寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2008 年 6 月 25 日 星期三 【乍寒還暖】

FORWARD ONLY IF YOU CAN READ IT
"fi yuo cna raed tihs, yuo hvae a sgtrane mnid too
Cna yuo raed tihs? Olny 55 plepoe out of 100 can.
i cdnuolt blveiee taht I cluod aulaclty uesdnatnrd waht I was rdanieg. The phaonmneal pweor of the hmuan mnid, aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it dseno''t mtaetr in waht oerdr the ltteres in a wrod are, the olny iproamtnt tihng is taht the frsit and lsat ltteer be in the rghit pclae. The rset can be a taotl mses and you can sitll raed it whotuit a pboerlm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe. Azanmig huh? yaeh and I awlyas tghuhot slpeling was ipmorantt! if you can raed tihs forwrad it"

今天請病假~因要去睇腳勒~10點先起身~尋日同angus msn,佢對equipment既認識,同埋熱心,令我又識左好多野~不過佢好多時都大隻講,咩同我補習map read,又話帶jetboil俾我睇~我估都唔會兌現勒,佢又咁忙,況且地圖指南針既野,唔係去1-2次就得~算罷啦~jetboil佢就響youtube search左俾我睇~都幾幾用咁bor~對於頭燈,佢都俾左幾個option我~仲話借俾我試下用添,比較下~有實質的suggestion,不錯,edward響呢方面遜色左少少,仲可以托人有7折咭~yeah~佢會唔記得,唔緊要,我會提佢~kakakaa~最緊要係輕,有得揀燈的光度,同埋電唔會用太多~kakkaa~~佢有send左d web俾我睇~

都有同佢講下童軍會的map read同外界有咩唔同~又分享下佢上堂既野咁啦~都唔錯~不過.....我對行山都無咩太大興趣~hahahaha~~

先去唐氏會,因拎返d小朋友的功課,同埋還返cyrena對鞋~leo呀leo,07年的義工嘉許,你做咩又唔交上社署呢?你又要我斷一年呀?唔係嘛~大佬~你忙還忙o丫,我地又唔係無提你,阿哥哥,唔駛每時每刻每秒都提呀?~你點做野架~真係對你一點信心都無囉,亦都唔放心交d野俾你囉~唉~唔該你,最好搵返上次張義工嘉許俾我添呀~我就黎發爛~

我又交待下,我開始做在職訓練~我當然話俾佢知無咩分別啦,如果唔係,佢俾晒d野我做都似~其實個accessor都叫我主動d,主導多一點,亦建議有全年的plan,唔好一季一季咁,因有d大活動就定死左個date嘛(不過呢個可以不理),我地有大方向咪得囉,而且希望我地班ec有多點主導權,等佢地策劃多點,我們只是從旁協助~雖然佢話對我地旅團好有興趣,會過黎睇下,不過佢最後都話會響訓練部見面多~哈哈哈~佢又話佢工作忙,訓練部又多野做~hahhaa~~好free呀~估計唔會有人黎check,yeah~只係交下plan,交下log咁囉~好似平時咁就得~

出發去上環睇醫生~腰有扭傷了第3及4椎骨關節,所以壓著神經線,令右腿腫痛~另外,就是韌帶有拉傷~不過要再過一陣子再看看,如果源頭解決了,還再痛,便要鍛鍊肌肉了~或再去針灸~而且右腳神經變遲鈍了~因他有用電,電我~又幫我拔罐,帶走垃圾~又推拿下我咁啦~我係咁俾佢扭,聽到d關節"拍拍"聲~佢最喜歡聽~佢仲話我柔軟,好快好~又解釋,因我扭到了,身體會平衡,左拉,右緊咁,引致我成s型~又會積聚乳酸呀咁~又咩尿酸,乜酸~由肝處理完廢物,就變成尿酸~同校長講既野差唔多~又唔知邊組關節會影響邊度咁~好快搞掂,佢好輕鬆咁,又掛住打機~之後訓左陣,因有熱敷~$600~我扮學生咋,否則仲貴~叫我游自由式,拉返長個身,而且3手就換氣,對條頸好d,左右都有用到~佢以為我係校隊?不過遲鈍左,比賽就唔係好得~佢俾張receipt我當醫生紙?唔係嘛~個no.個名又好似唔係佢wor~而且,又唔係呢度地址黎既?唉~希望人事署無野啦下~做d手腳先~

佢話整完會有好多驚喜~我都唔知係咩~咁佢幫我推條脊椎時,佢話我腰的脂肪都唔係好厚,都係積水,咁佢話其中一個驚喜就係腰會幼左d~不過積水係唔會走,因人的身體有70%係水,只是令身體的水份分配均勻,咁就唔會有d地方特別乾~我手肘成日都好乾,唔知做咩,唔知係咪咁既原因~

本想去探下emily呢個大肚婆~不過佢家未收拾整理好,我便打道回府了~醫師話我好好訓,我食左個玉子將軍漢堡餐,用埋我上次無用既shake shake日式咖哩粉~食完就睇電視,就咁就sleep左~起身dinner,睇電視,我覺得甜言蜜語同埋法証先鋒都幾好睇,所以又攤左響mummy房睇~睇完返房,搞下呢搞下路,11點多上床去~醫師仲叫我早d訓~~訓得都唔係咁好咁~~我都想大覺訓,近來睡眠質素都好差~

