寫日記       申請日記       用戶列表
Powered By : Showhappy.net

☆Ah KwAn☆心跳回憶☆

日記

日記主簡介

<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

2003 年 12 月 27 日 星期六 【晴】

訓到下午2點半先起身...
3點先食通粉...上網...打機...
5點幾就出門口返工...
又係同阿勤佢地一齊坐...一d都唔忙...
仲見到阿偉呢~~~
今晚放12點05分....返左屋企...
食左碗糯米飯....好飽...

>>December 28, 2003 at 6:03:43 PM GMT+8


2003 年 12 月 26 日 星期五 【乍雨乍晴】

今朝8點幾起身...
10點要入到將軍澳體育館帶隊比賽
個頭好痛...叫左阿鋒拎止痛藥俾我+買水...佢拎左好多止痛藥黎~傻架
今日輸左...拎亞軍呀...不過都正路既
上半場打得好好...4:6..下半場可能體能唔夠...都係輸快攻...完場4:10
不過我已經好滿意...今日大家都好努力呢...又準時
之後gray yeung請食飯...去pizza huts,可以攜眷出席架~
我就叫埋富哥哥一齊去啦...陪阿柯個朋友文仔ma~哈哈
好suprise有禮物收呢~~~~呵呵~thx~~~~我仲即係多左個細妹...cherry妹妹~haha
食左$1500...好飽...之後去左坑口陪suji食lunch+傾計~好開心
以後相依為命活動改為三人行~哈哈
之後返沙田行左陣就返工lu...都係同阿勤一齊呢...
本來諗住今晚返home訓...點知表弟過黎...咁就唔返俾張床佢訓la...
今晚係悠閒到爆...一個鐘幾個call...好彩可以狂傾計...
不過我係勁tired...勁中眼訓...
11點半放工都冇同佢地去宵夜...返左hall爭取時間訓...really very tired~~~~~~
不過都食左個自製西柚西米露先訓~


今日...同一場地...同一比賽...同一觀眾...
我的身份變了...感覺還是強烈的...
兩年前情況又再浮現眼前...
當然...我又想起你......



p.s. 1.我一定會捱得住,朋友仔都要捱住呀!
2.thz哥哥的禮物...很喜歡
3.1月4 號要贏死肥仔果隊!!!

>>December 28, 2003 at 5:59:57 PM GMT+8


2003 年 12 月 25 日 星期四 【晴】

尋晚12點訓到今朝2點先肯起身...
今朝10點半俾冇來電嘈左陣...
今日6點返馬會...同阿勤一齊返...好開心架
又識左一大班人呢...阿勤話我瘦左好多...
咁多人話我瘦左ga?唔同真係瘦左?
今晚d時間過得好快...玩得好開心
本來收凌晨3點架...改左全世界放1:35am...
咁我地就出旺角食野...掃街+甜品...
我食左榴槤布甸+魷魚蘇...
同emily一齊搭小巴返hall~

>>December 27, 2003 at 6:00:35 PM GMT+8


2003 年 12 月 25 日 星期四 【晴】

<2003回顧>
仲有幾日又完左一年...其實我好鍾意新年架..."新年新開始"丫ma~
不過年年都係得個講字...希望04年真係可以做到"新開始"la~

今年都發生左唔少事...
好多唔開心野...好多壓力...好多問題要去面對...
現在總算捱過了...希望04會少d呢d野...
謝謝朋友們的支持...沒有你們...我想我未必撐得過...

