寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

☆Ah KwAn☆心跳回憶☆

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2004 年 2 月 1 日 星期日 【陰】

今日點幾起身...就返poly俾野low b....thz佢help me print notes la
跟住我上左AECO睇exchange d 資料
netherlands真係幾好...england d科都唔岩
睇到3點半就去上retail tutorial
我地班得13人only...仲要係全女班...都幾悶...7-11又冇人ans Leslie問題
得我答佢...搞到佢成鬼日望住我...
我勁hungry ya~起身until tutorial都未食過野...><

上完retail先去舊can買雞翼食+朱奶...
同kaka行左轉mega sales先去上lecture
我地仲要唔知去邊到上先抵死...去到已經差不多5點...坐第一行呀
5點半佢放10分鐘break...同suji去左新can買奶醬多+凍檬茶
6點已經落堂...同kaka去左7-11買雪糕食...
傾左半粒鐘計...好開心...大學好少人可能暢所欲言...我會珍惜架

之後返舊gym練波...比星期五好ga~
不過都為時已晚啦...感覺也不太好
miss左幾個冇來電既call...唔知邊個...唔會係你呱?
成班一齊去食飯...我冇心情又冇胃口...

>>February 2, 2004 at 5:44:39 PM GMT+8


2004 年 1 月 31 日 星期六 【陰】

尋晚上網睇下exchange d野..睇到2點幾先訓
訓到今朝1點呀...中間又醒過下咁...
煮左個麵食...就睇書啦..retailing mgt...仲未睇晒第一課tim~
本李天命睇左幾頁又放埋一邊...
同steven chat左陣...聽晚有場練波啦...reli thx佢la

今晚又要返工lu...6-3am
好彩有巧梅陪我ja~

目標鎖定...netherlands

今日睇到蘋果千嬅個專訪
講感情果part覺得好touching呀...

夜晚返工幾搞笑...
我個fd睇我果行wor...搞到我係咁俾人笑...
之後second break佢寫多2分鐘比我地~
佢又一齊放bor~一齊傾計...勁低b~
"你果場入9球bor...神射手...仲係首名入球呀..."
最搞笑講左meimei之前提出既問題
"佢個樣咁懶洋洋,唔知佢諗野係消極定積極呢?"
佢都呆左呀...九唔答八咁~哈哈
原來albert 尋日last day呀,佢地收工去左飲酒...until 8am
可惜我尋日請左假丫...我去飲果汁...哈哈哈
d人好chaep呀收點半...搞到又得我自己返hall
三點收工同巧梅,瑪嘉烈,揚揚食宵夜...生菜魚肉碗仔翅+煎釀三寶
今日我仲收warning呀~~~~好黑仔~~~~

>>February 1, 2004 at 8:48:55 PM GMT+8


2004 年 1 月 30 日 星期五 【晴】

今日本來去睇戲
不過kenneth病左..咁就冇去睇
我又訓番...2點先起身...
尋晚訓得唔好...5點幾扎醒左...兆麟問我點解仲唔訓...icq左2句我又去訓
點解次次咁down佢都會同我講野...呢d叫做緣份?哈哈...有緣無份至真

3點幾出左又一城行左陣
見到好多shop都promote緊情人節既gift~
哈哈...到宜家都係得一個人收過我送既情人節禮物
o係cei買左件冷衫
之後搭火車落旺角...買左個tea就搭58x入屯門
今晚o係屯門打比賽...低能架...勁遠
我地mays 對科大...當然贏啦...
不過我就勁慘...球球都俾人打...now兩隻手勁痛..
有一球仲俾人毀容tim~低能架打人塊面...
打完都9點幾...搭260x返尖咀再行返hall...10點3已經返到...都幾快丫

原來大專盃最強對手係ied...
如果我地第一關中大都過唔到...冠軍真係唔駛諗...
唉......我.唔.想.要.亞.軍.呀!

>>January 31, 2004 at 4:48:57 PM GMT+8


2004 年 1 月 29 日 星期四 【晴】

今朝好唔想起身...10半again~
不過Leslie Yip堂我又點會走wor...
佢係讀左咁耐我覺得教得最好既lecturer
呢個sem佢教呢科叫retailing and merchandising
都應該幾好玩架...而且好practical~
個project幾得意...有guset speakers黎講下野...又唔駛mid-term...仲有open book exam tim~
今日兩個鐘我都好專心...可能因為慣左佢個上堂format~
仲做岩晒d ex. tim~上完堂我即刻去book shop買書tim~哈哈
上左成個星期堂...最有價值都係今日...
最開心係tutorial都係佢教呀~哈哈

