寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2005 年 10 月 1 日 星期六 【晴】

呢兩日之內...

終於買左個printer連scanner!!
都算係幾抵,因為黃金高登特價黃金週!!

終於可以見到我愛人!
終於又篤爆有人偷食煙!話俾斌媽知!
終於食到元氣!
終於睇左《童夢奇緣》!
終於買左criminal law!
終於手機隻game積分過1000!

終於......又放完兩日假!






唉.....又整埋d咁既恐怖襲擊 =.=
妖!好心d恐怖分子就唔好咁冇心性啦....!!!!!!!
整!搞到家姐又叫我地11月唔好去....=.=
不過我始終都好想去

>>October 7, 2005 at 12:04:40 PM GMT+8


2005 年 9 月 30 日 星期五 【晴】

唉~~~~~又忙完一星期~

今個week又係超快地過!
不過好多野都未做得晒,
好多野未睇、仲有書未買、仲有三期讀者文摘未睇 =.=

呢個week又係少左同斌傾計,
不過佢有二奶,都唔會悶架喇...=.=
死喇.......我老公呢排好似傻左~.~
好似好開心咁??
次次打黎都唱歌....唱自己作d嘔心歌! =.=
我諗....我要帶佢去睇睇醫生!!

>>October 7, 2005 at 12:04:49 PM GMT+8


2005 年 9 月 28 日 星期三 【晴】

http://media.animal.discovery.co ... 3/ep307_winner.html

豬頭kinson!!! 你好勁呀!!!!!!!
你好叻呀!!!!

>>October 3, 2005 at 2:40:25 AM GMT+8


2005 年 9 月 26 日 星期一 【晴】

測驗結果



個性
你是所謂的「美景不如美實」之典型貪婪的人。你認為一切努力的結果,都是為了立即可得的利益,也就是,你是個極現實的人。在營造財產上也表現出此種性格。不會去買預售屋,即使它比較理想。你會去買馬上能住的現成房子。你是一個在心智上完全臻於成熟的人。每天精神奕奕、充滿自信,同時又很受到朋 友們的信賴。但是相對地,你對日常生活乃至人生的態度稍嫌嚴肅了一點。或許是因為 你給別人的印象就是如此,而你也刻意地去表現出這一面。不過,如果你能更加任性點 ,偶而輕鬆一下,不要固執地想要一直去扮演完人的角色。說不定反而能提高你的聲望也說不定。 你是那種吵架吵完就忘的類型。無論吵得再凶,對方說得多難聽 ,睡了一覺之後,你都好像沒發生過一樣地能和對方繼續相處。這樣的態度,反倒是讓對方自己覺得慚愧,而能順利地言歸於好。你是個很浪漫的人,生活態度也像夢般的虛幻。對錢很不在意,只有在感覺錢是很重要的時候,才會加以儲蓄。對金錢的運用漫不經心,常會丟掉錢包,借給別人的錢也常常會忘記。由於你浪漫的個性,所以不要等到要救急時才存錢,更要有計畫的管理錢財,這樣對你才會有幫助。你是一個有自信的人,雖然你不是做到態度上的咄咄逼人,可是只要你堅持一個想法,無論別人如何去唆使、蠱惑你,你都不為所動,不過這不代表你是剛愎自用的,相反的,你很喜歡聽到別人對你的建言,是一個很不錯的人喲!你是個講理的人,希望能好聲好氣與別人商量事情 ,基本上,你彬彬有禮的態度,通常都可以與人為善。但這世界上還是會有一些說不通道理的惡霸,這時候,你也不會被嚇得退縮,你會去找合乎法律程序的途徑來解決問題,讓人家輸得心服口服,你的柔性兼具理性的策略,總是可以奏效。你是心地非常善良的人,但與人相處時為了不想暴露自己的缺點而設了一道防線,所以有時會被人誤會為不容易親近之人,雖然朋友不多,但能擁有深厚友誼。再者有優秀的數字能力,能在理工上一展長才。你這種類型的人,是經歷過各種的苦難.悠煩而建立屬於自己的人生觀,是越挫越勇的人再與人交往方面算是相當順利的,因大多會站在對方的立場體諒別人,很容易受他人的信賴與親近,朋友都喜歡找你傾訴心中的煩惱。還有,你脾氣變化無常,有興趣時,能認真踏實做下去,一旦失去興趣,就會對所做的事感到莫明其妙,予以放棄。

