寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

仙樂飄飄處處聞

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2004 年 7 月 26 日 星期一 【晴】

Feelings

Where did your passion go? Piano Man
Let it light up your life again~*

lobby 日, 被阿群笑, 玉照爆光, yahoo 人騙人的 一.一 |||
fax 機出手, 肆改 schedule, cut 鐘? 人人有份, 永不落空 !
可憐的我星期六只能 take 一 break 一0一
特製雞翼 for Winnie, 特製雪糕 for 大眼仔
牡丹樓的 background music 轉了好一陣子, 真係越聽越好聽呀
最常聽到的是 When a child is born, The end of the word
如果隻碟送比我就好了, 嘻嘻
新衫仔, 好可愛 >3<
我想食西瓜, 好想好想啊
星期四有小班聚, 想看看大家, 但不想現身, 我會...... 缺席
學下 Nami 咁, 做隻 submarine, haha
有好多戲都想看, 好戲連場
歌聲伴我心, I Robot, 導盲犬小 Q, Spider-Man 2, 煎釀三寶 ......

Make every day an opportunity
又是在地鐵看到的, 有緣!

一對戀人的誕生, 夏日甜蜜蜜, congratulation ;>

>>July 30, 2004 at 4:18:15 PM GMT+8


2004 年 7 月 25 日 星期日 【晴】

Life is like a dream

一大早就收到 fax 機的來電, 她說公司有些事, 阿 Ling 和我也不用回去
公司有甚麼事? 我覺得是 cut 鐘罷了, 但這麼早打來有點怪, 明天打聽一下先
有點偷笑的感覺, 雖然少賺了, 但我真的很累呀
立刻打比 Ling 姐, 大家也有點興奮, 兩隻懶鬼, 本想外出走走的
但一點鐘有日文課, 兩頭唔到岸, 所以又呼呼入睡了
到達油麻地, 打個靚電話比將軍, haha, 他竟與我在同一地點, 結伴前往去
雖然睡眠不足, 但上堂沒有釣魚啊, 勁 ^+++^
今堂已是第四堂了, 還未認真地溫過書, 唔唔~
放學後去物色貢品, 看了好幾間, 很快便選中了, 希望主人家喜歡啦 ^u^
吃了心儀已久的 Q 餅, 沒想像中那麼好, 而且很麻煩, 沒有再吃的意慾了
All the way for you ---- 全程為你, 在地鐵看到的, 很好的 slogan
回家後又睡睡睡, 原來睡覺的感覺是這麼好的, 難道我有渴睡症?
整天也像做夢般, life is like a dream, haha

書展最終日, 始終也沒有去, 於我心有戚戚然
每年必去的盛事, 雖然收穫不多, 但能擠在幾個小時的書海也夠滿足了
親愛的書展, 下年見

加油朋友, Go Go Go !
你好勇敢呀, 繼續大步向前走, 踏上彩虹, 幸福就在你身邊^^

>>July 26, 2004 at 4:40:12 PM GMT+8


2004 年 7 月 24 日 星期六 【晴】

朋友仔, 生日快樂 ^o^

My dearest 魯玲, 大日子, 萬壽無疆的你, 溫柔的我, haha
Hot cake 與 哈密瓜 cross over
Coffe candy for your favour
Bear biscuit for bearballie
輕談淺唱不夜天

Perhaps Love
兩個人的幸運, 只差一點點便可靠近多一點
Keep going on and i'll always stand by you
to be con't

>>July 26, 2004 at 4:33:55 PM GMT+8


2004 年 7 月 23 日 星期五 【酷熱】

東走西走

好熱好熱, i'm on fire
生意淡薄, 雀少話有十二個 crews on floor
即係有薯餅位啦, 無聊的我當然是最佳人選啦, haha
月桂葉, 新 look雀, fried 位, kitchen 兩邊走, 薯條盒誤殺手指事件, 被 cut 鐘

