|
2007 年 7 月 5 日 星期四 【晴】
繼續hea足一日
借書借得太快
金庸14本小說差書劍恩仇錄同飛狐外傳未睇
有一日圖書館有兩本上冊,又同時冇兩本下冊
金庸小說好多人借
所以我就借左兩本上冊先(當時我睇緊連城訣)
睇完連城,就要煩睇邊本先
因為希望睇完其中一本上冊之前會借到果本下冊
又唔想睇晒兩本上冊再睇兩本下冊 (其實我而家好似同時追緊3套動畫,對故事理解都冇乜問題)
最後決定睇書劍先
抽簽抽中左
響圖書館見到書劍下冊早過飛狐下冊
今日還左書劍上冊,見到飛狐既上下冊
先前借果本飛狐上冊差唔多到期
我點解唔借多本飛狐上冊...
細佬玩nds既jump super star
入面有個問答遊戲
問題係圍繞 jump (日本其中一本漫畫連載雜誌,相當於香港既co-co! 同快樂龍) 漫畫既情節
佢睇動漫畫多過我
我識日文多過佢
咁就互相幫助啦
不過入面有好多漫畫我地連個名都未聽過
最高紀錄10題o岩5題 (全部都係4項mc)
部份jump漫畫: 龍珠, one piece, hunter x hunter, 火影忍者, 銀魂, 網球王子, 死亡筆記
由細到大學左咁多年英文
有好長既時間,我睇英文既方法都係
將英文既文句轉晒做中文,再諗佢講乜
所以理解果下就慢左好多
近几年先開始慢慢識得直接用"英文mode"去睇英文
反而正式學日文到而家都係2年
就用到"日文mode"
頭先睇game入面d問題
腦裡面係用緊日文mode
就要諗几秒先講到句中文出黎
有一種感覺: 如果我識答d問題既話,揀答案就會快過譯句中文出黎
以前學英文唔識用英文mode黎思考,翻譯快過答
>>July 6, 2007 at 6:23:39 PM GMT+8
2007 年 7 月 4 日 星期三 【晴】
細佬講粗口講得好蠢
佢成日講3個字鬧人阿媽 (同"性"無關)
係向我講...
有時阿媽在場佢都肆無忌憚
如果佢有一日結左婚生埋仔女
我肯定佢會同自己仔女講呢句野...
>>July 5, 2007 at 5:32:00 PM GMT+8
2007 年 7 月 3 日 星期二 【晴】
輔聚
去沙田碌齡
2局
以前未碌過都一局2x分 一局6x
佢地話我碌個波出去既手勢唔對路,似扔出去
有次個波飛左1/4條軌至響地面碌
我覺得同每日扔一個牛奶盒落垃圾筒有關
屋企個垃圾筒響廚房最入面,我又懶得行入去
所以次次都係響廚房門口扔過去
永遠都係撞到周圍d櫃至跌落垃圾筒
(果然係讀數既,計好晒d motion黎扔 )
第一局有次我扔個波出去停左響條軌最入既地方冇跌落後面個窿
我走入去執
原來條軌上面搽左油
感受到"frictionlessness"...好彩冇跌低
vicky第一局9x 第二局低左好多
佢話我d腳印搞衰佢d成績
「錯喇,係因為我d腳印你先有90几分」
一定係
http://www.mandom5354.com/thinking/2007.htm#13
有個學生問文邪"離間"呢個字點解
高招
>>July 4, 2007 at 5:25:52 PM GMT+8
2007 年 7 月 2 日 星期一 【晴】
打住機就一日
睇黎成個暑假有好多日都會咁樣過
我:「你d操行分唔係低過50喇咩?」
細佬:「唔係呀,最近一次收到都係51,我計到o岩o岩好架,如果唔係蝕左比佢」
我真係o徙左6年
尋日響xanga post左d野
http://www.xanga.com/dannyng
兩個廣告
未睇到最尾都唔知佢賣乜
知道佢賣乜果下又非常之令人o嘴
>>July 3, 2007 at 2:49:00 PM GMT+8
2007 年 7 月 1 日 星期日 【晴】
踩單車
踩下抖下咁,用2粒鐘踩出去
落雨
有段時間仲落到好大
踩到去新城市附近既地方,有瓦遮頭
抖左陣,吹下水之後返轉頭
返黎冇休息,用1粒鐘
一路都有少少雨,好彩唔大
好 支力
聽朝可能企唔到起身
果然冇睇錯
條友果然係 "戰下手"
"戰下手" 係德川幕府抹黑響關原之戰輸比德川家康既石田三成
其實德川家康曾經高度評價三成既能力
但後來幕府時期有d無恥之徒為左歌功頌德
就將石田三成老屈做一個攬權又冇料到既人,"戰下手"即係唔識打仗既人咁解
石田三成的確係慘敗 不過佢輸人際關係唔係輸戰略
雙方都7-8萬兵,本來三成響地形同布陣都係絕對優勢
三成果邊有個帶住15000兵既武將,以前三成得罪過佢
兩邊都知佢係戰爭既關鍵所以各出利益賄賂,佢就猶豫應該幫邊個
後來佢叛變幫德川家康
re 釗:
睇間u話double count 邊科(我假設任何科既weighing都唔會大過1科al,而任何一科al 都唔會雙計)
中大對於double count 既資料講得比較清楚,容易估
("good grades in xxx"既意思係果科要雙計)
例如中大既ba faculty double count 會考中文,maths,al 既ue
CE:AL=1:1
會考計7科,double count左兩科即係9科啦
CE score=(chi*2 + eng + maths*2 + 其餘科入面最好果4個grade)/9 <-呢個9係因為有9科,將滿分變成5
a-level 計一個as (clc), 兩個al, as既ue雙計變成一個al,有3.5科
AL score=(clc/2 + ue + 2 al or 1 al + 2個as)/3.5 <-除3.5將滿分變成5
按比重將CE score,AL score縮細,令兩個野加埋滿分係5
即係CE果堆野除完9要再除2,AL果堆都係除2
兩個滿分都係2.5,加埋就係5,比例1:1
點計第3科al 或者2al 之後果科as我就無能為力喇...
