|
2006 年 4 月 8 日 星期六 【晴】
今日放工後同左3個同學仔去apm睇《烏sir sir》.....
em....好爛既喜劇...
最近呢幾日
自從上次陪ben個外甥仔玩 the sims之後
整到宜家我同ben日日分別返屋企都玩埋一份
我地開個一樣既ben family
想鬥快賺到第一個十萬
不過宜家我地唔係鬥快了
宜家我地係樂於佈置我地間屋 =.="
哈...
聽日ben去學車, 加油, 要考埋第3個牌~!
>>April 8, 2006 at 4:11:30 PM GMT+8
2006 年 4 月 6 日 星期四 【晴】
感恩
這幾日子都幾快樂...
1/4 返工, 開始發現新同事原來幾自大...=.=" 因為佢係業餘歌手
2/4 一早學琴, 然後ben去酒樓拎定位飲茶, 然後去睇《幻影危機》, 真係幾好睇, 初初仲以為好悶, 然後去左旺角睇波鞋, shit...我地睇中的偏偏只有水貨鋪先有...
3/4 上晝返工, 下晝返學, 夜晚去左睇 joint-u sing con, 有9粒星, d歌手真係...好假...口口聲聲話為慈善, 咪又係收錢!! at17, 謝安琪、kary都好勁, 返到屋企成12點, 然後點幾先訓, 因為一個人o係屋企
4/4 返工, 然後放工join埋ben去食飯, 然後一齊買波鞋, 原本係冇女裝, 但因為我隻腳大到足以著到男裝最細=.=" so我地維持揀呢對
5/4 起身之後去hollywood join ben同埋佢外甥仔, 去左冒險樂園玩, 然後再去沙田snoopyland, 然後仔仔其實想買the sims2玩, so之後去左ben home 我地兩個睇住仔仔玩, 頭痛到爆, then夜晚去causeway bay join garry & winnie, ben好慘, 被迫要買脹面2千幾既timberland, then再去食pizza, 然後返home
6/4 返學, marketing 哈...., 之後下晝bom, 頭痛到爆, so訓左陣, 夜晚學琴
>>April 7, 2006 at 8:00:18 AM GMT+8
2006 年 3 月 26 日 星期日 【陰】
琴日有個同學話我最近好少打日記...
於是...
其實我有時好想打
不過又冇心情打...
佢話︰咁又唔好為打日記而打...
ok...我想打時先打啦咁...
不過呢幾個月...
我都唔知自己做過d乜
只知道發生左好多事、有過好多未試過既經歷、學會接受了好多呢個現實世界上要我接受既野...
經一事,長一智?
咁我長了很多智了...
因為...上天一次過考驗了我好多野..
不過感恩既係...
宜家既我...仲o係度...
仲o係屋企人身邊、仲o係朋友身邊、仲o係斌既身邊...
不過最大既得著係....我深深感受到...呢個世界真係乜人都有...
同埋...我覺得呢個世界變得越黎越污糟
可能一直以黎..都係咁
只係有時我太現想化...
同埋我成日都覺得...人性本善
應該不會太多壞人吧...
壞也分很多種...
宜家諗返...自己真係諗得太過簡單
同埋...太過單純
「呢個社會係現實!」
我知,社會係現實,
但係我就係唔想俾呢個社會既現實風氣改變自己
為何要跟著壞的風氣走?
是自己嗎?
得到的只是虛榮、假開心
不屑!
2006年....過了差不多3個月..
宜到琴日...我做過什麼?
