|
2007 年 10 月 25 日 星期四 【晴】
呢兩日阿moon好錫我咁出現比我睇
好令~好白好圓好光~好想望實佢~
今日過了很沉重的一day :T﹏T:
一早起來,舊患復發@.@" ...
以為熱熱身冇問題啦,一烏底身擦牙,哇)))
跟住at返入房啦,想坐下抖抖,點知都痛到要就住就住
心想唔係咁大檸樂丫馬?返唔到工呀?!今日audit喎!
仲擔心落唔落到樓梯.....次次有病既時候都係得一個人 =(
好辛苦企左一程鐵馬,終於係金巴上搵到個位了~呼~
一返到公司...打仗,自殺,吊頸,死刑一直到收工
好辛苦好辛苦好辛苦...........超級極頭痛..................
今晚一個人係空洞洞既地方大缺堤起來............
"狼來了 天空的星星退避了 我沒法入睡傷心痛楚
緩緩地淚乾了 昨日的愛亦棄掉 如讓我可重頭 是否可不必再錯..............."
"說過愛你要接受意外
總要挑戰障礙比賽
最怕看見你抱著決心離開
說過要與你赤道看海
更說永遠愛你未變改
等著你 目光未會離開
等你 回我身邊繼續回味
眼裡每種溫馨好滋味 未來只看著你
微笑中班點會皺起 得我始終望穿你
仍然想講 最後一句
我的雙眼裡 尋找到美麗之最...."
"大喝三杯 失控地笑 孩子 終於哭了
空氣的震盪裡 你沒說但心照
某個事情大概 不妙了
因一個人痛哭 哭崩派對舞曲
我也曾像這樣 青春大概相似
總有段情 落入這種 困局
或有一天 當你大了 城府 開始深了
年輕的眼淚流光了 便掛念曾經這樣了
讓你哭泣 哭到倦了 重整 呼吸心跳
哭過吵過鬧過 你為愛做足了
再接下來就要 收拾了..."
>>October 26, 2007 at 4:38:30 PM GMT+8
2007 年 10 月 23 日 星期二 【晴】
C+居移動城堡終於大功告成了.....
真係多謝一眾親朋戚友既流汗賣力....
第一次一個人係咁大屋咁大間房....原來都真係驚驚地.....
一出房門,係空洞洞有迴音既大大廳....擺左張"鄧"就硬係覺得有d野坐左係度咁......@﹏@"
今日返工朝早既流程完全唔多順暢.....
晨早流流係屋入面騰黎騰去….
簡星好似打左個星字型咁,真係痴鬼線=.=”
lee幾日開始好凍了...........
>>October 23, 2007 at 4:46:16 PM GMT+8
2007 年 10 月 19 日 星期五 【晴】
今日開始又一年一度既C家居大遷移lu~
因為原本個搬遷計劃被人一下子大破壞後...
我就非常之燥~但靈機一觸....HEHEHEEHEE...原來我遺忘了.........
我既御用副專業搬屋朋友仔.....佢就係.....燈~燈~燈~鄧!"租底褲"是也~KEROKEROKERO..... XD XD
真係好開心,我一講問題出黎佢就好用心絞盡腦汁咁同我夾時間*v*
佢真係一個肥do do人見人愛既義氣仔女!!
今朝我食食下早餐佢打黎話搵到多一個幫手~哇wow~波仔是也*,*~
因為一個人拆櫃再砌櫃根本係難事,再加上波仔有貨VAN可以慳回幾舊水街車費~~
佢兩條友仔一去到就好專業地mok晒衫咁搬搬抬抬裝裝砌砌~
依家住係村屋地方,今日炸馬,就索到人地既bbq味喇)))
唔制呀)))我既至愛bb燒啊))))
睇黎真係要同前前後後左左右右上上下下既鄰居打好關係,痴bb燒下先得~hhahaaha
哼!唔執輸地今晚去左食韓燒~yoyo~~非常之滿足啊~啦啦啦~
last nite @ Garden Rivera
>>October 19, 2007 at 4:58:16 PM GMT+8
2007 年 10 月 17 日 星期三 【微冷】
<超級無敵激突勁爆痴線的一天!!!>
一早回到公司 (好在仲有一分鐘"針"水時間),就開始我發火的一天
由08:52分開始就趕趕趕趕.....急急急急急....做做做做....
