|
2005 年 8 月 30 日 星期二 【晴】
家陣岩岩返到公司...岩岩食完個包...諗住打埋日記先開始做野~
太好了!!!下星期就開學喇 !!! 太高興喇 !!!
22/8~26/8
呢幾日返工都係掛住放假,
因為基本上成個暑假我都係返工咁過~
所以有假放實在太好了!!!
最重要ben都放假。
27/8
好野!!! 今日就係開始放假,
不過都要一早起身,就搭mtr+kcr去沙田join ben & ben媽,
then再出發去廣州~
因為今次既假期俾左廣州ben婆既生日。
嘩,原來去廣州其實都幾方便同埋幾快喎!
一去到就去左BEN五舅父屋企食D野,
因為還算早,我地就去先租酒店&沖個涼先,因為實在太熱了!!!
THEN就去左三舅父屋企JOIN晒所有人先去酒樓食飯,慶祝BEN婆婆生日!!!
原來BEN都有好耐好耐冇返過黎~
食完夜晚我地就去返酒店LU,
BEN爸媽就住BEN婆屋企,
個衰佬仲走去DUP骨,我就唔去啦 !!
死野呀, 整到我一個人O係間房驚左兩粒鐘!!! 可惡~~~~~~~~
28/8
一早去左飲茶,坐左好耐呀,
因為要等齊人一齊飲呀嘛~
個豆腐花超滑!!!
之後就執野走LU~
我地返到深圳再食D野,先過關~
返到HK, BEN既行李俾左BEN爸媽拎走先,
THEN我地就出左尖沙咀睇戲~
嘩......悶到呢....
下次有楊千化做既戲我地都唔會再入戲院睇呀~
佢D戲......部部都差不多........
之後我地就返屋企LU~
點知我爸媽仲遲過我返屋企.....=.="
29/8
今日BEN放半晝,不過由佢訓晝D先返工啦~
因為我晏晝先約左班同學仔仔女女去食LUNCH先~
再返學交學費~
SHIT! 冇帶學生證! 唯有開學先整張證啦~
今年我可以ADD兩科喎~ 好野~
不過...我都諗緊ADD咩科好?
之後我地就落左南華會碌齡~
仲見到吳家樂...嘩....佢真人都算矮喎.....
唔諗一諗都唔知係佢...
30/8
唉~ 咁就放完我既假....
又要開工了~
不過KATHY一早就出左街~
仲要下晝都唔返黎~
SO我都幾FREE, 下晝全部時間都用左上網~
HEHE
上論壇CHAT ROOM啦~ MSN啦~
呀! 仲去左人事部度問下自己返到幾時?
整......原本我係想返埋呢個WEEK就轉PART TIME...
點知CALVIN好似唔多想改LETTER咁...叫我返到7號先轉PART TIME....
CHER...咁即係....8號返一日學...星期5、6又返工.....=.=
找笨~
夜晚突然興起打俾CHRISTY 同CATHY~
作死咯..........真令人擔心~
>>August 31, 2005 at 2:06:31 AM GMT+8
2005 年 8 月 20 日 星期六 【晴】
上星期日就同斌出左mk行街街,
陪佢買左部電話,因為佢想左好耐喇~
之後我地就去打邊爐,係呀,又係同班壇友~
我發覺....我同皇子個未婚妻........越黎越fd了.......=.=
都唔知好定唔好....=.=
有時返緊工佢都打黎同我傾下結婚搵邊間酒店.....=.=
今次total有15個壇友出黎一齊打邊爐~
其中有兩個係我同學仔~ haha~
都ok開心呀~ 雖然我成q日俾人串!!
不過唉~ 今次ice冇帶個bb出黎呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!
好掛住ice bb呀!!!>.<
then呢個week又係好快過~
睇睇下~ 好野!仲有兩個幾week就可以開學喇!!!yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!
