|
2005 年 9 月 14 日 星期三 【晴】
Christy、Cathy、Vincci!
我收到喇!好掂呀!!!
^3^ 愛爆你地!thanks!
好一條21既鎖匙呀!!!! 我覺得真係幾特別 !!!!
作為我21歲生日既紀念~~ ^3^
>>September 21, 2005 at 1:38:45 PM GMT+8
2005 年 9 月 13 日 星期二 【晴】
好攰呢........................................
琴日攰到宜家.......!
琴日晏晝上money & banking,都冇乜野,個呀sir都冇乜野,
不過間唔中會有d頂癮位囉!
好似有一句比喻.....
「你地知唔知剪羊毛啦﹖隻羊,剪完羊毛之後會變成點呀﹖變成點呀﹖呢位同學知唔知﹖」
「………」
「答案咪就係一堆羊毛囉!d羊毛就係information!」
「…………………」=.=
我都忍唔住偷笑!好一個答案!
上完堂,有兩堂吉堂,then我地就去左「自修室茶座」食野,
..........好唔抵呀!不過太肚餓冇計!
之後,我地行左去7仔,有d人食杯面、買糖、裝下雜誌封面咁~
再之後就去左library大樓下面傾陣計~
就上5點幾既business law lu~
呢個lecturer笑既時侯真係有d似黃霑架!
不過真係睇得出佢好enjoy教書!好似已經進入了忘我既境界!
好似上左台表演咁!佢d動作大到呢....好似表演緊魔術+ hip hop咁!
唔知係唔係因為佢係macloed個fd呢,佢地教書有dd位有少少似.....
不過.........................最頂癮係.一個笑話兩份用囉........=.=
hehe,break既時候,我、發、els、祖名走左去"裝"我地既偶像macleod!
wooo~~~~~~~~~~ 見到佢一眼,我地都面紅呀~~~~~ hahahhahahha!
上晒所有堂喇,好攰,不過還有下場.....=.=
就係我地系三個year一齊去打邊爐~
野食就唔錯,食完都成11點....zzZ
然後我返到屋企.........都已經..........................12點幾.....超攰
今日仲要返早=.=
今日上company law & partnership,個lecturer真係一個好可愛既老人家...@.@
真係好可愛架佢!有d佢突然整d gap位,
有時我地問佢野....佢...我都唔知佢答咩...
好似佢有佢講咁....=.=同埋講野講得好慢...
不過,佢都應該幾好~
其實今年d lecturer俾我感覺都應該幾好,
嚴有嚴既好處、老有老既好處、最緊要.....唔好教到好似.....xxx咁就好喇!
之後我地放學去左食味千~
食完之後,月巴走先左去學車,els又走左,
我、joyce、發、祖名就行下causeway bay,
hahah,最開心既係去左世貿間機鋪玩........唔知叫咩名,
總之我地二對二好似打乒乓咁,笑死我!!!!
笑到我個腎都痛埋....真係好辛苦!
不過好耐冇玩過,突然玩一次,真係幾開心~
因為細細個呀爸成日都帶我去玩既~
之後再行times一陣就走lu~
前兩日,呀ben同我講原本諗住整chocolate?
.......................ahhahhhaa
真係估唔到你諗呢樣!!!!!!
不過真係唔好,食左就冇,加上hhahhaha
好難想像你整緊既時候個樣 @.@
hahhahaah.......諗過啦你~ d^3^b
ps︰
to 豬頭kinson!我唔駛copy都有你大頭相啦!!!!超~~~~~~~~~~~~~~~~~!
>>September 21, 2005 at 1:39:21 PM GMT+8
2005 年 9 月 12 日 星期一 【晴】
to師傅仔︰
係呀!真係咁橋!
真係嚇一嚇我!
to kinson︰
你才是豬頭!仲要你一個唔簡單的豬頭!「大豬頭」!
>>September 21, 2005 at 1:39:07 PM GMT+8
2005 年 9 月 11 日 星期日 【晴】
今日返早.........=.=
返10:00就要8:45出門口,因為係第一堂,費事俾人串~
so真係好早就到~
嘩!一去到校門,見到個好熟面口既人!
我望住佢!佢又望住我!
哦!!!我記得喇!係琴日bbq場o個個收銀!
即係幫我地渣機影相o個個!下﹖原來佢同我同校架﹖
之後就去上堂了~
不出我所料, criminal law個 lecturer真係好串!
