|
2005 年 2 月 14 日 星期一 【晴】
是日休息一天。
冇去到bbq.....>.<
>>February 16, 2005 at 1:02:07 AM GMT+8
2005 年 2 月 13 日 星期日 【晴】
喉嚨痛得很....
由年三十晚至今日都不停食野的我..............結果?
咁囉.......
>>February 14, 2005 at 1:01:20 PM GMT+8
2005 年 2 月 13 日 星期日 【晴】
HappY VaLentiNe’s Day ~~~~
今日好攰呀~~~~~
我一早起身就整好我俾斌既gift~ ha,我o係度執相,然後將份gift加工~ then我同愛人一早就照原定計劃去玩lu~~~一早10點幾去左又一城既mcdonald嘆番個大家都好耐冇食既早晨全餐~~~然後我就俾左份gift佢lu~~~食完我地就去溜冰喇!哈哈,係呀,因為大家上次即興地想今日去玩,今日去原來好抵喎!買一送一,仲要有支 花花收tim!
因為我唔識踩呀,所以要斌斌傍住呀!兩個hours內我totally撻低左7次呀!!haha,唔痛,不過好好玩同好好笑!after洗冰後,我終於有d成績喇!woo~~~ 好叻女呀!hahhaha
玩到點幾,我地就去睇戲喇!斌話下次再帶我黎玩,我要苦練呀!yeah!
嘩,套戲真係悶到呢.......成日講d懶好笑既笑話.........~.~" 之後我地就去左意粉屋食野!今次好好呀我地,冇眼闊肚窄喇!食三樣野咋~ 都好好味呀!特別o個個咩咩芝士汁焗薯仔牛肉?? 好好味呀!個angel hair就一般~ 不過個田螺焗薯蓉真係好味味~次次都食佢~~
之後就去左斌家拎野,順便安置好份gift~
夜晚,我屋企有人黎食飯~ so就返屋企lu~ 不過今日玩得好開心喎!不過……今日真係好攰呀,腳軟喇......
>>February 14, 2005 at 11:15:15 AM GMT+8
2005 年 2 月 11 日 星期五 【晴】
嘩,今日好眼訓呀!
因為今日開工大吉!
今日有幾個同事好好呀,
唔太熟既都行過黎俾利是我,仲有清潔呀姐都俾我呀!
哎呀,俾jimmy笑我今日late tim!
今日早一個hour放工,好野!
一放工,斌仔就o係公司樓下等我~
然後我地就去撘車去沙田,
搭車中先睇封開工利是........($^o^$),
我初初以為一舊咋........一疊?
公司都算待我不薄了......我只是個小小part time....
待遇同正職員工都差冇幾....
到沙田then先去食元綠,
好野,因為我都想食壽司~~~~
食完就周圍行,又去買野俾斌媽~
再去睇《魔間行者》............唉.........我係被呃去睇架.......
明明講係睇《韓城攻略》架嘛.......點知斌仔話佢已經買左飛....................~.~"
因為佢想睇呀嘛........又話唔係恐怖片、又唔係鬼片.........
唉..睇唔夠十分鐘,我都唔敢睇落去喇..........仲問斌可唔可以訓覺之後,就訓左zzZ
訓左成個鐘起身先開眼睇埋個結局~
睇完就去斌家lu......
去到斌家,有得睇上次斌媽幫我錄既長今。
hehe,已經收到禮物喇!^3^
睇完再hair多陣就走喇。
原先係約左christy買野,最後有cathy陪佢嘛,
then就揀左同斌落九龍城食飯~
我地去左一間"新城"既打冷............
兩個人食三個R再加一個蠔仔粥,飽到呢..............................
不過呢間d野食好咸...................唔掂啦直頭.....
食完就去埋又一城買定星期一既飛~
因為星期一我請左假同斌去街,仲懶係安排得好好tim。
今日同左斌講心事,希望你明啦。
嘩,今日有個衰婆oyan打黎同我講︰「我呢幾日差d去左失"𧘇H口度搵你!」
哎呀呀!我夠差d去左翻查香港出入境紀錄度搵你咯!!
>>February 12, 2005 at 4:10:20 PM GMT+8
2005 年 2 月 10 日 星期四 【晴】
what a tired day!!!!!!!!!!!!!!!!!
今日好攰呀!
一早起身,開大長今俾爸媽睇,
搞到佢地霸佔左我既bedroom....& benroom's computer....
