寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

☆Ah KwAn☆心跳回憶☆

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2004 年 1 月 5 日 星期一 【晴】

低能架...今朝5點先訓得著...
9半已經要wake up...去會展睇玩具展...formal dressing
對腳痛到媽媽都唔認得...行左一陣就閃
同阿朱去左neway k lunch~第一次formal dressing去唱k~

之後同阿暉去買手球鞋~大家都買左紅色...一樣架~haha
咁就冇左$390 lu...

夜晚返馬會...同阿勤一齊返...幾開心...今晚發生好多搞笑野
1.執位
2.愛人
3.叫乜名...唔話你知

ps thx 阿朱送的birthday present~like so much~~~"戀之風景畫冊"

>>January 6, 2004 at 8:52:33 PM GMT+8


2004 年 1 月 4 日 星期日 【晴】

今朝訓到1點...就大掃除...
宜家間房係勁勁勁乾淨+整齊呢...
4點返左poly去銀行
之後出左旺角買野

6半返poly練波...得我同阿wing兩個女仔...
咁我地就同boys一齊練...
我地一致覺得今晚係有史以來最充實ga~

之後我同教練,暉,brain,air,燈,steven,victor,kevlin,德去dinner~~~
我仲好醒目跟教練車唔駛行呢...
好開心呢一班人一齊食飯...傾下計...

今日reli好tired呀...

>>January 5, 2004 at 4:42:10 PM GMT+8


2004 年 1 月 3 日 星期六 【晴】

今朝好早起左身...睇報紙...同細妹去左新港城買襪
食埋媽咪買返黎既雲吞麵就出門口去打比賽..入屯門
搭巴士43x...竟然撞到陳漢霖bor~~好有緣呢~一齊搭車去荃灣...去到已經見到d隊友...
咁就一齊搭58m lu~
d比賽又delate~crazy~
今日我地mays對嵐灣...可以用峰迴路轉黎形容
我地半場lead開9:4...之後俾人追返..再反超前...
最後我都追平...打成平手...14:14...都算執返身彩...
今日我都打得ok...不過果兩球7公尺都好樣衰...好彩之後好冷靜呀~haha~
分波...draw位都好好...可惜最後果球射唔入...
教練有讚下呢...不過都仲有野要改善~~~
我會努力!!!!!~今日鴨仔都o係到...希望我冇令佢失望la~
我宜家損晒手...d手俾人抓到丫...crazy~
今日kaka小姐黎左睇我打波~~~哈哈~我打完佢問我輸定贏...係和lor~
真係好開心佢唔識都坐o係到支持我呢~~~~
哈哈~~~我仲收到第一份生日禮物tim~~~好開心+好鍾意~thz~~~~~
不過美中不足係佢冇黎...算啦...其實我都唔係抱好大期望...

之後我地去左體育館沖涼...
再分批坐私家車去bbq~今日有4架私家車+1架烈火戰車...好威咁
男女子mays一齊去bbq~~~去左小欖果bbq場...我坐阿誠車呢
大家一齊bbq好開心...細佬一家出席呢...嵐嵐好cute ka~
哈哈...今日佢地同我,cherry,esther慶祝生日~~~好suprise 呀
有cheesecake呀!2004第一個生日蛋糕~~~~~仲有好多禮物呢~
thz all of you~~~love u all so much~esp. thx 柯+小燕+楓
我地唱k玩到癲晒......好開心好開心~
11點幾就散band lu~~~坐阿誠車返hall~~~

之後陪左gap信落街食野...呃左杯雪糕食
吹水吹得好開心...


p.s.
謝謝我的可愛/靚女隊友們~so happy today~~~
不過美中不足係佢冇黎到睇...算啦...其實我都唔係抱好大期望...
今日富哥哥好勁呀~~~

>>January 4, 2004 at 7:17:07 PM GMT+8


2004 年 1 月 2 日 星期五 【晴】

今日又振興香港經濟...
出左去旺角同細妹行街...
行左2hours...駛左千幾銀...
買左兩條褲for自己...波鞋for daddy...屋企室內電話...褸for細妹...
去左沙嗲王食白咖哩豬扒飯...
之後daddy,mummy車我走...
去左將軍澳...我負責看車...
臨走見到阿鋒"拓"米返屋企~~~個樣好搞笑架
之後去左西貢滿記買榴槤pancake~
再返home放低d野...daddy車我去返工~~~
又同阿勤一齊返呢...好開心...成班人好funny~~~
今日都有peak過...好累...
放點半...同d同事夾份打的返馬鞍山...$10ja~幾抵...又快~haha
消夜係滿記榴槤pancake~yeahyeah~~~

哈~有d suprise...以為又要2日後先睇到msg tim~
不過都係唔好開心得太早...

