|
2007 年 7 月 15 日 星期日 【晴】
訓左1個鐘之後起身
不嬲播完香港早晨我都未起身
今次竟然未播之前就醒左
蜜糖雞蛋生命麵包
細個差唔多朝朝早都係兩塊包夾住d牛油同jam
後來唔知點解媽冇再買
咁就好耐冇食過嚕
應援團2爆左果敢(中等難度,由低至高係氣輕 果敢 激烈 華麗)
好似打得順左
我諗我開始識玩呢隻game喇
o下?!
點會咁架?
nds叉電火牛果支earth plug斷左?!
果支膠針本來就幫唔到earthing
但係差唔多個個電力插座都有保護,要篤穿個earth socket先會打開 live同neutral
頂
打wii保齡球
正常碌齡應該係一野扔個波出去既
不過wii sports唔係真正做緊果樣運動
所以你可以用任何你自己方便既手法扔個remote出去令自己高分d
我當隻手係鐘擺咁前後前扔出去先放掣,大力d
打出去下下都差一兩支樽
除左10個樽果下係全滅之外
(全滅同差一兩支差好遠,因為全滅可以將果一輪既分數*2)
禮用羽毛球既上手擊球黎碌
打10輪,每次樽既數量分別係10 15 21 28 36 45 55 66 78 91
果d樽一碰即跌,好似紙紮咁
講起上黎又奇怪,打到後几輪好似亂扔都會剩10個或以下
反而好難打剩20支
鬥高分可能冇乜意思,鬥低分先有野玩
每人都有得自己畫一個頭像
個個人d頭像都同本人好似
之前有玩既人就自己set頭像,我地響camp臨時玩全部用人地account
果几隻一睇就認得出,一認到出黎就覺得個頭像好好笑
恆dee果隻真係代表作
又去一次沙灘
數字球
我無聊執起一舊石仔渣住(細過一個奇異果少少啦),諗住有人扔我就用石扔走個波
(我扔野完全唔準,但係當時竟然冇諗過如果扔唔中波反而中左人既話點算)
之後又因為無聊,將舊石仔扔向一塊告示牌
當時我企響塊牌後面,果塊牌又淨係用d膠帶扣住
我咁樣一扔就扔左塊鐵板落黎,響得好大聲
我扔石之前恆dee接唔到波要扔人
佢扔左入去沙灘附近既樹叢入面
個個都著住拖鞋,入去樹叢好易整傷隻腳
塊鐵板咁o岩就可以用黎墊腳喇
有人行入去搞左一輪,終於用樹枝撬到個波出黎
我想知自己點解會無端端走去扔石...
如果我冇咁唔小心整跌塊板,佢地未必會破壞公物用黎墊腳
就可能會有人冒險入去執,或者返去屋入面換波鞋出黎
真係鬼使神差既一招
夜晚我地睇強劍
有個人阿媽同阿哥去佢門派既canteen打工
佢阿哥整左d笑口棗比個好cool既人食
「等你得閒笑下,唔會咁cool」
我:「佢係咪講左cool?」
「係呀」
「一陣youtube有得睇」
而家d劇係咁易笠件古裝衫就係古裝片
落雨
好多人晾左d衫響露台
有人話唔好理邊件衫係邊個既,收晒入黎扭乾左先慢慢分
但係咁樣講完都有人淨係羅自己果一兩件就返入屋
我出去羅左几件
自己都冇手,叫人幫我扭乾
但係嗌左几次都冇人認領
(我肯定自己存在感偏低,又唔係細聲,但係人多既話就算拍人膊頭問佢野都要起碼嗌2次對方先望下我)
突然間火起
「呢條褲邊個架?冇人要我扔左佢!」
恆dee:「冷靜d」
話事啤(好似有人話唔係show hand,但有咩分別?)
不過注碼係酒,話事既人加酒落個杯
所有輸既人都要飲番杯入面咁多酒
有鋪我pair a其中一張反轉左
我就加到半杯
個表情都特登做個奸笑樣 (請參考deathnote動畫或者漫畫既夜神月)
其他人都覺得唔對路認輸飲少少
但係黃安冇發覺,繼續玩...
姑且叫做賭徒心態,未到最後都唔信自己會輸
結果佢塊面紅左好耐
鋤dee
輸100隻飲一杯
我唔係鋤既
不過有一段時間record分數果個唔得閒,我幫佢做
「你輸几多隻? (問左3次) 唔講我寫39」
「1隻」
頭先嬲果陣諗到呢招好似几有用
扮聽唔到要我講几次丫拿? 羅d勁野威脅你睇下仲聽唔聽到?
