寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2007 年 8 月 4 日 星期六 【晴】

因為信所以得救
即係我冇學錯野

qfn pre-camp
d game既idea真係犀利

組爸媽淨係負責睇住佢地死

打邊爐
bosco同何y比人搶左各自同女友影既相出黎睇
所以呢d相絕對唔擺得響銀包
無牽無掛真好
淨係做睇人d相果個,唔會比人搶d相去睇

>>August 5, 2007 at 5:41:46 PM GMT+8


2007 年 8 月 3 日 星期五 【晴】

n年前用模擬器玩gba既機戰og
開cheat 玩既
無限金錢將所有機體同武器改造到最勁
先覺得同電腦有得鬥
而家玩ps2版
有d挑戰性
玩左十几關,自己友都係得兩部勁野同埋一堆卒仔機
o岩o岩有多部R-1

玩左咁多隻機戰,原來得三隻冇用過cheat
果三隻仲要用唔到所以冇用

銀魂真係製作認真
op片段會有變化
今次劇情講銀時架電單車爛左
op入面銀時就炒車(架車響op不嬲都行得好順)

之前買本schedule既日期紙可以用到8月2號諗住有排
不經不覺就用晒
去吉之島隔離間popular買
執左既?!
去商務睇有冇
冇,不過見到richard
原來popular搬左去百佳隔離
又行去
點知另外半間鋪裝修緊未開,未有得買果隻紙
就係咁兜左几轉

>>August 5, 2007 at 2:02:34 AM GMT+8


2007 年 8 月 2 日 星期四 【晴】

尋日晏晝亞視有個電視節目
應該係新聞評論黎既
個主持話香港好多後生仔走去東莞d娛樂場所吸毒
一聽到呢句都冇乜野 (因為我唔知實際情況係咪真係"好多")
後尾越講越犀利
佢話香港人係出於歧視大陸人先至屈佢地落黎香港犯罪,其實多數罪案都係香港人做既
大陸人就算衰都係香港人走上去啪丸教壞佢地

嘩...一切罪惡源頭都係香港,大陸人放個屁都香咁話喇喎?
原來大陸d貪官污吏,有毒食品都係來自香港...
亞視親中都唔駛親到咁呀?
洗腦唔好洗得咁低裝啦

去交日語能力試既考試費
d past paper真係抵
一本$40 (可能考生平d,我見本野標價係$60)
你報名去考仲會送前一年既卷比你 (不過我今日去果陣佢地未有貨)
每本有2份試題,送一隻相應既listening題目cd
一本1,2級,一本3,4級
日本唔係乜都貴d架咩...past paper反而抵買過某個年年出錯又掠水既政府部門?

明明尋日打去問佢話06年既卷仲有貨
今日去到佢又話送果份卷係要遲d寄coupon比我再去羅既
點解尋日個人唔講埋呢件事...
如果講埋,我就寄張cheque過去交考試費
遲d先去灣仔,咁淨係去1次咪得囉,唔駛去兩次

媽約左人去游水
佢話有個miss教游水教得好好,叫細佬去學
細佬掛住打機唔肯去
媽想拎起細佬部電腦扔落地 (以前阿爸都有試過拎起部ps2扔落地...原來兩公婆呢方面都會相似)

後來媽羅個士巴拿出黎 (支野有keyboard兩個ctrl掣之間咁長) 想敲爛細佬個電腦
細佬用個身去擋
媽就敲左几野落細佬個身度
我同婆婆見可能會打傷細佬(傷及筋骨會好大鑊) 就阻止
阿媽以為我同婆婆想幫細佬同佢撐到恆,鬧埋我地一份

講起黎又奇怪
媽一味話約左人5點,唔想遲到
細佬一聽到媽話唔想遲到即叫「咁你走囉」
我同婆婆都有叫阿媽留意時間唔好遲到
佢4:2x開始叫細佬去,又想打爛電腦又出動埋士巴拿,叫到4:5x佢先出門
出左門仲打個電話番黎叫細佬去
又話唔想遲到又搞咁耐...

>>August 3, 2007 at 5:17:24 PM GMT+8


2007 年 8 月 1 日 星期三 【晴】

報左名考日語能力試
3級
買左果本書差唔多2個月都未睇過
2/12考
開左sem應該會好忙
報得名就會迫到自己讀
應該得既 @@

打電話去問past paper有冇貨(因為網頁寫"購請先以電話聯絡確定有存貨")
聽電話個人話考生可以羅一份
有冇咁筍呀?!
會考同al 收咁貴考試費都要我地自己買pp...

好多同學都響大學reg左喇
表示我地終於分散喇
我早一年入左大學,雖然唔係同f7一齊上堂
不過呢一年仍然成日聯絡,成日一齊玩,我甚至成日搵到空隙走返黎mst
(估我唔到呢? 其實當初知道picnic係我下晝day off 既星期四已經諗住黎搵你地)
所以我唔係好覺得自己同你地分散左

警察響皇后碼頭事件要示威者某一晚12點前離開(好似唔係尋晚)
但係果晚警察冇行動
聽講原因係驚d人夜晚跳海好難救得晒,救唔晒會比人鬧
我諗:
 點解人地自殺你救佢唔到或者唔救都會比人鬧?
 又唔係開機關槍掃人
 示威者阻住政府拆碼頭,佢死左咪幫到手囉,仲要阻止佢? 咩道理?