>>January 3, 2004 at 6:41:19 PM GMT+8


2004 年 1 月 1 日 星期四 【晴】

今朝訓到點半先起身...好滿足...呢幾日都係咁訓...
成個下午o係home無聊...執下野...
夜晚去練波...tired...
希望星期日會win啦...
入屯門打...好遠呀...
可以搵kaka小姐..佢住果度架

今日send左個msg俾佢
唔知星期日會唔會見到佢
其實我冇乜期望...
不過...我只係想表達自己既意願

>>January 2, 2004 at 4:57:06 PM GMT+8


2003 年 12 月 31 日 星期三 【晴】

今朝12點半起身...返屋企...
2點幾同媽咪去左新港城食野同行街...
不過冇收穫...
之後上左阿周屋企...睇佢同騰駿打機...
哈~其實係拎手信~~~~巧克力花生糖~~~
夜晚表哥又拎d澳門手信過黎...今日收到好多手信呢~
dinner之後又訓左陣...
起身睇叱吒...基仔拎第二位ja~~好想佢拎no.1~~~
結果拎到我最喜愛的歌曲...超勁...最喜愛男歌手都唔係輸好多...
女歌手d獎先唔掂...俾晒果隻野拎...


你近來又 再有空 我在防備 別發功
能勉強戒絕心痛 但喉嚨還在痛
你在懷舊 我也懂 還稱讚我夠上進
但可惜那時你都不相信

#我道行都低估了你 我以為 撐得起
一句為甚麼不找找你
我練到 再倔強 再絕也 也永沒法比

%求你別要 如從前 純熟地碰我(求你別說 仍能如 良朋地對我)
而我問我 為何還 能夠碰傷我(而我問我 為何還 能對得起我)
不要讓我 一敗塗地 輸得更多 OH...
求你別說 錯過我 其實亦愛我
何以技癢 放過我 你已彷彿有神助
一關心我已經(一講起你已經) 等於 再殺死我

你未提及 我也知 既是前度 沒法子
如這聖伯納得意 分予你當玩意
數十年後 我也知 如果見你我願意
像一關過完 再單打一次


新年願望...排名不分先後
1. 大專盃冠軍
2. 聯賽亞軍
3.生日不被遺忘
4.earn more $$$
5.gpa>3
6.身體健康
7.心想事成~~~咁就所有願望都可以實現!!!

>>January 2, 2004 at 5:50:47 AM GMT+8


2003 年 12 月 30 日 星期二 【晴】

今朝1點半先起身...
返左poly拎玩具展ticket同交hall fee就出去銅鑼灣同kenneth+suji行街街
我終於買左個袋...不過都係夏天唔用得ga~~~但係我好鍾意呀~開心
行下家傑出埋黎...我地去左食雪糕...之後行埋MUJI
SUJI就返歸...我地行多陣就落旺角MEET返其他人...ruby,des...
DINNER食Pizza huts...好飽...好悶...都唔岩channel...
之後佢地打機...我自己周圍逛...
倒數係on the way去戲院途中...冇乜感覺...我又唔係想出黎倒數...我想去睇戲之ma~
早知同其他人去睇好過~好討厭一班人唔知想點既感覺...
好彩套戲真係超級正...04可以開開心心~~~
12:15am睇"love actually"...百老匯電影中心
套戲好好睇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!好touching~~~

thz寶瑜,富哥哥既電話...
仲有阿柯,阿周,mo,low b jeffrey仔仔,昌既msg~~~
收到阿昌既sms係super suprise~~~
乜唔開心都一掃而空~~~

2004年...一定要過得開開心心~~~~~~~~~

happ new year~~~~~

>>January 2, 2004 at 8:03:37 AM GMT+8


2003 年 12 月 29 日 星期一 【晴】

今日返左poly...上PGDP...同阿朱一齊上...
悶到嘔...又撞到林婷婷+ANDY同學
之後我同阿朱O係新CAN 食lunch
下午又上過...不過我地坐左30mins就走左...
去左行加連威老道...去左b+ab...終於買左上次我o係沙田睇中果件衫...紫色...半價好抵呢~
我仲買左<戀之風景>dvd...不過返到hall我先發覺我係睇唔到ga~~~好白痴....