恆dee出千既動作又好好笑
中途要求階3出先,攝牌落中間,two pair扮fulo,諸如此類
好似明玩黃安,特登要佢輸多d飲多杯
顧顧扮唔識鋤dee
當場就冇人信既,又有肥龍教佢所以一路都輸好少
佢地都鋤得几慢
好似2個鐘先有人100
林文婉同顧顧真係應援高手
兩個都係玩得几次
有几關既hi-score都比佢地破左
林文婉勁d
「有冇得整到佢唔出聲?」<-明明應援團應該打拍子,我以前淨係用眼睇就玩得好差
過左一陣,佢應該玩左几首歌
「你係咪玩咁多關都破左我hi-score?」
「唔係呀,頭先有一關唔係」
高手
一開始佢玩氣輕,我問佢果時係果敢
果首我跟住拍子先打到十几萬分
我又見到佢miss左好多下
應該破唔到掛
呢一晚訓得多d
2:xx-10:xx,雖然斷斷續續
>>July 18, 2007 at 9:28:15 AM GMT+8
2007 年 7 月 14 日 星期六 【晴】
ex-3c camp
我係遲d入既
3-4點響東涌,烈日當空咁等左半個鐘
巴士站有個牌寫住大嶼山巴士既時間表,好似架架都差唔多時間到
如果有人要去一個几架巴士都經過既地方咪有排等?
好似我咁,去塘福得一架巴士就係我抵死啦
東涌去梅窩果d咪麻煩?
加上我rp唔好 (rp: 大陸forum用語,人品,即係運氣)
去到果時好似走左一批
就要等半粒鐘
比個牌呃左 (睇錯就睇錯啦)
佢明明寫3m會去塘福
上左車一陣間問個司機
好彩~實迷途其未遠
下一個站仲有得轉番去11
ps2果隻玩具賽車game
几時出左隻咁正既game我都唔知既
去沙灘
閃避球
我響戶外扔任何野都扔唔準
但係響室內靠撞牆反彈就會準左好多
落水
好大浪
一個浪"琴"埋黎果陣
逆流而上(pokemon既surf?!)或者順流而下既感覺都好正
夜晚打邊爐
用一隻鑊(下面係廚房既煤氣爐)同一個煲(唔係打邊爐既煲,下面係電磁爐)
分工果陣佢地冇分到野比我做
準備野食果陣我o岩o岩到,幫唔到手已經唔好意思
食完野要清理,我點都應該做d野掛...
睇大逃殺
條友咁熟口面既?
原來真係藤原龍也(夜神月)
小馮:「佢個面包頭太易認」
我一開始見到夜神月(未認得出係夜神月)響荒島搵到佢女朋友果陣仲諗: 佢兩個好快會死一個
達既惡搞: 藤原龍也玩完大逃殺就想用DN殺人
間屋唔係好多床位
3間房
男仔2間,一間2張單人床同埋一間1張雙人床,女仔房唔清楚
加埋應該係大約10個床位掛?
我地大約20個人
唔緊要,因為恆,平佢地好勁
加几張凳整闊左其中一張單人床就訓到4個人
几個人訓廳
訓左1個鐘左右
>>July 17, 2007 at 9:51:33 AM GMT+8
2007 年 7 月 13 日 星期五 【晴】
呢一兩個禮拜(可能唔止)都好夜訓
係唔想咁早訓,想睇陣小說先
通常2-3點(好似一日遲過一日)
但係好神奇,第二朝又一定會8:30-9:30醒一次,覺得訓得太少再訓過
同rono,臻游水
本來約8點
我搭3,搭4至到
見唔到佢兩個,打比rono又冇人聽
以為我遲得多所以佢地唔等
入到去又搵左3個字都唔見
後來撞到喇,原來佢地仲遲過我
聽日去camp
一晚內有3個電器要叉電
手機(剩一半電) 相機(o岩o岩叉好左) nds(我都唔知剩几多電)
>>July 14, 2007 at 5:19:37 PM GMT+8
2007 年 7 月 12 日 星期四 【晴】
唔記得左几時借飛狐外傳2
10回我睇左2回
如果得番1,2日咪弊?!
