|
2006 年 1 月 8 日 星期日 【晴】
「事實上...有幾多人會在努力過後,仍會懂得珍惜所有呢...? 」
>>January 9, 2006 at 10:58:41 AM GMT+8
2006 年 1 月 1 日 星期日 【晴】
I bought this case today~
and went to MK with Christy, Jim & Fung with a short lunch
Jim like a crazy man =.=
and he will back to FuJian tomorrow.
I have a lovely Pink mobile~
i feel very angry today!! since i have a stupid friend !!!!!!!!!!!!!! same as me!!!!!!!!!!!!!
What a silly man!!!!
>>January 2, 2006 at 4:08:58 PM GMT+8
2005 年 12 月 31 日 星期六 【晴】
A brand new year...hope all of you will have a better performance on 2006
Last night i want to MK for having a heavy dinner with ben...
and have a walk in Langham Place...
then have a deep talk for us....and talk about our short future..
I gave him a gift which is a box of chocolate that i used half of a day to make it....
But....it's quite sweet....I mean its taste...
Then back home
we huv not count down since both of us dun like so crowd....terrible...
Great! I found the Pink case for my mobile!!
I must buy it in a short period!!!!!
He said "Happy new year" for many times =.="...
Stupid Ben....
and a super stupid Shan
Forget the bads...the past...
forgive the wrongs....
and....treasure your treasure
>>January 2, 2006 at 4:03:53 PM GMT+8
2005 年 12 月 30 日 星期五 【晴】
2005年最後1個 100題: (COPIED FROM JERRY'S XANGA)
1.幾多歲 : 21
2.手指邊隻最長: 中指
3.e+有冇邊度痛: 心痛
4.有冇留指甲: 唔可以留得太長,因為要彈琴
5.最可愛既底褲: 唔係白色就ok了
6.有幾多對鞋: 數唔到
7.有冇爭人錢: 應該冇
8.咩科最叻 : 唔知
9.咩科最差: maths
10.最中意邊個老師: 樹仁的macleod
11.想做一d 冇可能做到既野:
12.尋日食左幾多餐 : 3餐
13.床上面有咩特別既野 : 攬枕
14.屋企冇人會做d咩 : 開收音機
15.近排有咩係爛左架 : shit....好多! 頸鍊、手鍊、手c....仲有我個人!
16.用邊隻洗頭水: Dove, 沙宣
17.壞習慣: 悶! 自閉! 生活刻板!
18.icq # : 144661121
19.屋企好多咩野 : 書
20.想做男定女: 男,因為女仔永遠係蝕底
21.黑定白 : 黑,白色怕dirty
22.中意睇咩電視節目: 《百法百眾》可能因為讀law既問題
23.用4個字形容 william hung: 點點點點 (....)
24.舊曆生日係 : 8月22
25.最想邊一日生日呢: 9月17
26.最想拎咩獎: 失敗獎
27.返學定放假 : 返學
28.最高: 望得最高 (因此跌得很低)
29.最肥: 肥豬肉
30.最想打佢: XX (我諗月巴會知邊個,哈)