第3科al 輕過頭兩科al,我又相信唔會輕過一科as
尋日幫人估一個學系既formula
估完就明白原來係好簡單既事
>>July 2, 2007 at 4:06:49 PM GMT+8
2007 年 6 月 30 日 星期六 【晴】
俠客行入面有几句寫得好好笑
之前睇又唔記得copy出黎
搵到個線上睇晒所有金庸小說既網
http://sokamonline.com/indexPage/JinYong.cfm
一人若是系念於一事,不論遇上何等情景,不由自主的總是將心事與
之連了起來。逃犯越獄,只道普天下公差都在捉拿自己﹔兇手犯案,
只道人人都在思疑自己﹔青年男女鐘情,只道對方一言一動都為自己
而發,雖絕頂聰明之人,亦所難免。
金庸真係好清楚人既心理
實有人以為我覺得自己絕頂聰明
訓覺之前雙腳比水浸到林晒,皺晒皮
訓醒覺得兩隻腳有d硬塊
尋晚場雨真係恐怖
大學d學系既admission formula好似好容易估到咁
>>July 1, 2007 at 3:13:49 PM GMT+8
2007 年 6 月 29 日 星期五 【晴】
連城訣
狄雲係一個"正直老實既人"
讀左一年大學
econ,finance,甚至summer course讀既game theory
都假定人係"rational" 理性
其實經濟學家最初想講"selfish",不過個字講出黎唔好聽就換過個字
經過一年既成長
好似狄雲咁
害人之心不可有 防人之心不可無
遲下話唔定會自己主動出手害人
就連打機都係令我學精左
透過司徒,andy
重新理解pokemon呢隻game,真係好似捉棋
知道左d戰術,同人對打既時候識得呃對手
呢隻毒蛙
http://pokemon.aucy.com:81/nds/pokemon.php?n=454
我覺得佢進化前個樣好似大學某位同學
http://pokemon.aucy.com:81/nds/pokemon.php?n=453
佢本身屬性係毒+格鬥,係一個 "走歪路既強者"
好驚超能力系既攻擊
不過佢自己有"偷襲",可以反擊自己既天敵
引對方超能力系既攻擊自己,趁機會偷襲對手
我又几鍾意呢個玩法 (有少少經驗既人都唔會中計)
「你唔好亂黎呀,我一個偷襲你未打到我就會死先」
加上毒蛙自己識"預知危險"
咁就有"防人"既能力
子夜長跑果度幫手
去到科學園果陣落好大雨 準備唔切
又有d名單吹散左或者比水淋到爛左
9點半開始比參賽者報到
要分發號碼布同背心
一開始已經有少少亂
之後成班阿叔湧埋去counter度迫住d工作人員,連d台凳都比佢推到埋牆
又自己搵野,搞亂晒d物資
咩叫因快得慢...