愛情
你在感情上是充滿安全感的人,在朋友中深的人緣,從不與人有正面衝突,總是盡可能包容別人,你相信人與人能和平共處,極少無意義的打擾別人,朋友也不會過度打擾你,生活過的悠然自得。暗戀是你最拿手的戀愛方式!永遠只在遠遠的地方看著心儀的人,幻想著有一天他會主動來約你.愛他就要勇敢說出來!加油唷。你作任何事都是很有計劃。對於戀情的掌控度也正是如此,你不會操之過急,會仔細地立下作戰計劃,依照你的計劃慢慢進行,戀情當然也就進展的相當順利啦!在一旁等到沒人時才上前去欣賞那幅畫,正是屬於等候型的人。這種人只會傻傻的等待机會上門,不會自己去尋找,因此常有眼睜睜看著心上人被人搶走的經驗,真可憐!有智慧、沉靜、三思後行,尊重人,有修養的個性,是你之所以喜歡他的原因。一旦與他認識,你會希望與他共處一生。你的個性比較沈靜,可是你卻喜歡上陽光、活潑,甚至做事有點傻勁的異性,你們之間像是互補的組合,讓人充滿了甜蜜和期待的感覺。你會使用柔性策略來誘引愛人入甕,因為你知道太過強硬只會造成對方的反彈,就像是無法吹掉旅人外套的西風一樣,你寧願散發溫暖的光芒,讓愛人衷心願意留在你身旁。不過,你也是非常講理的人,只要是必要的活動,你不會限制對方去參加,而且願意成為支持者,真是個明事理又貼心的理想情人啊!你會因愛人的言行舉止,而產生許多迷惑,你不能肯定他是否真心愛你,也不知道愛情會延續多久,所以你時常為了這個問題而煩惱不安,其實你不必這麼懷疑對方,應該以信心和誠意來對待他,才能共創永恆的愛情。你是屬於邊走邊看型,可能你身邊已經有了理想的伴侶,可是還是阻止不了你一路觀望的心理,只是你是有色無膽,沒有太過激烈的誘惑,你還是不會輕易出軌的!你給異性的感覺是個喜歡交朋友的人,所以跟你較相近的對象也應該是個悠然自得、懂得享受愛情的人。你們兩人很可能成為令人近羨的鴛鴦夫妻。在交往的時候你會有結婚的念頭,尤其是選婆婆的意味更濃。因此,以結婚為前提之下,會努力地去尋覓另一半。你從某方面來說可以算是非常理性和冷靜的,嫉妒心非常的薄弱

事業
你的心智成熟度嚴格上來說還沒有真的成熟,EQ比較差,常常陰晴不定的表情就會掛在臉上,做事好像也是「隨性而為」,老大不高興就擺張「憂鬱」的臉呆在那,如果有人在這時請他做事,就好像是你的不對一樣。你IQ很高,才能不錯,EQ則略欠,又對八卦消息十分熱衷,只是害怕被權力中心遺忘,雖然不是野心份子,卻是八卦女王或王子,容易被野心份子利用,成為辦公室鬥爭放話的傳聲筒。

人際關係
無論遇到甚麼人,你也會真誠相對,實話實說,可謂有點天真爛漫。不過,在某些場合上,卻因過份的毫無保留而令對方感到尷尬。因為 性格率直無機心,所以很受朋友歡迎。為了顯示實力,也會向別人提供不少八卦秘聞,總之有你出現的地方,就絕不會有沉悶場面。工作上,率直的性格令你成 為上司的好助手。你善守中庸之道,希望和朋友的交往是有節有度,不會太過親膩,也不會太疏遠。因為你是很實際在考量和朋友之間的分際,一般而言,朋友是很有用處的,俗語說出外靠朋友嘛,可是你又覺得有時聽多了負面的例子,也有可能被朋友陷害利用,還是要謹慎小心,別被人家當成無辜的肥羊痛宰。你在交朋友是一個大好人,但是與朋友在一起的時候會有一面倒的趨勢,小心不要讓別人覺得你在搞小團體。













我覺得有d準有d唔準,
最少,我現在的eq其實也不錯,
只係中學時期可能脾氣頗臭。
同埋公司裡的我,討厭是非,是個自閉女 =.=。

http://www.whobirdyou.com/test.asp

>>October 3, 2005 at 2:40:17 AM GMT+8


2005 年 9 月 25 日 星期日 【晴】

Congratulations, your score is 100.