我發覺個個教law的lecturers 都係有d串!
呢個同macleod一樣,句句入心入肺~ 不過,macloed 幽默好多!
好彩早有心理準備,如果唔係都幾想殺左佢,
咁就真係犯左criminal law喇!hahhahaha
整整整....我成日都唔知佢望我or後面o個個,
整到我都唔知答佢好定唔答﹖仲要幾次....=.=
嘩,以後上佢堂,前一晚一定要夠訓呀!
真係好辛苦!因為一定要好集中!
好似今日咁,佢成日定眼望住我地講野,又要記得快、抄得快,
仲要隨時ready俾人問既狀態,又要答得快........=.=
o個3個鐘真係完全處於緊張狀態!
so上完堂..........好攰.....
之後上完堂就食lunch,我就返屋企了,而佢地仲有堂。
>>September 21, 2005 at 1:39:29 PM GMT+8
2005 年 9 月 10 日 星期六 【晴】
今日係論壇bbq既大日子!
我一早起左身,heheh,爸去左買腸粉+報紙返黎~
歎完10點度就出門口,join埋ben就去搭車入屯門~
哈,真係俾我地撞到同師傅仔一架車喎!
之後入到屯門,噢,我用左兩毫子去左一個toliet,haha,
詳情就唔講啦~ 好長~
之後齊人lu~ 哈,今次多左幾個新面孔~
到達龍鼓灘,咁大個女第一次去~
嘩,都好彩,有頂既~ 又有風扇既~ 最好既係有tv!
不過..........都好熱!十年都未試過出咁多汗......
不過出一身汗雖然好立、好攰,但係好舒服。 d^.^b
燒左好多野食呀!真好味~ 不過都係ben幫我燒既~
haha,之前我仲係話我燒俾佢,最後…hahhahahahhhaha
之後又睇佢地圍埋玩 killer、人狼~~~
我梗係睇啦!睇住佢地玩不知幾搞笑!
如果我落場玩,咁佢地咪笑我﹖唔制~~~~ hehhehehehehhehe (奸笑中)
燒到5:30到,我地影埋大合照就走lu~
我同ben就好攰喇,但係佢地好似仲未識攰咁既....=.=
佢地仲o係k巴度同mmm傾電話.....=.=
好蠢~~~~~
到左西鐵站就各散東西lu!
而我同ben就去左旺角睇喇叭書院~
um.....冇我想像中咁好睇,不過都ok搞笑既~
睇完就食埋糖水,再行一行先達買野就返家了~~~
今日好充實喎!都ok呀,起碼唔悶!
同埋,最滿足既就係,有kinson牌抹手紙俾我抹手!
wakakakkakaka!!!!!!!!
>>September 12, 2005 at 2:15:59 PM GMT+8
2005 年 9 月 6 日 星期二 【晴】
今日心情唔錯喎!ahhahhaha
今日原本先返工架,不過最後都同kathy講我決定今日唔返了~
因為我都想玩下~而kathy都話︰係啦,都冇所謂既~ 你都好似冇放過假咁~
hehehhe!so good~~~
不過今日都係一早就起左身,慣左~
左整整、右整整,之後就落左街影學生相再行下supermarket~
之後晏晝就先約左發仔去食lunch,then再去times等埋elsa、els、祖名去南華會碌齡~
真係南華會多藝人去玩~
繼上次見到個唔多高既吳家樂後,
今次我地左近有呀好鴕背既「肥貓」,同埋祝文君,仲有一個.....汪xx既藝員女仔
唔記得左叫咩名~
之後我地去食個tea,then再行下sogo,就各自散了
而我就去沙田等ben,then再去佢屋企食飯
ben唔俾我買月餅上去...=.=
今日去探佢d金魚,好活潑健康喎!
hahhaha, 今日心情真係幾好~
我可以突然自己笑,跟住又笑自己唔知點解笑.....
即係....傻左! hahahhah
>>September 7, 2005 at 3:30:03 PM GMT+8
2005 年 9 月 5 日 星期一 【晴】
不知所謂!
你再煩我就唔好怪我唔俾面你!
我擺到明放工撞到你,
都好不屑你架啦!
仲彈個短訊黎做乜叉叉呀!
麻叉叉煩!
>>September 6, 2005 at 1:50:40 AM GMT+8
2005 年 9 月 5 日 星期一 【晴】
HHEHEHEH!!!!
師傅仔,不過點解你個日記仲未整架?!!!!!!
