寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2005 年 4 月 13 日 星期三 【晴】

「凡事有時」(A time for everything)


1 凡事都有定期、天下萬務都有定時.
There is a time for everything, and a season for every activity under heaven:
2 生有時、死有時.栽種有時、拔出所栽種的、也有時.
a time to be born and a time to die, a time to plant and a time to uproot,
3 殺戮有時、醫治有時.拆毀有時、建造有時.
a time to kill and a time to heal, a time to tear down and a time to build,
4 哭有時、笑有時.哀慟有時、跳舞有時.
a time to weep and a time to laugh, a time to mourn and a time to dance,
5 拋擲石頭有時、堆聚石頭有時.懷抱有時、不懷抱有時.
a time to scatter stones and a time to gather them, a time to embrace and a time to refrain,
6 尋找有時、失落有時.保守有時、捨棄有時.
a time to search and a time to give up, a time to keep and a time to throw away,
7 撕裂有時、縫補有時.靜默有時、言語有時.
a time to tear and a time to mend, a time to be silent and a time to speak,
8 喜愛有時、恨惡有時.爭戰有時、和好有時。
a time to love and a time to hate, a time for war and a time for peace.
9 這樣看來、作事的人在他的勞碌上有甚麼益處呢。
What does the worker gain from his toil?
10 我見 神叫世人勞苦、使他們在其中受經練。
I have seen the burden God has laid on men.


----《傳道書》3章1-10節

>>April 14, 2005 at 2:10:42 PM GMT+8


2005 年 4 月 12 日 星期二 【晴】

印尼火山恐爆發2萬人疏散
4月 13日 星期三 05:05 更新

【明報專訊】印尼蘇門答臘近4個月內先後出現海嘯和大地震後,該島的塔朗火山也轉趨活躍,令周圍大約2萬名居民須即時疏散。巴東市以東40公里的塔朗火山周二清晨開始噴發火山灰。火山專家指情况「嚴重」,可能隨時爆發,釋發的岩漿和高熱氣雲足以燒毁沿途的東西。













冇錯,我的印尼親戚說他們晚上都看到火紅的火山灰....

可為我的親友、印尼的華人,甚至印尼人祈禱嗎?

>>April 13, 2005 at 3:51:38 PM GMT+8


2005 年 4 月 12 日 星期二 【晴】

印尼蘇門答臘再發生地震,居民如驚弓之鳥紛往高處走避
4月 11日 星期一 07:52 更新

路透印尼巴東電---印尼蘇門答臘周日再遭規模6.8地震襲擊,擔心會引發海嘯的巴東居民紛紛自屋內衝出,往高處走避。



一名官員稱,蘇門答臘別處傳來房屋被震毀的報告;但在地震過後三小時,並沒有傷亡傳出。在雅加達的氣象分析師Wijayanto還告訴路透:「並無海嘯報導,因此居民可以返家了。不過仍要留意餘震。」

印尼自去年12月26日的強震以來,發生一連串地震和餘震。蘇門答臘在3月28日也發生一次強震。

根據美國國家海洋與大氣管理局,周日的地震並未發布海嘯警報。不過它也表示,該地區並無海嘯偵測設施。這場地震連鄰近的新加坡也感受到。

一名在蘇門答臘西岸城市巴東的路透記者看到許多驚恐的民眾外出往高處走避。當地約有80萬人口。Wijayanto在提到其他社區時說:「Pariaman和Lubuk Basung傳出損害報告。部分房屋被摧毀。」他說地震區域的電話通訊出現重大問題,但巴東的電力在中斷約一小時後已經恢復。

根據美國地質調查局(US Geological Survey)網站(http://earthquake.usgs.gov)表示,這起地震在當地時間1729(1029 GMT)發生。而1045 GMT和1114 GMT則分別發生兩次規模5.8和6.3的餘震。

