|
2008 年 7 月 25 日 星期五 【晴】
怎麼天陰了點?晚上會局部地區性驟雨,不是吧?
一大早上跟oscar聊天~話真的很多~已經把我當成男的看待?他竟說我只是橫,但我否認,是肥~我打日記,兼跟進少少....也不想工作~hoho~真free,下午oscar參與講座後更free~
未夠1630,基打來,問走得未,我說還有幾分鐘,之後講講下,好啦,走啦,佢話我好似自己放自己咁~咁係o丫嘛~都差唔多啦~
星跟他人的溝通真差,岑成已叫joe買dinner,星卻叫我買,因他說成+joe 8點多才入去~shit~氣結,他真的像一條牛一樣,而且頭腦簡單,只會向前衝~如果我係melody,我都唔會揀佢,蠢,唔夠醒!!!大家樂的排骨菜飯唔好食~嘔!!佢地迫我睇plan,話跟左佢地咁多次肩章,仲係咩都唔識,又係joe好細心咁教我~而且我要找營地訓,佢都好主動幫我!!唉~叫我睇plan後寫下question~咦......!!!煩,要用時間,晚上因太累,睇睇下也走去睡了~~
營火會,各有理據~星堅持不肯入去玩~teddy叫我們進去才可以感受到好不好玩~該團領袖已出口邀請,卻不為所動~令她氣結~星,圓滑點!!不過又係既,入去玩下嘛,又沒有說明不會有參與,briefing note又沒有brief一次~小朋友又沒有提出會邀請,真是的!!該領袖形容他們就是火旁的一盤冷水~唉~有時d野,唔需要咁絕,又唔係咩大不了,營火會要評什麼分?也沒有太多吧!!肩章考驗為了什麼?深資童軍理念又是什麼?童軍會主旨又是什麼? but edward會撐星,因有權唔俾領袖留下,咁又係既,依家係考核,就算我地會考,家長都唔俾入試場啦~慘既係,唔係佢地做唔到,而係俾個領袖影響左我地評分,都唔知點俾分,我地都好難做~
最後,成,joe及teddy去跟該位領袖傾~佢地都係咁俾個領袖話......個領袖又真係....何必呢~不過...都係既,響青少年的訓練中,真係要俾好多鼓勵同支持,雖然呢個係考驗,哈哈哈,事前無講明,當取一個經驗囉,無壞既~我都係婦人之仁架勒~好搞笑,成出發去跟位領袖討論時,要先practice一次?我同佢講,我對佢有信心,同埋佢係一個準社工黎架嘛~雖然我緊張時都要practice,不過佢要面對個個係一個活生生的人呢~有好多變數,記得自己要表達什麼便可~
位領袖都幾嘈~成熟點可以嗎?同我差唔多~可能真係好氣憤~不過都唔需當小朋友面話位領袖"even it is an assessment, you better join in"~教壞晒~不過佢連英文都出埋,條氣都唔係好順~
佢地好無聊囉~係咁話我同成囉~因得我地2個響度~孤男寡女~咩扯白旗呀...出晒黎...核鬼突~
angus個營真係好大,唔鐘意個陣味~最後無響外面訓,真係好熱,又講返聲俾佢地知~night inspection仲未訓,我沖完涼出去又見佢地先去沖,俾我撞見~我叫佢地快d訓~失禮晒,俾自己的鼻鼾嘈醒左~成因早上沖左,晚上唔沖?dirty~~
究竟點睇plan呀,有咩要留意呢?我其實都真係好想學,不過似乎都唔可以完整咁學,要逐d逐d,累積經驗~
>>August 22, 2008 at 1:46:20 AM GMT+8
2008 年 7 月 24 日 星期四 【酷熱】
duck生日快樂~~大收獲~花了不夠$1,000~
昨天也不太熱,沒有開空調!!不過要洗衫,充電....本想等一等再做,卻等不到cyrena回電話便睡著了~早上先梳洗,再掠衣服,邊蒸早餐,再換衣服,再吃早餐!!
昨晚有跟vincent講電話~因為要試一試可否找到我!!希望我們可以溝通吧,不過cat說,我跟他一起可能比較冷.為什麼?因為他不太講話!!希望不要悶死我吧!!他還是要說只想看一看我,因為約了一年多還沒看到!!我跟cat說希望他不要期望太高,cat叩我不要想太多,因他找的是適婚對象,他知道香港的女生不可以啦!!okok....那我繼續煩惱要帶他去哪就ok!!!他說自己是路癡,又不懂打去香港,cat也昏倒,就當長途就可以了,大陸手機跟台灣的也一樣打法吧!!我說他遜,cat說我不要這樣講他,只因為他香港的路不熟?這跟去外國有什麼不一樣,沒有去過當然也不熟呀~他也想想去外國的~而且也常常去旅行,沒有感覺他有存錢!!也有感覺他的工作沒有做很久,是常外跑的人~他問cat台灣有沒有3萬薪金,沒有就不知道怎樣活,cat回他有些人用3萬養活一家人呢!!
今天啊!!跟進有關卡片,收據的事~已經有夠忙了~
sharply 1730閃~keke!!因為要去書展~先去取mtr discount~再去7-11買票~又買香體露,沒有了~自己先逛,找不到捷徑,忘記了,因以前可以繞過去人多的地方,我去時,都沒有什麼人,很快就到了~也很快便逛完hall 1~等cyrena來,因怕上hall 2又不知怎樣下來接她,還好,她很快就到了~期間,有跟sandy,joan,細angel通電~細angel回家休息吧,腸胃炎,明天再來就好了~也不用特地回家取手機,傻瓜,雖然知你知道你太慢,也會再約另一個地方等,沒有手機真的不太方便~sandy就是因為不用買文具及卡便不迫了~
還好sandy又掛電話,否則cyrena便不可打來了~都是橙色衫哥哥好~因為我問怎樣出去,他們都很有禮貌~不過他叫我找security,那個不知所謂的security,我話我要俾票,問返我,咁又點,shit!!之後好彩有個橙色哥哥問我做咩,我話俾票,這樣走出去是不是可以啦,我是怕走不回來~誰知,cyrena被收票的哥哥問是不是等人,叫她進去等?早知道不用買票!!不過今年收票的位置提前了,在停車場那邊!!