之後返hall...
hea到6半...air打黎先去jsc練波
超級無聊...一d氣氛都冇...教練又唔理我地
我就係咁自己射波...射左幾十球wing~球球都中柱入
好灰呀...點解唔可以積極d?
脫離大隊自己搭208返hall~食叮叮粥...都幾好食

>>February 1, 2004 at 8:41:10 AM GMT+8


2004 年 1 月 28 日 星期三 【晴】

今朝準時返學呀...10半
超級悶...早左15mins放...
同kaka,jessie 佢地落左尖咀食'愈南'野
之後返poly陪suji食lunch,行mega sales
2半上英文...d時間都過得ok快...
4半上further marketing resreach...悶死人...訓著左...真係好眼訓...
break同suji行左去新can...
捱到6半落堂...返hall執野同阿暉一齊去朱敬文練波...
今晚細佬冇黎...變左訓練班...aiyaya~都幾悶...仲有d凍tim
練到10點9先可以走...又同阿暉一齊返hall
沖完涼先落街食野...

好tired ya...tmr又十半...shit~

我想講...我唔介意人地覺得我渣
我都唔介意人地唔同我一組
我只係覺得有少少講一套做一套既感覺
宜家都分左組啦...唔好講到話有咩問題
仲有年半同學要做...我會做番做同學既本份

>>January 30, 2004 at 10:24:46 AM GMT+8


2004 年 1 月 27 日 星期二 【晴】

今朝返12半...distribution mgt
返到去竟然係坐頭排...好驚...
個lecturer係西人黎架...講得都幾ok...不過我都好眼訓
呢科都應該幾麻煩...workload好重
上完去做骨質密度test...結果我竟然係below 25%
完全唔掂呀...=六,七十歲d老人家咁...

做完搭地鐵去鑽石山join返媽咪+細妹
去探九龍婆婆...佢都唔認得我...九十幾歲都算係咁囉
我唔想自己太長命...
之後行左陣hollywood,買左件衫+條褲...
食埋麥當勞daddy車我地返屋企...
食飽晚飯我又訓覺...
10點先出門口返工...同巧梅一齊坐
今晚好鬼忙...個半鐘non stop冇停咁上call~辛苦
3點就放工lu...emily又唔返工...自己行返hall...

只係返左3日學,我已經feel到好辛苦
仲有14個weeks,都唔知點捱...
同學始終係同學...
好彩我o係poly仲有一班好朋友...

>>January 28, 2004 at 8:22:37 PM GMT+8


2004 年 1 月 26 日 星期一 【晴】

今朝好辛苦咁起身返學...10半
點知返到去...又冇人黎上堂...我地呆等左半個鐘
之後成班去左neway k lunch~
唱到點半返poly上英文堂...
個tutor好搞笑...好似做棟篤笑咁...自己講一句就笑幾聲...傻架
一個鐘我都鐘眼訓...
上完同wing去搵韓sir...搞掂左大專盃d野lu
之後就返屋企...姑姐黎拜年...真係有曲奇餅+瑞士糖
同daddy+表弟去左新港城行左陣
夜晚dinner有9碟餸...珍姨一家都黎埋...好多人...
食飽我坐o係sofa到又訓著左...之後搭火車返hall~
阿東搬左入hall lu~
12點同阿東,阿暉,air落左2/f打乒乓球...
佢地真係識打架...我就係咁俾人喵住黎打...d人冇人性架...蝦我...
之後去左做gym...缺做下有人又閃左...
1點3先返房沖涼...

p.s.今日心情麻麻地...究竟身邊有幾多'真正朋友'?
不過今日都有好野...我覺得自己可以將之前既野放低...
人要向前望架ma~~~

>>January 27, 2004 at 6:18:30 PM GMT+8


2004 年 1 月 25 日 星期日 【晴】

今日係sem 2 start la!要好好加油~~~
今朝11點半起身...落大家樂食lunch...
daddy車我返hall,我拎晒d戰利品返hall,仲有好多野食tim...佢地跟住去洪水橋拜年
我就執野...掃地...拖地...去銀行入$$...去cc print野
去新can買埋茶葉蛋先去上sem 2既第一堂...4半既HRM lecture
同d mgt 既year 1一齊上...仲有3個exchange students from 荷蘭
5點放學...shit~~~waste time~陪kaka去HMV買古巨基隻碟...竟然係out of stock~
我仲食左"哈根dies"...冧酒提子+士多啤梨芝士餅......super好味
我地仲o係加連威老道見到chilam tim~~~好靚仔架佢~~我記得兩年幾前我都o係九龍城見過佢拍戲