Wijayanto表示震央位於巴東西南部105公里的海底,深度30公里。雅加達另一位氣象局官員說:「這是之前地震的連鎖。不是餘震。」

根據新加坡英語新聞頻道Channel News Asia報導,居住在新加坡高樓公寓的居民表示可以感受到建築物的搖晃。(完)

--編譯 張若琪;審校 陳宗琦

>>April 13, 2005 at 3:48:32 PM GMT+8


2005 年 4 月 12 日 星期二 【晴】

有冇諗過宜家身處香港這福地,我們是多麼的幸運及安穩﹖
而世界各地發生什麼事呢﹖
在香港,通常只有世界較大的地震才被報導.....其實,每日,世界各地都有地震...



西藏仲巴县0Y生5.2级地震(04-08 06:33:54)
西藏仲巴县0Y生6.5级地震(04-08 05:03:54)
新疆乌什县0Y生5.1级地震(04-06 17:23:40)
北0w9黖芝K西海岸远海0Y生7.0级地震(03-31 01:43:41)
0w9黖芝K北部0Y生8.5级地震(03-29 01:23:22)
日本0Y生7.0级地震(03-20 10:43:05)
●山东费县0Y生3.1级地震(04-13 12:14:57)
●0w9黖芝K南部0Y生4.9级地震(04-13 12:14:57)
●台湾台南0Y生4.2级地震(04-12 12:14:56)
●洛亚尔提群岛0Y生6.6级地震(04-12 12:14:56)
●0w9黖芝K北部0Y生5.2级地震(04-12 12:14:56)
●0w9黖芝K北部0Y生6.2级地震(04-12 12:14:56)
.......
......
....


近幾日,每晚都收到伯母來電,談印尼近日地震連連,
我們印尼的老家,已被震到地板都出現了裂痕。
而大伯母、叔返家、堂哥們等近日都睡在外頭,
而且堂大嫂都由巴東飛返去老家,彷彿所有親人都聚在一起,
因為巴東前日才有大地震,但大哥還留在巴東執拾生意、工作、東西...
就像走難一般....

每晚都和香港的我們報平安.....






因此,香港人感到幸福嗎?

>>April 13, 2005 at 9:18:35 AM GMT+8


2005 年 4 月 11 日 星期一 【晴】

今日返工冇乜野,只係下晝kathy & howard出左去開會,
我地department得返我、albert、ken,
好彩我又醒目,帶埋本書去睇,又睇晒lu....

好野,又放工。

>>April 13, 2005 at 3:45:10 PM GMT+8


2005 年 4 月 11 日 星期一 【晴】

天下無不散之延席...

今朝返早,原來今日a-level listening....
難怪咁多人迫巴士....
原本5mins既車程上寶馬山,變左成15mins....
整到我late呀.....光頭伯伯︰「你從來都不會遲到的??」
「....」

然後上writing堂,今日writeing既miss,
呀dawn突然同我地講,今日係last teaching day????
下...咁突然??? 上晒writing喇???
唔係嘛......因為我都幾鍾意上writing,
雖然上堂係咁writing、writing、writing...
不過dawn真係教得好好,都學到好多野,
起碼都真係覺得自己wrting唔多唔少都有好左d。
佢今日有個moment佢突然轉channel,
用中文同我地傾計,真係幾唔慣架,
不過佢講d野,真係幾感動....「都唔係你地既錯....係社會既錯....」
然後又有一句︰「考完試,好歡迎你地約我,我地可以一齊去蘭桂坊"蒲"架~!」
hahhaha.....
好唔捨得....不過5月仲有一堂mock既...

然後去左灣仔整電話again.....之後仲去埋味千食tea呀,
因為我好肚餓!又食左成個 tomato拉面呀~~~

整完就上legal system了.......又係last一堂呀
一堂macleod堂呀......仲唔捨得,今日上堂都有好多笑位呀!
唉,macleod,你太叻了,
我真係覺得佢教書係為興趣,
但係佢教得黎又唔會馬虎,
o係佢身上學既野好多。
i learnt a lots from him...thanks....blessing him for always...



