寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2007 年 1 月 19 日 星期五 【晴】

今晚去食ben爸生日既飲宴
....第一次見晒佢好多親戚
but我好怕逐一回應佢地對我校既提問 =.="
好似佢地仲開心過我...
其實....對我黎講,都係咁
唔係為自己而開心
都係為校長、校監開心多d
講呢d,有d會覺得你傻,因為當然為自己著緊緊要d啦...
校長校監好,其實就等於我地好

今晚食得好飽
好多野都打包拎走
因為龍蝦伊面都有兩碟
然後....可能琴晚同ben試菜時食得太多
半夜胃抽筋.........痛苦
so今晚都唔敢食得太多

星期二又陪我爸去飲
食得酒樓野多,開始有d驚

>>January 23, 2007 at 2:46:29 AM GMT+8


2007 年 1 月 19 日 星期五 【晴】


今晚好飽...
因為今晚竟然可以跟ben同佢公司行政部d人去九展試菜
so good........
因為原先一直都係ben同佢地去
but最後多左幾個位,so可以叫埋我去
太好了....我like食飲既野

唉....不過今日既心情不太好...
因為下晝知道一個好突然既消息
就係....dickson老闆...去左...
我走左冇耐都聽過佢因為食得太多煙而有cancer...
but....之前又聽舊同事講佢好好多,仲返工做野tim...
but....星期日就...去左

唉,所以話...
吸煙謀害生命!

>>January 19, 2007 at 4:26:09 PM GMT+8


2007 年 1 月 16 日 星期二 【晴】



痴q線...
琴晚我2:30am收到一個sms....
「想見下妳」
........頂,我第一個反應係︰見你條毛咩 !!

xyz~!
痴線,一來已經好耐冇見、冇聯絡,二來半夜send埋d咁既野
冇病下化....

ken,我真係對你冇興趣,
呢d招數留返俾其他女仔啦,
唔岩用o係我度。

>>January 17, 2007 at 3:21:52 PM GMT+8


2007 年 1 月 12 日 星期五 【晴】


終於考完試喇....

宜家先總括06年,會唔會late左d呢?
but anyway, 仲係一月吧

06年...原來得既比失既多
同埋係....苦盡甘來
因為由好苦,挨到年尾覺得...快樂

識左好多朋友,黎自唔同既階層
由o係dickson識左d 傻仔engineer,
至去環保署識左好多好叻既朋友,
佢地個個都係精英中既精英,
因為個檢控部門係要好專業既人,除左我!!
so識左佢地之後,令到我既目標清晰左,
亦因為返工時,當james唔o係度時,我會行開房搵佢地傾計,
o係佢地身上學左好多好多既野,同埋做人既態度
雖然佢地既年紀起碼比我大廿年,
but佢地個心同我差不多!! 佢地仲好好玩,成日同我一齊開玩笑,
我覺得最可貴既係....儘管我宜家離開左cpu,我同佢地亦會經常聯絡
佢地有咩活動,都會叫埋我,甚至我同接我手既sandy都熟起黎,一齊去玩攀石。

另外,亦好高興o係year 3入面,我覺得今個year我地一班好似close左,
當然除左一個啦....anyway, 我都睇清楚一個人
甚至都學到野既.....即係....原來當你對一個人好既時候,
對方未必領你情,甚至...會覺得你扮晒對佢好,有目的 =.=
我學到既野係...自己並唔能夠改變別人既想法,既然自己覺得做夠了,就要改變自己既睇法
總有一日,佢會明白,佢宜家既做法....只會繼續令佢冇朋友。

另外,07年屋企會多個bb俾我玩,我都恨左好耐喇!!
至於ben,今年內我覺得我同佢關係拉近返,
今年更同佢屋企人接觸更多,亦睇到ben既改變。
因為宜家既佢竟然會去讀書;竟然會自動洗碗;
竟然打少左機;竟然脾氣進步左;竟然事業心重左,
寧願做晒公司d野先走,甚至為公司d野而煩。
呢d既改變...令我都覺得...ben終於識得進步了...
最意想不到既係....佢竟然主動同ryan餵奶!! 仲幫ryan掃風!!