出發到hall 2~這才是我購物的地方~因開益7折,榆林65折及田園7折都在這~其他有趣的漫畫,不會買,但真的好好笑,我也笑了出來~有些小說,愛情的最多,我認為不值得買,因為網路上也有得看,而且圖書館也有得借,所以不值得花錢~我都是買一些心靈勵志的,有關旅遊的,如得著,心情等等,讓我這個想去又沒有去的心靈得到慰藉~以及想買narnia及lord of the kings!!最後買了5本書~旅遊的只有開益才有,閒時也要跑去逛逛,再比較一下在書展有沒有真的便宜一點,不過這個比較新啦!!narnia最後沒有買,怕太悶,因電影也是跳來拍,而且,電影的可能比較好看~還是買lord of the ring好了,不過沒有找到~米米有說讓給我,不過後來說是開玩笑的!!噢~
今天,cyrena發瘋事件簿:
1.於一家木製文具的店中,發傻地笑及玩,過high,選了很久,而且越選越多,留得越久,發現得越多,尋寶一樣,也經常選核突的鱷魚~~
2.於過海搭船時,她見到一個可愛的男生,我竟看到她在跟我說話時,眼睛自動斜視+頭自動轉向該男生(我呆左)....卡卡卡....然後坐下時,他又不斷看那男生,又說喝東西時很可愛,因他把drinks放在臉頰上,應該露出了享受的表情吧,也說像小丸子人物,(cyrena讓了個風扇給他,又刻意坐著看他?),被我逮到了~她卻不知,坐我們旁邊的是他朋友,哈哈!!我說我有見到他倆一起買飲料~她自覺自己太放肆了~春天來了嗎?還春心動呢!!
過往時件簿,記得上星期日,深資唱k後去逛街,我們吃完haagen daz,掉垃圾,我有叫她看原來有不知道什麼口味,誰知道,當她提腿時,也把前面那個小妹妹整個踢了起來,cyrena的大腿把小妹妹.......笑死人了!!!暴力.....笑到我們2個!!!我們2個很多時都這樣,嚇壞身邊人呢!!
掃mcmull,人不太多,記得以前都是3-4層人,今天很快便進去了,買了2件衣服,買了些文具,人家開學嘛,買了一把傘,跟我第1把只用了1天便不見很像~然後就是讓cyrena發瘋的木製文具店,於grand hall,因為跟她喜歡的..個時行年宵買的......胡桃夾子差不多?還要肆自把人家湊成一對,自顧自興奮,又這樣可愛那樣可愛,還剛好湊夠數換鱷魚釘書機~我買了一些夾,可當書簽,2支鉛筆,可換書簽,因沒得選,所以也是鱷魚~~我記得我有說鱷魚不漂亮,然後那sales剛好嗆.....另一個sales很活躍地sales!!cyrena很欣賞~
green peace要我用紙呼籲有關作者用再造紙?可惜我們都沒有支持的作者,cyrena因想不到寫什麼,不想浪費一張~地政署...只有no7,8,11~我全都有了,我不會被他們動搖的,其中一位很黑的,經常行山吧,由於我也不太記得自己有什麼圖,又不太記得自己走過那些地方,就是不用腦記,所以經常不記得地形及山勢,自己走過那裡~哈哈~一問便知我是外行人了,哈哈,還說我帶什麼隊!!我只是看看有沒有什麼便宜的,先買一下,也不要只是用時才去買,那麼趕~經常行山的怎會常常換地圖,傻的!都沒有太大變化!!所以,最後我對他們說:不跟你們講,然後走了~有人說他們趕走了我!!哈哈~
最後,亂逛逛hall 5,兒童天地便走了~誰知,也十點半了~我們也兜了一圈才走到天星碼頭?真是的,不要看標示,走回天橋便方便多了~一路上,lo有問我開會有什麼事,而raymond邀他做deputy,lo叫我幫班,我說要看看schedule~不記得有什麼要做的,現在也差不多full了~就是先去學繩結,再去shek o beach~
走到去已經十一點多,不過很涼快~有一對情侶漏了一袋飽~米線close了,下次帶vincent來,體驗一下香港的特色,但這是雲南的,哈哈,再看吧!!去了98度c,服務態度不錯~12點多便走了~而且老闆經常跟cyrena搭訕~
回家~很累呀~這個時候我已經睡著了~累到不成..連走路也想睡覺..又要弄飯盒....又要收拾背囊~2點多才睡,慘的是,明天wild camp也睡不好~
>>July 30, 2008 at 5:40:15 AM GMT+8
2008 年 7 月 23 日 星期三 【酷熱】
天氣好,心情好~一邊工作一邊哼歌,尤其dawn過了總會以後!!money話以為amy先會咁,點知我都係,但我無唱出來~
其實這幾天也很充實,工作比較忙,星期二開支票差不多開了一個早上,幸好趕得及rc回來處理好,昨天司庫那邊已簽好,說我有一枱頭錯?是我寫得不好,你看不到而已勒~當然有為自己辯護,所以今天取回來以後,我也核證過,沒有錯~不過算,下趟再補回簽署吧!!所以今天一整個下午在發支票!!今次支票真的有很多,有34張呢!!
