|
2003 年 12 月 19 日 星期五 【乍雨乍晴】
12點起身
食左4粒豬肉丸+1隻蛋+4條芝士腸+1杯熱朱古力
就繼續溫書....
溫溫去變左寫聖誕卡...
仲有一課...
又要返工la...今晚放點半...
我晚好悶...有時好忙有時悶到訓著...
臨放工transfer去服務部....頂....阻住我放工...
好彩albert幫我頂左ja...勁好人...
屋企好凍呀...又耐bor....
快d考完就好la...好多人已經考晒><
>>December 21, 2003 at 7:50:43 AM GMT+8
2003 年 12 月 18 日 星期四 【乍雨乍晴】
今朝11點起身...去bank交輔學學費...排住好耐呀~
買左粥+炒麵做lunch...食完就溫書lu...好勤力...
溫到6點半就出門口返工...今晚返7:30pm-3am
今晚d時間過得勁快而且好舒服...
識左新朋友阿偉...哈哈...又話我個樣細...
我地d bench d人+組長都好搞笑呀...
有"蕃薯"+"唔見左隻豬".......笑到傻呀
我同阿偉又呃到個second break bor~
阿jo又問私點解成日返工...其實今日只係第2日ja ma~
走果時同albert一齊搭車...
佢去馬來西亞旅行...我又有手信呢~呵呵
今日好tired~~~~~~~~~~
>>December 19, 2003 at 8:08:49 PM GMT+8
2003 年 12 月 17 日 星期三 【微冷】
今日係我舊曆生日呀~凌晨係o係工作中渡過架
新曆又係呢...出左roster7/1要返到3am...即係兩個生日都o係馬會過tim...
今朝起身已經一點
食尋晚媽咪整果d雞蛋當早餐...仲有3隻未食
睇報紙...拖地...apply job...就出門口lu...返恆商教波呢
一開始得cherry阿柯...陸續有d人到...
唉...聽到阿柯講星期二d野都知唔係好掂...都冇辦法...
今晚mays練波都唔去lu...要溫書...驚唔夠時間...聽晚,後晚都返工呢...
食左個叮叮糯米飯...睇<衝上雲霄>...勁正~勁like胡杏兒...
溫advertising...
好大風呀now...tmr must very cold nei...
咁就係我既舊曆生日lu...
>>December 18, 2003 at 3:15:31 PM GMT+8
2003 年 12 月 16 日 星期二 【晴】
愛情猶如空中飛人耍特技,
必須膽大心細+旗鼓相當+互相配合+信賴對方+放手一搏,
才可能有完美的演出......
但愛情的半空並沒有堅固的安全網,
常常一失手,就會粉身碎骨
FrOM 幾米 <你們我們他們>
今朝一起身就返屋企...
返到去同細妹去KFC食lunch~見到annie呀...原來佢o係ma on shan間kfc返工
傾左一陣...佢話佢都係做唔慣office~佢仲請葡撻我食tim
之後返屋企hea...狂煲now.com...
夜晚搞掂左學費+hall fee d 野...鬆一口氣...
睇左一半<衝上雲霄>就走門口返工lu...馬會~
今晚都唔係太辛苦...時間又易過~阿jo又話好耐冇見我呢
放工先見到阿勤...下次一齊返先...
>>December 17, 2003 at 8:06:53 PM GMT+8
2003 年 12 月 15 日 星期一 【陰晴不定】
尋晚又icq到三點先訓~今朝11點半就起身
自己煮左個公仔麵食...睇多一次notes...就出發返去考organizational behavior
我最討厭的mgt subjects~
今日個exchange student 坐我隔離呀
佢考得勁free...放埋朱古力o係枱面一路考一路食...好羨慕
雖然我都一路食緊香口膠一路考...哈哈
3個鐘既卷...我做左2個鐘ja~見到份卷已經灰左...係咁背野...頂...
早知唔鬼溫~waste 晒我d time~
我當然咩都唔記得啦...好聽佢話每題2 pages
4點4就同suji一齊閃...
我地決定去旺角行下...點知入左閘...先知火車受阻...等左15mins先開車~shit
本來諗住睇戲架...但係全部開5點...咁就放棄
我地forget左我地會早走...蠢左...應該去睇...結果都係冇睇...好想睇呀...
我地行左聯合就散...我買左豬肉乾+大樹菠蘿就返hall lu~
阿朱打俾我話organizational behavior份project我地拎A
呵呵~SO GD~~~可以幫我拉下分~THX 阿朱呀
平安夜...我仲未諗到點過好...
