|
2003 年 12 月 1 日 星期一 【晴】
今朝11點半先起身...
2半返poly傾present~
之後去圖書館睇左陣notes~
就返沙田帶隊比賽啦
恆商 vs基督...7:17...輸左><
不過佢地已經打得好好架啦...
特別係最後三分鐘既人釘人...好成功
阿峰射左兩球好靚既遠射
肥ming打centre真係無得頂
去到球場見到一個好熟口面既人...
佢又係咁望過黎...我都目不轉晴望住佢
真係好似呀~~~!差d以為係兆麟
不過行過既時候我已經覺得佢係何錦昌
嘩...好多年冇見啦...估唔到會o係到見到佢...
比賽完左...我同佢傾左陣計...佢宜家o係機場返工...
佢真係冇變樣...我以為呢世都唔會再見到佢...
佢都話唔認得我呢...都咁多年lu...
佢仲當我係果時既細路女...我已經大學2年級啦~交換左電話no.
見到佢...我諗起好多好多以前既野...
唔係佢...之後我都未必會留意到"你"...可能呢d係天意
又俾我見到佢...又代表d咩呢?好迷茫...
之後楊sir請食飯..出左旺角...BB任食特區dinner~
大家都好食得...溫啟銘好搞笑...10條多春魚...
我又肢解d壽司...紫菜俾晒阿鋒食
我地食左好多什果生沙律
食到10點半先走...好飽...
really thx all of you r~
肥ming,him,greg,cat,ho man,ben,偉,峰,鋒,啟ming,星,frankie,葉,恆x2,賣魚勝,andrew
夜晚icq...講晒呢兩年自己恐懼既野
感覺好多了...我要從新學習相信人...相信自己~
同你傾計可以暢所欲言,似乎我幾相信你...
>>December 3, 2003 at 9:46:55 AM GMT+8
2003 年 11 月 30 日 星期日 【颳風】
今日同阿忻+阿朱去影present d 相
去左奧海城+太古城
lunch食意粉屋...d services唔多掂...
太古城真係超靚呀~~~~~~~~~~
一定要去多次...影相影相影相
我地又行左log-on,玩具反斗城...
再一次行太古城既玩具反斗城
感覺怪怪的...不知怎說好
夜晚又睇電視...之後就溫spss...好難呀...
kenneth打黎講左陣電話呢...christmas去玩...睇下點先啦
希望tmr 會win la...帶比賽...打破宿命
呢個final要顧學界同佢地trainball+帶比賽,仲要聯賽打硬仗x2...死梗
今日已經係12月啦...
仲有一個月就04年...
仲有18日就係舊曆生日
仲有一個月零8日就新曆生日
又一年...物換星移,人面全非...是好是壞?
時間,可唔可以慢d呀?
我既好日子幾時黎呀?
>>December 1, 2003 at 5:22:12 PM GMT+8
2003 年 11 月 29 日 星期六 【乍雨乍晴】
今朝9點3就起身...返大陸同公公做生日~
super bored 的一day~一返就返廠...shit
lunch冇食飯...d野super難食...之後返姑姐到...表妹啞左...
同daddy去舊屋到度尺寸...之後又返廠切蛋糕
跟住唔想聽d麻雀聲...同細妹跟爸爸去行下間廠...其實佢想睇下見唔見到佢一個朋友...失望而回
係咁同daddy打乒乓球...勁無聊呀...始終都係我勁d~哈哈
6點就去酒樓食飯...超唔掂呀d services~d野食就麻麻地...
見到兩個好耐冇見既表哥...偉表哥同生表哥
偉表哥真係冇乜印象...生表哥就有d...細個果時成日同佢玩架...同埋俾佢玩...
今晚餐飯有餘興節目呀...好睇過d咩<大時代>,<天地豪情>...
成晚都睇得出生表哥好掂呀...勁有台型~
邦表哥都醒...識打圓場...佢真係成熟左好多呢...不過我鍾意以前既佢多d~錫我ma~haha~
11點鬆d...返到hall
今日收到grant loan...
grant 1600
loan 660
勁灰...呢個咩世界?
雖然我知唔會有公平...都唔駛咁架
勁唔想咁辛苦讀呀...唔想讀
要開始節衣縮食呀...
考完試又開始工作la...假期...想下好了...
