寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

餅乾碎牛奶布甸 の 秘密花園

日記

日記主簡介

<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

2007 年 12 月 8 日 星期六 【陰晴不定】

姊妹日
因為尋晚睡得唔好,所以今朝遲左起身,遲左出門,遲左化妝set頭.............
好心急終於等到行禮果一刻lu~
首先唱..."慈愛主信實無邊.....在每天清晨.....主愛已彰顯...........................
愛慕到達主跟前,渴慕救主引牽...................
困苦,壓迫,憂心,掛念,神愛眷顧必不停斷........................."
然後到教會詩班獻詩
"是你重要,在我的心最重要,重要是你.........................
於天地裡,再找不到比你好,在我生命裡,再找不到一個相比更重要.....................
唱到我一路眼濕濕,心裡千言萬語跟天父傾訴
去到李牧師既訓勉,係我最喜歡既牧師,佢有年輕人既心,所以聽佢道一d都唔悶
佢今日既訓勉聽到我心中哇哇大叫

他用上很多比喻,令我最深刻就係他說:
"婚姻就好像一個葡萄園,入面有好多好甜好多汁好新鮮好美味既葡萄,
每一個人都好渴望進入呢個葡葡萄園去享受呢d葡萄
好多人都會拎住個大欖不停採摘不停食.其實係錯架!
呢個葡萄園唔會比你入去任食
入到呢個園,天父只會比個剷你比個鋤你比d肥料同種子你
要你地一手一腳一血一汗由種子栽培到一棵葡萄樹,
當中當然可能會比耕種時受傷,不用怕,你地要互相扶持,互相勉勵...........
葡萄園既根基好,一定會生出好多好美味既葡萄。"

我聽完呢個比喻之後,我發現自己真的世俗了很多很多很多..............
屁如從前"誠信"這兩個字就係我招牌,現在我卻親手毀爛
我真的變得很恐怖,恐怖到自己都好憎自己!
為何我那麼是非黑白不分?!為何我會傷害別人既心?!為何我會辜負愛我的人?!
我竟變成從前令我痛苦既賤人?!!!
去到祈禱果段時間,我不得不向天父立誓
我要做回從前開開心心,成日嘻嘻哈哈,充滿愛充滿喜樂充滿善良既我!

從前我既左右銘出自於聖經加拉太書5章22節
聖靈所結的果子 、就是仁愛 、喜樂 、和平 、忍耐 、恩慈、良善 、信實 、溫柔 、節制

我又向阿爸天父立下一個誓,下一個愛我既人,我會用盡我既愛去珍惜愛護他
天父現在給我深痛既教訓,我會一生銘記
過去的,雖然已經失去,不能回頭
但當中我得到就係經歷同學習,不要重覆犯錯
明天阿sun哥出來的時候,就係我重新既開始!
阿moon出來的時候,就係陪伴我過每一個晚上!

今晚既飲宴雖然辛苦,但好開心
好多朋友!個個都係十年或以上既朋友!真係好開心!
最搞笑係牧師講左句:"WaW見到"飯橙頭"結婚,就好似好快到我個女結婚,我個女19歲了"
係wor.....果時佢個女同我表弟咁大~咁快又一個十年了~
從前教會既導師,個個都問我係米工作辛苦,導致瘦到得返個頭!
又個個問我會唔會跟住輪到我結!唉~~天父安排啦~
感覺最唔知點就係....個花球落正我上空,"tup tup "磡跌入我手裡...我完全不用移過半丁步=.="
個攝影師即刻飛奔埋黎問我感想,哈~真諷刺!
...史上第一個姊妹接了花球而嫁唔出既人,非我莫屬,哈哈哈哈哈哈................=..="
今晚好多事好想搵人傾
好討厭回到家個咀封左似的,冇人可以比我吱吱喳喳.......
大家姐今晚玩通頂......奈何當我情緒大起大跌時會冇人既?!?
今晚如果個司機見我唔到,我係米會已經上左天家架喇?!
點解天父咁鐘意搵咁多天使保護我既???
我係地上仲有d咩事要去考驗我?要去訓練我啊???


