寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net


♪懷著信、望、愛♥
★蠢蠢、鈍鈍、傻傻の懷著赤子之心的流浪小孩Mcdull LingLingLing☆

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2009 年 8 月 12 日 星期三 【雨】

下雨了, 天氣涼快不少~

9點多起床~ 芒果雞~ 好味, 芒果又甜, 雞又有芒果味, 讚~ mummy幾開心~ 讚佢wor~

回city~ 做下自己野, upload下video~ 待在家, 不如返學校~ 又唔駛咁熱, 又唔駛成日食~

毅行者事件~ 我只係唔幫多一team人統籌支援及籌募jei, 咁大迴響? 我只係講件事咋, cyrena同sandy都明我點解唔幫啦~ 咪玩啦~ 一陣再打, 因為reply已有我既答案及想法~~

我既回答:我唔敢應承你, 只怕做唔黎~ 第一, 無經驗~ 要做咩, 支援咩都唔清楚~ 第二, 唔知有無人幫手~ 有好大機會我自己都唔得閒~ 如果佢地自己搵到既就最好~

edward既回應: 咩事?無了你已往的爽快,樣樣事都好有保留,明白你現在不知工作時間或工作性質,要知道一個團隊不是你一人,我們想你做支援及籌募負責人,唔通要你一人負起條數?我們個個收起雙手?無經驗,你和我們都是,我都是第一次行,那就要事前一齊經歷和享受過中喜與樂,要做咩?我們都是探索者,如果樣樣知樣樣熟,就無過中樂趣。

正能量點,好嗎?我識你的時候,不是這樣負能吧!

joec既回應: scout is fun!做支援做得好唔好都無所謂!總之,大家在過程中快樂便可!

我既回應: 睇完你同joec既reply, 我都唔知點回應, 係你地認識我唔夠深定係我真係負能量太多~

1. 我明白大家都唔知要做咩, 要一起摸索, 統籌都未必係親力親為, 但係背負著呢個名義, 責任不輕, 我自問係責任感重既人, 不容易放鬆自己, 故此有咩事, 到頭來我是會一力承擔, 否則, 統籌便有名無實, 這是我的定義~ 也是我對自己既要求~

2. 我一邊問統籌要做咩, 一邊都答應你的邀請, 在什麼也不知情的情況下, 我已很快的答應你, 我覺得自己已很爽快, 如果唔係你地, 衰左都不太要緊, 我都唔會答應~ 自己也不太想破壞自己的名聲~ 而且, 我也很快say no, 我想你爽快的定義不是我回答的速度, 而是那多一份承諾~

3. 如果你覺得我這樣是那麼負能量, 那我一直都是, 我的缺點是顧慮太多及太認真~ 這個缺點近來已有點好轉, 只是過不了自己心中的關口, 不時鬱結在心, 影響心情~

4. 無咁大個頭就唔會戴咁大頂帽, 能力未必能完成的, 我是不會辛苦自己, 夾硬黎~

5. 有感再協助另一隊唔係俾我選擇, 而只係通知我的感覺~

6. 我本來就膽小, 不太願去冒險(自己一個人除外)~ 唔玩高結構都係一個例子~

7. 這一次, 我沒有再多餘的能力與體力肩負另一隊的支援, 當然, 資料上的交流與提供是可以的~

8. 基於種種原因, 我也不知你如何解讀我的電郵, 我的答案仍是一致~ 抱歉!! 除非迫不得已, 我才會答應, 後路已有, 我是說最好佢地自己有一個支援隊~

9. 如果我夠爽快, 辭職一事, 也不用考慮大半年~

我唔知大家明唔明, 但我有感無能為力, 同埋唔想再煩咁多野, 有點吃力, 我唔係24小時奉獻俾佢地架~!! 我都想做返d我自己想做既野~ 我都想休息下~ 同埋真係有太多uncertain, 我仲未搵到工, 唔知新工作如何~ 再支援多一隊, 咁咪又要多d人力, 我又無乜wor, 其實又唔想麻煩人地太多, 如果人少, 揹好多野上去, 仲要搜羅, 咪搵自己笨? 同埋幫自己人好過唔熟既~ 我都想做得好d, 專注佢地4個就ok啦, 我要俾到佢地同行者既感覺wor, 唔易架, 少d密契及溝通都唔得~ 事前功夫唔少~

返左公司~ 因為要拎receipt同埋帶返d手信俾大家~ 原來今日poon sir farewell celia, 請佢食飯, 不過, 我回了學校, 所以無覆~ 有d說話我聽架, 真係好煩, 唔聽, 聽唔到, 依家先睇到都得架jei, 做咩話我唔覆呢? 厭惡~ 大家都係問我好唔好玩? 凍唔凍? 搵左工未? 應付呢d問題都幾辛苦, 千篇一律~ 途中又遇上一d人, 又傾左陣, 尤其有個領袖, 唔知做咩咁長氣~ 原來, 去外地camping, 可能水氣太重架, uk個次就係咁, 好多倒汗水~ 之後, celia拉埋我走~ 佢放工啦, 而我都要返home拎返個projector回來~ nelson問我係咪fax左個report過去, 係呀, 心想:唔識睇file架咩?, 原來阿姐話如果佢唔係出信叫我地俾report, 就唔好俾? 我無印象, 幾時講過? 係咪真係講過架, 唔好老屈wor?