節日...工作中渡過把...反正也是自己一個
放心啵~"明天會更好" ma...我會積極面對
今晚學識玩newsgroup~haha
>>December 1, 2003 at 11:04:20 AM GMT+8
2003 年 11 月 28 日 星期五 【颳風】
今朝10點起身返學呀...上左2hours就返左沙田
帶隊比賽呀...恆商女仔...其實今日係練習賽...實在距離太遠啦
vivian好勁呀...今日入左2球...仲有cherry開始手風順...阿柯又聽話
個個都打得好好呀...16:1...收貨呀..不過如果真係想爭冠軍...要努力d呀
之後去左買nike件褸呀...$500...自己送俾自己既生日禮物...呵呵
跟住就返工...同阿勤一齊坐...gd r~so happy~
放工又有1244既emily一齊返hall~
我地遇到醉酒poly學生...勁驚呀~好彩我地係兩個人ja~
如果一個人真係會嚇死呀...
>>November 29, 2003 at 7:20:52 PM GMT+8
2003 年 11 月 27 日 星期四 【晴】
今朝起身已經12點...拎本mgt書俾白痴jeffrey
為左拎書俾佢...冇去奧海城冇去睇戲tim~
其實套戲都係唔睇好過睇...張柏芝+劉青雲+古天樂...
諗起<絕世好bra>tim...aiyaya~唔可以再咁呀
我地去左吉野家食牛肉飯...食完就返hall~
我好勤力咁執notes~
5點我就落lobby等我d隊友...今晚我地o係hall打邊爐睇碟~
我同fiona,cobey,Kelvin,東,倫,燈去街市買野
好搞笑架...d菜完全係半賣半送咁...
另一班人就去惠康買飲品餐具...
返到hall就靠"住家倫"同fiona prepare d food la~超勁...特別係阿倫呢
又諗起f.5個camp...都係靠阿倫ka ja~
之後阿sir黎到就睇碟...手球比賽...其實我唔太想睇...bored~
今晚有二十幾人出席呀...超勁
8點幾先開始食...好彩有阿倫既照顧...都叫食左d野ga~
因為我掛住睇<西關大少>...哈哈...好睇...
大家又影下相,傾下計咁...幾開心呀
不過冇得睇衝上雲霄...我同rachel上左房睇左一節~haha~
11點就執野閃...每人$30 ja~
之後阿sir請飲野...芝麻綠豆...好迫..不過好彩大傻坐隔離...就得我呢~
又係有人搞下笑咁囉...
同埋男仔堆多d野講,多d野笑ma~
今日有珍寶珠食~yeah~~~~!
仲有29支呀...
>>November 29, 2003 at 7:13:11 PM GMT+8
2003 年 11 月 26 日 星期三 【晴】
今朝起身就落左海港城...
同阿朱,katy,忻,amy食pizza hut
之後去買biotherm...三舊水呀...
上ob lecture...頂...我上堂竟然係放5點3...shit~
打俾阿東上左半圓搵佢...去左cc...好低b r~
剩低我一個人...冇人性...
之後我去左圖書館睇報紙...
睇完就搭火車去大圍...
行左陣...買左勁多零食...
之後就行去練波lu...
同班細玩到傻...好搞笑...
黃卓伶+肥寶+鑫鑫+eva
今日係'細佬'lead...唔錯bor~
班仔操死左...其實女仔辛苦d~
最慘最尾啦...我要跑多個圈...
今日隻腳又中波餅...好痛呀...
食埋野先返hall~~~
>>November 27, 2003 at 5:26:40 PM GMT+8
2003 年 11 月 25 日 星期二 【晴】
今日返十一半...又賴床...不過都準時返到poly先勁
一半去左東南亞食lunch...有我,katy,朱,amy.gloria,andy...好開心架...大家吹下水...
拎左個人octopus...張相一d都唔靚...
見到低b仔著suit...哈哈...實在係唔夠高同唔夠橫...仲要死撐自己著得好睇先唔掂
我地又改APM present既topic lu...哈哈哈
三半上mr tutorial...我同朱,amy,忻三點7先o係7-11買甜筒食...
搭9先入課室...成組一齊late先型...仲要成堂都o係到玩
放學就返屋企dinner...有我鍾意既餸...
睇電視...<西關大少>同<衝上雲霄>都好好睇呀...
我細妹竟然話肥仔樂表弟似陳鍵鋒...唔好玩啦...抵毀我既陳鍵鋒
睇完電視先返hall...
原來12月18日係我舊曆生日...同新曆差好遠呀...
>>November 26, 2003 at 6:31:48 PM GMT+8
2003 年 11 月 24 日 星期一 【晴】
今朝11點起身洗衫...兩大機呀
之後返poly同阿忻,阿朱,阿星,amy食lunch~
傾APM present...真係頂瘾...新組員真係...難為阿朱呢
4點就閃返沙田教波...