>>June 27, 2008 at 5:41:30 PM GMT+8


2008 年 6 月 24 日 星期二 【驟雨】

估唔到,8號風球掛到早上11點??呢個風神厲害勒~大家都想佢遲d打,點知......!!!風好勁,"fung fung"聲~

繼星個營被吹走,可以尋回,因發生後第一時間去執,之後到旅巾到我對reef拖鞋,就無左~may......你賠都無用~旅巾可以再拎~鞋....算了,今天出門小心,因想穿拖鞋,唯有犧牲我對giodano了,而對mcdull成了我家居拖鞋,感覺軟軟的,很特別~反正reef個對太大,我都想買返對,不過未必買返合我心水既款罷了~不過giodano個對著出街真係要小心,好滑~小心我對瘸腿又傷過~

叫阿may睇住個風,隨時準備返工~昨晚同左mummy講我將會讀咩~佢話社工等咁耐,一早要讀其他啦~唉~睇黎真係要等人reject個offer先得~都唔知輪唔輪到我~我真係每日都望一望~

唔訓得咁耐,起身睇電視~睇新紮師妹,好好睇~我既吳彥祖~雖然11點變左3號~我都係睇埋先走~大家好多都係過左lunch time先返~我返到去,都係搞埋個班d野~由於11點先食breakfast,所以唔想咁早食住~大約1345先去叮~

下午搞下呢樣個樣~安排下amy明天的工作~佢又呻無野做~我d支票好重要架~

dawn走左,因過總會,大家都好free,得返angus,carrie,bonny,amy同我~great!!angus又問我特能旅團既野~咁我分享左一下~其實個會,個地域,個區真係唔係幫得我地好多,我唔係好感到有咩資源~不過唔打緊,我會努力,我要plan~鍛鍊佢地......hahahhaa~~~i am evil~至於點解佢地考到ayp金?係因為佢地野外鍛鍊唔駛好似童軍會咁,上map read要考試,先可以上遠足堂~我地係理論+實習一齊~童軍會真係好重map reading~我都考過~要先通過考驗,才可以行遠足呢~如果accessor既standard真係一致,班童軍真係有質素保証~

點知回家先,聽到有人叫,蘇佩玲,點知係ben ho同埋yvonne~今日又著拖鞋,唔知有無見到,仲問我做咩咁早收工~都唔知點答~搞到我轉左一圈~

今日約左高級在職的accessor,好似唔係好難咁~都係寫下plan,佢有可能黎睇下咁~完成又有d record咁,總之最少6個月啦~睇下我有無表現自己,有無組織能力,決策能力~佢都想我早d開始,早d完,唔好拖~早知唔講佢知我要行山藝啦~反正佢都未必check~雖然佢話黎睇~不過佢最後都話響訓練部見面多,跟進下我既情況~哈哈~好似好易咁bor....快d交plan先~

>>June 25, 2008 at 5:29:00 PM GMT+8


2008 年 6 月 23 日 星期一 【驟雨】

星期六日萬里無雲,今天下班時,開始下雨了~幸好有傘在公司~

今天連5月份既埋數都做好了~好順利~yeah~準備6月了~不過要先處理好入bank既野~一早又開支票,又入bank,又要去轉錢先~因amy尋日病左,無去,咁就大鑊勒~d支票星期六寄左,我都好驚佢地星期一入,彈票就死得勒~所以我都係叫左佢去bank先~

下午又要麻煩佢去司庫,主席同埋auditor度~辛苦晒~仲要佢去左bank,老闆先返黎,又出過去!!真係點到佢頭暈暈,上星期都係咁~你知啦,又熱~不過無辦法,佢話完我,當然又同老闆講ok,頂得順,要快d出去~~係咁架勒....是但啦~我又唔係有意~

我當然又要開好支票等dawn check啦~因有一張好趕,係咁催~催我都無用,我都係等人簽~我已經無咩感覺~所以做得就做,又無話好著緊~

老闆去開會,我又要好急咁準備開會既野~皺一皺眉,因為好趕~dawn見到,話係咁意俾d數據佢地睇~真是的~算了,我又會做到俾你既~已經變得好冷靜~

晚上,先鋒test,遇上meiji,因等cert &收據~傾左陣~得知lee ka yu唔考勒,melody叫左佢諗,要先裝備定去考~好彩佢都係裝備好自己先~知道自己唔夠料呢?大把時間,慢慢來~而且有責任感打俾朱生,話唔考~good o丫~有交帶~大家早交卷~我交埋數~改下野~佢地考繩結~朱sir真係好手緊,係咁串,都幾大壓力架~其他鬆d,十仔直情俾tips,感覺俾埋ans咁滯~講得太多野勒~朱sir仲話俾佢地睇到有幾多叉,有咩所謂~真係.....惡!!!小朋友已經驚,仲咁,自信心直線下降~又係咁叫我拍照,拍低証據~不過佢地又係既,明知考試,就努力d練啦~唔好只係睇個樣,仲會睇埋你點打架~其實都想你好,同埋應用jei~俾d心機啦~不過我睇到佢地份卷,好搞笑,明明畫出6支釘,寫時只用3支釘?唔係嘛~睇黎我都要努力d~練~唔練就咩都唔記得~我都想學正確d,教返佢地,等佢地學多d~加油,加油,我既目標~