donation是不帶任何condition的,解答了~而receipt方面,司庫仍堅持沒有節省太多,我也堅持用手寫真的很累!!而且officer也會把資料存入,也只是用這些資料merge吧!!哈哈~~古老的人~用電腦是沒問題的~不過,所有行政仍要跟以往一樣!!我知道班officer不斷呻,我也知道她比較大聲是讓我知道!!我是有跟進的,dawn沒有看報價而已~再加緊一點吧~
什麼?要旅團balance?又要弄卡片~那些埋班的form不用改吧,只是寫清楚便可,我才不管呢,那麼麻煩,我們的也不錯呀~~要不就直接用其實branch既改heading,否則我也不太想大執,因為format既野,我也不太懂~要做receipt quotation~
未去開會前,先逛jusco一會,為什麼都沒有吹氣枕?只在$10店有?我快發瘋了~$10店又經常缺貨~
原來區board1900開始~我以為1930添~不過leo話都係1930開始~開會有趣事~我唔知佢地肩章個日發生咩事,佢以為湊夠數一team考肩章,就唔會被打散, 仲要求區響通告上寫明組員會remix, 仲有既係,如果被打散,叫course既人講俾領袖知, 唔係嘛?呢d唔係ventures自己講既咩, 佢都真係傻傻地!!!我建議佢上深資童軍木章訓練班o丫~唔好問埋d無聊問題~edward聽到,就話唔會答呢d問題,再問就拍枱,我做主考又關你咩事~一切都由主考作主~我就話佢唔夠圓滑,咁大家日後也要共事嘛,無謂咁僵~我都唔知點答,點樣圓滑得黎佢又服既呢?真係高技巧~而且我估唔到有領袖既concept係咁~呆左~
所以我答左d無聊既野,就係,"如果你expect,咁點解你唔主動去問或要求??咁區都話通告可以加一句,咁呢d野都係雙向架jei"~你話係咪無聊,因呢個唔係重點~~哈哈~edward仲話,所有通告都無加呢句,如果加左,都唔知有咩回嚮,因依家通告會上會,公開,所以我見raymond都斜視了ddc一下~最後ddc都補充,係可以加一句,但香港百年童軍既模式都係咁行,都會混合其他venture有佢既功用,咁先可學習了溝通同合作~我也認同,呢d係出黎社會應要有既經驗及要磨練一下~
joe話如果係佢地自己要求區考,就無權打散,如果係區做主導便有權~大佬呀,你係sars,你以前的領袖點樣處理呢?唔好話俾我知,佢以前都係咁~~你點做sars,點做venture,你唔係唔知咩叫自務自治~~你以前所有資訊都是領袖告知的嗎?領袖幫你安排考章的嗎,不是自己plan?不過,我明白做venture及leader既心態是不同的~還是你覺得被以前的領袖愛理不理的態度,令你要著緊ventures?我都希望該名領袖可以教育一下班venture主導多點~依家d年青人太倚賴勒~咩都你做晒,無左你佢點算??仲有呀,就算你響school返學,老師都唔係樣樣先問家長再作決定架啦,都係叫d同學返去自己同父母或監護人講架啦~咁都一樣jei,venture都應該自己跟領袖講~奇怪~呢個領袖的concept錯晒~童軍就係社會縮影,有何分別?
仲有既係呢位領袖仲問raymond點樣跟進~因有位小朋友可能因個grouping問題而跟組員意見不合,於是一走了之~raymond有致電幾次,都沒有接,已盡力~而且考驗的人都有raymond的電話,也會知是誰來電及missed call~而且raymond認為那小朋友也應主動找回主考人~raymond不是拍那深資童軍錯,而是希望他學習與人溝通之技巧,那位領袖希望raymond可以把這番說話直接轉達予當事人~raymond說會,如果可以找到的話~我明白及體諒該位領袖的氣憤,但please polite及respect一點~raymond都幾硬架,所以該位領袖都唔係好服~佢係恰佢~有其父必有其女,教壞晒~而且,一走了之,不是應該那venture更要交待嗎?似乎那venture可能受了raymond的氣?難怪那領袖要他交待如何跟進?我不知道~也不想臆測~edward告知lo及他有上去gilwell,發現有該團領袖有mcdonald,raymond即跟領袖交待一下~哇.....這樣會影響該venture的實力~旅團領袖最好不在,免bias及unfair啦~
不過,我覺得勒,這樣公開討論有點兒那個~不給面子,直接傳達不滿~在board的臨時會議中提出...有點不適合~難怪,小朋友會因不滿而一走了之~是否領袖的榜樣問題?
亦不滿意jimmy tsang~~佢要求區開vs ec & mtg course~由6月要求到依家呢個會先discuss~jimmy好唔滿意~我自己既見解係raymond都想9月先開,因等一班新ec出爐去上,又有另一位旅團領袖雖然也有小朋友上,不過他們己上過,只是溫故知新,而且新ec又未必是他們做,有點meaningless~所以也問大家意見,我跟leo聊天時,被問,呆左,我答,要看一下syllbus,而且他們也未必能吸收太多,而且我們的活動3個月前已plan,所以9月的話已full schedule,加上我們要做service~
jimmy竟話84唔o岩上?因未必取到金帶~因佢地原意係想8月中上班,然後於區2大型活動實習,取得金帶~因根據區的行事曆,都沒有什麼大型活動,所以希望於8月23,4日前上,因這2天就是其中一個大型活動~我無話我d仔要考金帶wor,況且佢地都新,都要訓練下先,而且我地唔可以上堂咩?點解我唔可以唔考章走去上堂~你真係當我流既,踩我地,你咪旨意,我一定同你抗行~仲有呀,佢地係唔夠料,唔夠主動,咁有d正常的童軍都有被動的,幫不到忙的,不是一樣嗎?真奇怪,難道你身邊的童軍能力都是超班囉?
況且我地都讓地域幫我們考社區參與章,ddc都問看看可否改syllbus讓他們考取多點獎章~他們真的不明白,我們的好unique,每一個都要plan不同的訓練及考驗,我們也要細察,而且先多加訓練才考吧~慢慢來~edward話,你要求區開班無問題,但區不用理你幾時,唔一定達到你要求~jimmy係咁迫raymond,為班venture積極爭取,進取了點,所以我主觀認為他有點火及迫~依家係你求區開班,仲要有raymond做course leader先得,其實raymond應佔上風~佢顧慮d咩?
jimmy話唔理佢會唔會講lecture,鐘意點都得,所有野佢自己準備,都沒有什麼成本,總之佢肯開就得~佢就想~~唔知佢既quality點!!基話佢都執得幾正,應該唔會太差,因共事過~我唔知~最後ddc出聲,8月開一個,9月開一個,而且人數夠,8月有十幾個,3團人~9月也差不多,因招募了新團員~不過raymond仍希望善用資源,不要浪費~你估佢咩意思?我估佢心仍不想開,想多點人才開~不過,區不是應該希望多點人考取sars嗎?可從這方面多點鼓勵,區多點支持~不過佢咁既態度就燒到我既底線~唔好以為我地班仔能力差,你唔知jei~shit~
心想,要佢地上班,都難既,大家考章,都希望遇上fit馬~如果我班仔上,不知會否拖累其他人?更讓我班仔士氣低落?他們都有情緒,你不喜歡他們,嫌棄他們,他們是知道的~這不就是兩敗俱傷?都沒有得益~我不可一昧推他們未章,train他們,也要顧及他們的感受~
我要習慣多點說話,表達多點,才不會怯場~我表達意見時,身體是震抖的~很緊張!!但又急於表達~我何時可以自然一點?不要太緊張,太急~那我要表達的便會擁出~而且我腦轉得太慢,往往事後才想到反駁的point,我反對的因由~因我直覺行動比腦思考快~
>>July 30, 2008 at 4:57:12 AM GMT+8
2008 年 7 月 22 日 星期二 【清涼】
天氣一樣好,只是外出時有點.....