琴日20個月既紀念日~ ^3^
haha~ 前幾日同ice傾電話,
佢問我同ben行左幾耐?
我話就黎兩年啦......
佢話我地仲係似岩岩行埋咁,因為我地兩個都較黏身,
haha~ 佢話感覺好得意喎.....??
今日原本同ben去睇magic展架.....
點知一出到我地揀左電腦展先~
去完電腦展之後一出黎......magic 展o個邊已經..........「暫停售票」.........
>.<
咁我地唯有..........「魔術師~~~~下年見~~~~88~~」
之後我地食左意粉屋食tea~
再去左 causeway bay行左陣~
咁又兩個week了~~~
>>August 21, 2005 at 1:44:27 PM GMT+8
2005 年 8 月 18 日 星期四 【晴】
見到KINSON玩30問,我又玩下~
Q1 .你的真名?>>SHAN
Q2 .你的網名?>>我嬲你 (唉.......係一時貪玩,呢頭同ben開完玩笑講我嬲你,呢頭BEN介紹我玩個FORUM就改左呢個名,再叫叫佢估.....點知改呢個名會O係個FORUM入面紅左者....=.=)
Q3 .有喜歡的漫畫角色嗎?理由是?>>冇,因為我唔睇漫畫既~
Q4 .喜歡的電視節目/電影嗎?>>《天下無賊》入面個傻根令我最有感受
Q5 .喜歡的顏色?>>好多,不過都偏向PINK同GREEN
Q6 .覺得這幾種顏色在世界中代表什麼?>>PINK︰活潑可愛,女孩子 GREEN︰自然
Q7 .專長?>>思考、分析、猜心
Q8 .有喜歡的異性嗎?>>有,我愛人
Q9 .有很多網友嗎?>>以前很少,現在很多
Q10 .通常什麼時間上網呢?>>響屋企就會上網
Q11 .第一個玩的forum是?>>WEB4SHARE 不過都.....玩左冇耐就冇玩LU,轉玩宜家呢個,都係BEN俾我玩既
Q12 .個人作風有改變嗎? 原因是?>>有...髮型上由曲又變直,思想上︰「改變不了的事實,唯有改變自己的睇法」不再太執著了......有好有唔好啦
Q13 .有沒有自信升上大學?>>宜家大專已經好知足,不過第時我都會一路做野一路讀DEGREE,邊間就冇所謂,因為我始終認為讀書係睇自己既表現,不是為了名牌大學的虛榮。
Q14 .說說你的優點吧>>我既優點........? 會想想別人感受卦...不過睇下對邊D人啦.....對最X憎O個個就唔駛旨意!
Q15 .對你來說最喜歡的事物/人是什麼呢?>>最佩服得唔得呀? MACLEOD!
Q16 .現在最想吃的?>>甜品~ 因為.......好似有成個月冇同BEN食過
Q17 .最討厭吃的? >>田雞!HORRIBLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Q18 .覺得自己是個怎樣的人? >>多種性格的人,對唔同人用唔同既溝通方法.....甚至不溝通;慢熱;多愁善感;傻既人!
Q19 .有沒有怪癖? >>有架....去餐廳食野...一坐低....通常我都用紙巾抹一抹台......
Q20 .喜歡的水果是? >>西瓜卦.....唔知呀....基本上好多都LIKE既~
Q21 .會作菜嗎? 得意料理是? >>識!不過懶!我最LIKE整.....CHICKEN WING!
Q22 .喜歡去聊天室嗎? >>LIKE呀~ 上FORUM個CHAT ROOM囉~ 因為識左好多朋友仔,BEN都識架~
Q23 .認為一生人一定要做一次的事? >>往外國住一住!
Q24 .怕痛嗎? >>不太怕!因為曾經腳受傷忍痛大半年,我都冇同屋企人講過...直至俾佢地發現......先的我去睇醫生....再要小小小手術
Q25 .會吸煙和喝酒嗎? >>唔會~ 最憎!