雖然06年我少左同舊同學聚聚,so希望下一年可以做好d
我更希望可以約返小學至初中時既補習老師啦,因為都有幾年冇約佢出黎食飯。

以上既一切一切,感謝主,不論好的、不好的,我知道....都係給我磨練。

>>January 15, 2007 at 8:00:46 AM GMT+8


2006 年 12 月 29 日 星期五 【晴】



今年聖誕都幾開心

20號ben放假,so等埋我返學present (好麻煩要著suit)
then我地就去逛街街了
我送了我自己整既calendar俾佢,有我地既相
太好了,ben會拎返公司用
佢就又送了tiffany俾我 =.="
anyway, i love it very much

開始放假就係要溫書既日子

24號同ben出黎玩
玩咩? 一齊去買禮物for 31號去佢同事度bbq
then就去荃灣美心等食飯
因為係ryan滿月呀!!
ben家、ben妹、妹夫一家一齊聚餐
我都整左個有ryan相既calendar俾ben妹

25號ben要返工,我就溫書了

26號
ben生日
一早去ben家食薑醋先
then一齊去行魚街、買龜
再去睇007
then一齊去食上海野
好好味
之後就返屋企....我同媽都feel到地震呀...好恐怖!!
仲以為自己腳軟or頭暈....=.="
christy一定仲走出街tim


咁就過了x'mas week,快樂時光過得特別快
又要溫書了


happy new year ar
best wishes for 2007

>>December 30, 2006 at 8:51:56 AM GMT+8


2006 年 12 月 16 日 星期六 【晴】



18/12 Land Law Assignment
19/12 Sport Climbing Fun Night with CPU and schmates
20/12 FI Presentation, anniversary of 3 years with Ben
22/12 X'mas Party@CPU
24/12 Ryan's one-month Celebration Dinner @ TW
25/12 X'mas
26/12 Ben's B-Day
31/12 BBQ wif Ben's colleaques
2/1/2007..........EXAM!!!!!!! :>.<:

>>December 17, 2006 at 1:18:34 PM GMT+8


2006 年 12 月 6 日 星期三 【晴】


最近o係機緣巧合下,識左一個bartender
真係好機緣巧合,因為傾傾下,呢個世界真係好細
細得好恐怖

o係佢口中,我睇到o個時既自己...
佢send埋一個txt file俾我睇
我一路睇,真係好覺得佢所做既野同我差不多
佢所講既野都同我差不多

.......好恐怖
雖然我同佢既世界唔同,but好難得,大家都明大家諗法、做法
佢係恐龍
anyway, good luck

>>December 7, 2006 at 3:40:52 AM GMT+8


2006 年 12 月 2 日 星期六 【晴】



今日都幾開心,今日斌做工作人員
一早8點幾斌就渣公司車黎我樓下接我,
then去總部車d野去bbq場,今日包左個場

衰仔斌因為拎漏野, 要再返公司一次
so唯有我幫手企o係bbq場門口睇住d野,變左望夫石
其他工作人員就set場
ben返黎,我同ben, 仲有一個同事就負責企o係門口派紀念品
=.= 雖然冇黎晒一千人, 但係都有八百人....掛
唔知,因為有十幾架旅遊巴...
都見到有新蒲崗矮人,哈,佢指住我笑住話你好面善喎,我笑左笑就走了
我今日feel到ben口中所講SF好多禽獸!!

派完我就負責燒野食
不停咁燒
因為佢地掛住忙,都好慘,冇得食
so我同另外幾個佢地d朋友就係咁燒
間中就睇下出面佢地玩係分區遊戲
睇佢地玩都好好笑,有d問題都好易呀........=.=
其中有三round抽獎
haha
百幾份禮,我同ben都冇中
眼白白見到d人捧走d psp, nds, pmp, ipod.........仲有部手提電腦呀!
5點到就完lu,個個都跟返旅遊巴走,我就跟斌架"順豐"車走...
仲有benny都跟車,車返去中轉場
見到百幾架"順豐"車並排,其實都幾壯觀
then上左ben個office見佢d龜龜同魚仔
仲有我俾佢的幾粒螺仔,wa,大得好快

放返架車
then我地就搭車出元朗食sushi
大家都好攰.....好彩我今日有帶帽
晒到呢......ben成塊面都紅晒

>>December 3, 2006 at 1:24:16 PM GMT+8


2006 年 12 月 2 日 星期六 【晴】



陸續update...

