|
2009 年 5 月 29 日 星期五 【酷熱】
5月29日至30日, 是我三級山藝領袖訓練課程之考核營~
From輝權
首先,以下是5月29日至30日的實地考核安排,主考人是黃雄釗先生,前香港攀山總會的評審主委,請他來主考,有一個重要意味,就是讓大家知道,除了自己是否一位合格的攀山領袖之外,你距離一位攀山教練有多遠的路程.
集合時間是下午7時正,集合地點是荃錦坳,然而,有部份同學要到晚上9時多才到,考核已錯過了一個項目,少了10分,有點可惜,不錯,無論有理由,或者沒有理由,遲到的後果,就是錯過考核項目,等於你遲了進入試場,你比人少時間,就是真的,夠鐘就開考,是世界任何一處的定律.
對於今次考試,學生們大部份都很努力,然而,令他們扣分的地方,不是技巧,是習慣,一些習以為常的習慣,例如,當我告知學員你有五分鍾時間去完成,有學員在整個過程連手錶也不看一眼,有一二位連手錶也沒帶,結果,嚴重超時,厲害扣分,這值得反省,一直以來,不準時是香港人的文化,考試,絕對要看時間,評審員只會告知你時間到了(絕對時間限制)或者開始扣分.
訓練花絮:
(1) 集合,遲到扣分制,氣氛緊張而凝重
(2) 牛療定向
(3) 荃錦坳營地扎營
(4) 我是野外露宿者之家的捧場客,試一試新的Bivy Bag
(5) 大清早,探營影相,原來人眼比攝影機看得更多的光線
(6) 緊急集合,十五分鐘內報到
(7) 報到地點:六善亭
(8) 考繩結,齊齊拿出繩來
(9) 背後打出雙8字結
(10) 椿柱保護+個人防護是必考之一項目
(11) 離開營地前,集體照一幅
(12) 繩床,目的地是白石橋
(13) 抬人是困難重重的
(14) 山路崎嶇,過河也特別小心
(15) 路窄兼險峻
(16) 抵白石橋,放下重擔
(17) 白石橋是一片癈田,但亦有人在破屋居住
(18) 忍不住要影到此一遊
(19) 循林蔭小徑直闖川龍,中間經過槍會,要小心快步離開
(20) 川龍的Debriefing之後,大家來一幅集體照.
至於,領袖技能方面,很多人都忽略其重要性,在過程中太著重一些硬技巧的訓練內容,而軟技巧反而忽略了,當中一位學員說:自己硬技巧不太好,故此,常常專注於令大家不要太緊張,要享受攀山過程.說得好,攀山技巧更高,不懂人際相處技巧,如何領導人,領袖的五個要點:(1)在技術上要作各人的安全保護網;(2)在士氣上,由其是大家低落時要作啦啦隊長,為大家打氣;(3)在承受高壓力而需要決擇的情況下,要作千斤頂,讓隊員在較輕鬆的情況下,有空間冷靜思索;(4)在高危的環境及危機下,你要做指南針,給大家很強的方向感;(5)在任何環境下,要給人一種安全感,就是有你同在,軍心穩定下來的壓場能力.大家會發覺,以上五點,硬技巧只是其中一項很基本的要求而已.
回應:
謝謝你的教導, 然後是沉甸一下整個訓練課程, 作一個回顧, 有什麼地方做得不夠好的, 努力改進, 做得好的, 堅守著, 別人做得好的地方與需改進的地方, 也是要留意的~ 知道自己問題所在, 便要改進了~
另外, 領袖技能方面, 在這幾方面都是要檢討, 改進與實踐的, 經過今次訓練, 衝擊有很多, 反思有很多, 挫敗感也有, 歡樂有的, 交流有很多, 這一切一切, 令我積極起來, 積極的探索, 累積經驗, 情感上宣洩了, 是時候整頓心情, 重新振作, 為求做得更好, 成為一個好的山藝領袖~ 對得住自己, 對得住別人~
同學們, 加油!! 努力~ osh~
Ling,
其實你已做得不錯, 山藝領袖是二級山藝的進階的學習層次, 之後, 沒有人再教你可以怎樣做, 只有自己的求知慾可以指引自己, 在書本上尋知識, 在經驗實踐中尋智慧, 再沒有一個課程可以教你如何做, 正如我, Tommy和釗哥, 沒有一個完整課程告知我們如何成為一個好的教練, 只有自己不斷追求和一些零碎湊合的課程, 讓我們自己去尋覓.
大家不要氣餒, 考試未完, 結果未知.
輝權
>>June 4, 2009 at 11:30:31 AM GMT+8
2009 年 5 月 22 日 星期五 【溫暖】
有d事發生左~~ 今次事件, 我命名為"不公平事件"~~
事源係我地班同學仔有感能力不足, 成日捉住tommy sir同我地練繩, 之後仲有個重溫camp, 由rick及william搞~ 原本tommy sir都唔得閒搞, 如果唔係天氣關係有活動取消左, 佢都唔會搞~ 其實都係open recruit~ 大家都知, 無咩唔公平, 大家唔明白, 去唔去到就真係睇自己安排, 唔得既都無辦法啦, 唔係個個都就到, 大家都係practice, 亦都係個d野架啦~ 因為唔係個個都去到? 因為題目太敏感, 有圖針, case study, mock, 繩, 而tommy又係一個助教, 怕通水, 應避嫌? "大家都係一齊上堂, 一齊學, 點會有呀sir 幫呀. 仲要係考試前出多一次?"
大家會覺得, 點解一個outward bound教練好似咁唔成熟? 講呢d野~ 當我為佢解釋時, 大家都問點解佢唔一早講個point, 而唔係代表大家出頭? 講真, 表達呢樣野, 通常都係對答多d先知對方既原意, 背後既信念, 一講就講出黎, 世界就唔會有咁多誤會~ 當然, 我知佢有不滿~ 如果唔係都唔會講呢d野~ 好似個時中大歷奇都係咁~ 佢, 其實都好細架咋~ 85年~ 係敢言一d, 又firm一d, 自我一d~
阿初都解釋, 山藝考試係採用criterion referencing,而非norm referencing的, 就算重溫左都唔代表合格或影響他人既成績~ 而佢既回應係""重點唔係pass or fail, 除非能確保百份之二百, 沒有提及額外任何資料. 而唔係課堂以外講, 一d敏感時間/topic, 希望各位教練留意一下""
佢仲回左tommy一個email""你要明白到唔係每個人話去就去到, 何況有人唔係hk, 佢想都去唔到, 你地要溫習, 可以自己去溫繩結, 圖針, 但有d case study 有機會敏感的topic, (有sir 同你地溫), 又有筆試.........真的不是係了少少火位ma?? 我諗hkmu 都想有一個公平的考試."" 而tommy sir叫我地"
"領袖要理解人的行為反應, 要了解自己的行為與對方互動所造成的後果..."" 又講真, 如果佢要過料, 幾時都可以, 仲可以秘密地進行, 又何必咁公開呢?
其實, 我自覺無咩問題, 或許我睇漏一d野, 只係角度問題, 我就send左個email講""
我想, 我有少少的回應!!