11點前掛8號波~住長洲既走先,因有限度啟航~大家都快d走勒~

我無跟佢地dinner,因有他在~我唔想!!同埋要save $$$!!仲有.....睇返自己生火既相,真係好肥,減減o丫唔該~雖然回家也有吃飯~星既細佬竟問,呢個哥哥邊個黎?edward都怨我,明知有佢響度,要dinner,卻要回家~又有脾氣勒....我真係走左~佢都要再叫我一次,一齊啦~sorry~

>>June 25, 2008 at 3:37:50 PM GMT+8


2008 年 6 月 22 日 星期日 【清涼】

My leg is getting worse. Seems need to find a suitable doctor. I feel pain even walk and sit! Why treat me like that? My legs are important to me as I'd like to travel around!!

I am still waiting for the offer from city U, can you give me an offer, please? The precentage of success is 0. At the same time, I received poly speed the hons degree of Business Management confirmation email and the result will be announced before the middle of July.

I am feeling unwell today as I sleep too much. I fell asleep at 2130 yesterday and wake up at 0900 today. It is because I am very tired. I slept about 4 hours on Fri night and 3.5 hours on Sat night. I go to pick up the mike powder in Lam Tim and leave at 1330. We talk a lot, the topic is divorce of Wa Jei. Then, I have my lunch and my father ask me don't do too much exercises since my leg doesn't recover. Thanks for care. I feel very annoyed too. I'd like to jump, run, play, sit freely......

I finished the KISS 2 today. I like this story. I will save it, hoho. But where is my harry potter ending, Joan? And I want to buy Narnia's story book to read and the Lord of ring which stay in my ex-bf house, so sad!! I'd love that story too!! Fairy tales!!

Mum ask me to compare the cheapest air ticket for May to return her home. If you know me, my 1st reaction is reject and feel troublesome but I will help finally. She will leave on 12th July!! Oh....miss her even her attitude is not goos enough and emotional, like me!! But I could rely on her. Can we keep in contact and When I go to Bali, I can ask her, hoho!! Cool Man!!

Hope I can finish my daily today excluding the travel in Apr.

I haven't switch on the air conditioner this afternoon, great, environmental protection!But I did it last night~too bad!!I want to sleep in an good & comfortable environmental!!

>>June 23, 2008 at 3:49:23 PM GMT+8


2008 年 6 月 21 日 星期六 【清涼】

哎呀~8點就起身勒~

好累~6點多凍醒左,因為唔想帶個羽絨睡袋去~好想要lo既台灣liner~唉~好彩基借左件風褸,仲打算4點幾訓,最凍既時候都無咩特別~就應該ok~唉~因為飲左好多水,都係時候去下toilet~~阿基幫我關風扇~hahhaa~~辛苦晒~真係大好人一個~

阿基都落左去試食同埋拍照~大家起床梳洗~等teddy同李sir上黎既早餐~唔係好夠訓,唔係好想食~morning inspection~似乎每個旅團的準則,擺法都不一樣~我認為只要全隊一致,整齊,了解morning inspection的意思,就可以了~因有d應該晒,唔應該晒~要放響工作枱上晒同埋吹~點解要咁做,一來可晒乾衣服,用品,因晚上太濕;二來可檢查自己的物品有沒有漏,收拾整齊~記得電及電筒要分開,以免開了浪費電,需要時不能用~記得要跟plan,每人既list同埋量詞~

如果分工分得好,係可以on time完成~有人去cooking~有人去準備morning inspection的野~有人去準備生火既野~就可以了~

之後食埋個早餐~傾左陣~就去生火及原野烹飪個邊~哈哈~到我生火勒,好緊張~李sir同teddy檢查完紮作便過來了~我叫李sir響我生火時不要過來,以來他炆~kakaka~佢都有問點解我要上venture木?沒辦法,因我是venture leader呀~我知上venture木的人應該係資深的領袖,因好多skill都要教得好,咁佢地第時做領袖又好好咁薪火相傳~train得好,guide得好~所以李sir話總會政策不好~不過,我會努力的了~

用天然資源起火,仲成功左,一來因為天氣好,二來係動左好幾個人來幫忙~teddy果然係有料之人~michael都幫了我許多~因為gilwell燒烤場係石地,可以好好利用,今日陽光普照,濕度不高,適宜起火,用放大鏡都得~首先,響石地整個長長地的坑,可以多點空氣流通及擋風,再用粗少少的樹枝疊架,每一層中加助燃物(=炭精),但不要太多,否則沒有空氣,完成後加助燃物蓋上,準備~記得準備助燃物之餘,仲有燃料,因成功生火後,即點燃樹枝(=炭),咁就可耐燒,好似加炭咁,所以要準備好多粗的樹枝~記得夠乾~脆脆地~~

