寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

日記

日記主簡介

<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

2007 年 6 月 5 日 星期二 【晴】

mid-term有一題個個都o岩晒,我錯果題即係炒左?

pokemon pearl既戰鬥塔
有個對手真係膠到喊

正常係快既精靈出招先
有一招"trick room"係一定時間內慢果個出招先
再出一次回復正常
果個對手帶兩隻好慢既精靈打2 vs 2
兩隻一齊出呢招
但係故事仲未完
下個回合兩隻都出多次trick room,漏左超大個空隙出黎比我打

grad din
同tim,po,wendy去

有几個女仔都差d認唔出 @@

遊戲+抽獎
腸不停咁搞gag

畫畫比人估佢畫d乜
恆dee要畫鋼棒
佢真係畫左支鋼棒出黎,加個鎚仔畫左交叉,即係連個鎚都打唔爆

估到一早送左出去果個nds盒入面冇野

rono
抽左10個人上台玩遊戲
互投決定踢走几個人
個個都知邊個投左邊個,但佢地唔知
輪到rono,佢向尹保強鞠個躬

抽到部三文治機

po抽到 ipod nano
比腸話佢重色輕校
咪係囉

痴線...拆散晒nds同周圍d野黎抽
叉電,R4,micro sd,保護套,屏幕保護貼
一開始鄺sir抽到部機
抽過,比左馮志遠

影左好多相

呀...!!!
點解我冇乜點同d老師影相...
食野之前搵過梁sir,佢話食完先
我就冇左件事

的確,冇人對我做左前年果件令我唔開心既事
不過我就有對人咁做
我仲響度搵藉口令自己覺得: 果個人對我做件咁既事比我更加唔可以原諒
係因為對自己寬鬆對人地嚴格?

「其實我係你小學同學黎架,你仲記唔記得我呀?」
「梗係記得啦」
我都以為佢唔記得左我

唱通宵k

1點倒打返屋企,「你剛才所打既電話號碼暫時未能接通...」
我以為阿媽傾緊電話 (唔知點解佢cut左個call waiting)
打去阿媽個手提,熄左
每半個鐘打返屋企一次,2點半都係打唔通
阿媽冇可能傾電話傾到2點几,我明白屋企條電話線鬆左

我當時諗:
 死喇...出左去咁夜都音訊全無
 屋企實擔心我
 前年我返到屋企之前阿媽同婆婆都冇訓一路等緊我
事後明白:
 如果阿媽同婆婆未訓一定會打比我
 佢地就會發現電話線鬆左
 果然高達9成既擔心都係多餘既

5點几走
響大家樂食早餐

每次最後一個同我一齊行既都係宋永平
應該係最後一次喇?

24個鐘冇訓(有9個字既)
所以返到屋企第一件事要做既係補眠

>>June 7, 2007 at 11:40:22 AM GMT+8


2007 年 6 月 4 日 星期一 【晴】

又睇左成日龍珠gt...

zoe做野果度請人
7,8月又冇乜野做,打左份resume比佢比間公司
今日有兩個2811 xxxx既電話打黎 (兩次都唔同)
第一次我訓晏覺比電話嘈醒,想聽又聽唔切
第二次係出左街,我肯定自己好快就羅起左個電話(憑鈴聲果首歌播到邊度估到)
又聽唔切?!

夜晚zoe話比我聽真係有人打比我
佢比我果個電話又係2811 xxxx(呢個xxxx同上面果兩個xxxx又唔同)
不過起碼肯定miss左果兩個電話係架喇 @@

聽日上晝game theory mid-term
夜晚grad din

睇番2年前(7/7/2005)既日記
2005+7+7=2007+6+6
巧合?

果日發生一件事令我即刻好唔開心,周圍有咩開心野都冇晒癮
事後諗番
如果我淨係因為果一件事就唔開心
係証明我唔夠冷靜理智
但係過多一段時間之後發生左另一件事
將呢兩件事串聯埋
我就覺得自己嬲得好合理

不過我相信聽日絕對唔會再有咁樣既事發生

http://hk.news.yahoo.com/070604/60/28srv.html
報導尋晚既64晚會
當年有冇屠城,誰對誰錯對我黎講唔重要 (香港真係多節日活動...又64又71)
我留意既係呢句:

 支聯會昨晚連續第十八年在維園舉行六四燭光悼念集會,
 大會表示有五萬五千人出席,碰巧與一九九七年回歸前最後一次晚會的人數一樣

"人數一樣"
究竟係記者定係支聯會講既呢?
知唔知兩次參加者數以萬計既活動要做到"人數一樣"係好難架?
淨係人數相近就唔好講"碰巧一樣"啦

>>June 5, 2007 at 4:01:00 PM GMT+8


2007 年 6 月 3 日 星期日 【晴】

響popular見到套韓國戲既vcd
中譯個名好似叫乜鬼野 "黑幫老大個女要結婚" ?
咁o岩呢樣野今日出左一集
http://78land.showker.com/images/424.jpg
套戲同呢套動畫冇關架可

http://gifted.hkedcity.net/Gifted/IMO/imo2007_finalresult/imo07_final/index.html
johnson好野!
玩2次就銀獎
我當年玩左3次都係銅獎,冇出息

>>June 4, 2007 at 5:04:46 PM GMT+8


2007 年 6 月 2 日 星期六 【晴】

龍珠GT
開頭真係搞gag既多
變細左既悟空好得意

尋日同今日夜晚7點倒都突然間好眼訓
訓一陣,9點醒
做咩事

>>June 3, 2007 at 4:17:47 PM GMT+8


2007 年 6 月 1 日 星期五 【晴】

尋日又漏左野冇講
小三 小六 中三既學生要考一個試
TSA 唔記得全寫
成績對學生本人完全冇影響,學校亦唔會知學生既成績(如果知就有影響啦,例如"TSA佔校內成績一半"咁樣)
不過對學校既評級之類有影響
(同"學科測驗"有乜分別? 一份卷用好多年果個 test呀)
所以學校自然會谷死d學生
甚至放長假都叫學生日日返去補課

如果d學生聰明少少就會交白卷
唔係亂寫野,係白卷,寫隻字都嫌o徙墨水
乖既,或者應該話蠢既,或者用官腔講就係冇"批判思維"既
就會人講乜佢做乜
盡力做好d卷,考好一個對自己冇影響既試

學能測驗都係差唔多 (我一直以為好似報分試咁樣計分決定升咩中學,到尋日至知個system搞乜)
不過佢係幫自己學校爭band 1位,間接幫左自己
咁仲有少少incentive
(背書好叻既推理白痴可以自己交白卷,靠人地考好學能測驗幫自己升中學)

如果讀書最早學果科唔係中英數係econ既話...

毛毛話佢做緊 tsa既閱卷員
所以我叫佢手鬆d (比我做都會),因為成績唔會影響學生

點解香港咁多蠢官,諗埋d屎橋出黎
最白痴就係學生成績保密
如果同校內成績有關就冇人敢交白卷(唔讀書既人唔計)

係時候講番今日
教會原本係戶外聚會
不過太陽好勁,又落雨,所以去唔成

搞掂左grad din既衫
thx 威淘 呂 昇 sybil

>>June 2, 2007 at 5:35:05 PM GMT+8


2007 年 5 月 31 日 星期四 【晴】

同rono,毛毛去游水
曬大陽
咁曬法聽日會唔會甩皮呢...

早几日廣播事務管理局又有個人上黎做訪問 (我想知點解會訪問兩次)
細佬會唔合作
我幫細佬答又會有d咩所謂科學方法既問題
反正佢抽到支簽係要"15歲或以上既最細果個"答
我同佢講細佬14歲

問卷有一題係問我對d電視劇有咩不滿
「劇情唔合邏輯」
「好似冇你講既答案...呢個比較接近,劇情偏離事實,好唔好?」
「好丫就偏離事實啦」

爭遺產大結局
我果然有眼光
話過果條律師係白痴就一定唔會講錯...(林峰既設定係"好叻既後生仔" 點解對住條白痴都可以連輸几次?)
佢擺明就知道場官司響果日佢輸梗
就同d當事人講,打贏既方法係不停上訴
拖番十年八年搞衰晒飽魚鋪d生意,同對方打消粍戰

呢几句響律師樓同d同事講就夠啦
同d當事人講到咁明,即係話比人知自己呃緊律師費
邊有人會咁蠢話比客人知自己呃緊對方錢?

烏合之眾果然係烏合之眾
成班人冇一個睇得穿條友諗既野

條傻仔律師出條咁既屎橋仲有一個問題
打消粍戰消粍晒d飽魚鋪,咁成班人爭餐死果份遺產仲有乜野剩番低?

做間諜果條友唔會比法庭告佢假口供架咩?