我欣賞大家既積極溝通, 亦都去表達, 仲black & white添~ 咁好過收收埋埋, 大家都唔知發生咩事~ 今次, 又係一個經驗, 一個學習的機會~
我明白kalson既想法, 咁又真係wor(加鹽加醋), 如果重溫既case同考既真係一樣, 好似又真係好唔公平, 好似俾左tips咁~ 跟學校考試一樣~ tommy sir身份又尷尬d既, 佢又係助教~ 不過, 我地都知道, 考試既係由另一個2級教練負責, 助教都只係幫手俾意見及評核~ 我自己都見到平時既訓練camp, 都係輝權同d助教討論, 最後都係輝權決定個形式係點, 加上我相信tommy sir既品格, 佢係響唔知既情況及根據經驗下幫大家重溫~ 因為大家實在太緊張~ 我都不得不放人飛機去溫習, 只知有不足!! 我應承左人地個遠足體驗呀, 我好想去架, 不過考試既關係, 不得不有個取捨~
不過, 大家都真係要留意呢d尷尬/敏感位~ 呢件事, 有d地方需要值得反思~ 因為我明白到, tommy sir只係好心一片, 而且係好樂意分享, 成日都叫大家去幫佢既course, 取經, 練習~ 就算未上3級訓練班, 都係咁要我地重溫, 佢既熱忱真係令人無可置疑~
tommy sir原本都唔得閒理我地, 係突然有空檔咋, 我地成日都"cher"佢同我地練, 因為真係好驚呀~ 你知我架啦, 同你地既水平真係差太遠~
其實, 一開始我都覺得無咩野, 因為都係溫習同埋練習jei~ 原來, 我既意識唔係好夠, 真係會有不公平情況, honestly~~ 但, 我既心態係......for fun~~ 一個三級山藝訓練only~~ 就算考到, 有感不足, 都會自己爭取累積多點經驗~ 不過, 我都係覺得fail多~ 唔該你地睇住我~~ 一個三級山藝既考試, 俾我既感覺係輕鬆既, 但要多加練習囉, 因為唔駛埋首疾書, 仲好考你個人經驗及臨場反應~
我地又可以將呢個重溫camp視作考試前操paper咁~ 其實真係好似操paper咁, 因為佢都唔知真正考乜~ 憑佢經驗only~
Kalson, 希望你體諒~ 明白我地一班響合格邊緣既同學, 同埋熱忱既tommy sir~~ 大家都盡量配合個重溫, 對於未能出席既同學或置身於海外既同學, 對唔住勒~ 上次我無黎八仙嶺, 唉!!
回應者rick, william, 初, 我希望你地明白Kalson個point~ 佢明白大家既意思~ 雙方既觀點與角度根本唔同~
共勉之!!""""
之後, 我收到個令我好傷心既email, 有感自己真係好軟弱, 我真係好唔夠料, 當初edward同我討論時, 我都好堅持, 因我唔想影衰輝權sir, 我真係跌左入谷底, 仲認係我衰, 能力真的不足, 我沒有一個三級山嶺應有既skill及知識~ 唔配~ 仲否定自己, 我咩領導才能都沒有, 什麼也沒有, 自己有什麼? 好像什麼都沒有? 長處沒有了, 不見了, 迷失了, 我有的是什麼? 只有那滿腔熱誠? 講自己係一個三級山嶺都無人信~ 搞到edward對輝權既山藝skill有d質疑~ 高低結構就不同, debriefing也是~ 其實, 輝權講得o岩, skill唔係全部, 只係一part, 而且, 唔係要到個個先去考, 大家都係邊練邊考~ 好多謝輝權sir的提點及安慰~ 仲要阿sir點醒我地~ 依家, 教練唔可以只有硬件就可以, 唔知edward又明唔明呢? 可能明, 但佢都認為應該要有basic knowledge & skill~ 而有感我比較弱~
kalson既reply係""如果能夠刪除筆試, case study咁會好好多啦...只溫繩, 圖針會感覺好好多. 輝權佢出筆試, 佢都唔會有個mock 啦, 佢的助教就有個筆試, 好敏感啦. 我地唔係為考試而上lv3, 你水平未到, 比你合格, 只會害左人, 山上有咁多意外, 就係咁! 你地問心個句呀, 玩左山2-3年的人, 邊有經驗去帶人行山呀.(你唔係成日行wo) 論經驗, 你未必有能力去handle"""
又係wor~ 未有資格~ 不過, 我好肯定咁話你知, 我係有責任感, 帶人行山都唔想有不愉快事件發生, 未有能力, 唔會帶好難既, 我有自知之明~ 咁我做咩要浪費錢? 仲要懷著唔合格既心情去考核, 有d悲? 一個山藝既領袖需要有咩素質及技能, 我地都知~ 或許我既能力唔及你地咁好, 但行得少山, 唔代表做唔到一個山藝領袖~~ 我又想問, 係咪要有料先去上堂, 考試呢? tommy sir知道後, 氣憤, 話佢做咩自視咁高, 唔同level咪帶唔同level既山囉~ 佢呢件事之後仲成日話自己係咁唔公平架勒~ 其實, 我又唔想佢地搞到咁~ 為乜呢?
之後比比講既野都幾有道理, ""都應該咁講~~都係~~個句~~考核呢家野~~!都唔代表咩GEI~~你讀完社工都唔代表你係一個好社工~~考到其實都係一種你有的能力~~都不代表你就能夠改變一切~~""
我明白kalson心意, 係唔想未合資格既山嶺因自視過高而釀成意外~ 亦因為經驗及知識唔高, 令意外風險提高~ rick聽完我咁講, 佢又接納呢個point, 不過, 之前既理由, 佢地似乎都唔accept~
由今日開始, 不斷不斷想喊, 仲不斷不斷咁思考~
>>June 28, 2009 at 5:14:06 PM GMT+8
2009 年 5 月 9 日 星期六 【晴】
今天是母親節, 8點多起床, 基本上現在的我, 7點多便醒了, 梳洗後便出發到大當家飲茶~ 沒有等弟弟出門, 雖然他有叫我, 可惜他要等爸爸取衣服, 而我不想妹妹自己在茶樓等~ 14人, 有公公, 婆婆, 姨姨, 舅父, 舅母, 3位表弟(難得, 因二表弟要返教會, 經常不能飲茶)及我們一家人, 除二姊姊上班外~
發生了不愉快事件, 由於我們坐進房內, 被要求不要關門, 因為我們不是包房, 又已容許我們開了電視, 為的是因為服務生要一眼關七, 看不到我們, 照顧不了我們, 可惜初時因時間太早, 沒有足夠服務生招呼我們, 很多時候都是我們自己親力親為~ 我們要關門的理據是, 就算打開了門, 因房太小, 根本沒有足夠空間讓他們過, 而我們當然想要一個獨立的空間囉~ 最後, 門開了, 電視也在沒告知的情況下關掉了~ 我們或許造成人家的不便, 但這樣的服務態度也不好吧!!! 已經沒有給予大一點的房及檯給我們已很不滿意了, 又說有人訂了, 到我們走了卻沒有人來, 算什麼~ 不過, 不要因為一件事情拗不了, 就搬其他事情出來數, 有感輸一截的感覺~ 下次不要再來就好了~
集會, 母親節的活動, 媽媽們開心, 團員們也開心, 只是發表心聲的部分沒有那氣氛~ 你看見團員們毫不顧忌地親吻媽媽, 多麼溫馨~ 試想想, 我們能否做到? 赤子之心呢!!