快要熄,點算?吹~"棒"一聲就good,我差d無氣,仲因風向轉移而吸晒d煙~~姿勢都重要,下身要跪+上身好似做掌上壓的姿勢咁~剛點燃時,要猛吹~不可用陰力,但最初時就要,怕吹熄d火~如果細火,加助燃物(如果有需要,先點燃助燃物再放入更佳,當火柴用),大少少就加燃料~有風時,點火柴的姿勢有不同~燃點火柴的手勢也重要,否則浪費火柴,而且點燃後要不立刻放手,否則好易熄,要點燃,才放手呀~否則又浪費火柴~要斜斜地入,由底入,先可向上燒~唔記得做咩唔好打平放~

初時真係手忙腳亂,又要吹,又要加野~忙死~成功了~yeah~不過沒有煲水~michael仲好興奮咁玩~之後當然要善後,將d石仔堆埋就ok~great~大家都話係歷史性時刻~唔知用左3-4支match only~great~不過真係好多謝大家的提醒,基本上大家都過黎俾提示我~仲有teddy話有一堆個d唔知咩草最好燒~助燃物也可打直放,如幼枝,務求有空氣之餘,又有助燃物~仲有一d樹枝都好好燒~仲有柴花~

佢地勁衰~係咁話佢地~joec就不斷咁笑笑口~無問題,沒有影響他們,就算有影響都是他們自己的問題,ok?係咁取笑佢地,加大佢地既壓力,會令他們自信心下降架!!真不應該~考驗就已經驚,仲咁笑,都唔知自己做錯咩~第時呢一代就又係咁對下一代~一班準sars.....真辛苦~

我見佢地原野烹飪,有d爐都搭得幾好~我只係試包~朱古力味bread都ok~原味既有d仲係粉狀~其他都係佢地試~雞就當然切開啦~熟既就試,不熟既就無晒色,香,味的分~

之後到我地lunch~期間,teddy都話好hungry,就返去拎snacks同埋水~我地食通菜,雜丸,烏冬~好多蚊~校長個枝香茅都差少少~要係咁補~好熱,無咩胃口,見佢地好似唔係咁夠,打算煮,點知mic chu話要煮咁麻煩,不用,要食就落去先食,因我唔覺麻煩呀,都係開返個爐jei,無咩野,咁剩下既烏冬又點算呢?~算~我倆就係咁互駁一下,我都無咩野既,不過唔係好認同佢既講法~唔食就唔煮,慳返~可能佢地都有話佢語氣唔好,最後佢都再rephrase咁講一次~哈哈~我見到大家既眼神~

之後叫佢地快d清~我洗野,咁佢地換衫,點知佢地準備換衫~.......shit~又唔關門,只係叫我叩門~因為joec換左~等佢食埋,佢就同我一齊去洗~唉.....!!之後,佢只拎自己既野,其他又我拎返.....奇怪~明明佢話我拎唔到,先同我一齊落~洗野時,仲問我有咩想要,我知佢想問乜,我既生日禮物,佢講cookset,我話唔駛,因我可以問人借~之後個topic就stop左~

跟住我去換衫~唔響room換,是因為想去沖下身,想去換野~返黎時,李sir又玩我,問我係咪出去換~作死~佢既意思是戶外,激死~大家都知我講野會因我自己的言語去表達,如我無帶條辮=無束髮的東西~我放d野上頭頂,指背囊頂~~哈哈哈~所以大家都話難跟我溝通~

執好野,準備~佢地過晒鐘都唔黎報到檢查?原來唔識黎報到,等我地~咩都未準備好~咩都未pack好~有組太多竹,被我地發現有人走時丟入垃圾桶~營爛左要帶走~gas未用完都要帶走~去check燒烤場清理好未,joec又跟來~唉~李sir響原野烹飪時問,佢地成日窒我,欺負我,連joec都串我,窒我~但以前joec係唔會咁,究竟咩原因wor~點知~又問係咪跟得佢地太多~唔知~希望唔好因為我~李sir又話佢係奇特的人,固執又能人所不能~

有3個小朋友無車,載埋佢地走,因佢地唔走我地無得走~點知henry又走,可以有順風車~本來我同teddy可以好寬鬆,點知李sir又加個細粒的joec,shit~我好想離開深資組一陣子,唔想同佢有太多合作同見面的機會~唔想再接受他的好,唔想再接受他對我的關心~不要不要~沒有可能,沒有動心~無可否認,佢忍得到我,同埋細心既,無聲的付出~但係佢都好固執,唔夠佢講,我寧願唔出聲~正正又因為佢應該係內歛既人,所以窒及串,口花花,仲有d低能動作唔襯佢~係因為想惹我注意?但,我只有嫌惡的感覺~而且真係無感覺,如果唔係俾我知道,佢都係好似大家咁對我好,我係無野既,我仲接受.....不過.....~我唔想辜負佢~但不可以阻止~我無權~而且我唔係好享受,可否回到從前~如果佢高d,外型好d都可以接受~

被迫去tea~原本可以跟會車回總會~唉~其實如果我真係唔想去,又真係無人迫到我既~唉~下次唔舒服,唔夠訓,隻腳又唔好,又咁熱,都係唔好去~我又唔食野~搞到我發脾氣同埋呆~希望我feel錯,有人係咁望我啦~