如果係織田信長個時代就好喇
信長施政唔會理人民反對,有民變就將搞事既寺廟連根拔起
結果消滅左好多煽動叛亂既惡和尚
(但係信長既內政對人民又几好既,鼓勵商業,只不過和尚係既得利益者所以反對)

又提下信長既一件軼事 (from wiki)
 三好義繼戰死時,三好家一名廚師名叫坪內也成為織田家的俘虜。當時,信長對坪內說:「料理好吃的
 話,就免你罪並錄用為廚師」。之後坪內做料理給信長吃,信長說「這料理都是水」正打算對坪內處刑
 時,坪內要求再給一次機會。而第二次拿出來的料理,信長誇說「很好吃」、於是雇用其為廚師。之後坪
 內被問到「一開始就拿出第二道料理來不是很好嗎?」,坪內的回答取笑了信長說:「一開始我是做
 京都風的高級料理、之後只是做重口味的鄉下料理罷了。終究信長公也只是一個鄉巴佬而已
」。於後
 天聽說了此事的信長說:「只要是受雇為我的廚師、首先必須努力做出我喜歡吃的料理才是家臣的本分。
 而對此怠慢者單單只是無能而已。」
信長係鄉下佬又點?
有几多上流社會既人響內政外交軍事方面夠佢鬥?

又睇下禮儀同虛榮係几咁無聊既事...
京都人扮到自己高人一等,整埋d "這料理都是水"既所謂高級料理
當然我明白上流人士同鄉下人各有所好
不過為左虛榮委曲自己就好無謂
信長最初只係一個勢力好細既大名(諸侯),到死既時候佔有半個日本
佢其實係一個暴發戶,不過佢冇為左充上流而逼自己鍾意食 "這料理都是水"

美國發生塌橋意外
報導時間及死亡人數 (全部都係明報既報導)
http://hk.news.yahoo.com/070802/12/2crlc.html 09:40,3人
中間有兩篇分別寫6人同7人,唔post出黎喇
http://hk.news.yahoo.com/070802/12/2ctc0.html 13:50,9人
http://hk.news.yahoo.com/070802/12/2ctmm.html 15:00,7人
一開始我已經覺得死亡人數好奇怪
隨著時間流逝,有兩個人死而復生?!
細心睇下其中兩篇報導
9人版本: "事發在明尼亞波利斯,一條有4條行車線、橫跨密西西比河的行車天橋突然塌下"
7人版本: "事發在明尼亞波利斯,一條有8條行車線、橫跨密西西比河的行車天橋突然塌下"
原來塌左兩條唔同既橋,唔怪得人數咁得意啦
(希望冇蠢人以為我以為真係塌左2條橋)

>>August 2, 2007 at 4:11:12 PM GMT+8


2007 年 7 月 31 日 星期二 【晴】

同兩個f1補習
有一個果本要做16進制,但佢學校冇學過
(原來cpu既老師揀暑期作業都几認真...)

有一度要寫晒0-16每個整數既2同16進制出黎
之後做几題2進制變16進制同16進制變2進制
我上次教佢照住張表黎查
後來佢媽話補習miss擦晒d野叫佢做多次佢唔識做

原來個miss叫佢將d 2進制寫番做10進制出黎做16
理由好似係"冇step"
原來畫完條蛇覺得唔夠step要畫多几隻腳出黎...
睇黎我高明過果個miss

傾多次timetable,終於有結論
整得唔錯
希望輪到我reg果個時間有位剩啦

>>August 1, 2007 at 4:14:19 PM GMT+8


2007 年 7 月 30 日 星期一 【晴】

睇到jupas結果
有人歡喜有人愁係廢話

電話竟然叉唔夠電...

同司徒 andy gordon plan出年reg科既野
我既outcome好過伙伴,搞到同唔到佢地一齊讀
summer course果陣我add到dse2050 司徒同gordon唔得
yr 2 reg科既time slot一定係9號或者10號
我9號,佢三個都係10號
即係我add野果陣唔知佢地會剩番d咩揀

都砌到兩個唔錯既timetable

>>July 31, 2007 at 3:48:35 PM GMT+8


2007 年 7 月 29 日 星期日 【晴】

尋日有野冇打

ms tong又返左黎
好似星期六已經響香港
不過教會聚會未完佢就趕住飛

佢問起我有冇諗住去exchange
tong:「come to my state, i'll hv room for u」
ben (ms tong同michael收養既小朋友) :「not my room?」
tong:「ok it will be ur room, cuz u mention it」