所以我冇應承你地
其實我係想自己過架
唔好問我點解
>>December 16, 2003 at 5:58:10 PM GMT+8
2003 年 12 月 14 日 星期日 【晴】
今朝考marketing research...比想像中好呀
因為唔係剩係靠讀書...我choose晒d用腦think既黎答~
5分答1版,20分答2版,25分都係2版...已經俾同學仔答得多~
考完同suji去左醫肚...一路考已經好hungry...去左東南亞食bbq豬扒
之後一齊去圖書館study~勁嘈呀我地...成日傾計...溫左個半鐘就閃...
佢同我一齊進度好左...溫左一科...我變左人肉字典機
返到hall見到阿mo訓緊覺...就一齊訓...由於我forget change mobile mode
就完全聽唔到電話...4點幾大威打黎...umtil 6點幾阿東打黎我先起身
開頭以為係阿mo電話震...原來係我果部呢...呵呵
俾人話完之後好乖咁死番poly溫書...哈哈~人家留左個位俾我~
原來之前大家都o係呢度study~不過唔同位置ja~
好勁呀...non stop 溫左3hours...冇訓過架~見到隔離咁勤力...都唔敢訓呢
溫到10點同阿東去豐明苑食dinner~
11點鬆d返到hall~~~
今日好勁呀...去左圖書館兩次...哈哈
自從alevel之後都未試過去study room study 咁耐呀~勁呀今日
行返hall的時候...又泛起點點回憶...傻笑呢...哈哈
>>December 16, 2003 at 2:54:41 PM GMT+8
2003 年 12 月 13 日 星期六 【晴】
今朝10點幾已經醒左...溫書溫到夠鐘就去打波
何文田康樂中心...對何郭佩珍...
delate左勁多...本來5點可以打完返去溫書,結果搞到7點幾先返到hall~
失晒預算...又唔記得打電話請假...
今日我地輸波...輸成截...
我自己打得麻麻地...不過都做d腳步同分波..入左5球...兩球7公尺都冇射失
之後檢討...以後都係唔好出咁多聲好...
前輩鴨仔又指導下我呢d後輩...really thz~
我知你錫我架...由細睇住我大...
佢講中晒我心裏面既野...眼淚就係咁流...
maybe我實在係睇得太重...但係冇要求又點會進步呢?
之後又同大威傾啦...佢講佢以前既situation我聽
我會諗下架la~really thx allcare me!
知道自己不足之處...我會努力改善架~唔可以令前輩失望
由以前企都企唔穩既我...增強力量到可以同人撞...
至於瘦左好多呢個問題...
我都唔知呀......
夜晚食左個米粉就study...好求其咁睇左次ja~
>>December 14, 2003 at 4:57:55 PM GMT+8
2003 年 12 月 12 日 星期五 【乍雨乍晴】
今朝8點幾起身...返沙田帶隊比賽...
真係好凍呀...頭有d痛同暈+勁流鼻水...辛苦...
今日係學界四強...恆商vs呂明才......邊隊贏就邊隊入決賽...
我地今日唔夠人...冇keeper先勁~唯有叫kenpo客串啦~
佢又守得幾好bor~而且大家知道冇keeper所以出面果6個守得特別好~
雖然一開波冇耐我地已經俾人入左2球...但係我地一球一球咁追返呢...
我叫cherry打右輔...就入波...分俾queenie落wing...又入...半場係3:3
其實我地做到好多空位可以入'舌'...不過大家射果下都差左d...把握唔夠
下半場係僵局...兩邊頭10分鐘都係冇入波...我地錯過左2個反超前既機會...7公尺唔入
咁我又變陣啦...哈哈..又掂...叫cherry打左輔...入得好靚~叻女~
之後就佢傳俾阿柯射...入埋...5:3...跟住個白痴球證亂吹我地double~俾人入返球...
不過已經得返1mins~我地keep到個賽果呀~~~5:4......贏左~~~~~大家勁開心呀!
reach到target lu...坐亞望冠~而且幫我報仇呢...呂明才都好耐未o係沙西區輸過lu~
我一個打唔贏佢...我都會教一隊打贏佢~今日終於成功啦~~~~
多謝cherry,pen,c,kwan,queenie,vivian,syn,angel,c nga...特別鳴謝kenpo客串守龍門
仲有handball team的每一位隊員...