>>December 8, 2007 at 6:40:33 PM GMT+8


2007 年 12 月 6 日 星期四 【乍暖還寒】

這個星期真係忙鬼死~
星期日.做姊妹
星期一.探mummy --> 行左陣聖誕銅鑼灣
星期二.OT for ISO
星期三.約左MC傾個稿
星期四.探MUMMY --> 搵左"保姆"去買底裙買c物比手飾我
星期五.OT forR-CLUB --> 修甲 --> fu mask
明天.....一早起身去set頭化妝 --> 教會 --> 酒樓 --> MC ............................
晚晚回到家都累透,很想打日記,卻有心無力

這星期裡某日一早回到公司工作岡位,主子召左我入房傾計
WaW :T﹏T: 好多人生既提點好感動好支持既說話
她說依家我面對既困難就係磨練同經歷,當將來有自己既家庭有問題時,就會懂得處理同面對
又說一樣事,最打中我point
她說人生多采多姿,知道唔好既事就要有一份堅持既信念唔好去做,要知足!要珍惜!
WAW 就係呢句話令我不停流淚~從小mummy好鐘意係我耳邊up好多人生呀道德既野比我聽
現在好似好多說話我都淡忘...........依家主子衷心既說話真係好有mummy既感覺
我知道係天父藉著主子口中再一次提醒了我
仲有她還說...只要有愛同原諒就可勝過一切!
我都知道這星期我向多位朋友發了無數既癲,亦令好多朋友擔心....但我真的控制不了.....
多謝天父派咁多小天使係我身邊保護我

琴晚去到醫院,好耐冇同mummy二人世界lu
咩都傾咩都講........mummy瘦了許多,不過仍然好令~
傾到過晒探病時間.........

某日係公司附近見到"老爺"阿Kein.........
WAW )))))) 即刻成個CP Land 既回憶湧出黎.....
係銅鑼灣有多麼既細味~好中2好中2好中2好中2好中2聖誕!!!
我希望自己身體好d,可以有日能過一個白色凍冷冷既聖誕~~


>>December 7, 2007 at 4:59:17 AM GMT+8


2007 年 12 月 3 日 星期一 【晴】

今日係公司又忍唔住
lunch真係食唔落野豪哭一場
好辛苦好辛苦真係逼死我
天父好似知我心思意念....當我想得瘋時....突然收到mummy既電話
她說她入院了
果一刻我既白痴意念冇晒,天父既大能真係嚇得死人
去到醫院見到廢柴,迫於無奈叫左佢一聲
原來我都好耐冇正面望過mummy了
mummy第二句已經問:"xx係邊啊"......................

今日係公司巫婆又發癲
我真係承受唔到發癲既公司!公事感情屋企樣樣事都係咁!!
我真係撐不下去

>>December 3, 2007 at 4:32:29 PM GMT+8


2007 年 11 月 30 日 星期五 【晴】

我知道自己好喜歡懷緬過去既美好,又好鐘意d舊野...
幼稚園開始鐘意"草"擦膠;小學就"草"郵票;
九七回歸前又"草"英女皇既野,屁如郵箱,郵票,銀仔...
又"草"入場飛戲飛........仲有由第一副眼鏡到依家既眼鏡.......
到啟德機場搬飛機時,又仆去影一大爛餐wor...
仲有天星碼頭啦~
今晚影埋九鐵!!!

