寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2007 年 4 月 25 日 星期三 【晴】

宜家做到死下死下,我畢業之後,盡可能都唔會搵會計黎做
因為真係人都癲

最近都日日如是
平日返工返學,假日拍拖

but差不多科科都講晒tips
so要溫書啦
下個月雖然係考試,但係我好開心
可以請兩個week假唔駛返pro backer,for perparing the exam!!!
yeahhh

唔駛返工就開心

終於搵左間傢俱鋪design左個組合櫃
希望盡可能o係 bb出世之前整好、送黎、仲要執好晒d野!!!!

好多書要丟喇..........
因為真係.....要清清d書喇

最好我家姐就準時生啦....如果o係我考試前or考緊試時生..就...........
我忙到pk

>>April 26, 2007 at 7:09:34 AM GMT+8


2007 年 4 月 15 日 星期日 【晴】



我發覺我跟車遊左咁多次葵涌區...
我都唔係太認得路 !! 因為成個區太大...
我只識得少少幾個邨同幾個苑

but我都開始應付到社區幹事既工作...
唉...but5月底我負責既葵興區有樓要改選....第一次做...唔知到時點

上幾次都有去聽其他tco負責既區既業主大會
人生百態,表露無遺

就算宜家個個week總有一兩晚去做既改選
都可以睇到好多人既性格、態度

好多街坊都唔係好態度架喇
總覺得拍你門既都係黎呃人 =.="
頂...我地黎幫你住既樓setup個委員會/法團架...=.="

anyway, 當我幾十個之一遇到一個好禮貌的街坊
我已經好開心同好滿足

因為...真係好難得有人明白我地都唔係咁好做
不過,我都開始同其他tco一樣,習慣地應付唔同類型既人
but,我覺得自己好彩地未遇到一d好有問題既人....touchwood~!
因為聽佢地講,佢地真係乜人都遇過...=.="

除左梁譏員外,又多一個我欣賞既黃議員喇 !!
因為佢地都係...睇得出佢地好落力幫市民做野 !!

>>April 15, 2007 at 4:27:46 PM GMT+8


2007 年 4 月 15 日 星期日 【晴】



就黎5月考試喇

一方面開始覺得越黎越有壓力
另一方面又覺得考完試就放假好開心
因為放完假就year 4!!!

仲有希望可以暑假時同ben去玩
又希望考完試就plan一plan呢個summer

又要plan下年究竟考唔考普通話水平試??
好想多張紙...
但又怕應付不了...
點算好?

>>April 15, 2007 at 4:18:34 PM GMT+8


2007 年 4 月 15 日 星期日 【晴】

cathy au yeung呀~~~

你最近點呀??
好耐冇收到你消息呀!!
好掛住你!!

唔該, send個email或者留個言都好呀!!

shan

>>April 15, 2007 at 4:09:20 PM GMT+8


2007 年 4 月 15 日 星期日 【晴】

今日mak去in馬術義工呀...................~~~
希望下一輪我有得in啦....

因為聽佢講完,我覺得個interview都好似幾好玩
有d似in ....crew咁, haha

but如果更加更加好的話,我更希望可以去北京做義工
我為此目標而儲錢 !!

>>April 15, 2007 at 4:08:20 PM GMT+8


2007 年 3 月 28 日 星期三 【晴】

好耐冇打呢度...

生活都係咁
返學、返工、返工、返工、返學、返學、休息 <----每個week既循環

原本我真係有d想去上海交流團,
but o個段時間應該係咁岩我家姐差不多生...so.....下年吧!!

最近我估斌開始明白做group project既麻煩
因為佢最近返學都忙於份project、不同意見、不同想法
我諗group project就係要學習點去合作、點去完成一份成果
加油呀!!

我發覺斌好白痴
因為佢剪頭髮都要我陪佢 =.="
又唔俾我o係佢剪緊頭髮時自己一個人行下......=.="
so唯有坐o係佢隔離, 睇雜誌等佢...=.="
傻佬....驚人地溶左你咩=.=

返學又好多野做
唉....dr kwan, 我真係怕左你

我要溫書呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

>>March 29, 2007 at 3:42:07 AM GMT+8


2007 年 3 月 8 日 星期四 【晴】

好感動
琴日終於用左三日既工作時間
入晒一間餐廳整年、平均每個月3百幾張既單.....即係total...幾千張單...
入完o個一刻,老闆問我︰「係唔係好有成功感呢?」
「......冇,呢一刻只有疲倦感!!」

ha,其實成功感當然有...but下個week又黎入第三間既book keeping...
ohmygod......

anyway, 今日有一刻好爽,因為老闆娘見到我伸展筋骨時....佢幫我按摩左幾下~!!!!
好爽~!