又懶開廳o個新玩,
so就睇tv~
屋企d水仙好香喎!
until 食完個lunch之後呢~
就一齊去鴨利洲家姐屋企.....等車都有排等喇...........
坐左成粒鐘車先去到,
然後又左摷摷、右摷摷,玩下電腦、幫家姐整野食,
因為姐夫個姑姐同呀嫲都會黎食飯。
我唔明點解一定要咁大個魚缸養一條魚咁大把囉........
仲要....我姐夫真係可以坐o係度望住條魚成個鐘佢都唔覺悶,好似睇tv咁.....~.~"
搞到成個下晝終於有得食喇,
然後幾個電話,又將原先既「計劃」突然改至今晚喎!
整到我要拿拿臨6:00o係家姐度食埋飯,6:15就衝出門口走先,
因為要趕去hollywood約左cathy睇《霍老爺》!
嘩....好趕呀....因為又要等車、又要搭成個鐘車,又要睇7:45 o個場喎!
我呀7:20先去到hollywood買飛!仲要靜靜雞買3張飛,又要呃cathy話預先買左!
嘩,頭一排都照殺呀!仲要原來係睇7:30喎!
再去埋個女廁俾張飛俾神秘人~
就去join呀cathy lu~
坐入戲院,整.......唔知做咩鬼cathy望右邊喎!
整到慢慢步入既神秘人俾cathy望住tim!
cathy望住神秘人呆左陣︰「你做咩o係度架?!!!!」佢再望一望我︰「你一早知既?!!!!」
hahahhahahaaaaaaaaa.............神秘人﹖就係今早由澳洲返黎既christy囉!
嘩,我忍左呢個secret成大半個月呀!幾叻女呀!丁點都冇透露過呀!
cathy一定估唔到呀!最衰啦!仲想等cathy睇睇下戲先發覺隔離o個個係christy!
哎呀~~~~~~~~ 不過haha,鍾唔鍾意呢份新年禮物呢﹖yeah~
然後就三個傻婆睇戲lu!呢個surprise真係趕得我呀!套戲好好笑喎!
睇完戲就一齊去飲野lu~
飲完野就歸家喇~~~~~~~~
因為聽日要返工呀~~~~~~~
好攰呀!!!!今日
好野!任務完成!
呢隻係christy 個unit o個度出既公仔呀,有"university of wollongong"既字呀!
一間我曾經將會讀既學校~
>>February 16, 2005 at 1:03:49 AM GMT+8
2005 年 2 月 9 日 星期三 【晴】
好眼訓呀....zzZ
琴晚同呀媽一齊一連睇左12-20集既大長今...........睇到點幾兩點呀...............
仲要之後我訓唔著,仲要曲來曲去又流鼻血again..........整到我又要起身去toliet.....
費事嘈醒佢地嘛................整........整到3:00am...先訓
今早又要9:00起身幫媽整開年飯...
然後又到呀爸睇大長今喇。
之後家姐同姐夫黎左,再食埋個lunch,就全家一齊去屯門伯伯屋企。
去到呢,好齊人喎,因為除左伯、伯母、堂哥之外,
姑媽同姑丈都黎左,so一齊食伯母同印傭一齊整既印尼菜lu~~~~~~~~ 好好味~~~~~~~~
仲影左年年都影既團年合照!
然後堂姐同姐夫又"黎一黎"就走.........真搞野!
食完之後呢,長輩們坐在一台傾計,我、同家姐佢地就o係廳到睇boardband tv.........
then呀媽佢都坐過黎,問佢why唔去傾計,佢話唔岩傾,因為o個到全部都係大學生.....
咁又係喎....個個都傾d....歷史、教育、當年、今日o個d呢.........好悶既話題~
嘩,一坐就坐到6:30就走lu~
好失策呀..搭巴士時竟然住左o係呀爸同姑丈隔離.....
全程車都好似洗腦咁.......講教育....~.~"
咁...又唔係乜野既,反而令我有少少衝動想溫書。
一路上,望向青馬大橋...我覺得夜晚既景色好靚.......
o係屋企樓下,竟然撞到receptionist呀yen???
yo~ 聽日快d到啦,因為聽日同後日都對我黎講節目豐富呀!
>>February 10, 2005 at 12:32:37 PM GMT+8
2005 年 2 月 8 日 星期二 【晴】
yooooooooooooooooooooooooo
好興奮呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
雖然宜家我一個人O係屋企食年糕,呀媽返工,呀爸出左街~~~~~
但係今日~~~~~~~~~~~~~~~
一諗起初三~~~~~~~~~
就真係開心喇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
點解﹖﹖ HOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
因為我傻架囉!
