|
2007 年 2 月 15 日 星期四 【晴】
6點几肚痛紮醒
淨係個肚好痛,痾都冇痾
夜晚去loklok度食
睇片
地球有生命唔係巧合
一個星球要同時符合好多條件先得
專家有唔同既意見
不過普遍有廿個係多數都同意
當你每個星球上面出現任何一個條件都係1/10既probability
咁每個星球就有10^-20既prob可以出現生物
天文學家估計宇宙入面既星體數量,遠遠少過10^20啦
中學做過好多次lab
個個lab都好多precaution,特別係中六果堆
甚至有d要靠天時地利人和先做得成
科學家夜觀天象更加係啦,唔企響一個有利位置係睇唔到
例如日蝕既時候研究太陽
地球 月球 太陽既位置係擺到o岩o岩好可以由地面觀察到太陽既光線
"可以響一個星球上面研究宇宙" 同 "有生物存在響一個星球上面" 兩樣野既條件係一樣既
即係裝個天文望遠鏡響火星表面係會差過裝響地球
到最尾,最緊要既結論係
成個宇宙係經過神既創造,唔會靠巧合發生
如果我唔係學過咁多野,片入面某d內容我都唔會明
響呢個時候比我睇到呢套片
神既安排
佢地覺得我第一次帶詩歌帶得几好
from 阿君 xanga:
【 本 報 訊 】 一 名 中 七 預 科女 生 , 昨 晨 在 大 埔 趕 回 學 校 上 課 期 間 , 懷 疑 衝 紅 燈 過 馬 路 , 被 一 部 紅 色 小 巴 撞 倒 ,頭 部 受 傷 , 學 校 一 名 男 老 師 趕 至 安 慰 及 陪 同 送 院 , 幸 無 性 命 危 險 。
真係神奇喇
我見好多人都提過小紅撞車單野
但完全冇人話過佢係衝紅燈
一早知道讀書同做野係兩回事
原來係咁樣"兩回事"法
對誠信有唔同程度既要求
考試冇誠信出貓
後果只係你自己比人DQ
報紙編輯冇誠信走去作野
後果係誹謗當事人,誤導公眾
責任輕既人,誠信要求高
責任重既人,誠信要求低
講番件事
求主保守小紅,比佢脫離危險...
就算我地几想佢快d好番,都係"希望"o者
其實乜都做唔到
冇人可以靠擔心靠希望令佢可以早一分鐘出院
>>February 17, 2007 at 5:09:54 AM GMT+8
2007 年 2 月 14 日 星期三 【晴】
好耐冇上過八半acy喇
逢星期三四都要訓足精神
上stat要不停用腦
響動漫soc房拎起本怪醫秦博士黎睇
「聲名狼藉,貪財的無牌醫生」
係響死不足惜為富不仁果d面前先貪錢o者
聲名狼藉就係因為得罪太多有錢人
果然係經典
有單野好有問題
有人比殺手暗殺,秦博士救左佢
之後佢又比同一個殺手暗殺,再醫番好
被殺->醫好->被殺->醫好->...循環n次
點解個殺手唔搞掂個醫生先?
http://hk.news.yahoo.com/070215/60/21x7m.html
小學飯盒供應商資料庫
持牌食物製造廠自願填報4大範疇資料,
當中涉及食物製作、食物的質素和份量、健康飲食的推廣及人員培訓。
政府柒少次得唔得架...
叫d供應商自己填"食物質素和份量"?
有人會話自己質素差份量少架咩?
>>February 16, 2007 at 5:08:03 PM GMT+8
2007 年 2 月 13 日 星期二 【晴】
天地堂唔走得
因為最尾要點名
結果淨係初一要返鄉下
返少日好丫
我之前係咁諗:
如果初一-初二既話,應該係初二晚返黎
初三又唔會去拜年
大學假期又少,放假放到25號
咁就冇左好多日喇
我就係一個計到咁盡既人
(睇到呢度get 唔到就由佢啦,唔想畫公仔畫出腸)
希望阿爸唔好玩野
早几年阿爸已經話阿 女麻 病左,係今年先話"唔夠1年命"既o者
我信住佢先 (照阿爸講既情形,應該好確實)
如果出年再同我講唔夠1年命丫拿...
咪住...
咁講法即係我想阿 女麻 真係唔夠1年?!