>>March 9, 2007 at 3:51:28 AM GMT+8


2007 年 3 月 3 日 星期六 【晴】

今日終於真真正正有一日假...

好多好多野想記低
因為新年今日都已經元宵了

新年前既情人節,簡簡單單的過,去雲吞鋪食魚面~ 因為食咩都貴,不如求其食d好味既野!
我收了一部情侶電話,我本來都須喜歡自己的電話,
因為我將本來的電話俾左爸爸用lu,
因為佢總愛研究我本來的電話,佢like用黎影相 =.="

新年,好忙
因為新年前都要返工,
so準備過年既工作都匆匆忙忙咁準備。

年初一,好熱,去左屯門,
有得玩bb,so happy!!
4個月,成尊佛咁,好黏人,好肥、好得意。

初二,家姐、姐夫同埋姐夫屋企人黎食開年飯
but由於姐夫由年28發燒到年初二都未退燒,
因為我提議我陪佢去睇急症,
因為家姐又大住個肚,其餘個個都係長輩,當然我係陪診既最佳人選
等急症都等左兩個幾鐘,流感好恐怖。
so....我個開年飯最後係好夜先一個人返黎屋企自己食...佢地既剩送 =.=
haha,唔緊要,so我真係想祝大家都健健康康!!!
好重要!!

初三,斌黎飲茶,then上黎睇我d魚
then就我去斌家。
ryan又係病病地,3個月既bb,更加要健健康康呀!!

初四,11點返灣仔開工呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我公司太勤力了........=.="
一返到去,我都係對住盤數入入入.....

之後既日子都係返工、返工、返學....
今個sem對我黎講一定要好好既time management!
因為好多時我都覺得時間唔夠用~!!!
休息既時間好少好少

岩岩27號好開心,我特意向公司請了一整日假
早上去同環保署既同事食飯,
初初只係打算同幾個最熟既同事食飯,
因為我唔想好似特登上office逗利是,好似酸,我最怕。

so我先只同佢地食飯,
殊不知........佢地落到黎係成圍人.....=.="
連老闆james都黎埋 =.=
個個都要保持形象 haha

but我好感動....因為覺得同佢地既友情仍然好fd
同埋知道佢地係想黎同我傾傾計而一齊黎飲茶,好開心
仲撞見隔離台,隔離department既老闆,佢過黎話嬲我做咩唔搵佢
=.=...........我都冇上office,點搵佢 =.="
其實係因為我o個時周圍走,同emon周圍行來行去,
so有時比cpu既同事識得還要多其他dept既同事
so令佢地都問我點解我連佢都識 =.="

我最感動係thomas again!!
因為thomas真係好好...佢唔止會同我傾心事
我上次因為唔知揀邊份工好,我都會同佢傾
佢又會為我分析,佢叫我如果係佢,佢都會唔揀環保署既part time,
so我都打左電話去環保署人事部了。
今日我拆左佢俾我既利是,除左....我見到係一封大利是之外,
入面夾左張紙,上面寫左鼓勵既說話.......我見到時...我真係感動得想喊...
因為佢地個個都對我好好。有幾個同事因工事黎唔到,佢地都托人俾利是我..................
jozen同ming姐,仲有kenny都會跑馬拉松,知道佢地預早準備既情況,
我好佩服佢地!!
我好proud of佢地,因為佢地都唔係為左win而準備,而真係為左跑足全程而準備!!
好犀利!!

then同人地飲完茶,我就返民政處,因為要為夜晚既葵涌區春茗而準備,
因為我同fox都要幫手做工作人員
我地同fox要負責佈置、接待既工作
o個晚真係見識左好多葵青區議員同埋好多幢大廈既主席等等
but o個晚d野真係好難食,一來我地冇啖好食
二來的確好難食!!
o個晚...我終於見識了....我負責的葵興區....
某某業主立案法團既主席......即係某某女歌星既嫲嫲....
我只覺得佢一開聲已經好.....惡
果然....其他同事都冇講錯....佢係一個好犀利既女人!!

