寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

餅乾碎牛奶布甸 の 秘密花園

日記

日記主簡介

<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

2007 年 7 月 4 日 星期三 【雨】

今日既心情簡直好似個"股屎"咁,一早獲利後嘔特地回吐!!!
xyz@#$%x#!!!!
係公司又被"雪妮"監生砌生豬肉!
首先本來"主席"單拖入去同"雪妮"傾既,
唔知點樣佢地傾傾下"主席"嗌埋我入房,
點知一發不可收拾既地球戰爭開始,我心入面只係識講死死死...
"主席"又喪失晒理智,"雪妮"又唔聽我地解釋
結果...天就行大雷,地就噴火山
"主席"出左房門之後,"雪妮"嗌左我留底不停噴我
我深感十萬個無辜,佢鬧得我好起勁,咩都鬧一餐,我又再一次強忍淚水
點解又係我既???我真係好好蝦???
岩ga,果個maid講得好岩,係呢間公司唔洗出八成力
出六成咩都夠,even出左120%,佢地都會係多左果20%挑剔你!
完全深感咩叫"徒勞無功"!!!
好想唔做喇!!!有咩動力繼續做丫???
我好想好想捱一年先走,依家...半年都好辛了:><:


>>July 5, 2007 at 3:07:22 PM GMT+8


2007 年 7 月 3 日 星期二 【綿綿細雨】

一個人真正由心開心到出黎係絕對唔會受天氣影響既~
晴天,笑;陰天,笑笑笑;下大大雨,亦會嘻嘻哈哈大笑!
今日心情跟"股屎"一樣,一日內可以大起大落
可以為左小小因素而影響整個"股屎",
不過我唔太明,亦唔太識玩,更加怕輸!
我唔識去隱瞞,唔識去掩飾包裝,更加唔想講大話
直接坦白係好事亦都係缺點...
唔通比"email"講中晒???冇事既~冇事既~
搞下笑姐...哈哈哈哈哈
心~突然的隱隱痛~如空穴來了陣寒風 ~
搞咩鬼鬼鬼鬼鬼鬼鬼野呀)))


>>July 4, 2007 at 3:33:31 PM GMT+8


2007 年 7 月 1 日 星期日 【綿綿細雨】

我就快變成mj痴了...
上次最高峰用左14個鐘 (17:00 ~ 07:00)打左廿八圈~
今次...真係犀飛利~!
用左16個鐘 (00:00 ~ 16:00) 只係打左二十圈咋!!勁慢!!
個個都係自摸lum庄九番十番大怪物!!!
實情個賽程係星期六打左十二小時之後個個各自回家休息十二小時,
到左星期日晚又展開十幾小時既長途賽喇!!
我既成績就係...一勝一負!
明晚仲要睇史力B tim...@﹏@"
快快fu番個”媽屎”先~女人過左一個特別既age~做咩都補唔返了...


>>July 2, 2007 at 2:05:07 PM GMT+8


2007 年 6 月 29 日 星期五 【雨】


我要努力向上 不枉諸君寄望
我要努力向上 要令朋友滿心歡暢
hey 青年人要努力 休悲愴 休悽涼
總之但憑我力量 先要堅定我志向
我若再受挫折 努力但憑力量
心中滿是悲傷 他朝得意樂洋洋
hey 良朋 情長
良朋相勉勵情誼難忘
良朋恩高好比萬丈
周星馳︰「等等先,企好未呀﹖」
劉德華︰「企好啦。」
良朋解我愁懷愁腸
解我憂鬱冇惆悵

哈哈哈哈哈哈哈哈哈..........................


>>June 30, 2007 at 1:35:15 AM GMT+8


2007 年 6 月 28 日 星期四 【雨】

今日返工真係好辛苦~同好忟!
雪妮又執左人地d爛子返黎做做做!
佢"fall"比我做時萬七咁多張單,我做做下又嗌我入房比多幾張我,做做下又嗌我又再比多幾張我......
我應佢慢d佢自己走出黎搵我!最火就係係我台面又拎d又加d!亂 joe joe 咁 .\#/.
佢講野永遠都係冇頭冇尾,要人估佢up乜!!
好在......recreation既同事係我忟之餘令我嘻嘻哈哈姐~*v*
真係一路嘻嘻哈哈一路做雪妮d野,心情都極級唔同!
佢地真係好搞笑好抵死,我成個下午都望住個芒咬爛自己個咀唇咁滯係到忍忍忍忍忍笑......kakkaaaaa...
最開心就係...哈哈哈哈哈哈...
兩日內比唔同人話我係個好女仔!kakakaka哈哈哈哈哈....
仲有...比人話我最多似廿五歲!仲打死都唔信我做左六年野!!kakakaaa呵呵呵呵呵))))))
真係好特別,好耐都未試過咁樣樣~
比著以前我會好開心極興奮,但依家人大了,係會開心,但過後明白有d事係冇可能既就算了...
個個都走,我都好動搖了...一年?我可以做到麻?
冇了佢地,我想我真係日日都會好悶好灰,冇人聽我呻........