遠足班~ 買左sushi, drinks, snacks, cake, 好豐富~ 因為roverway佢地好齊人, 所以心思思咁, 食埋d野, 搞埋d野, 就出去搵佢地, 不過, 都有d唔安落, 哈哈~ 派左d章, 及散左d卡片~ 少左時間同佢地一齊分享添~! d report既standard應該到邊呢? 哈哈~ 呢個班, 對電, 對電筒多左d認識, 相機又交流左d, 其他都好似無咩咁~ 死勒~ 半桶水, 定我太急進呢? 再問多d再問多d~ 太多information, 我都process唔到~

roverway post camp meeting~ 除左polly未返hk之外, 其他都齊人呀, 好開心呀~ 大家又笑笑笑~ 不過, 分工都有d慢, 因為無人認頭~! 好彩有melody提醒, 做咩要franky整合, 而唔係佢地呀? 咁又係wor~ 不過, 唔鐘意橙恐嚇我, "你依家唔出, 一陣無人聽電話架wor", 大佬呀, 我應承人地先架, 同埋好無責任感, 所以我唔理佢, 好彩有melody~ 原本melody傻到話響度等埋我先出去? 哈哈~~ 傻既, 點會唔聽, 係怕我太遲jei~~ 出到去, 感覺又無咁開心, 大家好似好靜咁, 無咁好玩, 我就黎俾barry打死~ 唔知點解? 係之後拍video先好d咋~

散左之後, 得我同cammie用2隻腳, 唔知醜既cammie要我陪埋佢等車, hehe~~ 壽星女就生日啦~

>>August 21, 2009 at 5:03:28 AM GMT+8


2009 年 8 月 11 日 星期二 【溫暖】

呢排唔知做咩, 訓到晏一晏, 今日成11點幾先起身, 原本打算睇竊聽風雲既早場, 算了~ 總有機會~ 鬧鐘叫, 自己仍在床上典, 最後就很晚才起床了~ 沒有工作及上學的日子, 生理時鐘打亂了~ 有點不太好的感覺, 卻也想不出早起為了什麼~

為什麼這陣子總是覺得累? 是因為人生沒有了目標? 每天也不知做什麼? 睡太多? 憂慮中? 活動太多? 時差未適應?

今天有打算先回city一趟, 最後決定留在家, 弄弄東弄弄西, 有很多東西需收拾一下~ 太亂了~

約了劉比, 卻因為睡過頭而遲到了(這好像是昨天的事情才對, 哈哈, 記錯了), 因他要借爐頭, 我也順道把gas也給他用一下~ 要他小心一點, 再聊一陣, 便離開~

回city前有不好的消息, 原打算約sandy 2000逛街, 卻因為她同事一個美麗的誤會, 令我們的約定延後, 我以後取消的啊~ 頂.....滿心歡喜去逛街的嘛~ 遲了, 時間也不太夠, 也不太盡興啦~ 算了, sandy也不想的, 只是有點失落及無奈~

回city聽seminar, 有關大澳水浸, ywca的社工一事, 我也想去了解一下整件事~ 誰知人很多, 最後有人出聲, 可否大聲一點, 因人已排出門外了, 原來前面有很多樓梯的位置, 大家也在善用~ 站得腿也酸了~ 用了很多時間讓講者及主角eddie謝世傑先生述說整件事~ 這件事影響了社工的專業, 社工的核心價值, 政治也干預了社工專業~ 共締和諧社會是大家的責任, 不只是社工吧? 何時也成了社工的職責? 要和政府, 才能諧? 還是要擦呢? 聲音被壓止, 令公民認識及行駛權力是不對嗎? ywca沒有力撐? 董事會話事? 機構管治成了什麼角色? 一筆過撥款, 扼殺"社區隊", 又綜合服務等~ 究竟政府是改善民生, 還是怎樣? 說一套做一套? 明白政府多層架構, 曾特首也未能干預太多, 也可能認為小事一樁, 但他的部下做事也不免太不力了吧?

我也要搜集多點news, 作為日後之用~

2030做走了, 因sandy也往尖沙咀途中~ 未趕得及聽取張國柱, 黃文龍的回應~ eddie找工作已很難, 因為很多機構也很難做!!! 沒有勇氣, 與政府對抗~ 也怕生事吧!!