  
  
  
  
  
  
  
  
  
>>April 7, 2006 at 8:08:53 AM GMT+8
2006 年 3 月 18 日 星期六 【晴】
好充實的一week
星期一︰work - new colleges arrived (one handsome)--> school--> present discussion
星期二︰work--> present preparation
星期三︰sch--> present preparation
星期四︰presentation--> piano --> dinner with ben
星期五︰sch--> hair cut & dye
星期六︰work--> drink tea with family
星期日︰mini-motor car playground with ben & his colleges-->《極地雪犬》
>>March 19, 2006 at 4:03:03 PM GMT+8
2006 年 3 月 18 日 星期六 【晴】
白雪公主:溫柔善良,對誰都會伸出援手
[基本性格]
不知人間險惡,心地善良的妳是白雪公主。看到有人有困難就無法置之不理。
聽人訴說戀愛的煩惱,幫人寫作業,別人不想做的事就會率先去做,對每個人都很好。就像個大姐姐一樣,受到大家的信賴。
妳是坐不住的,總是為了別人而忙東忙西,忙的很開心。有許多朋友聚集,讓妳笑容不斷的地方,就是最能展現妳的魅力之處。
因為以幫助別人為優先,自己的事情則先擺到一邊,很容易受人欺騙,要小心。
[戀愛傾向]
對於喜歡的人會百般奉獻。會很想為對方做點什麼,與其說是談戀愛,不如說是做著戀愛的美夢。
不會自己告白,而會在心底偷偷愛戀,或許蠻常一見鍾情的。妳的善良和單純是男人心中的憧憬。
雖然自己沒發現,但事實上很受歡迎。仔細觀察周遭,應該馬上會交到男朋友。
妳是交了男友後魅力大增的那一型,所以要多談戀愛讓自己變得更好。
[戀愛弱點]
因為喜歡默默的藏在心中,所以很難發展到交往的地步。鼓起一點勇氣接近他也是很重要的。會把自己所有的時間都給他而陷入熱戀。
不能接受這樣的妳的人,可能也無法長久。偶爾也要冷靜的看看自己的心意。若是能夠有讓對方追求自己的信心,那一切就會很順利。
對別人全心信任,內心純潔無瑕的妳,若是遭到男友腳踏兩條船 等等,可能會因此受傷,要小心注意。
>>March 18, 2006 at 11:30:21 PM GMT+8
2006 年 3 月 17 日 星期五 【晴】
藍莓 是地球上少有真正藍色的食物之一,而你就像稀有的小藍莓一樣,有著樸實的外表,但內心其實有些脆弱,偶爾會悶悶地,好在你通常會試著自我解嘲或自我調整,隨和的表現為你贏得好人緣,但也容易傷到自己而不自知。小藍莓很在乎別人的看法,然後又裝成不在乎的樣子,喜歡冒險和嘗鮮,但又害怕會失敗,是比較矛盾的性格。建議小藍莓要培養自己的自信心,不需過度在乎別人的評價。
http://campus.youthwant.com.tw/school/ex_berry.php
>>April 7, 2006 at 8:09:16 AM GMT+8
2006 年 3 月 9 日 星期四 【晴】
呢個星期最特別既都係今日
因為我地法商系三個year今日去左喂梁法官參觀大欖懲教所 (低度設防男子監獄)
都幾得意
因為入去參觀監獄囚犯既生活,
睇佢地既工作
有啤磚、整鐵欄、路杆等等
又有種蘭花園、鯉魚 (佢地種既蘭花好靚, 真係好靚!)
又有整傢俱、洗衫
圖書館既書都係由佢地去包裝
我地仲試食佢地平時既膳食....其實都幾好味
因為有4款俾佢地揀
我覺得個咖喱好好味、紅豆粥佢地話都好味
但係d膳食原來都係由負責廚房既囚犯好多對手準備
原來探監真係同tv睇既差不多
佢地既寢室...我只記得好多張上下格床
上面張張被都摺到起晒角 =.=
我覺得最恐怖都係去參觀佢地娛樂室??
有一班囚犯正有d睇報紙、有d睇tv,室內有好多張長台
有d似佢地既飯堂
然後我地從佢地中間行去另一個地方時...
我覺得...究竟係我地參觀佢地? 抑或佢地參觀緊我地?
好大陣男人味......嘔...
仲有有d囚犯打緊籃球,
當中可能有d係"大佬"啦...因為全身都係紋身 =.=
真係全身!! 有個連腳掌都有 =.= 佢著拖鞋所以我見到
表面上
我只覺得o個度好似寄宿學校
因為....書法班? 太極班? 電腦班? 夾band?
好有規律既生活、仲有適當既運動同娛樂
分分鐘....佢地出左去都冇o係入面時咁健康
真架!!
不過,我總覺得由於我地係事先申請黎參觀
我覺得真實生活一定唔係佢地口中所講咁...「真實」
>>March 11, 2006 at 2:48:52 PM GMT+8
2006 年 3 月 2 日 星期四 【晴】
星期一 上半晝返工、下半晝返學
星期二 全日返工、好暈、成個腦都諗緊點做份ir
星期三 上堂、上堂、下午茶
星期四 上堂、上堂、同斌dinner
星期五 上堂、食lunch、旺電
呢個月pk了....