明天倒"塔"咁早起身......做姊妹~唉~
訓~~~~~~~~~~~~~


>>December 1, 2007 at 3:23:54 PM GMT+8


2007 年 11 月 27 日 星期二 【颳風】

今日一早拎左AL,皆因我比公司隻巫婆搞到不似人型之餘
大傷風重感冒又未好,又要為星期日6點幾起身而抖下
最重要係個心仲未平靜...
今日兩覺訓到十二點起身,睇新聞叮叮野食,回老家拎野
回到老家,有種莫明既感覺,情緒好低落
每次一回到老家,我都會開晒全屋既燈八八卦卦睇下有咩唔同左
今次返去,換左浴簾啦,雪櫃多左好多打邊爐既食物啦,個廳放左個我中二去camp用過既袋啦......
可能我一出世就已經係管家婆一名...哈哈哈哈哈
好想係間靜英英屋入面搵d人聲,可惜打極電話都冇一個接電話
果d衰野又湧現........一味只記著402嘻嘻哈哈既笑聲同warm
好辛苦好辛苦快快手手拎完要拎既物件就走人了
入到lift....又係bebe....一陣陣bebe味我成個人輕鬆晒,所有念頭冇晒了.......
多謝天父係果個時候比我見到個bebe..........小天使真係無處不在
peterpan搵左我睇戲食飯,多謝老死TAZD....朋友真係對我黎講係好重要!!
預左比人鬧啦~我都知自己依家連一樽鹽都冇晒......抵死!
去左又一城,頂!完全唔記得要拎相機!激死我激死我!!
睇左<奇異恩典>.....d 黑人真係好慘,上次睇<血鑽>個心都痛!


>>November 28, 2007 at 3:39:14 PM GMT+8


2007 年 11 月 27 日 星期二 【颳風】

夏天時我一直等待既冬天同聖誕到喇............
今早係公司忍唔住地崩潰...........
哭到眼腫鼻紅....我不停呻鼻水.......同事就真的以為我大傷風...
送上一盒柔軟既tissue比我擦鼻....買了一盒感冒沖劑熱飲比我.....我內心十萬個唔好意思.....

哭到什麼事都夠膽想出來....甚至從前度既計劃亦搬埋出來......
好辛苦好辛苦.....完全透唔到氣......
明天一早請了假....現在只好不要再胡思亂想....不要再哭....養好身子.....但願平安地渡過........
愛一個上一課......我明白係我問題,但我真的冇信心
好怕好怕好驚好驚.越害怕失去越緊張令人越辛苦
一直以黎我冇認真想過真的會分開.....可能我只係唔識表達我情感......
教訓了我很痛很深很多.珍愛.

>>November 27, 2007 at 5:34:47 PM GMT+8


2007 年 11 月 24 日 星期六 【炎熱】

一早去左飯橙頭屋企開姊妹會...
一路開會一路播住"我信愛是恆久".......搞到我冇晒心機開會........
真心祝福別人卻又想起比較自己..........
公司既人事政治....搞到我日日都好頭痛...........
從前到書局只會搵"幾米"...搵"和尚仔".....搵下"雞湯書".....又或者搵下天父既書......
依家竟然冇啦啦對d辦公室政治既書有興趣?!唔係興趣,係迫住睇!
好辛苦!!!!日日返去都好頭痛!好吃力!我真的承受不了!
每日都係過得好緊張不得放鬆,開始感到自己又捱病了
好似從前當Assistant Interior Designer時,一有壓力就成日病...
巫婆既心情同情緒就係我每日既運程同壓力指標!!

回家路程,我又想埋一邊......哭得更犀害
講過依家d時間我不能再哭
因為我既腦袋爆開似的,我仍然要面對沉重頭痛既工作
可惜,我太冇能了,只有哭我都不知自己可做什麼了
大孖及細孖輪流入房安慰陪著我,我發現...我的家姐呢?我mummy呢?
開開心心同別人一家打邊爐,有講有笑
終於有d天馬行空既白痴說話而大家笑到拆天了!包括我!