原來網上續借果度同時有得check~
20號
我試下禁續借,以為佢會問yes/no啦
點知冇,28號還
禁几個掣就續借左,真係兒戲
atv播最遊記
惡搞既西遊記 (都唔知西遊記比日本人惡搞過几多個版本出黎,唐三藏好多時都變左女人)
呢次唐三藏變左個殺人唔眨眼既魔頭,用槍既
几好丫
我唔鍾意d人惡搞改性別
播左超過1個鐘喇喎...?
>>July 13, 2007 at 5:34:38 PM GMT+8
2007 年 7 月 11 日 星期三 【晴】
summer course出左成績
果然呢科太易...
搞到成個course計錯得兩三題就b+
我果然唔擅長讀通識
呢一年讀左4科通,最高grade係b+,最低c
咁多major course最高a,最低b
証明我冇揀左major但揀錯大學?
大鑊喇
剩番uga中化同ugc社會未take過
兩個都肯定係我弱項(至少唔係強項先啦)
點算
書劍恩仇錄有一段評論孔愚提出既"三從四德"
駱冰笑道:“我爹只教我怎樣使刀怎樣偷東西,孔夫子的話可一
句也沒教過。好妹子,你給我說說,甚么叫做三從四德?”李沅芷道
:“四德是德容言工,就是說做女子的,第一要緊是品德,然后是相
貌、言語和治家之事了。”駱冰笑道:“別的倒也還罷了,容貌是天
生的,爺娘生得我丑,我有甚么法兒?那么三從呢?”李沅芷慍道:
“你裝傻,我不愛說啦。”掉過了頭不理她。駱冰一笑走開,去對陸
菲青說了。
陸菲青沉吟道:“三從之說,出于儀禮,乃是未嫁從父,既嫁從
夫,夫死從子。這是他們做官人家的禮教,咱們江湖上的男女可從不
講究這一套。”駱冰笑道:“本來嘛,未嫁從父是應該的。從不從夫
,卻也得瞧丈夫說得在不在理。夫死從子更是笑話啦。要是丈夫死時
孩子只有三歲,他不聽話還不是照揍?”
我一早就話諗呢d無聊禮法既人一開始諗野唔夠周全啦
果陣做中化d題目我已經成日用 "設想不周" 呢個point黎否定中國傳統既禮教規矩
做人果然要飲水思源
遵守任何"規則"之前都要諗下果條規則點黎
http://bbs.smg.cn/dispbbs.asp?boardid=137&id=667425&star=6&page=1
射鵰英雄傳既黃藥師專係搵孔子孟子果d迂腐野黎插
佢個女黃蓉唸左首詩(唔知係咪黃藥師教佢)
乞丐何曾有二妻?鄰家焉得許多雞? (反駁孟子講過既其中兩個古仔漏洞百出)
當時尚有周天子,何事紛紛說魏齊? (東周仲未滅亡,點解孟子成日走去諸侯列國求官做?)
個網頁解釋果几句分別講d咩
其實有d似而家d動漫畫玩得多既"惡搞"
「就像寫武俠小說的不一定能打、搞思想政治工作的不一定高尚一個道理, 道德文章做得好,
不一定道德就全國第一。別管是孔夫子所說還是孟夫子所言,很多只是一種理想境界,
如果真有人完全做到了,感嘆之餘只能套用句香港電視劇後常用的詞兒--如有雷同,純屬巧合。」
>>July 12, 2007 at 5:05:12 PM GMT+8
2007 年 7 月 10 日 星期二 【晴】
兩個唔同學校既學生一齊補習
一個mst 一個cpu
兩個都升f2...如果唔同form唔知點算
溫f1既野
「你地成本書最唔熟邊個chapter?」
一人揀左一個chapter
另一個冇學過果樣野
我諗: 係咪呢個chapter難呢?
mst最唔識既係 congrunt & similar triangles
遲d開左學有test咪大鑊
飛狐外傳
「胡斐明白了真正高明的武功,是用頭腦隨機應變創想出來的,而苦練招式與內功則是變化的根基...(略)...
