寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

餅乾碎牛奶布甸 の 秘密花園

日記

日記主簡介

<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

2007 年 11 月 21 日 星期三 【晴】

現在晚晚都入唔到黎打日記,那就襯現在OT時間係公司快快手入黎呻下啦........
很累了
現在既生活很乏味,返工OT放工回家沖涼訓覺起身返工OT放工回家...........
還很懷念半年前返工放工優閒地搭小輪行街街睇新野食飯relax既光境~~~~~
現在既生活緊張乏味黑色很多,太極端了.
近幾個月一直被人話瘦了很多同埋冇一日唔怨冇一日係開心的........
發現.......要肥dd同要笑要開心....本應自然既事,原來對我來說係有多麼既難度
今日同啤梨去左食KFC......食左個葡TAT....
果一刻好掛住馬交既葡TAT....八爪魚沙律......椰汁咖哩雞面........九王抄旦.....芒果布甸......咖哩牛腩......茄汁大蝦.......
我可以一晚爬晒兩大碗飯.....食得飽飽好滿足之後我就會好開心........
今日雷美msn找我.....對我說了我毫不知情既事
我發現......什麼都正在變了........卻只有我在懷愐過去...........
我真的很享往當年我地一行八人既日子.............周圍食食食.....周圍玩玩玩.....去碼頭接B女.......上山頂走左幾公里既山路........嘻嘻哈哈笑到死死下既日子......
冇了.....什麼都在變.........越大越變越差........
我最愛既節日就快到lu~唔知會變成點呢?

>>November 22, 2007 at 10:37:24 AM GMT+8


2007 年 11 月 19 日 星期一 【晴】

作死=.="真的被病魔打敗了!
可能今朝等馬鐵時,就係係月台果一下冷一冷赤親個頭..........
唔係wor........定係d冤屈氣已經谷壞左身子咋?!
係公司自己都冇留意.....原來我一早已經針左兩大杯水飲.....
口唇乾涸到以為自己擦唔夠潤唇膏.....個頭痛到又以為已經成了平常事........
但坐坐下唔對路...發現身周骨痛....鼻興興....集中唔到精神....冇啦啦照一照鏡竟然面紅紅....
再問問A/C媽媽exp.一摸之下......我燒ing......我真的燒ing......@﹏@"
本來想捱到收工先走......可惜我怕準時走唔到又要OT...那就真的辛苦自己了.....
我即刻入房稟告我主子,佢摸一摸都哇一聲之後叫我快d走.......
我很懷疑我係比佢鬧病左!
病的時候總是一個人,感覺多麼多麼的差

講返琴日........又唔爭氣地比主子無理取鬧到哭了出來
因為要交一份annual balance 既list 比死敵HR DEPT.,所以以先入為主咩都唔妥
其實上年既計法幾stupid way同埋唔準確....今次我改左少少野再同主子解釋
卻比佢鬧到狗血淋頭.....佢完全唔明我果套....我真的真心問佢果一套點解啦
可能我真的太蠢加上理解力又太低,問左佢三次我都唔明
佢發火,仲係食左人果隻,佢唔教我了
果一刻我好想喊....佢都知我冇exp..又唔耐心dd教我....只係一味鬧我.....我可以點?!
我用2 + 4 方法計出 = 6 ,佢卻用0.5 + 0.5 + 0.3 +0.2 + 0.5 + 1 + 2 + 1 = 6 既方法去計出答案
佢就一路鬧咩叫 2 ? 咩叫 4 ? 係鬧唔係商討唔係問!一路話我錯錯錯
到左下午佢先明白我果條easy way....佢冇讚我自己想得好而係靜俏俏用左我個套
如果我做錯事比人鬧,我心甘命抵
問題依家只係唔合佢心意吧了!!!感覺極冤屈!!!