之後行返poly練波...
練埋d boring野...又唔多理我地...ai~~~浪費時間
打半場既時候同mabel都夾得好好...keep住係咁大專盃應該不成問題
之後男女子隊一齊去尖東福臨打邊爐...
男一圍,女一圍...食左好多肥牛呀...不過冇金菇同魚皮餃><
班男仔係咁隊酒...
當女仔走剩我,wing,mabel,ruby既時候,我地都坐埋過去一齊玩...
圍'妹'+"兵扮嘩"....勁搞笑呀...班仔個個都wing 晒...kelvin,air,victor就較為嚴重
之後行返hall...super搞笑...有人行行下拗柴...有人隨街解決
victor傻架...拖住我o係尖東天橋怒跑...嚇死我...
行左好耐先返到hall ja~
沖完涼去左阿暉間房傾計,仲有阿燈,傾到4點半先返房訓...

>>January 27, 2004 at 5:58:15 PM GMT+8


2004 年 1 月 24 日 星期六 【晴】

今朝10點半俾人叫醒...
去粉嶺同姑姐飲茶...諗住一齊去拜年
點知打電話去囝relatives到冇人聽...咁就分道揚鑣
今日樂樂好乖呀...一見到我地就俾$20我細妹~哈哈,幫我還錢俾佢
等我遲d獎勵下佢先

之後我地一家人入青龍頭...
首先去阿伯到...有狗架...好討厭...鎖左一隻入房...另一隻o係廳訓覺...
我食左好多角仔...好好味架...拎左d返屋企,仲有年糕tim...全部都係我鍾意食ga~hehee
之後去公公婆婆大舅父到...聽佢地傾計...
再出返荃灣...去四舅父到...坐左一陣...佢係咁講埋d懶有道理既野...

我返馬會返6點....5點9先o係荃灣開車走...買埋kfc先走...未夠6點我已經返到...
今日巧梅返工lu...好開心呀~~~
今日同steve,勤,巧梅一齊坐...好鬼開心架...笑到傻呀
有"果隻死肥野","肥鴛鴦","鄭中基"....好多好多笑話...
最衰我今日放12點...好想同佢地玩耐d...
識左佢地之後...愈來愈鍾意返工....可以一齊傾計一齊笑...好正!!
今日都幾多call...不過又有時間玩...都好開心...
今日賣六寶半全場我仲後勁凌厲tim...
差不多一點先返到home...好彩仲有87k搭...

聽日sem 2 start la~~~aiyaya~~~~人生又完
一定仲忙過sem 1...希望我可以捱得住啦

尋晚阿暉send左大專盃個賽程表俾我...
好緊張呀.......7/2就打第一場...
7/2  4:20pm polyu vs cu
希望我地可以旗開得勝啦...
我等左一年...終於等到啦...我要實踐承諾!

p.s.
你情人節記得約我至好呀~

>>January 25, 2004 at 6:15:39 PM GMT+8


2004 年 1 月 23 日 星期五 【乍雨乍晴】

今朝比細怪獸叫醒我起身...10:30
佢好醒架...最遲先叫我..
之後揸車去石岩湖飲茶...d野食都ok ga~~
飲完就返屋企執野...
之後就全部坐van出深圳再出香港lu
好快就出到...冇乜人...全程我照顧住細怪獸
返到屋企立刻沖涼洗頭...

6點又返工lu...
返工之前去左大家樂食左個tea
今日都幾舒服...傾下計時間都ok易過...
11點半放工
返到home就有公仔麵食...哈哈
係daddy煮俾我架~

>>January 24, 2004 at 4:52:51 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