Poon


岩岩收到money & banking既e-mail呀!!!!
開心死我喇!!!不枉我地幾個研究左份assignment咁耐呀下!!

>>October 3, 2005 at 2:40:07 AM GMT+8


2005 年 9 月 23 日 星期五 【晴】

呢個week真係完完全全俾我知道我真係返緊學了~
唔知點解,真係今年好似比上年要讀既野多好多,
同埋應該會忙好多 =.=

呢個week,我做左d咩?
我腦海中最深刻的只有....
.返學、放學
.返工打德文,d德文睇到我眼都花 @.@
.返工時間做功課,上網搵法例,更加順便print埋d notes (hehehe)
.做assignment,同els、奕倫一齊傾d data =.=,最記得搵搵下,我激得氣一早打去金管局問d data!haha,o個位先生又幾friendly喎,過左陣真係覆我,不過.......=.= 就係咁發現我地其實一早搵到,只係我地miss左一sheet =.= 好蠢!so終於整完個graph!yeah!
.3號波,o係屋企望雨 =.= 不過我d牽牛花....點解落雨先開既??
.this week冇咩點理ben tim =.=
.好抵,o係yahoo bid左本business law,$50 only,都幾新架!好抵!(家陣我地個個都走去yahoo bid書~)

>>October 3, 2005 at 2:39:57 AM GMT+8


2005 年 9 月 21 日 星期三 【晴】

上星期2同法商系同學打邊爐我o個圍台既部分相︰






>>October 3, 2005 at 2:39:46 AM GMT+8


2005 年 9 月 17 日 星期六 【晴】

今日超攰!

因為一早約左我另一個honey --------- oyan!
今年佢話唔想再好似平時咁食飯慶祝,想去行下玩下,
初初佢仲話不如一齊去澳門,不過因為太趕,so我地o係赤柱、石澳同西貢中,
最後選擇係去西貢!

一早10:00出發,一入西貢我地就搵左一間不知名既餐廳食左個靚早餐!
第一次食「火腿通粉加沙嗲汁」,不過又真係幾好味喎!仲有「西北風」贈送~
hahah,因為太大風了!

之後我地就周圍行下,行下d鋪頭仔、碼頭呀等等,
我就買左件衫同帽俾斌。
好搞笑呀,oyan見到鋪頭入面隻狗就大叫,
哈,我都驚狗,不過可能俾斌影響左少少,令我都冇咁驚了,
只要唔係好活躍既!唔係好大隻既!唔係奶來奶去既!
我都可以企o係度望住d狗仔既~

我地行到咁上下,就搵左一間滿記轉角既一間......我估係食.......fusion? or italian food?
總言之都幾特別既餐廳食lunch啦!
我平時都唔會叫d一大碟生既菜既沙律架,
不過今次個燒雞沙律真係ok喎!可能佢d汁酸咪咪,幾開胃~
同埋個意粉都好好食喎!




之後我地就出返觀塘,再行多一陣,
oyan就要返去做節,我就返屋企沖個涼趕下一場。

原本想沖完涼就訓一陣,不過...都係唔好了....
就拿拿臨去斌家了,好彩,斌妹、斌妹夫都未到!
噢no.....今次佢地帶埋「咖哩」黎!!!!!!
「咖哩」<--------就係我最驚既狗,好大隻、好like走來走去......仲要成日流晒口水咁 =.=
只可遠觀而不可褻玩。hahhahhahhahhaha
今晚個蠔餅好好味呀!

