|
2007 年 3 月 7 日 星期三 【晴】
走晒上晝d堂返mst
因為f7 last day
影左好多相
等眼前几科mid-term完左會upload
dave好勁
3a @@
原來神june講果個99分既人就係佢
鎚仔最尾一堂都派左好多science雜誌剪輯出黎既文章
richard feynman
有個夾萬鎖住d軍事機密
條友爆左個櫃(佢係唔應該知道櫃入面既野)
塞張紙條"你估下我係邊個?"落去
我有冇記錯人?
今日堂pe唔點名
lunch完返學校即刻走,蝕左
>>March 8, 2007 at 5:27:00 PM GMT+8
2007 年 3 月 6 日 星期二 【晴】
chi
頒獎禮司儀
人數不足 所有唔係present緊既人都要充數做領獎者
自己果組我做蒙牛個領獎代表
其餘2組果陣我都係做雀巢牛奶公司既代表
做咁多同牛奶有關既野,偏偏今朝冇飲牛奶
掙扎...
多左半個身份帶黎既煩惱
唔係多左半個 係少左半個之後多一個
夜晚magic class
又係啤牌
不過全部都未見過
re 釗:
你講既勁人係勁到咩程度?
好似你講咁做太冒險
買重果隻跌左你就真係仆直
真係高lv既人應該會得收手時且收手
>>March 7, 2007 at 5:44:51 PM GMT+8
2007 年 3 月 5 日 星期一 【晴】
acy要寫budget
真係惡夢
佢打晒側邊果d文字出黎
我地淨係寫數字落去都寫到叭響度
softball
練擲準同用棍
我擺明係亂打既
果套唔知咩劇...
佢講緊咩
條友想由300兩開始買大細賭到1萬
佢rp(ren pin,人品)好,突然間賭極都贏
一開始用300兩買大,隔離有個人叫佢:「你唔分兩次賭?」
買大細少過一半機會贏,分兩次應該仲難贏至o岩 (長賭必輸就係咁解)
投資就話同時渣住几隻股票可以分散風險o者
因為識投資既人應該輸少贏多
但賭錢一定輸多贏少(唔係開賭場既人食穀種咩?)
分散風險會令結果更加穩定,可以係穩定地贏亦可以穩定地輸
佢賭左n次之後
「你已經有9600兩,仲差400兩就夠喇」
咦?原來d編劇識計數架喎
媽:「咁佢賭400兩咪得囉」
之後有人用400兩同佢9600兩對賭,擲一粒骰鬥大細
點解呢個時候叫佢分散風險果個人唔叫佢分散
陀槍師姐...好耐之前既劇
好耐之前,所以質素好過而家果d
不過少不免有d古老橋段
"計時炸彈一定標示著剩餘時間,以便知道何時爆炸"
好白痴既設定(通常主角眾都會響最尾1秒內拆左粒彈)
比你裝計時炸彈會唔會整多個LCD mon落去丫?
set炸彈果個淨係清楚几時開始倒數同個timer數几耐會爆就得啦
離爆炸仲有几耐,可以自己睇錶計番時間
抑或timer係整比觀眾睇?
正如pokemon隻喵喵怪負責翻譯d精靈講既野比觀眾聽
re 釗:
任何game適量修改都可以提高趣味性,過量先唔掂
ps好耐之前有隻digimon world,應該有10年歷史喇
我有用修改,都玩到好耐
起碼而家我得閒都會開番黎玩
>>March 6, 2007 at 6:13:20 PM GMT+8
2007 年 3 月 4 日 星期日 【晴】
mat mid term...計錯數check唔到好自然既o者
好運咪錯得少,衰運咪錯多d囉
dennis fan放左我地成個月,今日上番fin
估佢唔到...調轉教既次序
咁我就print錯notes喇
諗一team 6隻pokemon既戰術諗左成晚 @@
真係架,7點几返到屋企 撇開食飯沖涼一路諗呢樣野
>>March 5, 2007 at 4:27:53 PM GMT+8
2007 年 3 月 3 日 星期六 【晴】
http://www.ndsbbs.com/read.php?tid=108112
原來而家用金手指修改一隻game都大有學問
遊戲廠商會響隻game入面加d野防止修改
但係又有人破解到呢d防修改機制
防修改的確几無謂
專利software防破解就話同利潤有關o者
game防修改只會提高製作成本,唔會影響銷量 (咁得閒防修改,你防左programmer做錯野引起既bug先啦)
想堂堂正正玩game既人唔會修改,你防唔防對佢地都冇意思
防左修改又實有d電腦狂人破到
因為呢個世界係道高一尺魔高一丈既
(唔一定係"魔"勁d,不過破解人地既智慧產物一定易過諗果樣野出黎)
地獄傀儡師用半年諗一個殺人計劃,金田一用兩三日就解決左
但係我估兩個人響犯案/推理方面既能力應該差唔多
xanga出左user可以迫其他人login左至睇得自己xanga (1)
之後出login左都可以"匿名瀏覽"人地xanga (2)
再出一個禁止匿名瀏覽 (3)
几時會出匿名左都防到禁止匿名瀏覽(4) 呢?
班人真係食飽飯冇野做
都有可能係為左搵食
搞咁多野,唔出2就乜事都冇啦
http://hk.news.yahoo.com/070303/12/22xu8.html
一些專家卻唱反調,認為這類隨身資訊爆炸,可以激發、提升腦部處理更多資訊的能力。
o下唔係呀?!
呢d用錢就收買得到既專家會唔會多左d?
