|
2006 年 11 月 26 日 星期日 【晴】
愛似林一峰
歌名:愛似林一峰
歌手:農夫/林一峰
作曲/填詞:DJ Tommy/C 君/6wing
編曲/監製:DJ Tommy
你愛一架飛機 我愛一個杯
你愛我個細佬 我愛你個妹
你應愛李英愛 李英愛愛李英宰
定係愛冇話應該唔應該
林:愛似是陽光空氣?
愛愛有人話真愛係無價
我我我話真愛無得講價
首先要大把身家
再有奶媽管家
車唔止得一架最好有司機楂
事實係事實 愛情係現實
你無車無樓無番狗
做乜要拖我手
女人最忌無品 男人最忌無銀
所以幾百張心意卡比唔上白金o既信用卡
林子祥無呃你 係你自己呃自己
林:鹹魚白菜也好好味
戶口得幾舊水
仲想養埋佢個女
林:叫佢食陽光空氣
愛似是一間屋一張卡
一齊擔一把遮 陽光空氣一架車
愛似是一個人一真搵
一直等o個一個人 一世一齊訓
你愛我 所以你俾左我
我愛你 所以我愛理不理
你愛我 因為我愛你
我愛你 因為佢唔愛我
準新娘 準備紅杏出牆
搶新娘 你點同人搶
人o地送寶馬你就送花
人o地去飲紅酒你就飲茶
所以話我愛你 唔洗理夠唔夠 match
我愛你 係睇你夠唔夠 cash
我愛你 唔介意落雨擔o下遮
最緊要行多兩步你會楂架車
你咪叫我愛你看你有無誠意
你若然愛我咪叫我逼巴士
有心意 但係無生意
你叫我點樣安心鍾意
你最愛傳教 我愛狗仔
你愛睇裙仔 我愛睇衫仔
你愛佢有型格 我愛睇無格
愛要o黎到既時候邊個都冇辦法
>>November 27, 2006 at 3:28:36 AM GMT+8
2006 年 11 月 26 日 星期日 【晴】
05.愛似陳冠希(feat. 陳冠希)
曲:DJ Tommy
詞:C-Kwan+6Wing+陳冠希
Oh~ 叫佢食陽光空氣
Lalalalalala lalala.....wohoho~
我話愛似係陳冠希
Edison:
C-L-O-T!!
其實一直以黎我真係好傻
日日工作嗌生嗌死為左佢去買Dior
佢話你咁先至愛我
唔係名牌就唔好送俾我
唔係Benz就唔好黎接我
冇記者跟又邊個會影我
陳冠希話呢d咁既女有冇搞X錯
但係而家我女友真係一d都唔欏
唔要銀紙唔要Dior
淨係想成日攬住我
有緋聞既事佢唔會信蘋果
佢唔會發火因我時間唔多
愛情阻住用love is all
農夫話愛似我但我覺得愛似我顧住一個
Lalalalalala lalala.....wohoho~
我話愛似係陳冠希
C-Kwan:
問 點至算係愛一個人
又有幾多人問問問
幾多愛情顧問都係明知顧問
問乜問物唧
問世間情是何物
你愛錯一個 唔愛你個一個
點都好錯過愛 愛你個一個
個個都想愛到要生要死
但係同時愛死鏡入面個自己
一間屋一張卡一齊擔一把遮
只要愛你既我遇上愛我既你
愛似是陽光空氣
6Wing:
愛 你冇就期待
愛 你有就求其
對待 對得耐又想分開
分開左先感概
感慨冇幾耐 又再搵愛等愛 人
等個一世一齊訓
哈 定係一晚訓一陣
話說阿劉華話
有你有愛有情有天有地
又要佢似陳冠希
愛情邊有咁完美
佢話愛似阿當同夏娃
你話愛係話之你下話
而家d o靚仔話
愛係未結婚就做爸爸
Lalalalalala lalala.....wohoho~
我話愛似係陳冠希
>>November 27, 2006 at 2:36:44 AM GMT+8
2006 年 11 月 21 日 星期二 【晴】
唔知係唔係讀書都係一種風氣呢?