之後斌妹夫就車我地出沙田,一路上......隻curry仍然.....流好多口水 =.=
之後我地就出mk join馬理信人,haha,我地去唱k?!
係呀,因為個個都食晒飯,so。
哈哈哈哈哈!斌教我玩骰鐘,都幾好玩喎!
好彩,我地唔駛罰飲酒!yeah~ 嘩,仲有cake食!!!!!
不過可能太眼訓喇我=.= 反應都呆呆滯滯!
不過好好味呀個cake!!!! 仲有支香檳~~~~ ^3^ thanks for all !!!
加上斌記同我訓覺時間都差不多咁早,so我都知斌其實都好累了....
then斌同我就早走了,我地仲搵緊小巴,好彩都度一架!唔同左位 =.=
我返到屋企都成點幾返到屋企。

一連三場,攰到傻 =.=
不過攰得開心




中秋節快樂~~~~~ ^3^

>>September 22, 2005 at 2:33:31 AM GMT+8


2005 年 9 月 16 日 星期五 【晴】

thank you all !!!!

今日係我老一年既日子.....=.=
不過今日我都返工呀,返半日工,
而斌記就拎左假。

放左工,我就話想食蟹粉小籠飽,
so就出左旺角食,um......下次都係唔食啦,好腥呀我覺得!!
不過其他野好好食喎!

之後我地就去左欣澳,我地去搭下mickey火車嘛!
不過就冇入disneyland,因為我同斌都覺得短期內都唔會去,
耐d先啦~

之後去左青衣行一陣,去左反斗城玩!
haha,都唔係玩既,睇下野者,出面好鬼大雨!
好野~

再之後我地.....去左奧海城碌齡呀!
初初以為等好耐,點知原來d人通常一拎籌就走~
第一次同斌碌,佢變左我師傅 =.=
不過碌碌下!突然有一段......螢光保齡時段!
好靚呀!成個場黑晒 @.@

之後又去左朗豪坊,我都唔記得點解我地去o個度,
只記得睇左場fashion show,見到樂基兒,超高、超索!
之後再行左....唔記得左邊度就返屋企lu~
因為我地都諗唔到去咩地方好了,因為平時我地都去晒 =.=

哈哈,不過都好開心呀!因為﹖開心囉!
妖,我一直以為自己22歲,係最近先知自己原來21歲!作水!

呢幾日爸媽都返左大陸玩,得我一個o係屋企,
不過都好累啊!
今日另一樣開心既就係同左幾個好朋友傾好一陣既電話,
有christy、占、塔!
仲有收到有一陣子冇見面既朋友既sms!

^3^

今日既相︰





都懶得sum up20歲之內有d咩得失了,
因為好似sum up好多次咁.....=.=
生日一次、新一年一次、半年一次....=.=
咁多次就失左個意義!
簡單講︰20歲得既係------多多少少都進步了! (思想、朋友、態度…)
失既呢? 唔記得lu~
總有得有失嘛,得既就要珍惜、盡量保有,失既就要努力去盡量爭取返黎,如果由得佢失去,就係完全失去,變成了可惜。
不過 touchwood講句,真係幾開心!

>>September 21, 2005 at 1:46:02 PM GMT+8


2005 年 9 月 15 日 星期四 【晴】


今日收到step張card呀!!!!!
我都好開心呀!!!!
^3^





>>September 21, 2005 at 1:38:36 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


       HOROSCOPE---VIRGO 「要求自己活得別人好,  是沉重的心理負擔,  因為你必須時刻與人比較。  你的快樂從比較得來,  而非來自真實生活的滿足。  比上不足,比下有餘,  這種安分的滿足也非真正的好。  要比較,就要求今天活得比昨天好吧!」  --------阿寬,摘自《明報》