原來暫時共你沒緣份, 來年先會變得更合襯
正啦, 可惜我已經有左發發了 一.一|||
to be con't

>>July 26, 2004 at 4:34:20 PM GMT+8


2004 年 7 月 22 日 星期四 【晴】

Work-in-progress

一大早已在家中整裝待發, 鴨記一聲令下便出發了
某人想大展歌喉, 我動議去葵芳, 某人和議, 決議!
又見到那些員工了, 有些尷尬 ....... 一.一|||
三小時的愉快時光在笑聲中過去, 歡笑 + 忍唔住笑
在商場逛逛, 再去荃灣, 好奇之下去了荃威花園
很綠化, 寧靜的住宅區, 貪一時好奇換來的是踏遍千山萬水的腳骨力
明天的便當是天使麵, 加了少許 olive oil, 時間不足, 所以蕃茄沒有去皮便煮了
賣相卻像米粉, 可憐的麵 ;p
吃了差不多一整個西瓜, 紅姐冇得食 ^+++^

Happy Birthday to 欣欣 & 阿科
收到我的賀詞嗎 ? 嘻嘻
to be con't

>>July 26, 2004 at 4:30:02 PM GMT+8


2004 年 7 月 21 日 星期三 【晴】

大出血

返九一, 一條龍服務, 轉更出貨一手包辦
終於都學埋上奶, 真真正正識轉更, 嘻嘻, 錯漏百出 ;p
上堂時釣魚, 被人洞悉了, 好瘀 一.一 |||
下課上街去, 中央圖書館, 下午茶 Delifrance, SOGO, City Super
遇上呃錢賓賓, 好在有將軍大人鎖壓住佢 ^+++^
前陣子踏破鐵鞋無覓處的 angel hair空群而出, 大好機會, 當然不會錯過
還買了 blue potato chips, 迷你 olive oil 和烏卒卒的墨魚麵 <---好貴, 但好想試
同一個商場, 第二次見到八兩金父子 > o<
夜晚又去吹吹風^^
肚仔越黎越大, 就快變肥妹仔喇, 唔製唔製 > . <


Terra Chips introduces an extraordinary chop guaranteed to please your eye,
as well as your palate. Terra Blues. Made from naturally Blue Potatoes,
these premium quality chips are a delectable treat.
Vibrant bluish-purple in color, with a slightly nutty flavor, they're simply unforgettable.
Each delicious batch is cooked via a special vacuum process
which gives you a lower fat chop,
without sacrificing color or taste.
So these all-natural, gourmet snacks are as easy on your waistline as they are on your eyes.
Try Terra Blues. With color so pure and taste so sophisticated, they're truly a rhapsody in blue.

>>July 23, 2004 at 4:38:47 PM GMT+8


2004 年 7 月 20 日 星期二 【雨】

It's cats and dogs!

下車後只是下著毛毛雨, 但越行越大, 最終也不能倖免, 褲子襪子小鞋子也濕透了 >. <
入了廚房, 有個三十個餐的外賣, 被打回做 packaging
午後和 ling 阿 ling 一齊入廚房, 勁呀 ! 167 down野孖寶名不虛傳, haha
(特別鳴謝 supervisor ---> Gloomy)
Fax 機派出愛將 Nami 出動, 深入粉嶺 (全港只此一家), 換了大量粉紅 kitty
豆豆又爆發, 因為睡眠嚴重不足
我想去 ........

>>July 21, 2004 at 3:11:25 PM GMT+8


2004 年 7 月 19 日 星期一 【乍寒還暖】

The best is yet to come

十時起身, 吃了橙, 洗了衫, 梳洗一番
走路上長康找那個替美資公司打工的鄉村姑娘
天氣又熱又晒, 一步一艱辛, 幸好有點點微風, 天父真體貼^^
涌美好像一條自成一格的小村, 只是一條天橋之隔而已, 為何會這麼截然不同?
我愛清新的空氣, 我愛鄉間小路, 我愛 country road
會合後結伴南下, 係荃灣啦
吃了個三食送飯的我飽得不能再飽, 鄉村姑娘吃了個麵就嗌飽, 真水皮 ;p
三聯有很多新書, 很想慢慢看, 可惜有人要早歸, 所以要 SAYO NARA 了
買了隻大青椒, 三蚊仲有蔥送, 不過太大了, 奉獻了一半作今晚的晚餐, 我真是乖乖女, 嘻
青椒香噴噴, 好味又健康
珍姐煲了綠豆臭草糖水, 又是照樣的美味
夜晚看 <秀出美麗人生>, 因為美麗了所以亦自信了
瘦身後的欣宜令人眼前一亮, what a charming girl !
相信每個女孩都想有這一天, 煥然一新的感覺多麼好