>>November 20, 2007 at 10:01:04 AM GMT+8


2007 年 11 月 17 日 星期六 【陰】

琴日好天到不得了.........真係陽光譜照,風和日麗,藍天白雲.
非常之適合去郊遊......屁如去下白泥影相相,去下南丫島食扇貝
再唔係就北上骨骨sorfu下,又或者去下馬交relax下...
不過......我心情卻非常之極差,整日心情都"藝"住"藝"住,好辛苦
不停大大啖吸氣呼氣.......
拎左屋友個磅玩下~哇))))個個都哇))))
我真的消瘦了許許許許多......... =( 比七月時喪減了四五磅!
現在已回復纎腰,26 27 吋既褲頭完全唔岩著了
雙下巴既包包面永別lu~瓜子面又再重現
什麼都唔想做,只想躲在家躲到房裡躲到床上

呢兩晚都抽筋腳...
第一晚痛醒了,從前我真的唔識對付抽筋腳,只會抱住隻腳嗌痛,現在學懂了
卻痛到拉唔直 :T﹏T:
琴晚......成晚醒.....因為成日想抽想抽......好辛苦.......我都好想去骨骨啊 =(
~唉~~~~
不見一日如隔三秋~不想獨立,想有依賴
每個電話我都唔想miss....因為我知道打來不易........
信心真的有用ma?!愛是恆久忍耐...........
想起明天返工九萬幾樣事都話急住做,我就心煩氣燥了


>>November 18, 2007 at 6:26:01 AM GMT+8


2007 年 11 月 16 日 星期五 【晴】

呢幾日又入唔到黎lu~晚晚好想打卻 LOGIN不到~
唯有依家不停試....試到入到黎為止啦!
又可能天父唔想我記下d唔開心既事呢...........

14/11 星期三
同左兩個同事去YMCA睇場,睇完場去左食餐豐富飽足既慰勞宴~
哈哈哈哈~全程都好開心哈哈哈哈笑不停 XD XD 三個低b婆!
食完又一齊行街街,最搞笑阿KIT妹咩衫褲鞋襪都睇一大爛餐,而朱迪只係對柴米油鹽零食有興趣
而我....ahhaahaaaa.....有多餘$既話我兩樣都有興趣囉~
雖然果晚我好累又作病,但嘻嘻哈哈完心情都舒服好多了

15/11星期四
想死想喊百般無奈勁委屈既一天.
由朝早開始比主子癲喪發狂無理取鬧直到OT!
再加上抄豆屎,簡直係崩潰頭痛
唔想講當日發生既所有所有事了.......................心灰..................

16/11 星期五
公司好多野做,我真的做不到一眼關七,三頭六擘,七手八腳,八面玲瓏
我又消瘦了訐許許許多...........
呢排心情好"藝"悶~感到down down地~唔知點解有種孤獨感好強
好果我只得三十歲命,咁.....依家我係米叫晚年呀?!
琴晚收到飯橙頭email.....叫我地係佢簽紙果一刻唱<我信愛是恆久>.
聽到我好大感慨.....唉.......我依家聽都想喊,更何況當日佢結婚時我又豈能忍住我既眼淚呢?!
**********************************************************************************


http://www62.tok2.com/home/hk2002001/everlastlove.mp3l

常聽說世界愛沒長久,哪裡會有愛無盡頭?
塵俗的愛只在乎曾擁有,一刻燦爛便要走!

而我卻確信愛是恆久,碰到了你已無別求;
無從解釋、不可說明的愛,千秋過後仍長存不朽!!

明日幻變天地無法猜得透,也許風雨盡蓋掩滿天星宿;
有你在旁將真愛盡傾流,寒夜漆黑一片也未去擔憂!

長路就算多漫長似沒盡頭,你總緊靠著我、輕挽我的手;
那怕歲月一飄去未可留,能找到真愛已足夠!
******************************************************************************


>>November 17, 2007 at 1:36:08 PM GMT+8


2007 年 11 月 11 日 星期日 【晴】

頂丫!幫襯左"叻威雞他"咁鬼死耐!大大話do有七八年!做埋vip!
都上唔到網!!擺明蝦我jur~~
兩日喇!!命根黎ga lar :T﹏T: woo~~woo~~~

星期六果日好開心啊~TI1106/1 十年第一次聚會!
去左我都係第一次去既菲律賓會bbq~我至愛的bbq呢~~yo~
連我地既Tutor A.CHUNG都出席左~heehee佢仲記得我名~
好開心,整晚都嘻嘻哈哈笑笑笑笑笑不停!
有死仔包阿齊係度!一定冇悶場!!!
最最最最最好笑莫過於"趴地熊"既壓軸出場~哈哈哈哈哈 XD XD
全場萬九分立時起哄!!WE V WE V)))XD XD XD
細左三個碼之餘仲加埋林海峰當時隻CD的士夠格髮型!WAWKakakakka
全班死仔個個即刻四散仆去拎相機,摷手提,為求拍到第一手非疑所思既新聞!!
真的笑死lee個老娘個咀了!!!

