寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

☆Ah KwAn☆心跳回憶☆

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2003 年 11 月 12 日 星期三 【晴】

今朝好乖11點起身繼續做未做完既功課
收到阿柯電話winnie入左醫院...打亂我陣腳
都係我唔好..唔記得叫女子隊唔准自己練波...結果出事...我...難辭其疚
今日恆商女子隊vs董之英...輸左...
唉...其實係我地自己打得唔好...輸自己...防守已經好好...不過進攻就...射門命中率...0%~
都幾唔開心...
不過男子隊大部份f.6都有出黎睇波...算係咁...f.7一個都冇
佢地都幾不滿...下任隊長果句"可以一戰"真係幾搞笑
之後同阿柯食飯...仲有毛毛...傾may"s波衫...
食完返hall溫advertising...tmr mid term~ai~
打俾個衰人/蠢材...結果我咪心軟囉...真係犯賤~

我d notes好靚~雙面+放大=勁易睇...
俾人串我白痴呢...不過人地都唔係好我好多...icq點收file都唔識...仲要白痴去聽course~keke
終於install左個web cam...不過唔知點用...哈哈~d 人讀comput 真係勁呀~hahaha~

好辛苦...你果日推我出馬路好過...

>>November 13, 2003 at 8:07:53 PM GMT+8


2003 年 11 月 11 日 星期二 【晴】

今日同air一齊返學校...我上晒所有堂呀~超勁
keith wong都幾勁...吹水都吹得有一套...
佢都覺得我諗既野係有得做架~
傾im傾到想死...點解d人可以咁冇point架?我寧願自己做...
上mr悶到死...拎住份答案討論...仲要係4個一樣...昌同學搞到我地笑死左~
之後同katy行書展...買左幾米既<你們我們他們>就返hall lu~
今日心情的確惡劣...過左一晚都仲係唔多高興
睇晒d戲集...勁好睇呀~之後寫GE paper...
寫左兩個字...."愛情"...之後乜都寫唔出...
睇reference...寫左一半...都唔知自己寫乜
好眼訓..就去訓lu~
唔該晒人地幫我print notes~

>>November 13, 2003 at 7:49:19 PM GMT+8


2003 年 11 月 10 日 星期一 【晴】

今朝一早返poly簽contarct...去唔到ob interview~sori~
兩點半返poly傾 internet marketing
3點3又仆返沙田帶隊比賽...男仔對董之英
沒有期望...只希望打返大家既水準...結果...事與願違
不過都見到佢地防守進步左...又盡力追快攻...都有d欣慰
而且隊中各人都睇到野...肯講出黎...至於之後佢地會唔會自我反省...有冇改善...unknown

之後...我都唔知點講好...好痛
係咪我太多事?想開解你既唔開心變左搞到自己唔開心
發爛渣...好想喊...如果肥ming唔o係到,我一定喊到收唔到聲
眼淚...在心裡流...究竟呢一年花既心機係咪白費?
好耐冇咁唔開心...好耐未試過o係街想喊...
我唔講既野我就一定唔會講...你知我有幾硬頸..
就算你衝出馬路我都唔會講~我只會同你一齊衝出去
你愈要問我愈唔肯答...
次次衰左就sori...點解要sori?唔衰咪得囉~~~我super勁爆憎你講sori呀~



去練波...一路行一路諗一路想喊
好認真咁練...對腳冇力勁累都死做...
結果跌倒...好痛...成日既唔開心又出返黎...死頂再起身再做

呢排咁多野做我都放教波首位...為咩?
just our promise~but maybe i choose wrongly...
do uknow how drepress iam?
you never know my feeling~~~


