|
2005 年 1 月 26 日 星期三 【晴】
呢兩日涼左,
呢排又個胃成日都唔多舒服,
整到我心情不太佳,
可以話係差....tim....
莫非....就黎m到﹖﹖
>>January 27, 2005 at 2:09:32 AM GMT+8
2005 年 1 月 24 日 星期一 【晴】
星期二!
我最討厭的一天!!
返9放8呀!!
一早返8:00,因為係putonghua堂,我向來都準時!
then就英文堂!
until2:45先食我個lunch呀,幾可憐呀我.....
仲要等到5:25先上legal system........
上完堂,原本有個人講得好好話今日放早d過黎等我~~~再去食dinner/.....
點知......上完堂,打俾佢,佢都未放得......因為要開會...??
then佢叫我一路搭車等佢......
我去到又一城就停喇...去行下等好過....
結果......成個hour......~.~"
衰野.....下次我寧願你叫我返屋企食先.......
衰野.....想見都唔好咁餓死我.............
haha,結果,等到佢時就去左鑽石山拿拿臨食完就返屋企,
因為我話一定要睇大長今呀~~
我要幫呀媽睇完,第二日講俾佢知~
>>January 29, 2005 at 2:01:26 PM GMT+8
2005 年 1 月 23 日 星期日 【晴】
噢~ 今日真係都幾開心~
唔知點解喎~ 總之開心啦~
嘩,頭先傾電話時,好得呀斌,
因為佢話等等,then就聽到佢o個度有條友講d好普通既野都用左勁多粗口!
係用左勁多粗口呀!但我聽到呀斌佢一個字既粗口都冇講喎,
好叻呀佢~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
仲幾好禮貌tim!果然乖仔呀下~
>>January 24, 2005 at 12:08:50 PM GMT+8
2005 年 1 月 23 日 星期日 【晴】
嘩,今日返工個氣氛好差呀~
個個都好似唔多高興咁,
lunch同佢地食先講起星期六o個日,
原來最後佢地每人派左$1400 only(對比上次老闆生日,每人分三千幾,的確少左好多)
加上好似有幾單野公司又要賠飛機貨,
so老闆唔高興囉~ so派錢少左~
不過,如果俾我,我就會覺得....咁佢肯派錢已經好好啦...
仲要每人千千聲,o個日十幾圍,夾埋都幾十萬啦....
d人太現實喇~ 唔係"應份"俾你地架...應該諗"都好,有錢派"
咁唔會開心d咩?? 知足常樂嘛~
今日有好多鬼佬客上黎,個個都高到呢......
我覺得好好笑,因為妁司有三個女仔同時電完個一模一樣既長鬈髮返黎,
好明顯地係約埋一齊去電既,不過當佢地三個走埋一齊,我就覺得好好笑喇~~~
今日收左封抽利是,同一張wellcome coupon....
呵呵~ so一返工我就買左好多野食喇~
同屋企一齊分享呀嘛!!
嘩,呀爸燉左正野!好耐冇食喇!
我覺得呀爸用瘦肉燉,比用冰糖燉更好味!
>>January 24, 2005 at 11:13:36 AM GMT+8
2005 年 1 月 22 日 星期六 【晴】
今朝就8:30爬起身,因為應承左斌去飲茶。
去到酒樓,有斌爸媽、斌姨、斌婆婆、斌妹、斌舅父,
最搞笑既係,傻仔斌叫我快d去加多d分,傻架...........
斌婆婆都好精神呀,飲完茶,then我地行去新城市,
途中好狗呀斌,斌婆婆原本捉住佢傾計,then斌夾硬推左我同斌婆傾計,
then佢就自己走開喎!得返斌婆婆翹住我傾計,佢就偷笑!
然後送左佢地去火車站,因為佢地今日走。
然後就得返斌妹、斌媽、同埋我地繼續行~
行行下都等返我地去拍拖lu。
不過陪埋斌o係ice fire買左野之後,就搭bus走lu,因為我要返屋企help媽整蘿蔔糕lu~
加上我都係好sleepy呀~
斌媽講得好好喎!
斌宜家都好乖,係得食煙最唔好囉!
我都話係啦!成日扮晒野話戒左!一聞就知啦!你個衰仔!
戒啦!冇鬼用!