>>November 25, 2007 at 3:43:39 PM GMT+8


2007 年 11 月 24 日 星期六 【晴】

今日過得好輕鬆好寫意
究竟係因為一早起身煲周姐倫既lum歌?定係做左d我喜歡做既事?
定係...有一種放下從新既感覺呢?!
一出門貢左去HUNG HOM火車站食個tea啦 *0* 哇)))
食左dull燒鴨米$29.5熱華田$12!!!痴鬼鬼鬼鬼鬼鬼鬼鬼鬼線既黑店!
完全白痴地比人當作遊客般看待!"lirt"水!!.\~/.
跟住騰左去海運停車場睇日落~woo~多麼寫意令人全身感到舒服既日落~
唔知係米阿sun哥仲未lee埋~影唔到一張滿意既燈飾相~魚~~~~~~
同埋,今年海運既DECORATION冇前年n上年咁令wor~
最最最最最令都係上年定前年整個都金光閃閃.............一出門哇聲四起............d decoration令到飛起
上年好似係我至愛之一既purple......同埋有好多機關..........
行完後回家煮飯仔啦~
shit!!!真係又一大"傑"作!
有史以黎最差既一次!真係過唔到自己果關!!好嬲!!
雞翼好香表面色水都ok.....內裡卻有血....我已經煎完再炆...最後太頂唔順而翻蒸,都仲係生=.="
佢死唔斷氣生比我地睇!!從未試過一味送要咁多煮法仲係生的!!口古月!!!
d白菜仔係我拿手既好戲!頂!唔夠淋....好硬....
仲有我既九王抄旦呀 :T﹏T: 冇落鹽.....好大陣九王味好寡啊)))
今晚餐飯咩事啊!!!TELL ME WHAT HAPPEN!!

~特別鳴謝,豆屎一樽~


>>November 24, 2007 at 5:15:51 PM GMT+8


2007 年 11 月 23 日 星期五 【晴】

好開心一屋都係周姐倫既人!*v*yoyoyo~~~
琴晚大家姐幫我整左個software用!wow~犀飛利啊!!一面聽歌一面自己播歌詞的的!
開心到震!尖叫到今早!!!
全力訓身支持周姐倫新碟<我很忙>!!!
第一首歌已經夠晒死人lum樓了~
*最長的電影*
"我們的開始 是很長的電影
放映了三年 我票都還留著
冰上的芭蕾 腦海中還在旋轉
望著你 慢慢忘記你
朦朧的時間 我們溜了多遠
冰刀畫的圈 圈起了誰改變
如果再重來 會不會稍嫌狼狽
愛是不是 不開口才珍貴
再給我兩分鐘 讓我把記憶結成冰
別融化了眼淚 你妝都花了 要我怎么記得
記得你叫我忘了吧
記得你叫我忘了吧
你說你會哭
不是因為在乎....................................."

下星期一凍喇)))羽絨,有!屍綿被,有!暖氣機,有!暖旦,未有!


>>November 24, 2007 at 5:21:11 AM GMT+8


2007 年 11 月 22 日 星期四 【晴】

又係仲係公司OT時間...
我身心真的崩潰很累很累很累很累................
不停跟自己講唔可以哭,哭了過後頭痛會加劇,黑眼圈n眼袋更加深
可惜一個fu hin 冷淡既聲音既電話後................我失控了..........
更加感到一個人
給我懲罰得好深又好大.....心很痛!夠了嗎?

>>November 23, 2007 at 11:39:45 AM GMT+8


<< 76  77  78  79  80  81  82  83  84  85  86  87  88  89  90  91  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