03/12 S-F BBQ
06/12 FI Presentation & Final Draft
13/12 FI Project Presentation & Term Paper
18/12 Land Law Group Assignment
20/12 FI Presentation + 3 Years Anniversary (Ben Off)
24/12 Ryan's One month Birthday Gathering
26/12 Ben's B-Day (Ben Off)



*************************************************************************************************************

今晚睇左墨攻,初初真係唔明,
so我係咁問ben
問問下終於明明地,
睇睇下,都ok既。

最近什麼都不缺
終於等到了vip pre-sale先捨得用半價買了一件睇中左好耐既褸,
仲要遲d先有得拎 =.="
哎呀~~~有呀......缺乏時間.....

**************************************************************************************************************

前兩日, 同一個女仔傾msn...
第一次收到佢既「sorry」...
算了吧...都過去了....
何況,我冇嬲過任何一方...
我都唔想你好似我之前咁,的確唔好受...
你問我係唔係報應
唔可以咁講....
只可以話,可能好多人既故事都係差不多...
只係唔同時段,角色都有所不同...
最重要係....真係唔好做第三者
如果知道自己係第三者時,而選擇繼續做第三者的話,
其實佢既目標都好明確,係為了「坐正」
冇人永遠都甘於做第三者
我同佢分析返...個個男人o係o個個時候做既野、表現、行為,
真係個個都差不多....
anyway, good luck & take care.

>>December 2, 2006 at 5:16:03 PM GMT+8


2006 年 11 月 26 日 星期日 【晴】



27/11 International Trade Presentation
28/11小欖 --> 荃灣lunch with舊同事 --> 週年聚餐@紀律部隊人員體育及康樂會
29/11 Sport Climbing Fun Night@7:00-9:00
30/11 or 01/12 dinner with Oyan , Chak Yan and CMC
02/12 IP Law Mid-term
03/12 S-F BBQ
06/12 FI Presentation & Final Draft
13/12 FI Project Presentation & Term Paper
18/12 Land Law Group Assignment

>>November 27, 2006 at 5:22:58 AM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


       HOROSCOPE---VIRGO 「要求自己活得別人好,  是沉重的心理負擔,  因為你必須時刻與人比較。  你的快樂從比較得來,  而非來自真實生活的滿足。  比上不足,比下有餘,  這種安分的滿足也非真正的好。  要比較,就要求今天活得比昨天好吧!」  --------阿寬,摘自《明報》

