|
2004 年 9 月 14 日 星期二 【晴】
十個鐘
沒有懶床, 準時上班, 時間很快過, 發記高壓 take break 政策, 呼~ (( 一_一||| )) 有得洗早餐, 發記真係鍚我, 本來洗得
好好地, 論盡的我把大窿布弄污, 人手洗布機即時啟動, 時間之久又創新高, 唉。GiGi 教我加藍油, 原來阿笑係高手, 果然真人
不露相。三個崗位做齊, 充實的 167 生活。可惡的大眼仔, 下次叫阿群再上演多一幕跌 xx 事件比你睇 !
返七放五點九, 沒有甚麼疲態, 很想 take 三 break 呢, 可惜人手充足。奸姣的 First 在我拉咭後叫我整乳酪, 可惡 > .<"
幸得獎賞 ---- 乳酪一杯。肚仔唔舒服, 因為 ....... 明天要禁了。
>>September 15, 2004 at 2:41:25 PM GMT+8
2004 年 9 月 13 日 星期一 【晴】
病嗎?
喉嚨痛, 蘊釀發病中, 都不是沒原因的, 睡眠不足, 成日食熱氣野。第一次磨鏟, 都不太清楚正確的方法。十月轉制服, First
打點中, 肚仔再大的話恐怕要 super size 了。開始對她改觀, 她的建議, 我的考慮, 都是紙上談兵而已。這兩天也有新 crew
返工, 一個學 counter, 一個學廚房, 就像老公老婆般, 哈。Man 姐來電, 好 !
"There's nothing neither good nor bad, but thinking makes it so."
>>September 16, 2004 at 3:33:57 PM GMT+8
2004 年 9 月 12 日 星期日 【晴】
我愛發脾氣
.........
我就是這麼自私, 這麼討厭。 這麼近那麼遠。
>>September 13, 2004 at 2:08:04 PM GMT+8
2004 年 9 月 11 日 星期六 【晴】
Childhood
童年時逢開窗 便會望見會飛大象
但你問為何我這樣失常
而旁人仍痴痴 話我現已太深近視
但我任人胡說只是堅持
飛象兒共我 常在那天上漫遊
要用笑做個大門口 打開天上月球
齊話聲 漫長漫長路間 我伴我閒談
漫長漫長夜晚 從未覺是冷
漫長漫長路間 我伴我閒談
漫長漫長夜晚 從未覺是冷
年齡如流水般 驟已十八與星做伴
沒有別人來我心內敲門
而旁人從不知 亦懶靜聽我心內事
但我現能尋到解悶鎖匙
星與月兒共我 常在晚空內漫遊
笑著喊著結伴攜手 空中觀望地球
從前傻頭小子 現已大個更深近視
但已練成能往心內奔馳
而旁人仍不歡 罵我自滿以心做伴
但我任人胡說只是旁觀
心就如密友 長路裡相伴漫遊
聽著我在說樂和憂 分擔心內石頭
漫長漫長路間 我伴我閒談
漫長漫長夜晚 從未覺是冷
漫長漫長路間 我伴我閒談
漫長漫長夜晚 從未覺是冷
返工, 出完 lobby 收盤便入廚房, 主打炒蛋位, 怎炒也炒不好, 很激氣, 我懷疑自己用錯方向, 當然也與技術有關 >. <|||
狂炒早餐, 他們不斷說人多人多, 我不敢往外看, 只管專心的炒。很辛苦, 總是不能爆邊, 希望快點轉完更, 下晝的東西我會
有信心一點。交接期過後便 take break 了, 發記返工我們可以為所欲為, 一齊 take break 呀, 入廚房呀, 哈。精製小 hot-
cake, 原來可以再用的, 對 .... 唔 .... 住.... 呀 ;p Take break 又飽死, 精選 hotcake 樣樣有, 為食鬼又唔捨得唔食, 結果呢
........