買了燒買吃~ tst mtr因裝修, 很多shop都沒有了, 有打算買包包吃~ 去了harbour city, 原來sandy未到, 在海防道而已~ 2100很多店也關了, 真早~ 去了zara, 買了2x1 t-shirt~ 幾好睇~ 藍色格仔的, 先再看看uniqlo既再決定~ 那麼趕要再去逛, 是因為zara的款式換得很快, 喜歡的, 便早點買, 有時候, 要等打折時, 也沒有你想要的了~ 再到H & M, 裙是因為sandy覺得不太特別, 洗水不太好, 便遲些再到聯合看看囉~ 睇中左條bell~ keke, 因未買長身的衣服, 擱置一會~ 褲因為$300, 我覺得有點貴做放棄了, 而且認同sandy說質料不太好~ 還是uniqlo好~

送sandy去搭車以後, 再回家~ 遇上了kathy同埋florine? 真是的~ 那麼晚還不回家~ 問我iceland好不好玩, 也不知怎樣說, 因有不同的感覺, 好玩是稱不上, 但有不同的體驗~ 還叫我拿passport出來, 又會隨身攜帶囉~ florine以為我讀書不工作? 不是啦~ kathy不知不相信什麼, 我倒想問一句, 我要騙你幹什麼?

今天發生了毅行者一事, 8月13日再打出來~ 令我對自己也有疑問, 是他們了解我不夠深, 還是我負能量真是太多~

>>August 13, 2009 at 7:57:09 AM GMT+8


2009 年 8 月 10 日 星期一 【清涼】

好熱, 因為想落雨, 好悶~ 扮了2天台灣人~ 我很少出聲, 由他們誤會我也是台灣人就好了~

唔記得講, 當媽媽找cat, cat再跟我對話時, 竟全廣東話, 進步了那麼多, 真是嚇死我了~

星期一及二因cat的父母要來香港, 又是我要招呼我時候, 亦因為時間太趕, 來不及準備, 最後, 我對自己有點失望, 就是身為香港人對出生地如此不熟悉, 真是不該, 慚愧, 也非常失禮~

香港有什麼特產可以買? 答案是, 香港是沒有什麼可以買回去啦, 咨詢過cyrena及細米, 也是奇華~ 恆香的老婆餅也應該是香港特產吧~ 我認為的香港特產都是街頭小吃, 如雞蛋仔, 糖蔥餅, 冰糖葫蘆等, 都不是可以作為手信的好提議~ 要不就是什麼藥油呀, 衣服呀, 電子產品等~ 沒辦法, 由香港出品的東西不多~ 很多都是入口的, 香港是什麼都有的國際大都市, 卻沒有什麼是自家出品的? 還是我對香港認識不夠深? 陪媽媽逛街時, 問過才知道有一些品牌是香港的呢, 為什麼我都沒有好好注意? 因為我都沒興趣啦~ 有時候, 也不一定要我知道, 是可以靠朋友啦~

我們由尖沙咀到中環的海底隧道是怎樣走? 不懂~ 只可回答在半山住的都是有錢人~

有打算第二天一早先到恆香, 奇華及榮華買蛋卷, 老婆餅, 臘味給他們, 卻因他們準備好的時候, 我才剛起床~ 0930, 沒辦法了, 寄去台灣吧~

這兩天都是逛行比較多, 因為她媽媽也是比較喜歡, 而且還要到zara及uniqlo買衣服給他們的子女~ 由於天氣熱, 又下雨的關係, 時間不多, 我也相信他們不太習慣走路, 所以女人街, 廟街, 旺角, 長沙灣, 太子, 加連威老道等都沒有帶他們去~ 她爸有問我有沒有便宜一點的~ 是有啦, 不過, 有限制啦~ 而且她媽都喜歡自己知道的牌子, 我也不太想~ 我也不是常常逛街的啊~~!!! 而且, 我也不是太喜歡逛街啦~ 她媽也有自己的主見, 質料要好, 因為她的衣服都是度身訂造的~ 不喜歡布料不太挺的那種~ 有向cyrena求救過, 什麼牌子是中等的, 都是i.t, mango, bread n butter, k2等~

cat的衣服最難買, 又不可以太女生, 她媽也不太喜歡買男生的~ 有些男裝的, 弟弟穿得比較好看~

真的有點不好意思, 大部分的計程車及食的費用都是他們出, 都不讓我, 是因為他們說我沒有工作啦~ 真是的, 在台灣他們已經有好好的照顧我, 來香港都不讓我作東, 真是的~ 我只付了來回紅磡與龍堡的計程車, 及到妹記大排檔晚餐的費用, 其他都爭不到~ 連乘搭纜車及觀景台的費用都是他們付~