頂個COO大肺丫!唔到"啦屎" 果分鐘都唔叫人做野!
佢地十點開大會,九點九先隊d野出黎叫人做左去開會比佢領功用!
我地三人開行晒TURBO,企足係主子位大半個鐘搞搞搞!
都要搞到十點五先完事!我條傷過既腰骨同埋冇力既雙腳痛到坐唔到>﹏<"
之後一路忙忙忙...TEC...BDD....執ISO..做survey.......搞Tenacy agreement....搞廿幾個大陸既payroll.....做二百人既training list......
仲有超濕碎又煩既adm野....傾PCCW a/c code...追收客既簽名.....數唔晒喇x﹏x
仲要比人"煮"!!!
唔係因為冇左"樽鹽"而"無肉"!就係硬食"雞肉","豬肉"同"狗肉"!!
我已經嘔了再賠了條老命.......死症!
教訓我一個人獨力搵地方搬出去!冇人冇物又冇$~自食其果~
今晚因為一個誤會而同左"朱迪"撐台腳~
~wow~同佢傾左好多心底事,由公事 --> 家事 --> 到自己事咩都傾一餐
哈哈哈好開心!雖然識左唔長既日子,但佢相信我而講秘密,我由心感動到出黎!
由頭傾到尾都冇悶場,仲一傾傾左兩個半鐘
老套d一句,真係一見如故咁~哈哈哈~*v*
估唔到"朱迪"除左年紀一樣之外,好多background大至類同!!hahahahaaa.....
屁如大家都風光過,大家既老豆都係同一行,大家既思想都一致
大家既判斷同分析都好夾~wow~真係想攬鬼住佢啊~~
到左人地餐廳打烊,我地仍然好多野講
本來想送佢搭車,結果太多野講喇....變左佢陪我等巴士=.="
今晚餐"癲拿"就當係慶祝佢"do do do do" <-- mi mi 啦~
感恩,感恩去到新既環境工作都有好既同事係我身邊
感恩比我有幸認識到朱迪啦~啤梨啦~杰妹啦~主席啦~仲有比左支強心針我既主子
由細到大玩d心理測驗,玩到我對事物著重情度係......
第一,友情
第二,家人
第三,事業
第四.愛情
第五,金錢
哈哈哈...好準wor又
>>October 17, 2007 at 4:57:22 PM GMT+8
2007 年 10 月 14 日 星期日 【微冷】
秋涼lu~今朝仲得廿三度ja~
仲以為一件中袖衫就頂得順啦,一落街~呼~*.* 樹起晒雞皮既~?!?
拿拿淋著返件外套...米病啊~冇人照顧自己啊 .\~/.
秋意秋意秋意秋意秋意秋遊秋遊秋遊秋遊秋遊秋遊.....講左去邊呢~^oo^~
尋晚痴左線地失眠
一訓著就發夢,好似冇訓過咁,辛苦死!
死啦,第時仲要早三個字起身添~簡直係日日都挑戰我呀~
又搬家了
真的一年一次嗎?
好凍呀)))尋晚應該係凍到訓唔好
依家坐係度上網都凍!
可能我太念舊.....又可能我太長情.....更加可能係執著...........................
我至愛既冬天黎lu~~yoyoyo)))))
琴日見到婆婆又話我瘦了許許許許許許許許多
唉~每次見面都說我瘦了.........
今次仲加多幾隻字,殘左,問我係唔係掛住玩唔訓覺
我真係冇咁好氣解釋了.....
有一段時有早餐食,lunch吃少少再午睡,晚上有住家飯,再夜dd就係糖水甜品小食咩都有
當然肥女啦~
好!由琴日開始每晚隊舊雪榚落肚谷肥自己先!把幾火!
瘦丫喇!瘦丫喇!我睇下我自己仲瘦唔瘦!哼!
>>October 15, 2007 at 3:35:02 PM GMT+8
2007 年 10 月 12 日 星期五 【暴雨】
又係d外在原因令我情緒病發!實在太多不安喇...
再一次哭起起來...六年了,好像仲未爬得返起身.
淚乾後,雙眼突然刺痛起來,突然想起TAZD話喊得太多會盲,好驚
冇啦啦係度想如果真係冇啦啦盲左我可以做d咩...