眼訓的一天, 看一看 schedule, 嘩, 年終無休, 正呀, 好一個體能挑戰。小雀放大假了, 之後又要離巢, 冇得見喇。回家整
肉餅, 這次放了蛋, 賣相很醜, 味道不錯, 果然人不可以貌相。昨今合共吃了六隻蛋, 都幾駭人 一0一
>>September 12, 2004 at 2:55:31 PM GMT+8
2004 年 9 月 10 日 星期五 【微冷】
7-11
騙人的 schedule, 原來發記是公關的化身, Esther 黎 o架, wow~ 情深深, 迷你, trainer 共冶一鑪, 這個配搭很好呀。
兩 break 也與十一哥一起, 笑死我, 不說也不知你曾拍過戲, 甚麼喉核升降xxx , 你好壞啊 <--- ( FiFi 腔 ) ...... 失覺了 ;p
自從 take 完第一 break 之後就正囉, 做了馬拉松式 lobby, 又做食環, 沒有甚麼心理變化。除了悶了點, 還是可以的。
廿四蚊 x 2 來 second-in, 我們自己擔凳仔, 老公老婆好攪笑。發記風騷瘋 show, 蓮花手 + 天殘腳, 最後也是要用撒手柬
--- 32 的 頭號人物, 嘻嘻, 百發百中。衛生大使比賽, 所有榮耀也歸給小雀, 我怕啊 >. <
回家炮製雜豆丸子, 珍姐負責調味, 經過試味後, 嘻, 口感結實又飽肚, 下次會更好的。十一哥夜闖民居, 上來借貨, 又冇帶
transfer ticket, 佢真係財色兼收 ^+++^ 不過也要謝謝你啊, 以後可以繼續都會女了, 可苦了荷包呢~
遠方的你, 上心下心的令人忐忑不安的, 一步一步走下去便會發現更好的^^ (十一哥不要誤會, 不是給你的啊, 嘻)
>>September 11, 2004 at 4:50:42 PM GMT+8
2004 年 9 月 9 日 星期四 【微冷】
Take over @ 134
返十一七, 少有呢, 昨天早睡, 今天遲起, 睡眠當然充足。越晚越難挨, 完全不覺得自己返十一七, 感覺像九五。Fax 被人
大罵, 都是怨婦的好事, 我覺得她很無聊, 根本沒有這個必要, 原來 Fifi 都唔鍾意怨婦的, 以後不用見妳了, 好野 ^O^ 志志同我
拜拜啊, 乖乖 ~3~
入廚房, 意外的 take over, 哈哈, 很開心呀, 這是第二次, 目的地是 134, 終於可以破解地點之謎, 我一直也想知道它在哪裡的。
放工前見到傳聞中的 doctor, 真人沒想像中恐怖, 還以為她是 Catherine 那類型, 哈哈。怎恐怖也不及美麗貓吧, 166 對嗎?
心情有點緊張, 幸好有 FiFi 與 Winnie 作伴。我們三個也入廚, 做甚麼也不要緊, 只要一齊便行了。那裡的員工很 nice, 搞笑的
薛家明和 team leader, 鄰近的電影中心很漂亮啊。不過 ....... 廚房細了點, 熱了點, 污糟了點, 相比之下, 167 是天堂。
按捺不住, 替他們執拾和清潔一下。二小時的時間很快便過了, 好好玩, 我要陸續有來 ^+++^
夜歸 167, 牛郎織女,仲見唔到你, 哈。有得食有得玩, 有百里香的湯, 美味的食物, 攪笑的收 close 部隊, 還有 boom boom 聲
的音樂。原來 re-run 奶是這樣 ....... 一_一||| 好人的我替公關姐姐把懸在半空的 drink 彩杯除下, 還轉了 transit, 好玩呀,
我最鍾意轉 transit。回家的感覺多好^^ 科女告密, 唉, 不捨得你啊, 始終要走嗎? 為何不是她與她? 唔好比人蝦呀, 嗚 .......