其實要嬲一個自己在乎既人係好辛苦


我希望自己唔會再在乎你...所以我唯有今做
不過我都唔知自己可以嬲幾耐...我...太易心軟



>>November 11, 2003 at 4:53:16 PM GMT+8


2003 年 11 月 9 日 星期日 【陰】

今日兩點起身…其實10點半聽左個電話…陳先生打黎…
佢講完佢要講既野就叫我繼續訓~我好聽話~哈哈
之後執野返poly再返恆商教波
見到cathy li...佢竟然話唔認得我...佢話做咩我個頭咁黑wor...
教完又返poly打friendly match~有d領略同體會~不過...似乎係負面比正面多
之後同d隊友傾返...大家都覺得係有問題...自己打自己...咁有咩用?
我夠可以球球都射啦...我唔想咁...我想打team work~
其實都幾認同阿東講既野...佢o係出面都睇到...所以真係幾冇瘾~
覺得自己d遠射勁左,同埋防守硬淨左...哈哈~冇咁易俾人撞冧
似乎教練會俾我打右輔...yeah~其實係冇人可以同我爭至岩~勁驚佢要我打wing~
之後全隊傾tracksuit問題...一定要型過所有team呀~哈哈~d gap人又浪費我地時間~
韓sir好9...嚇我話唔夠attendance...crazy...我一次冇去ja~
屈肥康俾聯賽賽程我…哈哈~成功…d比賽勁撞考試…死梗
有Coo~飲~hehee…不過左手又手震...
返hall沖涼,再同阿芝,小敏,air落去新發食飯…
第一次好樣衰倒瀉熱飲…燙到隻左手呢…eeeeeeee~
4個人叫3個餸...好食又勁飽...
今晚終於明白咩野叫電腦白痴啦~哈哈哈~我都唔係好差ja~
之少我唔係讀computing ma~haha~

訓覺先知右腳又撞傷左...好痛呀~



>>November 11, 2003 at 5:30:21 AM GMT+8


2003 年 11 月 8 日 星期六 【陰】

尋晚放點半,3點幾先訓…
今朝11點俾Gary yeung 打黎嘈醒…
12點幾先打俾阿柯…又cancel左…
楊sir竟然去實地考察…笑到我同阿柯死左…
之後打俾陳先生,講佢知又笑死左~哈哈~可能佢跑步跑開去…又笑到傻.

之後同細妹出旺角行街…買左一條褲+鬧鐘
仲想買條裙架…不過等好耐都俾唔到錢~頂
見到 白x銀 dunk low~~~唉….激死人…勁想喊
價錢同我果對一樣…不過…好明顯我鍾意白x銀多好多~~

而且仲有好多新鞋出左…d色都幾靚~好灰呀~~~~~~~
返馬會返7-凌晨3點…都幾辛苦…勁恰眼訓…
放工冇車…等左成半粒鐘…好cheap r馬會…返到hall已經4點
好彩可以tunnel口落…又有人一齊行返hall~
5點幾先訓ja~


>>November 11, 2003 at 3:26:38 AM GMT+8


2003 年 11 月 7 日 星期五 【雨】

尋晚訓得唔好...擔心學界同埋諗下點打...
今朝低b叫我起身...
去ATM...玩一年一次既javelin~~~
哈哈...好神奇咁贏左...今日係一d力都冇...因為今個星期已經練左3日波
個成績同自己既best record有d距離呀...不過都幾開心既
話晒第一次拎標槍冠軍...hehe
俾阿威笑死..."over over...牛丸搵老公..."=魚旦.......哈哈哈
落雨cancel左d學界....eeeeeee~~~~~~
周圍影相呀~哈哈
阿達記得舊年我同阿sam影相...因為係佢幫我地影~
今日就勁同佢影...咁下年ATM佢就會記得上年同我影左好多相la~哈哈
今日jero話我冇咁殘呢~呵呵~yeah~
拎埋獎就閃lu...勁大雨...打的返hall...

今晚又要返馬會...辛苦呀...想訓覺...想訓多d~



>>November 8, 2003 at 8:12:10 AM GMT+8


2003 年 11 月 6 日 星期四 【晴】

今朝勁眼訓...又要10點半返到poly搵tutor...又俾佢串我眼訓...
之後o係舊can傾埋份問卷...Jero又話我殘~enough la!!!><
lunch去都會軒food court食...忻+朱口中既"新都會"
撞到air拎notebook去修理...哈哈~抵呀...冇得icq一個星期...做自閉仔啦
之後返poly上堂...好搞笑...搞到全班笑死左...之後同細妹去買mp3機
ka lok & lewis都唔信係我細妹......哈哈...我靚d ma~~
上advertising...訓左陣...本來諗住唔去練波...不過又冇人...都係去啦
o係火車撞到air...哈哈...俾我呃左佢幫我拎野去JSC...
我要去旺角買洗手膏俾聽日班死仔用...
去到球場...女仔得9個...計埋我...芝,小敏,敏,GIGI,RUBY,FIONA,COBEY,君儀
都算係咁...我都係係咁二...REALLY VERY TIRED~~~~~~~
教練俾左D CREAM我擦...勁冰涼...
今日有D時間同男仔一齊練...好D~教練可以理我地多D MA~

練完同阿芝搭208返HALL~~~傾計=開心~
好慘TONIGHT NO TAXI團...