基本來話陪我take mtr~咁佢又話一經農場道就返到家~我就叫他不用,反正我同佢無偈傾~佢read到我想點既~之後佢就直接回家~仲打黎問我回家未,叫我早點訓,體貼及細心的男生~我跟星及朱take mtr~咩愛心woogle呀~夠勒~之後朱幫我調整一下,thanks!好多時,都係佢地幫我多~

好累~沖左涼先食少少野~食完點知睇電視時訓左~最後2130就入房sleep左~似乎真係好累~

cyrena,你都係唔好睇joec勒,我怕你反應太大,係人都知咩事~而且,佢地同你唔係好熟,嚇親人地~

開心收到社參個個學員的回覆,似乎都是正面的,安心多了~乖!!!可造之材~

希望一切是我想太多,但真係唔享受,唔想望佢,唔想佢咁積極,進取咁在我身邊,只想ignore,但我又唔係咁既人,佢又肯教我野~我可以點做,教我!!唔係我杯茶,就真係唔係好受落~~

>>June 25, 2008 at 3:44:54 PM GMT+8


2008 年 6 月 20 日 星期五 【清涼】

首個酷熱天氣警告~~

今天早知bonny返我唔返啦~

3點先sleep~早上早點起床訂蛋糕,好彩今日訂,下午便有,太好了~嚇死我!我幾驚訂唔到~因咁多晚都無時間,返到家,MX都收左啦,好彩~

我報左speed既top up part time Bachelor of Arts (Honours) in Business Management!!$70,000 2年~Northumbria University, UK,排名73/113~內容係Ethics,Strategic Supply Chain Management,Marketing Management and Strategy,Strategic Management and Leadership,Culture and Organisations,由year 1 semester2開始都有Professional Development Project (year-long)~

This is an exempted course under the Non-local Higher and Professional Education (Regulation) Ordinance in Hong Kong. It is a matter of discretion for individual employers to recognise any qualification to which this course may lead.好似好有信心被認可咁~仲有cef申請~

A variety of teaching methods will be adopted including case studies, business simulations, lectures, seminars, tutorials and workshops. Students are expected to devote independent study time to supplement formal classes. Assessments will be in the form of assignments, group works and projects.唔駛考試咁好?

其實city asso social work唔收我,我都要plan下我想點~有打算考ielts/tofel?我既英文退步中~考英文增加大學收我的機率,對自己又好~我真係好想好想好想佢收我,因我想讀social work多些~佢唔收我,真係有點lost~我究竟未來個plan想點?我自己未來方向想點?好想去外國童軍營地做3個月義工~好想去working holiday~或2擇其1都ok~janny有想去,一齊去?但我報左degree~又唔想捨棄份工~

今日agm~dawn叫我返,係因為得amy同佢,如果amy去拎report,得返佢~而且幫手check下野~不過我都要響度,因為要跟進下audit report~好彩無事,auditor又成功找到ivy chan,andy又有佢手提,總之跟佢之前個consolidate package就ok~司庫都話總會奇怪~不過要跟就算~麻煩晒大家~個ledger不用變,又跟judy溝通過點搞,因我怕下年唔係佢時,又唔知要點解釋~你知我呢個中間人,司庫會長rc都會問我~我都要識架~andy都話要請我食飯,唔駛la,一食左=趺落深淵~點都要幫,可唔可以唔關我事~

我都幾唔想做野,行下企下,點知俾ben ho發現我短褲拖鞋?dawn又望下我~ben又問我做咩咁causal~oh..my god!!!不過dawn一於好少理~無計啦,放工仲要上飛基~多謝amy的飯及fruit~好累~之後出發~叫左may幫我拎cake~黑面?可能因我吵醒她~指示牌的箭咀應整晒2邊才好嘛,知道了~整字有好多人,不用我~就幫amy派文件~由於我同時要處理簽report的事,幫唔到money手~所以招呼嘉賓~會長好搞笑,因宣佈左開始,佢真係行快d,之後叫佢唔好咁急,慢慢,小心d,佢又真係剎掣~哈哈哈~主席做咩遲左呀?緊張~有人發脾氣唔黎,之後又黎,煩死~

我地偷野食~串燒好好味~carrie為左俾sandwich我,我又唔小心撞到佢,搞到佢件衫有油漬~我今年又做歡樂小姐~都ok wor,終於聽到出面叫咩~money又好醒,又跟司儀夾到,不過佢倆都好串~不過rc叫到,超~我只係負責遞就ok~點知臨門一腳,個medal應該不要盒,拆左等cc直接掛~oh....!!我有時都係睇司儀稿,因有時司儀未講完,我都窒一窒未出住~仲有既係,頒完medal,唔記得大支票,kakaka,仲提我唔好搶~勁搞笑~kakakaka~因唔知佢地幾時拍完照嘛~終於鬆一口氣,快d執場,落去dinner,money唔記得帶,好彩我有~

