寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

仙樂飄飄處處聞

日記

日記主簡介

<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

2004 年 7 月 6 日 星期二 【乍寒還暖】

幸福二人組

睡醒來時已是八時多, 糟糕, 又遲到了
打給總部備案, 足足遲了八個字, 過份!
Cannon 觀光團, 逐小逐小 set 凍貨, 比起平日快啊, 可能是雪房少貨的關係吧
Fax 機教我整二奶布, 之後叫我抹玻璃, 怎料此時狂風大雨, 真是天助我也
中午時份, 提議銷售遊戲開始, 木棍仔你一枝我一枝, 很高 b
怪時段忙了一會, 忙中有錯, 忘記了雞全翼客人的要求 >. <
由於國寶同學不用上課, lunch 不太忙
大家也忘了我未 take 第一 break, 可憐的我二時多才有東西吃
第二 break 四時半吃, 相隔只有兩小時, wow~

夜遊人生活繼續, 很喜歡這種生活, 休休閒閒的聊
haha, 聽你說後, 又覺得多了一個值得欣賞的人
開開心心比較好, 何必斤斤計較呢, 嘻
收到朋友仔的禮物, 知你花了很多心思的, 很喜歡啊, 謝謝你 >3<
我會天天用它, take order 都唔除, haha
你生日時我會割愛, 送 ....... 賣個關子先
願守護天使天天守護你 ;>


ps 珍姐的白豬仔炒飯相當好吃, 買了紅豆新地給她, 她卻忘了, 睡覺去
出糧後第一次提款, 減低消費, 感覺很好

>>July 9, 2004 at 3:39:27 AM GMT+8


2004 年 7 月 5 日 星期一 【晴】

Lunch Operation

各方經理空巢而出, floor plan 正式啟用, 我是 muffin 小姐, 嘩, 新鮮~
怪時段同 lunch 超級忙, 廚房又熱騰騰, 自己已經不是熟手, 別人看著又不自在
那個冷面女人很可怕 >. <
都不顧得這麼多了, 我不看他們便當他們不在, haha
Fiona take break, 我要客串 grill 位, 好驚呀, 幸好容媽媽邊做邊 caller
我諗我做炸位會好一些, 手忙腳亂的我醜態盡露, fear~
放工後小睡, 手部痲痺 X |
break room 內嘻嘻哈哈

>>July 8, 2004 at 5:27:23 PM GMT+8


2004 年 7 月 4 日 星期日 【晴】

人人頭上一隻貓

牛牛強迫員工將 kitty 仔掛在帽上, 我選了粉紅色, 很可愛, 不過掛在帽上有點 ....... 一 .一"
中午人潮入侵, 意料之外, 久久未能散去, 相信為 167 帶來可觀的收入
人潮承接國寶時段, 看鐘才驚覺下午的到來
take break 後出了 lobby 替阿蓮 take break
沒盤收的時候便抹玻璃, 左抹右抹, 藉以解悶
檸檬仔一家三口也是坐上客, 檸檬媽問我今天有沒有帶飯吃, haha
科爺盛裝出現, 唔~ 引起哄動
原訂十七號的行鋪活動改為明天, 同事們要執 GC, 辛苦了
放工後美化 break room, 輕麟果然巧手, 很夏日 fiesta feel ;>
水浸 break room, 好變態
月桂葉, 牛郎神秘曝光, 嘩嘩嘩, 打到黎, 好掛住你 o地呀
收到 Thea baby 的 postcard, 台中航空來的, 謝謝你
第一次 ja, 很特別呢, 以後就 one card a day 啦 >3 <


