|
2006 年 6 月 8 日 星期四 【晴】
今日好大雨
james問我黑雨未?
未~ just 黃色
不足一個小時後,黑色了!!!
不過....冇影響啦...=.="
james仲以為可以返屋企....=.="
lunch時同emon諗住放工直奔去mk睇書!! 睇魚!!
but....shit...
好衰呀james!!! 今日我覺得佢好衰好衰呀!!!!!!!!!!
o係5:01pm 既時候...佢竟然俾隻vcd我...叫我去library幫佢drop低d points?!
shitttttttttttttttt...我只係走遲左一分鐘者......
佢問我︰你趕唔趕收工架?
.....唔......趕.....=.=
好彩emon都陪我一齊drop
haha, 原來係用黎出題目,
shit, 好似上緊堂drop points咁
最後...6:00先走 =.=
個office除左james間房同我間房有燈外...全部黑晒
走既時候, 好mo liu, 我地開心到o係走廊長跑咁樣衝出門口!!!
shit, 出到mk落狗c
買左一本書~! 正~!
>>June 11, 2006 at 2:40:59 PM GMT+8
2006 年 6 月 5 日 星期一 【晴】
今日都ok 開心呀
因為james冇返黎
今日我就睇 d criminal books & chat with emon
輝哥今日請我地食糖, so good!
正~! 今朝我同emon終於的起個記憶打去懲教處
哈, 我打通左~! 終於叫左個懲教主任e張form俾我地
嘩, 仲要好快咁填晒表fax返去
then仲reply埋個佢我地星期四會去佢個office聽pre-service briefing!
haha, 其實我地都係一心想做懲教更生義工團~!
希望入到啦!
因為可以入去監獄同d犯人接觸, 一定好到好多野~!
then lunch啦
shit~! 因為裝修既關係, 就算架起晒d板,
d灰塵、燒桿味都勁臭...勁辛苦...
我覺得emon既優點係佢想做一樣野就會去做
唔會顧忌咁多
佢可以一個人落街跑步
一個人報名考輔警 (不過因為知道要cut hair就放棄左)
可以一個人上court睇open case
我覺得以我認識既人當中, 佢係呢方面最....independent既~!
臨放工前同ben傾左陣
...ho happy...聽到一d意想不到的說話...
希望你可以做到!! 我永遠支持你!!
i love u so much....
岩岩我地chat, 正呀~!
因為佢又讀完law, 我又讀緊law,
岩岩好大家都對criminal case其實好有興趣
打算一齊上court睇case!
最好去睇d murder既case!
其實今日有一單好好睇架...
不過最衰我地要返工
>>June 6, 2006 at 1:16:56 PM GMT+8
2006 年 6 月 5 日 星期一 【晴】
Dear pigMan,
yes~ i read ur diary today!!
it's really make me happy since i met EMON
She's really a good girl and I think she always thinks with the postive side
so it's hard to make her feel sad
she always bring us happiness!!
SO, WE ALWAYS JUST CAN HEAR HER VOICE IN THE OFFICE!!
>>June 6, 2006 at 1:05:00 PM GMT+8
2006 年 6 月 4 日 星期日 【晴】
樹仁學院料7月正式升格為大學
6月 5日 星期一 19:34 更新
【orisun.com專訊】樹仁學院上月底完成學術評審局最後一次院校評審,預計7月可獲正式書面認可其管治和質素保證基制。樹仁接獲報告後,會盡快研究向桝統局提出申請,升格為大學。學術評審局評
審事務主任顏潔芬指出,局方已為樹仁進行評審,認同其學位課程等同於資歷架構內的第5級。10個學位課程包括中國語言文學、新聞與傳播、會計學、社會工作、工商管理、輔導及心理學、經濟學、英國語言文學、社會學及歷史學。
http://hk.news.yahoo.com/060605/10/1ogzq.html
>>June 5, 2006 at 1:28:26 PM GMT+8
2006 年 6 月 3 日 星期六 【晴】
今日一早出左門口
ben o係diamond hill 得埋我就出元朗...=.="
都唔知y要兜咁大個圈
but anyway, 最後我地係去左深圳join佢公司大陸區既同事
shit, 佢地以為我20~! 頂...just black in color者....young?!!!!
