|
2005 年 1 月 13 日 星期四 【晴】
好開心囉~~~~因為我放監喇~~~~~~
終於都考完!終於重見天日,
覆返d message,因為o個時有好多冇覆既message、電話,
琴日考o個科真係一開始打後兩個鐘分秒必爭咁抄到手軟!
我考完之後,呀發都話好似寫到抽筋咁呀!
考完之後就落左新蒲崗同柴、carol食野,間担担面都ok喎!
然後我同柴就走去周圍行,好想買下野呀,
行到朗豪坊,一來幫柴揀下帽,二來唔知點解想買野俾斌。
最後終於揀到頂帽俾佢喇,不過要幾日後先有得拎.....
而我自己? 反而真係揀唔到野喎...
原本斌話提早放同我一齊去食飯,
不過因公務纏身,早唔到走,噢,不過唔緊要啦,
工作緊要,就星期六啦~
so就同爸講返黎食,then佢就話打邊爐喇~
e,都好喎!最後我爸媽一齊打邊爐喇~
>>January 14, 2005 at 2:50:18 AM GMT+8
2005 年 1 月 10 日 星期一 【晴】
CARTER & TRACY,生日快樂~~~~~~
突然好想飛去澳洲同佢地一齊玩幾weeks呀~
>>January 12, 2005 at 1:43:21 AM GMT+8
2005 年 1 月 10 日 星期一 【晴】
to christy︰
佢工作叻、電腦叻,
其餘乜野生活上的智慧都係一個字---------------蠢!
ahhaha
>>January 11, 2005 at 7:19:03 AM GMT+8
2005 年 1 月 9 日 星期日 【晴】
howard頭先打俾我喎,
原本,佢手睜爆骨..........恐怖!
不過都好彩喇!
原來仲係學緊時發生意外!
太恐怖喇!
我奉勸所有人,渣電單車真係好危險,為你自己、家人、朋友著想,請勿駕駛電單車!
>>January 10, 2005 at 1:27:28 PM GMT+8
2005 年 1 月 9 日 星期日 【晴】
今日返工呀~
今日唔眼訓呀~
一早買左餐蛋治+檸檬茶返去食~
返到到,陸續有人問我點解星期六冇返??
有d我根本唔熟既人都咁問,我當堂呆一呆先答佢地︰我去左上戰場打仗!
今日howard冇返,到lunch聽佢地講下先知佢原來炒車﹖﹖﹖唔係化......
佢...琴日我返church時佢都仲打俾我問候我、問我做緊乜架喎......
咁究竟佢打俾我時係炒左定之後先炒﹖﹖........不過好彩應該輕傷....
唉,有係一個好例子喇!
電單車真係好危險......佢好似考左牌冇耐咋喎....
我仲記得佢考完車同我講,冇耐仲要考電單車.....
horrible,真係架,我真係好驚人渣電單車!
我一d都唔覺得型,我只覺得係搵命摶....
(聽唔聽到呀!逢進賓!又係一個好例子喇!你咁想考!係分手先好去考呀你!)
blessing all the drivers for always....
然後今日kathy終於由紐西蘭返黎喇~~~~~
佢台面一大疊野等住佢做......
最搞野既係佢張台勁亂....勁多野堆住,然後佢揸hand cream,放低左隻戒指,
竟然唔見左﹖!嚇到佢呀!
見佢不斷爬佢台上面d野,好搞笑,最後當然搵返!
我覺得我根本就係佢既assistant~ ha~
我見佢咁忙,幫下佢,開晒佢廿幾袋courier、信、.......
然後幫佢分類,而佢就搞第二d野...
好不容易先到lunch~
lunch行返去時仲撞到呀may tim!carol公司既呀may!
我真係唔認得佢呀!突然有個人叫我,我望住佢仲諗緊︰呢個邊個黎架?佢有冇叫錯...?? 但係真係叫"呀珊"喎.....再諗一諗!ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
不過lunch之後我就......悶得發慌呀~~~~~
因為我手頭上既野已經做得7788,
而且kathy佢自己d野都咪搞掂,未俾到我野file,
不過我知星期六實忙到pk.....
then今日由3點開始,
我都張個file放o係台到,開住電腦,"扮"做野呀.....