<拍住上>

G: 那次你出局 就連帶我也屈辱
 跟你彷如至親沉痛 要抱著你哭
C: 我進了一步 像提你也要趕路
 想領先想對方遲到 T: 我們做不到

G: 如兩個永遠得一個慢 C: 怕早晚都失散
G: 情侶 有了高下怎麼玩

C: 共你一起拍住上揚威 定要一起美麗 我先美麗
 若誰 失手了 不要計哪個不抵
G: 就算一起拍住會沉底 沒有分先與後 無論高矮
T: 好友 也像拍拖 難得會拍一世
G: 離開 再會亦是投契

C: 各有各的命 若然你較我好命
 差距反映美好的人性 替同伴高興

G: 共你一起拍住上揚威 定要一起美麗 我先美麗
 若誰 失手了 不要計哪個不抵
C: 就算一起拍住會沉底 沒有分先與後 無論高矮
T: 好友 也像拍拖 難得會拍一世
C: 離開 再會亦是投契


心靈相通

>>July 9, 2004 at 3:31:55 AM GMT+8


2004 年 7 月 3 日 星期六 【晴】

搗蛋

返到去被牛牛召入廚房, 拍檸檬 & Winnie 姐, 一入去就做錯野喇
不知不覺間我整左個芝士飽, 芝士加 muffin only, 仲流出市面
牛牛入來追查, sorry呀同事們, 我都唔知點解會咁大意 ga >___< ''
學整 hotcake 又出事, 唧完一個 cake 要托起再唧, 我就拉住唧
nami nami 見狀立即停止我的行為, 怕怕了~ 都係離開個 cake 位為妙
自動當選了 set 貨的任務, 很凍呢, 雪房五星級迫爆
搬上搬落, 需要大量體力勞動, set 到一半便由檸檬接捧, 因為佢唔想 take break住, thx
整左杯粉紅菠蘿特飲, 雀少不留活口, 將之棄在垃圾桶, 嗚嗚, 衰雀黎 ga
科爺肆虐, 在一眾女孩面前騷首弄姿, 嬌俏動作很迷人, 雀雀也因你而開屏 一.一 |||

放工時才知道沒開電話 ....... 一 一 ''
久違了的月桂葉, 不要誤入歧途啊
肚仔餓, 買了些乾糧充饑, 牛角飽好好味, 夜聚小休, 期間有大量消防員及警車出現, 究竟咩樹呢?



"為何力求完美 仍然被人嫌棄
即使花過 無窮力氣''

廚房之歌, 我也不想這樣, sorry啊 >~<

>>July 9, 2004 at 3:33:45 AM GMT+8


2004 年 7 月 2 日 星期五 【乍寒還暖】

下雨天

唔知醒, 睡醒時已是八時, 遲到半小時
人手爆炸, 和前幾個禮拜相反
小 lo一會, 多數時間是 counter, 這個 burden 真太 ....... 救命 >. <
Fax 機今日又冇乜野, 神神化化, haha
拎左六折咭仔了, 又可以吃廉價東西 lu~
出了糧, 不太滿足, 值得一提的是我開始有蚊蚊儲喇, 上期糧儲了二百塊
雖然不是很多, 對於存款常見谷底的我已是不錯的開始了
夜遊海旁, 雨無情, 小心無情雨 !
買了蕃茄做菜, 不知味道如何, 有 kitty 叉仔定必倍添樂趣



This is our home
This is our place
This is our dream
We love Hong Kong

>>July 3, 2004 at 4:46:31 PM GMT+8


2004 年 7 月 1 日 星期四 【晴】

Day Off

大覺睡沒有較鬧鐘, 睡醒時已是一時多了, 原先訂下的三點鐘約會也遲了 ;p
本來去游水的, 但取消了, 呼~ 又不能玩尋寶遊戲了
朋友有些不開心, 不懂安慰人的我也是胡裡胡塗, 希望他會好一點吧^^
在十蚊店買了兩個飯盒, 外呈透明狀態, 黃色蓋子, 很 Japanese style
口痕痕, 吃了冰凍綠豆水 + 牛月利酥, yummy yummy~
哩排綠豆大行其道, 真係威囉~
晚飯也是回歸麥當當的懷抱, 每人一個四號餐, 原來新的六折咭是綠色的

>>July 3, 2004 at 3:17:31 PM GMT+8


2004 年 6 月 30 日 星期三 【晴】

夏日甜蜜蜜

Sweet colors of summer
Don't you just love summer?