這2天爆頭痛,很辛苦,懷疑因弟在家經常開空調,而我又進進出出,引致感冒徵狀~故避免有弟的房間~想請病假,又不想花費,在家又不做事,故決定回公司~
今天是minute deadline,在公司及家中狂打,完成~yeah~幸好dawn有off!!hahaha!!仲有plan及日記,又累積了~
今天大伙兒lunch,歡送angus及歡迎oscar~不錯吃,美心集團的八喜!!融融洽洽~~
這幾天都在搜尋吹氣枕頭,為什麼那麼難找?真辛苦~我希望可於今星期六camping時用到~edward又沒有時間陪我到cwb買裝備,我要熟習嘛~真是的!!我可是要跟新裝備好好溝通一下,否則能與它配合,便浪費了~要好好發揮它最大的功用~~
不要被tvb pearl 及 tvb jade所迷惑!!好想睇~
沒有工人的日子,便自己弄早餐,洗衫了!!早起一點!!
沒什麼特別,因太頭痛了~昨晚有吃panadol~我一直都堅持不吃的,不過忍受不住了~~
>>July 24, 2008 at 9:57:59 AM GMT+8
2008 年 7 月 20 日 星期日 【晴】
天氣真好!!未來幾天都係陽光普照~希望延續到星期六日~一來我個tent唔濕得,二來我要去沙灘~
今天晚上跟家人聚會,有感快樂,幸福及滿足~
今日off~8點多起左身~打下nds~之後出左去買野,一小時後回家,乜都唔想做,睇下網上小說~最後真係乜都無做~minute無打,plan無打~shit~懶得可以~
就係咁就一日~
唔記得講,無工人的日子開始~原今天有個新的,可惜下午2點後,(我回來還看到她),便走了~我是看不到人,是因為弟弟弄破了東西,我有打算叫工人縫好,卻被告知走了~原因是,不適合!!cool~最後mum死死地找外藉女傭,而早上大姊得知又是非法的,發脾氣,說要小心洗衣服,因她新買的東西不能要了~mum要找便宜的agency!!原來介紹費也要$2-3,000包機票~cool~不便宜啊~
晚上出去跟公公賀壽~細表弟也跟我,哈哈哈,雖然初時跟他吵,不過後來要照顧他呢!!真是的!!挺乖的!!!我要帶他去玩~~yeah~2位表弟也長高了,小的比大的長得好!!but2位學業前景不太好~還有很久沒見的疏堂親戚,包括2位大男生(已經被叫舅公了,我們也不相伯仲,大陸的親戚早結婚嘛,又有小孩),但妹妹說都比她小?什麼!!!~mummy竟不知羞恥地讚某人帥,令大姊不知所措~不要做媒了~真是的!!舅父肚腩越來越大了~大姊照顧姨姨~我們跟公公婆婆來了張大合照,cool!!!妹妹怨說沒有拍拖,我就怎會,聊天時多嬌嗲~早前不肯承認減肥,說是情趣,無聊~大姊跟妹也瘦了,我呢?哈哈!!懶....爸爸喝了酒,面紅紅的,還很興奮!!!口不停~
>>July 24, 2008 at 5:42:26 AM GMT+8
2008 年 7 月 19 日 星期六 【清涼】
真係好熱~
9點多起床~先吃點早餐---蕃薯糖水~沒有薑,又太多,我的家人吃得不太多,所以小小的一盤已經清得夠吃力的了~~
出總會找angus,因他借營給我,我要試試一人營的舒適程度~況且今星期要入camp~順道看看他新公司的環境~他開給我看~cool~知道如何用了~收的時候,他看著我,有點不好意思,因怕弄得不好~~他說不用太斯文,隨便摺就可,還示範一次~不過也不可以太鄒,因為令物質入水分開~那.....究竟應該怎麼辦?不過他說是消耗品,小心點便可,不是刻意也ok~~很快我便走了,因很多人詢問呢!!他也沒有空招呼我~怎麼可以那麼隨便,不是我的,當然小心處理了~他自己當然沒所謂,又跟自己的東西熟呀~他呢d行山友,裝備多的是,還說自己已抽身,卻告知剛剛買了個靚仔,又鐘意,香港沒得賣的55l backpack!!==
準備出去沙田時,卻發現有親戚到訪,真好,已去沙灘才來,下星期日又可下水~cool~時間真的配合得很好~所以遲了點,又有點暈車浪~唱了一會,真的很久沒唱,只可唱舊歌~然後四處到訪,因我們有3房,1大1中1小~小的用來給家長及領袖休息用的,永冬媽強烈要求,領袖們當然醒目地讓出,我們也樂得到處跑,不過要控制不要讓hold咪情況太嚴重~發現偉健唱得不錯,可以參加地域的歌唱比賽~他們真的很愛唱歌,雖然不知唱什麼~媽媽們也有唱呢!!!cool~混亂中順利完結~edith也唱得不錯,冼sir也是~
要到富豪花園,太遠了吧!!不過還是去去~~neway沒有說明要1130取房才可有discount~最後妥協,沒有來的不計,但真的沒有discount~然後討論接著的活動~我的進修全claim~但接著的旅務會議卻要探討大家的津貼情況,免得不公平,只有1人claim,其他人卻沒有~現況是,大家也沒有時間去進修,你如何取捨呢?難道基金放著不用嗎?只是用來吃嗎?我又不是亂參加一大堆的,現在也沒有了~看看過往記錄,我1年也只有2-3個吧,有很誇張嗎?有必要limit嗎?也不是不好,只是浪費點,多鼓勵他人去進修吧,職員多沒時間的了~set too many limit~
之後去新城市~有點擔心雪瑩,希望ok~瘋狂大購物~2 pieces swimming suit到手~都係唔好買個d勒,太偉大,好危險,又好肥~雖然我都照穿背心短褲,只係方便去toilet而已!~之後遮仔$99,好平,不過買唔到,一係太窄,一係size大左d~都幾普通~不過個牌牌轉左,我鐘意~買左3件cem既~cool~早知泳衣都用hsbc,同日購物滿$800便有2%回贈,不過也不夠~之後食左haagen daz,上面無choc choc chip,走去下面,有,yeah!!!想食左好耐,滿足!!!原來只係stanley貴d,依家都係$50 jei~會員唔多抵做~想買teva鞋,不過要search下個底既質料先,了解下,依家好多時買野前都search下d性能,學多d,雖然有d野要自己試過先知o岩唔o岩自己~怕滑~我想一鞋多用~再去uniqlo,買左睡裙及女仔衫~cool~跟cyrena一人一件~太吉,好似太坦蕩蕩,不過幾靚~t-shirt幾靚,不過太厚,會好熱~如果有連身裙好似睡裙個條咁既cutting及長度就好了,不錯~
差不多8點,散~
由於吃了杯ice-cream,無咩胃口,回家先洗澡及只吃了2條粟米~新工人走左~依家自己試下咩衫甩色先~都唔敢穿白色住!!大家一起睇獎門人,不錯笑~欣宜都幾得人喜愛~洪天明好慘~carl好串~
發現我地要去既lamma island灘,就係hung shing ye beach,就係發電廠旁,超dirty!!!michelle講既~之後立即想對策,找cecilia傾~最後決定去蘆鬚城泳灘lo so shing beach!原打算去shum wan or tung o,不過唔係康文署既,算!!cecilia search左有咩設施~我去print地圖~因改變計劃由sok kwu wan入~怕唔識行~哈哈~怕miss左~睇黎我都係要準時點!!一係交大ryan啦~佢去嘛~擅自做決定,哈哈,未問!!反正都係去sok kwu wan dinner la~cecilia仲話人地包船回tst or central添~而且睇過船期表,要改時間~明天會發給大家!!!
