥
>>May 31, 2005 at 12:19:28 PM GMT+8
唔好再唔開心喇...
<br>既
>>May 24, 2005 at 2:47:41 AM GMT+8
...D咩細路黎架~簡直影響市容
>>May 10, 2005 at 6:33:49 AM GMT+8
黎~乖~開心番^^
<br>ch
>>April 28, 2005 at 9:46:50 AM GMT+8
嘩~一黎就俾你張相赫親> <
<
>>April 22, 2005 at 9:32:42 PM GMT+8
Shan你的相冊網址多少
>>April 18, 2005 at 9:14:51 AM GMT+8
嘩~好耐都無見過macleod啦
>>April 17, 2005 at 3:23:03 AM GMT+8
>__<
<br>
<br>謝謝
>>April 13, 2005 at 12:47:26 PM GMT+8
|
|