明明d號碼布上面寫晒名,等多兩三個人唔會唔見左你果張
成班人衝上前搞亂個場,原本有你果張響度都比你整散晒搵唔番
好似有d等左個几鐘都羅唔到野,嬲起上黎走左
如果d人守秩序企好點會咁丫
得一支咪,司令台要用唔借得走
如果唔係一早就可以叫d人排好隊一個跟一個
我地果堆counter離開司令台又遠,完全冇人聽到司令台d指令
冇鐵馬,後來先有擺響銀行入面果d柱
後來我地都有叫佢地行番後少少
不過好少人聽我地講,個個都爭先恐後
嗌到喉都沙
又唔知點解果度千几個參賽者得6個人負責分配物資
其實加埋我有7個響果度
不過我坐得最出
所以我中途過左去司令台班救兵,再返counter幫手
覺得李龍好掂
「我係細粒野,不過我會幫你」
「我明你地好心急,我明你地要比賽」
佢做得好好,係一個人力量唔夠
亂局入面有樣野几好(我知唔晒成個環境,不過我自己見到既野係咁)
d阿叔有就有發火
不過唔知係咪見我地後生仔女,冇講粗口冇動武
起跑之後我地要去終點分發佢地寄存既行李
響架旅遊巴上面
我:「呢度邊度黎? 點解唔覺大埔有個咁既地方?」(唔認得果條路)
dave:「我都唔知」
原來大埔工業村
肥賢話科學園去海濱可以唔經工業村,咁就快好多
唔駛有人跑到終點仲要等d行李
分行李既時候終於有人擺鐵馬喇
企最前果d選手有一個:「我都好體諒你地,...(下略,總之係鬧人)」
原來第一句"體諒"係齋up既o者
一開始d人將行李pack埋a1 a2 ... b1 ... b8 ... c7 咁樣
記錄晒每一件行李擺左響邊一袋入面
呢個setting其實可以好快搵到某一件出黎
每條隊都用d繩攔住d人
當然冇用,後尾有人捐過條繩入黎自己搵
我明佢地心急要搵番自己既行李
不過衝入黎自己搵又會搞亂d野
加上其他人見到有人走左入黎又會羊群心理怕蝕底走埋入黎
好彩叫得番佢地出去
派號碼布發生混亂,結果有d人羅唔到號碼布都比佢地跑
佢地寄存既行李就去左d無名氏袋入面
分呢d無主孤魂既時候我去左做另一d野,唔清楚情況
返李福林
「邊d同學住得遠既咪一齊返去囉,有個伴」
我(唔係當眾大聲講) :「我都住得好遠架」<-唉,比司徒吹水既習慣影響
阿花:「你住邊呀?」
「海寶」
真係遠呀,4點几至返到屋企 (其實4點几解散)
嗯...應該有人唔識大埔d路
海寶花園係最近李福林體育館既住宅
>>July 1, 2007 at 3:05:01 PM GMT+8
2007 年 6 月 28 日 星期四 【晴】
al放榜
自然係有人歡喜有人愁
好多人都考得唔錯
同考得好既人一齊開心 考得唔好既人一齊唔開心
我有呢種心情喇
最後既麻煩野
jupas
你地要諗清楚
去co屋企
我玩左咁耐無雙orochi
原來一路都捉唔到應該點玩
夜晚去釣墨魚
影相需要識先讀
predict下一剎那發生既野,認為下一幕值得影就影落去
肥玲借左我把傘去
明明有個掣比佢禁 佢都試圖用力拉開把傘 (好彩冇爛 )
估佢唔到,所以影唔到相
佢地釣到好多
d野食好好味
http://www.xanga.com/dannyng
影左既相
>>June 30, 2007 at 4:54:59 AM GMT+8
2007 年 6 月 27 日 星期三 【晴】
好耐之前睇過連城訣
前半飛左好多,差唔多淨係睇過後半
而家再睇
聽日al放榜
不嬲都好憎見到一句野
「今年xx(通常都係英文)科合格率xx%,是歷年新高/低」
一個有權隨便決定合格率既組織講句咁既野出黎
>>June 28, 2007 at 3:43:12 PM GMT+8
2007 年 6 月 26 日 星期二 【晴】
ugb final
又響份簡單既卷度錯左d野...
返大埔唱k
唱完佢地去左大廣果個入代幣玩遊戲既地方(唔記得叫咩名)
有個細路玩射籃果部機
機械手
rono同毛毛兩個玩一部
「喂,果兩個哥哥都唔夠你黎喎」
打打下有個大佢少少既去挑機
又係機械手
不過後尾都係唔夠細果個鬥
部機第1關要40分先過到
第2關150
第3關250
第4關係任射鬥高紀錄
每入一球係2分或者3分(好似剩番好少時間既時候就係3分)
兩個人都第1關過左第2關,第2關過左第3關
最高紀錄528分
http://www.xanga.com/dannyng
響大中周圍廢hea左兩三個鐘至返屋企
>>June 27, 2007 at 4:15:04 PM GMT+8
|

|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
野心大唔係壞事丫 @@
<br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8
哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8
你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8
似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8
除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8
o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8
好以咁耐我都未留過言...
<b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8
唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8
白綾 @@
<br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8
>>聖經flow
<br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8
>>tvb
<br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8
>>tvb
<br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8
>>港劇
<br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8
>>TVB劇
<br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8
我想知佢點游水...
<br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8
>>Nadesico
<br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8
爆supply...
<br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8
你冇re我既?
<br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8
忘了 @@ p.s.
<br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8
放心 = =
<br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8
阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8
脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8
....聰明同實力有咩分別
<b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8
XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8
>>修改game
<br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8
我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8
識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8
或者佢整防修改係想d人玩耐d
<
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8
>>文邪
<br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8
其實銀魂漫畫出左好耐la~
<b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8
我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8
...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8
你要講既話 -.-
<br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8
加插特例 XD
<br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8
我的意思是 -.-
<br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8
>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8
你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8
你玩killer都好d...
<
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8
"真係跌都跌左"
<br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8
我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8
danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8
-.- sorry
<br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8
>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8
>>測速相機
<br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8
...damn = =
<br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8
..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8
...突然想加插
<br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8
>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8
>>損友
<br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8
我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8
|
|