|
2003 年 9 月 1 日 星期一 【驟雨】
今朝suji打黎我先起身ja...
之後話會掛8號...我又唔駛教波同返學lu...
去阿信間房拎返d野+吹水
陪佢落canteen食野...
同阿達o係1/F有一面之緣
本來係陪人食野..點知變左人地請我食tea...哈哈...吹水吹得好開心
之後又返房hea...
魚旦落左黎吹水...咁就叫埋佢一齊玩煮飯仔啦
7個人一齊玩...我,魚旦,shermin,mei mei,eric,ka lok,coffee
煮意粉...油菜...午餐肉...水餃...好豐富
魚旦煮野真係ok得架...
不過大家都唔想洗碗...呢個時候諗起阿達tim...哈哈哈
之後撞到meicy佢地..上左黎吹水啦又..
跟住我上左effy間無敵海景房...俾番d notes佢
shermin同mei mei上左黎我房玩...我地鋤大d...傾下計...好開心
約左lewis tmr 食lunch~哈哈~真係好...早d返黎同我食飯~
2點到我就落左shermin房...繼續吹水...
打左個長途電話去英國...gloria生日bor~
又同佐治講左陣...6分6秒...咁就幾十蚊啦...
傾到成4點幾先訓....
>>September 3, 2003 at 11:41:14 AM GMT+8
2003 年 8 月 31 日 星期日 【酷熱】
今朝一起身又食麵...
之後就開始move la~有細妹幫手tim~都move得ok快
下午就抺野同執野啦...好靚呀我間房
我有同房啦...佢叫阿mo呀...year 1 student~
之後同shermin落街買野...好好玩...
跟住就去練波lu...tired到爆呀...
CHEERY話見到我個fd wor...阿柯話我個fd肥左好多~哈哈...我個fd...
之後我地去食糖水...好大碗呀~yeah~
返到hall就沖涼...之後eric就幫我裝返部電腦
跟住就落左佢房玩啦...shermin話要玩ma~哈哈
好好玩囉...玩到2點半先返自己房ja
>>September 2, 2003 at 7:45:49 AM GMT+8
2003 年 8 月 30 日 星期六 【晴】
今朝一起身就有麵食...
之後繼續執野呀...好多野呀...
又去左新港城買野...
5點就出門口返工lu...約左albert 5:30ma
點知有人late bor...走左2架車呀...
之後放break又一時之間放...知道左"狗哩時件"...哈哈
阿jo見到我就問我"好耐冇見過你返工bor"哈哈
跟住albert問阿jo認唔認得佢先搞笑呀...
11點就放工lu..
之後收到好朋友電話...佢好慘..冇地方住
好cheap囉,返home途中勁大雨呀...
o係巴士到d人又勁嘈...搞到我講電話聽得好辛苦~
返到home先食dinner ja..已經12點幾...
聽日又搬啦...
>>September 2, 2003 at 3:59:08 AM GMT+8
2003 年 8 月 29 日 星期五 【酷熱】
今日係突擊隊第一次re-u
11點半我就返到poly~
我地去左都會軒食lunch~
好開心~見到大家...
之後返左hall玩...
等埋isabel就去黃埔UA睇戲...
一行十人睇<龍咁威>
俾個死仔打左我好多巴呀...討厭
咁大個女都未試過咁俾人打...
套戲真係麻麻地...冇乜內容
睇完又返hall吹左陣水先走...陪wingyee ja~
7點半先返到home~
食飽飯執野...好麻煩呀...未執完...
>>August 30, 2003 at 4:12:08 PM GMT+8
2003 年 8 月 28 日 星期四 【清涼】
今朝9點幾就起身...
食左個美心芝士孖鬆+朱奶~
繼續無聊同hea...仲未的起心肝執野~
12點就落街拎報紙...返到home食左個榴槤雪糕...之後竟然一直唔駛食野...直到dinner~
2點返到恆商教波~曬到媽媽都唔認得...
阿ben遲到勁抵死...俾我地加操...total做左55下掌上壓~勁...
鋒就一早話我知佢要遲~所以唔駛受阿ben果d特訓~哈哈
教到5點...走果時撞到cathy li~
決定星期一先搬...繼續唔執野~哈哈
經過連續2日暴曬之後...我黑左好多呀~!
