|
2003 年 10 月 8 日 星期三 【晴】
尋晚訓覺唔記得away...今朝起身先收到兆麟既msg~
唔知佢宜家點呢?哈哈,有時候...覺得自己擔心佢係有d多此一舉~
今朝又唔願起身...好懶...用左好多年既鬧鐘死左呀...睇黎要買過個lu~
尋晚洗衫洗唔見左隻nike襪...激死人呀...
終於KO左chapter 2 la...不過都仲有好多野等住我睇...
3點就出門口返恆商教波...細妹拎左d衫俾我...搞到一袋二袋...
不過我走果時變左一袋...哈哈...唔該你囉~陳先生...
佢係唔多自願既情況下俾我掉轉個袋...hehehe~~
今日幾乖呀大家...連肥ming都練波...
我今日仲勁...射爛左個龍門架...條內柱俾我射斷左...大家都好驚訝...我都好驚~
aiya~搞到得一個龍門架可以用...
5點半諗住去reg科...點知部電腦係勁慢...所以都係叫kaka幫我搞...一齊做同學~
6點半就走...約左寶瑜o係銅鑼灣睇<無間道2>...點知我地買唔到飛
唯有睇9:50...去左食日本野...席間又講起咩咩咩咩啦
佢又問我bor...一直以來我都唔講妳就知我係唔會講架啦...過左去...再提黎做咩wor...哈哈...
睇完行左陣街...我冇收穫...之後就去"new york"睇edison lu~
嘩...勁灰...edison勁少戲...不過真係超型...套戲都ok好睇...有好多思考空間呢
睇到廖啟智吹口琴果幕...我竟然諗起快樂頌bor...低b ka~
完場我地等埋<無間道3>個trailer先走~hehe~
寶瑜講起lord of the ring先唔掂...第2集我仲未睇...
睇完搭隧巴返hall~~~已經12點半lu~
勁期待<戀之風景>呀......再忙都要睇...!!!!!
唔知幾時整親左手隻手指....好痛...要快d冇事呀
星期六要比賽架....佢宜家已經俾我紮實左
>>October 9, 2003 at 5:34:55 PM GMT+8
2003 年 10 月 7 日 星期二 【晴】
今朝好乖10點起身...
11點半返學...上internet marketing lecture~上堂又係上下網咁
呢科讀既野都係d新野...新到大家都係唔知講咩...其實我又覺得ok bor~
上完堂同katy,婷婷,gloria去左新can食lunch...今日個蜆肉意大利粉係好好味架
不過我好白痴咁將石榴梳打當左西瓜汁......大家都紅色ma~haha~
撞到shermin呀...繼尋日suji話我殘到似道友之後,shermin又話我殘...哎呀...點算?
我自己照鏡都驚呀...唔得咁架...灰晒
2半傾marketing research去左clinic一轉...
3半上marketing research lab...又凍又眼訓...
同阿忻玩影相...以後我打俾佢...佢部T610就會show我隻眼出黎...哈哈
返hall去左做gym...玩左45mins...一路玩一路傾電話先掂...陳先生d笑聲真係...哈哈哈~
8點收到一個我好想收到既電話...等左成日架...
不過唔係好消息呢~唔緊要bor~下次一定會掂架!!!
傻瓜 做亦不怕
你夠聰明 我IQ可以差
白痴到 常鬧笑話
始終愛護有加 不應該慶幸嗎
傻瓜 無謂做檢查
嫁個好人 智商幫到我嗎
笨豬跳 憑直覺嗎
不必理論兩打 你接住我好嗎
*喜歡你 喜歡你(日文)
當你肯一生照料我
需要用腦麼
扮遲鈍好過
**喜歡你 喜歡你(日文)
如熱戀夠運氣 我想懶惰
(愚昧的我自有 我的愛歌)
誰理得我 可算傻
反正任我再(就算我) 蠢
但你都喜歡我 (你都喜歡我)
情願 旁人問七題
答錯七題 智商一早見底
但戀愛 甜蜜到底
得揀你是對的 也夠被愛一世
repeat* **
強項太多 職責越多
有時寧可這樣傻....
若然遇風波 等你前來救助
像得寵 白色天鵝
>>October 8, 2003 at 2:36:24 PM GMT+8
2003 年 10 月 6 日 星期一 【晴】
又大昏迷...好開心...11點先起身...又追電視...