>>November 7, 2003 at 5:48:01 PM GMT+8


2003 年 11 月 5 日 星期三 【晴】

今朝12點起身...上網...繼續研究電話
2點半返poly...約左死仔jeffrey食tea~我竟然食唔晒個飯...可能係對住佢冇胃口啦~hehe
之後上左SAC check下ATM個timetable...同jeffrey+健一齊走...我都好耐冇見過阿健啦
Joe話我勁殘呀個樣...好似吸毒咁...eeeeeeeee~~~~~~好灰

返恆商教波...比賽前最後一課...希望佢地星期六生生性性啦
隊長終於有其他人認同...我地既努力冇白費架...我亦都證明到我"眼光獨到"啦~hehe
希望星期六旗開得勝啦...呢一年黎付出既...都係為果日...
希可以再證明到我地既努力係冇白費架

之後返hall...約左air食飯...遲左少少ja~
但係有人嘈話好肚餓wor...去左吉之島food court~
我又食剩好多野...好搞笑架佢...傻下傻下咁...又成日詞不達意~
其實我都覺我既生活好悶...不過又可以點?有d野我根本唔可以改變...

睇<衝上雲霄>...
尋晚練波後遺症...痛死我啦...下半身癱瘓...


>>November 6, 2003 at 3:36:31 PM GMT+8


2003 年 11 月 4 日 星期二 【晴】

今朝十點一起身個肚勁痛...痛死我啦...行唔到出房門口...對腳完全冇力
食左粒必理痛...再訓過...好左好多...不過上唔到internet marketing 既lecture r~我第一次miss ja~
點半先返學...搵amy,忻,朱...行mega sales~
我地4個2點上14樓飲茶...so gd~~~好悠閒...傾下計...勁好
不過sem 2佢地會去天津...買鴨梨俾我...哈哈
之後上marketing research lab...悶...
返沙田俾ticket desmond~
去新世界出電話...nokia 7250i...試電話勁搞笑...
"呢部收得好唔好?我宜家買電話呀..."
"點解個no.都新ga?"
"都話試電話囉...傻瓜...梗係唔同啦"=D

之後去朱敬文練波...得5個人...不過比練polyu充實好多呢~
返hall叮公仔麵...洗衫...

打long dist教我set netmeeting...
sori lor~你睇錯又話我...eeeeee...
我係電腦白痴我認架...不過都唔駛咁話我架...我知你叻~
好彩冇買6100 ja...




>>November 6, 2003 at 5:30:11 AM GMT+8


2003 年 11 月 3 日 星期一 【晴】

今日11點幾就起身...做埋GE份report...好快手
3點返poly拎報紙...又返沙田教波

今日教波...個個都死下死下咁...真係有d擔心星期六場比賽
始終覺得佢地有d問題...唉...都唔知點出好...
不過陳先生今日又打得幾好...都叫有d欣慰ga~
之後返屋企食飯...睇電視...勁relax~
睇完<衝上雲霄>先走...好好睇...有陳鍵鋒呀...
朱同忻打黎...傾ob...又傾下無聊野...唉...sem2得我同阿朱相依為命...

聽日要練波...唔可以睇suji既演奏會...不過我精神上係支持你架~~~~~!!!!!!!!!!!!


>>November 4, 2003 at 5:19:00 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