哼...邵逸夫既野果然乜都虧過人
中大逸夫書院就不嬲架啦
shaw電視台都係
大製作一樣大把bug (劇情漏洞)

msn係咪有隻毒傳播緊?
有几個人都send d奇怪file比我

>>June 1, 2007 at 4:51:22 PM GMT+8


2007 年 5 月 30 日 星期三 【晴】

行大中
諗緊grad din著咩衫既時候撞到陶然
一開始真係諗住tee+牛仔褲
早几日阿君話前年好多男仔都係咁著(我完全冇印象...)

行行下陶然要返mst
我陪埋佢去
見到好多人
連rono都買左suit
都係suit 啦

出左sem 2 gpa

Course Code Course Title Unit Grade CP WCP
----------- ------------ ---- ----- -- ---
ACADEMIC YEAR 2006-07/TERM 2

ACY1112M MGT ACG FOR DECISION MAKING 3.0 B 3.0 9.00
CHI1813F PROFESSIONAL CHINESE (BSA) 3.0 B 3.0 9.00
FIN2010D FINANCIAL MANAGEMENT 3.0 A- 3.7 11.10
GES8000 COLLEGE ASSEMBLY 0.0 PP --- -----
MAT2310D LINEAR ALGEBRA AND APPLICATIONS 3.0 A 4.0 12.00
PHE1025S SOFTBALL (MEN) 1.0 B- 2.7 2.70
STA2006A BASIC CON IN STA &PROBABILITY II 4.0 A 4.0 16.00
UGD111AA LOGIC AND ARGUMENTATION 3.0 B+ 3.3 9.90

Term GPA = 3.49 Term Total 20.0 69.70
Cumulative GPA = 3.38 Passed 20.0
Failed 0.0

報exchange分配你去邊間u係用一半成績(gpa)一半interview
cumulative gpa過3.4可以唔interview
完全用gpa分配exchange去邊間u
而家個summer course一定要a左先可以過3.4
最後既反擊機會...

fin我好似95分喎...a- ?!
好似有人93定94分b+ ?
有冇人知几多分a呀?!

>>June 1, 2007 at 1:59:20 AM GMT+8


2007 年 5 月 29 日 星期二 【晴】

玩番pokemon
估唔到andy同司徒諗到咁既玩法
一team 6隻有3隻自爆...(2 vs 2)
結果我6隻比佢炸左5隻,1隻重傷

劉智軒:「頭先講有關programming既野全部都唔會考」
我先讀到佢會咁講,所以打住機先

點解套遺產劇咁白痴既...
個律師叫個邊個記低病人臨死前講既野 (記憶定係抄低?)
我相信自己冇聽錯
電話另一邊條友係律師,唔係白痴丫嘛?
雖然白痴同律師呢兩個詞既"聲調"一樣o者

結果d人用紙筆抄低main pt
用黎做呈堂証供,紙筆抄低既野可以係抄果個自己作出黎
但係錄音就好難偽造
同埋個律師唔係應該知道錄音係可信過白紙黑字架咩?
就算錄音唔一定係100%贏硬既鐵証,都好過"抄低"佢講既野丫

點解而家咁多"後生仔對抗老人"既古仔既?
deathnote
成班大人比 月 L M N 4個後生牽住鼻子走
code geass
lelouch 朱雀 卡蓮 打低一堆經驗豐富既老將,戰爭勝負成日都控制響几個後生既手上
遺產劇
二奶,親家果d連成一線,睇個樣果几個仔女實會贏,要貫輸邪不能勝正既思想
果几個後生真係冇大人幫架喎
個律師都係o岩o岩畢業

細佬上網見到有人問:「地球既石油究竟仲有几多年用」
我小學既常識書係寫50年
細佬果本又話50年 (佢而家f2)
佢睇到d人同小學生補習都係50年
究竟d人不斷發現新既油礦定係d無良書商淨係update左個價錢就當出左新版?

講起無良書商不停出d廢既新版書
f4果陣有人問我amaths書既一題
我做完見到書有2個答案,肯定有一個要reject
即刻同對方講:「呢本第4版喇喎,仲寫錯野?!」
問果個有第3版既舊書
佢揭開見到同一題又係果兩個答案
都唔知呢個錯係咪第1版留傳到第4版

個出版社係new way
認住佢

>>May 30, 2007 at 5:12:45 PM GMT+8


2007 年 5 月 28 日 星期一 【晴】

一開電腦見到時間係9:1x (明明係10點几)
日期係04年唔知几多號
o下?!
發生咩事

突然間有個2609開頭既電話打比我 (即係中大)
ba faculty既唔記得邊個
問我暑假有冇打算做intern

我諗:
summer intern programme我又冇報名,點解會搵我既?!
係咪有intern比我做?
6月都叫仲有summer course要上 (一個禮拜兩日...)
成個7月無所事事,除左3日福音營
8月o camp得果几日o者
係咪應該答"係"呢?