Q26 .如果你是上帝,第一件事會做什麼? >>讓貧苦、饑荒的人有溫飽......可能你覺得假....不過我係認真的
Q27 .如果可以時光倒流..你最想回到那一刻? >>好想返去........小時候,跟爸爸周圍去街的日子~
Q28 .喜歡"愛人"還是"被愛"多些? >>好坦白!被愛!(如果要我一定比較)
Q29 .可以用一種動物來形容自己嗎? >>唔可以得唔得.....因為諗唔到.........=.=
Q30 .對看到這裡的人的說的話 >>.....................唔知講咩好,,,,HELLO~~~~ 好耐冇見喇~~~~ ^.^
>>August 19, 2005 at 3:38:11 PM GMT+8
2005 年 8 月 8 日 星期一 【晴】
星期日o個日同ben去左食和民之後再去睇《阿嫂》~
我流左少少眼淚呀!!!! 曾志偉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我地兩個人食左.......
宜家睇返先覺得......我地得兩個好似真係大食左少少.....=.="
清酒煮蜆<------------我覺得好好食呀!! 一黎就成個煲加爐上~ 要等3-5分鐘D蜆熟先可以開蓋食得!! 好香架!!!
我用電話影低...都係因為我要post上壇同大家分享美食!!
>>August 9, 2005 at 12:57:38 PM GMT+8
2005 年 8 月 2 日 星期二 【晴】
係喎!!!
真係好耐冇寫日記!!
好啦! 今晚就打大篇d啦!!!
呢大半個月呢....都係咁!
日日返工~日日放工~
星期一就等星期日~
不過真係放左大部分時間去經常個論壇~
宜家o個度好似一個大家庭咁~
724o個日個壇搞左個版聚~
哈哈,係唔係覺得好唔知點咁呢?
因為壇上面既member個個都係未見過既~
又唔知真係係乜水~
有廿幾個去~
不過,o個日出到黎唱k,
book左好大間房~
初初真係冇乜野講~不過人齊之後就好多野講呀!!
個個都係第一次見面,而我就梗係痴住呀斌啦~
不過令我最意外既係....個個都個樣幾乖!!
通常都係學生~
至於o個兩個壇主同佢地個老婆、女友,同我地就真係多野講!!
「admin」 <------呢個係一個好勁既壇主,佢唔多識打字,不過軟件同硬件佢都好勁!所以宜家先有咁多野玩!佢個b超級可愛!個個都爭住抱佢!
「皇子」<------打字好叻~由唔識變到ok熟,因為佢女友宜家有時都會打電話俾我傾計~woo~早前皇子仲o係壇上個chat room向佢求婚!!好多人做見證呀!!不過真係幾感動架!我都有見到!仲cap左幅screen!可能有d兒戲~不過...我反而覺得幾特別呀!出年就係佢地既結婚大日子喇~
上星期我同斌又同幾個壇友去左漫畫展睇睇~因為我地未去過!加上好多....cosplay同lolita.....><影左好多相呀!po晒上壇~
好得意呀種感覺,好似一班誤打誤撞識既朋友咁!
下次又搞版聚~今次想搞bbq~希望多d人報名去啦!
另外,我真係好想快d開學呀!!!!!!!
因為返工實在太刻板喇 !!!!!!
我覺得返學舒服好多 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
加上一返工,d時間就好似冇晒咁....=.="
>>September 5, 2005 at 2:40:09 AM GMT+8
2005 年 7 月 15 日 星期五 【晴】
宜家整到好似個forum係我同ben整咁...
但其實我地係唔識o個幾個壇主~
不過,宜家漸漸地同佢地、超版、版主、會員們好似一班朋友咁....都幾開心!!
搞到呢份好似第二份工咁!!