今日大家真係打得好好...好有士氣...好搏...我好感動
阿柯果野俾人撞跌得好應...但係佢都堅持繼續
仲有阿詩都係...cherry膝蓋+嘴唇又爆晒缸...
呢d先係恆商既風格...團結+拼搏...
今日無論場內場外都表現得到~雖然我地今日人丁單薄得10人(仲有o係呂明才就讀既herman)
27號爭冠軍...加油呀~~~everything is possible~
又拎左一袋衫返hall~好煩呀...聽日又要著恆商果套...
除左頭有d痛同暈+勁流鼻水之外...宜家好似有d燒tim~
唔掂呀...要溫書要考試...聽日要比賽呢...
3:20pm 何文田康樂中心 mays vs 何郭佩珍
好想贏呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!
上網睇到聯賽1月賽程~crazy!!!要入屯門打......返大陸打好過啦~
溫左2課睇埋足球小將就訓左陣...
起身就洗衫煮通粉食...有菜心+豬肉丸+芝士腸...
睇<歡樂滿東華>+玩icq~冇乜溫mr...因為果幾課係qm野...唔識ga~
1點就訓lu...唔記得食藥tim~
>>December 14, 2003 at 2:51:51 AM GMT+8
2003 年 12 月 11 日 星期四 【乍雨乍晴】
好凍呀今日...所以suji冇返黎...我都冇返去
lunch食埋d雞翼+米粉...就開始溫書啦...唉...進度係唔掂架
溫溫下收到個電話...super 開心...
阿昌呀...佢搵我去街呀...最衰考試...我勁想出去...不過都知死ga~
佢話遲d再搵我...嘩~真係超級surpise~~~期待下次既見面呀...
5點到就落左gym rm做下運動...今晚去唔到練波la~
夜晚叮左"小龍包"+自製楊枝金露...好味~
中左電視毒...又睇晒...<西關大少>勁好睇呀~"一生中摰愛..."
今日溫左3課ob ja~是但啦...都冇心機...
又有人問我聖誕點過...其實靜靜地都ok ya~我愈來愈孤癖
不過都想去睇燈飾行街去嘉年華睇戲...
air話"嘉年華搵男朋友"...真係睇得起我~(諗起尋晚同阿東講既野)
我知道自己仲係未ready...咁就唔好waste人time la
路可以自己一個行...直到我搵到一個真正可以依賴既人...
你都可以去嘉年華搵女朋友架~haha
>>December 12, 2003 at 4:58:07 PM GMT+8
2003 年 12 月 10 日 星期三 【晴】
今日考internet marketing呀
岩岩考完返黎...so far so gd~~~
成份卷...60%吹水...40%係ture and false+ m.c.=搵書
答questions既時候我係冇睇書架...發揮我既creative~
一路考一路流鼻水...勁辛苦...好凍...我已經wear左3件衫架la~
夜晚食左個魚柳飽餐...買左tvb周刊...哈...陳鍵鋒呀~
哈哈...有埋sammul既年曆卡~勁正呀~~~~~!!!!
今晚放縱下自己...完全唔想理果兩科既野...
頭先行過2/f study room...諗起舊年d白痴野...
有個人話同我一齊study...但係上左房bath...之後仲訓左tim~
tmr suji話返library溫書wor...唔知我地一齊溫既productivity會唔會高d呢?
p.s.唔係icq張相得意...係我不嬲都咁得意呀~!
我要去嘉年華!!我要去嘉年華!!我要去嘉年華!!
>>December 12, 2003 at 7:52:34 AM GMT+8
|
![]()
☆人越成長,反而有一種被抽空的感覺☆
重複的生活,被各種莫名其妙的情緒佔據
☆
|
廣告 |
|
|
讀者留言 |
| 路人留言
|
君~
<br>下星期六晚出黎玩丫
>>March 12, 2004 at 5:06:46 PM GMT+8
我覺這個日記介紹網,講得幾好<b
>>March 12, 2004 at 10:45:19 AM GMT+8
返mtr?
<br>好辛苦o架喎
>>February 20, 2004 at 2:57:43 AM GMT+8
你下個sem過3我請你食飯!!一
>>January 17, 2004 at 12:17:51 AM GMT+8
Happy birthday!
>>January 8, 2004 at 3:46:03 AM GMT+8
happy birthday~~
>>January 8, 2004 at 3:03:01 AM GMT+8
新年快樂!!!
<br>新一年~
>>January 1, 2004 at 9:11:10 AM GMT+8
<西關大少>好睇咩?都唔知個雙喜
>>December 13, 2003 at 1:10:31 PM GMT+8
我噚日都買左70蚊snacks.