呢晚好攰好攰.......係好攰好攰......最relax既時候係...返屋企樓下既ok,買了一罐野飲慢慢嘆。




不過o係呢段日子裡...
我覺得斌真係好錫我....
一齊努力。

>>March 4, 2007 at 5:48:09 AM GMT+8


2007 年 2 月 7 日 星期三 【晴】

好攰呀......

shit....岩岩沖完涼一落地.....扇左撻落地...痛死我..
因為我大叫左一聲,屋企個個都拍門問我咩事....>.< !!!

呢個week好攰好攰
因為除左1,5,6要返學之外
2,3,4 朝九晚六返灣仔會計事務所,夜晚放工後就返民政處去葵涌村做選舉工作
即係...我覺得自己係full time student, 亦都係full time worker

真係有d難頂
冇一日可以好正常地同屋企人一齊食餐飯
要知道...我平時係幾咁痴家...

星期日o個日食錯野
初初以為係同ben去東涌食buffet食錯野,
但係諗諗下應該係再早d既早餐
更加冇理由係星期晚既元氣? 應該唔係啦, 我都冇乜食生野
因為得我一個人有事.....夜晚開始....
到星期一返學o個日都好辛苦....腸胃炎,上上下堂發冷
最後冇上到夜晚o個堂,喇喇琳去睇醫生...
因為我周身軟晒...原來係發緊燒

星期一晚好早,8:30就訓左,因為藥力
星期二黠都撐住返工,因為唔想咁快就請假
同埋我對呢份工既工作幾有興趣
我發覺由鑽石山去銅鑼灣,再行去灣仔道,全程都唔駛1個鐘
交通越黎越快得恐怖

入account既entry,同account既software
打account 同registration既document
我覺得學到好多野
因為老闆娘都好好人,好肯教我野

今日下晝聽reception姐姐講3:00pm 呀特首黎我地幢樓??
難怪下面d呀姐今日咁勤力吸塵、抹玻璃
仲有d保安多到......係平時既幾倍啦
仲要封左一部lift
同埋....有幾個g4

我冇跟佢地落去8卦啦...因為我仲要做野

今日輪到ben病左,佢竟然肯睇醫生!
因為為左有張假紙請病假唔返夜晚學咋

jimmy成日話我係唔係好等錢駛?
因為佢都未搵到工,而我就做緊兩份工
個低b仔做做下engineer,又學人轉做保險,宜家就想轉做投資
好mo liu...都係做埋engineer算吧啦~!
係呀~! 我想儲錢呀
唔想只係ben一個負責
我都想出分力

>>February 8, 2007 at 3:14:50 PM GMT+8


2007 年 1 月 31 日 星期三 【晴】

今日係我第一日返另一份新part time

令我都問下自己︰我呢排係唔係好等錢駛?
因為呢幾晚已經返幹事,宜家多左份會計師事務所既 p-t clerk

but呢份新工第一日俾我感覺都ok
因為做既野我都明
好彩讀過account同埋company law
so都事先知道d文件、accounts同memorandum等等野

唔理喇...我只知我想儲錢
我想投資同埋為我將來既"家"努力~!

>>February 1, 2007 at 2:39:27 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


       HOROSCOPE---VIRGO 「要求自己活得別人好,  是沉重的心理負擔,  因為你必須時刻與人比較。  你的快樂從比較得來,  而非來自真實生活的滿足。  比上不足,比下有餘,  這種安分的滿足也非真正的好。  要比較,就要求今天活得比昨天好吧!」  --------阿寬,摘自《明報》