他們到過的景點是, 太平山頂, 星光大道, 海旁, 有介紹過鐘樓~ 這樣而已~ 他們由海港城lcx那邊走到金巴利道妹記大排檔已受不了~ 也是因為逛街逛得太久的原因啦~ cat有跟她媽說過在香港這邊都是要走路的啦, 她媽說沒有, 否則也不穿高跟鞋啦~ 是因為香港地方少, 有很多地方都很近, 走路比較快啦~ 香港人多的地方他們都沒有見識過, 已說香港有很多人了~ 哈哈~

時間太少, 他們又有任務在身, 有很多地方都沒到過啦~ 可惜~ 發現, 不同階層的人, 對香港的了解都有不一樣的感覺, 我的就是比較平民化的啦~ 其實, 我喜歡的香港, 我了解的香港也有啦, 只是時間不對, 人不對吧~ 中環的石板街都沒有到過呢~!! 很多小吃都沒吃過~ 北角的大排檔, 灣仔橋下的辣蟹, 郊外都沒到過呢~~!!

最後, 要在看到海景的地方午餐 (我覺得他們有吃太多), 問了很多人以後, 最後還是到了海運下層的高級餐廳, The Quarterdeck Kowloon, 還有salad及dessert buffet, delicious~ $88 each~ 她媽還問我有沒有在維多利亞港上吃的餐~ 現在還有嗎? 我只知道在遊輪玩2天1夜的~

妹記大排檔沒有香港的特色, 因有在玩fusion~ sorry啦~ 我也是第一次試, cyrena還說細米有到過, 她明明沒有呀~ 真是的~ 門口根本都不是在她說的位置, 氣死我了~ 害我帶他們走錯路, 還要經過街市及垃圾站~

最後他們在火車站買了優之良品的~ 但是也只是少數是香港的~ 而且朱古力都不是香港造的啊~ cheap cheap的也不太好吃~ 還有一些有跟其他牌子一樣的, 我稱之為冒充貨, 也不好買吧~ 是因為要買手信給其他人, 否則有點不好意思啦~ 我有跟他們說過老婆餅等, 但在旺角, 不是隨便都買得到, 他們也有點失望啦, 沒辦法, 時間不夠~ 算是好啦, 以前只有元朗才有呢~

他們常常問我腿會不會酸, 又說洗澡以後即睡了~ 他們回去時, 還想買夜宵~ 什麼? 還不飽呀? 有打包的鬼馬油炸鬼, 他們以為我是要的, 還好有機會給我澄清, 我是幫他們拿而已~ 媽媽對炒飯不滿意, 因不是一粒粒的, 哈哈~ 豆腐我也覺得不太好吃, 他們說有酸酸的味道, 其他的還好啦~ 還有什麼飛天通菜, 都不是香港的東西, 真是的~ 早上就直接到樓下的漢寶飲茶, 因太累了, 懶得走太遠, 免得趕回來提最行李, 本想帶他們到鴻星~ 腸粉有不夠Q, 香港的東西都不會Q, 滑就好~

還有, 他爸有看中一件T-SHIRT, 卻因被別人拿了L size, 又要等5分鐘, 要在倉取過來, 媽又要先坐一坐, 最後爸沒有等, 隨後又過來了, 真是的, 我也猜到是這樣~ zara的人聽不明白他說什麼啦~ 我覺得也挺好看啦, 不過爸說有沒有也沒什麼關係~

今天回家以後, 休息了一會, 便回學校了, 因為答應了協助orientation day, 有個briefing~

>>August 13, 2009 at 7:59:56 AM GMT+8


2009 年 7 月 15 日 星期三 【清涼】

大家姐生日快樂~

今日完成左vicky同埋mon既handover~ 同mon handover好辛苦, 因為佢乜都唔想做, 我都唔知點回應, 雖然有d野想認同佢~ 還欠remy, 大獲lu, oass既信~ yeah, 今日完成左EP Board minute, 開心~ 咩都唔理lu, 已盡我所能~ 有咩事先返去, 有咩事先再搵我啦~

Farewell lunch, 又係合一, 黎既時候又係食佢, 走既時候又係食佢, 個次都輝輝總監又係食佢, 有d悶, 不過都幾好味, 自己應該好少去食, 因為唔平架~ 呢條街都好似有好多野好好食咁wor~ 今日講下travelling, 講下gilwell, 講下staff fund~ 仲講typhoon, 星期六晚打到黎, 唔係呀化? 唔好令我delay之後接唔到部機wor~ 不過都唔夠1d班慘, 延左3次期~