Neko

廣告

讀者留言

路人留言   |

HAppy New Year!
>>February 16, 2007 at 1:49:01 AM GMT+8

Happy new year!!
>>January 1, 2007 at 8:05:55 AM GMT+8

Merry Christmas!
>>December 25, 2006 at 1:48:16 AM GMT+8

我還以為你忘記啦, 害我不知多傷
>>October 15, 2006 at 9:34:26 AM GMT+8

..生日快樂!!!!!! <br
>>September 16, 2006 at 3:51:59 PM GMT+8

HAPPY BIRTHDAY!!
>>September 16, 2006 at 1:55:47 PM GMT+8

之前我用既msn 請你del 佢
>>June 6, 2006 at 12:21:31 AM GMT+8

I like Cheese焗扇貝
>>May 17, 2006 at 4:42:09 AM GMT+8

=0= <br> <br>...
>>May 14, 2006 at 10:16:25 AM GMT+8

Shan Shan, I mis
>>May 9, 2006 at 12:43:36 AM GMT+8

^^ <br>寫左出黎發洩左d情
>>April 16, 2006 at 4:02:37 AM GMT+8

恭喜你! <br> <br>俾
>>February 5, 2006 at 9:30:20 AM GMT+8

HAPPY NEW YEAR!!
>>January 27, 2006 at 9:57:21 PM GMT+8

<br>...你啊~傻瓜黎架.
>>January 12, 2006 at 3:16:04 PM GMT+8

無論發生咩事, 你都要記住我和c
>>December 11, 2005 at 8:34:34 AM GMT+8

Our eyes are pla
>>December 9, 2005 at 3:03:34 PM GMT+8

U hv copied my c
>>November 7, 2005 at 12:36:03 PM GMT+8

雖然唔知你咩事,不過都希望你開開
>>November 7, 2005 at 10:47:31 AM GMT+8

^^ <br>i think i
>>November 4, 2005 at 8:39:16 AM GMT+8

多謝你張咭!!!!!
>>October 14, 2005 at 5:30:27 AM GMT+8

<br>凡事要看開一點,別太悲
>>October 9, 2005 at 1:27:07 AM GMT+8

我借你個心測玩呀^^
>>September 27, 2005 at 10:51:41 AM GMT+8

have you seen my
>>September 24, 2005 at 1:32:37 PM GMT+8

sorry! <br>生日冇同你
>>September 22, 2005 at 7:50:56 AM GMT+8

stupid shan~~~~~
>>September 17, 2005 at 12:00:35 AM GMT+8

生日快樂.中秋節快樂
>>September 16, 2005 at 8:36:14 PM GMT+8

傻婆: <br>HAPPY BI
>>September 16, 2005 at 10:50:54 AM GMT+8

哈哈.. <br>唔好玩啦~我同
>>September 15, 2005 at 10:47:12 PM GMT+8

吼\ˍ/ <br>我save左你
>>September 13, 2005 at 11:55:00 AM GMT+8

咁橋??! <br>我記得果條友
>>September 12, 2005 at 3:18:00 PM GMT+8

豬頭>o<v
>>September 12, 2005 at 2:28:31 PM GMT+8

咩男人黎架? 咁x 煩既? <b
>>September 6, 2005 at 12:12:16 PM GMT+8

你&#27809;事吧!! <b
>>September 6, 2005 at 6:34:01 AM GMT+8

唔該晒呀... <br>好令呀衣
>>September 5, 2005 at 4:12:14 PM GMT+8

shan <br>我預計11月返
>>August 29, 2005 at 3:59:55 AM GMT+8

好喜歡你寫既30問, 所以我又去
>>August 20, 2005 at 3:43:07 AM GMT+8

shan你睇下~~~ <br>連
>>August 14, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

你們&#20004;個吃了六樣&
>>August 13, 2005 at 10:46:21 AM GMT+8

shan~ <br> <br>你
>>August 3, 2005 at 12:01:23 AM GMT+8

肥美肥美肥美.... <br>肥
>>July 8, 2005 at 1:49:22 AM GMT+8

傻婆!傻婆!傻婆! <br>謝謝
>>July 3, 2005 at 11:07:32 AM GMT+8

哎呀~拿多個俾我嘛~~~ <br
>>June 15, 2005 at 12:12:19 AM GMT+8

一直都想問下你 <br>你同b哥
>>May 31, 2005 at 12:19:28 PM GMT+8

唔好再唔開心喇... <br>既
>>May 24, 2005 at 2:47:41 AM GMT+8

...D咩細路黎架~簡直影響市容
>>May 10, 2005 at 6:33:49 AM GMT+8

黎~乖~開心番^^ <br>ch
>>April 28, 2005 at 9:46:50 AM GMT+8

嘩~一黎就俾你張相赫親> < <
>>April 22, 2005 at 9:32:42 PM GMT+8

Shan你的相冊網址多少
>>April 18, 2005 at 9:14:51 AM GMT+8

嘩~好耐都無見過macleod啦
>>April 17, 2005 at 3:23:03 AM GMT+8

>__< <br> <br>謝謝
>>April 13, 2005 at 12:47:26 PM GMT+8

人氣: 43636

Design & Scripting by ShowHappy.Net