突然間,覺得好似學期尾喇???又唔係呀,我仲有堂喎...
不過感覺....時間的確很快....
好似咁快就挨左一年,呢一年...挨得特別不容易...
因為自己係轉系黎,樣樣野都時常鞭策自己要做好d,
唔要好似上年咁,好不容易就快挨過了...
感覺? 原來就係咁,冇什麼特別。
不過,加油!還有個exam、論文、assignment、forum....




今日,我又衰左喇!
琴晚嬲左逢進賓架!!!
唉,今次我既成績係....嬲到下午3時正.....only. (都已經係最耐了...)
真失敗呀我~
不過算啦,今朝唔聽佢電話,
聽返佢留言,其實都心軟左...
一聽到佢原來都知我感受....
好一句「知我讀書辛苦...有壓力...」
我已經流左眼淚了.....很眼淺的我...
不過算啦!哼。

夜晚,佢特意放早,初初話去銅鑼灣o個間日本人開既壽司店食,
不過今日的我,反而想食平d,等下次有d咩慶祝,
先當獎勵,例如考完試先食餐好味既!
最後,我揀左去尖沙咀食,
去左澳門茶餐廳食我最愛既芝士豬扒三文治!!

>>April 13, 2005 at 3:43:31 PM GMT+8


2005 年 4 月 9 日 星期六 【晴】

唉,今日令我好.....忐忑不安。

今日一早又同爸去飲茶,今次我地諗住轉下地點,唔好成日都飲O個間,
於是...我地就行左去新蒲崗「明星」度飲。
一去就拎到位了,於是就上去搵張台,....
點知一上到出,已經見到一個男人訓左O係度,發緊羊吊....好恐怖呀...
D人淨係O係度圍住佢睇,都好有人識報警,
D人叫D WAITER去睇睇,佢地仲可以叫︰「好,等等」????????
於是佢發完羊吊,成塊面青晒...個口仲流血.....
我個心好UP....我好想去幫佢,奈何我又唔知點去幫佢急救.....
O個一刻...我覺得自己好無能....
我同老豆淨係知道,唔應該亂郁佢...

救護員到左,就送佢去醫院...茶樓,又回復平時一樣。

.....今餐真係冇乜胃口...個心UP左好耐...甚至,唔知點解,好內疚...
因為我覺得...O個D師奶一邊手執茶杯,一邊坐O係度冷冷咁講︰肯定發羊吊啦~
然後繼續食野,冇理佢....
.....坐視不理既人好冷血

不過,反觀自己﹖
又因為自己唔識急救,只在焦急,而又不能真正幫到佢......無能的我。
豈不是又等於她們?
我只能做的是....為他祈禱。


所以....又勾起我想學急救既決心....
媽咪都話,急救知識,不但可以幫到人,有時候,可能都幫到自己....




最後,都祝願那人平安無事,早日康復。

>>April 10, 2005 at 5:55:53 AM GMT+8


2005 年 4 月 8 日 星期五 【晴】

很悲哀啊!

今日成日都俾人蛤呀!!!!!

今朝返工呀!!!俾條咸濕佬victor蛤呀!!!
嬲得我呀!!!
kathy都話︰「o個d人係咁架喇!唔正常架!你唔好怪佢啦,呢度係咩人都有架喇,好似個庇護工場咁!
不過我都冇出聲....因為...我做左忍者~
對呢條咸濕佬,佢次次行左,我都行右!

然後今日上last一堂contract呀.............唉....好唔捨得...

o個本書我終於用左兩日就睇完,我仲要癲到呢...
琴日去買咪呢個作者既之前一本書!