Neko

廣告

讀者留言

路人留言   |

HAppy New Year!
>>February 16, 2007 at 1:49:01 AM GMT+8

Happy new year!!
>>January 1, 2007 at 8:05:55 AM GMT+8

Merry Christmas!
>>December 25, 2006 at 1:48:16 AM GMT+8

我還以為你忘記啦, 害我不知多傷
>>October 15, 2006 at 9:34:26 AM GMT+8

..生日快樂!!!!!! <br
>>September 16, 2006 at 3:51:59 PM GMT+8

HAPPY BIRTHDAY!!
>>September 16, 2006 at 1:55:47 PM GMT+8

之前我用既msn 請你del 佢
>>June 6, 2006 at 12:21:31 AM GMT+8

I like Cheese焗扇貝
>>May 17, 2006 at 4:42:09 AM GMT+8

=0= <br> <br>...
>>May 14, 2006 at 10:16:25 AM GMT+8

Shan Shan, I mis
>>May 9, 2006 at 12:43:36 AM GMT+8

^^ <br>寫左出黎發洩左d情
>>April 16, 2006 at 4:02:37 AM GMT+8

恭喜你! <br> <br>俾
>>February 5, 2006 at 9:30:20 AM GMT+8

HAPPY NEW YEAR!!
>>January 27, 2006 at 9:57:21 PM GMT+8

<br>...你啊~傻瓜黎架.
>>January 12, 2006 at 3:16:04 PM GMT+8

無論發生咩事, 你都要記住我和c
>>December 11, 2005 at 8:34:34 AM GMT+8

Our eyes are pla
>>December 9, 2005 at 3:03:34 PM GMT+8

U hv copied my c
>>November 7, 2005 at 12:36:03 PM GMT+8

雖然唔知你咩事,不過都希望你開開
>>November 7, 2005 at 10:47:31 AM GMT+8

^^ <br>i think i
>>November 4, 2005 at 8:39:16 AM GMT+8

多謝你張咭!!!!!
>>October 14, 2005 at 5:30:27 AM GMT+8

<br>凡事要看開一點,別太悲
>>October 9, 2005 at 1:27:07 AM GMT+8

我借你個心測玩呀^^
>>September 27, 2005 at 10:51:41 AM GMT+8

have you seen my
>>September 24, 2005 at 1:32:37 PM GMT+8

sorry! <br>生日冇同你
>>September 22, 2005 at 7:50:56 AM GMT+8

stupid shan~~~~~
>>September 17, 2005 at 12:00:35 AM GMT+8

生日快樂.中秋節快樂
>>September 16, 2005 at 8:36:14 PM GMT+8

傻婆: <br>HAPPY BI
>>September 16, 2005 at 10:50:54 AM GMT+8

哈哈.. <br>唔好玩啦~我同
>>September 15, 2005 at 10:47:12 PM GMT+8

吼\ˍ/ <br>我save左你
>>September 13, 2005 at 11:55:00 AM GMT+8

咁橋??! <br>我記得果條友
>>September 12, 2005 at 3:18:00 PM GMT+8

豬頭>o<v
>>September 12, 2005 at 2:28:31 PM GMT+8

咩男人黎架? 咁x 煩既? <b
>>September 6, 2005 at 12:12:16 PM GMT+8

你&#27809;事吧!! <b
>>September 6, 2005 at 6:34:01 AM GMT+8

唔該晒呀... <br>好令呀衣
>>September 5, 2005 at 4:12:14 PM GMT+8

shan <br>我預計11月返
>>August 29, 2005 at 3:59:55 AM GMT+8

好喜歡你寫既30問, 所以我又去
>>August 20, 2005 at 3:43:07 AM GMT+8

shan你睇下~~~ <br>連
>>August 14, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

你們&#20004;個吃了六樣&
>>August 13, 2005 at 10:46:21 AM GMT+8

shan~ <br> <br>你
>>August 3, 2005 at 12:01:23 AM GMT+8

肥美肥美肥美.... <br>肥
>>July 8, 2005 at 1:49:22 AM GMT+8

傻婆!傻婆!傻婆! <br>謝謝
>>July 3, 2005 at 11:07:32 AM GMT+8

哎呀~拿多個俾我嘛~~~ <br
>>June 15, 2005 at 12:12:19 AM GMT+8

一直都想問下你 <br>你同b哥
>>May 31, 2005 at 12:19:28 PM GMT+8

唔好再唔開心喇... <br>既
>>May 24, 2005 at 2:47:41 AM GMT+8

...D咩細路黎架~簡直影響市容
>>May 10, 2005 at 6:33:49 AM GMT+8

黎~乖~開心番^^ <br>ch
>>April 28, 2005 at 9:46:50 AM GMT+8

嘩~一黎就俾你張相赫親> < <
>>April 22, 2005 at 9:32:42 PM GMT+8

Shan你的相冊網址多少
>>April 18, 2005 at 9:14:51 AM GMT+8

嘩~好耐都無見過macleod啦
>>April 17, 2005 at 3:23:03 AM GMT+8

>__< <br> <br>謝謝
>>April 13, 2005 at 12:47:26 PM GMT+8

人氣: 43636

Design & Scripting by ShowHappy.Net