因為我返工時都係上網上forum;
返工時返屋企都係上forum~
宜家連同d同學、澳洲300磅大肥婆christy傾計都係o係forum入面個chat room~
>>July 16, 2005 at 1:13:27 PM GMT+8
2005 年 7 月 8 日 星期五 【晴】
唔好意思,
我返工上網又係O係個FORUM度,
放工返屋企都係....
因為我發覺上FORUM似返工多D
因為好多版務要做...
仲要管理一下其他版主,
睇下佢地有冇做野?!!!
>>July 9, 2005 at 11:53:58 AM GMT+8
2005 年 6 月 28 日 星期二 【晴】
上星期CATHY走左去CHRISTY度了~~~~~~~捨我而去~~~
我都有去送機呀~
同一年前送CHRISTY一樣,由佢屋企"護送"佢去機場,陪佢CHECK IN、陪佢食飯~
放心啦,讀書嘛,時間,我相信好快過!
你地好快返黎,我又好快畢業!
第二日已經O係MSN見到澳洲的兩個傻婆....~.~"
今日上了CATHY家拎野,再教CATHY爸媽用電腦,
CATHY,你不要你爸媽問幾十個字,你才答一個字啊!!
你媽很客氣....一上來便"整"盒榴槤出黎!!
哼!我會好好記住我O係你間房俾蚊咬左兩大口!!
你個200磅的CHRISTY~ 你把聲很大啊!!!
好搞笑,我終於知道住一樓的好處係咩喇!
就係....當傻婆的一隻鞋待乾時丟左落街,
你爸可以打開窗花行出去拾回來!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
下星期我會再到你家啊~
>>June 29, 2005 at 3:17:57 PM GMT+8
2005 年 6 月 28 日 星期二 【晴】
琴日出左成績,好開心!
legal system有A-
CONTRACT有B-
我偶像O個兩科考得不錯!
中文仍保持B
英文WRITING B+
ECON B-
PUTONGHUA HAHA!!!!
本應好開心,
不過我更討厭法官。
斌,我很欣賞你在任何時候都站在我方。
特別是當我軟弱無力時。
>>June 29, 2005 at 3:10:40 PM GMT+8
2005 年 6 月 23 日 星期四 【晴】
唔知點解...岩岩睇返04年去北京d相...
我個鼻就酸酸地既感覺...
好想....
好想......去多一次北京。
要冬天......既感覺
>>June 24, 2005 at 3:33:46 PM GMT+8
|
![]()
HOROSCOPE---VIRGO
「要求自己活得別人好,
是沉重的心理負擔,
因為你必須時刻與人比較。
你的快樂從比較得來,
而非來自真實生活的滿足。
比上不足,比下有餘,
這種安分的滿足也非真正的好。
要比較,就要求今天活得比昨天好吧!」
--------阿寬,摘自《明報》
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
HAppy New Year!
>>February 16, 2007 at 1:49:01 AM GMT+8
Happy new year!!
>>January 1, 2007 at 8:05:55 AM GMT+8
Merry Christmas!
>>December 25, 2006 at 1:48:16 AM GMT+8
我還以為你忘記啦, 害我不知多傷
>>October 15, 2006 at 9:34:26 AM GMT+8
..生日快樂!!!!!!
<br
>>September 16, 2006 at 3:51:59 PM GMT+8
HAPPY BIRTHDAY!!
>>September 16, 2006 at 1:55:47 PM GMT+8
之前我用既msn 請你del 佢
>>June 6, 2006 at 12:21:31 AM GMT+8
I like Cheese焗扇貝
>>May 17, 2006 at 4:42:09 AM GMT+8
=0=
<br>
<br>...
>>May 14, 2006 at 10:16:25 AM GMT+8
Shan Shan, I mis
>>May 9, 2006 at 12:43:36 AM GMT+8
^^
<br>寫左出黎發洩左d情
>>April 16, 2006 at 4:02:37 AM GMT+8
恭喜你!
<br>
<br>俾
>>February 5, 2006 at 9:30:20 AM GMT+8
HAPPY NEW YEAR!!