記得尋日見到葉生, 我著短褲 birken stock, 幾怕佢話我, 快閃~

今早打算0600溫書, 點知0700先起身, roughy咁睇下都未睇晒又返工~ 返工又睇下~ 放工搭地鐵又睇下, 咩都唔理lu, 好多都係common sense咁, 未諗得清個concept, 因上堂成日都無左1/3, 因佢依家都係2000先落堂~返到去都1900 lu~ 考天才~ 又generalization, 死得, 哈哈~ 所以做mc我會死, 因太多都好似~ 今次quiz完感覺ok, 好似唔錯, 算啦, 豁左出去, 唔理勒, 行李又未執, 野又未買晒, 仲有好多野擔心, 公司d野都應該ok~ 學業仲有明天既programme, 星期六既proposal同埋返黎既paper~ 加油~ 學業好似仲多野未完成~ 返到去, 阿sir問我溫晒書未, 我問係咪未溫晒可以依家溫? 都未坐定就開始~ 不過, 定左, 冷靜左又睇得清楚d, cool~ 用45min完成左~ iris一早考完走左~ 我, pp同另一位同學都一齊交卷~ 大家一致認為, 個summer term真係衝鋒陷陣咁~ 同埋今日佢地講我先知, 我地再無考試勒, yeah~

約左cyrena同sandy dinner, 傾下計, 見下面, 俾埋朗朗既利是佢地, 行下街, 買左souvenir~

回到家執下野~ 都應該ok~ 睇左某d video, 好似短袖wor? 帶多少少短褲先, 哈哈, 就黎成個家搬過去~ 老豆竟然去左中環兌換? 又話去bank, 激死~ 不過今日個rate都唔ok~ 10.922, shit~ 個時都唔知做咩唔兌, 應該有d cash lock死左, 唉~ 等咩呀~ $10個時又唔兌~ 自己搵黎搞~

做facial~ 又0200先訓? 響飛機上要努力地補眠先得~

>>July 16, 2009 at 6:03:23 PM GMT+8


2009 年 7 月 14 日 星期二 【清涼】

早上有點雨~ celia新曆生日快樂~ 今早得我同jo~

今日ophelia買左cake返黎要我食2件? 再一次announce左俾個branch知, 我走了, 講埋工作安排~ 走時見到william, 問我都無機會再見了, 係呀, byebye~ 見唔見都無咩所謂啦~

今日如常地繼續工作, print notes~ phoebe明天放假, 大家都在趕~ 快d執好急救班既野, send通知信, yeah~ 搞掂左80%~ 明天叫埋celia入票, 開埋cheque去register就ok~

晚上返去聽talk, 傾埋星期五帶program既野, 今日個talk好模稜兩可, 無咩重點, get唔到咩, 完全唔知點做, 只係知道要試, 有咩重點可以令政府改政策? 天時地利人和, 睇黎呢門學問, 唔係一時三刻可以學到~ 個講者有d似小丸子既同學, 好卡通化~

到圖書館溫書, 好鐘意個d chair, 加上個mon咁大, 坐後d睇都好清楚~ 尋找這張chair先~ 睇左阿sir叫我地上網睇個d籌募guideline, 玩左陣facebook, 10點多回家了~ 很舒服, 很寧靜, 我喜歡~

>>July 16, 2009 at 5:42:24 PM GMT+8


2009 年 7 月 13 日 星期一 【清涼】

celia農曆生日快樂~ 謝謝你的釀雞翼, 美味~!

晒傷的肩膊仍在痛~

毅然離開安舒區, 踏進那未知的, 憂慮, 倒數3個工作天!!

原來他都唔係山頂洞人, 見佢都有reply人地d野既, 有選擇吧, 由他變成回憶, 好嗎?

仍是忙~ 1930才離開~ first aid course ready for sending letters~ 快d做埋d手尾, 唔好令同事執手尾, mon話, 唔想佢地背後話我, 我就做好d, 好, 竭盡所能~

突然有地域同事致電我, 係咪GBA extend個日子我地會出通告, 什麼? 為何沒告訴我? 6月尾開完會都唔叫我整, 依家先叫? 唔係呀化? 點做得切呀~ 明知我倒數都有好多野做架啦~ 多得你地唔少~ 不過, 走通常都唔係咁易~

今日上左人事署做離職interview~~

Tommy sir都算係咁, 尋日打返俾我, 我話個留言係星期六既~ 我話我真係無時間, 星期六我都係趕份proposal先唔出, 我真係忙到pk呀~ 不過, 都係個句, 幫你係人情, 唔幫你係道理, 佢都打返黎, 算係咁啦, 就算唔想令關係破裂都好啦, 總是相信, 我係交心既, 生命影響生命~

今日同冰島代表團一眾人出去買souvenir, 買snack同食飯~ 佢地真係好惹笑, 太過癮, 應該有好多野要寫, 記得帶本筆記去先~ 返黎又要整理日記~ 好多野要執, 點執好? 好似差不多要動工~ 會唔會執得多得滯?