>>January 23, 2005 at 9:39:40 AM GMT+8
2005 年 1 月 21 日 星期五 【晴】
今日一早起身返工,食埋個早點先出門口。
今日kathy放假,so又係得我一個人整手頭上既野,
不過今朝真係冇得頂,因為我坐坐下,然後見到隔離用作我同victor之擋隔既白板有d異樣喎....就o係呢個時候.......我呆左咁睇住塊板"琳左"去victor度,仲整跌左佢台上既野....."嘭!"
我真係呆左好耐,因為眼見突然同隔離冇擋隔,好開揚咁...我覺得好恐佈喎.....
then,基本上product dept個個都聽到跌o個下,
然後個個原本講緊電話都呆左望住我!
albert就話︰「呀珊,你仲咩咁激動,想見victor呀? 一野推跌塊板?! hahah」
howard就同電話中人講等等,then︰「妳....做咩呀??」
而jimmy就行埋過黎同我講,嘩,塊板呢﹖
然後講講下我都大笑!
不過後面o個個當然冇同我講野啦!
然後jimmy就幫我拿拿聲幫我整返好塊板,而且仲不停講"冇理由架??我既擋板設計應該得架喎???"
...............~.~"
好彩!我地o係9:40am前整好者!因為victor通常8:45--50返工就一直o係toliet,唔知佢爆石定練功啦,總之佢9:40一定坐返埋位!不過塊板就傾斜向佢o個度!
嘩,佢幾狗呀!坐返埋位,佢執好自己d野之後,就借d意將塊板既傾鈄推向我方喎!衰格得佢呀!!
then jimmy就鼠過黎叫我「妳扮晒野推返過去啦!!」hahhahaha......
lunch就去左causeway bay join cathy食"米線"o個間野,今次我終於唔食米線,食左"肥牛肉飯"~
下次我想食"蒜泥白肉"呀~~~ then就返學lu~~~ 好彩冇遲者~~~~噢,no,科科都唔公佈成績既~~~~ =.=" 我8卦喎.....
之後文左就同cathy去一去book shop,then我就搭車去上水等"高層"斌放工喇~
然後就去左九龍城,因為今晚我公司食春茗,還有時間,我又肚餓,then我地又離不開「食」!我地去左"地茂"食糖水~ 一人一碗,仲叫埋"榴槤斑㦸"tim~~~ 不過好過上次,but都係滿記最好!呵呵~ 食完再食多串街頭小食,then就行來行去~ 行到差不多先上九龍城廣場既酒樓lu~
而斌好好呀,佢話佢去上網+周圍遊盪等埋我~
上到去,....超多人.....我地o個台都夾硬變左13個人坐....
嘩!好彩有個jimmy坐我隔離隔住ken者!如果唔係我諗我會黑住面食!
d野食都ok既....不過食來食去都唔覺得點解會咁貴囉...
之後就玩遊戲......"世界之最"...~.~"
我地o個台係o係最後囉.......how to鬥快拎d野出去呀??
then就抽獎,我就一向冇抽獎運既,so都係睇佢地玩,
我地個dept好削囉....得呀jimmy抽到"電火:�"(穫型)???????????????????????????
then kathy就話︰「choi!新年流流好抽唔抽,我地部門抽到大穫?????」
then佢地就話星期一返去要擺擺陣改運喇!hahha.......then仲有幾個鬼佬主持既games....
至於抽利是,我地個個都仍然係百百聲,今次kathy千都唔千呀!
食到11:30....都未玩全公司最想玩既"歡樂咭"....因為關乎大家走既時候搭bus or搭taxi........唔係化....咁玩到幾耐呀??? but this round 既game就冇我份喇,因為我係part time,整到我冇左起碼3k....收...不過nevermind啦,haha見到十幾圍台人個個都咁齊心玩,都幾搞笑
整左好耐,好多人都想走,但又走唔到,驚冇車架嘛.....
12:00......仲玩緊呀......
我頂唔順喇,等到12:15...我就走喇!斌都o係樓下等左好耐喇...!佢地仲玩緊呀~
當我落到同斌行時,e,原來jimmy、albert同ken都三個一齊走喎!呵~
jimmy同albert仲話我行得慢,jimmy見到斌仲笑我,因為我食緊野時俾佢睇我部電話個wallpaper,ha~
then我同斌就上的士lu~
我返到home都成12:45喇,一入門口,呀媽仲織緊冷衫...
我沖涼+睇左陣tv,1:30就sleep lu~
斌今日好得喎!因為咁耐都等我!