朋友不開心, 但願他只是過渡性, 不要持續下去, 要保重自己啊。不要胡思亂想啦傻瓜^^
>>September 11, 2004 at 4:53:05 PM GMT+8
2004 年 9 月 8 日 星期三 【乍寒還暖】
入廚樂
心煩, 多疑, 他是發記, 媽媽說他產後抑鬱, 嘻嘻。今天是理想二人組 on floor, 但風趣欠奉的發記打挎了這個繼往開來
的傳統。洗早餐, 前前後後用了九個字, 作死。小雀很好人, 謝謝你的暗中相助。魚仔特價, 八元六粒, take break 心血來潮
吃了它。帶點涼的下雨天, 冬天的感覺回來了 ........ 我現在很睏呢 zzZ
測驗結果: 31 - 40分
你頗投入工作,因為你相信所幹的具價值, 而只要努力, 任何問題均可解決。你對工作的投入也令你抱有積極的處事態度,
不過一旦你認為工作不重要, 便會失去鬥心。
"你日子如何力量也如何, 勞苦中祂賜安泰" ---- 這幾天也在腦海中盤旋。聽了卡農, 很想卡農一番~♪
>>September 11, 2004 at 4:11:46 PM GMT+8
2004 年 9 月 7 日 星期二 【晴】
一"一
金伯爵, 荃灣, 牡丹是我家, libra 充實一下
在以達與永仁之間的 o鴨
>>September 8, 2004 at 4:33:43 PM GMT+8
2004 年 9 月 6 日 星期一 【晴】
167 For Sure
少有地返七三, 未有冷氣開放的玻璃屋, 小雀施小計, 好消息, 續約成功, 雀躍萬分, 西餅送贈 >3<
奧運之星, 劉翔田亮好靚仔啊
This is our place
This is our home
We love 167
to be con't
>>September 7, 2004 at 5:30:19 PM GMT+8
2004 年 9 月 5 日 星期日 【晴】
蹩扭的情緒
發記與小雀的二人組合, 被公認為最佳配搭, 嘻嘻。大熱天時出外派 coupon 吸引學生哥, 有大哥大旁身, 嘔 ....... 一_一|||
派完返來身水身汗, 眼皮下塌, 眼訓嘛, 所以目無表情, 表情影響心情, 小事又被化大, 我便化身阿呆了, 差勁。無意間小雀洩露了
167 的生機百分比, 你說真的嗎? 不過這次我不會盡信的了, 因我不想空歡喜一場。 匆匆忙忙放工去, 把 OJ, 提子, 餐盒也留下了,
無記性, 無耳性, 口多多~
昨天和朋友仔傾計, 前途問題, 仍是一個謎。很怕別人問我的, 因為還未找到自己的位置和定位, 替我著急不了 ;<
機場出現龍捲風, 明日之後嗎? 此日不遠矣。與朋友失去聯絡, 明天怎麼辦 x . x?
>>September 8, 2004 at 4:41:53 PM GMT+8
|
![]()
翻開我的日記
晴天陰天都有著你
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
你做咩呀??工作有問題嗎??
<
>>May 4, 2007 at 6:35:44 PM GMT+8
妳的日記越來越悶啊~~快點更新吧
>>January 5, 2007 at 11:19:35 AM GMT+8
:o
<br>fear of m
>>May 7, 2006 at 4:44:34 PM GMT+8
大家咁話啦~恭喜恭喜!!齊齊晉身
>>April 20, 2006 at 4:39:41 PM GMT+8
咁肥仔咪係電車男??
<br>:
>>April 15, 2006 at 8:05:50 AM GMT+8
喂..美人魚,多謝晒你張bear
>>December 20, 2005 at 1:23:08 PM GMT+8
" 一字記之: 難食 !"
<b
>>November 20, 2005 at 3:17:29 PM GMT+8
為何别人的生日大幅
>>November 15, 2005 at 9:12:17 AM GMT+8
好想唱蔣爺「相遇何必曾相識」的那
>>August 31, 2005 at 2:39:14 PM GMT+8
開學前, 我倆同樣忙到痺...