明天一定一定要完成minute及plan~please!!!
>>July 20, 2008 at 4:11:16 PM GMT+8
2008 年 7 月 18 日 星期五 【清涼】
cool~去沙灘,成行~有cecilia,欣,細米,細gel及我~只有我一人暢泳~開心滿足的一天~
今天,約了1330,等欣欣放工一齊入~原想先去買沙灘蓆,but下雨,幾驚要cancell~一時晴一時雨,玩野咩~cyrena就要一早到大坑,去西貢,再去3星灣,放晴wor,焦左wor,我地呢?陰陰地~今天聊了很多,不錯~近來多了很多活動,夏天,是時候出動了~beach, we are coming~入到去都2點20分,大家塗完油,細gel又因漏左mobile回家而遲到~晒到3:35,俾人催我落水~未夠30min又催我上水,我要求多15min~人家要練自由腳,可能都用錯力,沒有用大腿,怎樣試也控制不了,感覺不出來呢~又要小心地經過礁石,最後仍是不小心割傷~沒辦法,熱,她們又沒事做,又不晒,當然覺得悶,要我上水囉~忘了帶玩樂給大家,因去沙灘在我意識中不用帶玩樂,水及沙已夠~我明白,亦感激大家陪我來~
食少少,西多+奶油多+腸蛋麵+公司三文治share~shop around~找到janny bakery,又係我多口要問人,做咩想知個個又唔主動d?之後去haagen daz,原來米米想去食ice-cream便不用到餐廳~點解唔早d講呢?以為佢話餓,當然搵熟食醫肚~大家真係唔知,坐低左我先知咋wor~算啦,細gel及cecilia都hungry架勒~行左陣再去haagen daz,點知無我想要既choc choc chip,走人,唔係話,依家fruit cone要$55~貴左咁多,以前$48~唔食~點知細angel試食左熱情果~好尷尬~陰左佢~我都唔想~不過唔打緊,佢地一定要咁做~佢都唔記得你,自己介意jei~
出去causeway bay~米米走左陪mummy dinner~去左泰簡單,唔係等左好耐,20min到~好彩無走,佢都無打俾我地,又見咁多人,都怕佢地睬我地都傻~好滿足~好好食~木瓜沙津好辣,飛天通菜好味,金枕頭(咖哩+蜆肉+烘包)正,馬來文咖哩豬軟骨,檬粉卷,薄餅~正~馬泰被比下去~每人$100~cool!!抵~~好鐘意呢度~我地旁既2個人點太多了吧,點了4-6款,吃不完,浪費,飲品也只喝了2口,似乎咖啡骨麻麻,有剩很多~
之後去wacol特價場~逛太久了吧!由2100離開餐廳,到離開sogo,是2230!!!腿軟了~選太久了~累!!!由於我們3人因不設試身,都沒有買~見識了生理內褲~閃~
提angus我會明天上他處取營+for營墊地的~又聊到空缺~他走去八~有初步人選,代表不用等太久~因angus說會等一頭半個月(即多久呢?),而且他知道有另一人apply~唔知有咩程序~好想快d知,唔妹搞到我日盼夜盼~升左又擔心學業,唔升又唔想~矛盾~
繼續working holiday?deep thinking!!!因得知ivan又去,好正~又撩起我!!
>>July 20, 2008 at 5:04:47 PM GMT+8
2008 年 7 月 17 日 星期四 【乍寒還暖】
天氣想點?又太陽,又下雨~明天可以順利嘛?
跟mummy詳談~不成了,認認真真聊~做得不長~又不穩定~短期的,都沒有心去學~又做得不好~本來今天早上就有想說,如果真的被發現了,怎麼辦?瞎搞~坐牢影響很大啊,對下一代的未來~
又染色~~一星期發生了2次~你究竟懂不懂?媽已經說深色的衣服要先浸一下,看看有沒有脫才放進洗衣機裡,跟本沒有聽進去~而且要分2機~深色的及淺色的~
咁快又星期五既?時間過得真快,有感覺這個星期都沒事做卻過得也很快啊!!!
>>July 28, 2008 at 6:01:10 AM GMT+8
2008 年 7 月 16 日 星期三 【清涼】
天氣真的很好~當然即時約大家星期六去beach~shit~都係cyrena好,肯陪我去顛,上星期無太陽都有去享受,爽~呢個又睇下有邊個去先,個個又唔知去唔去得~當然,有人都好firm咁話有事唔去得~你地究竟有無人可以firm到我架?真係好炆~最炆既係,其中一隻蟻都係咁,你想點呀~唉~2個人去唔得咩?一陣又浪費左個好天氣~又話我唔即刻約~當然,我又自找麻煩咁聽日再約過,waste time~可唔可以俾d explanation我呢?我真係好唔明兼好炆~ 真係好唔想再約~自找麻煩~我都只係想大家firm d jei~唔好同我又考慮呢樣個樣,但又唔係有事做囉,又話個日得閒,再firm係咪去,之後又話可能,想點?~不過唔係人人都喜歡去beach既~究竟星期六搞唔搞得成架~有無人陪我去架~shit~難得好天氣及心情~
傾左好d,我都係想去jei~依家有人陪就得~不過大家真係有d矛盾,奇怪,你地知唔知自己想點架~可能怕得罪我,我太惡!!哈哈哈~大家有原因早說嘛~不過可能也怕被我說,多多藉口,哈哈~我係大小姐咩,要人人順我意,真是的~忍受我的,你們真好!!壞脾氣~
有幸見到emily online~見到bb仔~好緊張~問呢樣個樣~佢好辛苦呀~通了8天,都沒有睡好~加油啊~有扭計,bb要乖,不要令媽媽太辛苦~她生下你已經很辛苦勒~快點取名字~2.7kg~我覺得有點像媽媽~ 
新ase架到~真的很多說話~
點解公司無咩野做咁~悶悶悶......!!!