然後放左學同cathy行左陣causeway bay之後,
就去左kowloon bay等斌記!
因為聽日就全日預左做writing,so今晚同左ben仔食飯先~
最後我地去左意粉屋食,因為見到有芝士火:捸I
雖然今日好熱....不過都冇影響到我倆對芝士既熱情!
最後我地叫左個芝士火:� & 豬仔骨、湯、汽水。
嘩..芝士汁好好味呀.....不過超飽呀!!今次真係食唔晒!!
碟豬仔骨我地食左都冇一半......
最後決定打包碟骨...不過至於邊個拎埋屋企????????????
唉.用包剪dup去決定囉...........
我唉.........得..........都知最後......邊個拎啦........唉...........................................
我唔憤氣呀,不過.......次次都輸..............

行到我屋企留下,我想懶貓架!不過又輸.........
仲要同斌佬追逐左兩個圈!haha
最後??? 咪又係我認輸.....拎左返屋企....

唉..又俾人蛤!

>>April 9, 2005 at 2:33:48 PM GMT+8


2005 年 4 月 8 日 星期五 【晴】

CHRISTY一隻很可愛的放洋金牛!

有時候,某些東西,得不到才留下最美麗的印象。

>>April 9, 2005 at 2:05:28 PM GMT+8


2005 年 4 月 6 日 星期三 【晴】

今日返半晝工,一返到去,
十個有九個都問我今日星期六﹖定星期一﹖
我點解返工﹖我有冇返錯工﹖.....
答到我都悶,最後都冇出聲lu。

今日有個同事話要結婚,俾左張餅咭我,
哎呀,我好開心呀,一聽到有人結婚,我就好開心架喇!
不過諗諗下....成日撞到佢,都講好多野架,
不過呢....宜家我先發覺....我好似唔sure人地叫咩名....amy?????係唔係呢﹖

lunch lu,我就放工,
我仲有時間返屋企食埋飯先返學,
so就慢慢行返屋企,
途中,近鑽石山mtr,我撞見以前老闆----李生~
我地對望左陣,然後互叫大家呀!

之後我就走lu,我打俾carol同佢講呀,
講講下carol講.....,原來.......唉,我仲以為好好tim...。

之後返大一國文again...

今日已經睇左新買o個半本書喇,好好睇喎!

>>April 7, 2005 at 12:12:13 PM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 


       HOROSCOPE---VIRGO 「要求自己活得別人好,  是沉重的心理負擔,  因為你必須時刻與人比較。  你的快樂從比較得來,  而非來自真實生活的滿足。  比上不足,比下有餘,  這種安分的滿足也非真正的好。  要比較,就要求今天活得比昨天好吧!」  --------阿寬,摘自《明報》