突然覺得自己好冷血
假設阿爸講既係真
咁除左新年之外肯定有d麻煩野要我返多次去
媽話爸唔係一個通情達理既人
到時就算我要考試都會夾硬拉我返去
呢d時候無謂既親人真係好阻定
>>February 15, 2007 at 3:43:58 PM GMT+8
2007 年 2 月 12 日 星期一 【晴】
pokemon dp既戰鬥塔超出我想像
佢有金手指級數既運氣
我用金手指既手段去打都試過陷入險境
中學每個節日都兩個禮拜假期
而家農曆年都有既,名義上7日
加埋我星期五day off,實際10日
中大將d假期推晒去暑假
都几多功課
mat勁多純粹computation既數 (即係搵人計浪費精神,應該搵機計果d)
我估:
余學斌自己爆數快而準就以為我地都快而準
新年應該會返鄉下
2日1夜 (講到好似去camp咁 我好唔想返架)
爸之前好認真同我同細佬講
「你阿 女麻 應該捱唔過今年架喇,佢好想見下你兩個」
比我地揀年卅晚去初一返黎或者初一去初二返黎
(點解一定要響鄉下過年初一 我想初二-初三架)
咁講法即係我今年唔止返去一次啦
真係見得少
我對阿 女麻 冇乜感覺,普通老人家一個
我真係好唔鍾意鄉下
早几年我知道爸邊日返去
就會盡量響街度hea到肯定阿爸走左我先返屋企
05年有萬能藉口:會考
舊年我果日同人補緊習,有藉口唔聽電話
結果好仆街,細佬撐到恆,激起阿爸把火,剪左條線累我上唔到網
應該會係年三十-年初一
base on一個連我自己都覺得好冇人性既諗法
上到去如果爸媽唔介紹我既話冇人認得我都唔出奇
就算佢地見到我,過几年咪一樣唔記得
言語不通,我唔識鄉下話
返到去講唔到十句好正常
我係渣住一套好冇人情味既觀點:
你應該點對一個人,同佢係咪你親人無關 (你係我舅父個姑姐個姨甥仔個堂細妹,so wt?)
人點對你你點對人,就咁簡單
諗起clc學果d咩傳統孝道
有親人死左要"守喪",住響親人既墳墓附近,几年唔做得野
高官死左老豆即刻灰晒,手頭有几大既project都要即刻辭職去坐死人監,果個時代d親人真係阻你發達
太子死老豆就"國不可一日無君",豈有此理
我記得上堂果陣提出一個嚴重漏洞
守緊喪果陣死多件,咁要坐几多年監同埋響邊度坐?
ms yim話冇聽過點處理呢個問題,相信都係冇解決過架喇
我對返鄉下呢件事仲諗到好多冇人性既野
好辛苦呀...好想搵個人講左出黎
>>February 13, 2007 at 5:41:44 PM GMT+8
2007 年 2 月 11 日 星期日 【晴】
今日唔駛上fin,剩番3 4 9 10 呢4堂
3,4係mat
9,10係要take attendance既chi
隔左4個鐘,上足就笨喇
一睇就知我會點揀啦
maths
本來係我最鍾意果科
今日竟然走maths上中文
唉,都係比分數控制
其實邊個教都有關既
一個月做一份5分鐘既演講功課?
柯仔即刻講左個搵source既途徑出黎
>>February 12, 2007 at 5:05:02 PM GMT+8
2007 年 2 月 10 日 星期六 【晴】
尋日講爭霸抄襲,諗起d野冇講
我想知點解香港作曲作詞編劇果班友抄人地版權野唔駛負法律責任
但係大學生抄功課就要罰得咁重
一樣係侵犯版權o者
抄完功課係自己學唔到野害左自己
班編劇抄人地套劇交貨係有錢收
做acy又發現fx-3650p既一個屈機功能
linear regression
(說明書既"線性回歸"果几頁)
可能好多人都一早就識用
我最初買部caltor果陣仲以為呢樣野好複雜,暫時用唔著就唔理
睇番說明書至知原來好簡單,一早學左就方便好多
如果我早d識用就好喇
唔緊要啦,講左出黎造福人群
中學做lab成日要羅几廿set差唔多落響同一條直線既data
之後plot graph畫一條接近既直線出黎
一路做lab一路用caltor check有冇問題
見到唔對路即刻作data
http://www.xanga.com/dannyng
一日多左兩篇entry
>>February 11, 2007 at 4:43:33 PM GMT+8
2007 年 2 月 9 日 星期五 【晴】
uc開放日,去幫手做ec
原來過左個几sem我都仲唔係几識路
團契
第一次帶詩歌
好唔掂
睇爭霸大結局
...佢想抄金庸几多野呀?
勾踐打敗夫差,又係贏果個唔想殺輸果個,想將對方踩到盡
范蠡:「我見到第2個夫差」
(我諗起一個問題:點解正史既夫差唔臥薪嘗膽等多廿年再報復?
勾踐都冇廿年命啦 )
笑傲江湖?