>>July 14, 2009 at 6:15:35 PM GMT+8


2009 年 7 月 12 日 星期日 【清涼】

昨天晒得好痛~ 即塗after sun gel, 唔知仲有無用~

倒數既日子lu~ 其實我真係有d驚, 有憂慮, 搵唔到又點, 搵到又點呢? 有想過留低, 因決定左既事情, 不應猶豫不決, 公告了天下, 別人又如何想? 但工作的嫌悶, 又太疲累, 沒有安排時間去重整, 還是沒有時間去重整? Time management要安排得好一點了, 我太貪心了~ 真想休息~ 是不是真的休息? 還是又懶~~ 加上, 不斷有事情刺激我回到最前線, 最有力的一個點, 令我繼續往前走~

原來成哥誤會左阿ling係另一個人, 好尷尬同唔好意思咁佢俾左份禮物, 而我都收左, 因為真係好靚~ 我都有d奇怪, 我同佢又唔係咁熟, 無端端做咩會整野送俾我, 仲hello kitty? 算了, 照收, 哈哈~

presentation, 咁多組第一個讚既, 因為清晰, 又有分析, 有建議, 有展望未來, keke, 係cato先可以present得咁生鬼~ 所以小梅佢地個組轉機構, 有壓力的, 估唔到同一個機構~ 因為我地會問阿sir究竟要咩, 佢都有講得好清楚佢既要求~ 不過, 無咩安排時間準備, 講得不太順, 有點驚, keke~ 人累, 休息不夠, 腦有點閉塞, 不太function~ 定係有壓力, 有不安, 有焦慮? 冰島之旅未安排好~

星期四quiz, 星期五present, 星期六交paper, come on~ 慢慢執下先~ 唔好成日嚇窒自己, 做下做下就無咁d~

>>July 14, 2009 at 5:49:26 AM GMT+8


2009 年 7 月 11 日 星期六 【清涼】

個風就咁就走左, 都幾期待唔駛行, 多1日free出黎做自己野~ 又無得見cyrena了~

天氣出奇地好, 雖然不穩定~ 不過佢地都無1小時check1次並記錄感受~ 提了多次, 唔做, 好奸既barry, 有毒招~

黃龍坑效遊徑(青台路)->大東山869m->伯公坳~~

今次終於可以拎部相機影影影.....我地仲有個大會攝影師及dv man~ 今日初頭都幾辛苦, 不過好開心, Back to Nature, can I? 好正呀個感覺~ 風景, 人, 蟲蟲, 海, 雲, 山, 草, 我都好鐘意呀~ 我好似在不知不覺中變左山野人勒~ OMG~ 天氣不錯, 有風~ 今日晒燶左, 不過我like tan look~

今次同佢地玩得幾開心~ 彬係靜d~ 綠色人, 瑩都靜, 不過多電話, 哈~ 中不斷地拍照, 多得佢, 我都有時間拍, 佢都好take care人, 佢係我地大會攝影師, 我成日叫佢拍照, 哈哈, 記得有蜜蜂跟住佢, 仲響身上行~ man, 係rover, 都有take care人, 係dv man~ will話唔可以講野, 一講野就窒人~ 單要慢慢行, 都take care人既~ 彬好行得, 不過少出聲, 好靜, 佢話唔知點解wor~

will, case 1, 腳軟->身軟->抖->呼吸困難->有時不能呼吸->心痛->坐仲辛苦->嘔左->都係甜野->最後飲返清水~ 之後抽筋~ 12點訓, 有食早餐, 血糖低, 未試過有咁既經驗, 前幾日都踢波, 所以先抽筋~~ 可能血糖高得滯wor, 因嘔吐物係甜, 咁佢下次有經驗, 唔只帶寶礦力~ 最後我地既方法, 係有team path finder, 行上d, 行上d, 之後又一齊行, 有人幫佢揹背囊, 行下行下, 佢又嘔左就ok d~ barry響休息時又講下lecture咁~ 我都想知咩原因~ 雖然佢踢波, 一時未夠熱身, "cher"住上得咁甘, 都會頂唔順既~ 估唔到wor, map read都唔係咁, 不過唔係行成咁囉~ 我都同佢share左可能太緊張既經驗, 個次我腸胃炎就係咁~ barry既方法睇下佢平時係點, 用佢平時既方法~ 唔好亂建議~ 佢都算好, 講佢咩事~ 今天濕度83%~ 不過有低氣壓~ 呼吸有影響? 佢既肺功能應該ok架wor~

will, case 2, 大腿抽筋~ 我都係~ 中好好咁share左個拉筋方法~ 跪下, 腰向後坳~ 佢話好work~ 原本will唔做, 因為佢膝蓋軟骨碎左, 定軟組織, 因踢波~ 咁後生~

barry, 扭傷, 6月21日傷左次, 之後因太用力, 抽筋~

今晚為大姊pre-celebrate個b-day~ 分左手? 所以瘦左好多呀~ 小心身體~

今天不斷想起他~

>>July 12, 2009 at 4:31:47 PM GMT+8


2009 年 7 月 10 日 星期五 【寒冷】

3號風球~ 朗朗happy b-day~

一早等同學仔交report, 我先可combine, 本來話尋晚send, 點知今早都未有, 唉~ 無得去兌換~ 唯有靠弟弟~

尋日成日坐響office都係做proposal同埋combine~ 趕埋d通告~ 其他都無咩做~ 唔理得咁多, 無時間~ 麻煩左caroline問阿sir可唔可以明日1200前交report~ 咁好好地俾我地今日交soft copy, 星期一交hard copy, yeah~ iris幾緊張, 同埋話唔理我地, 之後我report返佢知個progress, 咁佢都安心d~