shopping~我應該是用了park'n shop $100 cash coupon去買了餅乾,朱古力奶,薯片,提子乾~買了很多!!cool~~因為公司沒零吃了~
有人怕我寂寞?不會勒~只是也想找人拍拖,但也不是特別想要~已經習慣了~寂寞,好像很嚴重,沒有到這,只是有時也想有人陪一下,便不用煩到我的朋友們了~也想溫馨一下,黏在一起,撤下嬌,幸福一下~有時一個人也真的不錯(雖然經常說,單身都這樣講,但心裡卻很想要,很寂寞),因為可以不用管人家,自己舒舒服服地休息~不想出去就出去,想出去就出去,自由~雖然每天也只是上班,回家,但我也有很多活動呀~只是近來比較閒而已,充電~
執好深資鋼要既野,準備下我地個plan,個團長真係好唔掂~根本唔係用心教d仔,打份工,shit~
今星期要完成,1.in service既plan~2.minute~
    
>>July 28, 2008 at 5:51:20 AM GMT+8
2008 年 7 月 15 日 星期二 【清涼】
天氣真的好好~~大姊姊生日快樂!
今早聽著佻皮司機的廣播,令人精神為之一振,令人會心微笑,令人心鄺神怡~
又埋完數~打錯數,所以唔balance,哈哈,虛驚一場~
約左janny dinner~到了港威戲院旁的一間食肆,已由泰國菜轉了上海菜~環境清潔,又不貴,挺撐~service也不錯,又有抽獎,哈哈~又有卡座,由7點多坐到人家下班~janny更送到我家樓下~2女人聊得可真多~janny也說了很多家中事~她的小兒跟我同齡呢~她真的可以當我媽了,卻聊開來~cool~
>>July 26, 2008 at 7:27:27 AM GMT+8
|

我係擁有雙重性格既雙子座,節奏好快、多變既星座
理性與感性の交纏
我份人鐘意與陽光&水玩遊戲,享受人生,食,玩,訓,聽歌,睇書(長篇小說同漫畫),結交朋友,傻笑,積極,多話,每事問,傻,呆,衝動,想做就做,想問就問,想講就講,真情,直率,單純,易被感動,我行我素,愛幻想,喜怒哀樂形於色,明白事理,思考型,緊張型,好勝,接觸新事物,新奇好玩既野,尊重人,愛分享,顧及別人感受,被重視,怕事,細膽,心血少,唔受得離心力,害羞,含蓄,思想傳統,畏高..etc好多好多~慢慢發掘~
要問,才知道真相; 要走,才知前路有什麼; 要試,才知行不行~你有勇氣嗎?我有...我要挑戰自己~對自己有信心,因為我有我的價值,我有能力~答案要尋找,路是要走,不肯定要問~用眼看,用心聽,用口問,用耳聽~聽聽心中的聲音,後行動,以真誠的,誠懇的,單純的關心及鼓勵別人,不要後悔,"生命影響生命"
我有個夢想,就係自己擁有一間由我設計既屋~目的:有自己的空間及俾朋友仔有聚腳之地(依家己開始諗緊)!
我鍾愛於童話般的愛情,好似㊣新紮師妹㊣裏面既♀千嬅同 ♂DANIEL咁~
我鐘意叻叻KELLY,努力千嬅,雅miyavi,Johnny's事務所,型仔DANIEL,Ω,方中信,POWER PUFF's 花花,MUDULL,Q版鹹超,得意的....
我個D朋友仔呢...有好多(有PTMS,IVE,ICQ識既)...不能盡錄~★~
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
Happy Birthday~
>>June 3, 2008 at 9:51:18 AM GMT+8
我都要上訴ar~
<br>我邊有
>>March 3, 2007 at 4:01:02 PM GMT+8
UMUM~星期五晚都有點心你~
>>January 29, 2007 at 3:30:01 PM GMT+8
諗到乜就講乜先好~
<br>朋友
>>January 1, 2007 at 4:11:19 PM GMT+8
咁遲先reply你~sorry~
>>December 16, 2006 at 5:29:39 PM GMT+8
wow! super long
>>November 24, 2006 at 11:06:35 PM GMT+8
你點放肆ar?
>>October 3, 2006 at 3:51:09 PM GMT+8
今日睇完醫生怎樣ar
>>September 9, 2006 at 2:03:50 PM GMT+8
sor ar~要你擔心~真的是不
>>August 10, 2006 at 3:53:14 PM GMT+8
咁你要識做呢~
<br>記住要話
>>August 7, 2006 at 3:28:24 PM GMT+8
嘩!!!!!!!!!!
<br>
>>June 12, 2006 at 2:24:56 PM GMT+8
等我澄清下先
<br>我其實一早
>>May 18, 2006 at 1:47:51 PM GMT+8
妳被貼了~
<br>☆10+1+
>>April 4, 2006 at 10:52:46 AM GMT+8
仆左落山係大孖!如果我無記錯就係
>>March 26, 2006 at 4:12:14 PM GMT+8
咁多雞腸~~睇死佛lu
>>March 6, 2006 at 3:58:23 PM GMT+8
我都病緊架~
<br>欣欣係因為
>>February 11, 2006 at 5:13:21 PM GMT+8
HEHEH~有得see diar
>>January 19, 2006 at 5:45:56 PM GMT+8
oh...收到妳個留言,好開心呀
>>January 17, 2006 at 10:36:11 AM GMT+8
喂喂~~~~你幾時得閒俾我約呀~
>>December 7, 2005 at 4:37:18 PM GMT+8
努力努力~~~支持你~~>3<
>>December 1, 2005 at 2:56:10 PM GMT+8
AdD OIL AR~
<br>
>>November 27, 2005 at 3:49:35 PM GMT+8
多謝妳o既生日快樂..he~
>>November 21, 2005 at 7:53:04 AM GMT+8
你都有几多線人架bor~
>>November 6, 2005 at 10:43:32 AM GMT+8
回應你的日記
<br>我要澄清:
>>November 1, 2005 at 4:04:45 PM GMT+8
ADD OIL AR~~~
<b
>>October 4, 2005 at 5:59:05 PM GMT+8
我係話你以前萬聖節拍那些ar~~
>>October 3, 2005 at 4:28:21 PM GMT+8
我又要睇相ar~
<br>帶左番
>>October 2, 2005 at 5:19:39 PM GMT+8
好長的一篇日記ar~
>>October 2, 2005 at 5:10:11 PM GMT+8
咁搞笑ge~~
<br>miss
>>September 27, 2005 at 6:20:58 PM GMT+8
Everybody: "CHEE
>>September 27, 2005 at 2:33:57 PM GMT+8
HAHAHAH~傻婆~有失落係正
>>September 22, 2005 at 4:18:05 PM GMT+8
UM~咁CYRENA又未必係你諗
>>September 21, 2005 at 5:18:19 PM GMT+8
我SEE左LA~
<br>亦回了
>>September 19, 2005 at 4:21:00 PM GMT+8
我無斜視架~~
<br>最衰你l
>>September 16, 2005 at 3:29:47 PM GMT+8
I Come Again~~~~
>>September 11, 2005 at 4:02:31 PM GMT+8
HOHO~我係要留言AR~~CU
>>September 9, 2005 at 4:09:59 PM GMT+8
YEAH~我又睇完你篇日記LA~
>>September 8, 2005 at 5:21:14 PM GMT+8
哼...!!!???