31.有事先搵你既: 都係XX
32.同你一齊放學: 7610
33.背到幾多個friends既電話: 都....數唔到 小學至中學都有
34.同邊個講心事: BEN、OYAN
35.最有錢 : 我大佬
36.最曬命 : ........唔知
37.最好笑 : 小學同學孖寶 ---- 趙X恆 & 伍X堯
38.最白痴 : 自己
39.佢只會嗌你全名: OYAN!! 佢打親黎都叫我全名
40.最悶 : 自己
41.最中意邊個friend個名: 個個都LIKE
42.知道得你最多秘密: 自己
43.住得最高:住過最高都係24樓
44.最疏遠: 唔知
45.識左最耐: 有一班KEEP得好好既小學同學,由小一至宜家
46.邊個friend永遠冇心事既: 冇
47.你會當邊個係自己呀媽: .....斌媽
你最後做過的時侯
48.訓覺: 尋晚
49.搭車: 小巴
50.x街: 冇乜點P過K
51.你打既電話:62xxxxxx~~~
52.返學:放假前
53.大笑: 唔記得邊一日,同JOYCE、發、祖名因為.....落雪事件
54.去人生日會: 27/12 OYAN媽媽
55.去吉野家食野:唔記得
56.食野同飲: 同斌
57.買咩野:唔記得
58.pat左咩野: 唔明
59.msn / icq 同邊個講野: 斌
問題
60.隔離屋姓咩: 吳
61.平時較幾多個鬧鐘: 1個
62.沖涼先定洗頭先: 一定要兩樣一齊做
63.返學方法: BY MTR
64.呀媽鬧你既原因: 唔記得,因為...都冇乜點鬧
65.你自由嗎: NO
66.e+最想: 打自己
67.滿意e+ 既生活方式嗎: NO
68.滿意e+ 用緊既mouse嗎: YES
69.打中文定英文快: 中文
最愛的
70.髮型:一定起碼長過膊頭
71.手指: 無名指 (因為...第時可以戴結婚介子)
72.牌子: 冇乜
73.小動作:扁咀
74.著幾多條褲返學: 2條,好正常
75.照鏡: 唔明
76.快歌定慢歌: 慢
77.卡通人物: 唔知
78.地方: 又一城,因為同斌開始既地方
79.訓覺方式: 側睡,攬枕
再來問題
80.初戀: 其實我都唔知幾時,總之係徐生
81.返屋企第一樣做既野: 放低袋
82.著鞋右定左先: 左
83.最驚邊個:斌
84.口頭禪: 唔係化
85.講粗口嗎: 忍無可忍時
86.成日遲到嗎: 返學盡可能都準時
87.最熟邊度: 屋企
88.聽左最耐既一隻歌:《小時候》南拳媽媽
89.你的電腦好嗎: 好
90.發左個咩夢呀近排: .....個個都唔係開心
91.最sai時間既事: 同人迫
92.買野食既定義: 想食就食
93.最lor既一次: 多不勝數
94.身邊既人之中邊個最可愛: 斌
95.用一句形容你果班:個個都肯互相幫助
96.電腦wallpaper: FOREVER FRIENDS
97.icq skin: 無用
98.ie主頁: YAHOO
99.e個問卷既評語: 幾有趣
100.現在時間: 2006年1月1日下午11時23分
>>January 9, 2006 at 11:03:16 AM GMT+8
2005 年 12 月 27 日 星期二 【晴】
我覺得自己好失敗
活了21年
感覺好像在自轉
你問我可否做回自己,不想太多東西?
我答你我都不知道什麼是真正的自己!
一直以來,我就是這樣
你叫我可否給自己放個假﹖
我答你怎樣才算放假?
你叫我可否放鬆一下自己?
我答你放鬆的方法是什麼?
是
我心靈上很疲倦
是
我腦部過份勞碌
是
我一直以來都已經習慣盡量克己服禮、安份守己
你問我克制自己辛苦嗎?
不知道
因為我已習慣
習慣了遷就?
甚至我覺得沒有問題
也不是錯
好多東西我都要求自己盡量做得好
不需要完美
因為人,是不可能完美
因為人總有缺點、總有錯
那…何必因為一點點錯誤而銘記於心、記仇?
加上,憎恨一個人其實很醜陋、很辛苦自己
面子﹖我總覺得這不是值錢的東西
很多人都因為自己的面子而產生很多不必要的煩惱
真無聊、很可惡
你們說我是悶蛋﹖
我答這是我的習慣
對家人、朋友、愛人都要好
因為想別人對你好
要先對別人好
他們對你好從來都不是應份
會因細微的事感恩
真的很細微
因為我覺得知足,會令自己容易開心一點
三思而後行
希望自己每行一步都不後悔
不許自己走錯路
但…原來總有迷失的時候
因為…
至今
我覺得自己什麼都做得不好!
什麼都…很爛!