我以前從來都唔多見到樹仁有咁多學生去library溫書
呢排我去親library/ 溫書時
library既lockers差不多爆滿
想搵個位都幾難
行上到4樓law library, 平時人跡罕至都full左 =0=
今晚岩岩mid term完fi, 聽晚就係it.............poor
***************************************************************************************
琴日去小欖
有個學員係last day
今日佢就可以出返去
睇得出, 佢好開心
佢仲笑住同我講bye bye
希望...佢可以改過自新, 重投生活
同另一個傾計
佢好似好唔開心
成日掛住佢個仔
因為佢個仔唔聽話, 又物質主義
佢同我講到佢好灰
想過死......嚇得我
我就同佢傾左好耐
叫佢樂觀d, 佢係個仔既學習對象
我仲同佢講, 下星期我希望見到佢係有笑容既
願主祝福佢地每一位
>>November 22, 2006 at 3:11:45 PM GMT+8
2006 年 11 月 18 日 星期六 【晴】
今日好舒服既一日
由於最近做野都做到每晚都十二點幾訓,
然後每朝早7點左右起身
so成個人都好攰
可能壓力問題, 夜晚又訓唔著, 日頭擲醒又怕起唔到身做野
so前日六點幾都落床了
wa, so今日訓得幾sweet
因為好難得我訓到十點幾,斌打俾我先醒
因為我約左佢十點半飲茶
殊不知我仲訓緊 =.="
so唯有佢好好人地拎定位等我
then飲完茶
去左沙田行下
今日我同佢既目標都係行book store
同埋去library
其實都幾enjoy今日
因為o係library 同book store時,
我同佢都可以分頭去搵自己想睇既書
然後坐o係附近一齊睇
而我手上既所有野
佢都叫我交晒俾佢拎住/ 袋住
then就back home了
因為佢今晚要去飲
我就返黎做野同埋溫書喇....
黎緊個week係.......日日新鮮, 獲獲金
=0="
>>November 19, 2006 at 9:37:59 AM GMT+8
2006 年 11 月 15 日 星期三 【晴】
噢,bbq因天氣預告星期日有雨,改期…
12月3號.....又要等lu
上天都係要我考晒mid-term先去玩,ok~~~
遵命。
*****************************************************************************************************
我知我最近對自己要求高既同時,
對我身邊既朋友既要求都好似高左....
=.="
係好or唔好?
but有要求就會有壓力....
so.....我要盡量relax...................
*****************************************************************************************************
今年同出年都好似好旺babies
岩岩我堂嫂生完b仔
12月又到ben妹個b仔生
出年年頭呀媽個fd個女又生得 (佢個女大我一年only)
then我堂妹同謝家又有左
christy同我講, 佢表姐又有左
好多藝人又有左or 岩岩生左babies
wa.............好似好熱鬧喎
我最鍾意babies
好野, 將會有好多babies俾我玩
wa.......then再同呀媽傾完
wa.............真係好難決定將來若果有左既我應該開刀生or自然生喎....
原來自然生係咁恐怖?!!!!!!! 聽完我都好耐先訓得著!!!
因為我成日都會幻想個實況..........waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
>0<
>>November 16, 2006 at 3:52:17 PM GMT+8
2006 年 11 月 15 日 星期三 【晴】
豬先生 - 許志安
曲: 藍奕邦 詞: 林若寧 主唱:許志安
雖則天真的蠢豬 我未搏得歡呼讚譽
然而有你愛上我的短處 快樂也許不必富庶
繁盛世界慣了以冷眼 去看我滑稽的際遇
能令你去發笑 也有用處 我用傻事去捐輸
*多麼蠢的蠢豬 個個也來揶揄
高攀不起公主 並沒段段艷遇
悠然面對這悲劇遭遇 齊集給了你當笑話書
多麼蠢的蠢豬 愛上那條人魚
即使爭都爭輸 仍然從未怪罪於天主
自信戀愛運很特殊 明日你前來叫我蠢豬
講愛情暗語*
即使悲觀的烏龜 我亦看出牠的美麗
仍然有你愛我我都矜貴 快樂要先拋開智慧
誰又會似隻蟻去獻世 各有各獨一的慣例
同樣你愛錫我 那有代替 證實人沒有高低
開心多麼簡單 要愛有何疑難
不必苦苦支撐 但願是是但但
誰人自怨說生活艱難 成就似爬完勉強高攀
開心多麼簡單 那怕愛人平凡
A餐B餐C餐 原來無論吃什麼早餐
共你的每日都燦爛 而幸福秘訣太過簡單
於好處著眼
Repeat *
>>November 16, 2006 at 12:51:04 AM GMT+8
2006 年 11 月 14 日 星期二 【晴】
最近壓來又黎了.....