回中心遊蕩了一會, 很久沒有回去~ 順道把照片留一留~
出發到恆安上課~ 今天的presentation不錯~ 自己沒有準備好, 沒有做好功課~ 我先說說自己的感受, 大家資料準備得不錯, 齊全, 清晰令人明白, 令人感覺準備充足~ 尤其kalson, 家豪, matthew及皮蛋一組, 很吸引人, 原因powerpoint簡單易明, 圖像化, 聲線足, 有高低音, 有互動, 有case, case仲要代入返個topic, 而且係大家好大機會遇上的, 或代入我們當中的經歷, 令我們感同身受, 先說明我地針對邊個point, focusing, 點去identify個危機, 你有無個個危機意識? 真係好重要~ 危機有人, 環境同裝備, 3樣野以紅色旗仔表示, 代表危機, 不錯, 只要有一支也足以致命, 仲有經驗分享!! 意外係意料之外, 所以你有無個個危機意識好重要~ 知識要與意識融合呀~ 缺少一方, 發揮不了作用~ 大家的肢體動作, cool~ ivan都讚得佢地幾好, 可以將抽象既野以實質既野表達, 大家明白, 大家都拎到d野走, 無錯~ 也令我"叮"一聲呢!!
記得家豪分享, 佢玩船既, 我skip左佢少少intro, 有一次, 佢要收帆, 因為大家都好忙, 好趕, 好多野做, 束繩沒有打好做丟在地上, 幸好沒事, 他也給絆倒了, 如果因為他的不小心, 他的隨意, 他的求其, 釀成意外, 什至有人犧牲, 你說, 少一刻意識危機既後果, 可有多大??? 如果船了, 他被繩束住了腳, 便沒命了~
輝權話""昨晚理論課,由我負責的主要是教學法的<練習教練法>及<學員的理解層次>,在山領上加入這些課堂的原因,主要是作為一個山藝領袖,有時候,他會在一及二級的山藝課程中協助教學,有時候,他帶領一群全無山藝訓練的參加者在山上作體驗時,要教導他們一些基本的山藝技巧,如露營煮食,要教他們使用爐具.
另一部份,就是由學員嘗試作演講展示,每組有十五分鐘時間,而另有十五分鐘予學員及導師作回饋,個人認為這個經驗對學員可能心理負擔較重,可是,學習亦較多,因為,你很少機會就自己表現被給予回饋.
學員們常見的問題如下:
1.時間控制得不理想,重點說得太少,不重要的太多
2.不理解參加者應該要接收那一類知識才是最重要
3.有時候,自說自話,沒有看參加者反應
4.重要的要點,沒有進一步解釋,因為以為參加者知道
作學員的回饋質素當中,亦會有所發現,有些學員本身有一定的教學經驗,他們會提出較多建議,而不是批評,一些學員稍缺經驗,給予回饋時亦太不留情面,你可以預期他在人際關係上會遇上困難,作為一個領袖,有幾個層次,最基本的層次,是技術型領袖,因為他技術好,所以大家要跟他學習,我們都在這個層次之內,然而,有些人超越這層次,是人際關係型的領袖,因為,領袖要領導的是人,他要理解人的行為反應,心理狀態,亦要了解自己的行為與對方互動所造成的後果,人際關係技巧是這類型領袖的特點,然後,有些人又再上層,到達了所謂使命式領袖,這類型的朋友,很有目標及遠景,最重要的是他能影響其他人跟隨他,是魅力型的,亦是偶像型的.在山藝領袖的訓練中,有時候太注重技巧,而忽略了人際關係的處理.
正如我的一位朋友說,在歷奇界吃得開的自由工作者,未必是技巧最好的,然而,處理人際關係往往是較理想的,往往是最多人找他工作的.""
""昨晚仍然是學員嘗試作出展示,示範如何教授一個題目,共有三組,第一組說的是營幕,第二組說的是危機意識及介入,第三組是野外烹調方法,有的組資料準備充足,有的組內容處理得很好,有的組不貼題,坦白說,這些情況,教練亦常有發生.
昨晚,用了半小時時間,與學員對話,所謂對話,分兩個情況,有些問問題,有上是對課程的一些反應,是的,這種時間,對不少人都是一種心理威脅,因為,你不會知道學員會有甚麼問題,尤其是,你不會知道,學員對你,對課程,對教練們有甚麼回應,可是,當你要求學員作展示,並要求他們聆聽其他人意見時,為甚麼作為最長的教學展示者:教練,偏要避免,更何況,我常覺得這是一個有價值的對話時間.
昨晚,學員問了很多問題,包括:(一)一個山藝領袖至底限度有甚麼要求?(二)山藝與歷奇之間的關係?(三)如何令學員在過程中有更多的心靈投入?(四)他日在香港帶領行山要注意些甚麼?我和Tommy都嘗試回答了一些問題,坦白說,這些不可能算是答案,而只能是經常反思的問題,不斷尋求的答案,有時,答案又會引伸更多的問題.""