>>December 11, 2003 at 12:40:26 AM GMT+8
駛唔駛咁強調呀??
<br>我同
>>November 9, 2003 at 6:49:32 PM GMT+8
呢排我比較忙,你一個人睇住先.
>>October 6, 2003 at 11:56:39 AM GMT+8
去啦,suji都去.
>>October 1, 2003 at 11:59:06 PM GMT+8
我地雙依為命都雙依為命得慘過人架
>>September 27, 2003 at 2:38:34 AM GMT+8
星期一唔使返學咩?
<br>唔知
>>August 27, 2003 at 2:06:08 PM GMT+8
君媽...多謝妳呀~我會早d好番
>>August 26, 2003 at 7:04:45 PM GMT+8
你都china呀?呵呵....
>>August 26, 2003 at 4:05:50 AM GMT+8
謝謝我的好媽媽~
<br>好多謝
>>August 25, 2003 at 4:07:56 PM GMT+8
阿媽, 多謝你的留言哦~~~~~
>>August 23, 2003 at 4:22:58 AM GMT+8
哈哈...好感動~
<br>我地
>>August 21, 2003 at 2:36:19 PM GMT+8
唔使客氣呀....
<br>大家
>>August 21, 2003 at 12:58:16 PM GMT+8
<font color=deep
>>August 20, 2003 at 12:16:46 PM GMT+8
dear mt fds~
<br
>>May 7, 2003 at 5:18:36 PM GMT+8
小咩素兒呀???
<br>好嘔心
>>May 7, 2003 at 1:56:46 AM GMT+8
<font color=#1E9
>>May 2, 2003 at 5:17:45 PM GMT+8
你log in入討論區就知點整架
>>April 21, 2003 at 5:10:11 PM GMT+8
may i ask how ca
>>April 21, 2003 at 11:56:45 AM GMT+8
des,
<br>我知la~
<
>>April 20, 2003 at 6:10:22 PM GMT+8
佢芧你就更加唔好嬲~
<br>咁
>>April 20, 2003 at 3:07:34 PM GMT+8
好耐冇上過黎lu
<br>你個日
>>April 12, 2003 at 6:57:17 PM GMT+8
\"/.......
<br>乜
>>April 10, 2003 at 4:37:31 PM GMT+8
多謝ar.家姐
<br>
<br
>>April 8, 2003 at 2:10:04 PM GMT+8
不如上黎我個hall玩
>>April 2, 2003 at 4:29:56 PM GMT+8
喂喂~~
<br>真係好悶呀~~
>>April 2, 2003 at 2:56:54 PM GMT+8
都唔係講何先生壞話~
<br>讚
>>March 31, 2003 at 4:41:07 PM GMT+8
咳咳...
<br>到此一遊~
>>March 31, 2003 at 3:42:38 PM GMT+8
哈哈
<br>勁咪得囉
>>March 16, 2003 at 1:45:57 PM GMT+8
點解d人可以幾日唔寫日記~
<b
>>March 14, 2003 at 11:05:33 AM GMT+8
係咪"想"下都唔得先?
<br>
>>March 7, 2003 at 9:57:12 AM GMT+8
唔好傻啦~
<br>我而家每日都
>>March 7, 2003 at 8:01:55 AM GMT+8
我份b law功課...死梗..
>>March 5, 2003 at 10:35:25 AM GMT+8
係呀~
<br>一定要頂!!!!
>>March 3, 2003 at 5:15:06 PM GMT+8
呵呵
<br>我講事實ja ma
>>March 2, 2003 at 4:36:59 PM GMT+8
<<唔係靠身型死衝就有用架>>
>>March 2, 2003 at 3:53:49 PM GMT+8
我係靚女!
<br>哈哈
>>February 23, 2003 at 4:23:18 PM GMT+8
你就禽獸^_^"
>>February 23, 2003 at 6:31:24 AM GMT+8
我幾時都得啦~
<br>星期四o
>>February 21, 2003 at 9:45:44 AM GMT+8
點解個個都咁忙0既?
<br>我
>>February 20, 2003 at 5:43:21 PM GMT+8
好呀,你幾時得閒呀
>>October 29, 2002 at 5:53:58 PM GMT+8
得閒帶我去你個hall度參觀0下
>>October 28, 2002 at 6:14:37 PM GMT+8
立妹:
<br>妳都打得好好呀~
>>September 30, 2002 at 11:43:34 AM GMT+8
|
|