漫畫節
約11點響大埔墟火車站
我好似10:5x先出門
都係最早到果個

響會展入面同co,po失散左几次

po買左個貓耳頭箍
佢聲稱買比wendy
co:「wendy咪又係叫你戴」
我:「要試下o岩唔o岩你個頭,太大太細要羅去換」
一聽就知係藉口

結果三個都唔係買左好多野
金田一既雪靈傳說殺人事件又未出
不過我買左"劇場館.第三次殺人事件"

走既時候響巴士站見到o岩o岩同樣去完漫畫節既昇

bug個妹話見到我 @@
佢地一大堆人有2條友失散左
佢話見到我一個人走緊去唔知邊度,即係我同po,co失散緊啦
大家都係唔見左2個人~

嗯...新聞話有人響皇后碼頭打緊地鋪?
地球土地有限
但係隨著時間流逝
冇助於城市進步既"古蹟"數目應該不斷增加
可以用黎做現代化建設既土地面積自然係不斷減少
所以冇理由任何一棟建築物都用集體回憶做藉口留佢響度阻住地球轉既
真係好mathematical既諗法

都係諗得簡單d好,打地鋪果班人受人煽動要阻礙城市發展
唔通舊區重建拆唐樓又話唐樓係集體回憶唔拆得? 痴線!

聽日有得睇jupas offer
希望大家都得到滿意既結果

嘿...又幫人睇?
真係惡趣味
舊年先有幫人睇唔到個number既經驗...

>>July 30, 2007 at 4:28:33 PM GMT+8


2007 年 7 月 28 日 星期六 【晴】

「聽命勝於獻祭」
尋日志興都講過一句意思類似既經文
「神看我們所是多於我們所作」大約係咁啦
之前冇聽過
不過覺得咁樣好合理
人與人之間唔可以讀心,所以用行為判斷人係正常
神係乜都知既 點會都係睇行為?

qfn輔聚
早過約定時間少少到,因為想順便買ps2機戰og (大埔果間冇)
問左細佬間野響邊度 (佢試過出去荃灣買game,當時大埔唯一一間賣ps2老翻既鋪都執左,又唔知有另一間)
荃豐
我都估到係響裝修几舊果堆黐埋一堆既商場入面架喇
搵左荃豐既2,3樓(全部都係女性向既鋪頭: 女裝衫,化裝品,美容店,...)
覺得係細佬睇漏左隔離果堆商場既名
行過几條街都搵唔到,再返去搵荃豐1樓
問人又唔信人

小欖燒烤場
一開始去沙灘
明明何y同小波都同我講過,點解我唔記得著涼鞋

數字球
大家都知何y係2號所以...
用沙埋住佢
都叫佢唔好郁佢又唔聽
vicky好火滾

之後玩水
衫褲唔係濕得好緊要
腳有濕過
用沙整乾兩隻腳再著番鞋襪

code geass 24-25 (o徙左兩個禮拜做劇情回顧搞到播唔晒果套動畫)

為避免透露劇情
下面係白色字,到個小丑icon為止,想睇既人唔好highlight
open-end?
覺得有d似雪山飛狐
細佬話呢2集係續集既宣傳片


>>July 29, 2007 at 4:30:31 PM GMT+8


2007 年 7 月 27 日 星期五 【晴】

夜晚十几個弟兄姐妹去樂樂屋企食飯

好多人玩bb
偉仔b成日想企上我大髀

傾番個福音營
不嬲叫我講都要諗一大餐
講完輪到下個又會發覺有d想講既野冇講

太鼓之達人ds
開頭果d首首都一take過做到full combo (成首都冇miss過)
後來有首總共要打200下
屢敗屢戰之後,199 combo

>>July 29, 2007 at 2:41:34 AM GMT+8


2007 年 7 月 26 日 星期四 【晴】

玩應援團對部nds真係好大損粍
已經有2支筆起角(會刮花個mon唔用得)花左一張mon既貼紙

又去釣墨魚
今次同7b

一上船毛毛就叫我同佢對打nds
真無聊
點解要上船做d陸地都做到既野

釣墨魚好似個個都有收穫
除左我同bc
佢地話我同bc鬥快
我:「就算我同bc都釣到都係我輸,因為我黎過几次都釣唔到」
結果兩條友都放棄

成日有d好大舊既油污飄過

po釣到5條
佢一定係開左cheat (打機既時候改電腦資料令自己屈機,例如"無限金錢","生命值不減"果d)

鋤dee
佢地玩比人炒左要除一件衫 (乜咁惡 )
我:「為左保障出完5隻都有機會炒,不如8隻計炒啦?」
否則真係出左4張就可以狂pass
禮:「我地唔係剝衫團呀」

先後炒過既人有
顧顧 (卑鄙! 著左几件)
平 (我係佢上家,為左達成眾人 佢既願望,我頂大 )
bc (炒左一鋪,之後果鋪13隻,最勁係佢啦 )

返大埔食糖水
唔記得間野叫咩名
有一系列既野食叫"椰香冰"
我唔知係咩黎所以叫左
係用椰汁整既刨冰
好味
其他人試左都係咁話架

>>July 28, 2007 at 3:08:15 AM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111793

Design & Scripting by ShowHappy.Net