得聽到你首歌!
>>September 5, 2005 at 11:30:55 PM GMT+8
2005 年 9 月 4 日 星期日 【晴】
太開心喇我!!
因為呢兩日自己研究多左兩個裝飾呢個日記既方法!!
之前我乜都唔識架......... 都係問呀聲~
宜家我終於明明地了....
原來同論壇佈發post既語法差不多!!
真開心!!
今日師傅仔問一問, 再整埋個字色! yeah!!
[分享] 彭羚 《給我愛過的男孩們》
給我愛過的男孩們
作詞:黃偉文 作曲:Eric Kwok 編曲:梁基爵
戴上鑽石戒指
細說我們願意
這剎那看著這小玩意
衷心跟過去說謝謝 不讓你知
這個故事引子
有個女孩立下大志
趕快道別童稚
然後趁青春好好戀愛一次
至此愛過數次 有過段段逸事
亦有一些燦爛處 似本戀愛雜誌
閒時 總算還可以
回味那幕幕舊事 在暗中自娛
我傾慕過的 牽掛過的
傷害過的 掙扎過的
謹將這首歌獻上給我
從前每個男孩如盛放的花朵
想像過的 得到過的
等待過的 失去過的
祝我幸福快樂 也冀盼每一個
都好像我
當作過渡也好
趁最愛還未到
到處愛愛吧我不信月老
好不好試過了日後都是瑰寶
當作鍜鍊也好
愛錯也能日後上訴
戀愛若沒難度
甜蜜與溫馨都不希冀得到
至少愛過數次 有過段段逸事
亦有一些燦爛處 似本戀愛雜誌
閒時 總算還可以
回味那幕幕舊事 在暗中自娛
我傾慕過的 牽掛過的
傷害過的 掙扎過的
謹將這首歌獻上給我
從前每個男孩和盛放的花朵
想像過的 得到過的
等待過的 失去過的
祝我幸福快樂 也冀盼每一個
都好像我
那不愉快的 不算差的
不後悔的 不結果的
謹將這首歌向每一個男孩致意
從前陪著我一樣傻
不實際的 不見光的
不便說的 不記得的
祝我幸福快樂 我愛過每一個
請保佑我
>>September 5, 2005 at 11:34:58 PM GMT+8
2005 年 9 月 2 日 星期五 【晴】
今日要返工, 不過kathy去左disneyland,
so冇乜野做~ 不過公司又想加多幾個位, so要裝修一部分,
今日marketing o個邊就忙執野喇~
然後就叫個eng俾個風筒我家姐~
真麻煩, 我家姐又話要風力強勁, 最好有咁勁得咁勁....=.=
放工就一家去飲茶, 家姐同姐夫都黎埋,
梗係啦......要拎個風筒呀嘛...=.=
飲完茶呢, 就去行左陣~ 睇下傢俱~
不過我有一樣野好想同kristie, christy, cathy講!!!!
「你地唔好成日都問我幾時咩喇下!!!! 我都答都悶喇!!!!!」
kristie <---------------呢個就次次都問
christy<---------------呢個就隔一排問 (一兩個月)
cathy<---------------呢個又係隔一排問 (一兩個月)
你地係唔係傻架......
笑死我同ben
好野! 我覺得來年又係一個充實既年頭!
>>September 5, 2005 at 12:54:09 PM GMT+8
|
![]()
HOROSCOPE---VIRGO
「要求自己活得別人好,
是沉重的心理負擔,
因為你必須時刻與人比較。
你的快樂從比較得來,
而非來自真實生活的滿足。
比上不足,比下有餘,
這種安分的滿足也非真正的好。
要比較,就要求今天活得比昨天好吧!」
--------阿寬,摘自《明報》
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
HAppy New Year!
>>February 16, 2007 at 1:49:01 AM GMT+8
Happy new year!!
>>January 1, 2007 at 8:05:55 AM GMT+8
Merry Christmas!
>>December 25, 2006 at 1:48:16 AM GMT+8
我還以為你忘記啦, 害我不知多傷
>>October 15, 2006 at 9:34:26 AM GMT+8
..生日快樂!!!!!!
<br
>>September 16, 2006 at 3:51:59 PM GMT+8
HAPPY BIRTHDAY!!
>>September 16, 2006 at 1:55:47 PM GMT+8
之前我用既msn 請你del 佢
>>June 6, 2006 at 12:21:31 AM GMT+8
I like Cheese焗扇貝
>>May 17, 2006 at 4:42:09 AM GMT+8
=0=
<br>
<br>...