2點半返poly傾present~去左茶餐廳食飯...食左個冇菠蘿既菠蘿海鮮炒飯
都傾到d野ga~繼續努力啦...之後同sujio係poly遊蕩...
on the way去教波...收到阿柯電話...唔去lu~行返轉頭上堂...
第一次上marketing research 既lecture ja~
好無聊~~~~仲俾佢屈我地嘈...低能ka~
同suji一齊走...傾計呀...超開心~~~收到妳個sms係勁感動架~hehee~
一齊努力呀...為左我地個英國之旅....
今晚返左屋企食飯...daddy話我好耐冇死返去ma~其實係為左grant loan d野~
佢知道我要返工返到3am唔多likey...擔心我呢...不過我又覺得冇乜問題
知道我為左錢而讀唔到自己鍾意既野...佢又好似唔知點咁,其實我真係冇乜所謂~
今日做左樣ok白痴既野...就係聽留言~
聽前幾日既留言...冇左...唔開心呀!!!!我明白想聽又聽唔到既心情了...
>>October 7, 2003 at 4:42:28 PM GMT+8
2003 年 10 月 5 日 星期日 【晴】
尋晚係12點鬆d就訓左...really very tired+周期性思覺失調
今朝都仲唔肯起身...11點先wake...睇marketing reserach d notes+<新鮮人>
之後就返學校上internet marketing tutorial...又抽唔中我...shit~
上完堂就去福記拎報紙+買printer paper...再落紅磡buy生果
返到hall掃地+煮公仔麵...睇notes...
6點到就返poly...搵阿倫ma~o係舊gym hea左陣..就去TU聽talk...
見到meicy同aries...一齊坐...一齊訓...勁悶
聽完8半又返去舊gym練波...
好灰...25% off ja...hall fee...唔知點好...
re suji:我等妳~~~
鍾意妳呢句呀~~:"夢想留在憧憬階段比實行更令人期待. "
嘻嘻...你唔會嬲我既...你唔捨得...哈哈哈
星期六...我會盡力的~希望在比賽前能找回我的信心~~
不依附愛情的人能夠肯定自己的價值...
接受別人的愛和讓自己值得被愛的能力...是使人免於去依賴感情的條件
[值得讓別人所愛]=體諒,照顧,尊重,了解
>>October 7, 2003 at 5:06:55 AM GMT+8
2003 年 10 月 5 日 星期日 【晴】
<勇氣>
終於作了這個決定 別人怎麼說我不理
只要你也一樣的肯定
我願意天涯海角都隨你去 我知道一切不容易
我的心一直溫習說服自己 最怕你忽然說要放棄
*愛真的需要勇氣 來面對流言蜚語
只要你一個眼神肯定 我的愛就有意義
我們都需要勇氣 去相信會在一起
人潮擁擠我能感覺你 放在我手心裡 你的真心*#
repeat #
如果我的堅強任性 會不小心傷害了你
你能不能溫柔提醒 我雖然心太急 更害怕錯過你
由細到大...我都缺乏呢樣野~
人愈大...顧慮也愈來愈多...勇氣相對地比前更少了
什麼時候...我能完全跟隨自己的感覺而行?
>>October 6, 2003 at 9:14:10 AM GMT+8
2003 年 10 月 4 日 星期六 【晴】
今天12點先起身...still very tired...所以唔返屋企lu~
做功課做左成日...internet marketing...煩呀...
本來今天是埠際賽的日子...不過我唔駛打...因為我一次都冇去練...
還記得年頭的時候打埠際賽是我的目標...當時很搏命的練...
為了他能夠看我打香港隊...怎知被沙士搞垮了...比賽delate
當知道再有得打的時候...也知道他無緣欣賞了...不想打了
太累...而且人面全非...
夜晚和阿信去了KFC食dinner~我真的很喜歡KFC~hehee~
返到hall煙花表演已經接近尾聲...不過我o係房睇得都幾清楚...好靚~
同房一對在欣賞...我自己在旁一個欣賞...
早知叫suji一齊睇la~那麼我也可以一對地欣賞...
又想起"聖誕節睇煙花"
今天和鋒在icq傾左陣...really thz you ya~~~i want to win too!
but you should put such effort on yr study too ya~~~~~~~~~!