>>January 27, 2006 at 9:57:21 PM GMT+8
<br>...你啊~傻瓜黎架.
>>January 12, 2006 at 3:16:04 PM GMT+8
無論發生咩事, 你都要記住我和c
>>December 11, 2005 at 8:34:34 AM GMT+8
Our eyes are pla
>>December 9, 2005 at 3:03:34 PM GMT+8
U hv copied my c
>>November 7, 2005 at 12:36:03 PM GMT+8
雖然唔知你咩事,不過都希望你開開
>>November 7, 2005 at 10:47:31 AM GMT+8
^^
<br>i think i
>>November 4, 2005 at 8:39:16 AM GMT+8
多謝你張咭!!!!!
>>October 14, 2005 at 5:30:27 AM GMT+8
<br>凡事要看開一點,別太悲
>>October 9, 2005 at 1:27:07 AM GMT+8
我借你個心測玩呀^^
>>September 27, 2005 at 10:51:41 AM GMT+8
have you seen my
>>September 24, 2005 at 1:32:37 PM GMT+8
sorry!
<br>生日冇同你
>>September 22, 2005 at 7:50:56 AM GMT+8
stupid shan~~~~~
>>September 17, 2005 at 12:00:35 AM GMT+8
生日快樂.中秋節快樂
>>September 16, 2005 at 8:36:14 PM GMT+8
傻婆:
<br>HAPPY BI
>>September 16, 2005 at 10:50:54 AM GMT+8
哈哈..
<br>唔好玩啦~我同
>>September 15, 2005 at 10:47:12 PM GMT+8
吼\ˍ/
<br>我save左你
>>September 13, 2005 at 11:55:00 AM GMT+8
咁橋??!
<br>我記得果條友
>>September 12, 2005 at 3:18:00 PM GMT+8
豬頭>o<v
>>September 12, 2005 at 2:28:31 PM GMT+8
咩男人黎架? 咁x 煩既?
<b
>>September 6, 2005 at 12:12:16 PM GMT+8
你没事吧!!
<b
>>September 6, 2005 at 6:34:01 AM GMT+8
唔該晒呀...
<br>好令呀衣
>>September 5, 2005 at 4:12:14 PM GMT+8
shan
<br>我預計11月返
>>August 29, 2005 at 3:59:55 AM GMT+8
好喜歡你寫既30問, 所以我又去
>>August 20, 2005 at 3:43:07 AM GMT+8
shan你睇下~~~
<br>連
>>August 14, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
你們两個吃了六樣&
>>August 13, 2005 at 10:46:21 AM GMT+8
shan~
<br>
<br>你
>>August 3, 2005 at 12:01:23 AM GMT+8
肥美肥美肥美....
<br>肥
>>July 8, 2005 at 1:49:22 AM GMT+8
傻婆!傻婆!傻婆!
<br>謝謝
>>July 3, 2005 at 11:07:32 AM GMT+8
哎呀~拿多個俾我嘛~~~
<br
>>June 15, 2005 at 12:12:19 AM GMT+8
一直都想問下你
<br>你同b哥
>>May 31, 2005 at 12:19:28 PM GMT+8
唔好再唔開心喇...
<br>既
>>May 24, 2005 at 2:47:41 AM GMT+8
...D咩細路黎架~簡直影響市容
>>May 10, 2005 at 6:33:49 AM GMT+8
黎~乖~開心番^^
<br>ch
>>April 28, 2005 at 9:46:50 AM GMT+8
嘩~一黎就俾你張相赫親> <
<
>>April 22, 2005 at 9:32:42 PM GMT+8
Shan你的相冊網址多少
>>April 18, 2005 at 9:14:51 AM GMT+8
嘩~好耐都無見過macleod啦
>>April 17, 2005 at 3:23:03 AM GMT+8
>__<
<br>
<br>謝謝
>>April 13, 2005 at 12:47:26 PM GMT+8
|
|