兩個presentation, at least兩份功課, 一個mid term
>>March 3, 2006 at 11:21:23 AM GMT+8
2006 年 2 月 26 日 星期日 【晴】
「從小,我找不到比人強的地方,一直希望自己是隱形狀態,
所謂『天生我才必有用』,似乎並沒有在我身上發生。」
>>February 27, 2006 at 11:52:43 AM GMT+8
2006 年 2 月 25 日 星期六 【晴】
又一week
呢個week過得仲快
我發現d時間係越來越快
冇咩特別
星期一︰返工----->返學,出左成績表,對得住自己,盡了力,有個a
星期三︰返學
星期四︰返學-----> piano
星期五︰返學-----> keeping mum
星期六︰返工-----> lunch with oyan (ben開始生病)
星期日︰在家 (ben病--->春茗)
唉,cons. law份野好難搵
ir 份野仲衰,都唔知點落筆......總之唔好揀呢科新聞系既科啦...=.=
幾時我先有返一日係訓得好?
最佳損友
作曲:Eric Kwok|填詞:黃偉文|編曲:Eric Kwok / Jerald|
監製:Eric Kwok / Jerald / Eason Chan
朋友 我當你一秒朋友
朋友 我當你一世朋友
奇怪 過去再不堪回首
懷緬 時時其實還有
朋友 你試過將我營救
朋友 你試過把我批鬥
無法 再與你交心聯手
畢竟 難得 有過最佳損友
從前共你 促膝把酒 傾通宵都不夠
我有痛快過 你有沒有
很多東西今生只可給你 保守至到永久
別人如何明白透
實實在在 踏入過我宇宙
即使相處到 有個裂口
命運決定了 以後再沒法聚頭
但說過去 卻那樣厚
*問我有沒有 確實也沒有
一直躲避的藉口 非甚麼大仇
為何舊知己 在最後 變不到老友
不知你是我敵友 已沒法望透
被推著走 跟著生活流
來年陌生的 是昨日最親的某某*
生死之交當天不知罕有
到你變節了 至覺未夠
多想一天 彼此都不追究 相邀再次喝酒
待 葡萄成熟透
但是命運入面 每個邂逅
一起走到了 某個路口
是敵與是友 各自也沒有自由
位置變了 各有隊友
REPEAT*
早知解散後 各自有 際遇作導遊
奇就奇在 接受了 各自有路走
卻沒人像你 讓我 眼淚背著流
嚴重似情侶 講分手
有沒有 確實也沒有
一直躲避的藉口 非甚麼大仇
為何舊知己 在最後 變不到老友
不知你又有沒有 掛念這舊友
或者自己 早就想通透
來年陌生的 是昨日 最親的某某
總好於 那日我 沒有 沒有 遇過 某某
>>February 26, 2006 at 3:37:56 AM GMT+8
|
![]()
HOROSCOPE---VIRGO
「要求自己活得別人好,
是沉重的心理負擔,
因為你必須時刻與人比較。
你的快樂從比較得來,
而非來自真實生活的滿足。
比上不足,比下有餘,
這種安分的滿足也非真正的好。
要比較,就要求今天活得比昨天好吧!」
--------阿寬,摘自《明報》
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
HAppy New Year!
>>February 16, 2007 at 1:49:01 AM GMT+8
Happy new year!!
>>January 1, 2007 at 8:05:55 AM GMT+8
Merry Christmas!
>>December 25, 2006 at 1:48:16 AM GMT+8
我還以為你忘記啦, 害我不知多傷
>>October 15, 2006 at 9:34:26 AM GMT+8
..生日快樂!!!!!!
<br
>>September 16, 2006 at 3:51:59 PM GMT+8
HAPPY BIRTHDAY!!
>>September 16, 2006 at 1:55:47 PM GMT+8
之前我用既msn 請你del 佢
>>June 6, 2006 at 12:21:31 AM GMT+8
I like Cheese焗扇貝
>>May 17, 2006 at 4:42:09 AM GMT+8
=0=
<br>
<br>...