夏日甜蜜蜜正式推出, 有五種新的夏日口味, 有十六款 kitty 公仔, 有四款新的製服, 充滿期待
七一回歸大日子, 又是公眾假期, 167 一早便被人們攻陷, 人潮去又來
新製服很可愛, 著出街都冇問題, 前面簡簡單單, 後面有個鬼馬樣, 我的是 ---> ⊙3⊙
o都咀小 baby, 惹人愛慕的傢伙
新 traymap 很和風, 特飲和新地的排放安好, 若設計不好的話便會很土風呢
很忙很忙, kitty 貓魅力迫人, 人人愛上牠, 個個 order 也換牠!
我的 Tony仔仔亦大駕光臨, 看到我們繁華的景象興奮不興奮?
各種 promotion 一湧而上, 開頭都有些少驚
驚記不到這麼多東西, 又驚整到痴立立, 但做做下又冇野 lu, haha
take break 時試了很多新產品, 有芬達粉紅新地樂, 菠蘿特飲, 綠豆和紅豆新地
粉紅戰士也不錯, 香甜的草莓味; 菠蘿仔一向有品質保證; 綠豆很清甜; 紅豆甜了點
身在衝鋒陷陣的狀態, 時間也在不知不覺中流失, 不用慢慢挨

回程的地鐵車卡中發生了動手兼動口的事件, 兩名男子的衝突
生事端者語帶挑釁, 粗言穢語, 言語和行為也令人討厭, 很 rough, 很無禮
不但失禮了自己, 還失禮了香港

>>July 3, 2004 at 2:35:51 PM GMT+8


2004 年 6 月 29 日 星期二 【乍寒還暖】

促膝談心今晚夜

朝早遲到, 2因為去了拿 Cosmo Girl, 今期封面很清新
第一 break 是提子 + fresh milk + 蘋果, 雖然不是吃了很多東西, 但卻很飽
食完藥即刻傻下傻下, 找五毫子時給了五元人家, haha, 誠實的客人
眾人也不想入廚房的關係, 我便成為 target 了, 好啊, mutually beneficial
容媽媽主持大局, caller 兼單拖, 我收爐, Fiona 洗早餐, 她竟比我快
人多時, 她也是叫遠處的 Fiona 幫手, 卻不呼喚與她共處一室的我, 難道我真的是這麼不濟? 一.一||
Fiona 成日唔比人落野, 得番二三盒雞仔都唔比人炸, 之後就 down 喇
因為佢驚太多&想 keep quality, caller 不易做呢
我哩 d穩陣謄雞型會選擇寧多勿缺, 忙都冇有怕丫嘛
雞仔雞翼一定有人買的, 下次一於炸炸炸, haha, 實激死 caller, 經理們
老科 take break 時蒸薯條來吃, 製成品白雪雪, e~
不過幾好味, 清清淡淡, 充滿薯仔味, 好像吃薯仔 !

這兩天的廚房表現也不太好, 何時才能修成正果呢?
天陰了, 下了陣陣的雨, 颱風又來, 下午茶時很很很冷清
五時多又忙起上來, 仲送左個外賣, 所以 OT 了, 六點三拉咭
放工時又熱又餓, 我暈喇 @~@
食姚明哥哥醫肚, 不好吃, 像放了很久般 .......