夜晚去左練波~~~好tired~~~狀態都真係幾差...
練練下已經暈,想嘔,覺得好凍...今晚練到11點幾
阿暉又去練呢~哈哈~佢又問我poly幾時練...我都唔知架...
之後同左佢+佢2個fd出左旺角食飯...已經係12點幾
食飽佢地送我去搭小巴返hall~~~

夜晚個肚or胃好痛...又柯左兩次...好辛苦...食左止痛藥先好d...訓到

>>December 31, 2003 at 8:02:11 PM GMT+8


2003 年 12 月 28 日 星期日 【晴】

<伶仃>

並沒有想等的口訊 叫孤獨
有節目 差點開心到哭
讓我屈服 有甚麼都覺得心足 只恐拒絕便折福
寂寞也許都只因我 太揀擇
過路人 怎可能誘惑
滿腦空白 怨地呼天也講資格 想因某人哭濕過手帕

我問良心 為免孤獨誰都合襯
偶爾更寂寞都不要緊
再別疑心 閉起這雙眼才能親一個吻
然後多麼渴望原來某君 極深得我心

*只怕難捱的是我 什麼手也拖
將更難過 這點我最清楚
伶仃得我這一個 或這種好過做情侶
然後我自己卻未愛過*

瞞著良心 為免孤獨誰都合襯
偶爾更寂寞都不要緊
無謂疑心 閉起這雙眼才能親一個吻
然後多麼渴望原來某君 極深得我心

Repeat*

然後大家互相對坐 都不敢對望
然後發現他也未愛過


<安份守己>

我 太愛你吧 你的說話 一聽就當真嗎
難怪 你這樣安心欺騙 無需 緊張內疚吧
我太慨 太易信任人 知我蠢 當你一走近
一貼身 心跳得過份 我投降 還在笑
我太慨 太易信任人 想轉身 手卻竟不禁
纏住了你 沒法抽身

謊話盡情地講 別扮誠實 明白你沒有可能
仍然願相信你在某天會安份 迷途時還有指引
我今晚 又在門後等 並沒提問 誰贈你臉上唇印
至少我 有快樂原因 零時十分抱著你 只發現我的吻

你 也愛我吧 我想證實 心血未致枉花
瞞騙 也快樂 畢竟好過 大家都不願說話 你知道吧
我太慨 太易信任人 請放心 一切很吸引
一抱擁 心軟得過份 我投降 還在笑
我太慨 太易信任人 只有等 聽你的口吻
胡亂說句 也會興奮

由謊話盡情地講 別扮誠實 明白你沒有可能
仍然願相信你在某天會安份 迷途時還有指引
我今晚 又在門後等 並沒提問 誰贈你臉上唇印
至少我 有快樂原因 零時十分抱著你 得我共你

不真心 亦祈求用心 講出借口 然後我愉快等人
仍然願相信你在某天會安份 迷途時還有指引
我今晚 又在門後等 預備承受 眉上有熾熱唇印
至少我 有快樂原因 零時十分抱著你 只發現我的吻


>>December 29, 2003 at 5:36:33 PM GMT+8


2003 年 12 月 28 日 星期日 【晴】

今朝11點幾起身...
就開始睇lord of the ring...
睇左第一集...落左大家樂買tea食
之後再start第二集...點知睇左1/3...load唔到...今晚返hall再睇
夜晚o係home食埋飯先返hall~~~
沖完涼又繼續lord of the ring~~睇晒第一,二集...好想快d睇第三集呀~
仲記得之外對呢套野冇乜興趣...
係話同阿鋒去睇第二集先去買第一集既vcd...點知最後我地係睇唔成~
反而睇左第一集又覺得ok bor~所以先想睇落去...

完考試...一套戲都未睇過...
love actually(未上已經想睇...都就落畫...)
The Lord Of The Rings:The Return Of The King(睇完1,2勁想睇結局)
地下鐵(鍾意千嬅+偉仔)


唔通又要等vcd?

>>December 29, 2003 at 5:34:18 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