<br>我
>>September 8, 2005 at 2:19:14 AM GMT+8
你好過我咩~~~唔係AR~~~~
>>September 7, 2005 at 12:01:06 PM GMT+8
WAI~WAI~不是我騙你而係你
>>September 2, 2005 at 6:01:48 PM GMT+8
i saw your dairy
>>September 1, 2005 at 5:46:35 PM GMT+8
sor....
<br>u ca
>>August 16, 2005 at 5:29:49 AM GMT+8
wei~
<br>i only
>>August 8, 2005 at 6:01:50 AM GMT+8
我記得未婚而年紀又大既女性係:
>>July 24, 2005 at 9:54:23 AM GMT+8
路過!
<br>唉!我每日都OT
>>July 19, 2005 at 4:10:27 PM GMT+8
I didn't want to
>>June 26, 2005 at 3:29:20 AM GMT+8
hoho~
<br>i am i
>>June 22, 2005 at 6:02:58 AM GMT+8
睇左你個日記咁耐都未試過留言添~
>>June 5, 2005 at 9:47:03 AM GMT+8
生日大快樂...
>>June 3, 2005 at 7:08:13 AM GMT+8
HA~~第一次黎留言~~~
<b
>>May 29, 2005 at 9:07:06 AM GMT+8
喂喂! 小朋友~
<br>做咩複
>>May 24, 2005 at 4:40:36 PM GMT+8
我唔係話唔同佢地行街街×
>>May 24, 2005 at 8:12:07 AM GMT+8
回應20/5(五)日記
<br>
>>May 22, 2005 at 3:57:49 AM GMT+8
PoPo...好耐冇見喇....
>>May 19, 2005 at 8:09:33 AM GMT+8
哈哈哈~~
<br>你想打黎咪打
>>May 10, 2005 at 10:50:23 AM GMT+8
妳好。 路過的。 妳的日記都很長
>>May 10, 2005 at 7:05:25 AM GMT+8
http://photobuck
>>May 2, 2005 at 3:27:22 AM GMT+8
ling ling 其實都好多謝
>>April 30, 2005 at 5:03:14 PM GMT+8
其實無咩特別㗎!只係突然想起問下
>>April 29, 2005 at 4:30:41 PM GMT+8
Ling
<br>
<br>I
>>April 16, 2005 at 3:15:25 PM GMT+8
回應4/4日記
<br>其實我一
>>April 6, 2005 at 2:50:46 PM GMT+8
係家欣ar~你打錯了~
<br>
>>April 2, 2005 at 4:21:11 AM GMT+8
HAHAHA~~
<br>arm
>>March 21, 2005 at 5:02:42 PM GMT+8
回17/3
<br>我無死蠢ar
>>March 21, 2005 at 3:12:56 PM GMT+8
ling~~
<br>不如你改改
>>March 20, 2005 at 4:59:29 PM GMT+8
lingling~
<br>ca
>>March 20, 2005 at 10:47:06 AM GMT+8
我都知你miss我~但都唔公開講
>>March 16, 2005 at 6:23:20 PM GMT+8
哇~~~制ar~~~
<br>乜
>>March 13, 2005 at 5:13:33 PM GMT+8
哈哈~久唔久就見到我個名出現係你
>>March 11, 2005 at 5:24:03 PM GMT+8
你個傻婆~~
<br>我都知你d
>>March 2, 2005 at 4:12:49 PM GMT+8
^^~
<br>咪講到我失左派&
>>February 27, 2005 at 4:13:19 PM GMT+8
Ling Ling:
<br>
>>February 14, 2005 at 4:43:08 PM GMT+8
哈哈~ling ling
<br
>>February 14, 2005 at 5:28:47 AM GMT+8
嘩...見到妳個留言喇,好開心呀
>>January 14, 2005 at 6:06:34 AM GMT+8
新年大快樂...^^
>>January 3, 2005 at 7:35:44 AM GMT+8
MERRY CHRISTMAS~
>>December 25, 2004 at 5:09:32 PM GMT+8
好想同你地去camp,去行山,去
>>December 21, 2004 at 3:28:38 PM GMT+8
咁開心....有得去旅行...~
>>December 12, 2004 at 4:00:59 AM GMT+8
你實在太勁喇~
<br>一日da
>>December 10, 2004 at 3:31:00 PM GMT+8
甚麼"快速露牙咬餅法"wor!!
>>December 5, 2004 at 3:40:22 PM GMT+8
多謝妳...^^
>>November 16, 2004 at 7:08:38 AM GMT+8
喂喂...呀ling姐,我幾時唔
>>October 17, 2004 at 5:07:45 PM GMT+8
幾時得閒出黎飯飯呀???
<br
>>September 25, 2004 at 12:05:01 PM GMT+8
i'm very missing
>>September 21, 2004 at 4:14:41 PM GMT+8
做咩唔開心呀???
<br>日記
>>September 16, 2004 at 6:43:08 AM GMT+8
annie choi教左我2年喇
>>September 15, 2004 at 3:32:24 PM GMT+8
桃花運好旺!?