都好彩,有後面個radio陪我倒數放工!
整....一路聽森美小儀,我一路忍笑.....
聽到i love u boys.....忍得仲辛苦....>.<
仲要俾jimmy見到我自己o係度笑....hahahhahahahaha
去toliet時又撞到account邢小姐,大家都問大家印尼o個邊d親人有冇事,
大家都好彩........
今日諗諗下,原來我一返工就成日笑,
因為佢地都話我成日一見到我就笑,
唔通成日黑面咩........已經夠自閉架啦我個位....
四圍都佬...唔自己傻下、輕鬆下,皮質醇指數高企啦!
見到佢地埋頭做野,同佢地有時傾兩句、玩下,緩和氣氛~
>>January 10, 2005 at 1:23:45 PM GMT+8
2005 年 1 月 8 日 星期六 【晴】
斌遲d可能要ot??
唉,都有d唔開心,因為驚佢累呀,又要成日對住部腦、又要有時渣車去整野、又要去邊去邊...
不過....佢事業心重....都係好事既....
以前我一直想搵個上進既人...
咁斌....﹖都幾好既~ 佢叻嘛.....不過都好蠢~
去滑雪?? 好.................
咁更加要努力喇!支持你!
>>January 9, 2005 at 3:03:04 PM GMT+8
2005 年 1 月 8 日 星期六 【晴】
今日一早同爸去飲茶,然後就同柴返團契,第一次返呢個團契,um....好似d人細左d喎....
然後就返崇拜喇,返完之後就去食church既"free lunch",係welcome我地既lunch,
都好多人下,lunch入面d人都搞笑好多,而且match d,
同我地台o個幾個boys都好搞笑,有個好似e-kids既tommy~ haha
然後就去左勝利道搵carol同7叔~ 7叔果然仍然係7叔~ haha~
然後我講緊o個個tommy既時候,唔覺意望後面時,oh,真係有個eo2既其中一個成員坐o係度喎.....
hahhaha 都係有個"e"字者~
然後等斌哥,先去新世紀睇下有冇戲睇,因為佢想睇,
好彩者~~~~~~~~~~~~~~~冇喎~~~~~~~ hoho~~~~~~
so就去左行陣街~ 食滿記~ 再打包返屋企lu~
hehe~ 因為斌爸生日,佢地去食飯,我就因為"溫書"嘛,唔去啦........仲問咁多次.....
嘩,佢地好齊人呀...如果我去,一定面紅+唔出聲者.....
佢隊佢妹個電話俾我,我都驚呀~
haha
我真係怕多人架....
>>January 9, 2005 at 10:31:54 AM GMT+8
2005 年 1 月 7 日 星期五 【晴】
christy, 我好掛住你呀~ 仲有o係澳洲既你地~
>>January 8, 2005 at 10:43:08 AM GMT+8
2005 年 1 月 7 日 星期五 【晴】
Edison既新碟幾好聽喎~雖然我一向都唔LIKE佢以前D歌~
可能唔係個個都like呢種music,
不過我覺得幾襯佢,而且佢搵到佢既special,真係好岩佢。
o係隻碟入而d歌,多數我都細意留意佢d歌詞,
我覺得d歌詞好有意思,而且好suitable for edison,
好似"嘥氣"咁。
雖然有d位較粗俗,不過其實聽落都幾得意。
好多首都幾得意,最重要係細嚼歌詞~
《TP TOO....!!!!!》(以下係部分歌詞ONLY)!