Neko

廣告

讀者留言

路人留言   |

HAppy New Year!
>>February 16, 2007 at 1:49:01 AM GMT+8

Happy new year!!
>>January 1, 2007 at 8:05:55 AM GMT+8

Merry Christmas!
>>December 25, 2006 at 1:48:16 AM GMT+8

我還以為你忘記啦, 害我不知多傷
>>October 15, 2006 at 9:34:26 AM GMT+8

..生日快樂!!!!!! <br
>>September 16, 2006 at 3:51:59 PM GMT+8

HAPPY BIRTHDAY!!
>>September 16, 2006 at 1:55:47 PM GMT+8

之前我用既msn 請你del 佢
>>June 6, 2006 at 12:21:31 AM GMT+8

I like Cheese焗扇貝
>>May 17, 2006 at 4:42:09 AM GMT+8

=0= <br> <br>...
>>May 14, 2006 at 10:16:25 AM GMT+8

Shan Shan, I mis
>>May 9, 2006 at 12:43:36 AM GMT+8

^^ <br>寫左出黎發洩左d情
>>April 16, 2006 at 4:02:37 AM GMT+8

恭喜你! <br> <br>俾
>>February 5, 2006 at 9:30:20 AM GMT+8

HAPPY NEW YEAR!!
>>January 27, 2006 at 9:57:21 PM GMT+8

<br>...你啊~傻瓜黎架.
>>January 12, 2006 at 3:16:04 PM GMT+8

無論發生咩事, 你都要記住我和c
>>December 11, 2005 at 8:34:34 AM GMT+8

Our eyes are pla
>>December 9, 2005 at 3:03:34 PM GMT+8

U hv copied my c
>>November 7, 2005 at 12:36:03 PM GMT+8

雖然唔知你咩事,不過都希望你開開
>>November 7, 2005 at 10:47:31 AM GMT+8

^^ <br>i think i
>>November 4, 2005 at 8:39:16 AM GMT+8

多謝你張咭!!!!!
>>October 14, 2005 at 5:30:27 AM GMT+8

<br>凡事要看開一點,別太悲
>>October 9, 2005 at 1:27:07 AM GMT+8

我借你個心測玩呀^^
>>September 27, 2005 at 10:51:41 AM GMT+8

have you seen my
>>September 24, 2005 at 1:32:37 PM GMT+8

sorry! <br>生日冇同你
>>September 22, 2005 at 7:50:56 AM GMT+8

stupid shan~~~~~
>>September 17, 2005 at 12:00:35 AM GMT+8

生日快樂.中秋節快樂
>>September 16, 2005 at 8:36:14 PM GMT+8

傻婆: <br>HAPPY BI
>>September 16, 2005 at 10:50:54 AM GMT+8

哈哈.. <br>唔好玩啦~我同
>>September 15, 2005 at 10:47:12 PM GMT+8

吼\ˍ/ <br>我save左你
>>September 13, 2005 at 11:55:00 AM GMT+8

咁橋??! <br>我記得果條友
>>September 12, 2005 at 3:18:00 PM GMT+8

豬頭>o<v
>>September 12, 2005 at 2:28:31 PM GMT+8

咩男人黎架? 咁x 煩既? <b
>>September 6, 2005 at 12:12:16 PM GMT+8

你&#27809;事吧!! <b
>>September 6, 2005 at 6:34:01 AM GMT+8

唔該晒呀... <br>好令呀衣
>>September 5, 2005 at 4:12:14 PM GMT+8

shan <br>我預計11月返
>>August 29, 2005 at 3:59:55 AM GMT+8

好喜歡你寫既30問, 所以我又去
>>August 20, 2005 at 3:43:07 AM GMT+8

shan你睇下~~~ <br>連
>>August 14, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

你們&#20004;個吃了六樣&
>>August 13, 2005 at 10:46:21 AM GMT+8

shan~ <br> <br>你
>>August 3, 2005 at 12:01:23 AM GMT+8

肥美肥美肥美.... <br>肥
>>July 8, 2005 at 1:49:22 AM GMT+8

傻婆!傻婆!傻婆! <br>謝謝
>>July 3, 2005 at 11:07:32 AM GMT+8

哎呀~拿多個俾我嘛~~~ <br
>>June 15, 2005 at 12:12:19 AM GMT+8

一直都想問下你 <br>你同b哥
>>May 31, 2005 at 12:19:28 PM GMT+8

唔好再唔開心喇... <br>既
>>May 24, 2005 at 2:47:41 AM GMT+8

...D咩細路黎架~簡直影響市容
>>May 10, 2005 at 6:33:49 AM GMT+8

黎~乖~開心番^^ <br>ch
>>April 28, 2005 at 9:46:50 AM GMT+8

嘩~一黎就俾你張相赫親> < <
>>April 22, 2005 at 9:32:42 PM GMT+8

Shan你的相冊網址多少
>>April 18, 2005 at 9:14:51 AM GMT+8

嘩~好耐都無見過macleod啦
>>April 17, 2005 at 3:23:03 AM GMT+8

>__< <br> <br>謝謝
>>April 13, 2005 at 12:47:26 PM GMT+8

人氣: 43638

Design & Scripting by ShowHappy.Net