>>June 29, 2007 at 3:32:19 PM GMT+8


2007 年 6 月 27 日 星期三 【雨】

唉~出左差做野既上司係都要打電話返黎遙控下屬做野!
一日點可以發生幾次做死人事件架?非"雪妮"一個莫屬啦!

琴日放工時間17:15:
雪妮:阿邊個邊個你同我記底個number同password打去PCCW加啦,係深圳Office架"
雪妮:個extension no.係816 password 係1234
cc:OK...extension no係816, password 係1234
雪妮:丫,唔係唔係,係836,唔係唔係816好似......唔係....都係836
cc:我覆你一次extension係836先真...password係1234....係米
雪妮:係係係,你幫我打去深圳PCCW加啦
cc順便問一句:extension836係邊個同事要加呀?
雪妮:丫~我都唔知喎~等我查查先
cc:o下!?雪妮我再覆你一次,個order我唔落喇,你check左咩名我先再打去加啦
雪妮:好呀好呀
(收線了........)
隔左一分鐘,深圳同事打比我問:你知唔知836係邊個同事呀?
cc:我唔知呀~雪妮話係深圳加number wor.........咁邊個同事申請丫?
深圳同事答:深圳extension no.係冇836 ga wor !!
cc:o下~?!?!?唔係丫話???? zyx@#$%......................
(雙方耐奈下收線了........)

又過左十多分鐘後,又收到個恐怖熱線
雪妮:你同我即刻打張飛捷單上哈爾濱,明早好urgent一定要出架喇
cc:係係係好好好
cc:咦?就咁出飛捷單呀?有冇attachment ar?果時阿輝叫次次出親飛捷都要跟張shipment 既attachment ga wor..........
雪妮:得喇,唔洗喇,等我同阿輝講啦,你記得出飛捷呀
cc:係係係...好好好

今早=.=" 倉同事好焦急打晒鑼咁搵我
倉同事:點解冇attachment張野架?冇果張野飛捷唔肯出wor!!
cc:WAW)))))))))))))))唔係咁大鑊丫麻?出唔到??好Urgent ga wor!!!雪妮又話唔洗既???佢又話會同阿輝講既??
倉同事即時比電話阿輝同我講:雪妮冇同我講wor!!
cc:o下?!唔係丫話,咁..可唔可以叫飛捷出左先,後補呀?
輝哥:試試....
~呼~~~~多謝飛捷既通融!比雪妮玩謝了我!!!xyz@#$%........................

好大壓力來自佢既混亂指令~!!!
做好每一件事我都要問到篤
問少一句就會出事,唔係wor....問左.....都出事!!
唔知呢一年仲有幾多屎貓食呢??

>>June 28, 2007 at 2:59:58 PM GMT+8


2007 年 6 月 25 日 星期一 【綿綿細雨】

做了兩個多月,終於出了問題了
人人都話幫"雪妮"做野係有代溝!我完全明白n中蕉了!
今日第一次受佢一杷,深感極度之委屈,硬食,想哭卻要死忍~
跟本佢成日講野都唔清又唔楚,對d程序又混亂!
仲成鬼日標榜自己係呢間公司做左三四十年野!
今日件事真係好chok氣... :>﹏<:
唔打Lu...太長篇~~~
只可以講,上一手既"八婆"都係因為"雪妮"做事既手法被激走架!!
我可以忍到一年嗎???
好在有人事部n電腦部同我傾傾咋~
如果唔係我個頭真係坐係公司一路路脹大呀!!!

>>June 26, 2007 at 3:53:57 PM GMT+8


2007 年 6 月 24 日 星期日 【綿綿細雨】

屋企樓下個泳池swim得lu~yoyoyo~
我要補返千幾個塘,彌補我十幾年冇真真正正操過水呀 .\#/. 奸爸爹!!!
真係想快d由屋企就咁跳落去游呀~哈哈哈哈哈))))
曬又唔想去游,唔曬時又多小朋友~噢~

依家返工最開心莫過於搞recreation既野lu~*v*~heehee...
原定三十八依家已經去到五十四人一齊去chok墨魚lu!!!
我既計劃就係...如古擺唔到令chok墨魚,我就一定擺個大吉位mj!!!哈哈哈哈哈........

某日,COO搵左我傾大事 (仲係"扮"埋門傾果隻)...
搞到出面門口經過既人都望一望,究竟我係比人照緊肺丫,定係擦緊鞋呢!?
我唔知啊,只係講出自己係呢兩個月入面對公司既observe同埋少少意見咁ja........
COO都好有同感,亦都係佢入黎呢間公司既目的 — 整頓個system!
佢話依家我地係同一條船,叫我一齊幫佢手 ?o? o下!!
我係唔係"up"大左呢???
唉~好老實講,我冇咩心投入呢間公司,只係我既踏腳石架咋~

十五十六,唔去唔c服!點點點點點點點點點點點.........?