好多野排山倒海既野要做
做邊樣先都係一個問題
最近好煩...
成日都諗同一個問題
有諗過以後都唔理
因為...都唔知為乜
我想要既根本唔係咁
自私
係往往只顧自己而忽略晒身邊所有事物人
只追求有利自己既野
>>November 15, 2006 at 1:08:20 AM GMT+8
2006 年 11 月 6 日 星期一 【晴】
今日終於正式成為「懲教署探訪員」
因為福利官劉sir終於整好個證俾我
好多野做呀.........
好多書要溫呀.........
傻仔斌開始唔再輕視account呢一科
之前我同佢妹都笑佢開頭輕視呢一科
宜家問你死未?!
真係好想自己一個去court聽審
想左好耐, 真係要....再plan plan
**********************************************************************************************
"MP4:乜野系戀愛 (Featuring 張茵)" or " 鄭希怡:提早單身 <----呢兩首歌都幾好聽
>>November 7, 2006 at 6:15:53 AM GMT+8
2006 年 11 月 4 日 星期六 【晴】
阿扁,bye bye啦!!
唔好同大眾講你地買珠寶自己戴係「國家機密」呀?!
咁兜都兜唔到啦~!
************************************************************************************************************************
今日一早起身
同爸去飲茶
then再去hollywood join christy
shit............我一直睇中左對boots,既然又係冇我碼?!!!!
成日都係咁,仲要間間都冇晒?!!!
唔開心囉!!!! 因為我難得睇中~!!!
算數~~~~~~~~~唔強求~~~ (慳返~~~)
then又睇中左件厚dd既長褸,杏色好? or 軍綠色好?
我偏好杏色,but自己本身有件差不多的....
真煩~~~
最後乜都冇買到,真好,
join埋ben去睇死亡筆記2,
em....個結果都ok既, but都係第一集好睇d
我始終like "L"多D
個夜神月.......個樣咁怪............................
WA, 下個WEEK會開始賽跑啦, 好多野要做
要好好manage個 personal time table
要開始開turbo, 因為為左下下個week既"順豐千人bbq"
好期待可以..hahahha 同christy "欣賞" 男性啦
(希望多d靚仔啦, 我會低調地欣賞, 高調地為ben燒野食)
**********************************************************************************************************
我宜家覺得阿扁好想要一本死亡筆記
然後一路望住tv, 見到反對佢既人, 再寫低一個又一個既名
而英九兄係"L",同阿扁大鬥法
阿扁表面上仍然裝無辜
實際上.........奸!!!!
最後,誰勝誰負??????
hahahhahahhahaaaaa
>>November 5, 2006 at 1:35:02 PM GMT+8
2006 年 11 月 3 日 星期五 【晴】
hohoho~~~
今日好滿足
唔駛上ip law, 一個bonus
then下晝返屋企抖下
同francis傾左陣msn,原來佢宜家o係莫斯科,
因為佢要做world cup of sport climbing 既裁判
wa....真好
then去屯門join斌仔
then我地join埋garry、winnie
then再join埋garry d 狗友,total 12人
then我地就去食大閘蟹
今次我地每人兩隻7兩蟹
我唔太食膏既人都覺得幾好食
then我地再叫d小菜
then我地再玩下其中一個bb
then就好full咁回家了
大家咁話,年年都今日
>>November 4, 2006 at 4:49:43 PM GMT+8
|
![]()
HOROSCOPE---VIRGO
「要求自己活得別人好,
是沉重的心理負擔,
因為你必須時刻與人比較。
你的快樂從比較得來,
而非來自真實生活的滿足。
比上不足,比下有餘,
這種安分的滿足也非真正的好。
要比較,就要求今天活得比昨天好吧!」
--------阿寬,摘自《明報》
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
HAppy New Year!
>>February 16, 2007 at 1:49:01 AM GMT+8
Happy new year!!
>>January 1, 2007 at 8:05:55 AM GMT+8
Merry Christmas!
>>December 25, 2006 at 1:48:16 AM GMT+8
我還以為你忘記啦, 害我不知多傷
>>October 15, 2006 at 9:34:26 AM GMT+8
..生日快樂!!!!!!
<br
>>September 16, 2006 at 3:51:59 PM GMT+8
HAPPY BIRTHDAY!!
>>September 16, 2006 at 1:55:47 PM GMT+8
之前我用既msn 請你del 佢
>>June 6, 2006 at 12:21:31 AM GMT+8
I like Cheese焗扇貝
>>May 17, 2006 at 4:42:09 AM GMT+8
=0=
<br>
<br>...