大家都知我只要紅豆沙~kakakka~~融洽的一餐~咩都簽晒~dawn又陪我找alexander wong~thx!!我今日出多左聲~又感謝john照顧我~好快咁,2200就食完,大家無咩意欲走,可能太早~好彩有桌主禮走咋~我地班職員傻左咁,係咁bye,送客咁,勁high,又係咁take photo~有同cc,前rc,rc,drc,會長,主席,前前cc等一起take photo~great~wahahahaha~~開心~對他已經沒有感覺~yes!所以幾近都無咩野~

之後等大家走後,換衫,執野~佘佘已經嘈同埋黑面~佢啤人都幾惡架~之後john,amy,dawn,appollo走先~咁我地換衫又俾姐姐話,做咩唔響toilet換~之後我走先~點知joec仲遲走過我?咁我又等may拎野俾我~等到響mtr見到donna~我走時,去到10/f,又見到一眾drc,ben ho,大人物咁~知道我上飛基,都話危險,唐sir話車我,點知俾jason串,人地都話搵埋人同我上lor,真係唔識做,哈哈哈~走先~死人ben ho又話我就咁穿拖鞋短褲上山~

joec叫我買野,我唔想,因我一手cake,一手物資,因無時間pack入袋~又唔知響邊~死都唔去~最後佢去~買埋自己既dinner~之後叫佢打埋俾李sir,因我無save,我話過打俾佢~joec又好firm咁,都話係佢如果上就打俾我地lor,想罵我咁滯~咁我話我打,但我電話又響bag,蛋糕又唔可以放地,拎唔到course file,搵唔到,又唔記得先save~佢俾個"叻"我~ok...fine~我錯~我無再出聲,加埋手勢,我仲嬲~打左俾cyrena傾計,先沖一沖的士中尷尬的氣氛~佢有講野,我唔理~"早知買飯盒"~你驚唔驚狗?我勁串同埋冷漠地答:實驚架~之後我話我先付,因支票都開我名~咁佢就問駛唔駛幫我拎,我話唔駛,佢再問多次,我都話唔駛,佢就落車,我叫佢先關門,因我從另一邊落,唔通又要我咁辛苦爬去另一邊咩~

路上都沒有說話~都唔想同佢講野~我冰cake先~不過都有問佢地訓晒未~原來佢地writing test緊~之後夠12點就拎cake~chu有點哽咽,唔知講咩好咁,唔係太感動吧~基同chu都真係好熟wor,讀心咁~果然細心,夠friend底~讀書都咁黑暗,做咩要派去唔想讀既jei?咩wor,原本只吃一個小的,點知仲有,又唔想留,所以我都食多件,之前個片細細的~又俾佢地話我,又話唔食,又食多件~佢同我講野,我唔理佢~不過,我有同佢講野~佢沒有回就算~哈~

之後night inspection,之後bath~我死都唔肯留守,要出去,做咩要我1人睇,最鐘意走黎走去~同埋有好多野我都要出去學~我地玩uno,玩rumikub~又練下繩結(又係joec教我,只係練左1個),又睇下相,佢又坐我旁,我叫chu一齊~2張chair,我先無咁close~真係練多d~有時真係唔想mind太多~自然d,可以嗎?

0430先訓,god~張床未整好,所以一坐就塌左,又被笑~再整~基當然來看看囉~

>>June 23, 2008 at 3:47:10 PM GMT+8


2008 年 6 月 19 日 星期四 【酷熱】

終於無雨,出太陽~

尋日俾umbrella整傷手指~都幾深wor~一唔覺意,一"fat"就流血lu~

2000先放工~因開會,有關明天agm,浮浮下~仲要約左judy拎audited report~大潭又有野改,唔係嘛?ahq唔想大潭盤數唔同,所以直接連絡左auditor去改~佢地傾掂就得勒~我地無野既,跟order架jei~雖然ivy chan不在公司,最後都聯絡上,而佢又留左contact no俾andy,吩咐只要跟先前consolidate package既數咁就得架勒,即係回復原狀,andy唔駛改野,跟以前,無多一個reserve~係deferred income~雖然司庫都唔多同意,總會要咁就咁啦~

rc頭腦真係好清晰,如果要印都係印簽名個版,我做咩話印多2-3 pages呢?因為怕有變動~又聯絡唔上ivy chan,問題係呢個point,rc成日問我問題在,一時間答唔出,頭腦唔清晰呀我,只有一腔熱血,直接反應快過個腦~司庫都唔睇數既,只係睇format,因為raymond chan話數既野係我地自己搞架嘛~我就黎想死~好煩~又無想喊既~因為事情總有辦法去解決~我都唔知要send去ivy度check下先~奇怪~你唔講,我點知?平時都無事架~anita又只係跟order做野~不過同佢都幾好傾~大家同出一口氣嘛~身同感受~

開84 vs leader metting~唔好意思,遲左~不過都無咩野講~就咁帶過~

出左去knutsford drink!!!好野,米米有出黎,yeah!!~個間野響巴西野上面,turkist對面~果然唔同,酒味唔係咁重~識左咁耐,先聽多左少少米米既野咋~hohohoho~~女仔圍埋都係講男仔野~大家都快d搵返個o岩心水既~加油~cyrena又要睇joe有無咩動靜?雖然係好得意,不過你太明顯,惹人注目,以為有d咩野添呀~唔承認too exaggerate???你唔問下其他人~太誇張的表情跟動作~當事人係唔會知架勒~響街度係失禮死人個種呀~真係太大情大性~我話佢放蕩~佢不認同,米米用左另一個term,都係差唔多,開放~wahahahaah~~佢咁熱情,應該有人追,係佢唔要jei~