好慘呀...俾阿峰click跌...右邊都瘀埋...全身都瘀晒~好balance
肥ming今日都有黎練波...進度都ok ga~
夜晚又睇電視...好好睇...又係余詩曼+chilam...中晒point~
今日終於執銀包...拎晒d過期野出黎...包括缺憾星星...所有野....告一段落~
今晚icq講左好多冇同人講過既野
哭了...有時覺得自己都幾懦弱...
~~~期待好日子的來臨~~~
謝謝你
今晚玩左個心理測驗...幾得意...
我係...
"你很可愛而且每個你認識的人都喜歡你. 你是能夠成為別人最好朋友的人所以沒有人會嘗試做任何事而引致失去你. 你從不傷害別人的感覺和我很少傷到自己的感覺的. 生活對你來說是輕而易舉的. 你經常表現可愛和平靜的. 你只要避開金手指就能夠無憂無累了."
不過傻仔輝又係咁可愛...而阿東果個又唔多似...所以呢個心理測驗都唔多準...
除左我之外...哈哈
>>November 26, 2003 at 6:25:10 PM GMT+8
2003 年 11 月 24 日 星期一 【晴】
跟你抱著 未等於愛上
不再抱著 未等於不想
你我在這分鐘
說過無緣再見
下秒鐘再湊巧碰上
即使一起 貌合卻又神離
分隔兩地 日夜掛著愁眉
再各自結新歡
卻暗地拿你去比較現有的
始終偏袒你
有心愛你卻愛不到
抱緊了你卻又未想終老
再等到與對方失散之後
就會知 原來誰最好
愛不到至會更想愛
抱緊了你我又無心裝載
我跟你也破不到
男與女之間 愛情的定數
一個過活 恨抱著情人
一對過活 又掛念誰人
到了話要分開
你我尚有惻隱
又再探聽對方新聞
>>November 25, 2003 at 1:21:34 PM GMT+8
2003 年 11 月 23 日 星期日 【晴】
今朝10點3起身...執埋野就閃lu...
去尖東同阿忻,katy,阿朱唱k lunch r~報答阿朱~
勁開心呀...好耐好耐冇唱過k la~
"必殺技"+"XBF"+"之前之後"+"好心好報"...
唱到3點半就散lu...返hall執野...
6半返poly練波...男仔又打friendly...我地又冇場練...好彩今日tum到教練唔駛做體能ja~
去到球場我好似發燒...不過都有換衫練...
今晚其實幾好...可以見到燒肉,富哥哥,肥仔佢地...
第一節睇得好開心...我負責計分ma~
好搞笑呀燒肉...有球我地poly入左我拍手...佢望住我bor~大家都o係到笑...
佢入波我都有拍手架...開頭哥哥守阿東...
其實o係場邊真係可以睇到好多野...諗住教佢過哥哥(有d衰女)
不過佢已經自己做到呢~~佢今日都打得幾好...之後同哥哥傾返都覺得佢有d sense~哈哈
sure哥哥都好勁啦,不過一球7公尺+一球快攻唔入...叫佢過人就過人~勁
第二節我就勁灰...要吹波...我係吹得差
但係都唔駛鬧架...仲要球球嘈...你估我好想吹咩...頂...仲要自己人"小"自己人
人地都唔會咁話我啦...我仲俾人射中兩次
第一次中面呀...阿東完全係瞄住我個邊射...之後有次俾人射中腳...灰爆
我同mabel都勁唔想吹!!!
之後我地自己打半場...我做到李昌叫我做既野呀...過得超靚~
希望可以keep住啦,對腳d瘀傷都值得ga~
勁灰...哥哥,肥仔,燒肉佢地tum我...仲有阿東呢...30支珍寶珠呀
之後同哥哥佢地去左豐明苑食飯...完全係笑死左...文仔都好搞笑
成餐飯都好開心....仲撞到好多同學仔...
走果時o係文仔個袋到拎左好多紀念品呢~呵呵
放心啵...冇唔開心啦...有你地ma~哈哈
ICQ到兩點幾...一路icq一路睇im...都幾勁~
>>November 25, 2003 at 1:23:57 PM GMT+8
|
![]()
☆人越成長,反而有一種被抽空的感覺☆
重複的生活,被各種莫名其妙的情緒佔據
☆
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
君~
<br>下星期六晚出黎玩丫
>>March 12, 2004 at 5:06:46 PM GMT+8
我覺這個日記介紹網,講得幾好<b
>>March 12, 2004 at 10:45:19 AM GMT+8
返mtr?
<br>好辛苦o架喎
>>February 20, 2004 at 2:57:43 AM GMT+8
你下個sem過3我請你食飯!!一
>>January 17, 2004 at 12:17:51 AM GMT+8
Happy birthday!
>>January 8, 2004 at 3:46:03 AM GMT+8
happy birthday~~
>>January 8, 2004 at 3:03:01 AM GMT+8
新年快樂!!!