甚至是與非…的分別是什麼?
人很累,腳很疲,腦很倦
但為了什麼?
我改變不了自己
我真的可以做到嗎?
我覺得人越大就越挑戰自己的量度
我不想別人擔心我
最後? 很多人都在擔心我
妳有什麼是做得好? 妳,很失敗!
越看妳越不順眼!
自信﹖從來都沒有!
我討厭競爭、比賽、比較
因為我就是沒有信心
憑什麼?
妳整個人都很爛!又笨又爛!
你叫我改變一下?
叫我去接受那些本來自己不會做的事?
同違背自己有不同嗎?
究竟是要我做回自己? 抑或改變自己?
叫我不要想太多
我連叫自己停一停想東西的能力都沒有
你問我辛苦嗎?
我答不知道
苦嗎?
不知道
你知道什麼?
什麼都不知道
我無力了
感謝上天還賜我一張床
>>December 28, 2005 at 4:11:56 PM GMT+8
2005 年 12 月 25 日 星期日 【晴】
今日斌生日
我送了一個電鬚刨同埋一張card俾佢
我地去睇king kong,然後去左食飯
then再坐o係公園度傾計。
happy birthday, i love u.
##############################################################################
演唱:周筆暢
我看見天空很藍 就像你在我身邊的溫暖
生命有太多遺憾 人越成長越覺得孤單
我很想飛 多遠都不會累
才明白愛得越深心就會越痛
我只想飛 在我的天空飛
我知道你會在我的身邊
回憶的畫面 記錄的語言
愛始終是你手中長長的線
載著我的想念 飛過了地平線
你溫暖的笑臉還一如從前
回憶的畫面 記錄的語言
你說要忘了學著勇敢一點
偶爾哭紅了雙眼 你一定會了解
眼淚是我心中另一種 完美
好好聽,聽到喊
>>December 26, 2005 at 2:00:42 PM GMT+8
2005 年 12 月 24 日 星期六 【晴】
各位聖誕快樂
thanks for 你地所有既祝福
>>December 25, 2005 at 3:13:51 AM GMT+8
2005 年 12 月 23 日 星期五 【晴】
平安夜
同ben去了看harry potter
>>December 25, 2005 at 3:13:22 AM GMT+8
2005 年 12 月 19 日 星期一 【晴】
同ben兩週年
我們去了食飯,逛逛。
>>December 25, 2005 at 3:12:59 AM GMT+8
2005 年 12 月 10 日 星期六 【晴】
24/11/2005
今日我地搭早機
6點已經出左門口
o係機場上我覺得佢地仲未好返而覺得好煩
o係飛機上....shit....
我諗起903芝see菇be講既一句說話...「搭飛機最怕播放你睇過既戲.....」
=.=......《阿嫂》
機上有個醉酒婆o係我附近..
真係有d驚佢會突然搵人黎打...=.=
去馬來西亞轉機到medan.....到達medan後已經聞到一陣印尼既味道
一出機場,大哥同朋友銘雄已經黎左
then就先車我地去堂哥-福星間牙科診所度
坐左陣....就去大哥屋企
原來有好多人到左....不過今日大哥仲要折返幾次去接機
大哥間屋好大
夜晚我數過了....有三十幾人o係門口準備分4架車去食飯....=.="
好嘈....不過呢d嘈我又唔怕..
因為.....係開心的嘈......o係香港絕對唔會感受到
第一次o係印尼打邊爐 =.="
d方式.....有d怪...我覺得似一品鍋
我地根本唔駛郁 =.=
食完之後,我地返大哥度訓
我地上面層分開男一間、女一間
一間房有一個半課室咁大,我地連埋打地鋪
我地間房訓左10個女人....=.=
..................真係唔駛訓....
因為一堆女人相遇.....十個壚
仲要被搶被....成2點幾我都訓唔到
頂....前日晚我已經夜訓趕功課 =.=
25/11/2005
一早起身
跟左大哥架車,同埋福霖、福美姐去買早餐
順道去接埋整完頭既益忠同埋二哥個仔....唔記得益咩.........