個人要我地埋單,cyrena仲要去mcdonald食ice-cream?陪佢坐多陣~1點多回家,當然,cyrena去搭小巴時,都會路經我家~yeah~~

>>June 28, 2008 at 8:04:55 AM GMT+8


2008 年 6 月 18 日 星期三 【乍寒還暖】

上午埋下scout foundation的數~無聊下~

下午有點亂~因為我見rc咁耐都唔返黎,就叫左amy拎d票去主席度先,因司庫今星期好多時候都不在公司~之後要去auditor度,再直剷去司庫度簽,依家auditor同司庫好近,一個華潤大廈,一個新鴻基中心,因vera又唔知司庫幾時走,點知,會長殺左上黎,shit~所以臨時變陣,去完auditor度返黎先~好彩amy turbo腳,返得切黎~我俾amy怨死,佢話我安排做咩咁亂~我都唔想,我都唔知會長幾時上黎~殺我地一個措手不及~辛苦晒amy~真係驚險萬分!!!

晚上跟cecilia睇(The Chronicles of Narnia: Prince Caspian)!!great!!估唔到cecilia約我,點解呢?我的第一次比左佢~仲要我倆去,我地揀左個中間點,又一城~大家都比較遲,所以我先去取票,cecilia上去mcdonald先,之後我再去join佢~大家又急急腳去amc~cecilia莫非夜視能力較差?差點pk,我又粗佬左少少,唔係好照顧到佢,又心急,哈哈哈~好彩佢無事~

咦~不錯wor~唔經唔覺都已經144min~佢地4個都大個左好多~lucy大個左差點唔認得~大哥peter靚仔左好多,不過做咩咁火暴,做事又欠缺周詳的考慮,又唔聽人地意見咁?~edmund大個左,唔似以前咁膚淺,蠢,穩重左好多~susan都係咁,不過今集有少少牽涉到愛情~Prince Caspian都幾型仔同埋靚仔~好懷念的樹,水,精靈,人馬,杜納先生的後裔,獾,老鼠,仲有可愛的小朋友等~

初時大家都好似唔係好想服peter咁,因人馬先跟Prince Caspian承諾忠心於他~節奏都ok,有d位有思考,好彩cecilia肯同我傾計,因我有d咩唔明就問,有人回應我,不錯!!!新西蘭真係一個世外桃源,水清到見底~正~好想去working holiday經歷及享受人生~有d位都去得幾快(但是佢地4個畢竟以前都待在narnia好多年,都真係有king & queens的風範,能力應該不被質疑),佢地咁快就信服不明來歷的4位前國王及皇后?就是因為那些傳說?已經過了1300年呢!!而且大家都好似無咩商量對策,peter lead大家,大家都真就咁誓死跟從,那份從不懷疑的心....令人感動!!闖人他人之地,死傷慘重,令人心痛,幸好peter沒有因此而氣餒~我沒有看過narnia的書,原來係由聖經引申,peter就係高傲自大,不用心去聆聽上帝的話~唔怪得,打輸左仲賴人?有足以時間徹退,卻堅持?定真係徹退呢?

之後narnia應交給Prince Caspian吧~2國和平共處~阿斯蘭說原來他們這班坦摩族人,原先是海盜,誤打誤撞先入左黎,好似lucy佢地4個咁~有幾個人先入去,就係想侵權個個阿叔既手下~另一個仲奸,自己插死阿叔,話narnia出爾反爾,繼而動武?peter都幾厲害,同阿叔打,贏左,好型!!好精采!!!好多打鬥場面,令人傷感!!不過個幕陷阱,同埋個2條通道好正,好型!!最後lucy及時找到阿斯蘭,喚醒一切,打敗敵人~又係有生命的樹,大自然的威力多麼厲害,懷念的魔戒場面~用信心及信念,才找到阿斯蘭,只有單純的lucy才做得到,雖然長大了,那信念已動搖了少許~雖然大家都認為只要阿斯蘭一出,誰與爭鋒?但是,你們又可曾想過,有d野唔係理所當然既~唔係要出就出,咁唔駛有打仗,有掙扎啦~大家太倚賴勒~而且上帝係要大家有信念才會出來的,要真心對衪,才感到聖靈作工!!

離開,總令人傷感,有些事情總有定數~仲說peter跟susan已學夠了,不用回來?susan大Prince Caspian1300年,大家又活在2個不同世界的人,沒有結果,卻有臨別的一吻~好感人~~我幾時遇到個令我動心的?

有好多笑位,不過在場人士有個真係笑得好大聲,真係令人.......!仲講話....在最後一幕時,說快d走啦!!!因大家真係拖好耐~

好好睇,我好鐘意,沒有比較,2集都不錯~在遺址的牆上,有學埃及咁,把前事畫下來,找回好多熟悉的人~仲有佢地4個既盔甲及武器都有保留著!!