今日有人會尊重我 係因為我努力去認識呢個人既方法去搵食
最近feel到我開始有d成績 但係我都要繼續努力
因為仲有大把路俾我行 最重要係我肯用時間
再改變我自己 慢慢 慢慢黎
因為仲有好多人睇死我呀希
而家 唯有 繼續努力去做
我已經搵到自己條路
你地放心俾我做 我信自己 我一定做得到
你放心俾我做 我一定做得到
每一段路最黑既路最尾梗有出路
你有理想就做你有你做
你有理由既話快d上路
你要理人既話"棧"你停o係度
世界有不同既路
要進步要不斷問路
有更多問號 有更多野等住做
路 就有好多種
有人行得聰明有人行得蠢
有人行得輕盈有人行得擁踵
行得"蒙" 唔識分南北西東
盲中中 迷失o係種種迷宮
行得通 擁抱一個自由天空
行唔通 終日惶惶恐恐
最終匿返入個窿 睇到一百呎天空
人 都有好多種
當然有人聰明有人比較死蠢
唔同環境出黎既人會有唔同水準
不過自知之明 唔係人人都懂
有人受歡迎 得寵 值得捧
有人得把口 老奉 搏哂"蒙"
得到人唔係表示有 睇到飯桶
要出黎講句說話睇你有冇種
睇人行路既方法有好多種
人多人推推"甕甕"
人驚人去邊冇人懂
羊群總動員跟住條大路就最安全
大路就係要你dup低頭行路
跟住老總做 唔好問咁多喇細路
做 做得好繼續做
可以同你既話 可以同你做
《幸運的我》(部分歌詞)
如果提起女性朋友 你問我 我都自己坐左係度"r"哂頭
大部分d女 今時今日 唔單止個口個心地都好醜
更加慘係如果 遇到一個女性想同佢發展一段感情
佢會對我有d偏見 (喂 你唔係好掂喎)
係咁既事件入邊 我依然知我o係邊 我仲未點變
repeat *
幸運的我 要靠自己 你想我死 幸運的我
無諗過俾人泵 我諗我係公眾人物
點解 為乜為乜為乜 我d朋友咁現實
起碼而家知道成件事係點既事實
幸運的我 o係度俾你放大我 o係度俾你折磨我
我 幸運的我
*我幸運地 幸運的我 俾你講到我衰到貼地
我幸運地 要靠自己 俾你地班友處處o羅我比
我幸運地 你想我死 你地日日夜夜o羅我黎比
幸運地我 幸運地我 點都做返自己*
>>January 8, 2005 at 9:21:14 AM GMT+8
2005 年 1 月 7 日 星期五 【晴】
woo~ 家陣考左contract~ 個人即刻開心晒~
今朝有個衰佬遲左一個鐘叫我起身溫書,
唉~
好彩原本我諗住勁早起身,6:00起身再睇睇,
不過最後7:00先起,然後睇多睇,再食埋個breakfast,
今日唔敢唔食喇.....先慢慢行出門口去mtr等cathy~
woo~ o係兩個鐘入面係咁寫係咁寫,將我記得既野都寫晒出黎,
唔夠時間寫呀,不過都希望pass啦!起碼唔係去到我要作內容既地步嘛....
過左呢科我認為最難既一科之後,即刻鬆晒,
不過條氣都唔係好順....考完我諗都要睇睇doctor chan...
之後,我、cathy、簡穆罕默德同呀lee去沙嗲王...冇錯....又係沙嗲王.....
唉....呀粘聽日走喇............~.~ 唉......
然後食完我地就去左行sogo,陪cathy揀左件羽絨~
然後就返屋企lu~
haha,我地都話要介紹christy俾呀簡識呀~ hahahah
>>January 8, 2005 at 8:46:25 AM GMT+8
|
![]()
HOROSCOPE---VIRGO
「要求自己活得別人好,
是沉重的心理負擔,
因為你必須時刻與人比較。
你的快樂從比較得來,
而非來自真實生活的滿足。
比上不足,比下有餘,
這種安分的滿足也非真正的好。
要比較,就要求今天活得比昨天好吧!」
--------阿寬,摘自《明報》
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
HAppy New Year!
>>February 16, 2007 at 1:49:01 AM GMT+8
Happy new year!!
>>January 1, 2007 at 8:05:55 AM GMT+8
Merry Christmas!
>>December 25, 2006 at 1:48:16 AM GMT+8
我還以為你忘記啦, 害我不知多傷
>>October 15, 2006 at 9:34:26 AM GMT+8
..生日快樂!!!!!!
<br
>>September 16, 2006 at 3:51:59 PM GMT+8
HAPPY BIRTHDAY!!
>>September 16, 2006 at 1:55:47 PM GMT+8
之前我用既msn 請你del 佢
>>June 6, 2006 at 12:21:31 AM GMT+8
I like Cheese焗扇貝
>>May 17, 2006 at 4:42:09 AM GMT+8
=0=
<br>
<br>...