呢幾日響公司都係忙handover~ william wong罕有地幫我分報名表, 比較積極~ 佢add我facebook? 唔多想wor~ 我都走勒, 都有d唔想理咁多野~

獨木舟day~ 星期四lara突然打俾我, 有得去玩, 不過唔知我有無得玩, 不過根據上次經驗, 哥哥姐姐都有得玩, 叫我著定先~ 打風, 幾頹架, 唔通又取消? 最後, 天氣不錯, 落左幾陣雨, 海面都叫風平浪靜, 仲有好多魚跳上黎, 係因為天氣關係, 魚浮面, yeah~ 點解係外國人架, 唔太熟就唔多想傾計, 加上又用英文~ 不過佢係澳洲人, alex, 黎左香港10年, 期間都有返過去, 做INTERNET~ 佢都幾健談, 由於佢要走先, 唔去食野, 又刻意搵我同我say bye, nice guy, 佢係灰姑娘, 哈哈~ 英文講慢d就好~ 雙人艇, cool, 好似好易反~ 佢話唔係一直去, 可能因為佢唔慣爬2面, 慣左單邊, 好似玩龍舟, 我話唔關佢事, 我自己都係咁~ 呢d海上活動, 都係外國人搞多既? 玩既時間好短, 只係2個圈, 不過都好, 拎返d感覺, 練習下, shoulder同arm不知幾累~ 原來佢地一早已響赤柱個邊玩左一個上午, 又運左d船出黎, 照go ahead~ 有個仲係香港代表隊, 唔知佢地呢d點經營既呢?

食野, 好多人, 張table幾長, 佢地係飲lemon tea, 用筷子, 食炒飯, 星洲米, 哈哈哈~~ 有個好似特務a既micheal~ 坐咁耐車, 只係玩左陣, 又咁趕, 其實都唔駛太多大人, 不過可能人手比例的分配~ 咖啡灣有沙排, 不錯~

活動取消~ 由於打風, 朗朗又有d唔舒服, 所以生日派對取消~ tommy sir原本話同我買glasses, 因為我無時間去緣繩下降, 連我電話都無聽, 又唔覆, 食屎架~ 駛唔駛咁呀, 求人係咁架勒~ expect太多~ 人地幫你係人情, 唔幫你係道理~

shopping~ 要出去買bra, 見間shop grand左都有d唔太敢入去, 最後買左, 都幾貴, 又行左uniqlo同muji, on sale, 又掃左d野, yeah~~ 豐收, 返黎card數就知味道~ 又買左短褲, hohoho~ 仲有一件幾斯文既衫, 仲有2件背心, 唔知我買咁多背心做咩~ 一件好sharp既黃色褸, 一件普通t-shirt, 哈哈哈~

忙忙忙~ 星期3返去聽talk, 突然問我拎projector, 咁o岩我弟去左bbq~ 星期3要交admin ppt, 星期4交proposal~ 顛左~ 只係訓得幾小時, 起身做, 因頂唔順~ proposal 最後星期5先做~ 頂唔順~

星期4去左睇drama~非常林奕華--華麗上班族之生活與生存 Design for Living~以活潑, 輕快, 有趣, 惹笑, 音樂, 舞蹈, 另類旁述, 自生的獨白, Touching的方法描寫了生活~!! 好多手段, 未接觸過咁複雜既辦公室~ 鄭元暢係一個唔知自己做緊咩既年輕小伙子, 受人擺佈, 最後更被人拉左落樓, 之後仲話唔怪得邊個, 係年輕時既男主角? 各人有各人的特色與專長~ 因為近來太忙, 太累, 未有時間細嚼及回味, 反省與重整自己~ 大家既演技好好, 可能也因為已做了接近50場有關~ 真係好生鬼, 豐富的表情, 高低音, 爛gag, 感情投入, 阿男主角仲響謝幕時都想喊, 音樂, 燈光及背景都配合得不錯, 嗯, 我鐘意!! 雖然有時唔係好明, 要睇返簡介先得, 不過都ok~