我地去左行萬象城
woo, 我竟然認得路
真係好大好似ifc/ 金鐘既high class plaza
所以都好clean
我地去左食「涮羊肉鍋」,即係打邊爐啦
食左好多野呀, 仲另外叫左好多野食
4個人都只係200
我覺得因為呢度較高檔,so出面一定會更平
不過最重要係clean
食完之後我地再行一陣
就back to hk lu
then我地出左mk, 因為我受佢都有野買
買完之後就back home了
好累~!
同emon chat左幾句就sleep了
我知佢今日同佢daddy去左維園
佢話好多好多人, 同埋好touching~!
>>June 5, 2006 at 1:30:41 PM GMT+8
2006 年 6 月 2 日 星期五 【晴】
琴晚勁唔開心...but it"s over
今朝起身同emon chat左陣
因為佢要返工, 我唔駛
then lunch就出左cwb同呀發食阿拉面館, then就返學open day
haha
因為阿發太悶, so我就陪佢返去運下吉啦~
furthermore, 奕倫又表演singing, so我同發係原先想俾個surprise佢
度佢表演時企o係度指住佢黎笑!!!
點知.....=.="
我地一入校門, 佢已經睇到我地兩個...
shit, 奕倫仲要唔認得我....以為阿發識左新女仔....shit...
hey man....你歧視我個black head!
ha, 我地運完吉之後
就落左cwb行左陣
又同coca cola公仔影相~! 好得意呀!
仲有咁岩有個靚妹做d動作...俾我地影得岩岩好~! perfect~!
>>June 5, 2006 at 1:59:23 PM GMT+8
2006 年 6 月 1 日 星期四 【晴】
今日james大約十二點走左之後
個個好似冇王管咁
就拎晒d飯出黎叮
然後其他男人就叫外賣返黎食
因為紅雨, 個個都唔出去
then我地十幾個人就拎晒自己d飯去個law library room張長台圍埋一齊食飯
andrew佢帶左好多隻粽返黎俾大家加送share
一邊食, 一邊talk
其實真係幾warm
傾左勁耐先返埋位呀我地
then下晝james又唔o係度
我同emon去左魚王個位度睇魚仔
有好多缸魚仔呀!
有一個缸special for一條魚媽媽生緊bb既
有一缸just for 剛剛生出既bb既 (有28條,super cute!!)
不過好慘呀...條魚媽媽難產...我地睇左佢幾粒鐘...終於唔得喇佢...
poor...
then魚王話我地遲d可以領養d魚bb
so我同emon放左工之後就飛出去mk度
買魚缸、水草、石仔,仲有買左d中型魚bb養住先
超開心呀
我地返到屋企搞掂晒之後就開cam同影相俾大家睇呀~!!
2006/6/3 下午 11:38:28 綺雯 :P‧ShAnsHaN‧:P ar they swimming happily a?
2006/6/3 下午 11:38:34 :P‧ShAnsHaN‧:P 綺雯 no
2006/6/3 下午 11:38:51 綺雯 :P‧ShAnsHaN‧:P how do u know?
2006/6/3 下午 11:39:17 :P‧ShAnsHaN‧:P 綺雯 they are dancing
2006/6/3 下午 11:39:25 綺雯 :P‧ShAnsHaN‧:P HO MO LIU A
2006/6/3 下午 11:39:28 :P‧ShAnsHaN‧:P 綺雯 haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
2006/6/3 下午 11:39:37 綺雯 :P‧ShAnsHaN‧:P gum i think mine have taken 'drugs' lor
2006/6/3 下午 11:39:45 :P‧ShAnsHaN‧:P 綺雯 |||||||
2006/6/3 下午 11:39:49 綺雯 :P‧ShAnsHaN‧:P "fing-head" yuin
2006/6/3 下午 11:40:01 :P‧ShAnsHaN‧:P 綺雯 hahahhahhaaaaaaaaaaaaa
2006/6/3 下午 11:40:12 綺雯 :P‧ShAnsHaN‧:P wave partying
2006/6/3 下午 11:40:27 :P‧ShAnsHaN‧:P 綺雯 咁我d魚發緊羊吊
2006/6/3 下午 11:40:35 綺雯 :P‧ShAnsHaN‧:P wahahhahahhahahahhaha
2006/6/3 下午 11:40:38 綺雯 :P‧ShAnsHaN‧:P whahahahahahahahhahahah
好無聊呀我地!!!! hahhaha
>>June 5, 2006 at 1:38:27 PM GMT+8
2006 年 5 月 31 日 星期三 【晴】
今日超級充實
原本今日james要上court, 但最後唔駛
so留守o係office...=.="
woo,十一點時佢叫我拎d urgent 既prosecution file去DOJ~!