☆人越成長,反而有一種被抽空的感覺☆ 重複的生活,被各種莫名其妙的情緒佔據 ☆

廣告

讀者留言

路人留言   |

君~ <br>下星期六晚出黎玩丫
>>March 12, 2004 at 5:06:46 PM GMT+8

我覺這個日記介紹網,講得幾好<b
>>March 12, 2004 at 10:45:19 AM GMT+8

返mtr? <br>好辛苦o架喎
>>February 20, 2004 at 2:57:43 AM GMT+8

你下個sem過3我請你食飯!!一
>>January 17, 2004 at 12:17:51 AM GMT+8

Happy birthday!
>>January 8, 2004 at 3:46:03 AM GMT+8

happy birthday~~
>>January 8, 2004 at 3:03:01 AM GMT+8

新年快樂!!! <br>新一年~
>>January 1, 2004 at 9:11:10 AM GMT+8

<西關大少>好睇咩?都唔知個雙喜
>>December 13, 2003 at 1:10:31 PM GMT+8

我噚日都買左70蚊snacks.
>>December 11, 2003 at 12:40:26 AM GMT+8

駛唔駛咁強調呀?? <br>我同
>>November 9, 2003 at 6:49:32 PM GMT+8

呢排我比較忙,你一個人睇住先.
>>October 6, 2003 at 11:56:39 AM GMT+8

去啦,suji都去.
>>October 1, 2003 at 11:59:06 PM GMT+8

我地雙依為命都雙依為命得慘過人架
>>September 27, 2003 at 2:38:34 AM GMT+8

星期一唔使返學咩? <br>唔知
>>August 27, 2003 at 2:06:08 PM GMT+8

君媽...多謝妳呀~我會早d好番
>>August 26, 2003 at 7:04:45 PM GMT+8

你都china呀?呵呵....
>>August 26, 2003 at 4:05:50 AM GMT+8

謝謝我的好媽媽~ <br>好多謝
>>August 25, 2003 at 4:07:56 PM GMT+8

阿媽, 多謝你的留言哦~~~~~
>>August 23, 2003 at 4:22:58 AM GMT+8

哈哈...好感動~ <br>我地
>>August 21, 2003 at 2:36:19 PM GMT+8

唔使客氣呀.... <br>大家
>>August 21, 2003 at 12:58:16 PM GMT+8

<font color=deep
>>August 20, 2003 at 12:16:46 PM GMT+8

dear mt fds~ <br
>>May 7, 2003 at 5:18:36 PM GMT+8

小咩素兒呀??? <br>好嘔心
>>May 7, 2003 at 1:56:46 AM GMT+8

<font color=#1E9
>>May 2, 2003 at 5:17:45 PM GMT+8

你log in入討論區就知點整架
>>April 21, 2003 at 5:10:11 PM GMT+8

may i ask how ca
>>April 21, 2003 at 11:56:45 AM GMT+8

des, <br>我知la~ <
>>April 20, 2003 at 6:10:22 PM GMT+8

佢芧你就更加唔好嬲~ <br>咁
>>April 20, 2003 at 3:07:34 PM GMT+8

好耐冇上過黎lu <br>你個日
>>April 12, 2003 at 6:57:17 PM GMT+8

\"/....... <br>乜
>>April 10, 2003 at 4:37:31 PM GMT+8

多謝ar.家姐 <br> <br
>>April 8, 2003 at 2:10:04 PM GMT+8

不如上黎我個hall玩
>>April 2, 2003 at 4:29:56 PM GMT+8

喂喂~~ <br>真係好悶呀~~
>>April 2, 2003 at 2:56:54 PM GMT+8

都唔係講何先生壞話~ <br>讚
>>March 31, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

咳咳... <br>到此一遊~
>>March 31, 2003 at 3:42:38 PM GMT+8

哈哈 <br>勁咪得囉
>>March 16, 2003 at 1:45:57 PM GMT+8

點解d人可以幾日唔寫日記~ <b
>>March 14, 2003 at 11:05:33 AM GMT+8

係咪"想"下都唔得先? <br>
>>March 7, 2003 at 9:57:12 AM GMT+8

唔好傻啦~ <br>我而家每日都
>>March 7, 2003 at 8:01:55 AM GMT+8

我份b law功課...死梗..
>>March 5, 2003 at 10:35:25 AM GMT+8

係呀~ <br>一定要頂!!!!
>>March 3, 2003 at 5:15:06 PM GMT+8

呵呵 <br>我講事實ja ma
>>March 2, 2003 at 4:36:59 PM GMT+8

<<唔係靠身型死衝就有用架>>
>>March 2, 2003 at 3:53:49 PM GMT+8

我係靚女! <br>哈哈
>>February 23, 2003 at 4:23:18 PM GMT+8

你就禽獸^_^"
>>February 23, 2003 at 6:31:24 AM GMT+8

我幾時都得啦~ <br>星期四o
>>February 21, 2003 at 9:45:44 AM GMT+8

點解個個都咁忙0既? <br>我
>>February 20, 2003 at 5:43:21 PM GMT+8

好呀,你幾時得閒呀
>>October 29, 2002 at 5:53:58 PM GMT+8

得閒帶我去你個hall度參觀0下
>>October 28, 2002 at 6:14:37 PM GMT+8

立妹: <br>妳都打得好好呀~
>>September 30, 2002 at 11:43:34 AM GMT+8

人氣: 35353

Design & Scripting by ShowHappy.Net