自己...
今年的生活比舊年更悶蛋...我比舊年更靜...更喜歡自己一個人...
可以說有點孤僻...自己愈來愈被動....
校園生活...
學校的生活還不錯...有一班很好很好的同學仔...希望大家可以一直keep落去
恆商的朋友仔雖然少見...但我還是很在乎你們...每次見面又有一見如故的感覺
手球場...
球場上又有一班好隊友...我知道自己有時要求過份了...sori...我真的很著緊呢隊波
以前的一班朋友今年各散東西...真的不太好受,也許大家都變了...
幸好在poly team又識到一d好傾得埋既朋友...什麼也可以傾訴...
工作...
馬會的工作令我識到更多朋友...很開心...
教練的工作依舊富挑戰性...我花了不少心血...雖然結果有點失望...我享受當中大家投入的過程
感情...
過客很多...不是他們不好...只是我不好...timing problems~
朋友說我太心頭高...我很認同
找一個愛我的...不難;找一個我愛的...很難;找一個愛我的而我又愛的....super 難
<心跳回憶>

>>December 26, 2003 at 8:36:15 AM GMT+8


2003 年 12 月 24 日 星期三 【晴】

今朝5點返到hall...沖完涼...冇訓
一早應承左做乖乖女
8點3返到屋企...諗住同daddy mummy飲茶...
佢地又去行山...咁我就訓覺...訓醒先去飲茶...
訓左2.5hours到...飲完茶行新港城...
買左好多野...不過都唔係我既...
上次睇中個袋冇左...試左條裙我鍾意隻色又冇size~shit~好灰
返home煲now.com...食埋dinner就返hall....好tired...
聽晚又要返工...唉...

今日又同人講過下個問題
我都知自己唔可以避...不過...
其實好似宜家咁可以有傾有講...唔會不歡而散
我都好滿足...始終...之前係自己唔珍惜...

決定把感情鎖在心中...

>>December 26, 2003 at 7:58:44 AM GMT+8


2003 年 12 月 23 日 星期二 【晴】


尋晚2點幾上床訓...訓唔著...
air佢地叫我去玩都冇去...鎖左自己o係房自閉
之後5點兆麟打黎...同佢講到差不多今朝8點先訓...
乜都傾~感覺幾好...覺得佢成熟左...
我地講將來先有d搞笑...講下點教小朋友...哈哈
發現自己始終都係記住一d唔多應該記既野...有d野佢都唔記得...
不過面對佢...我總是有點怯...唔敢將自己心中既感受講出黎
"口不對心"...我最在乎既...始終係佢...
哭了...並不是責怪你...只是有感而發...
被違忘的感覺一點也不好受...搞到你又要tum返我...冇用...
同佢傾完計...我訓得好好~真係好好~



岩岩睇晒自己20003年既日記...
可以用一首歌總結...

心跳回憶   古巨基

曾經 念念未忘於三點
響起輕軟的聲線
問我可會弄冷麵
是你 在我家過路望見
尚有一絲燈光 以為還未沉睡便至電

從此 踏入二時差一點
一屋閃礫的光線
讓你估我這夜失眠
無論彼此怎樣變
回憶總會 留低這光線償還無限虧欠

#無論事隔多年我也心跳
最後和你雖如我那所料
先挑引我的人愛得比我少
然後見面更少
讓我多謝你那幾秒
往後和每位也差些少

彷彿我的心 如不見了
然而懷念當日你我這段傻事
便知她 算了
(才能明白愛情比所想加倍震撼再苦都會笑)

曾經 望著露台的方位
開關鬆脫的燈制
讓你走過馬路觀禮
明白這種惜別禮
才可使我
離開的手勢仍能甜蜜一世

REPEAT#

忘掉被你感動卻也心跳
往後情侶一如每次所料
我愛的不少 遺憾也 不過是
並沒法使我的心這樣跳

>>December 24, 2003 at 10:50:44 PM GMT+8


2003 年 12 月 23 日 星期二 【晴】

朝早8點訓...2點就起身...洗衫...
夜晚首先去左同mays隊友bbq~
有我,cherry,momo,puipui,小燕,楓,鑫鑫,小兒,esther,教練兄弟,細佬+佢千金若嵐
仲有男mays~不過格格不入咁~~~
開心呢...我地好團結...不過食左好少野ja...
影左好多正相~~~~嘻嘻
我抽到...winnie the pooh毛巾...
11點我就閃...