夜晚竟然俾我發現internet marketing有位!!!!哈哈
即刻add左~yeah~~~~~~!!!!!唔駛china啦~
聽日突擊隊re-u呀...好期待...
>>August 29, 2003 at 2:35:01 PM GMT+8
2003 年 8 月 27 日 星期三 【晴】
尋晚發生左d野...心情受影響...唔開心
我只想講我的確係擔心你...你唔信就算~
不過經過今日super好玩既遊船河...心情好多了
今日去SAC的遊船河...SUPER好玩呀
出門口果時HALL staff打黎...問我仲住唔住hall bor~
竟然仲可以有位~好開心...即刻去hall拎debit note交錢啦~
之後就去遊船河lu~~~~組女阿芝有去呀~yeahyeah~
1點鐘上船o係尖咀碼頭上船...
我地又未食野...我同anne,eric就好趕咁去買麥當當啦~
目的地係清水灣對出海面...有30幾人去...正!helper有我,pat,飛機,eric~
我同阿pat都有落水玩...係用水泡...哈哈~勁好玩...之後唔識游水既女freshmen都開始落水lu~
之後玩香蕉船...3人一組...mark左d勁人啦~哈哈...最緊要可以救到我~
勁爆好玩呀...我同阿pat同阿joe一隊~超掂呀我地~
仲呃左karen,daisy佢地...玩多一次tim~哈哈哈~
d男仔玩跳海玩得好開心呀~如果我識游水我都玩啦~好羨慕呀~~!
之後我地就開餐lu...我唔係食左好多野ja~好快就飽lu~
唱k...<好心分手>+<三國誌>...真係好岩feel bor~~
大家一齊o係船頂睇星...勁正
出海真係勁正...d海風吹埋黎真係好舒服...
夜晚仲睇到好多星星呀~開心
9點就落船lu....阿楓請我食雪糕車雪糕
返hall check in~
1282L..........尾房....好遠呀
開心tolietmate其中一個係韓國人...
而我既roommate...........係未知架....可能係冇~哈哈
冇就發達lu~~~~
今日好開心呀~
同大家玩得好開心,特別係阿pat la~哈哈
希望yo果時可以仲開心呀~yeah~
多謝哥哥啦~~~~逗我開心~~~~
>>August 29, 2003 at 3:19:24 AM GMT+8
2003 年 8 月 26 日 星期二 【晴】
今日玩大掃除...
執過個書櫃同電腦枱...搞左成日~
夜晚daddy煮飯...媽咪同細妹都唔返黎食
有蕃茄湯+大豆芽菜炒豬耳仔+鯪魚罐頭
我又係乜都唔做負責食...哈哈...好鬼死飽~
thz仔仔留言啦,你要挑戰我...我一定奉陪~哈哈
今日check e-mail,星期一唔駛返學呀~呵呵~yeah~
星期日要返馬會~
我見到火星呀~~~呵呵呵
>>August 27, 2003 at 4:25:12 PM GMT+8
2003 年 8 月 25 日 星期一 【晴】
又係11點零起身...食蘋果做早餐
同仔仔icq...佢病左好慘咁...哈哈~希望佢早日康復啦(唔好再話我對你唔好,我好一視同仁ga)
下午去左寄禮物俾gloria同拎報紙...竟然o係新港城撞到阿倫~好搞笑
繼續o係屋企呆滯...又訓著左...
6點半出門口去練波...得4個大+一班小妹妹...的確有點悶~
練練下又爆甲見血...不過當然繼續啦~
返到home食杯麵+湯
呢期自己完全變左一隻豬..唔係食就訓...可能驚開學之後冇時間...哈哈
放縱多5日...
好開心呀~又有囡囡shermin留言俾我~
唔好咁客氣啦...我知既一定盡量解答妳既問題~
好鍾意你地...我d仔仔女女~
大O都算我今個暑假最有意義既事~
其實開頭都好驚自己handle唔到...做得唔好...
跳舞學左好耐...記左好耐...總算過骨了...
最開心係可以識多好多人~仔仔女女們...