<br>分d俾我
>>September 10, 2004 at 5:35:33 PM GMT+8
好掛住你地哦~~~~~~~~~~
>>September 9, 2004 at 6:35:53 PM GMT+8
喂喂...次次睇完你d 日記都冇
>>September 2, 2004 at 1:28:05 PM GMT+8
又係我啦...
<br>我今日係
>>August 28, 2004 at 8:09:38 PM GMT+8
嘩, 你榮升左VIP喇, 原來都
>>August 28, 2004 at 9:44:44 AM GMT+8
HIHI
<br>知道我係邊個
>>August 27, 2004 at 4:15:56 PM GMT+8
係係係...其實一個人都唔錯,我
>>August 6, 2004 at 6:05:30 AM GMT+8
多謝popoling...
>>August 5, 2004 at 5:49:49 AM GMT+8
D斜字睇到我好頭暈呀@.@~~~
>>July 31, 2004 at 9:19:10 AM GMT+8
記得記低妳"暈象浪"o既經過..
>>June 21, 2004 at 10:09:41 AM GMT+8
好開心同popo去泰國,記得唔好
>>June 5, 2004 at 6:12:11 AM GMT+8
留言呀~~
<br>証明我有睇你
>>June 1, 2004 at 8:35:54 PM GMT+8
唔該晒你的toilet呢~~~
>>May 30, 2004 at 10:54:21 AM GMT+8
係呀係呀...妳地得閒就多d陪我
>>May 28, 2004 at 5:24:04 AM GMT+8
呵呵~~~睇黎mandy找死呀.
>>May 23, 2004 at 6:29:32 AM GMT+8
XXL大肥Ling~
>>May 16, 2004 at 5:18:59 PM GMT+8
飄飄ling~~yeah~hah
>>April 16, 2004 at 4:33:03 PM GMT+8
Hi~我係cyrena ar~
>>April 5, 2004 at 3:30:12 PM GMT+8
呢排好少聯絡,要靠日記先知妳近況
>>March 27, 2004 at 1:08:03 PM GMT+8
喂, 我好聽你話番言比你呀...
>>March 23, 2004 at 12:10:54 PM GMT+8
喂喂~~~蒲蒲玲~
<br>新年
>>January 1, 2004 at 12:40:41 PM GMT+8
遲來的merry christm
>>December 27, 2003 at 6:23:11 PM GMT+8
唔使多謝我喎...舉手之勞ja
>>November 16, 2003 at 5:21:45 PM GMT+8
見你既校園生活咁開心..真好~
>>November 9, 2003 at 2:28:21 PM GMT+8
我好free ga,妳咩時候得閒
>>October 7, 2003 at 10:53:27 AM GMT+8
親愛的popoling:
<br
>>September 30, 2003 at 1:57:12 PM GMT+8
點會冇咩其他人呀~
<br>
<
>>September 30, 2003 at 12:20:13 PM GMT+8
山羊同師子座襯唔襯 ar ??
>>September 25, 2003 at 5:53:41 PM GMT+8
好耐冇見,呢期搞緊咩?好掛妳喎,
>>September 22, 2003 at 12:24:16 PM GMT+8
我喲~~~~~記得嗎?????
>>August 7, 2003 at 9:26:18 AM GMT+8
好耐冇黎留言喇..係喎,o個晚真
>>July 18, 2003 at 11:22:00 AM GMT+8
好耐都冇黎過,黎到緊係要晝返隻龜
>>July 14, 2003 at 12:06:40 PM GMT+8
hihi,冇野做所以就睇下你個留
>>July 7, 2003 at 12:18:28 PM GMT+8
路過路過...
<br>留言留言
>>June 25, 2003 at 11:38:35 PM GMT+8
77 到些一遊
>>June 19, 2003 at 4:28:09 PM GMT+8
阿凌教你點整呀?
>>June 15, 2003 at 2:04:54 PM GMT+8
咦,你教你個fd係downloa
>>June 14, 2003 at 4:49:53 AM GMT+8
PoPo Ling:
<br>
>>June 3, 2003 at 8:58:43 AM GMT+8
我都有睇你既日記!
>>May 30, 2003 at 2:23:35 PM GMT+8
路過...
>>April 22, 2003 at 7:00:07 AM GMT+8
多謝妳 D 星座資料 ar,其實
>>April 5, 2003 at 6:45:49 PM GMT+8
無錯丫!!
<br>神俾左自由我
>>April 2, 2003 at 5:39:19 PM GMT+8
...咁我想問下妳
<br>1.
>>March 28, 2003 at 5:09:01 PM GMT+8
唔係我囉 ^^ "
>>March 26, 2003 at 4:45:35 PM GMT+8
.....好少男仔!? =_+
>>March 25, 2003 at 5:03:57 PM GMT+8
妳 d 星座資料好好 ar,
<
>>March 25, 2003 at 3:24:36 PM GMT+8
HEEEEEEEEEEEEEEE
>>March 24, 2003 at 3:48:43 PM GMT+8
我要知道雙魚座呀 ><""""
>>March 23, 2003 at 6:42:51 AM GMT+8
i should work ha
>>March 19, 2003 at 3:50:30 PM GMT+8
好開心你咩都會同我講~我都估到你
>>March 15, 2003 at 1:37:50 PM GMT+8
我唔tum妳,但妳要話俾我地知發
>>March 14, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:03:36 PM GMT+8
唔睇到最後一句, 都唔知妳有提及
>>February 21, 2003 at 2:00:17 PM GMT+8
呢排我都好多野唔開心喎,oral
>>February 18, 2003 at 1:02:23 PM GMT+8
情人節快樂呀.今日情人節,放學見
>>February 14, 2003 at 6:04:22 PM GMT+8
唔好話我唔去妳留言板留言la !
>>February 9, 2003 at 5:29:14 PM GMT+8
hello...im comin
>>February 5, 2003 at 12:14:00 PM GMT+8
傻女popo~
<br>
<br
>>February 3, 2003 at 3:08:43 PM GMT+8
做咩學人寫日記呀, 係咪因為年紀
>>January 28, 2003 at 4:19:28 AM GMT+8
俾心機寫落去呀~ ling姐~
>>January 27, 2003 at 2:10:05 PM GMT+8
thx你support我呀!!有
>>January 27, 2003 at 8:49:18 AM GMT+8
OH!!thanks Popo
>>January 25, 2003 at 5:23:01 PM GMT+8
WA haahahahahah!
>>January 25, 2003 at 4:52:09 PM GMT+8
popo同學,唔好唔開心喇...
>>January 25, 2003 at 1:45:15 PM GMT+8
|
|