東方不敗謀朝篡位之後要教眾日日響度唸d咩文成武德一統江湖
任我行重掌日月神教,又係叫d教眾講番果堆文成武德一統江湖,唯一分別只係東方教主變左任教主
爭霸抄到連"文成武德"呢句都出埋
仲有個抄人位,抄埋神鵰俠侶d膠野
係tvb舊年暑假播果套
勾踐威迫范蠡唔比佢走
鏡頭一轉,越國王后同西施坐一隻船,想叫佢自殺
(叫船夫推西施落水咪得囉,又冇第三個人知,事後出公數比番掩口費佢咪乜事都冇
偽君子真係偽君子,想殺個人都要o徙咁多口水)
西施一跳落水范蠡即刻唔知響邊度閃出黎救佢
冇交代過范蠡係几時過左勾踐果關
神鵰既結局都出現同樣情況
楊過等左16年終於搵到小龍女
兩個人好開心又攬又錫
鏡頭一轉,蒙古進攻襄陽
金輪法王挾持左郭襄要郭靖投降
打到咁上下楊過同小龍女同神鵰就瞬間轉移去左襄陽城玩無雙
我bt 睇原裝版都冇交代過兩人一鵰几時去襄陽,tvb剪過片更加唔會有
>>February 11, 2007 at 4:21:43 PM GMT+8
2007 年 2 月 8 日 星期四 【晴】
10點几醒過一次,有d眼訓再訓過
12點几再醒仲有d眼訓 @@
几點訓真係好大影響
2-12...訓得太多呀?
跑海濱
體力好似差左
>>February 9, 2007 at 5:07:29 PM GMT+8
2007 年 2 月 7 日 星期三 【晴】
一堆qfn同prof wong(即係stat果個)食lunch
一路同佢吹水
好多感受出左黎
香港d考試真係考到走火入魔
讀文科(仲有a-level 中化同以前既會考中文)齋背書羅唔到a
差乜野呢?
我唔係果d淨係識講廢話既10a
10a會叫你唔好死背,要睇多d課外書,要有分析能力,etc
真正竅門好簡單,唔駛咁麻煩
我:「predict試題?」
prof:「唔止,係要predict改卷果個點改你份卷
厚顏無恥照住最標準既觀點寫落去,唔可以有任何個人意見
羅b,c既人未必係寫得唔好,可能係因為佢地有個人意見
所以文科訓練出黎既人好o岩去政府做野」
exactly!
其實仲有個職業都適合佢地,根本唔需要讀書就做得
網特
工作係響網上講野撐自己既僱主,呢個僱主多數係政治團體甚至政府
之前有人唔信有呢個職業,以為係我吹出黎
http://zh.wikipedia.org/wiki/%E7%BD%91%E7%BB%9C%E7%89%B9%E5%8A%A1
真係悲哀,唔止文科
就連理科我都識几個呢d人
好多方面几乎冇個人觀點
淨係識搬standard果套出黎講 (或者個人觀點真係同standard不謀而合)
連平時講既野都用足晒官方文字
唔止讀書方面鬥背野鬥做past paper
好多野全世界都唔想做,結果又唔知點解個個都去做
間間大學都有既所謂"culture" (以我所見,我覺得中大果d算溫和)
因為歷史,因為所謂既"文化",因為年年都有人做同樣既野
玩到人喊晒
但係每個人見到全世界都咁投入參與,自己又被迫去玩埋一份
我都想唔為分數而讀書,唔做past paper,唔特登為考試而溫書
steve:「睇你肯唔肯羅你既gpa去tradeoff 」
真係為啖氣既tradeoff
而家成績太有用,搞到所有野都係迫出黎
會考果陣為左拔尖skip a-level
而家又想去exchange
(有乜理由gpa響exchange果度佔咁重架 )
暫時都對得住自己
上sem個書通真係好冇興趣先唔讀(我add果陣都唔知佢頹)
drop vanessa唔係因為佢係killer,係佢教書教得太卑鄙
http://www.hkgalden.com/get.php?id=2220&code=Ec9YFJEJpTFjUocJ9Jhe
al past paper+notes bt
如果你今年考都仲未有past paper,你都危危乎
http://i95.photobucket.com/albums/l133/tokulaw/.jpg
佢真係咁做就共創好環境喇
http://superlion.sitesled.com/c127.htm
每個task都係限你4秒內做到(或者捱過4秒)
與時間競賽
>>February 10, 2007 at 5:25:47 PM GMT+8
2007 年 2 月 6 日 星期二 【晴】
由李慧珍樓既動漫soc房行去許讓成上fin
真係山長水遠喇
(嗯...唔知中大map既人:呢2棟building其實響隔離)
re 釗:
tvb播親打仗戲都會變成三國無雙
所以范蠡几千兵對十萬都可以"有几耐捱几耐"等到夫差d援軍
范蠡得果几千兵除左劇情需要,編劇想佢玩無雙之外
一個所謂合理既解釋係大半兵力都響伍子胥果度,冇跟埋范蠡過橋
夫差知道對方有十萬兵就冇理由淨係叫五千人去幫拖,五萬合理d
曾蔭權唔會犯法係因為佢係特首
>>February 7, 2007 at 4:11:51 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|