☆人越成長,反而有一種被抽空的感覺☆ 重複的生活,被各種莫名其妙的情緒佔據 ☆

廣告

讀者留言

路人留言   |

君~ <br>下星期六晚出黎玩丫
>>March 12, 2004 at 5:06:46 PM GMT+8

我覺這個日記介紹網,講得幾好<b
>>March 12, 2004 at 10:45:19 AM GMT+8

返mtr? <br>好辛苦o架喎
>>February 20, 2004 at 2:57:43 AM GMT+8

你下個sem過3我請你食飯!!一
>>January 17, 2004 at 12:17:51 AM GMT+8

Happy birthday!
>>January 8, 2004 at 3:46:03 AM GMT+8

happy birthday~~
>>January 8, 2004 at 3:03:01 AM GMT+8

新年快樂!!! <br>新一年~
>>January 1, 2004 at 9:11:10 AM GMT+8

<西關大少>好睇咩?都唔知個雙喜
>>December 13, 2003 at 1:10:31 PM GMT+8

我噚日都買左70蚊snacks.
>>December 11, 2003 at 12:40:26 AM GMT+8

駛唔駛咁強調呀?? <br>我同
>>November 9, 2003 at 6:49:32 PM GMT+8

呢排我比較忙,你一個人睇住先.
>>October 6, 2003 at 11:56:39 AM GMT+8

去啦,suji都去.
>>October 1, 2003 at 11:59:06 PM GMT+8

我地雙依為命都雙依為命得慘過人架
>>September 27, 2003 at 2:38:34 AM GMT+8

星期一唔使返學咩? <br>唔知
>>August 27, 2003 at 2:06:08 PM GMT+8

君媽...多謝妳呀~我會早d好番
>>August 26, 2003 at 7:04:45 PM GMT+8

你都china呀?呵呵....
>>August 26, 2003 at 4:05:50 AM GMT+8

謝謝我的好媽媽~ <br>好多謝
>>August 25, 2003 at 4:07:56 PM GMT+8

阿媽, 多謝你的留言哦~~~~~
>>August 23, 2003 at 4:22:58 AM GMT+8

哈哈...好感動~ <br>我地
>>August 21, 2003 at 2:36:19 PM GMT+8

唔使客氣呀.... <br>大家
>>August 21, 2003 at 12:58:16 PM GMT+8

<font color=deep
>>August 20, 2003 at 12:16:46 PM GMT+8

dear mt fds~ <br
>>May 7, 2003 at 5:18:36 PM GMT+8

小咩素兒呀??? <br>好嘔心
>>May 7, 2003 at 1:56:46 AM GMT+8

<font color=#1E9
>>May 2, 2003 at 5:17:45 PM GMT+8

你log in入討論區就知點整架
>>April 21, 2003 at 5:10:11 PM GMT+8

may i ask how ca
>>April 21, 2003 at 11:56:45 AM GMT+8

des, <br>我知la~ <
>>April 20, 2003 at 6:10:22 PM GMT+8

佢芧你就更加唔好嬲~ <br>咁
>>April 20, 2003 at 3:07:34 PM GMT+8

好耐冇上過黎lu <br>你個日
>>April 12, 2003 at 6:57:17 PM GMT+8

\"/....... <br>乜
>>April 10, 2003 at 4:37:31 PM GMT+8

多謝ar.家姐 <br> <br
>>April 8, 2003 at 2:10:04 PM GMT+8

不如上黎我個hall玩
>>April 2, 2003 at 4:29:56 PM GMT+8

喂喂~~ <br>真係好悶呀~~
>>April 2, 2003 at 2:56:54 PM GMT+8

都唔係講何先生壞話~ <br>讚
>>March 31, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

咳咳... <br>到此一遊~
>>March 31, 2003 at 3:42:38 PM GMT+8

哈哈 <br>勁咪得囉
>>March 16, 2003 at 1:45:57 PM GMT+8

點解d人可以幾日唔寫日記~ <b
>>March 14, 2003 at 11:05:33 AM GMT+8

係咪"想"下都唔得先? <br>
>>March 7, 2003 at 9:57:12 AM GMT+8

唔好傻啦~ <br>我而家每日都
>>March 7, 2003 at 8:01:55 AM GMT+8

我份b law功課...死梗..
>>March 5, 2003 at 10:35:25 AM GMT+8

係呀~ <br>一定要頂!!!!
>>March 3, 2003 at 5:15:06 PM GMT+8

呵呵 <br>我講事實ja ma
>>March 2, 2003 at 4:36:59 PM GMT+8

<<唔係靠身型死衝就有用架>>
>>March 2, 2003 at 3:53:49 PM GMT+8

我係靚女! <br>哈哈
>>February 23, 2003 at 4:23:18 PM GMT+8

你就禽獸^_^"
>>February 23, 2003 at 6:31:24 AM GMT+8

我幾時都得啦~ <br>星期四o
>>February 21, 2003 at 9:45:44 AM GMT+8

點解個個都咁忙0既? <br>我
>>February 20, 2003 at 5:43:21 PM GMT+8

好呀,你幾時得閒呀
>>October 29, 2002 at 5:53:58 PM GMT+8

得閒帶我去你個hall度參觀0下
>>October 28, 2002 at 6:14:37 PM GMT+8

立妹: <br>妳都打得好好呀~
>>September 30, 2002 at 11:43:34 AM GMT+8

人氣: 35355

Design & Scripting by ShowHappy.Net