Neko

廣告

讀者留言

路人留言   |

HAppy New Year!
>>February 16, 2007 at 1:49:01 AM GMT+8

Happy new year!!
>>January 1, 2007 at 8:05:55 AM GMT+8

Merry Christmas!
>>December 25, 2006 at 1:48:16 AM GMT+8

我還以為你忘記啦, 害我不知多傷
>>October 15, 2006 at 9:34:26 AM GMT+8

..生日快樂!!!!!! <br
>>September 16, 2006 at 3:51:59 PM GMT+8

HAPPY BIRTHDAY!!
>>September 16, 2006 at 1:55:47 PM GMT+8

之前我用既msn 請你del 佢
>>June 6, 2006 at 12:21:31 AM GMT+8

I like Cheese焗扇貝
>>May 17, 2006 at 4:42:09 AM GMT+8

=0= <br> <br>...
>>May 14, 2006 at 10:16:25 AM GMT+8

Shan Shan, I mis
>>May 9, 2006 at 12:43:36 AM GMT+8

^^ <br>寫左出黎發洩左d情
>>April 16, 2006 at 4:02:37 AM GMT+8

恭喜你! <br> <br>俾
>>February 5, 2006 at 9:30:20 AM GMT+8

HAPPY NEW YEAR!!
>>January 27, 2006 at 9:57:21 PM GMT+8

<br>...你啊~傻瓜黎架.
>>January 12, 2006 at 3:16:04 PM GMT+8

無論發生咩事, 你都要記住我和c
>>December 11, 2005 at 8:34:34 AM GMT+8

Our eyes are pla
>>December 9, 2005 at 3:03:34 PM GMT+8

U hv copied my c
>>November 7, 2005 at 12:36:03 PM GMT+8

雖然唔知你咩事,不過都希望你開開
>>November 7, 2005 at 10:47:31 AM GMT+8

^^ <br>i think i
>>November 4, 2005 at 8:39:16 AM GMT+8

多謝你張咭!!!!!
>>October 14, 2005 at 5:30:27 AM GMT+8

<br>凡事要看開一點,別太悲
>>October 9, 2005 at 1:27:07 AM GMT+8

我借你個心測玩呀^^
>>September 27, 2005 at 10:51:41 AM GMT+8

have you seen my
>>September 24, 2005 at 1:32:37 PM GMT+8

sorry! <br>生日冇同你
>>September 22, 2005 at 7:50:56 AM GMT+8

stupid shan~~~~~
>>September 17, 2005 at 12:00:35 AM GMT+8

生日快樂.中秋節快樂
>>September 16, 2005 at 8:36:14 PM GMT+8

傻婆: <br>HAPPY BI
>>September 16, 2005 at 10:50:54 AM GMT+8

哈哈.. <br>唔好玩啦~我同
>>September 15, 2005 at 10:47:12 PM GMT+8

吼\ˍ/ <br>我save左你
>>September 13, 2005 at 11:55:00 AM GMT+8

咁橋??! <br>我記得果條友
>>September 12, 2005 at 3:18:00 PM GMT+8

豬頭>o<v
>>September 12, 2005 at 2:28:31 PM GMT+8

咩男人黎架? 咁x 煩既? <b
>>September 6, 2005 at 12:12:16 PM GMT+8

你&#27809;事吧!! <b
>>September 6, 2005 at 6:34:01 AM GMT+8

唔該晒呀... <br>好令呀衣
>>September 5, 2005 at 4:12:14 PM GMT+8

shan <br>我預計11月返
>>August 29, 2005 at 3:59:55 AM GMT+8

好喜歡你寫既30問, 所以我又去
>>August 20, 2005 at 3:43:07 AM GMT+8

shan你睇下~~~ <br>連
>>August 14, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

你們&#20004;個吃了六樣&
>>August 13, 2005 at 10:46:21 AM GMT+8

shan~ <br> <br>你
>>August 3, 2005 at 12:01:23 AM GMT+8

肥美肥美肥美.... <br>肥
>>July 8, 2005 at 1:49:22 AM GMT+8

傻婆!傻婆!傻婆! <br>謝謝
>>July 3, 2005 at 11:07:32 AM GMT+8

哎呀~拿多個俾我嘛~~~ <br
>>June 15, 2005 at 12:12:19 AM GMT+8

一直都想問下你 <br>你同b哥
>>May 31, 2005 at 12:19:28 PM GMT+8

唔好再唔開心喇... <br>既
>>May 24, 2005 at 2:47:41 AM GMT+8

...D咩細路黎架~簡直影響市容
>>May 10, 2005 at 6:33:49 AM GMT+8

黎~乖~開心番^^ <br>ch
>>April 28, 2005 at 9:46:50 AM GMT+8

嘩~一黎就俾你張相赫親> < <
>>April 22, 2005 at 9:32:42 PM GMT+8

Shan你的相冊網址多少
>>April 18, 2005 at 9:14:51 AM GMT+8

嘩~好耐都無見過macleod啦
>>April 17, 2005 at 3:23:03 AM GMT+8

>__< <br> <br>謝謝
>>April 13, 2005 at 12:47:26 PM GMT+8

人氣: 43636

Design & Scripting by ShowHappy.Net