Waiting for my c
>>March 2, 2011 at 8:16:35 PM GMT+8

你家人冇事嗎??? 有點&#25
>>January 28, 2011 at 5:56:41 PM GMT+8

你也是我的小天使呀!
>>December 6, 2010 at 8:24:09 PM GMT+8

你都要加油! <br> <br>
>>December 2, 2010 at 3:56:20 PM GMT+8

快D好番! <br> <br>認
>>August 6, 2010 at 1:33:12 PM GMT+8

Belated birthday
>>July 19, 2010 at 12:55:55 PM GMT+8

朋友老四多謝見諒!!! <br>
>>July 2, 2010 at 7:57:29 PM GMT+8

最衰冇$, 好希望可以同你&#2
>>June 30, 2010 at 3:18:05 PM GMT+8

已經轉左場??? <br>轉左場
>>May 5, 2010 at 3:49:24 PM GMT+8

傻妹,真愛與時下的愛分別就在於此
>>February 19, 2010 at 2:34:21 AM GMT+8

What'd happened
>>February 5, 2010 at 5:49:53 PM GMT+8

無一個男人是好人. <br>打死
>>January 15, 2010 at 7:35:45 PM GMT+8

Between sisters
>>December 17, 2009 at 3:59:45 PM GMT+8

一事冇成?! No la! <b
>>December 11, 2009 at 3:14:17 PM GMT+8

先進科技去輔助你並不代表你既身體
>>October 12, 2009 at 1:54:48 AM GMT+8

有空可讀讀這本書 <br> <b
>>September 24, 2009 at 5:24:49 PM GMT+8

Of course Union'
>>September 14, 2009 at 1:32:09 PM GMT+8

cont'd with my p
>>September 1, 2009 at 12:52:40 PM GMT+8

Super funny! Any
>>September 1, 2009 at 12:50:59 PM GMT+8

本星期日23/8我們會去長洲一遊
>>August 18, 2009 at 5:01:26 PM GMT+8

多謝Terris既關心,但用「無
>>August 18, 2009 at 2:27:29 AM GMT+8

醒啦醒啦,清醒d啦 朋友快快遠離
>>August 17, 2009 at 2:31:25 PM GMT+8

對不起,我真的沒有騙你。只是一個
>>August 16, 2009 at 11:10:46 AM GMT+8

Don't cry! This
>>June 5, 2009 at 3:28:08 PM GMT+8

Yes,True!!! <br>
>>June 2, 2009 at 5:04:31 PM GMT+8

究竟地球係唔係地獄黎架?!!
>>March 30, 2009 at 4:46:48 PM GMT+8

假如不是你心所想就別勉強 <br
>>March 30, 2009 at 4:39:17 AM GMT+8

為什麼又搬?? 搬去邊??? <
>>February 27, 2009 at 6:45:18 PM GMT+8

不放手, 是不快樂的原因, 你幾
>>October 21, 2008 at 4:51:26 PM GMT+8

I know it is sad
>>September 15, 2008 at 1:57:28 PM GMT+8

What'd happened?
>>September 11, 2008 at 7:18:31 PM GMT+8

拎m記既茄汁?拎美心既糖?拎De
>>March 26, 2008 at 5:57:29 PM GMT+8

過左去既就有得佢過去啦. . 唔
>>March 2, 2008 at 3:11:53 PM GMT+8

Wai wai...did yo
>>December 24, 2007 at 5:27:19 PM GMT+8

你知道為什麼現在朋友不多. <b
>>July 31, 2007 at 5:00:02 PM GMT+8

你喜歡個尿壺就好...haha
>>July 31, 2007 at 12:52:21 PM GMT+8

"你唔好再睇戲睇上腦" - yo
>>May 29, 2007 at 4:13:08 PM GMT+8

Congraulation!!終
>>April 14, 2007 at 6:42:27 PM GMT+8

在你這段開心的日子裡,還是要給你
>>December 18, 2006 at 9:13:16 AM GMT+8

係男仔都係咁. 只會打機和看電視
>>November 29, 2006 at 2:42:49 PM GMT+8

你想知果首歌叫咩名我搵到喇, 叫
>>October 30, 2006 at 3:03:33 PM GMT+8

我都很喜歡這首歌, 每一次聽到都
>>September 8, 2006 at 12:38:14 PM GMT+8

有. 當暗戀的時候, 就是愛得太
>>September 8, 2006 at 12:34:22 PM GMT+8

很久沒有跟你連絡. 我打中文真的
>>July 19, 2006 at 7:37:04 PM GMT+8

cc,真係唔好意思!近期好忙,都
>>June 17, 2006 at 7:28:55 PM GMT+8

俾呢個網址你睇睇 <br>htt
>>May 24, 2006 at 1:54:27 AM GMT+8

小心!如果你真係無啦啦個腦入面無
>>May 23, 2006 at 7:07:23 PM GMT+8

hahaha...my love
>>June 17, 2003 at 11:07:19 AM GMT+8

i just came back
>>January 23, 2003 at 12:01:50 PM GMT+8

OnOn is here!!!
>>November 24, 2002 at 7:45:49 PM GMT+8

人氣: 77935

Design & Scripting by ShowHappy.Net