<br>新一年~
>>January 1, 2004 at 9:11:10 AM GMT+8
<西關大少>好睇咩?都唔知個雙喜
>>December 13, 2003 at 1:10:31 PM GMT+8
我噚日都買左70蚊snacks.
>>December 11, 2003 at 12:40:26 AM GMT+8
駛唔駛咁強調呀??
<br>我同
>>November 9, 2003 at 6:49:32 PM GMT+8
呢排我比較忙,你一個人睇住先.
>>October 6, 2003 at 11:56:39 AM GMT+8
去啦,suji都去.
>>October 1, 2003 at 11:59:06 PM GMT+8
我地雙依為命都雙依為命得慘過人架
>>September 27, 2003 at 2:38:34 AM GMT+8
星期一唔使返學咩?
<br>唔知
>>August 27, 2003 at 2:06:08 PM GMT+8
君媽...多謝妳呀~我會早d好番
>>August 26, 2003 at 7:04:45 PM GMT+8
你都china呀?呵呵....
>>August 26, 2003 at 4:05:50 AM GMT+8
謝謝我的好媽媽~
<br>好多謝
>>August 25, 2003 at 4:07:56 PM GMT+8
阿媽, 多謝你的留言哦~~~~~
>>August 23, 2003 at 4:22:58 AM GMT+8
哈哈...好感動~
<br>我地
>>August 21, 2003 at 2:36:19 PM GMT+8
唔使客氣呀....
<br>大家
>>August 21, 2003 at 12:58:16 PM GMT+8
<font color=deep
>>August 20, 2003 at 12:16:46 PM GMT+8
dear mt fds~
<br
>>May 7, 2003 at 5:18:36 PM GMT+8
小咩素兒呀???
<br>好嘔心
>>May 7, 2003 at 1:56:46 AM GMT+8
<font color=#1E9
>>May 2, 2003 at 5:17:45 PM GMT+8
你log in入討論區就知點整架
>>April 21, 2003 at 5:10:11 PM GMT+8
may i ask how ca
>>April 21, 2003 at 11:56:45 AM GMT+8
des,
<br>我知la~
<
>>April 20, 2003 at 6:10:22 PM GMT+8
佢芧你就更加唔好嬲~
<br>咁
>>April 20, 2003 at 3:07:34 PM GMT+8
好耐冇上過黎lu
<br>你個日
>>April 12, 2003 at 6:57:17 PM GMT+8
\"/.......
<br>乜
>>April 10, 2003 at 4:37:31 PM GMT+8
多謝ar.家姐
<br>
<br
>>April 8, 2003 at 2:10:04 PM GMT+8
不如上黎我個hall玩
>>April 2, 2003 at 4:29:56 PM GMT+8
喂喂~~
<br>真係好悶呀~~
>>April 2, 2003 at 2:56:54 PM GMT+8
都唔係講何先生壞話~
<br>讚
>>March 31, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
咳咳...
<br>到此一遊~
>>March 31, 2003 at 3:42:38 PM GMT+8
哈哈
<br>勁咪得囉
>>March 16, 2003 at 1:45:57 PM GMT+8
點解d人可以幾日唔寫日記~
<b
>>March 14, 2003 at 11:05:33 AM GMT+8
係咪"想"下都唔得先?
<br>
>>March 7, 2003 at 9:57:12 AM GMT+8
唔好傻啦~
<br>我而家每日都
>>March 7, 2003 at 8:01:55 AM GMT+8
我份b law功課...死梗..
>>March 5, 2003 at 10:35:25 AM GMT+8
係呀~
<br>一定要頂!!!!
>>March 3, 2003 at 5:15:06 PM GMT+8
呵呵
<br>我講事實ja ma
>>March 2, 2003 at 4:36:59 PM GMT+8
<<唔係靠身型死衝就有用架>>
>>March 2, 2003 at 3:53:49 PM GMT+8
我係靚女!
<br>哈哈
>>February 23, 2003 at 4:23:18 PM GMT+8
你就禽獸^_^"
>>February 23, 2003 at 6:31:24 AM GMT+8
我幾時都得啦~
<br>星期四o
>>February 21, 2003 at 9:45:44 AM GMT+8
點解個個都咁忙0既?
<br>我
>>February 20, 2003 at 5:43:21 PM GMT+8
好呀,你幾時得閒呀
>>October 29, 2002 at 5:53:58 PM GMT+8
得閒帶我去你個hall度參觀0下
>>October 28, 2002 at 6:14:37 PM GMT+8
立妹:
<br>妳都打得好好呀~
>>September 30, 2002 at 11:43:34 AM GMT+8
|
|