>>July 2, 2004 at 6:14:11 AM GMT+8


2004 年 6 月 28 日 星期一 【清涼】

擋不住的眼水

傷寒又復發, 眼睛間歇水汪汪, 醜樣
出了 lobby, 謝謝 GiGi 的體貼 ^^
炎炎夏日, 有甚麼比在三十多度高溫左擁右抱地送外賣辛苦 ?
四名勇將奉命出發, 在鱷鱷的引導下大家展開了潛水計劃 一”一
蒸發了, 熱力長注不散, 入中雪房降降溫
counter了一會, 廚房雪房去, 又熱又凍, 病上病
工作時沒有甚麼表情, 因為做左潺仔強
拿了新制服, 人人愛上青 BB, 但要鬼五馬六, 所以要中央配給
下次才有與生俱來的自由權去選擇, 我要綠色呀
藍, 紅, 綠, 黃, 像社衣, 在 LIY分別是從前的信實, 喜樂, 仁愛, 和平和現在的信, 義, 忠, 誠
我得到了藍色的 o都咀呀, yeah ! 藍色都不錯, 襯上 crew 褲就 ……. 一*一
紅色沒有甚麼特別; 黃色很醒神, 不過好透; 藍色不錯; 綠色是最漂亮的
新帽像交通警, 可唔可以唔換 ?
買了感冒藥, 不會令人昏昏欲睡
兩個壞蛋去扭蛋, 燈神與小牌
夜訓, 心太野 一_一 |||

>>June 30, 2004 at 4:52:18 PM GMT+8


2004 年 6 月 27 日 星期日 【酷熱】

Crew Meeting

如平日般當Counter 人, 牛牛一返到來就問 fax 機今早是否心煩多疑, hohoho
放工後有薯條工作坊, 我之前聽了, 所以周圍走, 入了廚房幫手, 幾驚比人鬧呀 à便服中
再同雀的女人去意粉屋, 有得睇冇得食, 眼看手勿動
原來情侶真是不能共處一鋪的, 看來我和發發要低調一點了 一3一

這次 crew meeting 主打是新產品 ---> 夏日甜蜜蜜
食物只有 ........ 有點寒酸, fax 機你真是精打細算 !
散會後兩隻餓鬼夜遊百佳, 兩支楊協成, 一包薯片, 四個飽, 大電視下的露天茶座
玻璃門外的 OC2 特別美

PS 第一次 set 杯車

>>June 29, 2004 at 4:04:19 PM GMT+8


<< 51  52  53  54  55  56  57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67  68  69  70  71  72  73  74  75  >>

 