讓大家有思考,有想像的空間~大自然的威力,美麗,大家的純真,都被戲中再一次被感動~世上有這樣美麗的事嗎?等我買書睇先!!

之後同左cecilia行左陣就一起回家了~cool!!great time, girl!

>>June 21, 2008 at 2:17:40 AM GMT+8


2008 年 6 月 17 日 星期二 【微冷】

因為落雨,晚上開風扇仍有點冷~

第一次那麼早上班,今天在上班的途中,在地鐵內沒有變成人肉三文治,真好!有時候,地鐵的人真的很有趣,尤其那些動怒的....吵架的....

今早因要把audited report給予司庫簽,而司庫又有事,所以約了我0800.....在新鴻基中心......熟識的一條路,2年前也經常在此出入呢!不過我在0735已到了,幸好有位子座,否則我條瘸腿有得受了~等的同時,正盤算著吃什麼早餐!!0630起床,0700出門,真快!!!我又把時間預得太鬆!司庫,加油,把盃捧回來!!!

>>June 18, 2008 at 12:47:56 AM GMT+8


2008 年 6 月 16 日 星期一 【溫暖】

又是下雨天!!下雨天總掛念從前,球場上那可愛片段,突然又已一年,期望再會面.........

埋數~好快入晒機,不過因為又有d voucher響angus處(=.=),唔知係咩黎,入唔到~搞到我下午無咩做,不過又俾我發現......我又搞到呢format亂鬼晒,救命呀~搵個方法搞搞佢,所以聽日有野做~

audited report呀,auditor你得未呀?今星期要agm勒,仲要circulate俾exe-com d人通過,仲有搵司庫(佢呢幾日都好似唔會響公司,點算?),會長(呢個要一take過,唔可以成日叫佢上黎),仲有rc(呢個比較方便)!!之後仲要俾返auditor sign!之後先可以開始印agm之文件.......!!!唉~上司急,我都急!!係咁催,又無確實日子,仲話睇緊同改緊!!!救命....唔理勒,出左我地個份先~就算司庫有幾唔得閒,好彩vera都幫我搵到佢,爭取左佢少少時間簽野,真係麻煩晒,又辛苦司庫早點出來,vera又答唔到我大潭個份點算!!!算啦..佢都唔係醒字派!不過都麻煩左佢用$0.5幫我send sms俾佢~

依家都唔係好想打哈啾,因為拉到我好痛!!我隻腳呀,苦命呀!!!

收到社參班同學之感想,因為他的感受,言語,令我要作出正面的回應及讓他明白!!所以,我用了2個小時來回應他的文章,像在打日記一樣!!真的認真,而edward更send msn告知,我跟他的回應是何等合拍!!說出了他的心聲~hahaha!!我立刻解釋我並不是因為看到他回應的email才打的!!他說,看得出~各班職員也踴躍回應呢!!問題是他的努力不被認同!!edward話我唔做社工,浪費!!唉!!要做一個社工,要學的還有很多,不論言語技巧上,其他理論都幫助你了解當事人的心情!!我真係好想讀社工.....可否俾個機會我!!

晚上,幾經辛苦,又不用開region vs board,才可以跟joan dinner~難得!!本來都很氣她!又常常只有她說,不回應我的話,都沒有在關心我,冷漠,沒有交流,時常都很沒癮!!我成日好似小朋友咁叫佢聽我講,又話佢唔理我,先得到一點回應~不過到了今天晚上,感覺又好多了!!而joanjoan終於回來了,因她終於放下,理性回來了!!great!!她復原得可真快!!真好!!不禁要讚一讚她~去了knutsford step食turkist food!!又係king parrot group的!!!有mashroom salad(我都係喜歡europe/usa的caesar salad),烤肉土耳其飽(不錯,牛+羊肉混合了),羊肉薄餅(不錯),春卷(裡面有點薄荷,有點像牙膏)!!看來中東的食物,唔係咁o岩我!!飽個d ok!!想locate下土耳其響邊~佢話係橫跨歐亞的!!

仲有甜品,turkish cheese cake同埋土耳其糖果,有d似獅子女巫魔衣櫥中,阿.....唔知邊個遇上女王時,女王俾佢食個隻糖!!甜既,煙韌,不過味道好似花味的肥皂,俄羅納英藥用雪花膏同埋牙膏~薄荷的真的很似牙膏,哈哈!!他們喜歡吧!!還有酸酸的!!cheese cake不錯,餅底有點果仁,奶味重,食到cream cheese味,上面仲有cream,不錯~不過有點散!!哈哈!!好認真咁去品嚐,有何特色及分別!!

一入到去,用英文溝通!!哈哈~狼狽,因為下雨,又要收遮,又要回應佢,黎唔切反應!!有位侍應,不斷點燃水煙,辛苦晒~great time with joan!!nice chat!!

呢d特色野,3-4個去就ok,太多人無癮,同埋唔夠食~都幾貴!食左$328!!

10點便回到家!!

>>June 18, 2008 at 2:16:26 AM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36082

Design & Scripting by ShowHappy.Net