>>February 9, 2005 at 6:48:50 AM GMT+8
2005 年 2 月 8 日 星期二 【晴】
年初一喇!
恭喜恭喜,發財發財!開開心心,健健康康!新年進步,心想事成!
琴日成日都幫媽整團年飯呀.................整左成日,就用一個鐘食晒~~~~~
8R一湯,白飯任裝~~~~~
最勁係今次呀媽整盤菜~ 好好味喎!
仲有蜆、魚、好多野食~ 個湯先超得呀!
好不容易先等到夜晚,呀伯、伯母、堂哥、仲有個印傭、家姐、姐夫黎齊就開飯lu~~~~~~~
食完我地d侯生既就圍住個全盒繼續食朱古力呀~ 開心果呀~ 瓜子呀~
再食埋雪糕tim!
嘩,真係唔該晒個印傭幫我地洗碗喇!
如果唔係我......有排洗....
then再食生果~~~
我覺得呀爸同呀伯越來越似boys~~~~
唔知幾點佢地先走lu~
剩返家姐姐夫一齊睇電視到夜d,佢地先去行花市買花~
今年我唔走lu~ 咁多人~ 加上已經同斌仔行左~ hehe
>>February 9, 2005 at 2:51:34 AM GMT+8
2005 年 2 月 7 日 星期一 【晴】
連續幾期既讀者文摘都未睇,
係時候要睇返。
唉好慘呀,俾老豆丟左陪我十幾年既老朋友.............
佢話保證陪返個新朋友俾我.....
唉..最後今日都去左揀條新朋友............
but..........好唔開心呀.........
之後斌話早知將老朋友寄居佢家,
雖然我都有咁諗過........唉.....不過........算啦............................................................
琴晚.....就係老朋友陪我訓既最後一晚...............................................................................
超衰囉逢進賓~~~~
因為佢竟然笑住黎安慰我.....................................................
因為........我個老朋友係................「我的攬枕」
>>February 8, 2005 at 6:52:09 AM GMT+8
2005 年 2 月 7 日 星期一 【晴】
一個人的快樂,不在於他擁有的多,而是他計較的少!...
有每夜和我搶棉被的伴侶,因為那表示他/她不是和別人在一起。
有只會看電視而不洗碗的青少年,因為那表示他/她乖乖在家而不是留連在外。
有繳稅的帳單,因為那表示我有工作。
衣服越來越緊, 那表示我吃的很好。
有陰影陪伴我的勞動,那表示我在明亮的陽光下。
有待修整的草地,待清理的窗戶和待修理的排水溝, 那表示我有個家。
有各樣對政府不滿的抱怨, 因為那表示我們有言論自由。
能找到最遠的那個停車位,因為那表示我還能走路,且還有幸能有輛車。
有巨額的電費帳單,因為那表示我冷氣吹得很爽。
教堂禮拜時我身後五音不全的女士, 因為那表示我還聽得到。
有一堆衣服要洗燙,因為那表示我有衣服穿。
一天結束時的疲勞和肌肉酸痛, 因為那表示我有拼命工作的能力。
一大早響起的鬧鐘,因為那表示我還活著。
>>February 8, 2005 at 4:37:31 AM GMT+8
|
![]()
HOROSCOPE---VIRGO
「要求自己活得別人好,
是沉重的心理負擔,
因為你必須時刻與人比較。
你的快樂從比較得來,
而非來自真實生活的滿足。
比上不足,比下有餘,
這種安分的滿足也非真正的好。
要比較,就要求今天活得比昨天好吧!」
--------阿寬,摘自《明報》
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
HAppy New Year!
>>February 16, 2007 at 1:49:01 AM GMT+8
Happy new year!!
>>January 1, 2007 at 8:05:55 AM GMT+8
Merry Christmas!
>>December 25, 2006 at 1:48:16 AM GMT+8
我還以為你忘記啦, 害我不知多傷
>>October 15, 2006 at 9:34:26 AM GMT+8
..生日快樂!!!!!!
<br
>>September 16, 2006 at 3:51:59 PM GMT+8
HAPPY BIRTHDAY!!
>>September 16, 2006 at 1:55:47 PM GMT+8
之前我用既msn 請你del 佢
>>June 6, 2006 at 12:21:31 AM GMT+8
I like Cheese焗扇貝
>>May 17, 2006 at 4:42:09 AM GMT+8
=0=
<br>
<br>...