觀流水落花而悟武道,見鷹翔蛇鬥而明搏擊,自來武學高人,皆由此徑
王劍英兄弟雖得上乘傳承,卻因拘泥刻板而終生不能上窺第一流武學之境」
有d似笑傲江湖
風清揚話令狐沖本來好聰明
但岳不群唔識教徒弟,搞到個個都淨係識練熟招式,打交唔識隨機應變
將獨狐九劍既口訣教左令狐沖之後叫佢唔可以死記口訣,一定要靈活運用
果兩個補習學生有一個,叫佢做某一題
因為本書響example後面出番一題類似既
佢就睇住example逐行抄番出黎
好似合埋本書佢就唔識做咁
prof wong:「做數唔係用reflex」
好正既比喻
>>July 11, 2007 at 5:11:11 PM GMT+8
2007 年 7 月 9 日 星期一 【晴】
搵旋風管家既bt
o岩o岩好有一個torrent係01-13集各所有漫畫,14 15各一個torrent
一樣係our字幕組
各種惡搞都有註解
睇左1集
dl果陣兩三個鐘dl齊晒13集
再過多兩三個鐘,d漫畫都係得2x%
原來size同dl速度成反比
>>July 10, 2007 at 3:50:44 PM GMT+8
2007 年 7 月 8 日 星期日 【晴】
之前講過果個響沙漠入面兜圈既傳說
有人行入沙漠,行極都係一片黃沙
行行下見到自己既腳印,終於發現原來自己係響一個地方不停兜圈
最後斷水斷糧就咁死響沙漠
當時我已經有一個疑問,唔記得打出黎,而家又諗番起:
兜圈果條友應該一直見唔到其他人,咁個傳說又係點黎既呢?
最神奇係用現代科學理論去check下佢又o岩既
唔通果d少數民族入面有數學家計到呢個結論就作個古仔講出黎?!
書劍恩仇錄入面講一個回族既傳說 (唔好問我回族係咪真係有呢個傳說)
沙漠入面有一座好繁榮既古城
有一日沙塵風暴捲起一座座沙丘,將個古城埋入沙下面,城入面d人當然死晒
入面有好大既寶藏
有人入去用駱駝帶d金銀珠寶走,但走極都走唔返出去
原來城入面d人死左變晒做鬼
佢地唔捨得d寶物,所以迷惑帶走珠寶既人令佢地走唔甩
如果響古城入面擺低自己帶既錢,水井入面就會有水湧出黎比佢飲
擺低越多錢會得到越多既水
陳家洛道:「有人忽然發覺了這許多財寶,歡喜過度,神智一定有點失常,沙漠中路又難認,
很容易走不回來。要是他下了決心不要財寶,頭腦一清醒,就容易認清楚道路了。
倒不一定真的有鬼迷人。」
我信maths多過信psycho
唔識判別方向淨係識向前行既人一定會兜圈
又唔見得唔要財寶既人身處沙漠入面一定理智
又係果個"故事從何來"既問題
唔貪心既人擺低銀兩有水飲,出左黎話比人知件事仲講得通
貪心既人有入冇出,咁出面d人係點知既呢?
除非個古仔係回疆既智慧老頭作出黎
未睇晒成本書劍恩仇錄
不過暫時覺得
"紅花會眾英雄"對人太寬容喇
唔同既敵人一次又一次比佢地捉到,但一次又一次放佢地走
叫對方應承點點點,turn out大部份都唔守信用
但佢地仲係 "對方不仁 我地唔可以不義"
就算唔殺佢一命,起碼 "廢了他一雙招子(眼睛)再說" 或者 "留下他一條臂膀" 都好丫
孔子愚家思想既"德治"精神?
我一路睇,見到張召重做左d衰野,心裡面即刻鬧: 嘩佢條_街
即係金庸塑造得呢個人物好成功?
>>July 9, 2007 at 4:31:55 PM GMT+8
2007 年 7 月 7 日 星期六 【晴】
原來受浸既條件咁簡單...
信就得
公元頭果500年方便好多
基督教被壓迫,冇人夠膽亂咁話自己信
一定係認真信既人先夠膽講出黎 (當然亦都因為以前d人冇而家咁奸)
所以一話信就可以受浸
而家社會自由,加上人心狡詐
你今朝o岩o岩話信,下晝即刻轉駄都得
就要耐d時間去睇下你係咪真既
26/8/2007
如無意外就係呢一日喇
輔聚
city hunt (即係響全香港周圍走,做各種task)
旺角 紅磡 尖沙咀 銅鑼灣
佢地集合果陣教會聚會仲未完
會合佢地既時候佢地行完紅磡
我有冇衰老得咁快...