>>May 14, 2006 at 10:16:25 AM GMT+8
Shan Shan, I mis
>>May 9, 2006 at 12:43:36 AM GMT+8
^^
<br>寫左出黎發洩左d情
>>April 16, 2006 at 4:02:37 AM GMT+8
恭喜你!
<br>
<br>俾
>>February 5, 2006 at 9:30:20 AM GMT+8
HAPPY NEW YEAR!!
>>January 27, 2006 at 9:57:21 PM GMT+8
<br>...你啊~傻瓜黎架.
>>January 12, 2006 at 3:16:04 PM GMT+8
無論發生咩事, 你都要記住我和c
>>December 11, 2005 at 8:34:34 AM GMT+8
Our eyes are pla
>>December 9, 2005 at 3:03:34 PM GMT+8
U hv copied my c
>>November 7, 2005 at 12:36:03 PM GMT+8
雖然唔知你咩事,不過都希望你開開
>>November 7, 2005 at 10:47:31 AM GMT+8
^^
<br>i think i
>>November 4, 2005 at 8:39:16 AM GMT+8
多謝你張咭!!!!!
>>October 14, 2005 at 5:30:27 AM GMT+8
<br>凡事要看開一點,別太悲
>>October 9, 2005 at 1:27:07 AM GMT+8
我借你個心測玩呀^^
>>September 27, 2005 at 10:51:41 AM GMT+8
have you seen my
>>September 24, 2005 at 1:32:37 PM GMT+8
sorry!
<br>生日冇同你
>>September 22, 2005 at 7:50:56 AM GMT+8
stupid shan~~~~~
>>September 17, 2005 at 12:00:35 AM GMT+8
生日快樂.中秋節快樂
>>September 16, 2005 at 8:36:14 PM GMT+8
傻婆:
<br>HAPPY BI
>>September 16, 2005 at 10:50:54 AM GMT+8
哈哈..
<br>唔好玩啦~我同
>>September 15, 2005 at 10:47:12 PM GMT+8
吼\ˍ/
<br>我save左你
>>September 13, 2005 at 11:55:00 AM GMT+8
咁橋??!
<br>我記得果條友
>>September 12, 2005 at 3:18:00 PM GMT+8
豬頭>o<v
>>September 12, 2005 at 2:28:31 PM GMT+8
咩男人黎架? 咁x 煩既?
<b
>>September 6, 2005 at 12:12:16 PM GMT+8
你没事吧!!
<b
>>September 6, 2005 at 6:34:01 AM GMT+8
唔該晒呀...
<br>好令呀衣
>>September 5, 2005 at 4:12:14 PM GMT+8
shan
<br>我預計11月返
>>August 29, 2005 at 3:59:55 AM GMT+8
好喜歡你寫既30問, 所以我又去
>>August 20, 2005 at 3:43:07 AM GMT+8
shan你睇下~~~
<br>連
>>August 14, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
你們两個吃了六樣&
>>August 13, 2005 at 10:46:21 AM GMT+8
shan~
<br>
<br>你
>>August 3, 2005 at 12:01:23 AM GMT+8
肥美肥美肥美....
<br>肥
>>July 8, 2005 at 1:49:22 AM GMT+8
傻婆!傻婆!傻婆!
<br>謝謝
>>July 3, 2005 at 11:07:32 AM GMT+8
哎呀~拿多個俾我嘛~~~
<br
>>June 15, 2005 at 12:12:19 AM GMT+8
一直都想問下你
<br>你同b哥
>>May 31, 2005 at 12:19:28 PM GMT+8
唔好再唔開心喇...
<br>既
>>May 24, 2005 at 2:47:41 AM GMT+8
...D咩細路黎架~簡直影響市容
>>May 10, 2005 at 6:33:49 AM GMT+8
黎~乖~開心番^^
<br>ch
>>April 28, 2005 at 9:46:50 AM GMT+8
嘩~一黎就俾你張相赫親> <
<
>>April 22, 2005 at 9:32:42 PM GMT+8
Shan你的相冊網址多少
>>April 18, 2005 at 9:14:51 AM GMT+8
嘩~好耐都無見過macleod啦
>>April 17, 2005 at 3:23:03 AM GMT+8
>__<
<br>
<br>謝謝
>>April 13, 2005 at 12:47:26 PM GMT+8
|
|