夜晚打返屋企又俾daddy串...成個月都唔返屋企...玩咩
個個星期都見到我一陣架啦...仲想點...之後就真係有排都唔駛返
叫佢影d野...grant loan果邊要...又鬧我煩...
你估我好想架咩...我都覺得煩啦...一係你俾錢我囉
晚上...又鬧情緒...sori ya~
我的脾氣不好又倔強,我的想法很主觀
<你救那一個>
若有天 我跟她一起跌下去
翻飛洶湧的浪潮裡
其中一位將被埋葬 怒海裡
就當 隨便問句
先被你抱住哪是誰
不用答 明知猜對
像我這麼獨立 大概應該明白也許
她 比我需要得到你
比我需要捉緊你
別煩住你 沒人救我都不會溺死
當你只有一雙臂
總有一個抱不到你
就留下我 自己爭最後一口氣
問到底 也許只可討個沒趣
都想早點失望回去
毋須跟她爭著和你 做一對
就似 仍十六歲
竟笨到會問這問題
不用答 明知猜對
像我這麼自量 大概應該明白也許
她 比我需要得到你
比我需要捉緊你
在危難裡 問誰會記得跟我一起
當你只有一雙臂
總有一個被迫捨棄
就留下我 自己飄到岸邊喘氣
>>October 6, 2003 at 8:30:54 AM GMT+8
2003 年 10 月 3 日 星期五 【晴】
今朝11點起身...諗住做功課...
點知o係hall上唔到網呀...激死...我做internet marketing...上唔到網乜都唔駛做~
唯有睇notes~已經追返advertising既notes lu~仲做埋ob tim~
marketing reseach仍然係未睇過~
落左惠康買野...之後煮左個魚蛋公仔麵
4點幾就出門口lu...今晚返馬會...去到沙田食左個麥當當
好多人等穿梭巴士...我搭3先返到ja~
返到就放break~成晚除左9點到10點同埋12點到12點半係勁忙之外...都好空閒...
12點9先放工...搭穿梭巴士出旺角再轉小巴...返到hall已經1點半...very tired ya~
遺言信箱有遺言...我都未放工...講過人地都唔記得...
今晚已經算早...下星期係凌晨一點半同三點...
>>October 5, 2003 at 12:31:40 PM GMT+8
2003 年 10 月 2 日 星期四 【晴】
今朝返10半呀...好眼訓...變左國寶lu
嘻嘻哈哈又過左...返左hall
2半又返過去上堂...撞到jero呀...佢拉住我唔俾我去上堂呀~
極無聊的一堂...為左支持kaka ja~
之後去左舊can食tea...雞翼+西多...
本來阿忻同amy係陪我食...點知俾我引誘成功...食左野
食完去上lecture la~suji竟然唔同我上堂呀~
不過我都好乖去上...雖然我只係去坐...
得我同林婷婷坐到6半...
上完堂返hall執野就出去...去青衣打friendly r~
搭小巴去九龍站...再轉東涌線...講左陣電話咁啦
thz wingyee幫我find 到ob書~
去到warm up左陣就打lu...其實係帶下d細打...玩下...好開心bor~教練唔o係到ma~
點知打打下佢出現...立刻進入"介備"狀態...大家當堂靜晒...
打完都10點lu...教練又繼續講左好耐野...
佢一stop我地立即閃la~我要教小妹妹返天水圍...
俾個voice mail笑死左......送左小妹妹我就自己搭地鐵走lu
買左許留山食...等左成15mins~又講左陣電話...
今晚發生左"cut線事件"tim~哈哈
又係你話收線ga...咁講左byebye啦ma...梗係收線la~
我唔會咁冇品cut你線ga~
>>October 5, 2003 at 6:09:52 AM GMT+8
2003 年 10 月 1 日 星期三 【晴】
尋晚捱到3點...頂唔順...訓左...果時皇馬落後緊1:0
今朝9點幾起身,因為媽咪開左20度冷氣俾我...凍死我~
用credit card幫細妹俾左jupas d錢...之後返hall...因為要拎經濟日報
返到hall又訓左2 hours~訓醒就返恆商教波...
好激氣呀...已經唔想成日話佢地...點知臨尾又係一d改善都冇
忍唔住...勁惡咁鬧~~~!!!舊年都唔駛ga~今年辛苦好多...