>>July 13, 2009 at 5:48:40 AM GMT+8


2009 年 7 月 6 日 星期一 【酷熱】

昨天頭痛, 唔舒服, 整handover, 處理其他野, 又好遲先整明天既點名紙及call mtg~ 哈哈哈~

原本唔想上堂, 不過, 怕miss左野, 返左去, 但釣魚~ 晚晚2點幾先訓, 晨早起身, 咁o岩呢d日子有一日係會頭痛欲裂~ 我無傾present就走, 因為根本concentrate唔到, 又諗唔到野~

今日因開會, 下午先返office, 不斷upload video同埋燒碟, harddisk無位勒~ 執下files~ 快d搞掂埋3級d野, 又騰空返d位~ 搵埋present既資料, 有大概, 今晚做埋佢~ 因13號present, 明天交ppt, 星期五finalize~ 依家打下日記, 清咁d先~ 爭取時間, KO我d野~

尋日食左好多荔枝, 好full, 呢幾日腸胃唔係咁好, 食得太多及雜會腸胃炎, 我知自己咩事~ 又貪吃~ 因有大lay send d荔枝俾阿姐, 佢返到黎都爛晒lu~ 我地幫佢清左佢~

今晚出黎傾星期五要交既proposal, 下星期五要帶program~ 用義工組既野, hahaha~ 好彩夠近~ 個腦好亂~ 太多野勒~

好彩個獲獎人士聚會唔係開好耐, 同埋唔係好多野jei~ 乜原來返晏, 要留到2130? 我以為開完會就走得添, hahaha~ 臨走先知~ 趕得及開會~

winnie今日有個少數族裔centre搞活動, 可簽ppp, 不過, 無計~ 算~~ 有興趣, 無時間, 8月好好多~

同事都問我幾時last day~ 如無意外係19, 不過我返到17日~ 因19係星期日~ 仲要傾幾時FAREWELL~ 其實都唔駛, 我咁短時間~

>>July 13, 2009 at 5:53:13 AM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 



我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座

理性與感性の交纏


我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~

要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"

我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!

我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~

我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....

我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~

廣告

讀者留言

路人留言   |

Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8

我都要上訴ar~ <br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8

UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8

諗到乜就講乜先好~ <br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8

咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8

wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8

你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8

今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8

sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8

咁你要識做呢~ <br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8

嘩!!!!!!!!!! <br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8

等我澄清下先 <br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8

妳被貼了~ <br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8

仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8

咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8

我都病緊架~ <br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8

HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8

oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8

喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8

努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8

AdD OIL AR~ <br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8

多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8

你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8

回應你的日記 <br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8

ADD OIL AR~~~ <b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8

我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8

我又要睇相ar~ <br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8

好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8

咁搞笑ge~~ <br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8

Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8

HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8

UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8

我SEE左LA~ <br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8

我無斜視架~~ <br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8

I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8

HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8

YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8

哼...!!!??? <br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8

你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8

WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8

i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8

sor.... <br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8

wei~ <br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8

我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8

路過! <br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8

I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8

hoho~ <br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8

睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8

生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8

HA~~第一次黎留言~~~ <b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8

喂喂! 小朋友~ <br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8

我唔係話唔同佢地行街街&#215
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8

回應20/5(五)日記 <br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8

PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8

哈哈哈~~ <br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8

妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8

http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8

ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8

其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8

Ling <br> <br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8

回應4/4日記 <br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8

係家欣ar~你打錯了~ <br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8

HAHAHA~~ <br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8

回17/3 <br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8

ling~~ <br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8

lingling~ <br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8

我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8

哇~~~制ar~~~ <br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8

哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8

你個傻婆~~ <br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8

^^~ <br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8

Ling Ling: <br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8

哈哈~ling ling <br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8

嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8

新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8

MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8

好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8

咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8

你實在太勁喇~ <br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8

甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8

多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8

喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8

幾時得閒出黎飯飯呀??? <br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8

i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8

做咩唔開心呀??? <br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8

annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8

桃花運好旺!? <br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8

好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8

喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8

又係我啦... <br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8

嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8

HIHI <br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8

係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8

多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8

D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8

記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8

好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8

留言呀~~ <br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8

唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8

係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8

呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8

XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8

飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8

Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8

呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8

喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8

喂喂~~~蒲蒲玲~ <br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8

遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8

唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8

見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8

我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8

親愛的popoling: <br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8

點會冇咩其他人呀~ <br> <
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8

山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8

好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8

我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8

好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8

好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8

hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8

路過路過... <br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8

77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8

阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8

咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8

PoPo Ling: <br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8

我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8

路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8

多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8

無錯丫!! <br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8

...咁我想問下妳 <br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8

唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8

.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8

妳 d 星座資料好好 ar, <
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8

HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8

我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8

i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8

好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8

我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8

唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8

呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8

情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8

唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8

hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8

傻女popo~ <br> <br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8

做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8

俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8

thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8

OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8

WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8

popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8

人氣: 36082

Design & Scripting by ShowHappy.Net