我一見到益忠覺得佢.....做咩整到成個juno咁...=.=
then我地去左plaza食早點先買返去俾佢地
我估我地去左兩粒鐘......=.=
仲俾大嫂問我地係唔係去左新加坡買早餐返黎...ha
晏晝都出左去跟幾個堂姐去plaza shopping....好痛苦呀....
一架8人既車......迫左14個大大小小既屁股...
最...無奈既係.......3歲既益希竟然..........放屁
下晝我地就開始準備所有人搬去酒店準備聽日結婚既野
一整就整到夜晚
夜晚我地訂左兩箱飯盒....=.=
我最唔慣既係......我已經叫唔辣既野....都好辣...=.="
夜晚齊人了
侄女益萍、妙麗、妙麗男友、仲有5個來自馬來西亞既朋友、同埋一個大學老師黎左
佢地好好,專登黎印尼參加婚宴,之後順便玩玩
出到酒店已經係11點幾....=.=
我地book左4間套房
好大...我覺得似屋企多d...因為係有kitchen既=.=
頂...分埋房都已經成點幾
每兩家人一間房....
聽日一早7:30開茶會....shit....又唔夠訓啦
26/11/2005
一早5點起身 =.=
去set頭既女人們......4點已經起身了
因為我真係唔想set頭, 寧願訓多陣好過.....=.="
7點開茶會,其實係指....男家黎接新娘
超迫..........原來好大既一間套房....都變左好迫.....
之後去左男家既豪宅......真係極豪...
我覺得自己入左一間酒店既大堂....
因為......屋入面竟然有........一個露天既石春路???
佢地帶我地幾十人入左去佢地間卡拉ok房.........我估計起碼有兩間課室咁大...
個電視係....大過平時我上堂既projector 背景布........
只是屋內既其中一角=.=
之後我地就去花園食野
佢地係請廚師黎煮....整到好似去酒店食buffet
shit....唔記得帶電話
好想影低俾大家睇
唔係好掂....
大家下晝都返酒店休息一下
我就真係要抖抖...因為我知我有點感冒了=.=
而有些女人們就去.....set第二個頭=.=
準備夜晚既婚宴
夜晚既婚宴其實o係我地酒店既對面舉行
但係因為落雨既關係, 我地竟然要渣車過對面...=.=
>>December 25, 2005 at 11:58:12 AM GMT+8
|
![]()
HOROSCOPE---VIRGO
「要求自己活得別人好,
是沉重的心理負擔,
因為你必須時刻與人比較。
你的快樂從比較得來,
而非來自真實生活的滿足。
比上不足,比下有餘,
這種安分的滿足也非真正的好。
要比較,就要求今天活得比昨天好吧!」
--------阿寬,摘自《明報》
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
HAppy New Year!
>>February 16, 2007 at 1:49:01 AM GMT+8
Happy new year!!
>>January 1, 2007 at 8:05:55 AM GMT+8
Merry Christmas!
>>December 25, 2006 at 1:48:16 AM GMT+8
我還以為你忘記啦, 害我不知多傷
>>October 15, 2006 at 9:34:26 AM GMT+8
..生日快樂!!!!!!
<br
>>September 16, 2006 at 3:51:59 PM GMT+8
HAPPY BIRTHDAY!!
>>September 16, 2006 at 1:55:47 PM GMT+8
之前我用既msn 請你del 佢
>>June 6, 2006 at 12:21:31 AM GMT+8
I like Cheese焗扇貝
>>May 17, 2006 at 4:42:09 AM GMT+8
=0=
<br>
<br>...
>>May 14, 2006 at 10:16:25 AM GMT+8
Shan Shan, I mis
>>May 9, 2006 at 12:43:36 AM GMT+8
^^
<br>寫左出黎發洩左d情
>>April 16, 2006 at 4:02:37 AM GMT+8
恭喜你!
