|
2007 年 9 月 18 日 星期二 【晴】
呢兩日天氣都好有秋意~
一早起身又涼浸浸~放工時又涼浸浸~
仲有秋意既味道~我好喜歡真係好喜歡~好喜歡秋意好喜歡阿moon~
呢排日日都好累~一達上床即刻昏迷左過去~
個腦依家日日都轉快左轉多左轉深左...真係好辛苦 =(
我主子唔係要一個工作辦事能力高既人
佢只係要一個識得奉承佢,識得擦佢鞋既線人而已
唉~~我真係唔識做人喇)))))
問左我好多次,迫左我好多次..我都唔知點 =(
究竟係我冇主見定係我唔識做而已?!?
每一步都係.....................................
>>September 18, 2007 at 4:23:22 PM GMT+8
2007 年 9 月 15 日 星期六 【暴雨】
琴日朝滿懷開心興奮既心情等待放工衝去白石燒bb豬架馬~
頂!臨收工果秒...........主子又打長途電話黎鬧爆我!
又係話我唔搵佢,又係話我唔同佢溝通!痴孖筋架!!!xzy@#%$& ! ! !
自從星期三開始我每日都keep住send email比佢
一日都有八九個!係佢自己email 爆左!係佢冇時間睇email ja ma!!
加上全個星期佢都出左差一係audit緊一係開緊會一係上緊training!
我果d又唔係d咩急事!我都有行量過幾時應先要搵佢架!
我發覺佢係要全權控制我only!依家對住佢我真係好辛苦....
我依家好恐懼返工...
星期六果日我仲同朱迪一齊夾時間遞信.........不過同佢傾完計之後又令我動搖了...
我想...幸好有R-CLUB既同事聽我呻陪下我,
但依家R-CLUB既人一個個咁走......我都冇心再留係度喇 :><:
一年?我真的不知道自己還能捱下去嗎?!
我已經想像得到當星期二佢回來時,一定會第一時間召我入房噴死我@!!
真係好恐懼返工喇)))))))I'M GETTING CRAZY)))))哇))))))))
琴日收左工同成班R-club去左我一直好想去既白石bbq!
仲第一次燒bb豬tim喎~加上又有我至愛.....扇貝b~
b完回家mj~~
crazy!!!簡直係自己親手捉左隻老鼠入自己米缸!
更加係送羊入虎口!!個癲仔個dull dull入面d籌碼簡直就係一dull 茄子伴蕃茄抄旦!
三家既紫色籌碼係晒佢度囉!一個嬴三家!一個通宵就冇啦啦有千六蚊!
慘左個小朋友了,十六圈冇左千二蚊~真係"鄧"佢肉痛 @﹏@"
heehee尾第十六圈我連"lum"六舖~哈哈哈哈.....
呀))))明天返工喇)))唔想做喇))))
嫁好d!唔屎我做既! 哼.\~/. @ 一於咁話!!
>>September 16, 2007 at 9:05:41 AM GMT+8
2007 年 9 月 10 日 星期一 【晴】
今日終於忍唔住主子既無理取鬧.....
仲係毫不留情,絕不客氣既喪鬧.......
到了下午....屈左成朝....真的忍不住.....哭了出來......
乜野同佢冇溝通,唔講野佢知,原來就係我係公司八唔到野,八唔到是非佢知!!
更發現佢真係好介意上次主席同佢吵大鑊果次
佢一直都好認為我係撐主席!更認為我係R Club既事完全冇對佢講更冇forward我地既email比佢!
痴線架!!!佢跟本唔係請一個助手幫佢!而係請條針返黎比消息比所謂既內幕佢知!
我真係唔識應付佢喇~~
每次面聖我一見佢黑面我就好驚.......驚果種感覺好似小一時見到修女咁......
好煩!!真係好煩!!人事真係好煩!!!
這令我更掛住阿CAT,阿TWO,雀屎,衰人,PK佢地.......
天父啊,我需要您,求你賜我大智慧去應付佢地
更將我同我主子既關係交上,讓天父您幫我去解決.阿們
唉~有時都唔知自己想點.........
我怕.....好驚.....好唔想再操心......我再冇精力去癲喇.......
簡簡單單舒舒服服安安心心現在我有了
我真的唔想去破壞自己既心願..........
最好既證明就係行動,若然行動都係不安的,真的難以叫人安心
>>September 11, 2007 at 4:36:01 PM GMT+8
2007 年 9 月 9 日 星期日 【晴】
放工排巴士時,又撞見小學同學
佢係小二時轉入黎做插班生.小五小六時同佢係老友鬼鬼
記得有次令我好深刻印象同令我好感動既事......發生係小六回校一朝早.....