之後搭85m出黃大仙轉地鐵返尖咀去和民dinner~
有死仔jeffrey請我食飯ma~等左都ok耐...不過d野真係好味...我地叫左d有酒精成份既drink飲~
成餐飯勁搞笑...哈哈哈
食完飯就搭地鐵落旺角join返恆商同學們...(suji都去...所以我都去~_~)
去neway city唱k...為desmond慶祝生日...
由於kenneth識人既關係....位位$50ja~(唔夠既kenneth包底...full grant好豪喲)
我同suji相依為命啦...佢攜眷(我)出席~hehee~佢地話我地已經變左twins~
好久不見既卓c都有出席...不過真係唱k唱到有d悶....可能唱得太多了..
和suji玩呀玩...都有同kenneth傾下計咁囉~
俾人地知道我去左玩tim~hehee~我真係好耐冇去過玩啦~
成班人串我報到先唔掂呀~~~~
我部電話收得好差...而且環境太嘈...好快收左線...sori ya~
suji好搞笑...走左好耐都走唔到...唔願返屋企呀佢...最後我地一點三先離開k房
行去搵車搭,我同kenneth陪suji搵左van仔...我先搭taxi返hall~
kenneth問起我既"近況"...好簡單咁講左佢知~
本來諗住搭van仔架...不過又要o係觀音廟落...又遠又黑又僻...
所以都係搭taxi la~30蚊...唔駛10分鐘就返到門口lu~
沖完涼睇埋case...3點半就訓lu~
>>October 3, 2003 at 4:08:39 PM GMT+8
2003 年 9 月 30 日 星期二 【晴】
尋晚冇得開冷氣訓...勁熱...訓得好差...
今朝一早7點半起身...返大陸拜山...
坐車時勁訓...訓到訓"黎"頸...宜家條頸好痛~
俾表弟肥仔樂笑死...佢把口真係超賤...完全唔似7歲人仔講既野
lunch去左酒樓食...我食左好少野...冇胃口
出到黎就自己o係沙田逛...自己去左美心食叉燒米,多人到爆~
唔知<無間道2>好唔好睇呢?
遊蕩左一陣...就去搭車返工...竟然塞車
今日都唔算好辛苦...d call average咁上...
隔離係一個o係poly讀ad既男仔...佢係咁撩我講野...我都幾膚衍佢
再隔離果個問我點解可以一路傻笑一路聽call~我鍾意笑呀...唔俾架~敬業樂業ma~
11點半放工...打電話俾人去左遺言信箱bor~that"s the reason why i dislike phone ppl~ > <
行去火炭搭火車去大學再轉bus~12點就返到...因為我歸心似箭ma
今個星期六同下星期六都有得返~~~太好....最好返死佢!!!!!!
kenneth打過黎叫我tmr去唱k~不太想去...到時先算啦~
返到屋企開電腦...繼續唔開心...
dun angry me ,ok ma?
i really feel sad about this!
飲左碗湯諗住訓一陣起身睇波...點知訓唔著....胃痛...
食左個蘋果~好d lu~~~
>>October 2, 2003 at 5:04:13 AM GMT+8
|
![]()
☆人越成長,反而有一種被抽空的感覺☆
重複的生活,被各種莫名其妙的情緒佔據
☆
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
君~
<br>下星期六晚出黎玩丫
>>March 12, 2004 at 5:06:46 PM GMT+8
我覺這個日記介紹網,講得幾好<b
>>March 12, 2004 at 10:45:19 AM GMT+8
返mtr?
<br>好辛苦o架喎
>>February 20, 2004 at 2:57:43 AM GMT+8
你下個sem過3我請你食飯!!一
>>January 17, 2004 at 12:17:51 AM GMT+8
Happy birthday!
>>January 8, 2004 at 3:46:03 AM GMT+8
happy birthday~~
>>January 8, 2004 at 3:03:01 AM GMT+8
新年快樂!!!
<br>新一年~
>>January 1, 2004 at 9:11:10 AM GMT+8
<西關大少>好睇咩?都唔知個雙喜
>>December 13, 2003 at 1:10:31 PM GMT+8
我噚日都買左70蚊snacks.
>>December 11, 2003 at 12:40:26 AM GMT+8
駛唔駛咁強調呀??