大家有傾有講有說有笑,一d都冇悶場
原定計劃十時走人既我,都打消了這掃興既念頭了........
最幸福都係阿pat~嫁左過日本飛機司*v*~做幸福少奶奶~
咩都唔洗做,季季去旅行,冇聊到要學插花學造公仔衫玩=.="
~天呀~我都話我身邊既朋友係最幸福~唔通我過晒我既幸福比我身邊既人??!?
本來走時想同阿pat一齊搭火車走人
不過佢堅持想搭巴士,而眾人起哄下,我都心驚膽跳下跟左takfu車!
係電...單...車....@﹏@”
第四次坐電單車,仍然被之前抄車既陰影阻住...
一lup頭盔果一刻心跳心跳好緊張好緊張~不停大大啖深呼吸~
仲係第一次坐咁長途~由尖沙咀返mos呀!!
一出公主道~哇))))再上窩打老道))WAWWAW))))一出獅山既高速公路WAW)))))
D風吹埋黎凍冰冰~雖然已經lup左takfu件大碼風褸~
太緊張既關係全程好似透唔到氣~不停問,幾多米呀依家?依家又幾多米呀??
感恩~有平安既腳步~

多謝阿詩送左張好令好令暖lup lup 軟lum lum 既鴨仔被比我做入伙尿壺呀~
好令好令好令好鬼死中2啊))*v*


>>November 12, 2007 at 4:56:36 AM GMT+8


2007 年 11 月 4 日 星期日 【微冷】

個日記冇左幾日,嚇足我幾日
其實lee度都已經唔係第一次死,為何我還是每次都嚇一大餐飽呢?!
依家講返之前既心情都唔同晒mode了,唯有盡寫啦~
heheheee….太心急想打喇,用少少公司時間打左dd先~heehee...

02.11.2007 星期五
一直都渴望有件脹卜卜背心,一直都買唔到
果日係公司附近商場見到有~WaW~350個大洋仲係o靚妹貸色
個Sales仲講:”係呀,返左幾日已經賣左廿幾件了”……=.= o下~
我即時mok都mok唔切…..幾日廿幾件!放棄!
第二日係沙田見到~WoW~750個大洋冇牌子的!十五十六了~
到左星期五,係公司上網摷衫啦~WAAA~$149 NorthFace!
放工即刻標去TST睇啦~忽*.*凸
我上網睇果個係美金!依家係$1040!個心沉鬼晒~
算~好在冇我side屎!都叫冇咁dum心!.\~/. @

03.11.2007 星期六
公司bbq~又係去左白石燒bb豬
忙足一日~叫左阿c去一齊玩~點之……阿c好似好慘做左跟得妹仔咁
有咁好既好朋友,真係係邊求?~天父比既都係!

04.11.2007 星期日
去左開兄弟姊妹會!真係好開心萬分之雀躍!
好耐冇見既朋友集齊晒濟濟一堂,尤其洪+胃!
中學同學由中一識到依家,當時大家都一致”飯橙頭”先!依家真係左~
十年前大家仲會考,十年後既今日要結婚了~哈哈哈~真係又開心又感動!
一班冇經驗既姊妹 + 一個成日都烏sir sir 既新娘 = 一團糟~
hhehehhahahahaa……. 開開心心食左個Tea 喇~
之後返左河畔執拾~眼見一堆堆煙頭,個心真的很震撼
吉屋一間了,回想當時萬分雀躍入黎,依家空洞洞咁走……..
再返到”豪宅”…..不停執執執執執執……很累~~~


>>November 5, 2007 at 9:05:52 AM GMT+8


2007 年 10 月 31 日 星期三 【颳風】

琴日放工去左打羽毛球~waw))
係咁比HR人 "fit"死我!明明同team都係咁 "fit"我!都唔識打既佢 .\~/.
完場後.....右手"冤"晒~~~

wah)))今朝返工都冇凍得咁鬼死誇張架!
食完個LUNCH之麻~成個冬天咁既衰款......超級呼呼大風~~~
放工仲離譜!做完個FACIAL返C+居~哇~等巴士果下凍到心震架x﹏x"
雙手赤赤凍~個心不停震震震~好辛苦先"at"到回家....
突然想起零五零六年行過既路.....凍住輸住$咁搭的士走人..........
自從do do 後,好多時都一個人,感覺....未慣...........
現在凍了,感覺更強更甚......
今日放工,有一下感覺好似灣仔~突然好掛住灣仔既一事一物.....