我同"蚊蝦"打乒乓波...我話我好頸渴.我就叫左佢幫我去書包入面拎個水壺俾我
(由乒乓波台去到集會既地方都要穿洲過省既路程.....)
打打下風紀話差唔多夠鐘要收台....我同"蚊蝦"撤退......
果一刻見到Christine拎住我水壺狂奔我既方向.......係狂奔呀!!
(小學時,奔跑係修女眼中為大忌!冇人敢.....跑........) 我吃驚地問佢做咩跑呀?
佢答我:就快完又驚我玩到太頸渴所以想快d比水我飲 :><:
小學後唔知做咩鬼冇晒聯絡...小學後成鬼日係街上都遇見佢...
第二年會考時啦,有次係mk啦,"無印"第一次執粒時係海運啦,又有一次係沙田和民啦,
每一次都好想認返佢....但次次都唔知做咩鬼嗌唔出口..............
好似今晚咁,我地排巴士佢企係我身邊咋~不過佢講緊電話...
我打算等佢講完電話就同佢相認啦~點知~佢男友來了,又雞啄唔斷...又錯過了
話時話,我個個小學同學都係眼大大有氣質又聰明又硬淨既純品令女~
Winnie 啦~ Christine啦~ Share啦~ 蚊蝦啦~ 仲有好多............
所以我永遠都唔認同時下扮cute化行晒妝爹聲爹氣既o靚妹為令女!
~唉~大公司真係煩~乜鬼公司政治我真係唔識分又唔想知!公司三文治我就知!
別人既眉頭眼額我都想睇穿,我都想聰明d!
我都想體貼d我都想溫柔d我都想細心d我都想上進d!!!
跟一個早出晚歸為事業拚命奔波無遐理屋企既人?
定係一個係你身邊永遠唔離開你既人?
我真係好怕當我大住個肚要生b時,個老公對我講有個好緊要既會要開or出trip
你生時我都幫唔到咩手,你生完我再黎睇你啦....我唔會接受得到呢d事發生><
冇啦啦發脾氣!!痴線架!!
叻既人有能力既人十居其九都分手離婚收場
原因?大多都認為自己有能力唔需要依靠別人,又或者太多傾慕者而心多
最近屁如既好似ee同e腸?定係mum同廢柴?
個個都話我似eed性格,所以我好怕~~~~~~
>>September 10, 2007 at 4:30:35 PM GMT+8
2007 年 9 月 8 日 星期六 【晴】
激戰完畢!
賽果係主場大大大勝!!!哈哈哈哈))))
住左係呢間屋咁耐,每次mj都必食十三么!
今日我唔食十三么,我只係食左清一色.對對糊,自摸十番再拎埋JACKPOT!!
KAKAKAKAKAAA)))))
嚇震全場!!KAKAKAKAA))))
威力差D震散間屋!!!哈哈哈哈哈)))WE V)))YOYOYO!!!
嚇到個mj老手頹鬼埋~呵呵呵呵~~
由初初唔識打,只係打八番三十二
到之後八番六十四,再到以為係極限既八番一二八,
今日!十番二五六了)))WoW))兩年零八個月既進步!!
>>September 8, 2007 at 7:02:58 PM GMT+8
2007 年 9 月 5 日 星期三 【晴】
整整八月成個腦都實鬼晒!又死鬼左好多好多細胞!
從來返工都預早既我,今個月竟然一共遲了六次 =..="
因為日日都劇頭痛.....日日都不願返工................
今日比自己放肆了四十五分鍾~扣左四十五分鐘大假....HeeHeehehee我有15日假~呵~
今朝個頭好痛好痛,痛到坐係自己個位都wingwing地想暈想暈咁 @﹏@"
可能想得太多了......
新組合既lunch,有副主席 + 文書 + 朱迪...
食完個lunch後成個人輕鬆晒,個頭不痛了
呢兩日開始有秋意lu~快d踢走果個惡屎能登既夏天啦!!
我好鐘意死秋冬日子~秋秋涼涼好c服~凍冰冰時又可以著到脹卜卜wor~*v* We V ~
今晚心情好左好多............希望一直Keep住係咁啦~
分享下先~勁!
http://www.youtube.com/watch?v=Uez27xEeSQU&NR=1
>>September 6, 2007 at 4:01:07 PM GMT+8
2007 年 9 月 5 日 星期三 【微雨】
食過飯回到家後,我就"達"在床上,不消三秒鐘我就迷到依家醒一醒洗面沖涼擦牙.........
我一直一直不容許自己在未沖涼未洗面擦牙下睡左去
因為真的睡得很不舒服~
但我真的被公事及自己闖出黎既禍搞到身心都累透 =(
同事"維奇"今日又對我說,見我一日比日瘦,佢話入得黎做冇人會瘦ga wor......