仲有一班helpers~好鍾意你地呀~
lewis,loo,irene,fai,tobe,pat,eric,cindy,bonnie,fanny,areoplane,karen...
特別係karen張...我地真係勁夾~哈哈哈
今年大O...不會忘記...黑區氣勢的確勁呀~我愛黑區~
>>August 26, 2003 at 4:53:49 PM GMT+8
2003 年 8 月 25 日 星期一 【晴】
<他不淮我哭>
誰說分手都應該歡天喜地 就好比過了愉快的假期
誰說要我趕快學會凡事也看輕
淚水假使污穢了眼影 哪位可處理
*他不准我哭 怎麼可以哭 分手都要有一臉笑容
淚水忍得到 方可進步 變作石頭粗糙
他不准我哭 怎麼可再哭 不想他抱歉和別人抱
心知肚明他想我好 堅忍卓絕可鍛鍊到
如日後被別個拋棄亦捱到(不痛)*
誰說分手都不應呼天搶地 若相戀到了絕症的晚期
誰說再重的愛亦較門外雪 更輕
淚水假使淹蓋眼睛 哪位可處理
Repeat(*)
如果哀傷都也可伴隨眼淚點點滴去
我抱著頭肆意失聲痛哭 難道有罪
真的想哭 真的想哭 分手怎會一臉笑容
淚水忍得到 即使進步 也似石頭粗糙
真不想哭 真不想哭 他怎可以和別人抱
心知肚明他想我好 堅忍卓絕可鍛鍊到
如日後被別個拋棄亦不痛
>>August 26, 2003 at 7:07:38 AM GMT+8
2003 年 8 月 24 日 星期日 【雨】
一起身就add/drop...煩到媽媽都唔認得....
drop左account add china...為左教波...冇辦法...
天地堂都幾多...早堂又有2日~仲要唔住HALL~搭果一個鐘頭車都真係幾難頂~
有人拼死揮一四...我犧牲下都無所謂ga~
調到同阿朱完全一樣....呢個sem靠妳了~
下午出左旺角...同傻仔neth出電話...佢唔見左部電話ma...買左T610~幾靚~成3000蚊
之後食tea...越南濛粉...
行街...瓊華...信和...trendy zone...新天地...旺中...
撞到好多人ya...阿峰...kei...lun...仲有d poly人
買左小燕同gloria份bday禮物...自己仲buy左件tee+body shop mango shower gel
之後就瘋狂掃街...
雪糕pancake+波波腸+炸皮蛋+吊筒串燒+雞肉串燒+芒椰燕窩蜂蜜爽+什菌+芝士波...飽到嘔咁滯
地鐵轉85m返home~~~~
有所決定了...唔打呀~哈哈
謝謝你們的分析~亦謝謝你們的支持~~~
poly都有好多好人呢~哈哈
>>August 26, 2003 at 7:02:14 AM GMT+8
|
![]()
☆人越成長,反而有一種被抽空的感覺☆
重複的生活,被各種莫名其妙的情緒佔據
☆
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
君~
<br>下星期六晚出黎玩丫
>>March 12, 2004 at 5:06:46 PM GMT+8
我覺這個日記介紹網,講得幾好<b
>>March 12, 2004 at 10:45:19 AM GMT+8
返mtr?
<br>好辛苦o架喎
>>February 20, 2004 at 2:57:43 AM GMT+8
你下個sem過3我請你食飯!!一
>>January 17, 2004 at 12:17:51 AM GMT+8
Happy birthday!
>>January 8, 2004 at 3:46:03 AM GMT+8
happy birthday~~
>>January 8, 2004 at 3:03:01 AM GMT+8
新年快樂!!!
<br>新一年~
>>January 1, 2004 at 9:11:10 AM GMT+8
<西關大少>好睇咩?都唔知個雙喜
>>December 13, 2003 at 1:10:31 PM GMT+8
我噚日都買左70蚊snacks.
>>December 11, 2003 at 12:40:26 AM GMT+8
駛唔駛咁強調呀??
<br>我同
>>November 9, 2003 at 6:49:32 PM GMT+8
呢排我比較忙,你一個人睇住先.