<br>我同
>>November 9, 2003 at 6:49:32 PM GMT+8
呢排我比較忙,你一個人睇住先.
>>October 6, 2003 at 11:56:39 AM GMT+8
去啦,suji都去.
>>October 1, 2003 at 11:59:06 PM GMT+8
我地雙依為命都雙依為命得慘過人架
>>September 27, 2003 at 2:38:34 AM GMT+8
星期一唔使返學咩?
<br>唔知
>>August 27, 2003 at 2:06:08 PM GMT+8
君媽...多謝妳呀~我會早d好番
>>August 26, 2003 at 7:04:45 PM GMT+8
你都china呀?呵呵....
>>August 26, 2003 at 4:05:50 AM GMT+8
謝謝我的好媽媽~
<br>好多謝
>>August 25, 2003 at 4:07:56 PM GMT+8
阿媽, 多謝你的留言哦~~~~~
>>August 23, 2003 at 4:22:58 AM GMT+8
哈哈...好感動~
<br>我地
>>August 21, 2003 at 2:36:19 PM GMT+8
唔使客氣呀....
<br>大家
>>August 21, 2003 at 12:58:16 PM GMT+8
<font color=deep
>>August 20, 2003 at 12:16:46 PM GMT+8
dear mt fds~
<br
>>May 7, 2003 at 5:18:36 PM GMT+8
小咩素兒呀???
<br>好嘔心
>>May 7, 2003 at 1:56:46 AM GMT+8
<font color=#1E9
>>May 2, 2003 at 5:17:45 PM GMT+8
你log in入討論區就知點整架
>>April 21, 2003 at 5:10:11 PM GMT+8
may i ask how ca
>>April 21, 2003 at 11:56:45 AM GMT+8
des,
<br>我知la~
<
>>April 20, 2003 at 6:10:22 PM GMT+8
佢芧你就更加唔好嬲~
<br>咁
>>April 20, 2003 at 3:07:34 PM GMT+8
好耐冇上過黎lu
<br>你個日
>>April 12, 2003 at 6:57:17 PM GMT+8
\"/.......
<br>乜
>>April 10, 2003 at 4:37:31 PM GMT+8
多謝ar.家姐
<br>
<br
>>April 8, 2003 at 2:10:04 PM GMT+8
不如上黎我個hall玩
>>April 2, 2003 at 4:29:56 PM GMT+8
喂喂~~
<br>真係好悶呀~~
>>April 2, 2003 at 2:56:54 PM GMT+8
都唔係講何先生壞話~
<br>讚
>>March 31, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
咳咳...
<br>到此一遊~
>>March 31, 2003 at 3:42:38 PM GMT+8
哈哈
<br>勁咪得囉
>>March 16, 2003 at 1:45:57 PM GMT+8
點解d人可以幾日唔寫日記~
<b
>>March 14, 2003 at 11:05:33 AM GMT+8
係咪"想"下都唔得先?
<br>
>>March 7, 2003 at 9:57:12 AM GMT+8
唔好傻啦~
<br>我而家每日都
>>March 7, 2003 at 8:01:55 AM GMT+8
我份b law功課...死梗..
>>March 5, 2003 at 10:35:25 AM GMT+8
係呀~
<br>一定要頂!!!!
>>March 3, 2003 at 5:15:06 PM GMT+8
呵呵
<br>我講事實ja ma
>>March 2, 2003 at 4:36:59 PM GMT+8
<<唔係靠身型死衝就有用架>>
>>March 2, 2003 at 3:53:49 PM GMT+8
我係靚女!
<br>哈哈
>>February 23, 2003 at 4:23:18 PM GMT+8
你就禽獸^_^"
>>February 23, 2003 at 6:31:24 AM GMT+8
我幾時都得啦~
<br>星期四o
>>February 21, 2003 at 9:45:44 AM GMT+8
點解個個都咁忙0既?
<br>我
>>February 20, 2003 at 5:43:21 PM GMT+8
好呀,你幾時得閒呀
>>October 29, 2002 at 5:53:58 PM GMT+8
得閒帶我去你個hall度參觀0下
>>October 28, 2002 at 6:14:37 PM GMT+8
立妹:
<br>妳都打得好好呀~
>>September 30, 2002 at 11:43:34 AM GMT+8
|
|