唉~~~~~~~~~~~~
今晚逛過街一陣子,見到好多好多"香芋"同"士多啤梨"
最恐怖見到一個很似"豆屎"既豆屎人.......
行入"朱古力",見到一件好令既返工恤衫....................
我會選擇一個懂得照顧我,能保護我,能時常給我明燈,能逗我嘻哈大笑,
知道我既心意,了解我,對我百分百坦誠,為我犧牲付出真心愛我的一個.
我很討厭孩子氣發脾氣不懂事物冇禮貌的
>>September 5, 2007 at 6:14:18 PM GMT+8
2007 年 9 月 3 日 星期一 【雨】
自從身邊多左d野後,我也的的確確發現自己既笑容也從此消失了
是因為我要有個痛苦既決擇?還是..........
近日太多太多朋友關心我......關心到我個腦袋真的就快抵受不住要大爆炸了(((((( 呀 )))))))))
有給我意見的;有導向性的;有警告性的;有大教訓我一大餐的.
條件好的 不等如 自己跟他相處得到,學歷思想層面永遠都充滿分歧
跟自己差不多的 不等如 未能給你一生既幸福
今日睇到我眼紅紅
".........一個令我改變的人, 一個令我全情投入一段感情的人, 一個令我覺得終於找到一起生活的人, 原來也會背叛我!
"兩個人之間需要百份百坦誠, 事無大少都知會對方, 閒時亦可以一個致電給予關心, 盡量不去夜街和夜蒲, 令異性不要對自己存在幻想" <-- 以上這些事情, 是你用身體力行來教導我的, 儘管我當時是如何不願意去實行, 如何不願認同這些做法, 如何去反駁這些想法是變態, 到最後只因一個"愛"字改變了一切, 由最初的不願意至現在認為應該要這樣做的, 我下了很大的決心, 一個由細到大都不會去完全信任別人的自己, 至現在完全信任一個人, 改變中要有很大的決心才能實現, 真的做到了; 結果郤是決心越大, 受傷越深!......"
心痛係因為我亦受過如此深深深既傷害痛苦......
當時我都以為自己好幸福....還高呼"我已找到了".......結果......
我崩潰,嚴重崩潰;我當時既體重只有88磅!
我真的不想再重蹈覆切了............
>>September 4, 2007 at 3:16:17 PM GMT+8
2007 年 9 月 2 日 星期日 【晴】
我自己買左一堆橙食,都冇mummy揀果d咁好既?!
好想有mummy係身邊幫我揀~幫我做好決定~又做我呢個嚕蘇王既聆聽者 :>﹏<:
好頭痛好頭痛~好煩腦好煩腦!
*******************
何CC -- 如無意外
航程尚有幾多千百里
雲層上平靜得出奇 無聊令人回想起
其時其實我 不想失去了你
然而當時 我未能甘於 只擁有你
若是沒有這意外也許經已快樂地
重回平淡家中等你
計劃明年的婚禮 照舊或延期
其實本應這套戲
能幸福的演到尾 但我好奇
想試試企頒獎台 被讚美
原來就算 終於打了勝仗
無人在前面的機場 迎來閘門來分享
明明能共你 熱戀中收場
然而當時 有別人專機 催促我上
搭上了客機 竟然從未降落
高空裏 無辦法可以 回去了
你似是風景 縮到最細 消失了
無奈在這刻 你才重要
若是沒有這意外也許經已快樂地
重回平淡家中等你
聽著懷中的心跳 讚造物神奇
其實本應這套戲 能幸福的演到尾
但我好奇 想到處看到處飛
若是沒有這意外也許經已快樂地
重回平淡家中等你
決定孩子應該叫約翰或瑪姬
還是當初揀了你
如沒意外到分手結尾 我退出才合理
**********************
>>September 3, 2007 at 3:45:50 PM GMT+8
2007 年 9 月 1 日 星期六 【雨】
今日個天都幾應棍.....個人已經唔開心...仲要落埋雨....
今朝仲打算應"飯橙頭"既約一齊返教會....
可惜我雙眼腫得好利害.....眼袋眼圈.....超級恐怖......
全日都過得好辛苦~整日都dododo~
琴晚發左個夢~係迪士尼發生...
可能近排身邊既朋友都太多,而自己又想得太多,而造出呢個夢卦?!?
唉~好想一個人靜下來...
我開始感覺我將會什麼都沒有..........
我在想...我是不是欺騙緊自己?
岩岩同"飯橙頭"傾佢既大婚日...傾得幾開心...
真係萬分萬分之羨慕佢可以行教堂
佢亦請好晒誰證婚,誰祝福,誰訓話,誰主席
她所請既人都係我心中既理想人選~
>>September 2, 2007 at 3:57:00 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|