結果我竟然答左唔係
又因為壞習慣既關係清晒手機入面d通話記錄
佢同我講過自己叫咩名,如果我記得仲可以打番去問
而家後悔都打唔番電話過去
做intern搵d錢點都好過響屋企發霉發臭丫
雖然聽好多人講做呢d intern其實只係響office hea到發霉發臭o者...

虛構故事講完人物心裡面諗緊咩之後通常都會講
「諗左咁多野都只係一瞬間既事,佢即刻...(下略)」
我諗做唔做intern果几個factor既時候已經行過左3條行車線咁闊既路
嗯...我冇"心念電閃"既特殊能力

閱讀理解
究竟我聽電話既時候個人響咩地方 (範圍係大埔)
甚至可以估埋我去緊邊度
睇答案之前,熟悉我行動習慣既人諗下先丫...
兩個提示:
3條行車線
行動習慣

文娛中心出面果個十字路口
我中學行過呢條shortcut好多年
後來知道原來咁樣行去福音堂都方便過守交通規則行樓梯隧道
當時我由屋企去緊福音堂


>>May 29, 2007 at 3:47:13 PM GMT+8


2007 年 5 月 27 日 星期日 【晴】

睇到andy份日文功課
明明d野我學過...
好basic既野
我讀果几本書既進度一早過晒果d野
點解會唔識

暑假仲有3個月
係時候讀埋果半本日文書
但係讀之前要做既事係溫書
考完會考果排一路都有心讀
但係去到8月出左機戰alpha3即刻過左去打機冇繼續學
呢2年黎斷斷續續咁讀左几個chapter,唔多記得d野
又打住機睇住動畫學左唔少

爭遺產果套劇
唔知點解個個都唔想林峰"事故死"
佢冇死就會同番鍾嘉欣一齊
咁所有野咪回到過去囉,駛乜要第三者果段劇本?

成段感情線根本係無聊,而且同主線(爭產)冇關
甚至可以拆左出黎拍另一套劇
播埋佢純粹o徙時間
又搞到想睇爭產既人(例如我啦)覺得冇癮

我以前好似打過好多得自己一個睇得明既野
但係後來再睇番又乜都唔記得晒

[對一個人講mode]

嘿...
坦白講
我係唔多記得你得罪過我乜野,而家問番我究竟係咩事我會講唔出
不過我至少記得一件事
你係一個唔值得信任既人
避之則吉

可能你睇到都唔知我講緊你
我記性差
過多一兩年我可能連呢度講緊邊個都唔記得
放心,我好難會唔記得你
不過我對你既印象一定係咁,因為我已經睇清楚你好耐

[解除對一個人講mode]

唔記得件事就正常既
因為一個人做左d乜野,留響我心裡面既唔係件事
係個人背後既原因,反映佢既性格,目的,個人特質 (可能觀人於微就係我呢d,又可能只係單純既"武斷")
我係咁樣估人地既性格
所以一個人留響我腦海既係性格,而唔係佢做過d咩

我一直想(唔知自己貫唔貫徹到啦)做到一種對待人既方法
點樣既人就點樣對佢
自己譯既日文,有錯好正常
そんな人にはそんなに

>>May 29, 2007 at 2:31:27 AM GMT+8


<< 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50  >>

 