輝權的話, 令我銘記於心~ 似乎我的經歷不夠多, 出外闖闖吧!! 就算, 時間真的變得不好用, 卻值我我以時間去換取經歷~ 於溫室久了, 是時候探個頭出來了~
今天大家讓我上了寶貴一課~ 有沒有用心準備, 大家是感覺得出來的~ 我真的有點對不起自己~ 呢d, 我唔係唔知, 卻沒有用出來~ 有d人, 總是很吸引人的~~
被家豪激死, 問有邊3種危機, 答案卻show在ppt上, 唔係嘛, 咁都問, 仲要問我, 賤人, 答完之後大家竟然拍掌, 呢班友仔, 唯有站起來躹躬以示謝意~ 搞到大家取笑我, 黑人憎~ 之後, 其實都唔係好敢望佢, 哈哈~ 一方面避答問題, 一方面唔想對望太久, 尷尬~ 其他人就唔會勒, 好專心咁聽~ 其實, 期間都有同ryan同billy玩~ 死人ryan笑我著birkenstock既襪~ 同埋都會有討論當中既野, 就好似咩都唔識既小朋友好奇咁望, 聽, 同埋討論~ 露宿係bivy, 依家先識點串~
我想問, 我響呢個班, 可唔可以表現得大個一點呀? 做咩好似小朋友咁架? 唉~ 好嘈呀我~ 覺得自己低能左少少~ 死啦~~ 搞到人地覺得我好似玩玩下咁, 又唔專心, 成日撩人玩同埋講野~ 我成熟既一面呢? 可能大家都太強勒~
>>May 12, 2009 at 2:20:34 PM GMT+8
2009 年 5 月 8 日 星期五 【晴】
今日長週, 返工, BUT得一個人, 因為另一位同事病左, yeah~!! 可以好free咁做自己野, facebook打理我個farm, 寫信, 回email, 溫書~ 完全無做過公司野, 除左聽下電話, 有人拎野同埋分信~
尋晚同左cyrena同細ryan食飯.....搞到我重左, shit, cecilia囉, 又唔一齊黎分擔~ 要注意飲食, 救命~ Little Italy好耐無來, 個時係同duck同埋追佢個個黎食, 事隔左真係好多年, 不錯!! 聊天後, 我只係希望大家知道自己想要什麼~
沙咀道book場事件~ 耍我? 打黎同我講話收到我封信, 記得之前同我講過得3月份, 我同佢講個期太遲, 所以搵經理, 我話佢話得, 呢位鄭小姐又話經理可能無睇清楚, 佢仲話個日一定唔得, 因為係元宵節, 我話個日唔係, 係初八, 之後佢話跟返上年個日子, 我真係好想講, 你有無睇完日曆黎同我講野呀, 如果你話係響元宵節前一星期搞活動我無說話好講, 之後佢話check下先, 最後咪又ok, 不過後備日期就唔得, 因為一個團體只可book一日~ 耍我? 又再一次想耍我~ 撩起左我把火~ 我係唔會讓步架~ 不過, 點先可以再世界女d呢!! 唔想得罪人地~
我一直在說服自己辭職一事, 不斷跟人說, 不斷反思, 不斷堅定自己的心志, 6月底交信, 完成7月的工作, 便打算8月到台灣流浪一下, 8月可以放一放暑假~ 當然, 要視乎有多少錢囉~ 這個可再說, 總之, 心情一到, 包包一提, 便走了~ 所以呀, 可能未必做太多功課, 隨心而行, 是我一直想要的旅行方式~
這份工作太悶了, 雖然穩定, 受不了, 是時候轉換環境了, 出去闖一闖了~ 可能找營地或中心的工作, 薪金當然少很多了, 時間又沒有這裡好, 年輕嘛, 趁沒有負擔時做多些自己夢寐以求的事情, 才是人生呀, 不要讓自己後悔~
工作真的很閒, 沒什麼事情, 如果以萬多元聘請一位同事處理文書工作, 真的很讚, 可惜, 有夠悶, 義務總監有夠煩~ 工作時間又不錯, 薪金以每年薪金點遞增, 真是......不錯~ 仍在爭扎中~ 要不就現在辭職, 要不便等到明年4月, 滿3年工作才走, 但是, 到時候, 我也快要實習了, 真的有夠矛盾~ 但.....我希望此刻我知道自己要的是什麼, 什麼才是最重要~ 有時候, 要懂得放手, 才可以另闢一片天, 接觸不同的事物, 是我所期待的, 就是因為現在沒有負擔, 趁年輕, 還可以任性的時間, 應該要把握, 活在當下呢!! 雖然未知道前途如何, 卻令我期待~ 我, 有時候太天真了~
那個他!! 真的很想念, 不過, 等了一星期也沒有add我facebook, 我也知道, 畢竟可能他太忙, 或許, 不是我想像的那樣~ 或許, 不要期望太高~ 或許, 我太著緊了~ 他, 幽默, 有趣, 聰明, 求知慾強, 細心, 用腦筋思考, 獨立, 也願意跟你說他內心的事情, 最重要的是, 當他工作的時候, 因為是一位教練, 會想一想怎樣幫到他們, 怎樣可以對他們最好, 這是我最欣賞的~ 有感世間少見, 因暫看不到有什麼缺點, 認識沒有很久~
我, 不會太主動去約他, 要看清楚一點, 更何況, 不知道人家怎樣想, 而且, 人家的底細還未弄清~ 人家有女朋友就遜啦~
今天游泳, 已被一堆堆不是游泳而是在嬉戲的男生及練韻律泳的小女生擋路, 心情已不好~ 誰知, 當我避開的同時, 左邊有人一手拉下我的泳鏡, 令我看不清楚, 令我緊張, 掙扎, 繼而抽筋, 肯好離岸近, 冷靜一點游回去, 腳很痛, 深呼吸放鬆, 游不下去, 只有5個半未到, 太浪費了, 有打算10個的嘛~ 氣死我了, 走路也在痛~ shit~~ 緊張, 害怕是因為我遇溺過!! 所以從不離開池邊多過一條lane去游~
想過, 辭工的日子, 每天這樣做做運動也不錯~
>>May 9, 2009 at 2:30:20 PM GMT+8
2009 年 5 月 3 日 星期日 【晴】
收拾及清理裝備~ 終於清理了一次~ 也不太髒, 因天氣很好, 但保養是需要的~
積極溫書, 已經算是臨時抱佛腳了~ 背死~ 當然有些會fade out囉~
認同輝權在blog中講到 "關於牧人式領袖模式與山藝領袖的思考:
今天教會崇拜,我負責讀經,其中一段是約翰福音10章11-14節:我是好牧人、好牧人為羊捨命。若是雇工、不是牧人、羊也不是他自己的、他看見狼來、就撇下羊逃走.狼抓住羊、趕散了羊群。雇工逃走、因他是雇工、並不顧念羊。我是好牧人.我認識我的羊、我的羊也認識我。
從聖經及基督徒的角度看領導,尤其是牧人式領導,有一些特點,是基督教機構或者基督徒常用的模式,作為基督徒的我,自然嘗試配合山藝領袖的訓練,應用於自己的工作中,個人有如下的理解及詮釋(當中參考了以馬內利-Irene羽翼光的部落格):
供應者:好的牧羊人並不好當,他必須了解並供應一切羊群的需求。是的,山藝領袖必須掌握每一個組員的需要,例如裝備,體能,經驗,能力,及身體狀況,而不要以自己的標準為基準,當領導群人上山時,要考慮的,是他們的需要為主,而不是自己的.
引導者:好的牧羊人不僅領羊群到青草地與水邊,更會引導他們走正確的道路。在山上,我們強調要走正確的山徑,況且,安全及樂趣是兩者都應該同等份量,其實亦可以隱喻為人生的道路,此外,領袖的權力有兩種,一種是威權式(Coercive),而另一種是協作式的(Cooperative),我認為,我的權力來源都是組員的合作,而權威則只能建立在專業知識及經驗上,而不是呼呼喝喝,喜以命令要求組員跟隨.
教育者:牧羊人帶領羊群兩項重要的工具:「杖」與「竿」。杖與竿除了有保護羊群的弁遄A也有管教的弁遄C當牧人看見有一隻羊要離群往他處走,或往危險的地方前進,牧人就會揮動杖,使羊聽見杖揮動的聲音,立即卻步甚至回頭,杖與竿的弁酮蛪磼鞳u管」與「教」。 我相信有主的杖與杆,給我管教與安慰,安慰與管教,都是衪的杖與杆,故此,對於學員的行為,只有管理,及教導.