<br>
<br>俾
>>February 5, 2006 at 9:30:20 AM GMT+8
HAPPY NEW YEAR!!
>>January 27, 2006 at 9:57:21 PM GMT+8
<br>...你啊~傻瓜黎架.
>>January 12, 2006 at 3:16:04 PM GMT+8
無論發生咩事, 你都要記住我和c
>>December 11, 2005 at 8:34:34 AM GMT+8
Our eyes are pla
>>December 9, 2005 at 3:03:34 PM GMT+8
U hv copied my c
>>November 7, 2005 at 12:36:03 PM GMT+8
雖然唔知你咩事,不過都希望你開開
>>November 7, 2005 at 10:47:31 AM GMT+8
^^
<br>i think i
>>November 4, 2005 at 8:39:16 AM GMT+8
多謝你張咭!!!!!
>>October 14, 2005 at 5:30:27 AM GMT+8
<br>凡事要看開一點,別太悲
>>October 9, 2005 at 1:27:07 AM GMT+8
我借你個心測玩呀^^
>>September 27, 2005 at 10:51:41 AM GMT+8
have you seen my
>>September 24, 2005 at 1:32:37 PM GMT+8
sorry!
<br>生日冇同你
>>September 22, 2005 at 7:50:56 AM GMT+8
stupid shan~~~~~
>>September 17, 2005 at 12:00:35 AM GMT+8
生日快樂.中秋節快樂
>>September 16, 2005 at 8:36:14 PM GMT+8
傻婆:
<br>HAPPY BI
>>September 16, 2005 at 10:50:54 AM GMT+8
哈哈..
<br>唔好玩啦~我同
>>September 15, 2005 at 10:47:12 PM GMT+8
吼\ˍ/
<br>我save左你
>>September 13, 2005 at 11:55:00 AM GMT+8
咁橋??!
<br>我記得果條友
>>September 12, 2005 at 3:18:00 PM GMT+8
豬頭>o<v
>>September 12, 2005 at 2:28:31 PM GMT+8
咩男人黎架? 咁x 煩既?
<b
>>September 6, 2005 at 12:12:16 PM GMT+8
你没事吧!!
<b
>>September 6, 2005 at 6:34:01 AM GMT+8
唔該晒呀...
<br>好令呀衣
>>September 5, 2005 at 4:12:14 PM GMT+8
shan
<br>我預計11月返
>>August 29, 2005 at 3:59:55 AM GMT+8
好喜歡你寫既30問, 所以我又去
>>August 20, 2005 at 3:43:07 AM GMT+8
shan你睇下~~~
<br>連
>>August 14, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
你們两個吃了六樣&
>>August 13, 2005 at 10:46:21 AM GMT+8
shan~
<br>
<br>你
>>August 3, 2005 at 12:01:23 AM GMT+8
肥美肥美肥美....
<br>肥
>>July 8, 2005 at 1:49:22 AM GMT+8
傻婆!傻婆!傻婆!
<br>謝謝
>>July 3, 2005 at 11:07:32 AM GMT+8
哎呀~拿多個俾我嘛~~~
<br
>>June 15, 2005 at 12:12:19 AM GMT+8
一直都想問下你
<br>你同b哥
>>May 31, 2005 at 12:19:28 PM GMT+8
唔好再唔開心喇...
<br>既
>>May 24, 2005 at 2:47:41 AM GMT+8
...D咩細路黎架~簡直影響市容
>>May 10, 2005 at 6:33:49 AM GMT+8
黎~乖~開心番^^
<br>ch
>>April 28, 2005 at 9:46:50 AM GMT+8
嘩~一黎就俾你張相赫親> <
<
>>April 22, 2005 at 9:32:42 PM GMT+8
Shan你的相冊網址多少
>>April 18, 2005 at 9:14:51 AM GMT+8
嘩~好耐都無見過macleod啦
>>April 17, 2005 at 3:23:03 AM GMT+8
>__<
<br>
<br>謝謝
>>April 13, 2005 at 12:47:26 PM GMT+8
|
|