>>May 14, 2006 at 10:16:25 AM GMT+8
Shan Shan, I mis
>>May 9, 2006 at 12:43:36 AM GMT+8
^^
<br>寫左出黎發洩左d情
>>April 16, 2006 at 4:02:37 AM GMT+8
恭喜你!
<br>
<br>俾
>>February 5, 2006 at 9:30:20 AM GMT+8
HAPPY NEW YEAR!!
>>January 27, 2006 at 9:57:21 PM GMT+8
<br>...你啊~傻瓜黎架.
>>January 12, 2006 at 3:16:04 PM GMT+8
無論發生咩事, 你都要記住我和c
>>December 11, 2005 at 8:34:34 AM GMT+8
Our eyes are pla
>>December 9, 2005 at 3:03:34 PM GMT+8
U hv copied my c
>>November 7, 2005 at 12:36:03 PM GMT+8
雖然唔知你咩事,不過都希望你開開
>>November 7, 2005 at 10:47:31 AM GMT+8
^^
<br>i think i
>>November 4, 2005 at 8:39:16 AM GMT+8
多謝你張咭!!!!!
>>October 14, 2005 at 5:30:27 AM GMT+8
<br>凡事要看開一點,別太悲
>>October 9, 2005 at 1:27:07 AM GMT+8
我借你個心測玩呀^^
>>September 27, 2005 at 10:51:41 AM GMT+8
have you seen my
>>September 24, 2005 at 1:32:37 PM GMT+8
sorry!
<br>生日冇同你
>>September 22, 2005 at 7:50:56 AM GMT+8
stupid shan~~~~~
>>September 17, 2005 at 12:00:35 AM GMT+8
生日快樂.中秋節快樂
>>September 16, 2005 at 8:36:14 PM GMT+8
傻婆:
<br>HAPPY BI
>>September 16, 2005 at 10:50:54 AM GMT+8
哈哈..
<br>唔好玩啦~我同
>>September 15, 2005 at 10:47:12 PM GMT+8
吼\ˍ/
<br>我save左你
>>September 13, 2005 at 11:55:00 AM GMT+8
咁橋??!
<br>我記得果條友
>>September 12, 2005 at 3:18:00 PM GMT+8
豬頭>o<v
>>September 12, 2005 at 2:28:31 PM GMT+8
咩男人黎架? 咁x 煩既?
<b
>>September 6, 2005 at 12:12:16 PM GMT+8
你没事吧!!
<b
>>September 6, 2005 at 6:34:01 AM GMT+8
唔該晒呀...
<br>好令呀衣
>>September 5, 2005 at 4:12:14 PM GMT+8
shan
<br>我預計11月返
>>August 29, 2005 at 3:59:55 AM GMT+8
好喜歡你寫既30問, 所以我又去
>>August 20, 2005 at 3:43:07 AM GMT+8
shan你睇下~~~
<br>連
>>August 14, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
你們两個吃了六樣&
>>August 13, 2005 at 10:46:21 AM GMT+8
shan~
<br>
<br>你
>>August 3, 2005 at 12:01:23 AM GMT+8
肥美肥美肥美....
<br>肥
>>July 8, 2005 at 1:49:22 AM GMT+8
傻婆!傻婆!傻婆!
<br>謝謝
>>July 3, 2005 at 11:07:32 AM GMT+8
哎呀~拿多個俾我嘛~~~
<br
>>June 15, 2005 at 12:12:19 AM GMT+8
一直都想問下你
<br>你同b哥
>>May 31, 2005 at 12:19:28 PM GMT+8
唔好再唔開心喇...
<br>既
>>May 24, 2005 at 2:47:41 AM GMT+8
...D咩細路黎架~簡直影響市容
>>May 10, 2005 at 6:33:49 AM GMT+8
黎~乖~開心番^^
<br>ch
>>April 28, 2005 at 9:46:50 AM GMT+8
嘩~一黎就俾你張相赫親> <
<
>>April 22, 2005 at 9:32:42 PM GMT+8
Shan你的相冊網址多少
>>April 18, 2005 at 9:14:51 AM GMT+8
嘩~好耐都無見過macleod啦
>>April 17, 2005 at 3:23:03 AM GMT+8
>__<
<br>
<br>謝謝
>>April 13, 2005 at 12:47:26 PM GMT+8
|
|