今早回到公司,主子又比左樽我至愛酸maymay既蕃茄什菜湯比我飲~
果一刻又係好鬼感動,真的很想攬鬼住佢~
今日輪到audit我地有份幫手既dept...我一手一腳做既,完全一d問題都冇!Y 晒!!
今日Lunch浩浩蕩蕩一行八人去左和民預祝主子生日lunch...
唔知點解果一刻回想當年一行八人四pair人week week一齊出去玩,一齊食野
真係好回味又好享往~一班人好熱鬧好開心好好玩~我就是喜歡這樣..............

今日比好多人話我著得似返自己個age.....
話我之前太成熟....唔襯我之魚又唔係我style.....hahahaaaa好搞笑
~唉~~~~~~~~~~
次次年年一入冬個腦就轉咁多野出黎比我諗既???!


>>November 1, 2007 at 3:41:32 PM GMT+8


2007 年 10 月 28 日 星期日 【晴】

唔夠血又唔夠訓抵抗力又弱既情況下........
結果......頭重重鼻慶慶周身骨痛.....
仲要對住一堆排山倒海既工作............................x﹏x" 簡直打劫左我條老命呀))))
今日既工作真係令我好火滾好燥好炆!
本身已經係各大麻乂煩GM既秘書,今日仲離鬼晒大譜!
明天要audit兩個DEPT 既GM今日先比資料我一個人去做!
頂丫!九萬幾份足足厚過三吋Box file咁厚既Tender ....比我做!WHAT?!問我朝早搞唔搞得成下就同佢對??!!?忽凸!
做做下唔止仲跟倉既單,呢張又話URGENT過單又話要快~人都癲!
做都未做又叫我做大陸既車租....再講講下又話做Job description......咩呀~知唔知邊樣急d呀!老細!
真係好憎d人永遠臨last min先隊野出黎做!真係唔明!明明ISO跟本都唔係咁既!
最慘上星期audit自己dept.....主子分派我做果幾part 完全冇錯冇漏
人地一問即有!人地要睇即有!一搵仲搵到!
而主子同艾美果d要搵一陣既...主子自己一手一腳負責果part仲出左dd問題
點之,今朝面聖,比主子黑口黑面講:"我知你exp.淺,我會比機會你,但果日既audit我真係唔容許有咁既問題發生!我真係好嬲!你一定要check...一定要提我......."
xyz#@$%我跟本都唔知你自己做咩,如果你比我知你做咩我先知要check你d咩架!!
好頭痛啊)))))))))))大爆炸喇)))))BomB))))))
~我依家好覺得.....男朋友會分手;老公會離婚;朋友同家人先係永固!
現在一個人出左黎什麼都要靠自己一手一腳...
今日好病....好想回到家就有香噴噴既煮家飯食...又可以爹下mummy.....同屋企人呻兩句........
現在一個人.....究竟係訓練自立定係更加感到孤獨呢?!
4呎床褥真係好重.....要抬開它打開床底既東西出黎...渾身是汗之魚.....介親手........ =(
流血果一刻....不停同自己講......好在唔係再扭到條腰如果唔係真係痛死都冇人知.......
好!今晚叫做早d訓~明晚再ot過!加油啊!為自己生活加油啊!!!

雪中送炭既感覺真係好感動......多謝我既朋友~

我絕不罕有 往街裡繞過一周 我便化烏有..........