>>May 14, 2006 at 10:16:25 AM GMT+8
Shan Shan, I mis
>>May 9, 2006 at 12:43:36 AM GMT+8
^^
<br>寫左出黎發洩左d情
>>April 16, 2006 at 4:02:37 AM GMT+8
恭喜你!
<br>
<br>俾
>>February 5, 2006 at 9:30:20 AM GMT+8
HAPPY NEW YEAR!!
>>January 27, 2006 at 9:57:21 PM GMT+8
<br>...你啊~傻瓜黎架.
>>January 12, 2006 at 3:16:04 PM GMT+8
無論發生咩事, 你都要記住我和c
>>December 11, 2005 at 8:34:34 AM GMT+8
Our eyes are pla
>>December 9, 2005 at 3:03:34 PM GMT+8
U hv copied my c
>>November 7, 2005 at 12:36:03 PM GMT+8
雖然唔知你咩事,不過都希望你開開
>>November 7, 2005 at 10:47:31 AM GMT+8
^^
<br>i think i
>>November 4, 2005 at 8:39:16 AM GMT+8
多謝你張咭!!!!!
>>October 14, 2005 at 5:30:27 AM GMT+8
<br>凡事要看開一點,別太悲
>>October 9, 2005 at 1:27:07 AM GMT+8
我借你個心測玩呀^^
>>September 27, 2005 at 10:51:41 AM GMT+8
have you seen my
>>September 24, 2005 at 1:32:37 PM GMT+8
sorry!
<br>生日冇同你
>>September 22, 2005 at 7:50:56 AM GMT+8
stupid shan~~~~~
>>September 17, 2005 at 12:00:35 AM GMT+8
生日快樂.中秋節快樂
>>September 16, 2005 at 8:36:14 PM GMT+8
傻婆:
<br>HAPPY BI
>>September 16, 2005 at 10:50:54 AM GMT+8
哈哈..
<br>唔好玩啦~我同
>>September 15, 2005 at 10:47:12 PM GMT+8
吼\ˍ/
<br>我save左你
>>September 13, 2005 at 11:55:00 AM GMT+8
咁橋??!
<br>我記得果條友
>>September 12, 2005 at 3:18:00 PM GMT+8
豬頭>o<v
>>September 12, 2005 at 2:28:31 PM GMT+8
咩男人黎架? 咁x 煩既?
<b
>>September 6, 2005 at 12:12:16 PM GMT+8
你没事吧!!
<b
>>September 6, 2005 at 6:34:01 AM GMT+8
唔該晒呀...
<br>好令呀衣
>>September 5, 2005 at 4:12:14 PM GMT+8
shan
<br>我預計11月返
>>August 29, 2005 at 3:59:55 AM GMT+8
好喜歡你寫既30問, 所以我又去
>>August 20, 2005 at 3:43:07 AM GMT+8
shan你睇下~~~
<br>連
>>August 14, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
你們两個吃了六樣&
>>August 13, 2005 at 10:46:21 AM GMT+8
shan~
<br>
<br>你
>>August 3, 2005 at 12:01:23 AM GMT+8
肥美肥美肥美....
<br>肥
>>July 8, 2005 at 1:49:22 AM GMT+8
傻婆!傻婆!傻婆!
<br>謝謝
>>July 3, 2005 at 11:07:32 AM GMT+8
哎呀~拿多個俾我嘛~~~
<br
>>June 15, 2005 at 12:12:19 AM GMT+8
一直都想問下你
<br>你同b哥
>>May 31, 2005 at 12:19:28 PM GMT+8
唔好再唔開心喇...
<br>既
>>May 24, 2005 at 2:47:41 AM GMT+8
...D咩細路黎架~簡直影響市容
>>May 10, 2005 at 6:33:49 AM GMT+8
黎~乖~開心番^^
<br>ch
>>April 28, 2005 at 9:46:50 AM GMT+8
嘩~一黎就俾你張相赫親> <
<
>>April 22, 2005 at 9:32:42 PM GMT+8
Shan你的相冊網址多少
>>April 18, 2005 at 9:14:51 AM GMT+8
嘩~好耐都無見過macleod啦
>>April 17, 2005 at 3:23:03 AM GMT+8
>__<
<br>
<br>謝謝
>>April 13, 2005 at 12:47:26 PM GMT+8
|
|