翻開我的日記
晴天陰天都有著你

廣告

讀者留言

路人留言   |

你做咩呀??工作有問題嗎?? <
>>May 4, 2007 at 6:35:44 PM GMT+8

妳的日記越來越悶啊~~快點更新吧
>>January 5, 2007 at 11:19:35 AM GMT+8

:o <br>fear of m
>>May 7, 2006 at 4:44:34 PM GMT+8

大家咁話啦~恭喜恭喜!!齊齊晉身
>>April 20, 2006 at 4:39:41 PM GMT+8

咁肥仔咪係電車男?? <br>:
>>April 15, 2006 at 8:05:50 AM GMT+8

喂..美人魚,多謝晒你張bear
>>December 20, 2005 at 1:23:08 PM GMT+8

" 一字記之: 難食 !" <b
>>November 20, 2005 at 3:17:29 PM GMT+8

為何&#21035;人的生日大幅
>>November 15, 2005 at 9:12:17 AM GMT+8

好想唱蔣爺「相遇何必曾相識」的那
>>August 31, 2005 at 2:39:14 PM GMT+8

開學前, 我倆同樣忙到痺...
>>August 31, 2005 at 2:35:23 PM GMT+8

玩玩這個在這幾天頗具人氣的Blo
>>August 30, 2005 at 5:00:27 PM GMT+8

wa.....超級似你, 應該係
>>August 22, 2005 at 5:25:33 PM GMT+8

Dear 未來日明嫂 <br>乜
>>August 11, 2005 at 10:18:26 AM GMT+8

"大包整多兩籠,大包整多兩籠"
>>July 18, 2005 at 7:23:02 PM GMT+8

BoM bOm !!! 大踏步向
>>June 9, 2005 at 3:17:40 PM GMT+8

你有冇事呀,又俾人激親?? <b
>>May 7, 2005 at 4:46:51 PM GMT+8

I hope I can do
>>January 23, 2005 at 10:37:39 AM GMT+8

小鍾子,你冇事嗎?
>>January 10, 2005 at 3:02:52 AM GMT+8

<FONT COLOR="HOT
>>December 6, 2004 at 4:06:17 AM GMT+8

睇黎你都有香港因空氣污染而有0既
>>November 19, 2004 at 7:00:35 AM GMT+8

借左條鏈俾juno,佢d同學見到
>>November 17, 2004 at 10:52:38 AM GMT+8

野口同學: <br>joey 隻
>>November 14, 2004 at 6:44:55 AM GMT+8

蠢蠢欲試中 <br>:>
>>November 14, 2004 at 4:58:56 AM GMT+8

hihi~~ 星期三見^^, 你
>>November 7, 2004 at 12:37:10 PM GMT+8

<img src="http:/
>>October 16, 2004 at 4:18:06 AM GMT+8

:O <br>點解我已被捕!?
>>August 30, 2004 at 4:38:59 AM GMT+8

你有咩唔開心,點解唔講出黎O者?
>>August 5, 2004 at 4:47:37 PM GMT+8

嘩. . . <br>我又夏日甜
>>July 30, 2004 at 1:45:09 PM GMT+8

同你一齊企廚房好開心呀~^^ <
>>July 29, 2004 at 12:03:27 AM GMT+8

下次我同你rotate丫~ <b
>>July 13, 2004 at 11:20:46 PM GMT+8

大騙子魯玲,甚麼叫不打日記20日
>>July 11, 2004 at 6:42:06 PM GMT+8

唔駛驚ga....發記橕住你 <
>>July 8, 2004 at 11:38:45 PM GMT+8

一一"你都好鬼馬下喎... <b
>>June 29, 2004 at 12:02:29 AM GMT+8

Where are you?
>>June 17, 2004 at 2:22:09 PM GMT+8

嘩嘩!! <br>乜你廚房生意外
>>May 14, 2004 at 4:10:45 PM GMT+8

Happy Birthday T
>>May 13, 2004 at 9:00:02 AM GMT+8

<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 8:07:51 AM GMT+8

<img src="http:/
>>May 13, 2004 at 7:42:21 AM GMT+8

生日快樂呀~21 lu...老姑
>>May 12, 2004 at 3:40:14 PM GMT+8

Baby~你明ga啦 >3<
>>May 6, 2004 at 1:27:10 AM GMT+8

ohoh.. <br>你今年生日
>>April 26, 2004 at 5:25:11 PM GMT+8

幫你賣廣告la! <br>你的日
>>April 18, 2004 at 6:02:20 PM GMT+8

我最鍾意俾人騷擾,最鍾意作詩回應
>>April 6, 2004 at 2:14:28 PM GMT+8

今日考成點呀???你睇下~咁又過
>>March 31, 2004 at 6:08:48 AM GMT+8

盡左力就得啦!放鬆D啦...^+
>>March 29, 2004 at 6:48:35 PM GMT+8

旭光,努力啊 <br>溫唔晒都唔
>>March 29, 2004 at 1:07:39 AM GMT+8

不想接受的無奈
>>March 27, 2004 at 4:23:40 PM GMT+8

我都有睇Charlie choc
>>March 27, 2004 at 3:43:21 PM GMT+8

咩好耐無見呀??星期一先去完街j
>>March 25, 2004 at 5:06:41 PM GMT+8

hihi~你個日記好靚呀~~ <
>>March 10, 2004 at 10:46:39 AM GMT+8

人氣: 16637

Design & Scripting by ShowHappy.Net