>>October 29, 2007 at 3:27:33 PM GMT+8


2007 年 10 月 28 日 星期日 【晴】

今晚阿moon好搞笑
佢好似一粒白雪雪既湯丸浸係dull芝麻糊入面~
今晚同左個"熟悉既陌生人"去左睇陳eason演唱會~
撞鬼了~唔講都唔知係去左紅館睇...仲以為係會展睇緊拉闊903咋!
可能自己心中既幻想太高啦~結果...
今次真係比65架ja~個台唔令,又冇stage design 睇,lighting更冇,個位唔掂=.="
唯一對我有d睇頭既就係....hehehehee....我既BALLET~王仁曼出品~yoyoyo~
好令啊~我都好想跳埋一份啊~point shoes 呀~我都有對呀~
我想學ballet都係因為對pointshoes ja.....好令~*v*~
佢地d動作令我好多回味~first position...second position....third position....demi plies...grand plies...
上一次又悶.......都係第一次遊樂場最正!!
呢幾次concert最正既係sammi同何cc了!!!

今朝一起身心情都唔太好,幸好一出街到處都係好可愛既小朋友
我整個心情開心晒~
等巴士有個好可愛似三歲既小小男孩不停we暈暈住mull緊係石"博"既爺爺
爺爺唔理佢之後佢又轉戰打緊psp既哥哥.......好搞笑既行為.....
去到餐廳見到個喪luen既b女~好搞笑!
突然果一刻想起mummy,因為mummy小時都係勁luen的
再想想下.....我幾時先會有自己既bb仔bb女呢~~?!?!哈哈哈哈哈.................

唉~仲一心想從今後開始做個勤力既令女
屁如勤d fu 媽屎~買多d令衫~化返個見得人既妝啦~
唉~個死人面又唔爭氣,成鬼日都感敏~魚魚魚~真係side GAS屎=.="

開始要詳細探討怎能留住一顆dododo既心!
又要從頭開始麼?好怕~好懶~
不多疑又會被人欺騙,多疑既時候又可能冇發生喎~
唉~真係搞到人都癲!
不加鹽不加醋~是純真的~是坦誠的~是恆久忍耐的~簡單愛!
全都交托


>>October 28, 2007 at 6:21:43 PM GMT+8


2007 年 10 月 27 日 星期六 【晴】

今日係好奇怪既日子
點解奇怪?皆因唔係朋友結婚就係婆婆生日,仲唔止一個朋友生日添
哭了一整晚.眼腫到好"pau"....眼圈眼袋完全係盡情咁放肆晒出黎見人
今晚阿moon又係高高掛係天上望住我
好多朋友甚至我自己都覺得需要清淨一段時間
到了現在,我既心思仍然很混亂,生活一團糟!討厭!
我真的都討厭自己了!我討厭自己依家咁樣樣!我好唔鐘意...
我鐘意從前既我講兩講就會笑到標眼水
我鐘意從前有很多目標然後一步步完成為止
我鐘意多樣活動郊遊bbq影相旅行游水行街食野搵新地方
我鐘意安穩感到舒服
我鐘意搞埋好多古靈精怪花心思既野去比開心surprise別人
現在既我...只會聽到別人說我苦瓜乾,自私既大衰人
父啊~我既心係米已經比魔鬼插住支旗佔領左喇?
今晚,找不到他,我既心真的萬分之不安
希望阿moon好好的睇住佢
當一個人在谷底無助,什麼事都不如意,什麼都提不起勁既時候,我是真真正正明白的
可幸我身邊有好多小天使幫助我,安慰開解我
但有d人只會收埋自己,這令我更加擔心

>>October 27, 2007 at 4:30:42 PM GMT+8


<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8

你家人冇事嗎??? 有點&#25
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8

你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8

你都要加油! <br> <br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8

快D好番! <br> <br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8

Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8

朋友老四多謝見諒!!! <br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8

最衰冇$, 好希望可以同你&#2
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8

已經轉左場??? <br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8

傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8

What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8

無一個男人是好人. <br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8

Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8

一事冇成?! No la! <b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8

先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8

有空可讀讀這本書 <br> <b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8

Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8

cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8

Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8

本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8

多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8

醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8

對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8

Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8

Yes,True!!! <br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8

究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8

假如不是你心所想就別勉強 <br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8

為什麼又搬?? 搬去邊??? <
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8

不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8

I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8

What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8

拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8

過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8

Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8

你知道為什麼現在朋友不多. <b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8

你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8

"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8

Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8

在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8

係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8

你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8

我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8

有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8

很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8

cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8

俾呢個網址你睇睇 <br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8

小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8

hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8

i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8

OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8

人氣: 77936

Design & Scripting by ShowHappy.Net