某天上班途中聽到別人的交談, 說的是流利的英語
非常的悅耳, 能夠每天聽到便好了
我愛聽這種語言, 但不愛看
神往中 *\(^ u ^)/*


我的 vcd 被困在 cd-rom 內, help >. <"

>>July 20, 2004 at 3:55:21 PM GMT+8


2004 年 7 月 18 日 星期日 【乍寒還暖】

酒杯敲鋼琴

工作四小時, 遲放, 上課遲到半小時, 可惡, 嬲嬲地, 氣量窄
日文字好可愛啊 ;>
下課後有目的地逛, 心血來潮買了 <黃耀明 x 楊千嬅 903拉闊> vcd, $55
許留山小吃 with 2 drinks
回家後急不及待地看, wow~


'酒杯敲鋼琴, 我心悶透
Stay away, let me be, let me cry
i'm a man, will not let you see me cry ......'
迷幻到不得了 @﹏@

>>July 20, 2004 at 10:51:55 AM GMT+8


2004 年 7 月 17 日 星期六 【晴】

Library

THE PIANO SHOP ON THE LEFT BANK
Discovering a Forgotten Passion in a Paris Atelier ;>


人煙稀少, 人龍不見了, 萌生早放的念頭
lobby 人, 一齊 take break, 無無聊聊打雜, 入廚房, 沒有攪攪震啊
木棍仔遊戲, 我和魯玲也榜上有名, 各得 hand-make 機繩一條
仲要被拍照, 真係人贓並獲
可能興奮得滯, 禮物仔不見了, 雖然不太美, 但也是記念嘛
難道是發記偷了? o~ 衰野 一.一 *
放工後做大豪客, 你一句我一句, 第二次去, 好似被人認得了
有得唱, 有得飲, 有得食, 一次滿足三個願望
"妹妹你坐船頭, 哥哥岸上走 ....." 正啦
第一次聽你唱大熱, 估唔到真係咁似 ga, 唔係見住你唱 o既話仲以為係伴唱添呀, haha

>>July 19, 2004 at 4:04:10 PM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 