>>January 23, 2005 at 9:25:59 AM GMT+8
2005 年 1 月 20 日 星期四 【晴】
唉~ 唔好再提喇~講返今日~
今日2nd SEMESTER喇!
一早同cathy返學,cathy電左hair呀~
然後返到去上constitution,近lunch既時候els提議pizza hut 外賣,
再講講下、整整下,終於tum掂呀els不如落去causeway bay食pizza hut!
so我地一行8人就去左pizza hut食喇,
當中好多趣事喎!hahahhaha....
我地叫左4個飯&意粉+兩個芝心批share呀~ 好好味~~~~~
之後就返返學上econ呀~
>>January 21, 2005 at 12:30:24 PM GMT+8
2005 年 1 月 20 日 星期四 【晴】
請容許我在此發洩一下.....
小喇叭呀!都已經咁叉叉耐啦!
又彈d咁既野黎激我!整你呀!
自以為是!唔好咁討厭好唔好﹖!
你訓練我既器量都唔係咁下化!
o個句野又令我好嬲!
你自己安慰自己係一件事!
歪曲事實又係另一件事!
妖!完全破壞晒我今日既心情!
痴孖筋!真係唔識得欣賞囉!
唯有咁講,你太高層次囉,
我d低層人士一d都唔識欣賞同喜歡囉!!
痴Q線架!
整你呀!
THE END.........THANKS!!
>>January 21, 2005 at 11:05:17 AM GMT+8
2005 年 1 月 18 日 星期二 【晴】
今日既金句︰既然改變唔到事實,唯有改變自己既想法。
>>January 19, 2005 at 2:36:21 PM GMT+8
2005 年 1 月 18 日 星期二 【晴】
我覺得好開心,開心既野,
原本諗住呢個week既sem break可能會幾悶,
除左返工就會o係屋企過,
不過呢兩日反而好好利用呢個break黎見返久違了既朋友!
琴日既打邊爐,
今日同肥謙傾過,
真係好開心,因為見返3年冇見既朋友,
感覺真係好似返到去form5既時候,
雖然成日俾人串,但係係俾人串得搞笑!
學肥謙話齋,宜家諗返起琴晚,
都覺得好好笑!so我今日當自己靜落黎時,我都會諗起琴日既搞笑事!
好似......我買magazine時既趣事咁....hahahah
而岩岩咁晚既晚飯,
都傾左好多野,不過到我自己一個人搭車時先慢慢咀嚼佢既說話....
係喎....原來...人地o係我口中得到既讚賞都幾難.....
so我就咀嚼今日佢所講既野,
然後再打俾佢,
好真誠咁講︰係呀,你的確進步左,清晰左,起碼同上次傾計比...(其他唔多講了)
開心死~ haha
不過唔係架,有進步的確係好好。
希望下次見到佢會更進大大步。
兩日內聽既故事背景有點相似,
不過唔同既性格,有唔同既諗法,相同既係,兩個都進步左。
當然,我希望佢地都開開心心!
當好認真地去傾計既時候,往往都好似感覺欷虛....好多感覺、感想......
好享受同老朋友重聚既時候,想當年、談現在、說將來。
真的,好開心。
>>January 19, 2005 at 2:26:35 PM GMT+8
|
![]()
HOROSCOPE---VIRGO
「要求自己活得別人好,
是沉重的心理負擔,
因為你必須時刻與人比較。
你的快樂從比較得來,
而非來自真實生活的滿足。
比上不足,比下有餘,
這種安分的滿足也非真正的好。
要比較,就要求今天活得比昨天好吧!」
--------阿寬,摘自《明報》
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
HAppy New Year!
>>February 16, 2007 at 1:49:01 AM GMT+8
Happy new year!!
>>January 1, 2007 at 8:05:55 AM GMT+8
Merry Christmas!
>>December 25, 2006 at 1:48:16 AM GMT+8
我還以為你忘記啦, 害我不知多傷
>>October 15, 2006 at 9:34:26 AM GMT+8
..生日快樂!!!!!!
<br
>>September 16, 2006 at 3:51:59 PM GMT+8
HAPPY BIRTHDAY!!
>>September 16, 2006 at 1:55:47 PM GMT+8
之前我用既msn 請你del 佢
>>June 6, 2006 at 12:21:31 AM GMT+8
I like Cheese焗扇貝
>>May 17, 2006 at 4:42:09 AM GMT+8
=0=
<br>
<br>...