保護者:牧羊人的杖主要是用來擊退野獸,即使草坪四周圍有幾隻豺狼正虎視眈眈地盯著這群羊,牠們始終無法進到草坪裡面攻擊羊群,因為有一位牧羊人站在那裡。不錯,在山上,豺狼就是那看不見的危機,一些潛在的危險,組員,參加者,學生未必有這個警覺性,於是,山藝領袖的負起的責任就是守望,守護,預防,保護等等職責.
關於山中危機介入的思考:
第二天的攀爬水澇漕石澗,由於看見學員體力消耗過多,而日照時間所餘無幾的情況下,我毅然介入,要求隊伍休整,及指示其他教練及部份能力較強的學員協助尋找退出路線(知道有路線,但需要尋找),另一位教練負責召集學員,確保人數,在一切資料確實後,由於情勢並不危急,故提出三個選擇,請所有學員討論,結果是撤離原先路線,當中所用的思考模式,其實是參考了AMC Guide to Outdoor Leadership(K. Alex 2002)的<六步過程的危機解決模式>,六步是:
不要使事情更差(Don't make things worst),舉例,你不要成為另一個傷者,就是這個原則.
初步分配責任(Initial Delegation),不要考慮那一項工作有多大幫助,至少,令學員沒有時間恐懼,已達到目的.
評估(Assess),評估一下自己及隊伍發生了何事?事情有嚴重?需要救援?當中,可分為(I) 有生命威脅;(II) 不能繼續;(III) 可以繼續;(IV) 狀態模糊不清.
計劃(Plan),應用你的判斷力,及決策能力,記著,決策的優次是:(I) 小數決定;(II) 權威決定;(III) 共識決定,(IV) 大多數決定;(V)訴諸命運.
執行(Implement),按危機性質來執行相應行動,性質有:醫療治理,傷者需要,小組需要,紀錄.
重新評估(Reassess),不斷評估1至5的步驟,直至危機解除.
當然,當中有很多地方是需要解釋,以及需要演習的,在山藝領袖的訓練中,這是一個基本步驟,而當中需要很多經驗及例子以作說明,最重要一點,練習式教學法是重要的.
在課程中,令我最大感覺是,自己的一言一行,無不在學員的觀察之中,案件的真假,學員自然領悟到,最重要的是,他們不只是循理論上學習,更從我們言語行為,行動方式中學習,這說明為甚麼我很著重一些教練的言行舉止,在學員看不到的背後,我用了很多時間與他們作討論的,就是領袖風格和行為.
>>May 12, 2009 at 2:36:52 PM GMT+8
2009 年 5 月 2 日 星期六 【晴】
先晴天, 晚上下雨~
8點多醒來, 打日記, 午飯, 小睡, 沒有溫書, 差, 晚上約左cyrena晚飯+Island Scout Tattoo~
Island Scout Tattoo~ Good Show!!! 正呀~ 辛苦你地了~ 好鐘意童軍運動, 好鐘意唱歌牽引情緒, 更令我立下決心, 離開~ 究竟將喜好變成工作, 是否我想要的呢?
已有決定, 6月尾辭職~ Appraisal, 雖然2位老闆都寫得唔錯, promotional board考慮過因為我係童軍領袖, 所以應該對童軍運動有興趣, 其中一個point俾我升上黎~ 亦都係因為當初我有account底, 所以先入左黎童軍會~ 不過, 對不起了, 辜負了你們~ 問了angus問題, 他要找我lunch傾~ 過來人呢~ 睇下聽完會否改變主意~
三藝course花絮~
1. 皮蛋恰我~ 話說要印地圖, 同我壓價, 壓唔成就叫我送個袋俾? 好似街市買菜咁呀~ 又唔係我賺既~
2. 皮蛋恰我2~ 我有拉出黎既老鼠goosie八達通套, 條繩一個唔小心拉長左, 收唔返一小段, 他拉老鼠goosie既尾, 話咁樣拉應該ok, 白癡架, 都唔關事~
3. 家豪士多啤梨包被壓扁~ 話說第1天既晚上, 我地有活動, 怕唔知有d咩事, 大家都帶左後備食糧, 咁由於我帶左背囊, 就放左響我度, 唔記得左, 我訓覺前執背囊都唔見, 因為放前袋, 訓覺時便將包包背脊向上, 就係咁, 扁左, 他都是早上食埋breakfast大家響涼亭等, 先問我係咪有野響我度, 我已經完全唔記得左, 我仲問放響邊, 自己拎, 之後勁潤我, 好pack左, 食個時好有口感~ 搞到我真係好似唔o岩咁, 俾左包日清美味寶? 但諗諗下, 他也有責任架wor, 由於我認左錯先, argue唔返, 就係咁lunch時俾他幫我減輕負重~ 車, 他自己的cake呀, 包呀, 都係扁架wor~ 哼~
4. 短髮真係好, 響澗時就可以濕下個頭~ 早上又可以洗頭~
5. 成班男人都講埋d賤野, 呆左~ 都係唔出聲最好~
6. 螞蟻響家豪既腳毛上迷路~ 仲話d蚊唔吸他血? 因為毒, 咁我就想睇下d蚊係咪真係死晒響旁邊~ 因為我話好, d蚊針他, 就針少d我~ 好多蚊呀真係~
7. 原來皮蛋有遠視, 係一隻眼, 所以無戴眼鏡唔代表戴con~
8. 3個跟我一起上adventure既同學仔, 一致唔覺得我比個時瘦左, 激死~
9. Kalson成日搞gag, 跟住我就問? 係真架? 即話講笑~ 可能我太認真~
10. 雞皮女生~ 我地等巴士去大澳既時候, 見到前面一堆international school既青少年, 其中一個著背心既女仔, 發現雞皮, ivan叫我同她講, 我話唔識英文wor, 便話chicken skin, hahaha, 笑到我地死~ 咁但係點present呢, 我, Ivan同rick在研究中~ 白癡~
11. 大家可能有時不自覺及不小心用力就放左屁, 我就覺得大家既關係close左~
12. 發覺唔夠飽, 應該帶返d包呀, cake咁先得~ 餓扁~
13. 響山上竟然去到大大, 莫非我適應左? 仲肚痛添~
14, 大家用手指話俾大家知有幾多水, 咁有時得一半, 或3分2都唔知點俾, kalson就教我屈手指~
15. 我會講, 我唔鐘意你呀, 我唔想同你講野呀, 大家就話聯想到小學生, 之後過一陣又無事, hoho~ 而d阿sir都係忍唔住俾糖~
16. eric sir發現左我同佢情侶裝, 大家都係長袖衫, 大家d顏色都係灰灰地~ 哈哈~ 佢話俾我激到灰灰地, 因為唔係灰wor~ 阿sir都未嫌棄我, 你地唔准嫌棄我, 襯下阿sir唔得咩~
17. 攀澗時, 多謝billy用力握我的手, 感到很安全~
暫時係咁多先, 記得再話俾大家知~ 同我一齊, 都應該幾歡樂~
>>May 5, 2009 at 3:29:02 PM GMT+8
2009 年 5 月 1 日 星期五 【晴】
第3天~
By輝權sir「今天,早上集合之後,來一次全班的經驗解說及分享,主要是針對昨日攀澗的行程,昨晚,我已要求帶組教練和他們作經驗解說,但昨天是分組的,而今天則是全班的,由我來主持,用意是兩組作經驗交流,以及讓教練有機會回應,而我亦可以作出分享,總結,與訓練目標連結.