>>May 14, 2006 at 10:16:25 AM GMT+8
Shan Shan, I mis
>>May 9, 2006 at 12:43:36 AM GMT+8
^^
<br>寫左出黎發洩左d情
>>April 16, 2006 at 4:02:37 AM GMT+8
恭喜你!
<br>
<br>俾
>>February 5, 2006 at 9:30:20 AM GMT+8
HAPPY NEW YEAR!!
>>January 27, 2006 at 9:57:21 PM GMT+8
<br>...你啊~傻瓜黎架.
>>January 12, 2006 at 3:16:04 PM GMT+8
無論發生咩事, 你都要記住我和c
>>December 11, 2005 at 8:34:34 AM GMT+8
Our eyes are pla
>>December 9, 2005 at 3:03:34 PM GMT+8
U hv copied my c
>>November 7, 2005 at 12:36:03 PM GMT+8
雖然唔知你咩事,不過都希望你開開
>>November 7, 2005 at 10:47:31 AM GMT+8
^^
<br>i think i
>>November 4, 2005 at 8:39:16 AM GMT+8
多謝你張咭!!!!!
>>October 14, 2005 at 5:30:27 AM GMT+8
<br>凡事要看開一點,別太悲
>>October 9, 2005 at 1:27:07 AM GMT+8
我借你個心測玩呀^^
>>September 27, 2005 at 10:51:41 AM GMT+8
have you seen my
>>September 24, 2005 at 1:32:37 PM GMT+8
sorry!
<br>生日冇同你
>>September 22, 2005 at 7:50:56 AM GMT+8
stupid shan~~~~~
>>September 17, 2005 at 12:00:35 AM GMT+8
生日快樂.中秋節快樂
>>September 16, 2005 at 8:36:14 PM GMT+8
傻婆:
<br>HAPPY BI
>>September 16, 2005 at 10:50:54 AM GMT+8
哈哈..
<br>唔好玩啦~我同
>>September 15, 2005 at 10:47:12 PM GMT+8
吼\ˍ/
<br>我save左你
>>September 13, 2005 at 11:55:00 AM GMT+8
咁橋??!
<br>我記得果條友
>>September 12, 2005 at 3:18:00 PM GMT+8
豬頭>o<v
>>September 12, 2005 at 2:28:31 PM GMT+8
咩男人黎架? 咁x 煩既?
<b
>>September 6, 2005 at 12:12:16 PM GMT+8
你没事吧!!
<b
>>September 6, 2005 at 6:34:01 AM GMT+8
唔該晒呀...
<br>好令呀衣
>>September 5, 2005 at 4:12:14 PM GMT+8
shan
<br>我預計11月返
>>August 29, 2005 at 3:59:55 AM GMT+8
好喜歡你寫既30問, 所以我又去
>>August 20, 2005 at 3:43:07 AM GMT+8
shan你睇下~~~
<br>連
>>August 14, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
你們两個吃了六樣&
>>August 13, 2005 at 10:46:21 AM GMT+8
shan~
<br>
<br>你
>>August 3, 2005 at 12:01:23 AM GMT+8
肥美肥美肥美....
<br>肥
>>July 8, 2005 at 1:49:22 AM GMT+8
傻婆!傻婆!傻婆!
<br>謝謝
>>July 3, 2005 at 11:07:32 AM GMT+8
哎呀~拿多個俾我嘛~~~
<br
>>June 15, 2005 at 12:12:19 AM GMT+8
一直都想問下你
<br>你同b哥
>>May 31, 2005 at 12:19:28 PM GMT+8
唔好再唔開心喇...
<br>既
>>May 24, 2005 at 2:47:41 AM GMT+8
...D咩細路黎架~簡直影響市容
>>May 10, 2005 at 6:33:49 AM GMT+8
黎~乖~開心番^^
<br>ch
>>April 28, 2005 at 9:46:50 AM GMT+8
嘩~一黎就俾你張相赫親> <
<
>>April 22, 2005 at 9:32:42 PM GMT+8
Shan你的相冊網址多少
>>April 18, 2005 at 9:14:51 AM GMT+8
嘩~好耐都無見過macleod啦
>>April 17, 2005 at 3:23:03 AM GMT+8
>__<
<br>
<br>謝謝
>>April 13, 2005 at 12:47:26 PM GMT+8
|
|