>>May 14, 2006 at 10:16:25 AM GMT+8
Shan Shan, I mis
>>May 9, 2006 at 12:43:36 AM GMT+8
^^
<br>寫左出黎發洩左d情
>>April 16, 2006 at 4:02:37 AM GMT+8
恭喜你!
<br>
<br>俾
>>February 5, 2006 at 9:30:20 AM GMT+8
HAPPY NEW YEAR!!
>>January 27, 2006 at 9:57:21 PM GMT+8
<br>...你啊~傻瓜黎架.
>>January 12, 2006 at 3:16:04 PM GMT+8
無論發生咩事, 你都要記住我和c
>>December 11, 2005 at 8:34:34 AM GMT+8
Our eyes are pla
>>December 9, 2005 at 3:03:34 PM GMT+8
U hv copied my c
>>November 7, 2005 at 12:36:03 PM GMT+8
雖然唔知你咩事,不過都希望你開開
>>November 7, 2005 at 10:47:31 AM GMT+8
^^
<br>i think i
>>November 4, 2005 at 8:39:16 AM GMT+8
多謝你張咭!!!!!
>>October 14, 2005 at 5:30:27 AM GMT+8
<br>凡事要看開一點,別太悲
>>October 9, 2005 at 1:27:07 AM GMT+8
我借你個心測玩呀^^
>>September 27, 2005 at 10:51:41 AM GMT+8
have you seen my
>>September 24, 2005 at 1:32:37 PM GMT+8
sorry!
<br>生日冇同你
>>September 22, 2005 at 7:50:56 AM GMT+8
stupid shan~~~~~
>>September 17, 2005 at 12:00:35 AM GMT+8
生日快樂.中秋節快樂
>>September 16, 2005 at 8:36:14 PM GMT+8
傻婆:
<br>HAPPY BI
>>September 16, 2005 at 10:50:54 AM GMT+8
哈哈..
<br>唔好玩啦~我同
>>September 15, 2005 at 10:47:12 PM GMT+8
吼\ˍ/
<br>我save左你
>>September 13, 2005 at 11:55:00 AM GMT+8
咁橋??!
<br>我記得果條友
>>September 12, 2005 at 3:18:00 PM GMT+8
豬頭>o<v
>>September 12, 2005 at 2:28:31 PM GMT+8
咩男人黎架? 咁x 煩既?
<b
>>September 6, 2005 at 12:12:16 PM GMT+8
你没事吧!!
<b
>>September 6, 2005 at 6:34:01 AM GMT+8
唔該晒呀...
<br>好令呀衣
>>September 5, 2005 at 4:12:14 PM GMT+8
shan
<br>我預計11月返
>>August 29, 2005 at 3:59:55 AM GMT+8
好喜歡你寫既30問, 所以我又去
>>August 20, 2005 at 3:43:07 AM GMT+8
shan你睇下~~~
<br>連
>>August 14, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
你們两個吃了六樣&
>>August 13, 2005 at 10:46:21 AM GMT+8
shan~
<br>
<br>你
>>August 3, 2005 at 12:01:23 AM GMT+8
肥美肥美肥美....
<br>肥
>>July 8, 2005 at 1:49:22 AM GMT+8
傻婆!傻婆!傻婆!
<br>謝謝
>>July 3, 2005 at 11:07:32 AM GMT+8
哎呀~拿多個俾我嘛~~~
<br
>>June 15, 2005 at 12:12:19 AM GMT+8
一直都想問下你
<br>你同b哥
>>May 31, 2005 at 12:19:28 PM GMT+8
唔好再唔開心喇...
<br>既
>>May 24, 2005 at 2:47:41 AM GMT+8
...D咩細路黎架~簡直影響市容
>>May 10, 2005 at 6:33:49 AM GMT+8
黎~乖~開心番^^
<br>ch
>>April 28, 2005 at 9:46:50 AM GMT+8
嘩~一黎就俾你張相赫親> <
<
>>April 22, 2005 at 9:32:42 PM GMT+8
Shan你的相冊網址多少
>>April 18, 2005 at 9:14:51 AM GMT+8
嘩~好耐都無見過macleod啦
>>April 17, 2005 at 3:23:03 AM GMT+8
>__<
<br>
<br>謝謝
>>April 13, 2005 at 12:47:26 PM GMT+8
|
|