此外,今天亦教了渡河技巧,總共有三種:(一)兩岸有樹木,以秤人結為主的渡河方式;(二)兩岸無樹木,三人持繩為主的過河法;(三)以飛索方或渡河.大家都興高彩列地練習到上午十時半.
訓練最後一個環節,就是教導學員運送傷者,然後,要求各組學員以不同方式,以運送傷者方式,由南山運送一位學員到梅窩碼頭,三日二夜的訓練,在學員的掌聲下完結了.」
真係有排練, 相約同學及教練練習先得~ 唔得呀~ 唔夠時間, 想死~
breakfast時ryan不斷話唔夠時間, 唔夠時間, 8點起裝出發, 個時先係7點05分~ 飯已經熟, 煲多陣jei~ 仲話唔理我地食乾糧, 我終於忍唔住, 你唔當我地一team人, 你就自己去食你既乾糧, 我唔介意~ 吼~ 仲有既係, 大家為左煲粥, 米既份量而爭吵, 有d話唔好咁多, 變糊仔, 我又覺得粥應該多d米, 唔想咁水, 負責人又無咩出聲, 想死~ 最後都係加多左d~ 下次都係負責人話事~ 我地又討論到早? 有d人對食有要求, 一定要加糖先之後先加奶, 或其他等等, ryan話都係食落肚, 都係一堆野, 本身我講左妏麰僱L要求, 之後更正, 係我地對食有要求, 想享受jei~ 學下尊重人o丫唔該~ kalson叫我唔好為呢d人動氣~
由南山出發回梅窩~ 先學短途傷者運送, 包括於清醒狀態時, 用收繩法再用單人揹, 雙人揹, 加pole去揹但要捉緊雙手, 雙手方法, 四手方法, 仲有既係唔清醒狀態時用消防式唔知咩托人方法~
中途先食野, 再策劃點運送傷者, 大家分裝, 再上路~ 教左用求生毯+pole做床, 就咁用背囊, 及織繩床+求生毯~~ 搬到大家死, 又慢~ 不斷向途人解釋只係練習~ Kalson見我無野做, 就叫我count時間~
我都有幫手搬, 顧及頭既部分真係好辛苦, 瘀左, 之後就無咩搬過, 被人抬過, 好舒服, 好安詳, 大家勁衰, 向途人話我唔飲水, 中暑~
傾傾下計先知, kalson原來係北葵10既instructor~ 大家竟然話聽到我係領袖, 反應係”唔似wor”~ 我都答Tommy sir, 大家太勁, 唔駛我出手~ 問返我你有咩? 咁又無wor, hoho, 當然醒返他兩鎚~ 哼~
之後響梅窩食野~ ryan響我都幾辛苦既時候拉我背囊, 開始對他有意見, 又咆哮, 叫他唔好迫我發火~ 講左d唔係好理智既說話添~ 冷靜~ 他好多意見, 不過, 好似無咩人聽? 點先可以幫到他?
蝴蝶式收繩Butterfly Coil、(猛打你呀哥)收繩Mountaineer Coil、8字扶手結、身體保護法、裝柱保護法、意大利半結、變化八、九字結、pulling system
>>May 14, 2009 at 3:57:07 PM GMT+8
2009 年 4 月 30 日 星期四 【晴】
第2天~
By輝權sir「早上九時三十分,大家再聚集一起,在進行是日攀澗行程之前,作一個是次三日二夜訓練理念上整體簡介,整個訓練營是基於搜索拯救的四個階段作為藍本,昨晚主要是嘗試在資料不足情況下作初步搜尋.
這天最激烈及體力最消耗,算是攀爬水澇漕石澗,由於出發較遲,抵達澗口時已是中午12時多,然而,學員並未察覺日照時間不多,加上大家未預計有些澗道是要攀岩或者穿林,故此,花了很多時間在處理,到達水澇漕及萬丈布交界處時,已是下午6時,然而,只是完成石澗的一半,只是去到百尺巨壁 (我記得輝權sir講過叫閻王壁, 如無聽錯的話) 後的空中水塘,看著大家背著達40磅的背囊,難免消耗體力,事實上,有些學生已表示體力不計,我預計沒法在日照時間內到達營地,黑夜在澗度之中是非常危險的事,就請學員商討:(一)在天黑中仍繼續;(二)停留,找一安全地方預備作山野露宿;(三)找一條路線作撤退.一番商討之後,大家決撤回山下.
晚上,回到南山營地露宿,晚屨嶉雱硒N休息,可是,我發覺不少學員愛上了露宿,十多二十人在露宿袋內睡覺,大家笑說即時成立了一個郊野露宿者之家,歡迎各位喜歡在野外及山上流浪的流浪漢加入,睡了兩晚山頭,其實已很習慣,晚上睡得很香.」
今日既感受係, 感謝組員既支持, 鼓勵及扶持~ 搞到我真係好似好弱咁, 哈哈~ 都好~ 俾呇a話”渣”, hehe, 仲好照顧我, hoho, 唔好咩~ 仲要扶太后~ 哈哈~ 開心, 輕鬆及愉快既旅程, great~ 另外, lunch要準備多點, 唔夠, 睇黎真係要有包, 肚餓~
仲有一堂, 就係, 適當時候要選擇放棄~ 我地2 team人, 也有不同意見, 我地team大部分人都選擇落山~ 另一team想繼續上~ 因為有人有經驗一小時可以上到去, 但咩人咩體力先? 入黑勒wor~ 體力透支得好厲害架~ 如果好峭, 好似早上既路, 都幾辛苦及幾頹~ 安全為上~ 我見到都唔想行~ 仲要只係行左一半, 一半都用左半日, 上埋另一半, 要用幾耐呀? 我懶呀嘛~ 同埋水務署既路一定落到山~ 我地落山不知幾有士氣及快~ 呵呵~ 去到牙鷹角營地, 已有人及細, 不足以應付我們, 我們2 team人亦好同心咁只用短短10秒內, 決定了搭車返回南山營地~ 估唔到要搭車呀~ 仲行左大澳遊覽既路添~ haha~
分享完便dinner, 起營分工, 煲水~ 直至12點多~ ricky累到死, 呆下呆下, 無人處理既野, 等我黎啦, 都推卸左責任咁耐~ 都唔該matthew, 比比幫忙~
好累~ 幸好ka wing sir帶個班小學生(path), 半夜都幾靜, 係5點多開始有人聲, 吵醒了我~ 好羨慕一覺訓天光既人~ 我有凍醒過, 由於我覺得自己太髒, 不想塞入睡袋中, 故輓菻Kok~
背囊既重量算是適應了, 亦輕了, 由第1晚既42lb, 到第1天早上的39lb~ 其實都over左我1/4既重量~ 我地個team既囊相對地較另一組重, shit~ 做咩呀, 我地~ 不過, 我地今次有進步, 食物清晒, 除了粥~
>>May 3, 2009 at 5:13:38 PM GMT+8
2009 年 4 月 29 日 星期三 【晴】
3天2夜三級山藝training camp~
我發覺, 我鐘意左輝權既教學, 因為我唔係硬件人, 無硬件野, 成日話自己無skill, 唔打緊, 朝我既軟件進發~