舊年大o第3日city hunt行勻全香港
前2晚訓得勁少我都跑得晒
今日好似唔係几頂得順
可能因為出門唔記得帶水
去天水圍同婆婆 舅父 2個姨媽食飯
我7:1x響銅鑼灣搭巴士
爸 媽 細佬 7點半出發,爸渣車
點解我可以早佢地半個鐘到...
姨媽:「你去考個車牌 下次黎呢度同你爸爸講 我渣車」
我:「我一定會買本地圖」
爸好似93年買過一本...
爸到左,姨媽轉述一次講過既野
爸:「你梗係睇地圖啦,我渣咁多年車就唔駛」
我:「你唔睇地圖咪遲半個鐘囉」
王瓅哥哥(其中一個表哥啦...婆婆8個孫我第6,細佬最細)既女友餵舊西瓜比佢食
我:「你隔離個姐姐餵左你食野 你應該餵番人啦」
呢個時候我羅左部手機出黎
結果佢羅起一舊有牙簽吉住既比佢,冇餵到...
呀...可惜
(佢唔係見到我部手機呀嘛?!)
>>July 8, 2007 at 7:04:20 PM GMT+8
2007 年 7 月 6 日 星期五 【晴】
團契
每人抽個古仔講
我講果個:
有一日 上帝叫一個人推一舊大石
佢每日都去推,推左几年舊石都冇郁過
後來個人問上帝:「你究竟叫我推舊石做咩架? 我推左几年都推唔郁喎」
「我叫你推石o者,又冇叫你推郁,而家咪練到你咁大隻囉」
自細學既"批判性思維" (「拿我話比你知呀,唔好人講你就信」)
因為人唔一定為你好,為你好又唔一定比到最好既建議你
deathnote既魅上:「神係絕對既,冇需要懷疑」(用左個唔係几好既例子...夜神月唔係神)
神叫你做咩,跟住去做就冇錯
因為神一定會指最好果條路比你行,唔駛懷疑
每人講完都抽一個人講感想
肥玲:「個古仔食字既,叫佢推石唔駛推郁」
覺得"食字"係因為聽完神講既野之後再加自己既意見落去
之後分組
班長:「你最深刻印象係邊個古仔?」
昇:「danny講果個」
我:「點解? 如果你係因為我搞gag而記得咁我就好失敗」
呢句係黎自前年饑饉果陣黃定康講既
「如果你地過左今次饑饉淨係記得有咩玩,邊個返黎唱歌,咁我就覺得今次饑饉搞得好失敗」
http://hk.news.yahoo.com/070707/12/2azun.html
新世界刑毀案警拘9人
(明報) 07月 07日 星期六 09:50PM
http://hk.news.yahoo.com/070707/12/2azot.html
新世界刑毀案警拘八人
(明報) 07月 07日 星期六 09:45PM
5分鐘內又1個人被捕
係警察辦事效率高定係明報收風收得快呢?
兩篇d文字高達八成都一樣 (唔一樣既野又唔止8同9喎)
http://hk.news.yahoo.com/070706/12/2azc1.html
國際上公認的「女男出生性別比例正常值」,是104至107之間。
原來呢個世界僧多粥少先正常既...
但係點解100反而唔響果個range入面架?!
當局可考慮,今後如果超生的是男孩,罰款將加重;超生的是女孩,罰款將減半,甚至不罰款
如果係咁d人會繼續照超聲波
第1個bb無論如何都要係仔,否則落左佢再生
第2個就相反,仔一定要落,女就可以生出黎砌個好字
造成這種現象的深層原因...(略)...直接原因是女性懷孕期間超聲波檢查的普及和濫用
demand creates supply
終有一日會出現coordinator (出世之前用基因技術edit過既人,呢個名黎自gundam seed)
到時就大鑊...
「為了蔚藍清靜的世界」(反對coordinator既激進人士講果句口號)
未有coordinator之前應該禁止研究 "製造coordinator" 既方法
如果有就要禁止生產 (但我反對殺死coordinator)
coordinator係人命,所以唔應該用基因技術修改人類,亦因為係人命所以就算出現左都唔可以殺
玩pokemon生蛋出黎既精靈有各種random要素
為左生一隻理想既精靈出黎可以搞几日
好難先抽到一隻響同類入面勁既精靈
不過我就冇呢個煩惱
因為我用黎打果d pokemon隻隻都係coordinator
之後應該唔會發生seed咁樣既世界大戰
因為coordinator集中響先進國家
自然人(唔係coordinator既人)既國家唔敢向強敵宣戰
>>July 7, 2007 at 5:30:23 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|