入科大join埋7B既同學仔又BBQ~~~
kenneth+ruby+wills +des伉儷
食左好多野...有我既至愛棉花糖...好飽

SEND左好多SMS...又收左好多SMS~
HAHA...個個都叫人開心D +笑多D~
THX YOU ALL~~~SO CARE ME!!!

>>December 24, 2003 at 10:28:04 PM GMT+8


2003 年 12 月 22 日 星期一 【微冷】

今日點半起身...係俾msg響嘈醒...
返左POLY拎lord of the ring 2 +聖誕禮物...thz bor~~~咁好死送禮物俾我
之後返沙田教波...今日大家都打得唔錯
如果keep到比賽都係咁好...

收到個電話...兆麟打黎...佢返左黎
我買左足球小將11期la~

兩年前既今日...係打決賽既日子
都係我灰爆既一日
每次記起呢日...總會記起個mtv
總會記起果日所有野...

今年聖誕已經再唔會有"聖誕小朋友" 同"缺憾星星"...

夜晚執報紙...執左2個鐘...
睇左足球小將road to 2002 vol.11 la
勁好睇...好鍾意...

>>December 23, 2003 at 5:21:49 PM GMT+8


2003 年 12 月 21 日 星期日 【颳風】

今朝8點9起身...考九半呀
d題目都ok識答ga~
thx suji 的mini christmas sock
and 阿朱俾我的陳鍵鋒
考完自己去左旺角行街...
其實都唔係好慘ga~我覺得o係成班人既時候都覺得弧獨先最寂寞...
一個人有一個人既好處ga...
不過下次有人陪啦~呵呵~唔好反口...

行到差不多就返工...
今晚都OK舒服呀...一場波...又坐左陣1881...好驚...有六合彩恐懼症
但係9HOURS係好難捱...好彩可以同隔離吹下水...POLY人呀
今晚有順風車坐...正~返到HALL門口呢...又快bor~thx Kazia
佢揸車返工我就有車坐...哈哈...好安全...唔駛行恐怕路...好快~爽呀!!

>>December 22, 2003 at 8:38:52 PM GMT+8


2003 年 12 月 20 日 星期六 【乍雨乍晴】

今朝wake已經12點...
屋企張床好似好多塵咁...我好耐冇訓過...
食左碗炒飯...就溫下書...
之後表弟黎左...去左新港城行陣...
夜晚提早做冬...好多餸...
食飽返hall繼續溫...

>>December 22, 2003 at 8:24:30 PM GMT+8


<< 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  >>

 