廣告

讀者留言

路人留言   |

野心大唔係壞事丫 @@ <br>
>>October 22, 2007 at 5:22:52 PM GMT+8

哦~原來good grade i
>>July 2, 2007 at 5:09:01 PM GMT+8

你點估d formula?...
>>July 1, 2007 at 5:46:25 PM GMT+8

似木紋ge指甲又點會咁令...?
>>June 25, 2007 at 4:07:04 PM GMT+8

除左太陽之外冇野可以幫你判別方向
>>June 23, 2007 at 2:00:46 PM GMT+8

o個個廣告測試我有62分....
>>June 17, 2007 at 3:30:00 AM GMT+8

好以咁耐我都未留過言... <b
>>May 9, 2007 at 9:47:35 PM GMT+8

唔係豬肉咩?...
>>April 26, 2007 at 5:54:41 AM GMT+8

白綾 @@ <br>可能真係有
>>April 25, 2007 at 4:28:54 PM GMT+8

>>聖經flow <br>真實感
>>April 10, 2007 at 6:43:44 AM GMT+8

>>tvb <br>...仲等我
>>April 6, 2007 at 4:38:11 AM GMT+8

>>tvb <br>沒看怎知道
>>March 31, 2007 at 6:30:59 PM GMT+8

>>港劇 <br>對香港的觀眾來
>>March 30, 2007 at 7:55:18 PM GMT+8

>>TVB劇 <br>d日文岩好
>>March 29, 2007 at 10:29:41 AM GMT+8

我想知佢點游水... <br>已
>>March 25, 2007 at 7:42:38 AM GMT+8

>>Nadesico <br>@
>>March 24, 2007 at 6:20:31 PM GMT+8

爆supply... <br>有
>>March 22, 2007 at 9:59:10 AM GMT+8

你冇re我既? <br>阿曉?
>>March 21, 2007 at 4:05:30 PM GMT+8

忘了 @@ p.s. <br>
>>March 20, 2007 at 5:25:32 PM GMT+8

放心 = = <br>d人睇你個
>>March 20, 2007 at 5:19:32 PM GMT+8

阿曉? WHO's that?
>>March 20, 2007 at 2:34:07 PM GMT+8

脊醫可能幫到你@@
>>March 15, 2007 at 1:39:26 PM GMT+8

....聰明同實力有咩分別 <b
>>March 14, 2007 at 7:41:29 PM GMT+8

XD 重重複複將數字弄大 <--
>>March 11, 2007 at 6:02:17 PM GMT+8

>>修改game <br>...
>>March 11, 2007 at 7:44:12 AM GMT+8

我講ge勁人係巴菲特ge程度LO
>>March 9, 2007 at 6:20:40 AM GMT+8

識炒股票ge人唔會用「分散投資」
>>March 7, 2007 at 4:16:24 PM GMT+8

或者佢整防修改係想d人玩耐d <
>>March 6, 2007 at 8:30:59 AM GMT+8

>>文邪 <br>...不 =
>>February 28, 2007 at 12:08:24 AM GMT+8

其實銀魂漫畫出左好耐la~ <b
>>February 27, 2007 at 5:04:56 PM GMT+8

我記得做義工果陣果個阿伯ge家人
>>February 27, 2007 at 11:55:41 AM GMT+8

...p.s again = =
>>February 25, 2007 at 10:50:03 PM GMT+8

你要講既話 -.- <br>養情
>>February 25, 2007 at 10:45:33 PM GMT+8

加插特例 XD <br>反正他所
>>February 24, 2007 at 6:29:40 PM GMT+8

我的意思是 -.- <br>用詞
>>February 24, 2007 at 6:22:41 PM GMT+8

>>"從我的理解來看,正版跟翻版
>>February 24, 2007 at 12:50:50 PM GMT+8

你唔講都醒唔起...佢講左「破釜
>>February 7, 2007 at 11:29:12 AM GMT+8

你玩killer都好d... <
>>January 10, 2007 at 10:07:26 AM GMT+8

"真係跌都跌左" <br>唔好抄
>>January 8, 2007 at 3:00:36 PM GMT+8

我記得o個條橋o個d係apm宣傳
>>December 30, 2006 at 6:02:04 PM GMT+8

danny你d日記短左咁多ge@
>>December 15, 2006 at 1:02:03 PM GMT+8

-.- sorry <br>記錯
>>December 9, 2006 at 12:42:21 AM GMT+8

>>可能過多十几年睇到自己仔女(
>>December 7, 2006 at 11:57:49 PM GMT+8

>>測速相機 <br>....大
>>December 2, 2006 at 6:42:45 PM GMT+8

...damn = = <br>
>>December 2, 2006 at 3:08:24 AM GMT+8

..XDD 不介意我再來吧 XD
>>December 1, 2006 at 1:19:14 PM GMT+8

...突然想加插 <br>>>你
>>December 1, 2006 at 7:04:09 AM GMT+8

>>我最近總是在別人說正經東西的
>>December 1, 2006 at 6:58:48 AM GMT+8

>>損友 <br>同伴 + 1
>>November 30, 2006 at 6:34:19 AM GMT+8

我都唔想練籃球ar...|||
>>November 21, 2006 at 6:17:10 PM GMT+8

人氣: 111793

Design & Scripting by ShowHappy.Net