>>October 6, 2003 at 11:56:39 AM GMT+8
去啦,suji都去.
>>October 1, 2003 at 11:59:06 PM GMT+8
我地雙依為命都雙依為命得慘過人架
>>September 27, 2003 at 2:38:34 AM GMT+8
星期一唔使返學咩?
<br>唔知
>>August 27, 2003 at 2:06:08 PM GMT+8
君媽...多謝妳呀~我會早d好番
>>August 26, 2003 at 7:04:45 PM GMT+8
你都china呀?呵呵....
>>August 26, 2003 at 4:05:50 AM GMT+8
謝謝我的好媽媽~
<br>好多謝
>>August 25, 2003 at 4:07:56 PM GMT+8
阿媽, 多謝你的留言哦~~~~~
>>August 23, 2003 at 4:22:58 AM GMT+8
哈哈...好感動~
<br>我地
>>August 21, 2003 at 2:36:19 PM GMT+8
唔使客氣呀....
<br>大家
>>August 21, 2003 at 12:58:16 PM GMT+8
<font color=deep
>>August 20, 2003 at 12:16:46 PM GMT+8
dear mt fds~
<br
>>May 7, 2003 at 5:18:36 PM GMT+8
小咩素兒呀???
<br>好嘔心
>>May 7, 2003 at 1:56:46 AM GMT+8
<font color=#1E9
>>May 2, 2003 at 5:17:45 PM GMT+8
你log in入討論區就知點整架
>>April 21, 2003 at 5:10:11 PM GMT+8
may i ask how ca
>>April 21, 2003 at 11:56:45 AM GMT+8
des,
<br>我知la~
<
>>April 20, 2003 at 6:10:22 PM GMT+8
佢芧你就更加唔好嬲~
<br>咁
>>April 20, 2003 at 3:07:34 PM GMT+8
好耐冇上過黎lu
<br>你個日
>>April 12, 2003 at 6:57:17 PM GMT+8
\"/.......
<br>乜
>>April 10, 2003 at 4:37:31 PM GMT+8
多謝ar.家姐
<br>
<br
>>April 8, 2003 at 2:10:04 PM GMT+8
不如上黎我個hall玩
>>April 2, 2003 at 4:29:56 PM GMT+8
喂喂~~
<br>真係好悶呀~~
>>April 2, 2003 at 2:56:54 PM GMT+8
都唔係講何先生壞話~
<br>讚
>>March 31, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
咳咳...
<br>到此一遊~
>>March 31, 2003 at 3:42:38 PM GMT+8
哈哈
<br>勁咪得囉
>>March 16, 2003 at 1:45:57 PM GMT+8
點解d人可以幾日唔寫日記~
<b
>>March 14, 2003 at 11:05:33 AM GMT+8
係咪"想"下都唔得先?
<br>
>>March 7, 2003 at 9:57:12 AM GMT+8
唔好傻啦~
<br>我而家每日都
>>March 7, 2003 at 8:01:55 AM GMT+8
我份b law功課...死梗..
>>March 5, 2003 at 10:35:25 AM GMT+8
係呀~
<br>一定要頂!!!!
>>March 3, 2003 at 5:15:06 PM GMT+8
呵呵
<br>我講事實ja ma
>>March 2, 2003 at 4:36:59 PM GMT+8
<<唔係靠身型死衝就有用架>>
>>March 2, 2003 at 3:53:49 PM GMT+8
我係靚女!
<br>哈哈
>>February 23, 2003 at 4:23:18 PM GMT+8
你就禽獸^_^"
>>February 23, 2003 at 6:31:24 AM GMT+8
我幾時都得啦~
<br>星期四o
>>February 21, 2003 at 9:45:44 AM GMT+8
點解個個都咁忙0既?
<br>我
>>February 20, 2003 at 5:43:21 PM GMT+8
好呀,你幾時得閒呀
>>October 29, 2002 at 5:53:58 PM GMT+8
得閒帶我去你個hall度參觀0下
>>October 28, 2002 at 6:14:37 PM GMT+8
立妹:
<br>妳都打得好好呀~
>>September 30, 2002 at 11:43:34 AM GMT+8
|
|