另一個吘 因為一次黑夜活動, 有我, 家豪及劉比一組, 一路上大家傾計, 劉比仲有社工對答技巧問他d野, 真係認識左呇n多, 因為唔係個個人都肯講~ 他問我點解做社工個d, 同一個初相識既同學仔, 真係好難表達~ 不過, 他跟ivan都真係好似, 不論聲線, 動作, 讚自己及說話方式, 大家都認同~ 他是一個觀察力強既人, 好似個標示及michelle面青口唇白~ 他成日叫人分享讀社工既原因, 他是一個outward bound既教練 , 會諗點幫到其他人 點先對他人有益有幫助, 仲試過一次幫個社工走返出黎~ 唔錯wor~ 仲好有思考能力? 唔同教練有唔同教派及方法, 就鑽研當中的theory, 然後靈活運用, 對該結了解更深~ cool~ 有heart wor~ 又幽默wor~ 又ok有思路wor~ 沒辦法, 只好再探索~ 徐小小叫我把握機會~ 主動d~ 不過我覺得他都好主動, 如果唔係咁, 點知咁多野~
他說我protect自己? 何以見得? 沉思中~~ 我都認同, 但呢個情況幾時出現既呢? 我又黎勒, 有好多野唔clarify就唔安落~ 有時間, 我會問下吘
Hardwear既人~ 我地個team既情況~ 好多leader, 好多自己意見, 好搞笑, 果然未夠熟, 大家先客客氣氣~ 哈哈~ 應該都幾得意~
第1晚~
輝權sir在blog中既說話「在東涌吃過晚屨寣A我和Eric及亞森乘3M巴士往南山營地,抵達營地剛剛是晚上七時,同車的有學員Pui媽,是次課程只有兩位女學員,都給人冠上媽媽在後面,慘!我喜歡準時,因為,可以在等待過程中與協助的教練商討一下訓練程序,因為,默契有時要溝通及了解後才產生的,大部份學員在晚上8時左右到齊,依照我的要求,學員要主持煮飯,以及一起晚嚏A這是領袖訓練的一種:指揮廚師運作.
別以為我這個三日兩夜在夜間集合時間就少了,非也,結果這晚的活動,由晚上七時,通宵進行直到淩晨四時,才可以睡覺,其實,入夢時已經是淩晨四時半了.這晚活動主要是黑夜定向,以及黑夜搜索,相信學員們都很疲累,可是,在夜半時我仍然進行了一次解說促導,作為經驗總結,學員雖然倦,但都很願意參與討論.」其實, 我係阿ling呀~
他們初時無發現我, 仲好大聲咁討論晚上的活動~ 不過, 就算聽到又點, 無野架~ 我都好努力咁竊聽, 不過, 都唔係聽得好清楚~ 無咩野同教練講, 唔熟嘛~ 不過, 都有傾下計同埋玩下, 尤其是森sir, 唔好答他, 因會刻意引導錯誤~ 如叫我俾kk, 呢度都唔係kk, 激死~ 因為他們搵唔到路, 叫我俾座標, 教練們又話他們搵唔到, 二級山藝點上架, 好彩有得出貓, 仲叫我俾教練聽, 他們唔聽? 因知道問位置, 哈哈~ 又例如, 我地講厠所, 前面, 後面, 就激死左森sir, 仲話我玩野~ 唔係呀 , 冤枉呀~ 好多昆蟲, 差點燒埋我張map呀, 森sir~
Round 1, 就係3人一組, 根據阿sir俾既路線, 搵返個point, set返個point~ 我地幾個初時定錯左位置, 行左去梅窩, 之後我拎返張郊遊圖睇, 先知錯晒~ 返返去, 條路都幾簡單, 仲一路行一路傾計~ 大家都有幫我揹背囊, 分擔我既重量及知我體力不繼~ 因為無細袋仔嘛~ 無線電發射站~ 最遲出發, 行錯路, 不過都幾快返~ 搵完, 霸左michelle既footprint訓低, 他們練繩, 都無意欲俾返吘 keke~ 記得, 返到去時報到, 講有咩特別, 我以為個旅程, 講講講, 仲話我地成日跌野, 先是螢光棒, 再是個標記, 不過, 幸好全找回~ 原來阿sir係問個point有咩特別~ 輝權sir就話他講野唔清唔楚~ 仲有呀, 我訓響度時話天上有星星, 死人皮蛋話我睇錯, 當然係玩啦~
Round 2, 阿sir打亂晒d point, 搵返個point, 收返d野返黎~ 今次他們迫我帶頭, 我講咩, 都唔作回應, 車~ 點知, 好彩家豪觀察力好, 見到掛在樹上, 我讚他加埋動作, 他問我係咪痙攣~ 車~ 不過螢光棒無光, 幾難睇, 前面又唔係小河路交wor~ 睇唔出~不過, 左面路應該係小路既, 都唔係好錯, 因為都唔知掛響邊~ 個天好多星星呀~ 好靚呀~ 一路上又傾計~ 因為太易太簡單~
Round 3, matthew及ck唔見左, kalson企左出黎~ 從收集意見, 執野, 分工, 出發~ 花左唔少時間~ 出發前, 阿sir debrief我地一次~ 阿sir事後話, 呇a都好掙扎, 究竟俾咩information我地呢? 最後咩都唔俾~ 第時, 有呢d case, 當中的隊員就好似我地咁角色好亂~ 好似, 我地當中有幾個想做leader, 所以表達意見, 但其實kalson一接左master map, 就係leader~ 討論係好, 不過, 大家好似都要學做一個follower既角色~ 之後都分享, 其實真係太多人, 太多把口, 應該係小組leader出去傾~ 其他人執下野, 聽小隊隊長指示~ 輝權都問, 當要leader時, 自己做咩唔企出黎? 有咩原因? 搞到leader自己都好似唔係leader咁, 客氣, 有人睇得出他有自己個套, 不過, 無拎出黎, 因太多意見~
我地傾左好多, 分析好多, 幾時見? 著咩衫, 身體狀況, 推理岒T邊個範圍, 時間~ 用咩方法, 去邊, 無咪有point無人set既呢~ 逐一分析~
因為我同左kalson一team, 響頭point度等, 留左一team人在亭等, 有人有意見就係leader應該留在總部~ anyway, 我覺得好多方法既, 都ok既~ 之後, 同左kalson傾計, 他有很多意見既, firm既人, 亦堅持己見既, 睇黎想要硬件野多d, 因為輝權用歷奇手法, 有好多好”緣”既野, 無答案, 實際情況唔知點做~ 因為應該有d principle係guide住你去行~ 去make decision~ 同埋, 如果真係唔見左人, 以我地咁既skill, 頂多搵15分鐘就要返去, 再報警~有可能唔知走左去邊, 應該向下走, 好少向上走, 再浪費體力, 不過, 往上走可看清視野~ 又可能, 無絕對既~ 不過, 輝權sir在意唔係我地搵唔搵到, 而係好多時候我地唔會即刻報警, 都會搵下, 同埋應該學習點樣可以協助搜索人員搵返失蹤人士~