會唔會有一日有專家出黎話「吸毒對身體冇害」?
http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7007022102172
各位小朋友上網做project要小心
咁多人比rating個老師
我好想知條問題係邊個forward出黎 @@
>>March 4, 2007 at 5:17:58 PM GMT+8
2007 年 3 月 2 日 星期五 【晴】
好似第一次去教會既戶外聚會 @@
存在感薄弱既人玩集體遊戲會變成旁觀者
下個禮拜開始陸續黎mid-term
都排得几鬆動
>>March 3, 2007 at 5:26:56 PM GMT+8
2007 年 3 月 1 日 星期四 【晴】
assembly
好似又係電影人?
講香港電影未來發展?
太多淨係識鬧完翻版鬧bt 唔識自我檢討既人
雖然speaker既主題唔係呢樣野
由assembly開始教ada fin
2個教1個
順便學多左一堆finance野(原來dennis fan教少左好多)
又學識埋點用部financial cal
兩部計數機各有強項
響popolar買獄門塾殺人事件上下集
加埋$56
有張$50書券,加埋會員卡九折咪可以用埋銀包入面d毫子囉
o下?! 几時變左8折架?
收銀員話我知用唔盡張書券
羅多支$6.5既原子筆芯(心算果陣搞錯左,將6.5當係9折,諗住加埋係50多少少)
結果請自行計算
>>March 2, 2007 at 5:54:25 PM GMT+8
2007 年 2 月 28 日 星期三 【晴】
大檸樂...
已經几日架喇
我懷疑尾龍骨歪左
可能形住架o者
特首候選人答問大會
多餘
係人選舉前都會講到自己乜都得天上有地下無
選左佢出黎又另一回事
imperfect information
起碼答問大會最基本既目的係一定達唔到: 令公眾/有投票權既人更加了解兩個候選人
(令冇票既公眾加深了解兩個人,根本係無聊)
過左今晚會唔會令雙方形勢有變丫?
就算有100個原本想投曾蔭權既人轉左比梁家傑,佢一樣贏唔到
答問大會最大既影響係妨礙原本既電視節目,阻住d追劇既人
iq題 (睇到正確答案果陣我都o左嘴)
籃球比賽
你係其中一隊既教練
你果隊要贏對方6分先有得出線
而家贏緊2分,剩番4秒完場
你有1次嗌停既機會可以向隊員落指示
要點做先可以有最大機會搏到出線?
想對答案或者認真諗過都係唔識就highlight下面:
叫人射入自己個籃失2分,等加時慢慢追
加時係有可能輸,但4秒內一定冇可能搶多4分
起死回生,果然高招
>>March 1, 2007 at 6:32:16 PM GMT+8
2007 年 2 月 27 日 星期二 【晴】
free左fin,變成天地堂
結果係只會上有用既堂
可惜上stat帶錯左mat notes
prof wong:「所以唔好prof講乜你都信呀」
嗯...即係"批判思維"
我叫你唔好人講你就信呀! 聽唔聽到呀!
嗯...几個人應該都冇上ugd
咁dse呢? 就算要點名都唔會好多人上呀?
hea左成個下晝
打機
動畫
bt真係成班cheap友
個個upload比我都係1 kb/sec或者546 b/s (我都想知點解咁零丁546)
一集動畫o岩o岩出果日兩分鐘搞掂
過一兩個禮拜仲有百几人響度,但要成晚先dl完一集
必然既事?
upload快會dl慢
咁駛唔駛做到咁盡1 kb/s? set 20已經夠幫到好多人架喇
我唯一可以做既就係
自己唔限速,希望upload比個肯做seed既人
見到邊條自私友即刻ban佢24小時
如果bitcomet限速果陣係同時限晒upload同dl速度就好
銀時同我想自己變成既樣好似
好勁但表面好頹既人
re co:
我知佢處境危險 @@
之前有人恐嚇過佢
>>February 28, 2007 at 5:06:52 PM GMT+8
2007 年 2 月 26 日 星期一 【晴】
八半tuto繼續頹
銀魂
好一套gag片
可能見keroro惡搞其他動漫收得
佢又係咁惡搞日本既其他野,歷史時事乜都有(我當然唔熟,係字幕組打晒d註解出黎)
不過d gag位唔係淨係來自惡搞
難道愛 未滿資 其實幸福非天賜
誰在意 逆聖旨 為何定要到七夕
方可見一次 難道中國傳奇是
情要變慘事 憑遺憾出詩意
唔係"難道"啦,直情係
周sir話中國人見到文學作品寫得越慘越鍾意
(我理解為"幸災樂禍")
古代有個女人唔記得乜水
前半世嫁左個有錢人,寫出黎d詩詞多數都係開心野,唔出名
後半世家道中落,老公死左,佢窮到要乞食,寫出黎果d野就出名
前期都有篇係唔開心既
比人揀左做會考課文咪出名囉 唔記得咩黎
re 釗:
為左造福後世,你應該同老師講呢件事
「其實你都知我地好多人唔想做架啦,而家做左仲比人咁樣評價,熱面貼人冷屁股有乜謂丫?」
大學就明碼實價
通常都唔會強迫你做野
甚至上唔上堂你都可以自己決定 (dse vanessa用分數迫你做額外既功課,但我可以drop)
你去做sports day helper,好,pe加几分比你 (其實我唔係几鍾意用分數去induce人做野)
我去做果個活動既helper,$250
間野響交通銀行對面,省躬草堂隔離
>>February 27, 2007 at 4:38:12 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|