☆人越成長,反而有一種被抽空的感覺☆ 重複的生活,被各種莫名其妙的情緒佔據 ☆

廣告

讀者留言

路人留言   |

君~ <br>下星期六晚出黎玩丫
>>March 12, 2004 at 5:06:46 PM GMT+8

我覺這個日記介紹網,講得幾好<b
>>March 12, 2004 at 10:45:19 AM GMT+8

返mtr? <br>好辛苦o架喎
>>February 20, 2004 at 2:57:43 AM GMT+8

你下個sem過3我請你食飯!!一
>>January 17, 2004 at 12:17:51 AM GMT+8

Happy birthday!
>>January 8, 2004 at 3:46:03 AM GMT+8

happy birthday~~
>>January 8, 2004 at 3:03:01 AM GMT+8

新年快樂!!! <br>新一年~
>>January 1, 2004 at 9:11:10 AM GMT+8

<西關大少>好睇咩?都唔知個雙喜
>>December 13, 2003 at 1:10:31 PM GMT+8

我噚日都買左70蚊snacks.
>>December 11, 2003 at 12:40:26 AM GMT+8

駛唔駛咁強調呀?? <br>我同
>>November 9, 2003 at 6:49:32 PM GMT+8

呢排我比較忙,你一個人睇住先.
>>October 6, 2003 at 11:56:39 AM GMT+8

去啦,suji都去.
>>October 1, 2003 at 11:59:06 PM GMT+8

我地雙依為命都雙依為命得慘過人架
>>September 27, 2003 at 2:38:34 AM GMT+8

星期一唔使返學咩? <br>唔知
>>August 27, 2003 at 2:06:08 PM GMT+8

君媽...多謝妳呀~我會早d好番
>>August 26, 2003 at 7:04:45 PM GMT+8

你都china呀?呵呵....
>>August 26, 2003 at 4:05:50 AM GMT+8

謝謝我的好媽媽~ <br>好多謝
>>August 25, 2003 at 4:07:56 PM GMT+8

阿媽, 多謝你的留言哦~~~~~
>>August 23, 2003 at 4:22:58 AM GMT+8

哈哈...好感動~ <br>我地
>>August 21, 2003 at 2:36:19 PM GMT+8

唔使客氣呀.... <br>大家
>>August 21, 2003 at 12:58:16 PM GMT+8

<font color=deep
>>August 20, 2003 at 12:16:46 PM GMT+8

dear mt fds~ <br
>>May 7, 2003 at 5:18:36 PM GMT+8

小咩素兒呀??? <br>好嘔心
>>May 7, 2003 at 1:56:46 AM GMT+8

<font color=#1E9
>>May 2, 2003 at 5:17:45 PM GMT+8

你log in入討論區就知點整架
>>April 21, 2003 at 5:10:11 PM GMT+8

may i ask how ca
>>April 21, 2003 at 11:56:45 AM GMT+8

des, <br>我知la~ <
>>April 20, 2003 at 6:10:22 PM GMT+8

佢芧你就更加唔好嬲~ <br>咁
>>April 20, 2003 at 3:07:34 PM GMT+8

好耐冇上過黎lu <br>你個日
>>April 12, 2003 at 6:57:17 PM GMT+8

\"/....... <br>乜
>>April 10, 2003 at 4:37:31 PM GMT+8

多謝ar.家姐 <br> <br
>>April 8, 2003 at 2:10:04 PM GMT+8

不如上黎我個hall玩
>>April 2, 2003 at 4:29:56 PM GMT+8

喂喂~~ <br>真係好悶呀~~
>>April 2, 2003 at 2:56:54 PM GMT+8

都唔係講何先生壞話~ <br>讚
>>March 31, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

咳咳... <br>到此一遊~
>>March 31, 2003 at 3:42:38 PM GMT+8

哈哈 <br>勁咪得囉
>>March 16, 2003 at 1:45:57 PM GMT+8

點解d人可以幾日唔寫日記~ <b
>>March 14, 2003 at 11:05:33 AM GMT+8

係咪"想"下都唔得先? <br>
>>March 7, 2003 at 9:57:12 AM GMT+8

唔好傻啦~ <br>我而家每日都
>>March 7, 2003 at 8:01:55 AM GMT+8

我份b law功課...死梗..
>>March 5, 2003 at 10:35:25 AM GMT+8

係呀~ <br>一定要頂!!!!
>>March 3, 2003 at 5:15:06 PM GMT+8

呵呵 <br>我講事實ja ma
>>March 2, 2003 at 4:36:59 PM GMT+8

<<唔係靠身型死衝就有用架>>
>>March 2, 2003 at 3:53:49 PM GMT+8

我係靚女! <br>哈哈
>>February 23, 2003 at 4:23:18 PM GMT+8

你就禽獸^_^"
>>February 23, 2003 at 6:31:24 AM GMT+8

我幾時都得啦~ <br>星期四o
>>February 21, 2003 at 9:45:44 AM GMT+8

點解個個都咁忙0既? <br>我
>>February 20, 2003 at 5:43:21 PM GMT+8

好呀,你幾時得閒呀
>>October 29, 2002 at 5:53:58 PM GMT+8

得閒帶我去你個hall度參觀0下
>>October 28, 2002 at 6:14:37 PM GMT+8

立妹: <br>妳都打得好好呀~
>>September 30, 2002 at 11:43:34 AM GMT+8

人氣: 35353

Design & Scripting by ShowHappy.Net