>>June 25, 2007 at 2:37:24 PM GMT+8


2007 年 6 月 20 日 星期三 【晴】

~哈~
我竟然竟然忍唔住口自爆左出黎...死啦~死啦~玩旦喇!!
哈哈哈哈...妄想狂想喪想...KAKAKKAKAKKAAKKA.......

今日"釘雲"走黎問我係唔係fresh graduate!!哈哈哈哈哈哈 想笑甩我個咀咩 XDDDDD
佢地又以為我廿二三,哈哈哈哈哈...真係比面喇 XDDDDD
蝦~~~又唔係wor.......................
可能人地估我三十幾,只係想證實下佢地自己有冇估錯呢 ?﹏?" 係喎!

果日同高高高層COO食個便飯
冇啦啦問起我做得O唔OK @.@" 我都唔知點答佢
咦咦鵝鵝咁應佢仲未慣囉~尤其係公司既Culture..........
講到呢一度大家都好有同感咁...
佢就係咁數公司冇SYSTEM.....我又極之舉腳應同...
佢就打蛇隨棍上,問我拍住佢一齊搞好間公司去好唔好@.@" 呀))))))))))))))
我都好想搞好間公司架,但公司有四十年,大多都做到二三十年
二百幾人有一半人都話一直不嬲都係咁做野法,個個都唔願改,又唔合作,我都灰埋~~唉~~

好似自己dept d 手下,完全唔聽我呢個新人講,講一樣駁十樣...
我提出d意見叫佢地做,唔係答我:"我地一直都係咁都冇事wor..." 就係..."我唔識做...."
好啦,果日冇啦啦比阿頭睇到佢地做野,睇完反問我做咩唔令佢地做得更好d
哇)))我即刻解釋..................
換來就係............" 我請新人返黎就係想你bring d new 既idea ...整頓個system....你係佢地supervisor,你要教佢地做野...................................."
簡直係大委屈!明明提出過,佢地唔肯合作唔肯做!唔係我冇想過做得更好架!!

阿頭自己又有問題喎,亂咁批野,明明冇醫生紙都批佢病假!
到到我對佢講冇醫生紙都批既?佢竟答我:"有 appointment card ma......"
o下~?!佢make 左appointment 都可以唔去既姐!!
之後阿頭答我:"係係係,下次唔好批佢喇.........." o下?!?!?!

最有問題我對佢講阿A連放兩日喎?(一日補假一日預知病假) 有冇問題呀?
答:冇問題,批左!
好啦,到到阿B連放兩日走黎問我仲咩批比佢放兩日!!
O 下???有一日係紅日黎架喎???
補邊日假係你自己批架喎!!唔係我定比佢地架喎!!
佢就講....呢d野下次你要提我架~~~~
o下???唔係丫話???提左你又嗌冇問題,冇提你,又話唔提你
跟住呢個"雪妮"做野真係辛苦死!!
快快過一年走人喇~~~~~~~~~痴線公司!!!!!~~~~~


>>June 20, 2007 at 5:02:35 PM GMT+8


2007 年 6 月 19 日 星期二 【晴】

今天天氣呵呵呵~一直期待既睇龍舟賽~*v*
一早八點幾就已經被樓下既龍舟健兒嘈醒了~
咚!咚!咚!!啊!!啊!!!啊!!!!
即刻爬落床拎相機影啦...

個心好期待快d落去睇拉闊啦!!
搞到十一點幾先落去,比心目中少人,比心目中少左d刺激同震撼 tim~
求其睇左兩三場走人lu~~~~~
之後貢左去megobox睇戲...
o~假期完了~明天返工lu~o~


>>June 19, 2007 at 4:40:44 PM GMT+8


<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8

你家人冇事嗎??? 有點&#25
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8

你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8

你都要加油! <br> <br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8

快D好番! <br> <br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8

Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8

朋友老四多謝見諒!!! <br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8

最衰冇$, 好希望可以同你&#2
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8

已經轉左場??? <br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8

傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8

What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8

無一個男人是好人. <br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8

Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8

一事冇成?! No la! <b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8

先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8

有空可讀讀這本書 <br> <b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8

Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8

cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8

Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8

本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8

多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8

醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8

對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8

Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8

Yes,True!!! <br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8

究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8

假如不是你心所想就別勉強 <br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8

為什麼又搬?? 搬去邊??? <
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8

不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8

I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8

What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8

拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8

過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8

Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8

你知道為什麼現在朋友不多. <b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8

你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8

"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8

Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8

在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8

係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8

你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8

我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8

有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8

很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8

cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8

俾呢個網址你睇睇 <br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8

小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8

hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8

i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8

OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8

人氣: 77935

Design & Scripting by ShowHappy.Net