>>August 31, 2005 at 2:35:23 PM GMT+8
玩玩這個在這幾天頗具人氣的Blo
>>August 30, 2005 at 5:00:27 PM GMT+8
wa.....超級似你, 應該係
>>August 22, 2005 at 5:25:33 PM GMT+8
Dear 未來日明嫂
<br>乜
>>August 11, 2005 at 10:18:26 AM GMT+8
"大包整多兩籠,大包整多兩籠"
>>July 18, 2005 at 7:23:02 PM GMT+8
BoM bOm !!! 大踏步向
>>June 9, 2005 at 3:17:40 PM GMT+8
你有冇事呀,又俾人激親??
<b
>>May 7, 2005 at 4:46:51 PM GMT+8
I hope I can do
>>January 23, 2005 at 10:37:39 AM GMT+8
小鍾子,你冇事嗎?
>>January 10, 2005 at 3:02:52 AM GMT+8
<FONT COLOR="HOT
>>December 6, 2004 at 4:06:17 AM GMT+8
睇黎你都有香港因空氣污染而有0既
>>November 19, 2004 at 7:00:35 AM GMT+8
借左條鏈俾juno,佢d同學見到
>>November 17, 2004 at 10:52:38 AM GMT+8
野口同學:
<br>joey 隻
>>November 14, 2004 at 6:44:55 AM GMT+8
蠢蠢欲試中
<br>:>
>>November 14, 2004 at 4:58:56 AM GMT+8
hihi~~ 星期三見^^, 你
>>November 7, 2004 at 12:37:10 PM GMT+8
<img src="http:/
>>October 16, 2004 at 4:18:06 AM GMT+8
:O
<br>點解我已被捕!?
>>August 30, 2004 at 4:38:59 AM GMT+8
你有咩唔開心,點解唔講出黎O者?
>>August 5, 2004 at 4:47:37 PM GMT+8
嘩. . .
<br>我又夏日甜
>>July 30, 2004 at 1:45:09 PM GMT+8
同你一齊企廚房好開心呀~^^
<
>>July 29, 2004 at 12:03:27 AM GMT+8
下次我同你rotate丫~
<b
>>July 13, 2004 at 11:20:46 PM GMT+8
大騙子魯玲,甚麼叫不打日記20日
>>July 11, 2004 at 6:42:06 PM GMT+8
唔駛驚ga....發記橕住你
<
>>July 8, 2004 at 11:38:45 PM GMT+8
一一"你都好鬼馬下喎...
<b
>>June 29, 2004 at 12:02:29 AM GMT+8
Where are you?
>>June 17, 2004 at 2:22:09 PM GMT+8
嘩嘩!!
<br>乜你廚房生意外
>>May 14, 2004 at 4:10:45 PM GMT+8
Happy Birthday T
>>May 13, 2004 at 9:00:02 AM GMT+8
<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 8:07:51 AM GMT+8
<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 7:42:21 AM GMT+8
生日快樂呀~21 lu...老姑
>>May 12, 2004 at 3:40:14 PM GMT+8
Baby~你明ga啦 >3<
>>May 6, 2004 at 1:27:10 AM GMT+8
ohoh..
<br>你今年生日
>>April 26, 2004 at 5:25:11 PM GMT+8
幫你賣廣告la!
<br>你的日
>>April 18, 2004 at 6:02:20 PM GMT+8
我最鍾意俾人騷擾,最鍾意作詩回應
>>April 6, 2004 at 2:14:28 PM GMT+8
今日考成點呀???你睇下~咁又過
>>March 31, 2004 at 6:08:48 AM GMT+8
盡左力就得啦!放鬆D啦...^+
>>March 29, 2004 at 6:48:35 PM GMT+8
旭光,努力啊
<br>溫唔晒都唔
>>March 29, 2004 at 1:07:39 AM GMT+8
不想接受的無奈
>>March 27, 2004 at 4:23:40 PM GMT+8
我都有睇Charlie choc
>>March 27, 2004 at 3:43:21 PM GMT+8
咩好耐無見呀??星期一先去完街j
>>March 25, 2004 at 5:06:41 PM GMT+8
hihi~你個日記好靚呀~~
<
>>March 10, 2004 at 10:46:39 AM GMT+8
|
|