GOOD! 有得去接近一下HIGH COURT
咁就來回兩HOURS
正~! 因為本身我已經眼訓
去一去金鐘, 可以O係MTR度TAKE A SLEEP!
去完返黎岩岩好食LUNCH
其實都過左LUNCH少少TIME
不過唔緊要, 有EMON O係度陪我食、同我傾計
下晝我只係忙幫JAMES改完HKU SPACE D卷...登好D分
同埋打返好D COMMENTS
好得呀~! JAMES~!!
因為佢改每一份卷都睇得出佢好用心呀~!
份份都有COMMENTS, 份份都唔長喎~!
3點有PARTY~
因為KENT生日
大家訂左個芒果片片一齊O係LIBRARY食~!
正~! 咁又過左一個HOUR
都幾開心~ 14個人食好開心~~
之後同emon一齊放工! hahahha
>>June 1, 2006 at 2:23:45 PM GMT+8
2006 年 5 月 30 日 星期二 【晴】
今日端午節
冇咩特別呀
只係訓到十點,一開電腦,
原來emon比我更早起 =.=
佢真係精力十足!!
最後我同ben都諗唔到去邊
佢就sleep
我就...同舊同事去左行花墟
買左一盆靚靚花
然後就返屋企放低d花
然後同ben去hollywood行陣
拎粽俾佢
then再去百佳掃貨
好開心
i love u honey.
then夜晚睇台灣d綜藝節目,好好睇!!
再同emon傾msn
我地又交換d funny既野
我真係覺得...佢好開心呀
佢既開心可以感染好多人!!
>>May 31, 2006 at 3:17:25 PM GMT+8
2006 年 5 月 30 日 星期二 【晴】
呢幾日返工都開心
因為識左個好多野講既女仔--- emon
佢真係好多野講、好樂觀、好開心
初初我真係幾驚d咁熱情、sunshine既人
不過宜家我真係覺得office有左佢
充滿生氣
因為.....學佢話齋
呢個office d 人都唔講野既
加上我地個組人係....「well above 35」....so poor...
好彩有emon一個女仔同我差不多大 (佢大我一年)
琴日o係office emon add左我msn
我地就不停傾msn
仲傾到佢入埋黎我間房度傾
好好笑架佢, 我好羨慕佢個樂天性格
同佢傾msn都幾好
互取不足呀
因為佢就唔識打中文
就會用晒英文
我打中文
佢話佢想睇多d中文
因為佢去左澳洲5年, d中文退步晒
佢琴日11點幾已經鼠左入我房食我俾佢隻粽 hahhaa...
因為佢係好好好大食既人
我地返左屋企都繼續傾msn
然後發覺大家鍾意既歌都差不多一樣!!!
但我地鍾意既歌又唔係好多人鍾意架喎
好似enya、my little airport、台灣歌手.....etc
我一直想要的, 佢都俾到我
我又俾到佢
" excellent"~!!!!!
" u did a good job"~!!!!!
" well done"~!!!!!
thanks god
she's really nice
nice to meet her very very much!!
and...i think she will bring me many happiness (must be)
>>May 31, 2006 at 12:02:28 PM GMT+8
|
![]()
HOROSCOPE---VIRGO
「要求自己活得別人好,
是沉重的心理負擔,
因為你必須時刻與人比較。
你的快樂從比較得來,
而非來自真實生活的滿足。
比上不足,比下有餘,
這種安分的滿足也非真正的好。
要比較,就要求今天活得比昨天好吧!」
--------阿寬,摘自《明報》
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
HAppy New Year!
>>February 16, 2007 at 1:49:01 AM GMT+8
Happy new year!!
>>January 1, 2007 at 8:05:55 AM GMT+8
Merry Christmas!
>>December 25, 2006 at 1:48:16 AM GMT+8
我還以為你忘記啦, 害我不知多傷
>>October 15, 2006 at 9:34:26 AM GMT+8
..生日快樂!!!!!!
<br
>>September 16, 2006 at 3:51:59 PM GMT+8
HAPPY BIRTHDAY!!
>>September 16, 2006 at 1:55:47 PM GMT+8
之前我用既msn 請你del 佢
>>June 6, 2006 at 12:21:31 AM GMT+8
I like Cheese焗扇貝
>>May 17, 2006 at 4:42:09 AM GMT+8
=0=
<br>
<br>...