太辛苦太多無謂事"蟻"住個心好唔c服
結果去左我好喜歡既地方走走,好想養狗仔陪我玩下啊~
係食晚飯既地方冇啦啦播起我最鐘意既經典老歌....真係唔知點解好鐘意呢首歌
說起都已經係五歲時候聽既歌了...
果一刻又好想大缺提一返...日本版 - 恋におちて~Fall in love
英文version......
Always True
Lyrics:徐仲薇 Music:小林明子
Everytime we say good-bye
Sadness fills my heart
Much to feel, so much to say
The tears just hold me back
Missing your love every night
How can I live without it
Wonderin' if I'll dream again
Don't you remember those September days
The love was so strong and we were full of promises
Don't you remember all the nights we've shared
Waitin' for the first light shining in the morn
Wanna tell you still I love you
That is always true
Don't throw our love all away
If tomorrow we meet again
Promise I'll believe
Time I'll hold to let you know
How much you mean to me
Though we've said it many times
good-bye is not for me
For you are still living in my dreams
今日晏就既時間坐定定跟老死"飯橙頭"MSN
我又開始準備做姊妹既遊戲.....我依家已經想緊到左佢嫁果日....一定感動到我喊出黎~
真的衷心祝福我身邊既人得到幸福,快樂,美滿
其實,我真的介意,我都唔信了...
從前為左呢份"介意"而嘈過多少遍
結果今晚............. "她"嬴了
愛入面冇左信,跟本就不是愛 <-- 今日先完全明白清楚體驗知道
不要向後望.....不再屬於我的事我不再管.........
向前看嗎?什麼都看不清.....日日轉時時轉秒秒都在轉......."不穩定"....
>>October 13, 2007 at 4:33:39 PM GMT+8
2007 年 10 月 12 日 星期五 【陰】
今日有史以黎最用心打扮得自己令令
用左幾百蚊比人set頭化妝再襯絲質金金地色既飲衫簡直就係一個成熟老女人LOOK!
雖然個LOOK好似老了少許,不過我勁滿意今日個做型...
哈哈哈哈哈哈....
好!兩個月後"飯橙頭"既大事一於倒模多一次!!kakakaaa
聽d大人講今晚餐婚宴真係得來不易,辦婚事都係一門學問!
兩家人既要求唔同,新娘子既高要求,同埋好多地方都爆棚
一場婚宴真係煩事一籮籮~我想.......我一定燥爆!
今晚例牌比人追問婚事啦~不如問我"分"事仲好啦~~
好在我有家姐做我擋箭牌,哈哈哈哈哈哈.....................
新生活還未適應,感覺..........很差...............
一路都安慰自己,一路都tum自己,冇事既冇事既...........
"我沒法拋低 再沒有抵押東西 就賭她即將會失勢
賭過不了今晚 你將會厭倦這新貴
沒法自制投注在愛情 沒有令你感動仍盡興
你這樣冷靜 也沒勸停 或者你更愛是那虛榮
沒法自制投注在愛情 沒有令你感動仍盡興
再錯誤決定 也未會停 用光眼淚作為籌碼 仍然能任性"
>>October 12, 2007 at 6:26:55 PM GMT+8
2007 年 10 月 10 日 星期三 【微冷】
~感恩的一天~
今日真係係呢幾個月黎最奇妙的一天
朝早回到公司就被主子召左入房*o* 哇)))
佢"醒"左dull鮑魚雞湯比我做早餐~再對我講左d好鼓勵我好支持我既說話~
我簡直想眼濕濕...我真的由心衷心咁多謝她!
事源可能琴日講起我要搵地方住而再提起我少少家事...
由第一份工開始每個上司都對我不差,個個都很照顧我的!
好感恩~萬分之感恩~
到左晚上,訓醒一覺,什麼都唔同晒了.哇哇哇))))
豪)))宅))))*0*))))
大水坑呢個地方對我來說一d都唔陌生
兩年前每星期都會到果度交mj學費...哈哈哈哈哈
曾幾何時都up過住係度都好唔錯,又可以望到阿moon又係我至愛既村屋交通尚叫方便環境又安全又寧靜~
天父比我既恩典係絕對夠用
我開心又興奮既心情真係很難去平息
要常常喜樂,不住地禱告,凡事謝恩。( 帖前5:16-18上)
我又告訴你們,你們祈求,就給你們;尋找,就尋見;叩門,就給你們開門。因為,凡祈求的,就得著;尋找的,就尋見;叩門的,就給他開門。(路 11:9-10)
>>October 10, 2007 at 5:11:39 PM GMT+8
2007 年 10 月 7 日 星期日 【酷熱】
三十多度的十月!真的痴鬼鬼鬼鬼鬼鬼線!