☆人越成長,反而有一種被抽空的感覺☆ 重複的生活,被各種莫名其妙的情緒佔據 ☆

廣告

讀者留言

路人留言   |

君~ <br>下星期六晚出黎玩丫
>>March 12, 2004 at 5:06:46 PM GMT+8

我覺這個日記介紹網,講得幾好<b
>>March 12, 2004 at 10:45:19 AM GMT+8

返mtr? <br>好辛苦o架喎
>>February 20, 2004 at 2:57:43 AM GMT+8

你下個sem過3我請你食飯!!一
>>January 17, 2004 at 12:17:51 AM GMT+8

Happy birthday!
>>January 8, 2004 at 3:46:03 AM GMT+8

happy birthday~~
>>January 8, 2004 at 3:03:01 AM GMT+8

新年快樂!!! <br>新一年~
>>January 1, 2004 at 9:11:10 AM GMT+8

<西關大少>好睇咩?都唔知個雙喜
>>December 13, 2003 at 1:10:31 PM GMT+8

我噚日都買左70蚊snacks.
>>December 11, 2003 at 12:40:26 AM GMT+8

駛唔駛咁強調呀?? <br>我同
>>November 9, 2003 at 6:49:32 PM GMT+8

呢排我比較忙,你一個人睇住先.
>>October 6, 2003 at 11:56:39 AM GMT+8

去啦,suji都去.
>>October 1, 2003 at 11:59:06 PM GMT+8

我地雙依為命都雙依為命得慘過人架
>>September 27, 2003 at 2:38:34 AM GMT+8

星期一唔使返學咩? <br>唔知
>>August 27, 2003 at 2:06:08 PM GMT+8

君媽...多謝妳呀~我會早d好番
>>August 26, 2003 at 7:04:45 PM GMT+8

你都china呀?呵呵....
>>August 26, 2003 at 4:05:50 AM GMT+8

謝謝我的好媽媽~ <br>好多謝
>>August 25, 2003 at 4:07:56 PM GMT+8

阿媽, 多謝你的留言哦~~~~~
>>August 23, 2003 at 4:22:58 AM GMT+8

哈哈...好感動~ <br>我地
>>August 21, 2003 at 2:36:19 PM GMT+8

唔使客氣呀.... <br>大家
>>August 21, 2003 at 12:58:16 PM GMT+8

<font color=deep
>>August 20, 2003 at 12:16:46 PM GMT+8

dear mt fds~ <br
>>May 7, 2003 at 5:18:36 PM GMT+8

小咩素兒呀??? <br>好嘔心
>>May 7, 2003 at 1:56:46 AM GMT+8

<font color=#1E9
>>May 2, 2003 at 5:17:45 PM GMT+8

你log in入討論區就知點整架
>>April 21, 2003 at 5:10:11 PM GMT+8

may i ask how ca
>>April 21, 2003 at 11:56:45 AM GMT+8

des, <br>我知la~ <
>>April 20, 2003 at 6:10:22 PM GMT+8

佢芧你就更加唔好嬲~ <br>咁
>>April 20, 2003 at 3:07:34 PM GMT+8

好耐冇上過黎lu <br>你個日
>>April 12, 2003 at 6:57:17 PM GMT+8

\"/....... <br>乜
>>April 10, 2003 at 4:37:31 PM GMT+8

多謝ar.家姐 <br> <br
>>April 8, 2003 at 2:10:04 PM GMT+8

不如上黎我個hall玩
>>April 2, 2003 at 4:29:56 PM GMT+8

喂喂~~ <br>真係好悶呀~~
>>April 2, 2003 at 2:56:54 PM GMT+8

都唔係講何先生壞話~ <br>讚
>>March 31, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8

咳咳... <br>到此一遊~
>>March 31, 2003 at 3:42:38 PM GMT+8

哈哈 <br>勁咪得囉
>>March 16, 2003 at 1:45:57 PM GMT+8

點解d人可以幾日唔寫日記~ <b
>>March 14, 2003 at 11:05:33 AM GMT+8

係咪"想"下都唔得先? <br>
>>March 7, 2003 at 9:57:12 AM GMT+8

唔好傻啦~ <br>我而家每日都
>>March 7, 2003 at 8:01:55 AM GMT+8

我份b law功課...死梗..
>>March 5, 2003 at 10:35:25 AM GMT+8

係呀~ <br>一定要頂!!!!
>>March 3, 2003 at 5:15:06 PM GMT+8

呵呵 <br>我講事實ja ma
>>March 2, 2003 at 4:36:59 PM GMT+8

<<唔係靠身型死衝就有用架>>
>>March 2, 2003 at 3:53:49 PM GMT+8

我係靚女! <br>哈哈
>>February 23, 2003 at 4:23:18 PM GMT+8

你就禽獸^_^"
>>February 23, 2003 at 6:31:24 AM GMT+8

我幾時都得啦~ <br>星期四o
>>February 21, 2003 at 9:45:44 AM GMT+8

點解個個都咁忙0既? <br>我
>>February 20, 2003 at 5:43:21 PM GMT+8

好呀,你幾時得閒呀
>>October 29, 2002 at 5:53:58 PM GMT+8

得閒帶我去你個hall度參觀0下
>>October 28, 2002 at 6:14:37 PM GMT+8

立妹: <br>妳都打得好好呀~
>>September 30, 2002 at 11:43:34 AM GMT+8

人氣: 35353

Design & Scripting by ShowHappy.Net