>>May 14, 2006 at 10:16:25 AM GMT+8
Shan Shan, I mis
>>May 9, 2006 at 12:43:36 AM GMT+8
^^
<br>寫左出黎發洩左d情
>>April 16, 2006 at 4:02:37 AM GMT+8
恭喜你!
<br>
<br>俾
>>February 5, 2006 at 9:30:20 AM GMT+8
HAPPY NEW YEAR!!
>>January 27, 2006 at 9:57:21 PM GMT+8
<br>...你啊~傻瓜黎架.
>>January 12, 2006 at 3:16:04 PM GMT+8
無論發生咩事, 你都要記住我和c
>>December 11, 2005 at 8:34:34 AM GMT+8
Our eyes are pla
>>December 9, 2005 at 3:03:34 PM GMT+8
U hv copied my c
>>November 7, 2005 at 12:36:03 PM GMT+8
雖然唔知你咩事,不過都希望你開開
>>November 7, 2005 at 10:47:31 AM GMT+8
^^
<br>i think i
>>November 4, 2005 at 8:39:16 AM GMT+8
多謝你張咭!!!!!
>>October 14, 2005 at 5:30:27 AM GMT+8
<br>凡事要看開一點,別太悲
>>October 9, 2005 at 1:27:07 AM GMT+8
我借你個心測玩呀^^
>>September 27, 2005 at 10:51:41 AM GMT+8
have you seen my
>>September 24, 2005 at 1:32:37 PM GMT+8
sorry!
<br>生日冇同你
>>September 22, 2005 at 7:50:56 AM GMT+8
stupid shan~~~~~
>>September 17, 2005 at 12:00:35 AM GMT+8
生日快樂.中秋節快樂
>>September 16, 2005 at 8:36:14 PM GMT+8
傻婆:
<br>HAPPY BI
>>September 16, 2005 at 10:50:54 AM GMT+8
哈哈..
<br>唔好玩啦~我同
>>September 15, 2005 at 10:47:12 PM GMT+8
吼\ˍ/
<br>我save左你
>>September 13, 2005 at 11:55:00 AM GMT+8
咁橋??!
<br>我記得果條友
>>September 12, 2005 at 3:18:00 PM GMT+8
豬頭>o<v
>>September 12, 2005 at 2:28:31 PM GMT+8
咩男人黎架? 咁x 煩既?
<b
>>September 6, 2005 at 12:12:16 PM GMT+8
你没事吧!!
<b
>>September 6, 2005 at 6:34:01 AM GMT+8
唔該晒呀...
<br>好令呀衣
>>September 5, 2005 at 4:12:14 PM GMT+8
shan
<br>我預計11月返
>>August 29, 2005 at 3:59:55 AM GMT+8
好喜歡你寫既30問, 所以我又去
>>August 20, 2005 at 3:43:07 AM GMT+8
shan你睇下~~~
<br>連
>>August 14, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
你們两個吃了六樣&
>>August 13, 2005 at 10:46:21 AM GMT+8
shan~
<br>
<br>你
>>August 3, 2005 at 12:01:23 AM GMT+8
肥美肥美肥美....
<br>肥
>>July 8, 2005 at 1:49:22 AM GMT+8
傻婆!傻婆!傻婆!
<br>謝謝
>>July 3, 2005 at 11:07:32 AM GMT+8
哎呀~拿多個俾我嘛~~~
<br
>>June 15, 2005 at 12:12:19 AM GMT+8
一直都想問下你
<br>你同b哥
>>May 31, 2005 at 12:19:28 PM GMT+8
唔好再唔開心喇...
<br>既
>>May 24, 2005 at 2:47:41 AM GMT+8
...D咩細路黎架~簡直影響市容
>>May 10, 2005 at 6:33:49 AM GMT+8
黎~乖~開心番^^
<br>ch
>>April 28, 2005 at 9:46:50 AM GMT+8
嘩~一黎就俾你張相赫親> <
<
>>April 22, 2005 at 9:32:42 PM GMT+8
Shan你的相冊網址多少
>>April 18, 2005 at 9:14:51 AM GMT+8
嘩~好耐都無見過macleod啦
>>April 17, 2005 at 3:23:03 AM GMT+8
>__<
<br>
<br>謝謝
>>April 13, 2005 at 12:47:26 PM GMT+8
|
|