今日好累好累真的很累...
但因為很多很多很多事都未處理,所以迫住去解決解決解決
今日終於先買到星期五堂家姐結婚時既飲衫
講起都咩咩咩呀~男仔個衣櫃都總有一套西裝for飲宴場合用
女仔愛扮靚更應有件飲衫,而我.......竟然一件似樣d既飲衫都冇-..-"
上次同事結婚大家都係smart casual.....好了,依家我個衣櫃都終於有件了~heeheee...
呢件飲衫將會係我今年之內三次飲宴既"道具"....哈哈哈哈哈哈.........
今日行百利,行到我心廣神怡~
d晚裝實在太令了*0*)))幫我化妝既女仔仲令啊)))
果間可以晚晚都望到阿moon既村屋出租左了~唉~
聽到咁震撼既消息真係灰得我一陣陣...
好!依家面對既難題係以緊有既$去搵地方住!
我要積極解決去先!!!
呢幾個星期日日都出動搵樓搵樓搵樓搵樓.................
很累很累很累很累很累很累...................
>>October 7, 2007 at 4:39:16 PM GMT+8
2007 年 10 月 6 日 星期六 【清涼】
痴鬼鬼鬼鬼鬼鬼鬼鬼線的啊)))
都十月啦~熱到成個水人咁!!
今日天氣又焗又"蟻".....加上唔夠訓.....出事了...."UR"左牛肉面 & 綠寶橙汁出黎 一o一"
個個星期都keep住搵工搵衫...好"頻"撲好辛苦 =(
日日都行到隻腳又腫又痛~>﹏<~ 日日都美腿按摩師
幾時先可以安安定定咁生活?依家先知,安穩都係"車齒"既狂想~
今晚ENCORE又再出去同班癲的瘋狂埋最後一晚
~yo~晚上食食下飯,baby打黎wor!!!
開心得我丫~*v* waaaawaa)))真係好開心好開心)))
真係好鐘意同班傻婆喪婆癲婆出去喪笑一餐!
我笑到頭痛了)))kakkakaaa)))
天父,求您加添我力量,叫我有勇氣去面對所有既困境
求您加添我智慧,叫我有能力去面對煩複既工作
求你加添我屬靈既心,叫我一一打抵隻魔鬼.阿們.
看見老死"飯橙頭"既人生大事一日一日臨近
真係好替佢開心!只係睇佢試婚紗既相,大家都感到雀躍!
全教會上上下下既弟兄姊妹也祝福他們
曾幾何時我都幻想過係自己教會受浸完,再係自己教會行禮,真係完美
可惜我....哈哈哈哈哈哈哈哈哈
baby我也要像你般堅強!順境逆境全都接下,面對現實,盡快想法子解決問題 .\~/.
>>October 6, 2007 at 6:17:59 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8
你家人冇事嗎??? 有點
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8
你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8
你都要加油!
<br>
<br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8
快D好番!
<br>
<br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8
Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8
朋友老四多謝見諒!!!
<br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8
最衰冇$, 好希望可以同你
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8
已經轉左場???
<br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8
傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8
What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8
無一個男人是好人.
<br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8
Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8
一事冇成?! No la!
<b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8
先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8
有空可讀讀這本書
<br>
<b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8
Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8
cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8
Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8
本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8
多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8
醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8
對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8
Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8
Yes,True!!!
<br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8
究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8
假如不是你心所想就別勉強
<br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8
為什麼又搬?? 搬去邊???
<
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8
不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8
I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8
What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8
拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8
過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8
Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8
你知道為什麼現在朋友不多.
<b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8
你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8
"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8
Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8
在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8
係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8
你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8
我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8
有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8
很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8
cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8
俾呢個網址你睇睇
<br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8
小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8
hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8
i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8
OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8
|
|