翻開我的日記
晴天陰天都有著你

廣告

讀者留言

路人留言   |

你做咩呀??工作有問題嗎?? <
>>May 4, 2007 at 6:35:44 PM GMT+8

妳的日記越來越悶啊~~快點更新吧
>>January 5, 2007 at 11:19:35 AM GMT+8

:o <br>fear of m
>>May 7, 2006 at 4:44:34 PM GMT+8

大家咁話啦~恭喜恭喜!!齊齊晉身
>>April 20, 2006 at 4:39:41 PM GMT+8

咁肥仔咪係電車男?? <br>:
>>April 15, 2006 at 8:05:50 AM GMT+8

喂..美人魚,多謝晒你張bear
>>December 20, 2005 at 1:23:08 PM GMT+8

" 一字記之: 難食 !" <b
>>November 20, 2005 at 3:17:29 PM GMT+8

為何&#21035;人的生日大幅
>>November 15, 2005 at 9:12:17 AM GMT+8

好想唱蔣爺「相遇何必曾相識」的那
>>August 31, 2005 at 2:39:14 PM GMT+8

開學前, 我倆同樣忙到痺...
>>August 31, 2005 at 2:35:23 PM GMT+8

玩玩這個在這幾天頗具人氣的Blo
>>August 30, 2005 at 5:00:27 PM GMT+8

wa.....超級似你, 應該係
>>August 22, 2005 at 5:25:33 PM GMT+8

Dear 未來日明嫂 <br>乜
>>August 11, 2005 at 10:18:26 AM GMT+8

"大包整多兩籠,大包整多兩籠"
>>July 18, 2005 at 7:23:02 PM GMT+8

BoM bOm !!! 大踏步向
>>June 9, 2005 at 3:17:40 PM GMT+8

你有冇事呀,又俾人激親?? <b
>>May 7, 2005 at 4:46:51 PM GMT+8

I hope I can do
>>January 23, 2005 at 10:37:39 AM GMT+8

小鍾子,你冇事嗎?
>>January 10, 2005 at 3:02:52 AM GMT+8

<FONT COLOR="HOT
>>December 6, 2004 at 4:06:17 AM GMT+8

睇黎你都有香港因空氣污染而有0既
>>November 19, 2004 at 7:00:35 AM GMT+8

借左條鏈俾juno,佢d同學見到
>>November 17, 2004 at 10:52:38 AM GMT+8

野口同學: <br>joey 隻
>>November 14, 2004 at 6:44:55 AM GMT+8

蠢蠢欲試中 <br>:>
>>November 14, 2004 at 4:58:56 AM GMT+8

hihi~~ 星期三見^^, 你
>>November 7, 2004 at 12:37:10 PM GMT+8

<img src="http:/
>>October 16, 2004 at 4:18:06 AM GMT+8

:O <br>點解我已被捕!?
>>August 30, 2004 at 4:38:59 AM GMT+8

你有咩唔開心,點解唔講出黎O者?
>>August 5, 2004 at 4:47:37 PM GMT+8

嘩. . . <br>我又夏日甜
>>July 30, 2004 at 1:45:09 PM GMT+8

同你一齊企廚房好開心呀~^^ <
>>July 29, 2004 at 12:03:27 AM GMT+8

下次我同你rotate丫~ <b
>>July 13, 2004 at 11:20:46 PM GMT+8

大騙子魯玲,甚麼叫不打日記20日
>>July 11, 2004 at 6:42:06 PM GMT+8

唔駛驚ga....發記橕住你 <
>>July 8, 2004 at 11:38:45 PM GMT+8

一一"你都好鬼馬下喎... <b
>>June 29, 2004 at 12:02:29 AM GMT+8

Where are you?
>>June 17, 2004 at 2:22:09 PM GMT+8

嘩嘩!! <br>乜你廚房生意外
>>May 14, 2004 at 4:10:45 PM GMT+8

Happy Birthday T
>>May 13, 2004 at 9:00:02 AM GMT+8

<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 8:07:51 AM GMT+8

<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 7:42:21 AM GMT+8

生日快樂呀~21 lu...老姑
>>May 12, 2004 at 3:40:14 PM GMT+8

Baby~你明ga啦 >3<
>>May 6, 2004 at 1:27:10 AM GMT+8

ohoh.. <br>你今年生日
>>April 26, 2004 at 5:25:11 PM GMT+8

幫你賣廣告la! <br>你的日
>>April 18, 2004 at 6:02:20 PM GMT+8

我最鍾意俾人騷擾,最鍾意作詩回應
>>April 6, 2004 at 2:14:28 PM GMT+8

今日考成點呀???你睇下~咁又過
>>March 31, 2004 at 6:08:48 AM GMT+8

盡左力就得啦!放鬆D啦...^+
>>March 29, 2004 at 6:48:35 PM GMT+8

旭光,努力啊 <br>溫唔晒都唔
>>March 29, 2004 at 1:07:39 AM GMT+8

不想接受的無奈
>>March 27, 2004 at 4:23:40 PM GMT+8

我都有睇Charlie choc
>>March 27, 2004 at 3:43:21 PM GMT+8

咩好耐無見呀??星期一先去完街j
>>March 25, 2004 at 5:06:41 PM GMT+8

hihi~你個日記好靚呀~~ <
>>March 10, 2004 at 10:46:39 AM GMT+8

人氣: 16637

Design & Scripting by ShowHappy.Net