露宿~ 無拎睡袋, 麻煩嘛, 不過都凍凍地~ 又無用求生袋~ 呢度既好, 就係可以有完善既toilet, 洗臉, 刷牙~ 爽~ 得著及反思良多~
>>May 4, 2009 at 7:31:08 AM GMT+8
2009 年 4 月 29 日 星期三 【晴】
天氣好好, 有風, 好太陽~ 黎緊呢3日2夜camp應該都幾舒服, 係體力勞動唔係好得jei~ 配合好天氣, 就好好多~ 今次個囊, 執得幾好, 唔跌~ kalson話坉茩茼h左位, 有d驚自己帶漏野, 而我好灰, 我覺得自己個個同上次應該差唔多~ 不過位係多左, 因為無左d早嚇 今次負責帶米, 都重死人~
又黎勒我~ 又唔想做勒~ 好悶, 無咩值得我留戀既野~ 好想直接對住d服務使用者, 就算再唔開心, 見到呇a一定係支撐住我既能源~ 每逢lunch既時間, 依家返去睇一齣劇, 令我好想對住他們, 因一個係自閉, 一個係智障, 其實都好乖好聽話~ 令我想選disable既同C&Y既做我對象添~
但係, 走左好似好衰仔咁, 不過呢個point越來越薄弱, 反而我要諗既係, 一係快d走, 因為9月d野就黎, 咩scout rally, 獲獎人士聚會及步操比賽, 我又想走去睇下, 因為一班人步操個力量真係好震撼, 好touching~ 反而我好想真正咁落去睇下有咩玩, supporting admin野真係唔係咁想做, 因為我貪玩, 因為我好奇~ 我對童軍運動有興趣~ 卻對童軍人厭惡, 如:尼Q, 爭權奪利, 自我, 單打, 計較, 是非, 面子~ 令我感到煩厭及悶~ 又係呢d呀? 為咩呢?
真係好想好想走, 搵住工先? 我怕我自己就黎捱唔落去~~ 無咩野再值得我留低~ 無咩動力~ 只係覺得無聊~ 但係, 我要諗清楚, 如果完左步操比賽先走, 一係等到4月尾, 因為剛好3年, 不過, 離我做placement既日子又不遠wor~ 咁個真空期唔長唔短, 要做咩呢? 而我既placement定左係2 blocks 定 1 con-current + 1 block呢? 都好影響, 因為選擇其中一個係con-current, 我份工可以做耐d, 做到block開始先辭~
錢, 如果我做centre, 就會去返$9,000~ 咁又無咩大問題既, 係少儲左d錢jei~慳d都ok~ 雖然唔捨得~ 錢都唔係一個問題, 無咩負擔, 到時有d野都供完啦, 就一身輕, 係保險耐d jei~ 我多d留在家囉, hoho~
責任感? 有無我都係咁做架啦~ 黎黎去去都係個d野, book場, 邀請主禮及嘉賓, 食呀, 車呀, 表演呀, 水呀, 信呀, details呀, 咪又係咁, 無咩新意~ 會有咩衝擊o丫? 咪係d人懶呀, 交唔到野, 你趕時人地唔趕, 無溝通呀, 你又唔知他想點呀, 又唔講清楚, 有時都唔知做唔做好, 問又唔答, 最後都係你執返晒d手尾呀咁~ 學習與總監們合作, 相處? 唔駛響呢度啦~ 出面大把機會~ 出面大把煩既家長, 挑剔既家長~ 仲有服務使用者呢? 你俾我睇到你有heart, 我就甘心同你做野, 否則……!!! 我覺得值既, 一定扑心扑命同你做~ 我[呢d都幾感情用事, 你touch到我就得, 我又易呃, 你講咩我都信, 只要由心出發, 我一定感受得到~ 大家都係合作jei, 你點對我時, 我點對你, 好公平~
他可能係我留低既一個原因, 「幻聽」,話未響我就接, 我話有響, 之後我就話他幻聽? haha~ 唔知講開咩, 趁機又話返我幻聽~「智商拉低」, 唔知講開咩, 我地argue中, 之後我就話唔同他傾免得得拉低我智商, 之後他又話覺疐同我傾多左之後智商低左, 哈哈, 有無新意呀, 成日執人口水尾, 定係好似cyrena咁講, 都唔知點回應我~「講野快」, 講開環保署個關生, 他話人, 我都話返他一樣? 快到有時我聽唔到~ 不過, 好似無咩野咁, 我諗多左咋, 所以呢個point都無力~ 其實他都幾social, 但初時見他怕醜? remy話叫他請食飯, 我就話mark晒? 就無端端面紅, 咁純? 又應該唔係架~ 又做左咁多年童軍, 應該無咁純架wor~ 依家仲係警察添~ 他力求上進, 又係模範童軍, 又拎左木章, 又係sars, 又讀到master, 唔錯o丫~ 記得有次口快, 講左pk, 都即時望一望我, 慢左, 莫非真係乖仔? 不過, 好難得~
我仲concern d咩呢~~ 唔捨得同事? 時間太短? 未摸清? 未知做咩, 又唔去搵, 懶? 同事有d都唔錯, 幾好玩, 不過, 有時做起野, 真係有d唔方便, 同埋未磨合~ 時間太短, 都係架, 升左上黎無耐, 又係自己爭取, 剛剛做完appraisal, 他們考慮我, 其中一個原因都因為我係童軍領袖, 應該對青少年活動有興趣, 同埋老闆都寫得我唔錯, 好似辜負左他們咁, 點知我一句, 唔係我想要既, 就咁就走左~ 定係我太膚淺? 有好多野未合作就咁樣? Thinking影響feeling再影響埋我既行為, 定係我應該轉換下個心態? 因為真係好在乎我點諗架~
之後, 我都怕改變既, 最先係我未落手搵工, 未有行動~ 差~ 咁點走? 真係想休息? 到時又無錢, 又悶, 出去又要錢, 唔得架wor~ 新工, 又係點呢? Handle成點? 會唔會好忙, 返唔到學, 讀唔到書呢? 讀書仍然係我堅持既, 不過昔日既原因, 變得很薄弱, 以穩定去堅持我既學業, 卻發現反而令我沒有了幹勁? 是我一時一樣? 還是一心以為穩定就是可以達成我的心願? 咦? 有發現心瑣有被微微解開, 一直唔肯放手, 係因為我覺得穩定是我需要的, 唯一的方法~ 究竟什麼才適合我, 真係要試過先至知, 學amanda話, 係咪真係好多時都要知道自己做緊咩呢?
我個心又在尋求什麼? 我要的又是什麼? 有時真係好矛盾~
我知道媽媽支持我既決定~ 之前有說過想休息, 她說好呀~
>>May 4, 2009 at 7:17:15 AM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|