>>May 14, 2006 at 10:16:25 AM GMT+8
Shan Shan, I mis
>>May 9, 2006 at 12:43:36 AM GMT+8
^^
<br>寫左出黎發洩左d情
>>April 16, 2006 at 4:02:37 AM GMT+8
恭喜你!
<br>
<br>俾
>>February 5, 2006 at 9:30:20 AM GMT+8
HAPPY NEW YEAR!!
>>January 27, 2006 at 9:57:21 PM GMT+8
<br>...你啊~傻瓜黎架.
>>January 12, 2006 at 3:16:04 PM GMT+8
無論發生咩事, 你都要記住我和c
>>December 11, 2005 at 8:34:34 AM GMT+8
Our eyes are pla
>>December 9, 2005 at 3:03:34 PM GMT+8
U hv copied my c
>>November 7, 2005 at 12:36:03 PM GMT+8
雖然唔知你咩事,不過都希望你開開
>>November 7, 2005 at 10:47:31 AM GMT+8
^^
<br>i think i
>>November 4, 2005 at 8:39:16 AM GMT+8
多謝你張咭!!!!!
>>October 14, 2005 at 5:30:27 AM GMT+8
<br>凡事要看開一點,別太悲
>>October 9, 2005 at 1:27:07 AM GMT+8
我借你個心測玩呀^^
>>September 27, 2005 at 10:51:41 AM GMT+8
have you seen my
>>September 24, 2005 at 1:32:37 PM GMT+8
sorry!
<br>生日冇同你
>>September 22, 2005 at 7:50:56 AM GMT+8
stupid shan~~~~~
>>September 17, 2005 at 12:00:35 AM GMT+8
生日快樂.中秋節快樂
>>September 16, 2005 at 8:36:14 PM GMT+8
傻婆:
<br>HAPPY BI
>>September 16, 2005 at 10:50:54 AM GMT+8
哈哈..
<br>唔好玩啦~我同
>>September 15, 2005 at 10:47:12 PM GMT+8
吼\ˍ/
<br>我save左你
>>September 13, 2005 at 11:55:00 AM GMT+8
咁橋??!
<br>我記得果條友
>>September 12, 2005 at 3:18:00 PM GMT+8
豬頭>o<v
>>September 12, 2005 at 2:28:31 PM GMT+8
咩男人黎架? 咁x 煩既?
<b
>>September 6, 2005 at 12:12:16 PM GMT+8
你没事吧!!
<b
>>September 6, 2005 at 6:34:01 AM GMT+8
唔該晒呀...
<br>好令呀衣
>>September 5, 2005 at 4:12:14 PM GMT+8
shan
<br>我預計11月返
>>August 29, 2005 at 3:59:55 AM GMT+8
好喜歡你寫既30問, 所以我又去
>>August 20, 2005 at 3:43:07 AM GMT+8
shan你睇下~~~
<br>連
>>August 14, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
你們两個吃了六樣&
>>August 13, 2005 at 10:46:21 AM GMT+8
shan~
<br>
<br>你
>>August 3, 2005 at 12:01:23 AM GMT+8
肥美肥美肥美....
<br>肥
>>July 8, 2005 at 1:49:22 AM GMT+8
傻婆!傻婆!傻婆!
<br>謝謝
>>July 3, 2005 at 11:07:32 AM GMT+8
哎呀~拿多個俾我嘛~~~
<br
>>June 15, 2005 at 12:12:19 AM GMT+8
一直都想問下你
<br>你同b哥
>>May 31, 2005 at 12:19:28 PM GMT+8
唔好再唔開心喇...
<br>既
>>May 24, 2005 at 2:47:41 AM GMT+8
...D咩細路黎架~簡直影響市容
>>May 10, 2005 at 6:33:49 AM GMT+8
黎~乖~開心番^^
<br>ch
>>April 28, 2005 at 9:46:50 AM GMT+8
嘩~一黎就俾你張相赫親> <
<
>>April 22, 2005 at 9:32:42 PM GMT+8
Shan你的相冊網址多少
>>April 18, 2005 at 9:14:51 AM GMT+8
嘩~好耐都無見過macleod啦
>>April 17, 2005 at 3:23:03 AM GMT+8
>__<
<br>
<br>謝謝
>>April 13, 2005 at 12:47:26 PM GMT+8
|
|